Help - Search - Members - Calendar
Full Version: VAND SUBARU OUTBACK 2500cc AT 4x4 165CP
Masini.ro Forum > Bazar > Vanzari masini
Pages: 1, 2
alias
Dotari:

-Euro4 Benzina
-fabricatie Japonia nov. 2004
-Motor Boxer
-4x4 permanent
-Cutie auto/manual/sport
-Garda la sol 20 cm permanenta
-Geamuri electrice
-Scaune incalzite
-Parbriz cu degivrare
-Oglinzi electrice si incalzite
-8 Airbaguri
-Aer conditionat automat
-Cruise Control
-Computer de bord
-Xenon
-Jante de aliaj
-Proiectoare de ceata
-Inchidere centralizata si alarma
-Trapa dubla de mari dimensiuni
-Portbagaj 460L/990L/1600L
-culoare argintie (GRI in talon)
-interior negru cu gri
-km parcursi: 122.000

-masina a fost comandata si nu luata de pe stoc

detalii despre masina:
in plus fata de standard:

-cotiera dubla(2 compartimente suprapuse cu scrumiera pentru spate si suporti de pahare)
-covorase de cauciuc subaru plus covor original de cauciuc pentru portbagaj
-ornamente praguri fata/spate originale Subaru
-bare transversale porbagaj Thule

-stare foarte buna
-motor neatins de mecanici exceptand reviziile
-disponibila oricand pentru inspectie si drive
-istoric disponibil la SMT
-fara hibe ascunse
-revizia de 120.000 (uleiuri motor/cutie/transmisie, antigel, lichid de frana,) efectuata
-revizii la zi
-etriere, burdufuri planetare fata noi
-fara accidente, exceptand tipicele zgariituri dobandite in capitala.
-pret discutabil 13.000 Euro

contact:
0723.650.541
alias

- 500 EURO pentru cei cu adevarat interesati!

Nu vreau berline/pamanturi/variante la schimb
alias
PRET NOU !!!
12.000 EURO !!!
alias
UP !!!
pentru cei cu adevarat interesati sunt dispus la un discount considerabil !!!
alias
Actualizare de pret !!!

165 CP
2500cc
4x4
motor boxer
cutie sport/auto/manual
fabricatie Japonia
garda la sol 20 cm
trapa dubla
portbagaj imens
xenon
8 airbauri
scaune incalzite

Masina ideala de vacante !!!

11.000 Euro !!!
Dragos64713
Ofer 7000e.
alias
@Dragos64713, multumesc pentru oferta dar titlul topicului este VAND SUBARU OUTBACK (masina japoneza motor boxer) 2500cc(aspirata) AT(cutie automata) 4x4(tractiune integrala permanenta AWD Subaru) 165CP(cai putere disponibili oricand si oricum si ai tai daca oferi suma ceruta).
alias
M-am enervat ! Vand masina, nu vand un pret!

Deoarece masina a atras destul de multi vizitatori dar mai toate intrebarile au fost legate de pret, m-am gandit ca poate am gresit descrierea masinii asa ca am facut-o altfel. Dat fiind faptul ca nimeni nu-i reproseaza nimic m-am gandit ca mai bine o laud eu! Si sa-i cresc pretul!

Deci! Ce vand? Vand o masina de familie cu valente evident sportive dat fiind pedigre-ul Subaru!

Sa o luam altfel deoarece vad ca descrierile scurte si seci nu isi ating scopul.

Consider ca masina asta ofera cam tot ce-si doreste cineva.
In primul rand este confortabila, este spatioasa, te simti bine in ea. Esti in siguranta, tu si familia ta, poti sa o calci cand ai chef sau nevoie, nu esti nevoit niciodata sa mergi cu pedala la fund cat de nebun ai fi, ca nu se stie niciodata cand ai nevoie de o rezerva de putere. Daca cineva prefera masinile cu "suspensia tare, frate", dar ii naste nevasta inainte de termen, In Outback poti naste daca e musai nevoie si iti poti creste copii pana la 2 ani daca trebuie! Ai spatiu suficient!

Are garda la sol 20 cm. Nu-ti pasa! Nu-ti pasa de Romanica. Nu-ti pasa de bolovani, nu-ti faci probleme de scut, spoiler, nu te temi ca vei lovi baia, turbina sau mai stiu eu ce, pur si simpu nu-ti pasa. Si mai e si permanenta. Adica pui matale pasagerii, bagajele, ba chiar mai atarni si o rulota dupa si ea sta tantosa tot la 20 cm de sol. Nu arata ca o barca obosita cum mai vedem prin oras.
Barci tunate, evident. A nins 20 cm? no problem! o balta pana la genunchi ?? no problem! Si inca ceva! E lisa pe dedesupt! Nu ca alte masini cu pretentie de SUV care de fapt au tot felul de excrescente sub garda data de producator ( diferentiale, elemente de suspensie) tocmai bune ca tinte pentru bolovani borduri,radacini si alte alea.

