VAND SUBARU OUTBACK 2500cc AT 4x4 165CP |
This topic is about VAND SUBARU OUTBACK 2500cc AT 4x4 165CP, the author, G e o r g e, wrote about: urmatorul tau subaru TREBUIE sa fie turbo TREBUIE T R E B U I E ... ... To read more just scroll down
Reguli de postare in sectiunea de Vanzari / Cumparari
1. NUMAI persoanele fizice pot posta anunturi pe forum dar numai ale unor produse/servicii personale, la scara mica. Aceasta inseamna vanzarea de obiecte proprii, nu comert cu produse noi si mai multe ca numar !
2. Titlul fiecarui topic va incepe OBLIGATORIU cu unul din cuvintele VAND CUMPAR SCHIMB bunul x.
3. Continutul topicului va contine OBLIGATORIU o descriere a produsului respectiv, pretul, eventual si poze.
4. Este recomandat ca anunturile auto/moto sa fie postate si pe www.bestauto.ro / www.bestbike.ro
5. Persoanele juridice care doresc sa isi promoveze produsele pe acest forum o pot face doar dupa ce au acordul administratorului. (MP la Admin)
6. Atentie! Anunturile postate nu vor fi activate decat dupa ce sunt verificate de un moderator.
Masini.ro nu este responsabil de veridicitatea anunturilor postate in aceasta arie!
ATENTIE - RESPECTATI regulile sau anunturile vor fi sterse fara explicatii!
VAND SUBARU OUTBACK 2500cc AT 4x4 165CP |
Aug 13 2009, 05:05 PM
Post
#41
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
-------------------- |
|
|
Aug 13 2009, 05:12 PM
Post
#42
|
|
pilot Group: Membri Posts: 288 Joined: 27-May 09 Member No.: 120.074 |
QUOTE @pista Nu ai dori o motorizare turbo, un 2.5XT ? @pista te referi la ceva concret ? da-mi detalii -------------------- Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008 ex Subaru Outback 2005 |
|
|
Aug 13 2009, 05:16 PM
Post
#43
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Uite niste "goodies" pentru Subaru Turbo (si nu numai)
http://www.turbo-kits.com/02-07_wrx_turbo_kits.html -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Aug 13 2009, 05:18 PM
Post
#44
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
CITAT @pista Nu ai dori o motorizare turbo, un 2.5XT ? @pista te referi la ceva concret ? da-mi detalii Din nefericire nu am nimic concret. In afara de dorinta mea de a lua un OBK 2.5XT. Anul trecut am vrut sa vand 2.5i si sa aduc din SUA un 2.5XT. Nu am reusit sa vand (poate am cerut prea mult ?) si acum nu vreau sa ma gandesc cu cat as reusi sa dau. De cand am mers cu Legacy GT si Forester 2.5 turbo stiu ca urmatorul Subaru va fi cu motor benzina turbo. P.S. Acum la mine pe TripA dupa 5.600km arata 8,2 iar pe TripB 8,4. Ce zici ? This post has been edited by pista: Aug 13 2009, 05:21 PM -------------------- |
|
|
Aug 13 2009, 05:19 PM
Post
#45
|
|
pilot Group: Membri Posts: 288 Joined: 27-May 09 Member No.: 120.074 |
urmatorul tau subaru TREBUIE sa fie turbo ! TREBUIE ! T R E B U I E ... Sa stii ca n-am a ma plange de aspirata mea, ca de, motorul fiind mare.... Dar turbo e turbo. Recunosc. Stiu ca intram intr-o alta discutie, pur tehnica, dar nu ma pot abtine sa intreb: Cum se comporta o turbata daca mergi 500-700-1000km in regim de coaziera cu peste 150/h ? -------------------- Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008 ex Subaru Outback 2005 |
|
|
Aug 13 2009, 05:26 PM
Post
#46
|
|
pilot Group: Membri Posts: 288 Joined: 27-May 09 Member No.: 120.074 |
Uite niste "goodies" pentru Subaru Turbo (si nu numai) http://www.turbo-kits.com/02-07_wrx_turbo_kits.html frumos, frumos, poate la a 3-a masina. aia doar pentru mine. Ca noi astia cu outbacele folosim masina de vacanta ca si masina de mers la serviciu Asa ca , intai masina de vacante ! ca astea ne tin in viata vacantele, nu masinile. Pe urma sa-i schimb masina nevesti-mi ca deja stramba din nas ca vrea ea motorul meu:) si pe urma una a mea si numai a mea cu multe turbine mici peste tot ) -------------------- Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008 ex Subaru Outback 2005 |
|
|
Aug 13 2009, 05:31 PM
Post
#47
|
|
pilot Group: Membri Posts: 288 Joined: 27-May 09 Member No.: 120.074 |
