IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

LOGAN 1.6 NOU vs. Opel ASTRA 1.6 (2003)

This topic is about LOGAN 1.6 NOU vs. Opel ASTRA 1.6 (2003), the author, E d d i e, wrote about: Corect,daca ne uitam prin semnaturi ne dam seama cine are masini noi....Acum Logan-ul e pe val,dar sa nu vina cumva si valul de fund ! QUOTE(robert co ... To read more just scroll down

6 Pages V  « < 2 3 4 5 6 >  
Reply to this topicStart new topic
> LOGAN 1.6 NOU vs. Opel ASTRA 1.6 (2003)
eddie
post Sep 27 2005, 10:07 PM
Post #61


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Corect,daca ne uitam prin semnaturi ne dam seama cine are masini noi....Acum Logan-ul e pe val,dar sa nu vina cumva si valul de fund !

QUOTE(robert constantin31470)
In primul rand un opel astra de peste 100.000 e o masina veche, care urmeaza sa intre in reparatii mai peste tot. Loganul este masin noua. adica 0 km pt cine nu stie, o "dizvirginezi tu", si daca stam sa ne gandim ca majoritatea opel-urilor din -romania, ma refer la cele din targ, sunt manarite la km. unde ajungem.

Parerea mea, si a francezilor si a germanilor este clara ca loganul este o afacere buna.


Cum eu nu sunt nici francez,nici german,mi-am luat masinile din semnatura,pe care ,vorba ta....le-am dezvirginat.Tu cu cate masini din semnatura ta te poti lauda ca le-ai avut de noi (parca suna mai frumos) !?


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Sep 27 2005, 11:34 PM
Post #62


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



oricat v-ati iubi loganurile trebuie sa intelegeti ca sunt niste masini pentru lumea a treia asa cum ne vad europenii pe noi. voi nu intelegeti un lucru si ce daca masina e noua? daca ea iese defecta din fabrica ce am facut? mergeti la meridian in berceni si vedeti masini noi la schimbat diferite componente. voi chiar credeti ca dacia cand a chemat masinile au schimbat doar cricul si au reprogramat ceva la computer? hai sa fim seriosi. si la solenza daca m-ai tineti minte au fost probleme care s-au rezolvat prin chemari in service sub diverse pretexte. in afara cine cumpara masina? fermierii si oamenii foarte saraci sau pensionarii. voi nu vedeti ca e o masina ieftina care incepe sa isi arate limitele. tot apar probleme dupa probleme
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Sep 27 2005, 11:36 PM
Post #63


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



dupa cum am spus voi aveti impresia ca logan=bmw=mercedes.
pt robert-constantin.: din semnatura am dedus ca ai o nubira. daca da ai schimba-o pe un logan?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robert constanti...
post Sep 28 2005, 01:35 PM
Post #64


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 148
Joined: 27-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 31.463



pentru florin55503

Si cei de la Toyota au chemat 1.000.000 pentru reparatii smile.gif))
Si Mercedes au chemat este

este ceva normal, pt ca la o masina noua in primul an se vad defectele etc, si cu timpul cat se fabrica se remediaza.

si raspunsul la a doua intrebare laugh.gif, nu normal ca nu dar cred ca daca as avea un cielo, l-as schimba cu un logan diesel


--------------------
Daewoo Nubira '99 1,6 16v
Opel kadet 86 16, d
Mazda 323 1,5
Dacia 1310
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 28 2005, 02:13 PM
Post #65


