Auris VS Cee'D Mini Versus ce nu vreau sa fie mutat, Strict ca masini, nu preturi |
This topic is about Auris VS Cee'D Mini Versus ce nu vreau sa fie mutat, the author, jijiman, wrote about: Un argument pro Ceed ar fi garantia de 5 ani (din bara in bara), fata de 3 ani la Toyota, in ideea ca masina poate fi vanduta peste 4 ani in garantie, ... To read more just scroll down
Auris VS Cee'D Mini Versus ce nu vreau sa fie mutat, Strict ca masini, nu preturi |
Jan 17 2008, 12:29 PM
Post
#41
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 17-January 08 From: Dobroesti - Ilfov Member No.: 116.090 |
-------------------- Toyota Corolla E15 1.4 D-4D Luna
|
|
|
Jan 17 2008, 01:08 PM
Post
#42
|
|
Moderator Toyota Group: Moderator Posts: 4.114 Joined: 1-March 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.568 |
Hoinare eu vreau sa cumpar o masina, de 15-16.000 euro si Toyota nu are ce sa imi ofere la banii astia. Caut niste argumente pentru care ar merita un efort de cateva mii de euro ca sa iau Auris/Corolla.
In ceea ce priveste preturile Kia si termenul de livrare ... e si normal ca la sfarsit de an toata lumea sa cumpere masini si deci o scadere a stocului dar nu imi fac griji .. nici 3 luni nu e o perioada prea mare de asteptare. -------------------- 2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo 2010 Mercedes C180 Kompressor BE 2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i 2006 Peugeot 206 1.4 HDI Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard! |
|
|
Jan 17 2008, 01:35 PM
Post
#43
|
|
sofer Group: Membri Posts: 79 Joined: 17-January 08 From: GALATI Member No.: 116.091 |
Buna ziua
Dar C4 HDI coupe technoevolution nu-ti place, motor super, consum OK, 110CP, cuplu 240 NM, destul de dotat , cam tot ce-ti trebuie, bine eu as vrea si plafon sticla, geamuri laminate, piele, si sistem, JBL, dar estea nu merg decat pe 2HDI 138 CP. Referitor la KIA, am vazut, n-am mers, dar nici nu ma atrage, si cred ca iesa bine doar in varaintele ieftine, faza cu garantia, nu ma convinge, iar atitudinea cu discount-ul la vanzare daca e adevarata, cred ca la service o sa fie si mai "bine", iti vine sa dealarii astia de ca- ca-o. DIn cate stiu la C4 reviziile sunt ok ca pret, bine depinde si de dealer, probabil. La C4 aviz, suspensia spate mai face galagie pe drumuri proaste, e semiindependenta, dar pe curbe e buna, cred ca mai mult te poate lamuri MIKE Succes |
|
|
Jan 17 2008, 01:42 PM
Post
#44
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
mie postu lu halba e prea subiectiv ... un polo mai bun ca un Auris ... ha ha hi .. adica Polo mai bun ca o Corolla E12 in principiu ca e acelashi motor ... nici macar la confort si spatiu nu se pot compara . Nu am comentat de comfort sau spatiu, am comentat strict din punct de vedere motor-cutie-tinuta de drum, am comparat aurisul cu polo pentru ca le-am condus succesiv (adica m-am dat jos dintr-una si m-am urcat in cealalta). Nu am comparat aurisul cu alte compacte pentru ca nu am avut ocazia sa testez mai multe compacte intr-un interval de timp rezonabil. Da, opinia mea e subiectiva, ca e a mea personala nu e rezultatul unui studiu stintific. Sincer mi-a placut sa conduc polo-ul, mi s-a parut o masina fasneata (chiar daca avea doar 80 de cp), pozitia la volan era comfortabila, era "fun to drive", m-as putea obisnui sa conduc zilnic asa ceva, aurisul era in cealalta extrema, masina mi s-a parut puturoasa rau de tot, pozitia la volan era prea inalta, schimbatorul era nasol, ruliul caroseriei era mare, nu imi dadea impresia de masina "inchegata" care sa "stea bine pe drum", ori de la un hatchback compact mi se pare normal sa ai asemenea pretentii, nu trebuie neaparat sa aiba suspensii independente