skoda octavia 1.8 turbo? |
This topic is about skoda octavia 1.8 turbo?, the author, catalin53688, wrote about: salut baieti.dupa ce am trait o mare dezamagire cu honda accord, ma refer la pret am incercat sa ma reorientez si am vazut la skoda modelul vechi cu m ... To read more just scroll down
skoda octavia 1.8 turbo? |
Aug 31 2005, 12:45 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 23 Joined: 19-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.681 |
|
|
|
Aug 31 2005, 02:09 PM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
honda accord 2.0 155cp este la oferta acum 15500 CIP !
-------------------- |
|
|
Aug 31 2005, 02:57 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
motorul 1.8T a avut ceva probleme: una a fost bobinele de inductie care au picat pana la modelele 2002 intr-o veselie ( te lasa in drum, sute de americani au patit chestia asta) si a doua este cea cu oil sludge ( ulei noroios) care se formeaza daca schimbarile de ulei se fac mai rar de 8-10000km (VW recomanda acum niste uleiuri sintetice speciale) si care au nenorocit cel putin alte cateva sute.
motorul e facut in Ungaria ( inclusiv astea de echipeaza VW in America, unde, by the way, a fost si inca este cel mai comun motor pe masinile VAG comercializate aici). din experienta proprie sasiul si suspensiile platformei A4 ( adica platforma folosita si de Golf si de Octavia1; a nu se confunda cu Audi A4 care e pe platforma B5) sunt depasite de acest motor ( masina este clar supramotorizata). 150CP insa s-ar putea sa fie OK. varianta de 150CP nu are VVT cum au cele de 170 si 180CP. personal pana acum motorul a fost OK, dar nu are decat vreo 45K km. sincer acum as alege mai degraba un Focus1 sau Mazda3 2.0l decat Octavia1 pt. performante si placerea condusului. Octavia2 desi are o platforma/suspensii mult mai reusite cu numai 105CP nu intra la categoria masini "fun to drive"... daca Accord e 15500, nici nu te gandi de 2 ori... Accord e de departe mai bun, mai fun to drive, mai comfortabil, mai elegant... -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Aug 31 2005, 03:35 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 23 Joined: 19-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.681 |
|
|
|
Aug 31 2005, 05:15 PM
Post
#5
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
platesti in plus la o japoneza destul de putin in leasing . am deja 2 leasinguri pe japoneze la activ -------------------- |
|
|
Aug 31 2005, 07:32 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Uita-te si la laguna face lift 2T si 170HP. Masina arata super--mai bine de cat O1 ---iar motorul am inteles ca este "superb" (asa a spus un ziarist care a testat maisina la unul din posturile tv)...
Eu zic ca merita si pretul este super ok... Bafta! |
|
|
Aug 31 2005, 07:37 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Iar la mai putin de 22000E iti poti alege interiorul de mai jos.
Ma repet insa interiorul ste superb |
|
|
Aug 31 2005, 07:59 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
VVT= variable valve timing, e o forma de distributie variabila. probleme la turbina nu par sa fie pana pe la 200000km, cand trebuie schimbata.
ia Accord in leasing si investeste diferenta de bani in altceva. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Aug 31 2005, 08:16 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Pret Laguna II 2T 170HP-phase II--lux dynamique--adica interioru de mai sus (posibil sa nu aiba navigatie)
Pret fara taxe (dotare standard) 17.677 Euro Pret cu toate taxele (dotare standard) 21.877 Euro lux-privilege Pret fara taxe (dotare standard) 17.128 Euro Pret cu toate taxele (dotare standard) 21.197 Euro pak-authentique Pret fara taxe (dotare standard) 14.220 Euro Pret cu toate taxele (dotare standard) 17.091 Euro Eu am vazut masina si sincer mi-as lua una PS Imi place mult accordul (chear am o slabiciune pt masina asta) insa din cauza taxelor uriase masina este prea scumpa... Si la interior sta mai slabut ca laguna la aproximativ aceeasi dotare (parerea mea)--insa daca as da banii pe un accord nu i-as da neaparat pt confort Bafta la alegere! |
|
|
Sep 1 2005, 04:04 PM
Post
#10
|
|
novice Group: Membri Posts: 23 Joined: 19-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.681 |
da cristi.frumos interior!dar si 22000.nu sunt genul de om care prefera o masina in detrimentul alteia doar ca are un interior frumos.si unde mai pui ca e si cu 7000 mai mult
personal nu sunt prea incantat de laguna.cel putin modelul vechi.am mers cu un diesel dar parca nu impingea ca si skoda.tot modelul vechi.si bine chiar sa am banii de o laguna ca a ta nu cred ca asta mi-as lua.nu-mi inspira nimic renaultul.bine nici octavia nu-mi da vreo emotie aparte dar parca ma atrage mai mult! |
|
|
Sep 1 2005, 06:28 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Prerea mea ste ca la aprox. aceeasi bani iei o masina mai mare, mai moderna, cu bugurile rezolvare (chestie caracteristica face lifturilor--asa cum este laguna phase II) si cu un motor net superior...