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Loganul ar fi o masina "buna" in sensul ca ar avea un raport pret-calitate bun daca nu s-ar fi comis erori majore in proiectare:
1. De ce i-au ridicat atat de mult garda la sol ? Este SUV si nu stim noi ? Se plangeau posesorii de supernova si solenta: "dom'le nu se poate, e prea joasa masina..." eu consider ca atat loganul cat si solenza au avut garzi la sol rezonabile... de ce a trebuit ridicata ? Cu chestia asta au stricat 2 chestii: stabilitatea (ma rog, nu ma astept la o tinuta de drum sportiva... dar stabilitatea loganului e proasta indiferent de clasa cu care o comparam) si aspectul (se stie ca o masina cu cat are garda la sol mai mare, cu atat e mai urata)
2. De ce e atat de inalta ? Eu am 1.83 si in logan mai am o gramada de spatiu deasupra capului... who needs that ? acum pe bune... e masina facuta pt baschetbalisti ? totusi e un target prea "selectiv"... si in plus nu cred ca cei din NBA vor da buzna in reprezentante dacia dupa loganuri... facand-o atat de inalta au mai adaugat un punct in minus la stabilitate (desi centrul de greutate nu a fost mult modificat) si un minus imens la aspect...
3. Consumul... nu stiu daca sunt mituri sau nu dar aud frecvent de loganuri care consuma >10% in oras... ideea masinii era de "masina economica"... consumul mare nu face parte din chestiile "economice".
4. Coeficientul aerodinamic de caramida... eu inteleg ca nu e supersportiva... dar un coeficient aerodinamic bun duce la un consum mai scazut... ori la o masina bazata pe ideea de "economie" n-ar fi stricat deloc.

Aceste greseli au facut logan-ul sa fie o masina mai urata decat ar trebui sa fie (e normal sa nu fie frumoasa la banii astia... nici albea nu e frumoasa, nici matiz-ul nu e frumos si nici alti competitori la pret apropiat nu arata bine) dar Logan-ul parca a fost facut sa fie urat. Au facut ca masina sa fie extrem de instabila (Cei care au citit top-gear au putut vedea ca in ciuda "testului in care nu se rastoarna" recunosc si ei ca daca s-ar fi atins pedala de frana masina s-ar fi rasturnat...) iar "economia" de bani de la cumparare este repede eliminata de un consum suspect in cazul unor modele (nu am inteles inca daca e o caracteristica a tuturor loganurilor sau doar a unor ghinionisti).

Nici daca nu s-ar fi comis aceste erori de proiectare nu ar fi fost o masina buna... tot nu s-ar fi comparat cu Astra (care e masina din clasa compacta) dar ar fi fost o masina cu un raport pret/calitate foarte bun in clasa ei... Ca sa fie cu adevarat atractiva ar mai fi necesar:
1. Design mai placut (macar la nivelul lui Clio)
2. Motoare mai puternice + alta cutie de viteze.
3. Renuntarea la cauciucurile montana (am inteles ca au renuntat deja)

Ah si inca ceva... comparatia "SH vs masina noua" e lipsita de sens indiferent de pretul de care vorbim SH castiga...

Ex:
Ce iti poti lua la 15.000 euro ? Renault Megane sau BMW seria 5 SH ?
Ce iti poti lua la 30.000 euro ? A4 nou sau S-class full option SH ?
Ce iti poti lua la 60.000 euro ? A6 nou sau Ferrari SH ?

Vedeti ? Tot timpul SH-ul va fi mai bun, mai frumos, mai puternic, mai destept si ce vreti voi...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Sep 28 2005, 02:19 PM
Post #66


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



pai vezi!in ceea ce priveste cielo de acord cu tine.
loganul are pretul pe care il are datorita materialelor de slaba calitate , pretului muncii mic, design care respira a ieftin si economie la orice, motoare invechite si nefiabile (1.6) e un motor de care s-a plans toata lumea (vezi cate meganuri au aparut la vanzare cu preturi reduse. e un fapt recunoscut chiar de ei)
motorul de 1.5 dci nu mai e pe nici o masina de la renult in prezent iar puterea de 65 de cai e ridicola pt o asemenea masina de un asemenea gabarit. daca ar fi fost pt un matiz sau o masina asemanatoare ar fi fost ok dar pt o masina care vrea sa concureze cu octavia e de-a dreptul ridicol
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 28 2005, 02:31 PM
Post #67


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
motorul de 1.5 dci nu mai e pe nici o masina de la renult in prezent iar puterea de 65 de cai e ridicola pt o asemenea masina de un asemenea gabarit. daca ar fi fost pt un matiz sau o masina asemanatoare ar fi fost ok dar pt o masina care vrea sa concureze cu octavia e de-a dreptul ridicol