Si are 165 CP. Buni! Pusi la roata. Pe genti de 16, originale, late de 215. Cine stie ce inseamna 165HP stie. Nu e nimic de discutat.

Are 2500cc pe un motor boxer aspirat. Nu va tin teorii despre centru de greutate coborat sau alte prostii. Conteaza cum e asezat pe sasiu. Asta este un motor maresi este oricand preferat unui motor mic din care storci tot. Ca idee sa va dau cateva date. La 130km/h are cam 3000 ture, la 160 are cam 4000, deci turatie de diesel. Apesi insa pedala, 6000 ture! Are de unde!
Si nu e "tunata frate". Este asa cum a venit din fabrica 165hp. Daca motorul tot este atmosferic, n-ai turbina. N-ai turbina n-ai griji. Sa nu intelega cineva ca am ceva impotriva motoarelor turbo. Dimpotriva. Mi-as fi dorit ca acesti 2500cc sa-si petreaca ziua cu o turbina alaturi. Daca se poate si variabila. Sau chiar doua. De ce nu! Uau!

Mai are si cutie automata. Adica automata. Apesi pedala de acceleratie si masina pleaca lin de la stop. Mai precis ridici piciorul de pe frana si gata, ai pornit.
Eu am cam 12 km pana la munca si fac cam o 30-45 min in fiecare dimineata. Si bag o singura data in viteza. Cand plec de acasa. Sunt curios cate schimbari de treapta face un vecin cam cu acelasi traseu sau cu acelasi timp parcurs la mers in coloana din Drumul Taberei in Floresca!

Are si modul Sport. Si aici se schimba treaba. Nu va dau detalii prea multe (cine vrea sa afle poate sa ma contacteze si sa incerce). Tineti cont doar de faptul ca la kick down masina schimba din a 3-a in a-4 pe la 170km/h. (tot respectul meu pentru domnii de la Prodrive, au facut o treba excelenta)

Ei bine, pentru maniaci mai are si modul Manual (de parca i-ar pasa cuiva !).
Adica poti schimba vitezele de mana, cum vrei tu. De la 1000 pana la 7000 ture. Oricand, la orice viteza, poti trece din Manual in Sport sau in calmul Drive, Nu trebuie sa faci nimic. Muti maneta si gata. Nu apesi butoane, nu te uiti pe dispay, nu incetinesti; doar muti maneta si gata, cutia are alta setare. Pentru cunoscatori, pe modul manual plecarea de pe loc se face cu a-II-a! Ca sa nu existe dubii! Treapta I e folosita doar pentru nisip, noroi, ruota si pante. Se mai strang si centurile daca accelerezi sau franezi prea brusc, dar asta e cateodata enervant. Realizezi ca nu mai poti ajunge cu tigara la scrumiera.

Si mai are ceva destept cutia asta, ceva cu care nu stiu cate masini super premium de-a dreptul se pot lauda. Daca esti in viraj in panta sau masina este inclinata, daca ridici piciorul de pe acceleratie masina ramane turata acolo unde ai lasat-o. 3000-5000 de ture gata sa rapunda la iesirea din curba sau pentru o aceleratie care sa enerveze la culme colegul din trafic care tocmai a apasat ambreiajul a retrogradat exact pe momentul de cuplu maxim al masinii lui si acum asteapta. Astepta ce astepta. Treaba lui. Tu ai plecat demult.

E 4x4 ! Ca mai mult nu se poate! 6x6 n-am! Nu cred ca are nimeni. Adica tractiune integrala. Adica AWD, de la Subaru. Adica toate rotile muncesc pentru tine. Dupa o masina cu 2 roti motrice, in 3 curbe luate cu 4x4 ti se lumineaza fata. Pricepi cum sta treba si cat de simpu era de fapt! Vreti sa va spun cum este sa pleci in panta, zapada fiind, cu 4x4 si cutie automata? Nu aveti decat sa aflati cei care veti avea norocul asta! Pentru ceilalti va spun eu. Pur si simplu ridici piciorul de pe frana. Si gata! masina urca! nu te tii de frana de mana, nu-ti faci probleme unde vei aluneca. Nu te doare de cei trasi pe dreapta. Nu-ti pasa. Iei piciorul de de pe frana si-ti vezi de drum.

