Help - Search - Members - Calendar
Full Version: skoda octavia 1.8 turbo?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
catalin53688
salut baieti.dupa ce am trait o mare dezamagire cu honda accord, ma refer la pret am incercat sa ma reorientez si am vazut la skoda modelul vechi cu motor de 1.8 turbo de 150 cp la 15200 euro cu tot cu taxe in varianta de baza.la banni astia ar merge si noua skoda 2 dar cu motor de 1.6 si 102 cp.sunt intr-o mare dilema.pe de o parte skoda 2 e mai noua dar cei 150 cp ai versiunii vechi imi cam fac cu ochiu.stie cineva ceva legat de fiabilitatea motorului de 1.8 turbo?multumesc pt raspunsuri
G e o r g e
honda accord 2.0 155cp este la oferta acum 15500 CIP !
Iulian HondaFan
motorul 1.8T a avut ceva probleme: una a fost bobinele de inductie care au picat pana la modelele 2002 intr-o veselie ( te lasa in drum, sute de americani au patit chestia asta) si a doua este cea cu oil sludge ( ulei noroios) care se formeaza daca schimbarile de ulei se fac mai rar de 8-10000km (VW recomanda acum niste uleiuri sintetice speciale) si care au nenorocit cel putin alte cateva sute.

motorul e facut in Ungaria ( inclusiv astea de echipeaza VW in America, unde, by the way, a fost si inca este cel mai comun motor pe masinile VAG comercializate aici).

din experienta proprie sasiul si suspensiile platformei A4 ( adica platforma folosita si de Golf si de Octavia1; a nu se confunda cu Audi A4 care e pe platforma B5) sunt depasite de acest motor ( masina este clar supramotorizata). 150CP insa s-ar putea sa fie OK. varianta de 150CP nu are VVT cum au cele de 170 si 180CP.

personal pana acum motorul a fost OK, dar nu are decat vreo 45K km.

sincer acum as alege mai degraba un Focus1 sau Mazda3 2.0l decat Octavia1 pt. performante si placerea condusului.

Octavia2 desi are o platforma/suspensii mult mai reusite cu numai 105CP nu intra la categoria masini "fun to drive"...

daca Accord e 15500, nici nu te gandi de 2 ori... Accord e de departe mai bun, mai fun to drive, mai comfortabil, mai elegant...
catalin53688
da george.de accord cu tine.dar eu o iau cu banni jos.asa ca mai pune 30% taxe vamale 19% tva si 2% accize motor si vezi cat iti da.si nici in leasing nu e mare sfaraiala ca oricum sari de 20000.crede-ma ca mi-ar fi placut mult mai mult honda dar......ghinion. iulian ce este wt-ul?ai zis ca wt au cele cu 170 si 180 cp?am inteles ca ai si tu un asemenea motor.sunt ceva probleme la turbo?ca am auzit ca mai pica..
G e o r g e
japonezele cash nu sunt o rezolvare !

platesti in plus la o japoneza destul de putin in leasing .

am deja 2 leasinguri pe japoneze la activ smile.gif
ncristi
Uita-te si la laguna face lift 2T si 170HP. Masina arata super--mai bine de cat O1 ---iar motorul am inteles ca este "superb" (asa a spus un ziarist care a testat maisina la unul din posturile tv)...

Eu zic ca merita si pretul este super ok...
Bafta!
ncristi
Iar la mai putin de 22000E iti poti alege interiorul de mai jos.

Ma repet insa interiorul ste superb smile.gif
Iulian HondaFan
VVT= variable valve timing, e o forma de distributie variabila. probleme la turbina nu par sa fie pana pe la 200000km, cand trebuie schimbata.

ia Accord in leasing si investeste diferenta de bani in altceva.
ncristi
Pret Laguna II 2T 170HP-phase II--lux dynamique--adica interioru de mai sus (posibil sa nu aiba navigatie)

Pret fara taxe (dotare standard)
17.677 Euro
Pret cu toate taxele (dotare standard)
21.877 Euro

lux-privilege
Pret fara taxe (dotare standard)
17.128 Euro
Pret cu toate taxele (dotare standard)
21.197 Euro

pak-authentique
Pret fara taxe (dotare standard)
14.220 Euro
Pret cu toate taxele (dotare standard)
17.091 Euro

Eu am vazut masina si sincer mi-as lua una smile.gif

PS
Imi place mult accordul (chear am o slabiciune pt masina asta) insa din cauza taxelor uriase masina este prea scumpa...
Si la interior sta mai slabut ca laguna la aproximativ aceeasi dotare (parerea mea)--insa daca as da banii pe un accord nu i-as da neaparat pt confort smile.gif