Eu cred ca loganul vrea sa concureze cu fabia... adica e in clasa mica... nu compacta... oricum nici cu fabia nu prea poate concura cu succes... in afara de spatiu mai mare sta mai prost la toate capitolele.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Sep 28 2005, 03:09 PM
Post #68


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
De ce i-au ridicat atat de mult garda la sol ? Este SUV si nu stim noi ? Se plangeau posesorii de supernova si solenta


Pt ca in romania nu exista parcari si trebuie sa ne cataram cu masinile pe trotuare?
Pt ca drumurile fara cratere le poti numara p degete?
Exista riscul sa mai dai cu roata prin guri de canale neacoperite?
Pt ca mai exista drumuri de tara desfundate?
Pt ca traim in romania (cu r mic)?
Pt ca omul lare cumpara logan aproape toata viata masinii baga combustibil de ce-a mai proasta calitate?
Pt ca iarna nu se face partie cum trebuie peste tot (sau uneori deloc)?
Pt ca....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 28 2005, 03:19 PM
Post #69


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Hai mai ca n-am zis sa o faca ferrari... dar tu nu te descurci cu clio ? simti ca ai neaparat nevoie de o garda mai inalta la sol ? Eu am coborat garda la sol a opelului (am pus cauciucuri cu talon mai mic) dar sincer nu am probleme cu garda la sol.. cu atat mai putin la o supernova sau solenza... In afara de posesorii de SUV-uri si off-roadere toata lumea are garda mai mica la sol... si uite ca supravietuiesc... asta cu "romania e tara plina de gropi si cratere si fara garda de gipan nu poti sa mergi" este un mit... nu om avea noi cele mai bune drumuri dar pana una alta pe aceste drumuri mai circula si ferrari-uri, porsche-uri, SLK-uri, TT-uri si alte masini care nu au o garda foarte inalta... ca sa nu mai vorbesc de masinile "tunate"... am un vecin care are un ursulet modificat foarte misto care e la vre-o 2 cm de asfalt... si ma tot uit cand isi sparge spoilerul (nu cu rautate... ci doar ca o consecinta fireasca) si culmea ca pana acum nu l-a spart... ce-i drept iarna am vazut ca l-a scos (de tot) si l-a pus inapoi primavara.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Sep 28 2005, 03:28 PM
Post #70


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
simti ca ai neaparat nevoie de o garda mai inalta la sol ?


Da. Daca o sa mai prind (acum merge taica-miu cu el) clio poate o sa va fac o poza a partii frontale a scutului...arata f interesant si m-a convins ca in romania nu merita sa dai banii pe o masina fara scut decat daca esti ff atent...

Partea de jos a spoilerului fata este harjaita in ultimul hal (este la un pas de a se rupe de tot)...dupa ce am reparat-o de cateva ori am renuntat...asta din caza faptului ca de cate ori parcheza taica-miu mai lasa o bucata de plastic pe bordura...

A indoit marginea pragului tot din cauza unei borduri...dar s-a reparat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G a B o S
post Sep 28 2005, 03:47 PM
Post #71


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 130
Joined: 27-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.829