E din 2004. Vreme pe cand inca se mai faceau masini. Masini! Nu cutii pe 4 roti cu aspiratie de premium, dar cu greieri veniti deja din fabrica pentru ca din motive de economie nu s-a pus o saiba de nustiucare. Masina asta la 5 ani de zile nu are greieri, si pot sa zic ca nu am stat cu aspiratorul, carpa de praf si mai ales surubelnita in ea zilnic. De fapt nu am stat in ea decat la volan, nu a fost nevoie sa o "surubaresc".
Nu mai discut de faptul ca a vazut munte si mare noroaie si zapezi si a parcat acolo unde "premiumurile" cu care te dai mare pe Dorobanti nu puteau parca din motive de zapada din care nu faceai nici 2 bulgari.

Si nu are rechemari in service ! Nici una in 5 ani! Asta spre deosebire ce cei cu masini mobilate ca niste garsoniere cu tot confortul si pline de beculete care au
schimbat pana acum jumatate de motor. Dar nu vor recunoaste. Sau dimpotriva, mairau, fac un titlu de glorie din asta. Vezi Doamne, firma serioasa, a facut rechemare in service, si-au recunoscut greseala. Nu mai bine faceau un lucru bun de la inceput? De fapt se face testare pe banii clientului, dar cine sa recunoasca asta. Nici producatorul dar nici cel ce a dat banii, ca de, e fudul.

E facuta in Japonia, nu e asamblata cu componente facute din 15 continente care de fapt toate sunt facute in China, nu frate, e Japonia ! Pana si pe plasticele
marunte scrie "Made in Japan" pentru ca asa si e. Proprietarii de japoneze pot confirma asta. Japonezii se respecta.

In masura in care vanzarile de Subaru si in mod special Outback vor creste surprinzator nu ma astept la recompense deoarece cei 2 dealerii (Radacini si SMT) habar nu au ce vand.
Asta vand si m-am gindit ca e timpul ca lumea sa cunoasca in detaliu Subaru, si mai ales Outback si sa inteleaga diferenta. Si pretul!

Toate cele bune.
pista
Frumoasa descriere Alias. yes.gif Felicitari !
G e o r g e
QUOTE (Dragos64713 @ Jul 28 2009, 04:23 AM) *
Ofer 7000e.

asta e o gluma ... nu ?

alias , tine de pret ca e pacat de masina . din pacate in romania se cumpara pretul nu masina, dar pana la urma se va ivi si acel cumparator la maisina ta. din pacate stiu ce inseamna sa vinzi un subaru in romania , am vandut 2 pana acum ...
Diesel
Dar de piata libera n-ati auzit? respectivul a oferit 7000 de euro la inca o masina si inca o reducere d-asta spectaculoasa la un leasing. Poate are doar 7k, poate negociaza si e dispus sa dea 9000 dar nu vrea sa puna banii jos imediat.

Vanzatorul a scazut pretul cu 2000 de euro in 6 saptamani. In ritmul asta va ajunge la 7000 dupa 3 luni.
G e o r g e
diesel , e o gluma sa dai 7000 pe un outback din 2004. crede-ma !
alias
QUOTE (pista @ Aug 1 2009, 12:52 PM) *
Frumoasa descriere Alias. yes.gif Felicitari !


Multumesc Pista, vad ca ai Outback aspirata din 2007.

Sper ca incet incet cei din jurul sa-si schimbe mentalitatea sa-i intereseze ce vor ei de la o masina, sa tina cont de fiabiliate si performanta si nu de cat costa ora de service sau piesele de schimb.

Toate cele bune.
klm
CITAT(G e o r g e @ Aug 1 2009, 03:46 PM) *
CITAT(Dragos64713 @ Jul 28 2009, 04:23 AM) *
Ofer 7000e.

asta e o gluma ... nu ?

alias , tine de pret ca e pacat de masina . din pacate in romania se cumpara pretul nu masina

Departe de mine de a contesta/fixa pretul acestei masini insa nu inteleg de ce e in regula sa platesti un apartament la preturile (inca) super-umflate din Romania insa cand vine vorba sa platesti un pret subevaluat nu mai e ok... De exemplu de ce e normal ca in Romania o masina sa fie mai scumpa decat in Germania cu 10-20%?
G e o r g e
QUOTE (klm @ Aug 3 2009, 11:56 AM) *
QUOTE (G e o r g e @ Aug 1 2009, 03:46 PM) *
QUOTE (Dragos64713 @ Jul 28 2009, 04:23 AM) *
Ofer 7000e.

asta e o gluma ... nu ?