spate sau sa fie un etalon al stabilitatii dar sa fie macar "fun to drive". E posibil ca cineva sa aiba alta opinie ? Normal, o persoana care apreciaza pozitia de condus inalta, are un stil de condus molcom, care pune pe primul plan comfortul suspensiei si nu are nici cea mai mica pretentie de sportivitate dar care apreciaza designul SF al interiorului va aprecia cu siguranta Aurisul. Daca Aurisul ar fi avut 6-7 locuri, sau macar un portbagaj baban va jur ca n-as fi adus nici o critica masinii, ar fi fost o masina de familie OK, ceva in genul seat altea, adica un monovolum compact, dar avand in vedere ca dimensiunile sale sunt de hatchback compact, interiorul este in mod evident orientat catre "generatia X" mi s-ar fi parut normal sa aiba usoare valente sportive... sau macar sa fie fun to drive... dar in felul in care e conceputa masina, adica mica si cu interior SF dar cu comportament de monovolum fara vlaga nu ii prevad un viitor luminos. Mai mult, pretul aurisului mi se pare total nejustificat, un auris fiind mai scump decat un golf, astra sau focus dotat similar, iar daca la dealerii toyota spuneti ca printr-o atitudine persuasiva puteti obtine un covoras, o alarma, o maslina, la golf si focus se puteau obtine (cel putin acum vre-o 2 luni cand am fost cu un prieten pe la reprezentante) discounturi de 700-1000 de euro. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jan 17 2008, 01:43 PM
Post
#45
|
|
TODAY TOMORROW TOYOTA Group: Membri Posts: 1.120 Joined: 22-February 06 From: Iasi (Iasi) Member No.: 68.957 |
Da un click pe http://www.jdpower.com/autos/ratings/dependability-ratings sa vezi niste lucurui interesante, care poate te vor ajuta sa iei o decizie.Parerea mea e ca toyota e o marca pentru cei care nu au timp de pierdut prin service in primul rand.Si la Kia...ai garantie integrala?ok?degeaba o ai daca te duci in service de 3 ori pe saptamana si iti mananca zilele aia de acolo.Stiu, tu ai avut probleme cu avensisul la cutie, se intampla...nu exista masina perfecta.Dar una e sa ai o rata de defectiuni de sub 10% si una e sa ai 48% cum are o marca frantuzeasca(va las pe voi sa ghiciti care).Si da...Kia e o masina ieftina...asa e..iti ofera foarte multe la pretul respectiv...dar orice masina are si ea niste costuri de productie...nu si le scoate din pretul de vanzare?no problem o face din cheltuielile post vanzare.de aici revizii scumpe, consumabile scumpe, samd. e ca si cum ai alege intre o paine si un cozonac.Ambele tin de foame...dar parca e mai bun un cozonac, chiar daca e mai scump. O masina nu ti-o iei in fiecare zi...cum ai spus si tu..iti iei o masina pentru urmatorii 4-5 ani.Oare cat va valora un auris SH atunci si cat va valora un cee'd SH atunci si cum se vor comporta ambele dupa 150 k km fiecare.De aceea..sfatul meu...fa un efort financiar si ia-ti o masina buna din toate punctele de vedere.Nu vrei toyota?ia-ti o honda..stiu...si aia e scumpa...dar calitatea COSTA -------------------- |
|
|
Jan 17 2008, 01:45 PM
Post
#46
|
|
TODAY TOMORROW TOYOTA Group: Membri Posts: 1.120 Joined: 22-February 06 From: Iasi (Iasi) Member No.: 68.957 |
,Mai mult, pretul aurisului mi se pare total nejustificat, un auris fiind mai scump decat un golf, astra sau focus dotat similar, iar daca la dealerii toyota spuneti ca printr-o atitudine persuasiva puteti obtine un covoras, o alarma, o maslina, la golf si focus se puteau obtine (cel putin acum vre-o 2 luni cand am fost cu un prieten pe la reprezentante) discounturi de 700-1000 de euro. La peugeot e si mai bine..ai 5% de cum intri in show-room... Laser frate! -------------------- |
|
|
Jan 17 2008, 01:58 PM
Post
#47
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
Hai ca ma bag si eu.