Parerea mea este ca este o mare diferenta intre OI si laguna (mai ales phase II)... Bafta la alegere oricum! |
|
|
Sep 1 2005, 06:33 PM
Post
#12
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
la 22 000 iti iei masina !
eu tot consider ca o japoneza este superioara lagunei si octaviei. -------------------- |
|
|
Sep 1 2005, 06:39 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
QUOTE la 22 000 iti iei masina
Fara taxe poate Ce japoneza iti iei cu motor 2T 170HP 6 trepte la 22000E cu toate taxele incluse? |
|
|
Sep 1 2005, 06:46 PM
Post
#14
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
nu iti iei deoarece renault are preturi preferentiale in romania . a se citi discounturi de la taxe date de guvern ! pentru stiti voi ce
-------------------- |
|
|
Sep 1 2005, 06:50 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Si pt. W?
|
|
|
Sep 1 2005, 06:54 PM
Post
#16
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
am facut o calculatie de leasiing pentru o accord 2.0 155cp . nu e turbo dar are performante la fel de bune ca surata frantuzeasca
Pret furnizor: 15.350 EUR Avans: 50% Perioada: 12 luni Redeventa lunara: 698 EUR 23726 E la final . -------------------- |
|
|
Sep 1 2005, 06:56 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
QUOTE performante la fel de bune ca surata frantuzeasca
Nu prea |
|
|
Sep 1 2005, 07:38 PM
Post
#18
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
http://www.honda.com.ro/accordsedan/
2.0 DOHC i-VTEC16v 155CP@6000rpm 2.0 DOHC i-VTEC16v 8,4sec 2.0 DOHC i-VTEC16v 7,7litri apropo siturile renault ( .ro si .fr ) merg ca naiba !!! pana obtii niste date te ia somnul ... stau ca boul si ma uit cum se incarca de 10 minute X( sa imi dea si mie cineva datele despre laguna 2.0 T ca stau de 20 de minute sa se incarce nenorocirea aia de site , si cand se incarca nu vrea sa schimbe datele cf cu noua mea selectie de motor . -------------------- |
|
|
Sep 1 2005, 07:53 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
QUOTE Cilindree (cc) 1.998
Numar cilindri 4 Numar supape 16 Raport compresie 9,5/1 Putere maxima (CP DIN) tr/mn 170/5000 Cuplu maxim (Nm) tr/mn 270/3250 Tip injectie multipunct secventiala Carburant benzina fara plumb SCUT PROTECTIE MOTOR standard SUSPENSII (PUNTI) Fata MAC PHERSON Spate Punte H cu efect autodirectional Suspensii intarite standard CUTIE DE VITEZE manuala, 6+1 trepte CAUCIUCURI 205/55R16 CAPACITATE Rezervor (l) 68 Portbagaj (l) minim/maxim 430/1340 PERFORMANTE Viteza maxima (km/h) 223 0 - 100 km/h (sec) 8,4 DIRECTIE Asistata variabila standard E.S.P. (Control dinamic al traiectoriei) STANDARD Diametru de bracaj intre trotuare/ziduri (m) 10,9/11,5 http://www.renault.ro/ro/autovehicule/car_ft.php?v=20 QUOTE Urban 11,6
Extraurban 6,5 Mixt 8,4 |
|
|
Sep 1 2005, 08:16 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
Accord 2.0 cu 15CP si nu-s' cati Nm face sprintul in acelasi (ori macar cam acelasi) timp cu Laguna 2.0T... asta e ce te astepti de la o Honda.
oricum oferta Renault e de luat in seama... -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 30th April 2024 - 08:57 AM |