alias , tine de pret ca e pacat de masina . din pacate in romania se cumpara pretul nu masina

Departe de mine de a contesta/fixa pretul acestei masini insa nu inteleg de ce e in regula sa platesti un apartament la preturile (inca) super-umflate din Romania insa cand vine vorba sa platesti un pret subevaluat nu mai e ok... De exemplu de ce e normal ca in Romania o masina sa fie mai scumpa decat in Germania cu 10-20%?

unde nenea la masina asta ? arata-mi si mie ...

iti arat eu preturi pe mobile daca vrei .

uite in atasament , ia in calcul ca unele sunt modelele vechi in lista aia . mai adauga prima inmatriculare si vezi la cat ajungi
klm
George, n-am zis ca n-ar fi corect pretul.
Iti dau un citat:
CITAT(M A R I A N @ Sep 24 2008, 07:43 PM) *
Il voi lua probabil de nou (0-15 km) din Germania cu ~25000 euro cu tot cu TVA. Cam la pret de Avensis Diesel.

sunt mult mai multi beneficiari de oferte la OBK care au platit ~25k euro pentru masini de peste 30k, Halba am inteles ca a platit un super pret pe Mercedesul lui, de ce in unele cazuri e ok iar in altele pretul oferit "e o gluma"?!
Descrierea mi se pare dementiala, cred ca daca as fi vrut un astfel de tip de masina (si mi-ar fi placut) as fi fost convins smile.gif.
alias
Domnilor, pe mobile.de pretul acestei masini, ani, km etc. este de 15-17.000 euro

Ideea este ca pretul la care a fost pusa acesta masina in vanzare oricum este subevaluat.
Asta raportat la masina in sine dar si la oferta competitiv comparativa.

Toata lumea intreaba care este ultimul pret. Si toata lumea cumpara "adusa recent, unic proprietar"
Problema mea esta ca lumea ori cunoaste atat de bine acesta masina incat nu are nevoie de explicatii ori oferta este neintresanta indiferent de pret.
Si atunci te intrebi ce sa fie la mijloc; cultura auto?? moda?? europenismul????



G e o r g e
nu e TDI ... crede-ma . am avut aceleasi probleme la vanzare.
alias
QUOTE (G e o r g e @ Aug 1 2009, 03:46 PM) *
QUOTE (Dragos64713 @ Jul 28 2009, 04:23 AM) *
Ofer 7000e.

asta e o gluma ... nu ?

alias , tine de pret ca e pacat de masina . din pacate in romania se cumpara pretul nu masina, dar pana la urma se va ivi si acel cumparator la maisina ta. din pacate stiu ce inseamna sa vinzi un subaru in romania , am vandut 2 pana acum ...


George, nu se pune problema sa tin de pret deoarece oricum la pretul asta de fapt nu mai mai merita sa o dau. Pentru ca nu merita pur si simplu.
Initial am pus masina la 13.000 pentru ca sa o dau repede, motivatia fiind o oferta foarte buna la Outback-ul pe benzina, aspirata de 2.5. Acum oferta e dusa de mult.Din inertie (a mea) masina a ramas la vanzare. Voi lua o decizie in curand. Ori o scot ori o aduc la pretul initial.
G e o r g e
crede-ma ca te inteleg perfect .
mihaimilk
nu se vinde la 11000, si o sa se vanda la 13000? interesanta logica.

E o masina veche de 5 ani totusi, daca cele noi se vindeau la oferta cu 25000 (corectati-ma daca gresesc), masina nu si-a pierdut macar 50% din valoare in 5 ani? mi-e greu sa cred.
alias
QUOTE (mihaimilk @ Aug 3 2009, 05:30 PM) *
nu se vinde la 11000, si o sa se vanda la 13000? interesanta logica.

E o masina veche de 5 ani totusi, daca cele noi se vindeau la oferta cu 25000 (corectati-ma daca gresesc), masina nu si-a pierdut macar 50% din valoare in 5 ani? mi-e greu sa cred.



mihaimilk, fara suparare doar guvernul romaniei se gandeste ca cu cel mai mic pret va obtine cel mai bun si performat produs.

Ca sa revenim la subiect masina de noua a costat 34.000 euro. chiar si asa 50% din 34.00 = ....
Tine cont ca e vb de 2004 si s-au platit taxe vamale fiiind produs non-euro.
Plus de asta, chiar nu inteleg de ce un produs sa piarda 50% din valoare in 5 ani. De ce nu 70% sau 30 %


peace, alias
alias
Cateva poze noi.

Iata spectacolul Subaru.

