Polo nou vs Golf v vs Citroen C4 vs Corolla |
This topic is about Polo nou vs Golf v vs Citroen C4 vs Corolla, the author, Mircea48945, wrote about: Salutare! Sunt in pragul achizitionarii uneia dintre aceste modele: C4 1.6Hdi-92 Golf 1.4FSI -90 Polo 1.4TDI-75 Corolla- ? toate cam la 12500-13300 CI ... To read more just scroll down
Polo nou vs Golf v vs Citroen C4 vs Corolla |
Jun 13 2005, 02:54 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 12-June 05 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 48.938 |
Sunt in pragul achizitionarii uneia dintre aceste modele: C4 1.6Hdi-92 Golf 1.4FSI -90 Polo 1.4TDI-75 Corolla- ? toate cam la 12500-13300 CIP Nu am vazut nimic pe forum despre noul Polo. Stiu ca este o clasa mai mica, dar pot achizitiona un diesel de banii la care as lua un Golf v. Recunosc am o inclinatie spre masinile nemtestii- si astazi e plina tara de vechituri din 70-80 care inca functioneaza si acestea sunt volkswagen si nicidecum toyota sau citroen! Masina o vreau pe termen lung! Ma atrage si ideea de Citroen C4 mai ales ca e diesel la banii astia, dar marca imi lasa un gust amar. Cat despre Corolla aud numai laude, dar nu-mi place decat hatchback-ul si e un model usor invechit-apare cel nou in 2006 in Japonia si 2007 la noi si concluzionez ca totusi tehnologia din modelele aparute 2005-2005 este superioara, sau gresesc eu? De ce atatea cuvinte de ocara la adresa Golf V? Si totusi se vinde atat de bine, sa fie o Europa intreaga de naivi? Inca o mare intrebare: Golf V este singurul la care am gasit ca si optionale: Suspensii pt drumuri grele si scut intarit! Iar la Polo doar suspensii pt drumuri grele. Ce stiti despre asta? Se merita? Daca merg pe ideea de Polo sau Golf se merita sa astept 2-3 luni pt aceste dotari? Sunt vitale? Sau sa merg pe un model din stoc cat mai apropiat de preferintele mele? Astept raspunsurile dvs argumentate. Nu ma intereseaza adulatii sau dispret personal pt diverse modele. Vreau cifre, e o investiti mare pt mine. Va multumesc anticipat! |
|
|
Jun 13 2005, 08:40 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
in primul rand polo ar trebui sa iasa din comparatie pt ca e alta clasa (si parerea mea ca e cam scumpa pt clasa ei)...
in al 2-lea rand, referitor la pachetul pt drumuri grele, depinde pe ce "coclauri" vrei sa mergi cu masina...in general, scutul intarit e o chestie f buna pt ro, daca intrebi la un service o sa vezi cam cu cate bai de ulei sparte sau lovite se confrunta mecanicii... comparand c4 (1.6 hdi), cu toyota corolla 1.4 D, citroen-ul bate la diferenta mica, iar preturile sunt sensibil egale..desi c4 e relativ nou si nu prea se stie inca ce bube are... http://www.tiscali.co.uk/motoring/roadtest...on_results.html comparand c4 (1.6 hdi), cu golf-ul (19 tdi), golf-ul e in fata, la diferenta si mai mica, dar pretul e mult mai mare http://www.tiscali.co.uk/motoring/roadtest...on_results.html pe de alta parte, intr-un studiu jd-powers, corolla e in fata bine (pe locul 8, cu 83.9 pcte), iar golful pe locul 48, cu 80 de puncte www.whatcar.com/Noncar/134555445.jpg -------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Jun 13 2005, 08:55 AM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 172 Joined: 26-May 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 47.788 |
Trebuie sa iei in calcul cateva aspecte.