Eu am o fabia 1 cu un motoras de 1.2 64 ponei (am cu ea 24kkm). Am fost la finalul anului trecut la un test drive cu Auris. Pana in acel moment i-am innebunit pe toti din jur cu faptul ca Auris va fi urmatoarea masina. Bun... si ajung la toyota la noi si am facut minunatul test drive. Impresii: - am condus 1.6 Luna. - motorul desi are peste 120 cai, l-am simtit destul de slab... masina de test avea 15000 km - bordul scartaia in continuu, in partea dreapta la pasager - la 80km/h in treapta a 4 masina era mai zgomotasa decat Fabia mea (mentionez ca testul l-am facut pe un drum drept 2 benzi pe sens, fara gropi) - la fel mi s-a parut si la 120 in a 5-a. - pe denivelari mici parca se auzea totul inauntru. Per total masina m-a dezamagit. Ma asteptam sa fie o evolutie de la vechea Corolla dar ca si materiale e clar sub vechea. La fel mi se pare si la capitolul sonorizare. In fine, am plecat un pic dezamagit dar sa stii ca daca as avea banii de un Auris, mi l-as lua. Nu stiu de ce exact dar are ceva in masina aia care-mi place. Poate ca gresesc, nu stiu ce sa zic, dar mie, cu toate partile negative, tot imi place. Si inca un argument forte pt Auris/Noua Corolla este pe topicul de la Corolla unde Dan a pus niste poze care m-au cutremurat. Stiu ca fiecare accident e altfel, dar totusi.....omul ala a mai avut ceva pe langa noroc.... Bafta si alegere usoara. -------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
Jan 17 2008, 02:01 PM
Post
#48
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
iar daca la dealerii toyota spuneti ca printr-o atitudine persuasiva puteti obtine un covoras, o alarma, o maslina, la golf si focus se puteau obtine (cel putin acum vre-o 2 luni cand am fost cu un prieten pe la reprezentante) discounturi de 700-1000 de euro. Un Golf la aproximativ același dotãri (Comfortline + opționale) și capacitate cilindricã (1,4 și 122 CP) e mai scump cu ceva mai mult de 1000 de Euro decât un Auris (1,6 Sol). Ca discount primești dupã cum negociezi, eu am primit la Auris 200 EUR, senzori de parcare, cotierã, covorașe, tãvițã portbagaj, bandouri laterale, RCA pe un an + pachet legislativ. Cumulat ajung undeva pe la 1200-1300 EUR. Eu spun cã e un discount bun. This post has been edited by OvidiuH: Jan 17 2008, 02:04 PM -------------------- |
|
|
Jan 17 2008, 02:09 PM
Post
#49
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Hai mai Dane, faci comparatii de-astea? Nu ma asteptam sa fii asa rautacios.
Ce e rau sa ai oferta la un produs? Pana la urma, clientul, cel care da banii, e multumit. Vrei sa-mi spui cumva ca Auris e atat de scumpa si de minunata incat valoreaza 19000 pentru versiunea benzinara de 1,6? Sau cumva restul banilor sunt profit? Revenim la ce am spus mai sus despre badge... daca-ti permiti sa vinzi masini cu preturile astea, atunci de ce n-ai face-o?! Intrebarea e cat vinde Toyota in Romania, practicand preturile astea. Idem si pentru Honda, cineva mai demult a scris pe acest forum ca Civic hatch se vinde in Spania la pret echivalent cu Citroen sau Pejo. Sunt convins ca, in buna traditie a marcii, Auris va fi fiabil, dar deocamdata e prematur sa fii sigur de asta. Adica aceeasi situatie ca si la Ceed. Iar vanzarile record inregistrate de modelul Corolla (cate generatii?) nu pot fi aduse ca argument, nici macar de nume nu mai e vorba. Plecand pe aceasta pista, ar trebui sa luam toti New Beetle, ca vechiul a fost cel mai vandut model ever. Una peste alta, consider ca Ceed are de partea lui pretul mai mic si garantia mai mare, iar Auris badge-ul (cu toate cele bune pe care le aduce, ca nu degeaba e asa). Chestiile subiective le-am eliminat. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jan 17 2008, 02:12 PM
Post
#50
|
|
TODAY TOMORROW TOYOTA Group: Membri Posts: 1.120 Joined: 22-February 06 From: Iasi (Iasi) Member No.: 68.957 |