HalbaSus
QUOTE (G e o r g e @ Aug 3 2009, 12:41 PM) *
nu e TDI ... crede-ma . am avut aceleasi probleme la vanzare.


Las ca am vandut eu Audi TDI frate... adica haaaaaaaaudiiii... marca premiuuuum, pieleeeeeeee, TEDEEEEEIIIII FRATEEEEEE... cu 65.000 de km... si stii ce greu a fost ? si stii cat am scazut din pret ? Nu-i deloc usor sa vinzi o masina pe foamea asta, fie ea t-d-i, japoneza 4x4 sau orice-ar fi.

Spor la vanzare !

P.S: daca nu esti nevoit, nu o vinde, nu-i momentul, si nici nu va fi in urmatorii ani, decat daca la randul tau primesti o super oferta la urmatoarea masina. Sau gasesti persoana potrivita care isi doreste fix outback.
solmar
QUOTE (HalbaSus @ Aug 3 2009, 06:17 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Aug 3 2009, 12:41 PM) *
nu e TDI ... crede-ma . am avut aceleasi probleme la vanzare.


Las ca am vandut eu Audi TDI frate... adica haaaaaaaaudiiii... marca premiuuuum, pieleeeeeeee, TEDEEEEEIIIII FRATEEEEEE... cu 65.000 de km... si stii ce greu a fost ? si stii cat am scazut din pret ? Nu-i deloc usor sa vinzi o masina pe foamea asta, fie ea t-d-i, japoneza 4x4 sau orice-ar fi.

Spor la vanzare !

P.S: daca nu esti nevoit, nu o vinde, nu-i momentul, si nici nu va fi in urmatorii ani, decat daca la randul tau primesti o super oferta la urmatoarea masina. Sau gasesti persoana potrivita care isi doreste fix outback.


subscriu. e momentul sa cumperi masini (si nu numai) nu sa vinzi.
alias
QUOTE (solmar @ Aug 3 2009, 07:20 PM) *
QUOTE (HalbaSus @ Aug 3 2009, 06:17 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Aug 3 2009, 12:41 PM) *
nu e TDI ... crede-ma . am avut aceleasi probleme la vanzare.


Las ca am vandut eu Audi TDI frate... adica haaaaaaaaudiiii... marca premiuuuum, pieleeeeeeee, TEDEEEEEIIIII FRATEEEEEE... cu 65.000 de km... si stii ce greu a fost ? si stii cat am scazut din pret ? Nu-i deloc usor sa vinzi o masina pe foamea asta, fie ea t-d-i, japoneza 4x4 sau orice-ar fi.

Spor la vanzare !

P.S: daca nu esti nevoit, nu o vinde, nu-i momentul, si nici nu va fi in urmatorii ani, decat daca la randul tau primesti o super oferta la urmatoarea masina. Sau gasesti persoana potrivita care isi doreste fix outback.


subscriu. e momentul sa cumperi masini (si nu numai) nu sa vinzi.


HalbaSus, merci de incurajari.
Eu chiar asta voiam sa fac, sa cumpar Outback-ul nou, de 173hp.
dar m-am lovit de acest mic detaliu, vanzarea astuia.smile.gif


iti urez.. HalbaSus

G e o r g e
nu o vinde atunci. mai stai cu ea la vanzare ca nu te costa nimic ( in afara de nervi , dar pune si tu lumea care te enerveaza pe ignore ) .
la un moment dat va aparea acea persoana care vrea fix un outback ca al tau. e greu dar suntem alaturi de tine. oricum daca aud pe cineva ca vrea te recomand wink.gif
alias
George,
nu-mi fac prea multe probleme. Chestiunea a devenit mai mult filosofica. Nu pot decat sa ma bucur in continuare de satisfactia care mi-o ofera masina asta. Si oferta la Subau Outback care ma tenta (si pentru care am pus in vanzare masina) s-a dus de mult.
Ce nu voi putea intelege niciodata este de ce lumea prefera sa cumpere "etichete" cu pretentie de premium stiind foarte bine la ce se expun. Faza reala: "frate, iar s-a mi s-a stricat masina, stii cat m-a costat? O groaza nene. Masina, nu jucarii din alea ieftine. Sau, alta faza reala, la ultima amenda primita, politaiu' a trecut pe PV "Ford breac". Am fost de acord. Eu respect Ford. Un sasiu de Focus bine asortat as calari oricand.
Ironia sortii este ca mi-au placut oamenii care probabil nu si-au putut permite sa cumpere masina. Oamenii au venit, au intrebat au cercetat s-au uitat, s-au plimbat. De asta probabil am refuzat sa o dau la samsari.
Asa ca asta este treaba, Subaru si japonezele in general sunt ignorate pentru ca toata lumea din jur detine marci cam premium, si "ieftine frate chiar si piesele sunt ieftine, gasesti si la dezmembrari"
Intreb si eu asa retoric, ca alttfel n-am cum, cine si-ar plimba familia,copilul cu o masina "cat mai ieftina frate sa fie cat mai ieftina, d-aia premium" sau cine isi doreste pe lumea asta sa mearga cu 200 km/h cu o masina reparata cu piese de la dezmembrari.