cred k e un subiect pe care totzi il discuta : astra vs logan. depinde la ce vrei sa le folosesti. scopuri diferite, aspect diferit, etc. de motoare io nu aj zice k e vreo diferentza chiar dak acelasi 1.6 de pe logan mere diferit pe vechiul megane. pe langa asta masinile astea reprezinta si categorii sociale diferite. asa totusi as alege un logan pt ca in bucurestiul meu in care totzi prostii au carnet si te lovesk, tzi o zgarie etc. ar fi pacat sa cheltui banii pe servis. pe langa astea mai trebuiesc si intretzinute masinile asa k mai tre sa te gandejti cat itzi cere pt o revizie , nijte placutze, si altele care se mai duk pe la km aia. asa masina noua e tot noua, chiar dak designul ala de cutie de pantofi al loganului nu o face sa arate asa de mult a masina noua. desi p afara e acceptata fiind in noul stil patratzos k la suzuki ignis si panda sau alte d alea. La logan cel mai mare inconvenient pt mine ar fi benzina care la un rezervor itzi cam ia totzi banii din buzunar. io dak ar fi sa am aku banii aia mi as lua un ford focus tot de afara care e la aceiasi bani cu astra dar nu se compara (aku poate nu am fost prea obiectiv pt k mie nu prea imi place motoru de opel). dak vrei o masina de romania cu care potzi sa cari si mobila si sa te duci si la mare ia tzi un logan, care sa zicem ca e ca o fata "buna" dar careia din nefericire ii lipsesk doi dintzi in fatza, sau ca si cum ai veni la costum hugo boss si cu cizme de cauciuc. pe cand o astra la mana a doua e o fata frumoasa dar care din nefericire a mai fost si pe la altzii care nu se stie ce au facut in aia 40.000 de km.
dar de ce logan si nu clio symbol biggrin.gif ca tot banii aia e numai k motoru e de 1.4 nu de 1.6. (consuma si mai putzin si nu se rastoarna in curba la 90 la ora ca loganu)
daca nu e stilu tau ia tzi astra care la 40000 te mai tzine pana la 120mii fara probleme . arata foarte bine. mai sportiva etc.
aici e doar o problema de gusturi. io as fi propus si o comparatzie cu fordu iar la 10.000 aduci cu tot cu taxe un mondeo din 2002 tdci de 130 de cai de se invarte dupa soare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Sep 28 2005, 04:00 PM
Post #72


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



Vezi ca nu ai voie sa folosesti "tz" in loc de "t" si chestii de genul asta...

S-ar putea sa o incasezi de la madalina smile.gif...(sau vrun alt moderator)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G a B o S
post Sep 28 2005, 04:05 PM
Post #73


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 130
Joined: 27-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.829



kiar sunt de akord cu faza cu garda la sol.iar cei care zik k nu e problema cu drumu inseamna ori k nu au nici o tangentza cu masina si se duk doar la servis si nush ce fak aia akolo, ori conduk din joi in pashte, ori au drumuri private in care nu exista gropi. si nu ma lua cu faza k exista supersportive care merg prin bucureshti k aceia care au asa ceva merg doar din joi in pashte. pm gica popesku dupa ce si a adus ferrari in romania a mers 600 de km in 3 luni si l a dus inapoi la ibiza. ce ai facut u cu cauciucurile e maxim treaba de 5 mm care se simte doar dak acel cauciuc e si ceva mai lat. tot . fa si u drumu de la bv la fagarasi de 4 ori si sa vedem ce mai ramane din basculele tale sau bucsheraie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Sep 28 2005, 05:16 PM
Post #74


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Poate incerci si tu sa nu mai scrii cu k,sh,tz...e obositor rau. wink.gif


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 28 2005, 05:34 PM
Post #75


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
kiar sunt de akord cu faza cu garda la sol.iar cei care zik k nu e problema cu drumu inseamna ori k nu au nici o tangentza cu masina si se duk doar la servis si nush ce fak aia akolo, ori conduk din joi in pashte, ori au drumuri private in care nu exista gropi


Nu am zis ca un ferrari sau un porsche sunt ideale pt a te deplasa pe drumurile din Romania... dar sincer cred ca dacia logan are o garda la sol cam mare... si crede-ma ca circul zi de zi cu o masina mult mai joasa decat loganul si pe drumuri pe care nu ai vrea sa le vezi... totul e sa nu mergi ca debilu' sa incetinesti si sa mergi pe cat posibil pe "marginea" craterelor (daca vrei sa redefinesti notiunea de cratere fa un drum Oradea-Satu Mare... )

QUOTE
ce ai facut u cu cauciucurile e maxim treaba de 5 mm care se simte doar dak acel cauciuc e si ceva mai lat. tot . fa si u drumu de la bv la fagarasi de 4 ori si sa vedem ce mai ramane din basculele tale sau bucsheraie.