Hai mai Dane, faci comparatii de-astea? Nu ma asteptam sa fii asa rautacios. Ce e rau sa ai oferta la un produs? Pana la urma, clientul, cel care da banii, e multumit. Vrei sa-mi spui cumva ca Auris e atat de scumpa si de minunata incat valoreaza 19000 pentru versiunea benzinara de 1,6? Sau cumva restul banilor sunt profit? Revenim la ce am spus mai sus despre badge... daca-ti permiti sa vinzi masini cu preturile astea, atunci de ce n-ai face-o?! Intrebarea e cat vinde Toyota in Romania, practicand preturile astea. Idem si pentru Honda, cineva mai demult a scris pe acest forum ca Civic hatch se vinde in Spania la pret echivalent cu Citroen sau Pejo. Sunt convins ca, in buna traditie a marcii, Auris va fi fiabil, dar deocamdata e prematur sa fii sigur de asta. Adica aceeasi situatie ca si la Ceed. Iar vanzarile record inregistrate de modelul Corolla (cate generatii?) nu pot fi aduse ca argument, nici macar de nume nu mai e vorba. Plecand pe aceasta pista, ar trebui sa luam toti New Beetle, ca vechiul a fost cel mai vandut model ever. Una peste alta, consider ca Ceed are de partea lui pretul mai mic si garantia mai mare, iar Auris badge-ul (cu toate cele bune pe care le aduce, ca nu degeaba e asa). Chestiile subiective le-am eliminat. 1. Scuze pentru comparatie dar am facut-o pentru cei care cumpara masinile in functie de discount, nu neaparat de pretul in sine al ei. 2.Da, ma pot lega ca si model de corolla pentru ca aurisul inlcouieste corolla H/B. -------------------- |
|
|
Jan 17 2008, 02:23 PM
Post
#51
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Pai discount-ul se da la mai toate marcile, cand modelul inregistreaza o anumita varsta si intra pe o curba descendenta a vanzarilor. Dar stii mai bine decat mine astea. La mai toate cu cateva exceptii... Honda si Toyota sunt printre ele, la ei trebuie sa te tiganesti la negociere pentru un rabat sau ceva optionale. Am fost informat recent ca Honda are niste reduceri la Accord, ca e pe sfarsit de viata, dar functioneaza in felul urmator: importatorul nu face reclama, nu spune nimic, dar dealerul poate sa lase mai jos, in urma negocierii. Si daca nu te pricepi, ramai cu buza umflata si dealerul cu banii in buzunar.
Nu e cusher pentru client, unii poate sunt mai neaveniti sau doar mai timizi si nu sunt in stare sa se ia de gat cu dealerul pentru un discount. Si atunci unde e respectul pentru client??? A se intelege FOARTE bine... nu am ceva cu marcile in sine, ba din contra.... Honda e o marca pe sufletul meu, iar Toyota, desi nu se pliaza pe gusturile mele, are parte de tot respectul din partea mea. Eu am ceva (si am mai spus-o si cu alte ocazii) cu importatorii acestor marci! Pur si simplu trateaza romanii ca pe idioti, vanzand niste masini bune, foarte fiabile DAR normale si comune, ca pe niste supercaruri, pentru care prebuie sa platesti mai mult decat altii.... ca aici trebuie sa fie considerate "de lux". Jaf!!! -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jan 17 2008, 04:11 PM
Post
#52
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
ca sa nu mai ziceti ca la noi Toyota este scumpa ... pretu Aurisului la principalii pioni ai pietzii auto in Europa
Austria 5-Türer 1,6 VVT-i High 20.736,00 5-Türer 1,6 VVT-i Premium 22.096,80 5-Türer 1,6 VVT-i 5 High 21.643,20 5-Türer 1,6 VVT-i Premium 23.004,00 germania 5-Türer 1.6 Dual-VVT-i 5-Gang Schaltgetriebe Luna 18.750,00 5-Türer 1.6 Dual-VVT-i 5-Gang Schaltgetriebe Sol 19.600,00 5-Türer 1.6 Dual-VVT-i 5-Gang Schaltgetriebe Executive 21.250,00 franta 5 Portes 124 VVT-i Manuelle 5 vitesses Linéa Sol 20.750,00 5 Portes 124 VVT-i Manuelle 5 vitesses Linéa Luna 19.350,00 italia 5 Porte Prezzo di Listino €17.800,00 asta e de baza plus LUXURY Pack €1.950,00 LEATHER Pack €1.500,00 NAVI Pack €2.500,00 Vernice metallizzata €450,00 in Spania e mai scumpa incepe de la 18 590 euro + packete optionale , dar de fapt sunt liniile cunoscute deja de la toyo la noi Benzinã 1,6 L VVT-i (DOHC) Luna 17.210 Benzinã 1,6 L VVT-i (DOHC) Sol 18.890 -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Jan 17 2008, 04:53 PM
Post
#53
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Vio, vezi ca n-am spus ca sunt mai ieftine in cifre absolute.
Uite, pentru comparatie, pretul la 308 1.6VTI 120 cai Premium Pack in France: a partir de 22000 euros. La noi e 19174 DDP. La fel putem face pentru toate. Adica 3000 euro in plus la ei... La Toyo diferenta e de doar 2000. Mia aia diferenta... ce-o fi cu ea? -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jan 17 2008, 04:58 PM
Post
#54
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
nu era vb de ce ai scris tu .. asa in general lumea se plangea ca Toyo in romania e scumpa fatza de ce e in afara ceea ce nu e adeva , la noi chiar a fost pomana cu preturile alea ... kia e un fel de logan al asiaticilor io as vad mashina aia ... cel putin pozitia de condus e la fel de proasta ca la auris .... numai sa stai in scaun si tot te enervezi si nu simti ca stai cum tre ...
