IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

skoda octavia 1.8 turbo?

This topic is about skoda octavia 1.8 turbo?, the author, catalin53688, wrote about: salut baieti.dupa ce am trait o mare dezamagire cu honda accord, ma refer la pret am incercat sa ma reorientez si am vazut la skoda modelul vechi cu m ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> skoda octavia 1.8 turbo?
catalin53688
post Aug 31 2005, 12:45 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 19-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.681



salut baieti.dupa ce am trait o mare dezamagire cu honda accord, ma refer la pret am incercat sa ma reorientez si am vazut la skoda modelul vechi cu motor de 1.8 turbo de 150 cp la 15200 euro cu tot cu taxe in varianta de baza.la banni astia ar merge si noua skoda 2 dar cu motor de 1.6 si 102 cp.sunt intr-o mare dilema.pe de o parte skoda 2 e mai noua dar cei 150 cp ai versiunii vechi imi cam fac cu ochiu.stie cineva ceva legat de fiabilitatea motorului de 1.8 turbo?multumesc pt raspunsuri
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Aug 31 2005, 02:09 PM
Post #2


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



honda accord 2.0 155cp este la oferta acum 15500 CIP !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Aug 31 2005, 02:57 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



motorul 1.8T a avut ceva probleme: una a fost bobinele de inductie care au picat pana la modelele 2002 intr-o veselie ( te lasa in drum, sute de americani au patit chestia asta) si a doua este cea cu oil sludge ( ulei noroios) care se formeaza daca schimbarile de ulei se fac mai rar de 8-10000km (VW recomanda acum niste uleiuri sintetice speciale) si care au nenorocit cel putin alte cateva sute.

motorul e facut in Ungaria ( inclusiv astea de echipeaza VW in America, unde, by the way, a fost si inca este cel mai comun motor pe masinile VAG comercializate aici).

din experienta proprie sasiul si suspensiile platformei A4 ( adica platforma folosita si de Golf si de Octavia1; a nu se confunda cu Audi A4 care e pe platforma B5) sunt depasite de acest motor ( masina este clar supramotorizata). 150CP insa s-ar putea sa fie OK. varianta de 150CP nu are VVT cum au cele de 170 si 180CP.

personal pana acum motorul a fost OK, dar nu are decat vreo 45K km.

sincer acum as alege mai degraba un Focus1 sau Mazda3 2.0l decat Octavia1 pt. performante si placerea condusului.

Octavia2 desi are o platforma/suspensii mult mai reusite cu numai 105CP nu intra la categoria masini "fun to drive"...

daca Accord e 15500, nici nu te gandi de 2 ori... Accord e de departe mai bun, mai fun to drive, mai comfortabil, mai elegant...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
catalin53688
post Aug 31 2005, 03:35 PM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 19-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.681



da george.de accord cu tine.dar eu o iau cu banni jos.asa ca mai pune 30% taxe vamale 19% tva si 2% accize motor si vezi cat iti da.si nici in leasing nu e mare sfaraiala ca oricum sari de 20000.crede-ma ca mi-ar fi placut mult mai mult honda dar......ghinion. iulian ce este wt-ul?ai zis ca wt au cele cu 170 si 180 cp?am inteles ca ai si tu un asemenea motor.sunt ceva probleme la turbo?ca am auzit ca mai pica..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Aug 31 2005, 05:15 PM
Post #5


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



japonezele cash nu sunt o rezolvare !

platesti in plus la o japoneza destul de putin in leasing .

am deja 2 leasinguri pe japoneze la activ smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Aug 31 2005, 07:32 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



Uita-te si la laguna face lift 2T si 170HP. Masina arata super--mai bine de cat O1 ---iar motorul am inteles ca este "superb" (asa a spus un ziarist care a testat maisina la unul din posturile tv)...

Eu zic ca merita si pretul este super ok...
Bafta!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Aug 31 2005, 07:37 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



Iar la mai putin de 22000E iti poti alege interiorul de mai jos.

Ma repet insa interiorul ste superb smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Aug 31 2005, 07:59 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



VVT= variable valve timing, e o forma de distributie variabila. probleme la turbina nu par sa fie pana pe la 200000km, cand trebuie schimbata.

ia Accord in leasing si investeste diferenta de bani in altceva.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Aug 31 2005, 08:16 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



Pret Laguna II 2T 170HP-phase II--lux dynamique--adica interioru de mai sus (posibil sa nu aiba navigatie)

Pret fara taxe (dotare standard)
17.677 Euro
Pret cu toate taxele (dotare standard)
21.877 Euro

lux-privilege
Pret fara taxe (dotare standard)
17.128 Euro
Pret cu toate taxele (dotare standard)
21.197 Euro

pak-authentique
Pret fara taxe (dotare standard)
14.220 Euro
Pret cu toate taxele (dotare standard)
17.091 Euro