noapte buna tuturor !
hdi
QUOTE (alias @ Aug 6 2009, 02:40 AM) *
Intreb si eu asa retoric, ca alttfel n-am cum, cine si-ar plimba familia,copilul cu o masina "cat mai ieftina frate sa fie cat mai ieftina, d-aia premium" sau cine isi doreste pe lumea asta sa mearga cu 200 km/h cu o masina reparata cu piese de la dezmembrari.


Ai perfecta dreptate in ceea ce spui si te felicit calduros pentru prezentarea pe care ai facut-o anterior masinii. Ai facut-o cu mare stil. Eu zic ca daca nu te inghesuie nevoile, sa ramai cu ea cel putin pana cand vei gasi un cumparator care stie ce vinzi tu. Astfel de cumparatori sunt tot atat de rari ca si masinile Subaru pe sosele. Independent de motive, este un fapt ce nu poate fi contestat.
klm
CITAT(mihaimilk @ Aug 3 2009, 04:30 PM) *
nu se vinde la 11000, si o sa se vanda la 13000? interesanta logica.

E o masina veche de 5 ani totusi, daca cele noi se vindeau la oferta cu 25000 (corectati-ma daca gresesc), masina nu si-a pierdut macar 50% din valoare in 5 ani? mi-e greu sa cred.

Faptul ca n-o sa poata vinde masina la 11-13k euro nu inseamna ca pretul nu e unul bun si da, pierde in jur de 50-60%.
alias
poze la cerere:

spatiul inferior al portbagajului, cu rezerva si spatiile de depozitare
portbagajul in sine
portbagajul acoperit de covorul de protectie din cauciuc
cu banchetele rabatate complet
dcnitu
problema la outback 2.5i este ca nu e foarte rapida dar are consum destul de mare. acestea, impreuna cu lipsa banilor si lipsa de siguranta financiara de la ora actuala ii da la o parte pe potentialii tai cumparatori.

in rest, desi nu am avut nici un subaru pana acum, outback mi se pare o masina foarte reusita si cred ca ai mare dreptate in tot ceea ce ai spus in descrierea masinii. foarte reusita masina.
iar pretul e mai mult decat decent.

poti te rog sa-mi spui date despre consum extraurban si urban.mersi.
alias
@dcnitu, Depinde de pretentiile fiecaruia cat de rapid vrea sa fie dimineata cand se duce la serviciu sau cand pleaca in concediu cu nevasta si copii dar sa stii ca nu s-a plans nimeni ca nu ar fi rapida. Daca-mi aduc mine aminte masina este in categoria sub 10s/suta, iar eu am scris clar ca este vorba de OUTBACK, nu de STI.

Si a castigat si cateva liniute la viata ei.
Una din ultimele doua liniute ar fi Hateg - cabana Rotunda (undeva spre Retezat) unde a fost incununata de lauri si laudata pentru confort mai ales, dar cel mai incontestabil succes l-a obtinut pe drumul pana la Sarmisegetusa Regia, unde a fost foarte foarte rapida. Si a primit si tricoul de catarator pe tur. smile.gif

Ar trebui sa o probezi un pic sa vezi daca iti este indeajuns de rapida !

Dupa ce cobor la masina revin si cu consumul. La zi.
dcnitu
ai dreptate, poate nu m-am exprimat prea bine. nici nu ma astept la asa o masina sa se compare cu un STI.
sunt curios cam ce consum ai scos tu, pentru ca pe forumuri si review-uri sunt diferente mult prea mari.

e greu cu banii in perioada asta. sunt sigur ca sunt destui care apreciaza si vor masina dar nu dispun de bani.
despre raportul masina/pret eu zic ca este excelent.
alias
Vad ca esti foarte interesat de consum.

Opinia majoritara este ca nu consuma mult pentru un 2.5/cutie automata/tractiune integrala.
Evident conteaza calitatea combustibilului si stilul de sofat (ca poti conduce foarte sportiva daca e nevoie)

La masina mea
pe ultimii 4500 km adica contoarul B consumul este de 11.2%
pe ultimii 455km adica contoarul A consumul este de 12.9%
Astea sunt consumurile inregistrate acum pe bord.