Cat de important este spatiul pentru bagaje si cel pentru locurile din spate pentru tine. Sa fii constient ca Polo este o masina pentru doi, si chiar si atunci sa ai bagaje in interiorul masinii la o calatorie de durata. Cu Golf, Corolla si C4 situatia este o idee mai buna. In cazul Golfului poate merita sa te gandesti la 400-500 euro in plus si sa sari la motorul 1.6. E mai putin pretentios la combustibil, mai silentios si la drum lung ai sa te bucuri de cei 200 cmc in plus. Polo dupa parerea mea are interiorul mai bine facut decat Golf din multe puncte de vedere si efoarte fun la condus cu motorul de 1.4 TDI, oricat de in trei cilindri ar fi el. Corolla e o masina anosta si fiabila, ia-o doar daca faci multi kilometri (peste 30.000 pe an) si nu vrei sa mergi la service in afara reviziei dupa 100.000 km. C4 e moderna, altfel, sic, necesita acomodare cu volanul, ca motorizare e probabil cel mai bun din punct de vedere al consumului si dinamicii. Fa un drive test, vezi care iti place, lamureste pozitia ta fata de bagaje. Succes. Referitor la pachetul de drumuri grele: nu stiu din ce material sunt baile de ulei la VW, dar daca sunt din aluminiu sau um material casant (nu tabla) atunci probabil merita sa astepti. Nu cred ca ti-ar placea sa spargi baia pe drumurile noastre. -------------------- Skoda Octavia Tour 1.6 MPi, 102 Cp/148 Nm
Citroen C1 Cool Air, 1.0 VVT-i, 5p, 68 Cp/93 Nm |
|
|
Jun 13 2005, 09:02 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
- ce nevoie de spatiu ai - numarul de kilometrii facuti intr-un an (daca faci 10.000 de km, nu merita sa iei un diesel. Mai bine iei aceeasi masina pe benzina, cu dotari mai multe). - sa nu spui nu conteaza dotarea respectiva, nu conteaza cealata. In timp, unara dintre dotari le simti lipsa. De exemplu e complet aiurea sa mergi pe langa o supernova intr-un golf, proprietarul de solenza sa aiba geamuri electrice, iar tu manuale. - daca merita sau nu sa astepti, gandeste-te cat vei tine masina. Daca o schimbi dupa un an, nu merita sa astepti, daca o tii 3-4 ani, merita sa astepti sa cumperi exact masina pe care o doresti. - scutul metalic nu este esential ca dotare din fabrica a masinii. Cu 4-5 milioane iti montezi unul ulterior. -tine cont si de intretinerea uleterioara a masinii, de service-uri, de garantie etc etc -------------------- mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
|
|
|
Jun 13 2005, 09:32 AM
Post
#5
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
QUOTE(Mircea48945) De ce atatea cuvinte de ocara la adresa Golf V? Si totusi se vinde atat de bine, sa fie o Europa intreaga de naivi?
din doua motive 1. costa cu mult prea mult pt ce ofera. 2. service-ul din romania. -------------------- |
|
|
Jun 13 2005, 11:12 AM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 279 Joined: 30-March 05 From: Bucuresti Member No.: 43.583 |
Eu as merge pe Corolla.
GOLF V e mult mai scump (la acelasi nivel de dotari). C4 e o masina super cool (daca esti de acord cu acel portocaliu), dar ar mai trebui asteptat putin sa se maturizeze. |
|
|
Jun 13 2005, 11:31 AM
Post
#7
|
|
sofer Group: Membri Posts: 90 Joined: 9-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.376 |
Salut
In pretul care mi l-ai dat probabil cu 13300 euro iti iei un golf mai chel la optiuni . Parerea mea este la banii astia eu as alege intre opel astra 1,6 105 cp si un C4 , vezi ca la opel e o promotie de 1000 euro reducere . Golf e foarte bun dar calitatea a crescut f mult de asemenea si la opel si la citroen deci nu mai sunt dif parerea mea atat de mari incat sa justifice dif de bani intre ele. Eu mi-am facut un calcul si cu maxim 13300 euro iti iei atat un c4 cat si un opel cosmo cu optionale.