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Jan 17 2008, 05:08 PM
Post
#55
|
|
Moderator Toyota Group: Moderator Posts: 4.114 Joined: 1-March 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.568 |
Acum am venit de la Kia. Iau Cee'd fara discutie. Acum ramane sa vad cand imi da tata banii.
Voi lua versiunea 1.6 122cp Clasic la care o sa mai adaug cateva optionale. In orice caz multumesc pentru ajutor. Mai las deschis topicul pana asta seara pentru orice sfaturi/comentarii ar mai fi. -------------------- 2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo 2010 Mercedes C180 Kompressor BE 2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i 2006 Peugeot 206 1.4 HDI Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard! |
|
|
Jan 17 2008, 05:08 PM
Post
#56
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Man, diferentele in clasa asta sunt extrem de mici, ele fiind de cele mai multe ori la nivelul finisajelor. In rest, motoare bune fac toti acum, cutii la fel... puntea independenta e la Ceed si nu la Auris, adica un cost mai mare de productie. Diferenta e facuta de mana de lucru mai ieftina si de politica de preturi pe care o practica producatorul. Kia e in ofensiva maxima pe piata europeana, au dat cat au putut de jos profitul si au marit garantiile cat mai mult, sa devina masina foarte atractiva. Asta e politica coreenilor acum, la fel a fost cu japonezele acum 10-15 ani. De aici vine diferenta de pret dintre Auris si Ceed.
Pur si simplu, daca nu esti fan total al unei marci, nu poti sa nu vezi asta. Pentru un fan, nu conteaza pretul, dotarile, etc. Dar de regula, la japonezi Honda e cu fanii inraiti, nu Toyota. Toyota se adreseaza omului cumpatat, calculat... adica argumentele lui Ceed in acest mini-versus. LE: Dupa postul lui Constantin, un mic comentariu: ai ales cu mintea si nu cu inima. Sa nu plangi, ratiunea si sentimentul sunt in noi in egala masura. LLE: Constantine, dar de Mazda 3 de ce nu te-ai interesat? E 16000 DDp la echiparea de varf cu 1,6i. Si asa te pastrezi si in zona Japan si ai parte si de o masina frumoasa si buna. Ce zici? This post has been edited by T u d o r : Jan 17 2008, 05:31 PM -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jan 17 2008, 05:32 PM
Post
#57
|
|
membru vesel Group: Membri Posts: 1.829 Joined: 7-January 07 From: Iasi (Iasi) Member No.: 96.184 |
Constantine, sa speram ca de data asta vei fi mai fericit cu masina aleasa si nu vei mai avea atatea probleme ca inainte.
Auzi...da' mi-am adus aminte de o treaba... N-ai facut drive-test la Bravo? Ca un coleg de-al meu care a mers cu masina aia cu motorul turbo de 1.4 120 cp a zis ca i-a placut mult...Masina aia nu-ti place? Macar acolo poti zice ca dai satisfactie si inimii...ca totusi arata mai bine decat Auris sau Ceed. -------------------- Hauris
Membru al grupului "Noua ne place avatarul lui Mariustom!" Pe de alta parte, sunt convins ca oamenii sunt mai dobitoci decat furnicile de cate ori sunt in trafic. Traficul e situatia in care oamenii sunt mai primitivi, previzibili si mai simpli decat oile sau albinele care au un creier cat o gamalie.D Si cu toate astea se considera niste toti niste soferi de geniu ... :D |
|
|
Jan 17 2008, 07:43 PM
Post
#58
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Acum am venit de la Kia. Iau Cee'd fara discutie. Sã fie într-un ceas bun atunci. -------------------- |
|
|
Jan 17 2008, 08:50 PM
Post
#59
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Te pun moderator si la Kia?
-------------------- |
|
|
Jan 17 2008, 09:04 PM
Post
#60
|
|
Moderator Toyota Group: Moderator Posts: 4.114 Joined: 1-March 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.568 |
S-o iau eu mai intai si vedem atunci.
Oricum asta seara m-am mai uitat la ea pe strada si imi place mult. Sper sa termin mai repede sesiunea si sa pot sa va spun ca ma plimb cu ea. -------------------- 2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo 2010 Mercedes C180 Kompressor BE 2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i 2006 Peugeot 206 1.4 HDI Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 21st May 2024 - 04:07 PM |