In general:
Consum mediu de oras la un rezervor 13%
Oras cu masina rece mers o ora in coloana te poti duce la 15 linistit.
Cea mai mare autonomie inscrisa pe bord a fost de 730km.


coaziera 100-110 consum 6-7 %
coaziera 140-150 consum 8.5-9.5 %
G e o r g e
eu fac lobby la masina asta de cand a aparut la vanzare . azi am mai prezentat'o la 2 interesati.

PS: EU NU VAND MASINI !
pista
Alias, vrei sa cumperi Outback-ul nou, de 173hp ?
Eu consider ca masina ta arata mai bine dacat versiunea cu face lift (cum am si eu). thumbsup.gif
Noua grila e mai urata decat cea veche si nici ornamentul cromat de pe hayon nu e pe gustul meu.

Nu ai dori o motorizare turbo, un 2.5XT ?
G e o r g e
de parerea asta sunt si eu . de la 165 la 173 nu e nici o diferenta . mergi pe un XT smile.gif
alias
QUOTE (G e o r g e @ Aug 13 2009, 05:47 PM) *
eu fac lobby la masina asta de cand a aparut la vanzare . azi am mai prezentat'o la 2 interesati.

PS: EU NU VAND MASINI !


Multumesc foarte mult George.
Sper ca lumea sa ia in serios masinile fabricate cu simt de raspundere si nu cazane cu pachet exterior.
Poate in acest fel vom scapa de tunatele in fata blocului care se vand cu 3000 euro si apoi ne omoara prietenii/sotiile/copii pe trecerea de pietoni, ca vezi Doamne a luat placutele de frana la superocazie de la un superdealer.
alias
QUOTE (pista @ Aug 13 2009, 05:50 PM) *
Alias, vrei sa cumperi Outback-ul nou, de 173hp ?
Eu consider ca masina ta arata mai bine dacat versiunea cu face lift (cum am si eu). thumbsup.gif
Noua grila e mai urata decat cea veche si nici ornamentul cromat de pe hayon nu e pe gustul meu.

Nu ai dori o motorizare turbo, un 2.5XT ?


Pista, voiam Outbackul nou pentru ca este nou si are cai mai multi si asta se gaseste acum. Si mai era si o superoferta cand am pus eu masina in vanzare.
Fii sigur ca in momentul in care voi avea bani de un XT sau macar de cea de 3L ma voi gandi serios cum sa-l achizitionez.
Cat despre grile, sunt oricum frumoasa sau oricum urate, cum vrei. Mie cea mai frumoasa uratenie mi se pare Tribeca veche, prima.

Se purtase la un moment discutia in casa sa dam si Impreza si sa luam o turbata!
G e o r g e
urmatorul tau subaru TREBUIE sa fie turbo ! TREBUIE ! T R E B U I E ...
alias
QUOTE
@pista
Nu ai dori o motorizare turbo, un 2.5XT ?


@pista te referi la ceva concret ?
da-mi detalii

Mircea104901
Uite niste "goodies" pentru Subaru Turbo (si nu numai) drive.gif
http://www.turbo-kits.com/02-07_wrx_turbo_kits.html
pista
CITAT(alias @ Aug 13 2009, 04:12 PM) *
CITAT
@pista
Nu ai dori o motorizare turbo, un 2.5XT ?


@pista te referi la ceva concret ?
da-mi detalii

Din nefericire nu am nimic concret. In afara de dorinta mea de a lua un OBK 2.5XT. confused.gif
Anul trecut am vrut sa vand 2.5i si sa aduc din SUA un 2.5XT. Nu am reusit sa vand (poate am cerut prea mult ?) si acum nu vreau sa ma gandesc cu cat as reusi sa dau.
De cand am mers cu Legacy GT si Forester 2.5 turbo stiu ca urmatorul Subaru va fi cu motor benzina turbo. yes.gif

P.S. Acum la mine pe TripA dupa 5.600km arata 8,2 iar pe TripB 8,4. Ce zici ? rolleyes.gif
alias
QUOTE (G e o r g e @ Aug 13 2009, 06:05 PM) *
urmatorul tau subaru TREBUIE sa fie turbo ! TREBUIE ! T R E B U I E ...


Sa stii ca n-am a ma plange de aspirata mea, ca de, motorul fiind mare.... Dar turbo e turbo. Recunosc.