QUOTE @pista Nu ai dori o motorizare turbo, un 2.5XT ? @pista te referi la ceva concret ? da-mi detalii Din nefericire nu am nimic concret. In afara de dorinta mea de a lua un OBK 2.5XT. Anul trecut am vrut sa vand 2.5i si sa aduc din SUA un 2.5XT. Nu am reusit sa vand (poate am cerut prea mult ?) si acum nu vreau sa ma gandesc cu cat as reusi sa dau. De cand am mers cu Legacy GT si Forester 2.5 turbo stiu ca urmatorul Subaru va fi cu motor benzina turbo. P.S. Acum la mine pe TripA dupa 5.600km arata 8,2 iar pe TripB 8,4. Ce zici ? Sa stii un XT de 2.5 este foarte luat in calcul. Dar pe Outback de preferinta! Ce sa zic de consum! Felicitari ! Dar ia sa vii in Bucuresti o luna sa vezi cum zici ca s-a stricat computerul ) -------------------- Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008 ex Subaru Outback 2005 |
|
|
Aug 14 2009, 10:32 PM
Post
#48
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 13-August 09 Member No.: 120.673 |
Vad ca esti foarte interesat de consum. pai pana la urma da, nu castig bani clipind din ochii deci un consum prea mare m-ar putea face sa regret achizitia unei masini insa consumul pe care il ai tu este intradevar rezonabil pentru asa o masina nu sunt inca decis sa achizitionez un outback, insa daca cineva e decis sa cumpere unul cred ca acesta e foarte convenabil. mult succes. |
|
|
Aug 15 2009, 01:17 AM
Post
#49
|
|
pilot Group: Membri Posts: 288 Joined: 27-May 09 Member No.: 120.074 |
Vad ca esti foarte interesat de consum. pai pana la urma da, nu castig bani clipind din ochii deci un consum prea mare m-ar putea face sa regret achizitia unei masini insa consumul pe care il ai tu este intradevar rezonabil pentru asa o masina nu sunt inca decis sa achizitionez un outback, insa daca cineva e decis sa cumpere unul cred ca acesta e foarte convenabil. mult succes. dcnitu, toti muncim pentru bani, si unii din noi din greu. Tu crezi ca eu scriu posturi pe masini.ro de pe plaja din Monte Carlo? Treaba cu consumul insa, pe care tot insisti, comporta alte discutii care nu fac subiectul topicului asta care oricum numai un post de vanzare nu mai este. Ce-ti pot spune eu este sa nu te insori cu urata doar pentru ca face mamaliga buna. O masina de multe ori nu insemna doar chestiuni de natura tehnica. Masina mai inseamna si placere, amintiri, siguranta, confort. Stiu pe cineva apropiat mie care a plans dupa o masina. La propriu. Si nu pentru ca consuma putin. Orice masina ti-ai lua, incearca sa nu ajungi in situatia a avea 1000 de frustrari si o singura satisfactie. Si nu fi conform. Alege mai mult cu inima. noapte buna, -------------------- Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008 ex Subaru Outback 2005 |
|
|
Aug 15 2009, 09:15 AM
Post
#50
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
urmatorul tau subaru TREBUIE sa fie turbo ! TREBUIE ! T R E B U I E ... Stiu ca intram intr-o alta discutie, pur tehnica, dar nu ma pot abtine sa intreb: Cum se comporta o turbata daca mergi 500-700-1000km in regim de coaziera cu peste 150/h ? se comporta foarte bine . oricum turbina merge continuu , deci nu-ti face probleme . singurele probleme sa lasi turbina sa se incalzeasca si sa se raceasca. -------------------- |
|
|
Aug 15 2009, 10:41 PM
Post
#51
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 13-August 09 Member No.: 120.673 |
@alias
mersi de raspuns, sunt nou aici pe forum si nu ne cunoastem inca destul de bine. si cred ca am fost umpic inteles gresit. sunt intru totul de acord cu ce ai spus tu si eu gandesc la fel. insa pt mine masina pe care vreau sa o achizitionez in perioada asta va fi ca o a II-a masina si va fi folosita mai mult pentru drumuri exterioare, concedii si iesiri cu cainele. in rest va ramane masina de condus pentru ai mei. Iar ca si o prima masina va fi una cumparata probabil anul viitor, va fi aleasa cu inima si va fi destul de costisitoare de aici si retinerea mea. ontopic, up de la mine pentru masina mai am nevoie de 1-2 luni pentru putina stabilizare financiara iar masina asta e una din variante desigur, pentru tine, sper sa nu mai fie la vanzare pana atunci |
|
|
Aug 27 2009, 10:07 AM
Post
#52
|
|
pilot Group: Membri Posts: 288 Joined: 27-May 09 Member No.: 120.074 |
Uh, bine v-am regasit.