Bafta la alegere!
catalin53688
da cristi.frumos interior!dar si 22000.nu sunt genul de om care prefera o masina in detrimentul alteia doar ca are un interior frumos.si unde mai pui ca e si cu 7000 mai mult
personal nu sunt prea incantat de laguna.cel putin modelul vechi.am mers cu un diesel dar parca nu impingea ca si skoda.tot modelul vechi.si bine chiar sa am banii de o laguna ca a ta nu cred ca asta mi-as lua.nu-mi inspira nimic renaultul.bine nici octavia nu-mi da vreo emotie aparte dar parca ma atrage mai mult!
ncristi
Prerea mea ste ca la aprox. aceeasi bani iei o masina mai mare, mai moderna, cu bugurile rezolvare (chestie caracteristica face lifturilor--asa cum este laguna phase II) si cu un motor net superior...

Parerea mea este ca este o mare diferenta intre OI si laguna (mai ales phase II)...smile.gif

Bafta la alegere oricum!
G e o r g e
la 22 000 iti iei masina !

eu tot consider ca o japoneza este superioara lagunei si octaviei.
ncristi
QUOTE
la 22 000 iti iei masina

Fara taxe poate smile.gif

Ce japoneza iti iei cu motor 2T 170HP 6 trepte la 22000E cu toate taxele incluse?
G e o r g e
nu iti iei deoarece renault are preturi preferentiale in romania . a se citi discounturi de la taxe date de guvern ! pentru stiti voi ce blush.gif
ncristi
Si pt. W? smile.gif
G e o r g e
am facut o calculatie de leasiing pentru o accord 2.0 155cp . nu e turbo dar are performante la fel de bune ca surata frantuzeasca smile.gif

Pret furnizor: 15.350 EUR
Avans: 50%
Perioada: 12 luni
Redeventa lunara: 698 EUR

23726 E smile.gif la final .
ncristi
QUOTE
performante la fel de bune ca surata frantuzeasca


Nu prea smile.gif
G e o r g e
http://www.honda.com.ro/accordsedan/

2.0 DOHC i-VTEC16v 155CP@6000rpm
2.0 DOHC i-VTEC16v 8,4sec
2.0 DOHC i-VTEC16v 7,7litri

apropo siturile renault ( .ro si .fr ) merg ca naiba !!! pana obtii niste date te ia somnul ...

stau ca boul si ma uit cum se incarca de 10 minute X(

sa imi dea si mie cineva datele despre laguna 2.0 T ca stau de 20 de minute sa se incarce nenorocirea aia de site , si cand se incarca nu vrea sa schimbe datele cf cu noua mea selectie de motor .
ncristi
QUOTE
Cilindree (cc) 1.998
Numar cilindri 4
Numar supape 16
Raport compresie 9,5/1
Putere maxima (CP DIN) tr/mn 170/5000
Cuplu maxim (Nm) tr/mn 270/3250
Tip injectie multipunct secventiala
Carburant benzina fara plumb
SCUT PROTECTIE MOTOR standard
SUSPENSII (PUNTI)

Fata MAC PHERSON
Spate Punte H cu efect autodirectional
Suspensii intarite standard
CUTIE DE VITEZE manuala, 6+1 trepte
CAUCIUCURI 205/55R16
CAPACITATE

Rezervor (l) 68
Portbagaj (l) minim/maxim 430/1340
PERFORMANTE

Viteza maxima (km/h) 223
0 - 100 km/h (sec) 8,4
DIRECTIE

Asistata variabila standard
E.S.P. (Control dinamic al traiectoriei) STANDARD
Diametru de bracaj intre trotuare/ziduri (m) 10,9/11,5


http://www.renault.ro/ro/autovehicule/car_ft.php?v=20

QUOTE
Urban 11,6
Extraurban 6,5
Mixt 8,4
Iulian HondaFan
Accord 2.0 cu 15CP si nu-s' cati Nm face sprintul in acelasi (ori macar cam acelasi) timp cu Laguna 2.0T... asta e ce te astepti de la o Honda.

oricum oferta Renault e de luat in seama...
cosmin45741
din punctul meu de vedere, octavia 1 e "expirata" din aproape toate punctele de vedere... doar la capitolul fiabilitate mai are un cuvant destul de greu de spus, lucru oricum, comparabil cu multe alte marci...
as prefera orice din aceiasi clasa, in detrimentul octaviei 1: focus (nou), astra, 307, golf, chiar daca m-ar costa cu 2-3000 in plus....
daca nu as avea suficienti bani, m-as orienta chiar si catre un sh de un an-doi...
dar asta as face eu... biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.