Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Auris VS Cee'D Mini Versus ce nu vreau sa fie mutat
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2
_Constantin_
Ma streseaza o chestie ... eu inca nu am mers cu Auris, nu stiu cum e ... chiar sunt curios, poate cineva care a mers si cu Avensis si cu Auris sa faca o comparatie si daca e posibil o paralela cu Cee'd. Stau in cumpana dupa cum stiti cu niste imobiliare iar pretul lor a crescut ridicol de mult, plus ca si eu si ai mei ne apropiem de o varsta la care drumurile comune nu prea exista, programul fiecaruia e foarte aglomerat si e foarte obositor sa depinzi de cineva cu masina permanent. Ma gandesc la o compacta, Swift si Yaris au iesit din calcul pentru ca am nevoie totusi de spatiu mai mare.

Nu am alte variante. Nemtestile ies din calcul din start din motive evidente iar Civic e cu mult peste banii care i-as da eu pe o masina, fie ea si Honda.
Ramane deci Auris, Cee'd, Lancer, Mazda ? ( nu stiu nimic despre compacta lor, 3-ul e prea vechi si nici nu stiu daca o sa faca altul curand). Stiti bine ca ma intereseaza cel mai mult confortul, nu performantele.
OvidiuH
Pentru ce vrei tu, singurele opțiuni viabile sunt Auris și C'eed din ce-ai enumerat acolo.
Indiferent de ce sfaturi vei primi aici, cel mai indicat e să faci un test drive cu ambele, doar așa vei vedea care e pe gustul tău.
vio
io in locu tau costache mi as lua o E 12 , sedan sau HB de 1,6 indiferent de dotari ...e confortabila ca un avensis. Aurisu e cam ciudat io cat am stat sau am condus nu am putut sa ma impac cu podeaua si de pozitia care o aveam in scaun
noua daca te adaptezi Auris sau Corolla noua
_Constantin_
Corolla exclus, nu imi place ceva la ea ... nush ce dar nu ma atrage.

Din nou exclus second-hand. Noua, garantie, etc, de preferat japoneza sau coreeana.

vio
se gasesc si cu 2 ani jumate garantie corolle vechi .. in fine deci sh cade .. eu ti am povestit vis a vis de comfotu din avensis .. ca am ambele mashini si pot compara
S O R I N
Am mers cu auris ,motor 1.6. Din punctul meu de vedere este o masina slaba.

M a uimit faptul ca motorul are cativa cai in minus fata de avensis 1.8 ,dar diferenta este enorma....

Chiar i am spus dealerului ( si poate s a suparat ) ca este o masina care nu si merita banii....

In acest moment ,din punctul meu de vedere singurele masini de la toyota care merita sa le cumperi sunt avensis si land cruiser...

Ceed habar n am si nici nu cred ca i de bagat in seama ,mai ales daca ti a intrat virusul japonezelor in tine.... Mi a placut cum arata ,dar nu am mers cu

ea hyundai i 130 sau cum s o numii,dar doar imi place cum arata ,seamana foarte mult cu seria 1 de la bmw....insa nu stiu daca as da banii pe ea.

Grea alegere Costica,dar gasim noi o solutie buna pt tine... thumbsup.gif
_Constantin_
Si RAv4 ... eu la ala visez .... dar e mult in afara bugetului. Parca imi place si mai mult decat LC. whistling.gif
vio
am vazut sapt trecuta in buc un RAV 4 V6 Alb ..
mike.omega
Cumva cu nr de state si fara placuta in fata?!

Ca idee I30=Cee'D numai ca I30 e mai scump ca inca nu-l fabrica in Europa ci la mama lor in Koreea wink.gif
vio
nu , cu numere de Bucuresti :-s
HalbaSus
Imi dau si eu cu parerea desi nu sunt toyotist, nu stiu cum e aurisul in comparatie cu avensis (cu asta am mers doar ca pasager) dar auris am condus recent si e una dintre cele mai proaste masini pe care le-am condus in viata mea. Si ca sa nu credeti ca e o parere strict subiectiva va spun povestea:

Mama unei amice a hotarat sa-si schimbe anticul renault clio symbol cu o masina noua, toata lumea ii spune sa ia toyota ca e masina fiabila si nu se strica niciodata (ori principala problema la renaultul ei era tocmai lipsa de fiabilitate, deci vroia ceva fiabil). In familie mai exista un polo 1.4 luat cam acum un an pe care il conducea fiica ei.

Acum cateva luni le soseste Aurisul cu motor 1.4 D4D 90 cp.... mama amicei mele deja e dezamagita de alegerea facuta si s-a gandit sa-l vanda (dar totusi nu vrea sa isi asume devalorizarea), i-a propus fiicei sale sa dea aurisul pentru polo, in prima faza aceasta a fost incantata dar dupa ce a condus vre-o 200 de km aurisul a refuzat schimbul. Vreau sa spun ca cele doua doamne care au aceasta impresie negativa despre auris nu sunt nici germanofile fanatice si nici nu au pretentii exagerate (masina precedenta a fost un renault clio symbol), nemultumirile lor au fost in principal: pozitia la volan incomoda, demarajul prost, lumini proaste, ergonomie proasta, consumul extraurban mare, si mai erau cateva pe care nu le-am retinut.

