Toyota Avensis partea VIII-a |
This topic is about Toyota Avensis partea VIII-a, the author, vio, wrote about: fatza de aurisu de 1.6 dual vvt-i diferentza este ca la motou asta cuplu este setat sus pe la 5200 ture pe cand la asta nou 1.6 valvematic este undeva ... To read more just scroll down
Toyota Avensis partea VIII-a |
Sep 24 2009, 02:03 AM
Post
#101
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Sep 24 2009, 02:16 AM
Post
#102
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
Nu stiu, poate merg bine dar la cum arata nu se uita nimeni?
-------------------- |
|
|
Sep 24 2009, 02:18 AM
Post
#103
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
bai florine , oricum arata mai bine ca ave astea clasice cu facelift ..
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Sep 24 2009, 02:19 AM
Post
#104
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
-------------------- |
|
|
Sep 24 2009, 02:21 AM
Post
#105
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Sep 24 2009, 01:51 PM
Post
#106
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
Nu stiu ce sa zic, dar in prima faza nu-mi placea Ave asta nou (sedanul). Acu, daca-l vad pe strada ma uit la el cu placere, chiar as putea zice ca arata mai bine ca vechiul Ave. Oricum asta e o chestie de gusturi.
Dar cu motorul, eu zic baga-te la macar 1.8. 1.6 e bun pe o compacta, pe un sedan e mai greu. Sunt convins ca se descurca onorabil dar ai rezerve mai mari de putere pe 1.8 decat pe un 1.6 la masa Avensisului. -------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
Sep 26 2009, 02:48 AM
Post
#107
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 11-December 05 From: Spain Member No.: 63.292 |
Salutare tuturor.
Ori am devenit paranoic, ori am devenit paranoic . In ultima vreme aud diverse zgomote la ave-ul meu...am mai mentionat de unele (vezi injectoare) care s-au rezolvat in service, insa acum aud ca un zgomot metalic "rontait", nu stiu cum sa spun exact, la ralanti, iar cand apasa pedala de ambreaj dispare. Ca un scurt istoric, la revizia de 45000 Km am semnalat aceasta problema si mi s-a spus ca nu este in regula. Am fost reprogramat pentru a desface si investiga. Am lasat masina in service si initial au spus ca este o problema cu un colier de la ambreiaj.....ca ulterior sa-mi spuna ca au rezolvat problema cu colierul si in plus au schimbat si volanta . Toate bune si frumoase. Masina pleca mult mai bine de pe loc, trage frumos, etc. Ce era inainte: zgomotul acuzat era destul de puternic si disparea odata cu apasarea pedalei de ambreiaj....reaparea cand vroia el. Ce este acum: zgomot, rontait, tacanit ...nu stiu.....slab ca si intensitate...dispare cand apas pedala de ambreiaj, apare cand eliberez pedala. Luminati-ma si pe mine.......e normal .....s-a mai intalnit cineva cu acest "zgomot" ? -------------------- EX Toyota Corolla 1.4 vvt-i
Avensis 2.2 D-4D |
|
|
Sep 26 2009, 09:20 AM
Post
#108
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
Cred ca problema asta a avut-o Costache.
Trebuiau sa iti schimbe si electromotorul. -------------------- |
|
|
Sep 26 2009, 11:01 AM
Post
#109
|
|
Moderator Toyota Group: Moderator Posts: 4.114 Joined: 1-March 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.568 |
Da, aceiasi probema. S-au inlocuit : rulment de presiune ambreiaj, coroana de pe volanta, electromotor. Acum nu mai face nimic si merge foarte bine. Mare atentie insa cum iti pun cutia la loc, la mine a fost pusa prost si pieredea ulei insa s-a remediat si asta. Daca mai ai intrebari ...
This post has been edited by _Constantin_: Sep 26 2009, 11:10 AM -------------------- 2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo 2010 Mercedes C180 Kompressor BE 2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i 2006 Peugeot 206 1.4 HDI Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard! |
|
|
Sep 26 2009, 01:30 PM
Post
#110
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 11-December 05 From: Spain Member No.: 63.292 |
O sa le fac o vizita luni ....sa vedem ce si cum.