Un pic de matematica va rog... Problema: schimbul de cauciucuri de pe 195/60/R15 pe 195/50/R15 cu cat scade garda la sol ? Dupa cum stim cauciucul influenteaza garda la sol prin talonul sau... talonul este dat de a doua cifra (60 respectiv 50 in cazul nostru) care reprezinta procentul talonului din latimea cauciucului (prima cifra: 195 in cazul nostru) cu alte cuvinte...
in cazul in care roata are:
195/60/R15 talonul este 195*0.60 = 117
195/50/R15 talonul este 195*0.50 = 97.5
Diferenta --------------------------- = 19.5 mm (nu 5 mm cum ai sustinut tu... in plus daca as fi marit latimea cauciucului atunci talonul s-ar fi s-ar fi pastrat... pt ca daca ipotetic vorbind as fi avut 235/50/R15... talonul ar fi fost cam acelasi cu 195/60/R15...)

Masina mea are garda la sol de 13 cm neincarcata... Loganul are de 15 cm cu incarcatura (nu am gasit date fara incarcatura)... si totusi eu nu am probleme cu garda la sol... ce-i drept nu urc ca nesimtitul pe trotuar ca sa parchez...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robert constanti...
post Sep 28 2005, 06:37 PM
Post #76


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 148
Joined: 27-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 31.463



hmmmmm unii chiar sunt pusi pe denigrarea LOGANULUI smile.gif)

1
in legatura cu garda la sol: Intr-o miercuri cand veneam de la peste, pe la 8 seara, ma depaseste un mercedes E270, vrum vrum, viteza pe el, cand dintr-o data poc loveste cu scutul si il face praf si pulbere cu baia de ulei cu totul. ce parere aveti despre asta. Nu era un drum de macadam era o sosea chiar decenta fata de multe altele din Bucuresti.

2
NU MAI COMPARATA Logan CU Clio la pret daca nu stiti ce vorbiti

logan 1,6 cu garantie extinsa full Preþ cu TVA: 8945 EUR.

renault clio 1,4 fara garantie extinsa varianta mijloc 10.210 Euro cu toata taxele smile.gif)


Concluzia: difrerenta de 1265 Euro, si diferenta de echipare

Asa ca sa nu mai aud de comparatii intre logan si clio.

Apropo un lucru bun adica singurul la motorul diesel de pe Logan 1.5l dCi 65 CP
Beneficiazã de un cuplu motor maxim de ((((160 Nm la 2000rpm.)))) Economic


--------------------
Daewoo Nubira '99 1,6 16v
Opel kadet 86 16, d
Mazda 323 1,5
Dacia 1310
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 28 2005, 06:57 PM
Post #77


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
in legatura cu garda la sol: Intr-o miercuri cand veneam de la peste, pe la 8 seara, ma depaseste un mercedes E270, vrum vrum, viteza pe el, cand dintr-o data poc loveste cu scutul si il face praf si pulbere cu baia de ulei cu totul. ce parere aveti despre asta. Nu era un drum de macadam era o sosea chiar decenta fata de multe altele din Bucuresti.


Prefer sa schimb 5 scuturi si 3 bai de ulei decat sa ma rastorn o singura data...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robert constanti...
post Sep 28 2005, 08:17 PM
Post #78


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 148
Joined: 27-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 31.463



acum pe bune sa nu se supere nimeni pe mine smile.gif)

Prefer un opel astra g de 200.000 km decat logan de 0

mai ales ca logan 1,5 dci costa aproape 10.000 si nu are toate dotarile


--------------------
Daewoo Nubira '99 1,6 16v
Opel kadet 86 16, d
Mazda 323 1,5
Dacia 1310
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Sep 29 2005, 09:34 AM
Post #79


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



Prefer un opel astra g de 200.000 km decat logan de 0

mai ales ca logan 1,5 dci costa aproape 10.000 si nu are toate dotarile

despre asta era vorba pana la urma. la 10000 de euro cu taxe imi aduc o masina chiar buna de acolo. si cum spunea halbasus cu banii pe care ii dai pe un astra nou iti poti lua o masina SH aproape noua dintr-o clasa superioara (2 ani vechime) si tot asa.


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tiberiu56833
post Sep 29 2005, 09:34 PM
Post #80


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 27-September 05
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 56.826



ATENTIE !
Inmod sigur Opel-ul din 2003 nu are doar 40000 km. E sigur facut. Poate 80-90000. Cu toate astea as opta pentru OPEL (eu am o Vectra B 1.6 16v din 2001)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V  « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st May 2024 - 03:25 PM