Opinia mea despre masina nu poate fi exprimata pe forum fara sa incalc regulamentul. Ar fi ok pentru o masina de 12-13 mii euro, dar avand in vedere ca pleaca de la 14.600 (iar versiunea diesel condusa de mine costa ~18.000 euro) masina nu isi merita banii.



T u d o r
Pana la urma... de gustibus. biggrin.gif Nu cred ca Auris e mai prost decat Polo, doar ca de regula soferii mai "incepatori" (sa nu intru sub incidenta legii impotriva discriminarii) sunt greu de adaptat la o masina noua, preferand de cele mai multe ori aceeasi veche dar cunoscuta. biggrin.gif
Nu spun ca Auris e o masina de pretul pe care Toyo il cere pe ea, dar nu e chiar urata si nici rea.
DAN
QUOTE(HalbaSus @ Jan 16 2008, 05:09 PM) *
Imi dau si eu cu parerea desi nu sunt toyotist, nu stiu cum e aurisul in comparatie cu avensis (cu asta am mers doar ca pasager) dar auris am condus recent si e una dintre cele mai proaste masini pe care le-am condus in viata mea. Si ca sa nu credeti ca e o parere strict subiectiva va spun povestea:

Mama unei amice a hotarat sa-si schimbe anticul renault clio symbol cu o masina noua, toata lumea ii spune sa ia toyota ca e masina fiabila si nu se strica niciodata (ori principala problema la renaultul ei era tocmai lipsa de fiabilitate, deci vroia ceva fiabil). In familie mai exista un polo 1.4 luat cam acum un an pe care il conducea fiica ei.

Acum cateva luni le soseste Aurisul cu motor 1.4 D4D 90 cp.... mama amicei mele deja e dezamagita de alegerea facuta si s-a gandit sa-l vanda (dar totusi nu vrea sa isi asume devalorizarea), i-a propus fiicei sale sa dea aurisul pentru polo, in prima faza aceasta a fost incantata dar dupa ce a condus vre-o 200 de km aurisul a refuzat schimbul. Vreau sa spun ca cele doua doamne care au aceasta impresie negativa despre auris nu sunt nici germanofile fanatice si nici nu au pretentii exagerate (masina precedenta a fost un renault clio symbol), nemultumirile lor au fost in principal: pozitia la volan incomoda, demarajul prost, lumini proaste, ergonomie proasta, consumul extraurban mare, si mai erau cateva pe care nu le-am retinut.

Opinia mea despre masina nu poate fi exprimata pe forum fara sa incalc regulamentul. Ar fi ok pentru o masina de 12-13 mii euro, dar avand in vedere ca pleaca de la 14.600 (iar versiunea diesel condusa de mine costa ~18.000 euro) masina nu isi merita banii.


Sunt pareri si pareri..Eu de exemplu am un client care si-a luat un yaris si e foarte nemultumit de faptul ca masina are inchidere centralizata.Si a fost la baieti in service sa i-o dezactiveze.....
_Constantin_
Halba ... eu inteleg ce zici tu acolo. Mie masina nu mi-a lasat impresia de toyotism cum a facut-o avensis. Ceream niste pareri pentru ca poate veleitatile sale apareau in timpul mersului ( si acolo sunt absolut convins ca masina e mai buna decat arata) dar din pacate am vazut preturile si sincer ... prea mari.
Raman la Cee'd si o sa incerc saptamana viitoare o negociere cu dealerul de aici, daca nu ... iau orasele la rand. biggrin.gif
Sincer sa fiu pretul este cel care ma atrage cel mai mult si aspectul exterior. Chiar e o masinuta draguta. Imi pare nespus de rau ca nu pot sa iau o Toyota pentru ca Yaris e prea girly si Auris e prea "moale" sa-i zicem, la banii mei.

Ramane sa vad daca varianta second e o optiune pentru tata si atunci va comunic. In cazul acela alegerea va fi una foarte usoara si anume Avensis 2.0 D4D.
OvidiuH
Probabil n-o avea cel mai grozav demaraj un Auris de 1,4 D-4D (la o mașină de 1,35 tone și 90 CP e greu să ai pretenții să fie și sportivă), însă e cale lungă de la Polo, Clio și alte asemenea. După cum a zis și Tudor, de gustibus non est disputandum, mașina se mulează pe stilul fiecăruia. Înainte să mă orientez spre Auris am făcut test drive cu Focus, Golf, Mazda 3, C4 și C'eed. Fiecare au plusuri și minusuri față de Auris, însă ca all-rounder, Auris e o alegere excelentă.
_Constantin_
Pai zi-mi si mie atunci ce ti s-a parut mai bun la Auris fata de Cee'd si invers. Eu Aurisul il stiu perfect la interior, ramane sa imi fac o parere despre felul in care se conduce. Cu ce Cee'd ai mers?
OvidiuH
La C'eed am mers cu un 1.6 GSL. Ca ținută de drum și dotări se aseamănă destul de mult de Auris, cu câteva mici diferențe: Aurisul mi-a părut mai sprinten în treptele superioare și de asemenea mi-au plăcut mai mult suspensiile (destul de rigide, însă potrivite pentru drumurile noastre).Nu în ultimul rând trebuie să menționez designul, mai reușit atât la exterior, cât interior la Auris, din punctul meu de vedere.
_Constantin_
Materialele cu ti s-au parut? Eu am spus-o in mod repetat ... nu imi plac. Adica cum se comporta ele oare dupa un nr de km, incep sa "tipe"?
OvidiuH
QUOTE(_Constantin_ @ Jan 16 2008, 05:58 PM) *
Materialele cu ti s-au parut? Eu am spus-o in mod repetat ... nu imi plac. Adica cum se comporta ele oare dupa un nr de km, incep sa "tipe"?