Multumesc pentru raspunsuri. Si uite asa...trebuie cat sa-mi extind garantia pt inca 2 ani -------------------- EX Toyota Corolla 1.4 vvt-i
Avensis 2.2 D-4D |
|
|
Sep 27 2009, 10:10 AM
Post
#111
|
|
sofer Group: Membri Posts: 88 Joined: 24-June 08 From: Brasov Member No.: 117.370 |
Ce antigel ar fi recomandat la un avensis:
-Comma Xstrem Red Longlife Concentrated Antifreeze 5L -Mobile antifreeze advanced amandoua sunt red, longlife.al meu are 60000 km si cred ca si peste 2 ani si ma bate gandul sa il schimb. Astepam o parere a d-lui Valentin am inteles, userul Colonelu..legat de uleiurile de la noi, vandute de oilmag,oilsgop, etc.Nu de alta dar citeam niste posturi scrise prin 2007, legat de peisele OE si after market, dar si de uleiuri.F interesante posturi, tre sa recunosc.Oricum cand dai 4 milioane pe 8 litrii de ulei castrol si un filtru mann, macar vrei sa stii daca sunt ok sau sunt piratate, masluite, romanite ca sa zic asa. |
|
|
Sep 30 2009, 05:26 PM
Post
#112
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
De firma Comma nu am auzit, deci as alege Mobil.
Referitor la ulei, eu iau de la Autonet Mobil 1 de cand am masina si pana acum nu am avut probleme. -------------------- |
|
|
Sep 30 2009, 08:25 PM
Post
#113
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
Imi cer scuze ca poate raspund mai greu pe forum, dar activitatea pe care o prestez in prezent imi cam ocupa timpul si abia am timp sa mai urmaresc unele topicuri.
1. Legat de uleiurile vandute de unele magazine online nu ma pot pronunta in nici un fel si nici nu vreau sa o fac intrucat nu cunosc de unde se aprovizioneaza. Pot sa spun in schimb urmatoarele: - forma bidoanelor de 1 L difera cele vandute in vest fata de cele vandute in RO; - in vest se vinde uleiul in canistre de 5L, iar la noi la 4L (vorbesc de marcile "consacrate" - Castrol si Mobil, caci doar la ELF am vazut si in RO la 5L); - asta iarna intr-o benzinarie din Viena era bidonul de 1L Castrol 5W30 la pret de 35 euro. Concluzia o trage fiecare in parte. Pe de alta parte, mai exista unele importuri "gri" (adica cele care nu sunt desfasurate prin intermediul importatorului oficial pe Romania, ci de firme care cumpara direct din unele depozite de afara de unde beneficiaza de discounturi mari sau chiar direct din State). In aceste conditii, uleiurile aduse pot fi absolut originale, dar trebuie verificata data fabricatiei pentru a nu fi iesite din termenul de valabilitate. Personal, eu lucrez doar cu importatorii oficiali pentru ca nu vreau sa am probleme atat cu masina personala cat si cu eventualii clienti pe care i-as servi. A strica un motor e foarte usor, dar ... costisitor de reparat. La masina mea am pus ulei Motul la revizia de 45.000, iar la revizia de 60.000 pe care trebuie sa o fac cat de repede voi pune ulei motor Motul Ecoenergy 5W30, lichid frana Motul Racing RBF660, ulei la cutie Motul Gear 300 100% sintetic. Filtrele de aer, habitaclu si motorina sunt MANN, doar cel de ulei este NIPPARTS (un ambalator din Olanda specializat doar pe masini asiatice care se aprovizioneaza cu piese doar de la producatorii renumiti - http://www.nipparts.nl/eng/Default.htm ). 2. Referitor la lichidul de racire problema e relativ mai simpla, intrucat e vorba de glicol in diverse forme de aditivare. Sper sa nu intelegeti ca bagatelizez problema. Aici problema tine foarte mult de cerintele producatorului masinii, unde se specifica clar care este norma ce trebuie folosita. Sunt anumite motoare si radiatoare unde trebuie sa fie folosit antigel fara fosfati sau nitriti. Din cate stiu, cel de culoare roz este cel mai bun. Sper ca am fost de folos. -------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Sep 30 2009, 11:05 PM
Post
#114
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
In seara asta mi-am instalat ultima versiune de catalog echivalente piese auto si am vazut ca cei de la Zimmermann au scos la vanzare discuri de frana Sport pentru puntea fata, adica ventilate si perforate, pentru modelul meu de Avensis (diametru disc 295mm). Partea proasta e ca sunt duble la pret fata de cele normale.