(vezi topic opel astra vs c4) . Trebuie sa-ti faci un calcul si cu consumul aici c4 e cel mai bun la motorul pe diesel si sa-ti calculezi intretinerea masinii care dupa parerea mea conteaza cel mai mult , degeaba dai 13000 euro daca o tii dupa aia in garaj ca nu ai bani de ea . Eu am mers cu un C4 coupe 110 cp , a prins si 220 pe autostrada personal cred ca e mai sportiva decat golf v , suspensiile sunt ceva de vis nici nu simti gropile. Cu opel astra nu am fost dar se pare ca este peste golf din punctul de vedere al pret/calitate/perfomante plus ca au si reducerea de 1000 euro ceea ce este f bine tinand cont ca e un model nou plus ca vei avea 105 cp la 1,6 motor fata de golf la 1,4 . Ca design opel si c4(coupe) sunt peste golf dupa parerea mea . Sa recapitulam : Confort : c4=astra= golf Fiabilitate : golf >astra >c4 Dinamism C4>ASTRA>GOLF Consum c4>astra>golf Calitatea materialelor: Golf>Astra>c4 Service : c4=astra>golf Design c4>astra>golf Siguranta:c4=astra=golf Valoarea reziduala : Golf>ASTRA=C4 Raport Pret/Calitate/perfomanta c4=astra >golf !!! |
|
|
Jun 20 2005, 02:49 PM
Post
#8
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 19-June 05 From: Brasov (Brasov) Member No.: 49.376 |
Chestia cu nr. de km ce trebuie facuti intr-un an pentru ca un diesel sa renteze este foarte subiectiva. In momentul in care doresti sa pleci in concediu te gandesti la costul carburantului necesar deplasarii si nu cred ca iti convine sa stii ca trebuie sa adaugi 2 mil sau mai mult bugetului de concediu doar pentru ca in urma cu 2 sau 3 ani ai dat mai putin pe masina. Crede-ma, calculele astea matematice nu sunt intotdeauna potrivite in viata de zi cu zi.
|
|
|
Jun 20 2005, 07:10 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
zau??? in primul rand diesel-ul costa mult mai mult (cateva mii)...cand iti scoti banii din combustibil? in al 2 lea rand revizia costa dublu la diesel ( si aici e vorba de multe milioane, nu de 2)...
asa ca faza cu calculele e f reala -------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Jun 21 2005, 08:24 PM
Post
#10
|
|
sofer Group: Membri Posts: 86 Joined: 12-June 05 From: Timisoara- Sibiu Member No.: 48.997 |
e adevarat ca la diesel costa mai mult revizia? am fost la citroen si la vw si sincer imi place mai mult in interior polo decat citroen. Inteleg ca citroen e clasa mai mare, dar polo imi place mai mult in interior, e suficient de mare pt ce va fi folosita masina si in plus imi permit diesel fata de citroen pe benzina si consumul e cu 50% mai mare la benzinar si chair se simte. Nu imi permit citroen diesel Ce ziceti?
|
|
|
Jun 21 2005, 10:25 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 877 Joined: 10-December 04 From: Bucuresti Member No.: 37.032 |
In nici un caz nu costa dublu revizia la un diesel fata de un motor pe benzina.Poate doar la Mazda!Dar ma indoiesc!
-------------------- |
|
|
Jun 24 2005, 08:56 PM
Post
#12
|
|
sofer Group: Membri Posts: 86 Joined: 12-June 05 From: Timisoara- Sibiu Member No.: 48.997 |
Am facut drive test cu c4 si nu mi-a placut punct.
Mi-a placut mult Astra la drive test, dar trebuie sa astepti dincolo de rabdarile cuiva |
|
|
Aug 3 2005, 01:58 PM
Post
#13
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 2-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.456 |
mergi pe mana japonezilor ( au mai multi roboti acolo decat oameni ) :minigun: asha o sa ai o masina identica cu aia despre care ai citit review.
|
|
|
Aug 4 2005, 02:03 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
Ca fapt divers, pentru cei care isi cumpara o masina doar in functie de top-urilor de fiabilitate facute de o revista sau alta...
Potrivit AutoExpress UK, Golful V este pe locul 32 in timp ce Toyota Corrola se claseaza pe 34, la diferenta mica, e drept. Ce sa fie oare: VW a reusit sa-mi mai rezolve din probleme sau Toyota incepe sa copieze exemplul german? Sau poate japonezele cu volan pe dreapta sunt mai slabe? -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 17th May 2024 - 09:57 PM |