Materialele sunt ok, nici prea prea, nici foarte foarte. Eu am abia 350 km cu ea. Momentan niciun greieraș.
_Constantin_
Nu stiu despre ce atasament e vorba dar banuiesc ca e Verso 1.8? Cu regret si gandidndu-ma cate iesence as baga in ea ... vreau ceva mai mic.
EOT
QUOTE(_Constantin_ @ Jan 16 2008, 04:24 PM) *
Nu stiu despre ce atasament e vorba dar banuiesc ca e Verso 1.8? Cu regret si gandidndu-ma cate iesence as baga in ea ... vreau ceva mai mic.

Tu si inca 6 , iti dai seama......poti sa dai o pagina inapoi sa vezi ce atasament era vb;)) si oricum esti asteptat in iasi oricand...
HalbaSus
QUOTE(OvidiuH @ Jan 16 2008, 05:41 PM) *
Probabil n-o avea cel mai grozav demaraj un Auris de 1,4 D-4D (la o mașină de 1,35 tone și 90 CP e greu să ai pretenții să fie și sportivă), însă e cale lungă de la Polo, Clio și alte asemenea. După cum a zis și Tudor, de gustibus non est disputandum, mașina se mulează pe stilul fiecăruia. Înainte să mă orientez spre Auris am făcut test drive cu Focus, Golf, Mazda 3, C4 și C'eed. Fiecare au plusuri și minusuri față de Auris, însă ca all-rounder, Auris e o alegere excelentă.



Am condus succesiv polo 1.4 -> Auris 1.4 D4D -> polo 1.4, aurisul mi s-a parut muuuuult mai lent decat polo-ul, initial am crezut ca e doar o impresie data de o masina care accelereaza foarte liniar si nu transmite sentimentul vitezei (desi deobicei motoarele diesel creaza senzatia de demaraj fulminant fiindca au cuplu mare la turatii mici), dar si dupa ce am facut demaraje uitandu-ma la acul kilometrajului mi se parea ca acesta sta pe loc, si desi turam pana la linie rosie saracul motoras, nu se intampla mai nimic, pedala de acceleratie parea a fi mai mult un potentiometru pentru sunetul motorului (care era foarte silentios la relanti in schimb de la 2500-3000 de ture in sus suna la fel ca un TDI.
Tinuta de drum era proasta, senzatia fiind ca ma aflu intr-un monovolum, nu intr-un hatchback (aceasta senzatie era amplificata si de pozitia de condus inalta, chiar daca am reglat scaunul la cea mai joasa pozitie), nu am incercat sa o duc la limita (fiindca nu era masina mea) dar chiar si in virajele abordate usor sportiv ruliul masinii mi s-a parut foarte mare (comparativ cu polo). Schimbatorul mi s-a parut extrem de lung, mai ales pentru un diesel de capacitate mica, sunt convins ca daca ar fi schimbata cutia demarajul ar fi substantial mai bun. Directia nu avea nici un pic de feedback, volanul nu parea conectat de roti... per total daca ar fi trebuit sa aleg o masina din cele doua as fi ales fara nici un pic de ezitare polo-ul.
Despre interior nu stiu ce sa zic, mie personal nu mi-a placut foarte mult abordarea SF, mi-a placut luminarea stil civic a cadranelor (chiar daca era pe portocaliu), dar nu mi-a placut ca interiorul era plin de plastic sclipitor vopsit in culoarea aluminiului, nu mi-a placut schimbatorul amplasat pe consola centrala (ca la dube), materialele nu pareau nici foarte bune nici foarte proaste, erau cam pe la media clasei din care face parte aurisul.

Nu stiu cum se comporta aurisul cu alte motoare, dar aurisul pe care l-am condus eu cu motorul diesel de 1.4 mi s-a parut o masina extrem de proasta, singurul lucru pozitiv pe care l-am putut remarca era interiorul care era "altfel" (mie personal nu mi-a placut dar eu sunt mai de moda veche)... nu stiu cum e c'eedul pentru ca nu l-am condus niciodata, dar ma indoiesc ca poate fi mai slab. Oricum, nu ti-as fi recomandat aurisul nici daca era cu 2000 de euro mai ieftin.
OvidiuH
http://youtube.com/watch?v=KKbfdP7x0eI

Un test comparativ interesant între Auris, C'eed, Astra și Bravo (pentru cei ce știu germană).