Am fost un pic plecat si mi-a fost teama ca nu cumva careva sa-mi fi vandut masina Vad insa ca toate sunt la locul lor iar eu ma apropii de revizia de 130.000. -------------------- Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008 ex Subaru Outback 2005 |
|
|
Aug 27 2009, 10:14 AM
Post
#53
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
Pentru cunoscatori, pe modul manual plecarea de pe loc se face cu a-II-a! Ca sa nu existe dubii! Treapta I e folosita doar pentru nisip, noroi, ruota si pante. Tot ma tin sa te intreb... Cutia asta are 4 trepte? Daca pleaca cu a 2-a pe manual nu iti raman cam putine trepte? Eu am Avensis cutie automata in 4 trepte iar in modul manual daca o las in 2 trece singura pe 1. Plecarea de pe loc se face cu treapta 1... Este mai desteapta asta de la Subaru sau are mai multe trepte Ps. este o adevarata placere sa mergi cu a 2-a pana la 120 (intra pe rosu) -------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Aug 27 2009, 03:17 PM
Post
#54
|
|
pilot Group: Membri Posts: 288 Joined: 27-May 09 Member No.: 120.074 |
Pentru cunoscatori, pe modul manual plecarea de pe loc se face cu a-II-a! Ca sa nu existe dubii! Treapta I e folosita doar pentru nisip, noroi, ruota si pante. Tot ma tin sa te intreb... Cutia asta are 4 trepte? Daca pleaca cu a 2-a pe manual nu iti raman cam putine trepte? Eu am Avensis cutie automata in 4 trepte iar in modul manual daca o las in 2 trece singura pe 1. Plecarea de pe loc se face cu treapta 1... Este mai desteapta asta de la Subaru sau are mai multe trepte Ps. este o adevarata placere sa mergi cu a 2-a pana la 120 (intra pe rosu) 4 are, necesare si suficiente. pe a 5-a n-am gasit-o neam, si destule tinand cont ca depinde mult si cum este setata cutia. Deci povestea este cam asa: in Drive schimba treptele la mers normal un pic peste 4000rpm, in Sport la 6000rpm, pe Manual merge pana la 7000. Daca insisti (sau uiti) te atentioneaza sonor. La kickdown se comporta ca la kick in funtie de setarea de cutie pe care o ai. evident toate acestea depind de talpa soferului. reprizele in sunt cam asa: I-a --60-70 turatie cat vrei tu a-II-a --130 turatie 3000rpm a-III-a --165-170 turatie 41000-4200 rpm a-IV-a restul pana la 6000 sau 7000 dar nu ma facut asta niciodata. a-V-a unde sa mai intre daca masina este limitata la 200km/h ca la la 20 cm garda la sol nu e chiar masina de curse. legat de plecatul de pe loc, eu am zis acolo exact cum scrie si in carte. Dar atentie. Nu pe Drive, nu pe Sport, ci pe modul Manual, adica atunci cand schimbi tu vitezele de mana. Asta este recomandarea din manual. Cu masina stationata pe modul manual poti schimba intre I si a-II-a mai mult nu te lasa. mai jos nu ai unde. Intradevar daca mergi pe manual, retogradeaza singura trepta daca ai viteza prea mica. toate bune. -------------------- Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008 ex Subaru Outback 2005 |
|
|
Aug 27 2009, 09:26 PM
Post
#55
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
Multumesc pt explicatie
Cred ca este o masina buna la drumuri lungi avand in vedere turatiile mici la care se obtin vitezele mari Bafta la vanzare! -------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Aug 28 2009, 10:40 PM
Post
#56
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 9-February 08 Member No.: 116.331 |
Ca tot e off topic, ce reprize 60-100 si 80-120 scoate cu automata?