-------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Oct 1 2009, 01:36 PM
Post
#115
|
|
pilot Group: Membri Posts: 254 Joined: 15-December 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 94.955 |
Ce antigel ar fi recomandat la un avensis: -Comma Xstrem Red Longlife Concentrated Antifreeze 5L -Mobile antifreeze advanced amandoua sunt red, longlife.al meu are 60000 km si cred ca si peste 2 ani si ma bate gandul sa il schimb. Astepam o parere a d-lui Valentin am inteles, userul Colonelu..legat de uleiurile de la noi, vandute de oilmag,oilsgop, etc.Nu de alta dar citeam niste posturi scrise prin 2007, legat de peisele OE si after market, dar si de uleiuri.F interesante posturi, tre sa recunosc.Oricum cand dai 4 milioane pe 8 litrii de ulei castrol si un filtru mann, macar vrei sa stii daca sunt ok sau sunt piratate, masluite, romanite ca sa zic asa. Uita-te cu atentie pe interiorul capotei si vei vedea ce fel de antigel ai inauntru si cand va trebui sa-l schimbi. Al meu este super longlife, iar producatorul indica schimbul la 5 ani sau 160000 km. Eu l-as alege pe cel din reprezentanta. -------------------- AVENSIS 1.6 SOL
|
|
|
Oct 1 2009, 05:28 PM
Post
#116
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.326 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.001 |
In seara asta mi-am instalat ultima versiune de catalog echivalente piese auto si am vazut ca cei de la Zimmermann au scos la vanzare discuri de frana Sport pentru puntea fata, adica ventilate si perforate, pentru modelul meu de Avensis (diametru disc 295mm). Partea proasta e ca sunt duble la pret fata de cele normale. Colonele, si pentru Avensisul 2003+, fara facelift? Cel de 2l pe benzina (sint aceleasi ca la 2.2-ul diesel si la 2.4-ul pe benzina), dar mai mari decit cele de la 1.8 benzina. Daca e nevoie de vin, ti-l dau, dar peste vreo 2 sapt cind ajung acasica... please!!! -------------------- I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai' |
|
|
Oct 1 2009, 06:40 PM
Post
#117
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
In seara asta mi-am instalat ultima versiune de catalog echivalente piese auto si am vazut ca cei de la Zimmermann au scos la vanzare discuri de frana Sport pentru puntea fata, adica ventilate si perforate, pentru modelul meu de Avensis (diametru disc 295mm). Partea proasta e ca sunt duble la pret fata de cele normale. Colonele, si pentru Avensisul 2003+, fara facelift? Cel de 2l pe benzina (sint aceleasi ca la 2.2-ul diesel si la 2.4-ul pe benzina), dar mai mari decit cele de la 1.8 benzina. Daca e nevoie de vin, ti-l dau, dar peste vreo 2 sapt cind ajung acasica... please!!! Te ajuta tata, no problem . Cel mai bine este sa imi dai seria de sasiu, pentru ca aseara cand am verificat pentru mine am vazut ca erau doua variante pentru discurile cu diametrul de 295 mm. Totodata intreaba-l si pe Vio sa-ti arate o poza care mi-o aratat-o si mie. -------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Oct 1 2009, 07:02 PM
Post
#118
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
bre drabisane ... nu prea e bune ... am ceva poze de la cineva care le vinde ...cam urate bre...
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Oct 1 2009, 08:50 PM
Post
#119
|
|
sofer Group: Membri Posts: 88 Joined: 24-June 08 From: Brasov Member No.: 117.370 |
"Al meu este super longlife" - Alin, ai pus la un service toyota acest antigel?Eu nu stiu ce am in masina, la ce temp rezista, si de cat timp e.Mai mult de 3 ani max nu este, dar ca km peste 60000.Cred ca e long life, si cam si-a trait viata.
Idem cu lichidul de frana, dar am bagat multi bani in ultima vreme si las asa pt moment.Mi-am luat jante si anvelope de iarna, si sunt f incantat |
|
|
Oct 1 2009, 09:18 PM
Post
#120
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
simplu daca culoarea antigelului este galbena-incolor este lichid LLC (Long Life Coolant ) si se schimba la 3 ani sau 60 000km , iar daca este roz este SLLC ( Super Long Life Coolant ) si se schimba la 160 000 km sau 5 ani. recomandarea mea este sa luati SLLC de la toyota.este gata preparat decat sa il pui in motor si radiator.
This post has been edited by vio: Oct 1 2009, 09:19 PM -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 01:04 AM |