Lui Constantin îi recomand în continuare să facă un test drive.
mike.omega
Misto comparatia dintre Polo si Auris, comparam mere cu pere in opinia mea.
Ce este evident, este faptul ca 1.4D4D este prea mic pentru Corolla/Auris(de aceea nici eu nu mi-am luat Toyota teehee.gif ) iar 2.0 D4D este prea scump in opinia mea(si are 12xCP parca, in timp ce restul au minim 10CP in plus). Binenteles acum mai punem si in balanta ce intelege fiecare prin sportivitate si modul de sofat. Unora le sunt arhisuficienti 90CP, altii nici la 150CP nu se satura whistling.gif

Luand la puricat problema ta ar trebui sa te hotarasti daca vrei benzina sau diesel, dotarile minime si nu in ultimul rand pretul.
Kia este, sau ma rog... pare un best-buy insa si aici daca alegi ceva dotari mai de soi si o motorizare potenta tinzi spre 20k, mult dupa parerea mea pentru orice compacta smile.gif
drabisan
QUOTE(mike.omega @ Jan 16 2008, 07:58 PM) *
Kia este, sau ma rog... pare un best-buy insa si aici daca alegi ceva dotari mai de soi si o motorizare potenta tinzi spre 20k, mult dupa parerea mea pentru orice compacta smile.gif


Sint mai mult decit deacord cu tine! Cind am pus 2-3 chestii pe sid, am refuzat sa ma si plimb cu ea! Da bine, dpdv marketing, dar, per total, doar garantia aia maricica poate sa faca diferenta. Pretul nu m-a convins...
Mie, sincer, imi pare rau de Corolla veche. Trebuia pastrata, in clasa de compacte era o alegere chiar tare!
_Constantin_
Nici nu discutam ... benzina. Si minim 100cp. Si minim toti senzorii de i-a lasat Domnu pe pamant, plus toate locurile unde se poate pune piele ( in afara de scaune), MP3 cu 6 boxe( difuzoare), proiectoare, xenon, jante de 16" aliaj, clima sau AC. Cam atat ... restul sunt detalii. Iar la banii astia Cee'd are 1.6 122cp Clasic la 12.500 CIP la care am mai adaugat 1500 euro de optionale inclusiv piele si trapa si tot nu ajung la banii de Auris ... ( 1.6 Terra).

Sunt 99% convins pe Cee'd mai ramane sa merg cu ea, cat de grava poate sa fie? Majoritatea celor care au mers cu ea au avut reactii pozitive. Om vedea ... sa ma vad eu cu banii in buzunar ...
HalbaSus
@mike, comparatia auris - polo am facut-o ca sa nu se creada ca am comparat aurisul cu audi-ul meu care are vre-o 50 de cai in plus, normal ca masinile sunt din clase diferite dar raportul cp/kg e cam acolo... oricum cred ca mike a pus punctul pe j si virgula sub ț: depinde foarte mult de pretul masinii... o compacta care costa 20.000 euro trebuie sa fie foarte foarte buna pentru a concura spre exemplu o honda accord 2.0. E evident ca nici aurisul nici c'eedul nu reusesc aceasta performanta.

Totul depinde de pret si de necesitati, la 8000 de euro cea mai buna mi se pare loganul, la 15000 de euro cea mai buna alegere mi se pare suzuki swift sport (daca vrei sportivitate) sau octavia tour (daca vrei masina de familie), la 20.000 deja merita sa iei accord 2.0... depinde ce vrei de la masina si de ce buget dispui.
tibi_2007@masini.ro
Salut Constantin!
In primul rand "rertrogradezi" la alta calasa de masina deci tb sa te "sacrifici "un pic.
Daca ai reusit este bine,poti merge mai departe si asa cum s-a mai scris ce este suficent ca motor pt.tine ,pt.altii poate fi putin sau mult, depinde de fiecare ce-si doreste.
Personal ma bucur ca pot sa te ajut din putina mea experienta Auris vs.Ceed.
Auris 1.4 D4D intradevar demaraj destul de slabut daca te gandesti ca este totusi un diesel.
Este o masina cuminte chiar si la schimbarile de viteze.(mie personal imi este arhisuficient)
Auris 1.6 VVTi fata de 1.4 VVTi la viteze mici pana-n 70-80/h nu am simtit mare diferenta,mai departe poate fi ,din pacate nu pot sa ma pronunt.
Eu vin de pe O1 1.6,ca"benzinar" , am senzatia ca Aurisul este mai lent mai "moale",perceptie care poate fi gresita din cauza nr.mic de km parcursi cu Aurisul practic doar drive testul.
Ca exterior Aurisul imi place mai mult ca Ceed-ul dar este parerea mea deci...
Ca interior Ceed-ul imi pare mai frumos dar atentie la varianta de echipare pt ca nu arate la fel de bine decat la cele superioare daca nu ma insel cumva.Si ca un plus fata de Auris ,Ceed-ul are un portbagaj
mai mare.
Nu am avut ocazia sa ma plimb cu Ceed-ul dar din cate am auzit reactiile sant pozitive atat la benzina cat si la diesel.
Dar cel mai bine fa un drive test si te vei vonvinge.
Iti atrag insa atentia asupra service KIA despre care nu am auzit multe lucruri bune.
Si aici nu ma refer doar la profesionalism cat si la faptul ca nu au o politica de pret f.calara(transparenta)
Lucrurile poate au evoluat in bine,caz in care imi cer scuze dar tb.neaparat sa dai atentie acestui aspect pt a fi scutit pe viitor de multa bataie de cap+regrete.
Alegerea iti apartine si-ti doresc sa fie una usoara! thumbsup.gif arigato.gif
vio
bai Costache ce tot o falfai atat ... du te man si ia ti Corolla TS din afara ... la 30 - 40 k e ca nou si se gasesc f multe la showroomuri toyota din germania .. ai cai , interior belea . tot ce vrei ca senzori , service ieftin . o mai poti ridica la cai cu f mult daca vrei ... nush , io unu maine as lua una daca as dadea-o pe a mea serios , eu unu sunt TOTAL impotriva MASHINII SH , dar pt asta as face compromis ... sa moara tom si jerry daca te mint .. pt ca ai scris azi am rugat o colega de o alta firma care are Copia dupa corolla e 12 ( cee'd) in parcare jos sa ma lase sa o vad si io .. . mia dat senzatia de logan si la plastic si la atingere si la ce vrei tu .. pozitie la fel de incomoda la volan , parca constructorii astia sau vb sa le faca pe toate la fel .... nu merita serios ... mai bine o Corolla E12 SH decat ceed ul nou ...