|
|
|
Aug 29 2009, 09:26 AM
Post
#57
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 13-August 09 Member No.: 120.673 |
I-a --60-70 turatie cat vrei tu a-II-a --130 turatie 3000rpm a-III-a --165-170 turatie 41000-4200 rpm a-IV-a restul pana la 6000 sau 7000 dar nu ma facut asta niciodata. toate bune. cred ca e ceva gresit aici. adica la 130 in a II-a are 3000rpm ? mai aproape de adevar ar fi turatiile acestea la viteza respectiva in ultima viteza sau, am ratat eu ceva ? |
|
|
Aug 29 2009, 02:23 PM
Post
#58
|
|
pilot Group: Membri Posts: 288 Joined: 27-May 09 Member No.: 120.074 |
I-a --60-70 turatie cat vrei tu a-II-a --130 turatie 3000rpm a-III-a --165-170 turatie 41000-4200 rpm a-IV-a restul pana la 6000 sau 7000 dar nu ma facut asta niciodata. toate bune. cred ca e ceva gresit aici. adica la 130 in a II-a are 3000rpm ? mai aproape de adevar ar fi turatiile acestea la viteza respectiva in ultima viteza sau, am ratat eu ceva ? Greu de explicat in cuvinte ceva ce se intampla absolut dinamic. La automata mea totul depinde de ce faci cu talpa. apesi pedala, masina accelereaza, apesi mai tare retrogradeaza o treapta sau 2, apesi definitiv kick. ridici talpa, masina urca o treapta sau nu. intre timp poate mai pui si frana, mai accelerezi, te ragandesti si tot asa. totul este cat se poate de dinamic iar cutia reapunde foarte repede si bine. mai depinde si daca esti in Drive sau Sport, ca pe modul manual e ca la o masina normala cu exceptia faptului ca daca videza devine prea mica pentru treapta respectiva masina retrogradeaza singura. E cam asa; Intre 125 si 130 cutia va schimba din treapta a doua in trepta a treia (nu am testat daca trece de 130 pe manual pur). Evident urcand pana la 6000 rpm. Dupa asta, la viteza constanta de de 130km/h motorul sta in 3000rpm. Daca nu ti-am raspuns la subiect intreaba-ma altfel deoarece nu stiu daca am priceput. -------------------- Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008 ex Subaru Outback 2005 |
|
|
Aug 29 2009, 04:33 PM
Post
#59
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
Are dreptate, automatele sunt un pic altfel (cel putin astea cu convertizor hidraulic de cuplu - parca asa ii zice )
Si eu la 130 am undeva pe la 3200 rpm (motorul mai mic si mai slab dotat) -------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Aug 30 2009, 02:13 AM
Post
#60
|
|
pilot Group: Membri Posts: 288 Joined: 27-May 09 Member No.: 120.074 |
Ca tot e off topic, ce reprize 60-100 si 80-120 scoate cu automata? marius, daca iti inteleg bine intrebarea, si e cea clasica, in cate secunde ajunge de la.. bla bla. raspunsul este, nu stiu. (poti vedea datele oficiale daca iti sunt de folos) Sincer. Nu mi-am chinuit niciodata masina. Mai ales, nu in mod intentionat. Probabil ca in realitate am facut lucrul asta de multe (e usor cu o automata) dar, ori nu am fost atent ori nu am fost interesat de valorile invocate. Si oricum niciodata pentru un test. Si nu ai fost offtopic din punctul meu de vedere. Faptul ca eu am permis o discutie mai larga legata de masina este alegerea mea, nu am nimic de ascuns si raspund cu placere la orice intrebare decenta pe care o consider la subiect. Nu vand un sac de cartofi, este vorba de un Subaru Outback de 2500cc 165HP seara buna -------------------- Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008 ex Subaru Outback 2005 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 08:40 PM |