Stiu ca intram intr-o alta discutie, pur tehnica, dar nu ma pot abtine sa intreb:
Cum se comporta o turbata daca mergi 500-700-1000km in regim de coaziera cu peste 150/h ?
alias
QUOTE (Mircea104901 @ Aug 13 2009, 06:16 PM) *
Uite niste "goodies" pentru Subaru Turbo (si nu numai) drive.gif
http://www.turbo-kits.com/02-07_wrx_turbo_kits.html


frumos, frumos, poate la a 3-a masina. aia doar pentru mine.
Ca noi astia cu outbacele folosim masina de vacanta ca si masina de mers la serviciu smile.gif
Asa ca , intai masina de vacante ! ca astea ne tin in viata smile.gif vacantele, nu masinile.
Pe urma sa-i schimb masina nevesti-mi ca deja stramba din nas ca vrea ea motorul meu:)
si pe urma una a mea si numai a mea cu multe turbine mici peste tot smile.gif)
alias
QUOTE (pista @ Aug 13 2009, 06:18 PM) *
QUOTE (alias @ Aug 13 2009, 04:12 PM) *
QUOTE
@pista
Nu ai dori o motorizare turbo, un 2.5XT ?


@pista te referi la ceva concret ?
da-mi detalii

Din nefericire nu am nimic concret. In afara de dorinta mea de a lua un OBK 2.5XT. confused.gif
Anul trecut am vrut sa vand 2.5i si sa aduc din SUA un 2.5XT. Nu am reusit sa vand (poate am cerut prea mult ?) si acum nu vreau sa ma gandesc cu cat as reusi sa dau.
De cand am mers cu Legacy GT si Forester 2.5 turbo stiu ca urmatorul Subaru va fi cu motor benzina turbo. yes.gif

P.S. Acum la mine pe TripA dupa 5.600km arata 8,2 iar pe TripB 8,4. Ce zici ? rolleyes.gif



Sa stii un XT de 2.5 este foarte luat in calcul. Dar pe Outback de preferinta!

Ce sa zic de consum! Felicitari ! Dar ia sa vii in Bucuresti o luna sa vezi cum zici ca s-a stricat computerul smile.gif)
dcnitu
QUOTE (alias @ Aug 13 2009, 04:46 PM) *
Vad ca esti foarte interesat de consum.


pai pana la urma da, nu castig bani clipind din ochii deci un consum prea mare m-ar putea face sa regret achizitia unei masini
insa consumul pe care il ai tu este intradevar rezonabil pentru asa o masina

nu sunt inca decis sa achizitionez un outback, insa daca cineva e decis sa cumpere unul cred ca acesta e foarte convenabil.
mult succes.
alias
QUOTE (dcnitu @ Aug 14 2009, 11:32 PM) *
QUOTE (alias @ Aug 13 2009, 04:46 PM) *
Vad ca esti foarte interesat de consum.


pai pana la urma da, nu castig bani clipind din ochii deci un consum prea mare m-ar putea face sa regret achizitia unei masini
insa consumul pe care il ai tu este intradevar rezonabil pentru asa o masina

nu sunt inca decis sa achizitionez un outback, insa daca cineva e decis sa cumpere unul cred ca acesta e foarte convenabil.
mult succes.


dcnitu, toti muncim pentru bani, si unii din noi din greu. Tu crezi ca eu scriu posturi pe masini.ro de pe plaja din Monte Carlo?
Treaba cu consumul insa, pe care tot insisti, comporta alte discutii care nu fac subiectul topicului asta care oricum numai un post de vanzare nu mai este.

Ce-ti pot spune eu este sa nu te insori cu urata doar pentru ca face mamaliga buna.
O masina de multe ori nu insemna doar chestiuni de natura tehnica.
Masina mai inseamna si placere, amintiri, siguranta, confort. Stiu pe cineva apropiat mie care a plans dupa o masina. La propriu. Si nu pentru ca consuma putin.
Orice masina ti-ai lua, incearca sa nu ajungi in situatia a avea 1000 de frustrari si o singura satisfactie. Si nu fi conform. Alege mai mult cu inima.

noapte buna,
G e o r g e
QUOTE (alias @ Aug 13 2009, 06:19 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Aug 13 2009, 06:05 PM) *
urmatorul tau subaru TREBUIE sa fie turbo ! TREBUIE ! T R E B U I E ...

Stiu ca intram intr-o alta discutie, pur tehnica, dar nu ma pot abtine sa intreb:
Cum se comporta o turbata daca mergi 500-700-1000km in regim de coaziera cu peste 150/h ?

se comporta foarte bine . oricum turbina merge continuu , deci nu-ti face probleme . singurele probleme sa lasi turbina sa se incalzeasca si sa se raceasca.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.