Halba ti sa parut ca aurisu de 1,4 e puturos pt ca e totul liniar la ea ca si la celelalte toyote de altfel. acelashi motor pe carosie mai mica la yaris face 10,3 sec parca .. si cel de 2,0 are parca 125 de cai sau 126 .... nu 16 in plus cum a zis mike ... care la Citroenu lui la 110 cai are 11,8 parca ala nu e lent ??? ba chiar f lent avand in vedere ca are si cuplu mai mare ...




Hoinar
QUOTE(vio @ Jan 16 2008, 10:45 PM) *
bai Costache ce tot o falfai atat ... du te man si ia ti Corolla TS din afara ... la 30 - 40 k e ca nou si se gasesc f multe la showroomuri toyota din germania .. ai cai , interior belea . tot ce vrei ca senzori , service ieftin . o mai poti ridica la cai cu f mult daca vrei ... nush ....


Haoleu Costantine...pai nu tu erai ala care acu cateva zile dadeai tema pentru acasa la colegii de forum ceva legat de masini toyota?! ohmy.gif sad.gif...tocmai tu sa critici in asa hal masinutele astea?!

iarta-ma....da' tocmai tu m-ai dezamagit... pinch.gif ...sad.gif...
puteai sa fii si tu ceva mai subtil cel putin...puii mei...
m-am suparat...ma duc sa beu....da' n-am ce... wallbash.gif wallbash.gif wallbash.gif no.gif no.gif

ps: propun si eu ca si Vio...sa te uiti dupa o Corolla TS...sau chiar o Celica...ca sigur gasesti ceva in banii tai. Iar Celica arata si fantastic de bine chiar dupa atatia ani..
_Constantin_
Am spus exact ce gandesc si sincer nu vad cu ce v-am suparat pe vreunu dintre voi. Pana la urma Ce ofera Auris la 20.000, Cee'd ofera la 16.000.
In plus ... nu cred ca e relevanta parerea mea despre Toyota, nu sunt nici director si nici vanzator de Toyote, un simplu si banal posesor de Avensis, care intamplator considera ca Avensis e cel mai reusit produs al firmei. Pentru gustul meu Auris si Corolla nu se incadreaza, Yaris care imi place la nebunie e prea mic iar restul sunt prea scumpe. Ce sa fac? Sa imi iau o masina care nu imi place? Sau sa zic ca e cea mai buna daca nu consider asta.

In legatura cu serviciile Toyota ... toti cei care nu sunteti din Iasi .. va plangeti ... ba de mecanici, ba de preturi deci nu vad unde e fantastica chestie cu Service Toyota?
Nu am spus ca Cee'e e mama masinilor, doar ca mie imi place mai mult, si nu am scris nimic de rau de Auris deci chiar nu vad de ce te-ai supara?
Am cerut pareri obiective si nu am primit decat una pana acum ( de la Halba), in rest mesajele sunt confuze, nu se pune punctul pe "i". Am 2800 mesaje si daca in 1 din ele am recomandat cuiva Auris sau Corolla noua .. il mananc cu roti cu tot. Tu de ce nu ai luat Avensis ca la banii aia ... intra, pur si simplu aia ti-a placut mai mult. Iar daca am de ales intre masina cu care voi sta cel putin 5 ani ... si pareri de pe forum ... aleg masina. Eu voi sta cu ea, eu o voi conduce si conteaza prea putin pentru mine daca e in asentimentul colegilor de forum ...

Acum hai sa nu mai vorbim cu SORIN ca si-a luat Accord si crede ca are calitati peste Avensis si lista poate continua ...
mike.omega
QUOTE(vio @ Jan 16 2008, 10:45 PM) *
Halba ti sa parut ca aurisu de 1,4 e puturos pt ca e totul liniar la ea ca si la celelalte toyote de altfel. acelashi motor pe carosie mai mica la yaris face 10,3 sec parca .. si cel de 2,0 are parca 125 de cai sau 126 .... nu 16 in plus cum a zis mike ... care la Citroenu lui la 110 cai are 11,8 parca ala nu e lent ??? ba chiar f lent avand in vedere ca are si cuplu mai mare ...