Eu am vazut masina si sincer mi-as lua una smile.gif

PS
Imi place mult accordul (chear am o slabiciune pt masina asta) insa din cauza taxelor uriase masina este prea scumpa...
Si la interior sta mai slabut ca laguna la aproximativ aceeasi dotare (parerea mea)--insa daca as da banii pe un accord nu i-as da neaparat pt confort smile.gif

Bafta la alegere!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
catalin53688
post Sep 1 2005, 04:04 PM
Post #10


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 19-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.681



da cristi.frumos interior!dar si 22000.nu sunt genul de om care prefera o masina in detrimentul alteia doar ca are un interior frumos.si unde mai pui ca e si cu 7000 mai mult
personal nu sunt prea incantat de laguna.cel putin modelul vechi.am mers cu un diesel dar parca nu impingea ca si skoda.tot modelul vechi.si bine chiar sa am banii de o laguna ca a ta nu cred ca asta mi-as lua.nu-mi inspira nimic renaultul.bine nici octavia nu-mi da vreo emotie aparte dar parca ma atrage mai mult!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Sep 1 2005, 06:28 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



Prerea mea ste ca la aprox. aceeasi bani iei o masina mai mare, mai moderna, cu bugurile rezolvare (chestie caracteristica face lifturilor--asa cum este laguna phase II) si cu un motor net superior...

Parerea mea este ca este o mare diferenta intre OI si laguna (mai ales phase II)...smile.gif

Bafta la alegere oricum!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Sep 1 2005, 06:33 PM
Post #12


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



la 22 000 iti iei masina !

eu tot consider ca o japoneza este superioara lagunei si octaviei.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Sep 1 2005, 06:39 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
la 22 000 iti iei masina

Fara taxe poate smile.gif

Ce japoneza iti iei cu motor 2T 170HP 6 trepte la 22000E cu toate taxele incluse?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Sep 1 2005, 06:46 PM
Post #14


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



nu iti iei deoarece renault are preturi preferentiale in romania . a se citi discounturi de la taxe date de guvern ! pentru stiti voi ce blush.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Sep 1 2005, 06:50 PM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



Si pt. W? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Sep 1 2005, 06:54 PM
Post #16


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



am facut o calculatie de leasiing pentru o accord 2.0 155cp . nu e turbo dar are performante la fel de bune ca surata frantuzeasca smile.gif

Pret furnizor: 15.350 EUR
Avans: 50%
Perioada: 12 luni
Redeventa lunara: 698 EUR

23726 E smile.gif la final .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Sep 1 2005, 06:56 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
performante la fel de bune ca surata frantuzeasca


Nu prea smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Sep 1 2005, 07:38 PM
Post #18


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



http://www.honda.com.ro/accordsedan/

2.0 DOHC i-VTEC16v 155CP@6000rpm
2.0 DOHC i-VTEC16v 8,4sec
2.0 DOHC i-VTEC16v 7,7litri

apropo siturile renault ( .ro si .fr ) merg ca naiba !!! pana obtii niste date te ia somnul ...

stau ca boul si ma uit cum se incarca de 10 minute X(

sa imi dea si mie cineva datele despre laguna 2.0 T ca stau de 20 de minute sa se incarce nenorocirea aia de site , si cand se incarca nu vrea sa schimbe datele cf cu noua mea selectie de motor .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Sep 1 2005, 07:53 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
Cilindree (cc) 1.998
Numar cilindri 4
Numar supape 16
Raport compresie 9,5/1
Putere maxima (CP DIN) tr/mn 170/5000
Cuplu maxim (Nm) tr/mn 270/3250
Tip injectie multipunct secventiala
Carburant benzina fara plumb
SCUT PROTECTIE MOTOR standard
SUSPENSII (PUNTI)

Fata MAC PHERSON
Spate Punte H cu efect autodirectional
Suspensii intarite standard
CUTIE DE VITEZE manuala, 6+1 trepte
CAUCIUCURI 205/55R16
CAPACITATE

Rezervor (l) 68
Portbagaj (l) minim/maxim 430/1340
PERFORMANTE

Viteza maxima (km/h) 223
0 - 100 km/h (sec) 8,4
DIRECTIE

Asistata variabila standard
E.S.P. (Control dinamic al traiectoriei) STANDARD
Diametru de bracaj intre trotuare/ziduri (m) 10,9/11,5


http://www.renault.ro/ro/autovehicule/car_ft.php?v=20

QUOTE
Urban 11,6
Extraurban 6,5
Mixt 8,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Sep 1 2005, 08:16 PM
Post #20


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



Accord 2.0 cu 15CP si nu-s' cati Nm face sprintul in acelasi (ori macar cam acelasi) timp cu Laguna 2.0T... asta e ce te astepti de la o Honda.

oricum oferta Renault e de luat in seama...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 30th April 2024 - 08:57 AM