N-ai inteles si simt un atac asa pe sub centura tongue.gif
Reiau ideea: 2.0 D4D are 126CP, cu minim 10CP mai putin decat orice 2.0 diesel de pe piata in momentul asta(exceptie face cel de pe Lacetti). Vrei si exemple?
Citroenu meu are 110CP si 240Nm, ti se par putini? poti sa te infigi in primu pom oricand daca vrei si face suta in 11.2 daca vrei sa fim exacti(si pun pariu ca habar n-ai cum se comporta motorul asta). Deci si prin urmare daca ma intrebi pe mine e cam singuru motor(diesel) ca are ofera un raport bun de CP/cmc. Io pot sa-i fac un chiptuing si am 25CP si ~50Nm in plus lejer dar asta ar insemna sa intre ESP-ul si in a 2-a cand ma grabesc deci nu vad rostul teehee.gif

@Halba: Io n-as da 20k pe o compacta si sa nu fie premium sub nici o forma. Si cred ca si atunci as avea ceva de comentat smile.gif
Ca sa compari un Polo cu o compacta trebuie sa pui in caclul ceva cu 16V si spre suta de cai, altfel Polo e doar inca un obstacol in trafic. Si sunt patit cum se spune rolleyes.gif

@Costantin: daca mai poti astepta pana se mai lumineaza afara si apare ceva soare o sa fac ceva poze masinii lu fratimiu sa vezi cam ce primesti la 12k de euro si mie nu-mi place teehee.gif
vio
oki ,,, credeam ca ai comparat 1.4 d4d de 90 - wink.gif atac sub centura smile.gif) ti sa parut , era o diversiune
T u d o r
Constantine, de ce nu vrei sa-ti muti subiectul la "versus"? Pana la urma, cred ca la "combat" ar fi cel mai nimerit, ca facem ce facem si iar o dam in Toyota vs restu' lumii. biggrin.gif

Discutia cred ca ar trebui facuta la un mod mai amplu. De ce sa nu dai 20000 pe o compacta? Sau de ce sa dai? Pana la urma, fiecare model isi are justificarea pretului lui, unii cumpara badge, altii cai, altii lux, o compacta la 20000 euro are cel putin una dintre aceste calitati.
Ceed la 16000 e o combinatie de calitati, niciuna dusa la superlativ. E o masina cinstita pentru ceea ce ofera. I30 in schimb, te fura de vreo 2000 coco, nu? biggrin.gif Auris are pretul asta pentru, culmea!, badge. O sa radeti, dar Toyota e deja un badge la noi, inseamna nu-manele, fiabilitate, un aer de cunoscator, poate chiar 'telectual. smile.gif Si nu sunt ironic. Ganditi-va bine si veti vedea ca am dreptate.
BMW, Honda, Audi... fiecare are badge-ul sau, chiar daca diferit de al Toyotei. Platim pentru asta la ei, de ce sa nu platim si la Toyo?

Eu as lua la 20000 euro o compacta. Pe bune, decat o "medie" cheala, mai bine o compacta dotata. Ideea e ce cumperi la 15-16 mii...
vio
CITAT(_Constantin_ @ Jan 17 2008, 12:28 AM) *
Acum hai sa nu mai vorbim cu SORIN ca si-a luat Accord si crede ca are calitati peste Avensis si lista poate continua ...



la SORIN era o foame de cp in primul rand . dar cum zici tu s anu vb


ai zis sa vb despre mashini nu de pretz , dar tu te legi si de pretz acu tongue.gif de ce nu ti faci un leasing pe un an doi ?? pt un avensis ...

mie postu lu halba e prea subiectiv ... un polo mai bun ca un Auris ... ha ha hi .. adica Polo mai bun ca o Corolla E12 in principiu ca e acelashi motor ... nici macar la confort si spatiu nu se pot compara .
OvidiuH
QUOTE(_Constantin_ @ Jan 17 2008, 12:28 AM) *
Am spus exact ce gandesc si sincer nu vad cu ce v-am suparat pe vreunu dintre voi. Pana la urma Ce ofera Auris la 20.000, Cee'd ofera la 16.000.

O mică rectificare. Ce oferă Auris 1,6 VVTI Sol la 18.800, oferă cu aproximație și C'eed 1,6 GSL Style la 16.700.
C'eed în varianta Style nu are TRC, Cruise Control, limitator de viteză, oglindă electrocromatica, smart entry, push & start, senzor ploaie și lumină.
_Constantin_
QUOTE( T u d o r @ Jan 17 2008, 08:24 AM) *
Constantine, de ce nu vrei sa-ti muti subiectul la "versus"? Pana la urma, cred ca la "combat" ar fi cel mai nimerit, ca facem ce facem si iar o dam in Toyota vs restu' lumii. biggrin.gif


Pentru ca vreau sa vin muntele la Mohamed. whistling.gif

Vorbesc si de preturi pentru ca in rest nu am pareri concrete, am specificat clar ca nu vreau diesel. Stiu cum e directia electrica de la Toyota dar nu stiu cum e la Cee'd. Cum e 1.6 Dual VVTI in comparatie cu alte motoare de cilindree identica si anume 1.6 de la Cee'd? Cum se sta in Cee'd? Nimeni nu a zis. Eu m-am urcat in ea dar atat, nu am condus. Stiu calr ca e mai spatioasa decat Auris, cel putin in spate.

Credeti-ma, vreau Toyota, dar nu am nici un argument pro Corolla/Auris. Acum 2 ani erau 200 argumente pro Avensis, de aia l-am luat, acum poate ma depaseste situatia ca analizez lururile prea indeaproape. Nu stiu ... oricum pe mine badge-ul nu ma intereseaza. Vreau Argumente pentru care sa iau Corolla sau Auris in locul lui Cee'd.
T u d o r
Man, nu vei gasit argumente, crede-ma. Nici macar pentru a lua Auris in detrimentul 307, de exemplu, nu vei gasi. Merge mai bine? Arata mai bine? E mai dotat? E mai ieftin? E mai "nu mai stiu cum"? Argumentele unuia difera sensibil de ale altuia.
Pretul insa e un argument serios. Pentru ca el te afecteaza direct. Apoi ar mai fi service-ul si costurile postcumparare. Pentru ca, la fel, te afecteaza. Apoi pretul de revanzare.

Restul sunt subiective. Punte spate independenta... daca nu faci iures pe sosele, poti avea surpriza sa nu-ti dai seama de prezenta/lipsa ei niciodata. Faruri xenon: nu mergi noaptea - nu iti trebuie. Si asa mai departe.

Alegerea masinii nu e un calcul, degeaba astepti tu argumente masurabile, nu vei primi. Pasiunea, nevoia, dorinta... astea sunt ale tale, nu le poti imprumuta de la altii. Daca iti doresti ceva... ia-l si gata, ne tii la curent cu evolutia. biggrin.gif Daca nu vrei ceva anume, atunci e mai greu.
Dintre Auris si Ceed as alege Ceed. Ca sa vin si cu ceva concret, ca am aberat destul. biggrin.gif As alege Ceed, pentru ca niciuna nu ma afecteaza la nivel emotional, imi par sterse si searbede. Asa ca as alege-o pe aia mai ieftina. thumbsup.gif
Hoinar
QUOTE(_Constantin_ @ Jan 17 2008, 10:48 AM) *
..
Credeti-ma, vreau Toyota, dar nu am nici un argument pro Corolla/Auris.
...


N-ai argumente pro Corola/Auris in comparatia cu Ceed sau n-ai argumente pt a o cumpara si punct?
jijiman
QUOTE(_Constantin_ @ Jan 16 2008, 05:41 PM) *
...Raman la Cee'd si o sa incerc saptamana viitoare o negociere cu dealerul de aici, daca nu ... iau orasele la rand. biggrin.gif...


Salut,

Un coleg de-al meu de servici si-a comandat un Cee'd luna trecuta si i-au spus din start ca nu dau discount pentru "ca exista o cerere prea mare pentru model". Ciudat, avand in vedere ca au dat un termen de livrare de 3 (trei) luni. Poate acum au revenit la sentimente mai bune si poti obtine un discount. Tipu' cand a dat comanda, facuse cereri de oferta in toata tara unde era showroom Kia si toti i-au trimis lista de preturi pe care o gasise si el pe site-ul Kia, fara discounturi.
Asa la Toyota, daca esti un pic mai persuasiv, poti obtine ceva "cadouri": covorase, alarma, senzori de parcare, bandouri laterale, tavita portbagaj, in limita unei sume, nu mai stiu exact.
jijiman
Un argument pro Cee'd ar fi garantia de 5 ani (din bara in bara), fata de 3 ani la Toyota, in ideea ca masina poate fi vanduta peste 4 ani in garantie, ceea ce e un avantaj. Insa nu cunosc daca serviciile Kia sunt suficient de ok asa cum sunt la Toyota. Asta ar trebui sa verifici pentru a face o comparatie serioasa intre cele doua marci.
_Constantin_
Hoinare eu vreau sa cumpar o masina, de 15-16.000 euro si Toyota nu are ce sa imi ofere la banii astia. Caut niste argumente pentru care ar merita un efort de cateva mii de euro ca sa iau Auris/Corolla.
In ceea ce priveste preturile Kia si termenul de livrare ... e si normal ca la sfarsit de an toata lumea sa cumpere masini si deci o scadere a stocului dar nu imi fac griji .. nici 3 luni nu e o perioada prea mare de asteptare.
ktullu
Buna ziua

Dar C4 HDI coupe technoevolution nu-ti place, motor super, consum OK, 110CP, cuplu 240 NM, destul de dotat , cam tot ce-ti trebuie, bine eu as vrea si plafon sticla, geamuri laminate, piele, si sistem, JBL, dar estea nu merg decat pe 2HDI 138 CP.
Referitor la KIA, am vazut, n-am mers, dar nici nu ma atrage, si cred ca iesa bine doar in varaintele ieftine, faza cu garantia, nu ma convinge, iar atitudinea cu discount-ul la vanzare daca e adevarata, cred ca la service o sa fie si mai "bine", iti vine sa yucky.gif dealarii astia de ca- ca-o.
DIn cate stiu la C4 reviziile sunt ok ca pret, bine depinde si de dealer, probabil.
La C4 aviz, suspensia spate mai face galagie pe drumuri proaste, e semiindependenta, dar pe curbe e buna, cred ca mai mult te poate lamuri MIKE

Succes
HalbaSus
QUOTE(vio @ Jan 17 2008, 09:35 AM) *
mie postu lu halba e prea subiectiv ... un polo mai bun ca un Auris ... ha ha hi .. adica Polo mai bun ca o Corolla E12 in principiu ca e acelashi motor ... nici macar la confort si spatiu nu se pot compara .


Nu am comentat de comfort sau spatiu, am comentat strict din punct de vedere motor-cutie-tinuta de drum, am comparat aurisul cu polo pentru ca le-am condus succesiv (adica m-am dat jos dintr-una si m-am urcat in cealalta). Nu am comparat aurisul cu alte compacte pentru ca nu am avut ocazia sa testez mai multe compacte intr-un interval de timp rezonabil.
Da, opinia mea e subiectiva, ca e a mea personala nu e rezultatul unui studiu stintific. Sincer mi-a placut sa conduc polo-ul, mi s-a parut o masina fasneata (chiar daca avea doar 80 de cp), pozitia la volan era comfortabila, era "fun to drive", m-as putea obisnui sa conduc zilnic asa ceva, aurisul era in cealalta extrema, masina mi s-a parut puturoasa rau de tot, pozitia la volan era prea inalta, schimbatorul era nasol, ruliul caroseriei era mare, nu imi dadea impresia de masina "inchegata" care sa "stea bine pe drum", ori de la un hatchback compact mi se pare normal sa ai asemenea pretentii, nu trebuie neaparat sa aiba suspensii independente spate sau sa fie un etalon al stabilitatii dar sa fie macar "fun to drive".

E posibil ca cineva sa aiba alta opinie ? Normal, o persoana care apreciaza pozitia de condus inalta, are un stil de condus molcom, care pune pe primul plan comfortul suspensiei si nu are nici cea mai mica pretentie de sportivitate dar care apreciaza designul SF al interiorului va aprecia cu siguranta Aurisul.
Daca Aurisul ar fi avut 6-7 locuri, sau macar un portbagaj baban va jur ca n-as fi adus nici o critica masinii, ar fi fost o masina de familie OK, ceva in genul seat altea, adica un monovolum compact, dar avand in vedere ca dimensiunile sale sunt de hatchback compact, interiorul este in mod evident orientat catre "generatia X" mi s-ar fi parut normal sa aiba usoare valente sportive... sau macar sa fie fun to drive... dar in felul in care e conceputa masina, adica mica si cu interior SF dar cu comportament de monovolum fara vlaga nu ii prevad un viitor luminos.

Mai mult, pretul aurisului mi se pare total nejustificat, un auris fiind mai scump decat un golf, astra sau focus dotat similar, iar daca la dealerii toyota spuneti ca printr-o atitudine persuasiva puteti obtine un covoras, o alarma, o maslina, la golf si focus se puteau obtine (cel putin acum vre-o 2 luni cand am fost cu un prieten pe la reprezentante) discounturi de 700-1000 de euro.
DAN
E greu sa primesti argumente concrete.In primul rand compari o masina japoneza cu foarte mare traditie(corolla), o masina care s-a vandut in peste 32 milioane de exemplare cu o masina coreeana, lansata nu de foarte mult timp despre care nu s-au auzit foarte multe inca.Compari o marca(toyota) care se bazeaza pe Calitate, Durabilitate, Incredere cu o marca(kia) care au preturi bune si atat.
Da un click pe http://www.jdpower.com/autos/ratings/dependability-ratings sa vezi niste lucurui interesante, care poate te vor ajuta sa iei o decizie.Parerea mea e ca toyota e o marca pentru cei care nu au timp de pierdut prin service in primul rand.Si la Kia...ai garantie integrala?ok?degeaba o ai daca te duci in service de 3 ori pe saptamana si iti mananca zilele aia de acolo.Stiu, tu ai avut probleme cu avensisul la cutie, se intampla...nu exista masina perfecta.Dar una e sa ai o rata de defectiuni de sub 10% si una e sa ai 48% cum are o marca frantuzeasca(va las pe voi sa ghiciti care).Si da...Kia e o masina ieftina...asa e..iti ofera foarte multe la pretul respectiv...dar orice masina are si ea niste costuri de productie...nu si le scoate din pretul de vanzare?no problem o face din cheltuielile post vanzare.de aici revizii scumpe, consumabile scumpe, samd.
e ca si cum ai alege intre o paine si un cozonac.Ambele tin de foame...dar parca e mai bun un cozonac, chiar daca e mai scump.
O masina nu ti-o iei in fiecare zi...cum ai spus si tu..iti iei o masina pentru urmatorii 4-5 ani.Oare cat va valora un auris SH atunci si cat va valora un cee'd SH atunci si cum se vor comporta ambele dupa 150 k km fiecare.De aceea..sfatul meu...fa un efort financiar si ia-ti o masina buna din toate punctele de vedere.Nu vrei toyota?ia-ti o honda..stiu...si aia e scumpa...dar calitatea COSTA
DAN
QUOTE(HalbaSus @ Jan 17 2008, 01:42 PM) *
,Mai mult, pretul aurisului mi se pare total nejustificat, un auris fiind mai scump decat un golf, astra sau focus dotat similar, iar daca la dealerii toyota spuneti ca printr-o atitudine persuasiva puteti obtine un covoras, o alarma, o maslina, la golf si focus se puteau obtine (cel putin acum vre-o 2 luni cand am fost cu un prieten pe la reprezentante) discounturi de 700-1000 de euro.

La peugeot e si mai bine..ai 5% de cum intri in show-room... ninja.gif Laser frate! starwars.gif
pmhoria
Hai ca ma bag si eu.
Eu am o fabia 1 cu un motoras de 1.2 64 ponei (am cu ea 24kkm). Am fost la finalul anului trecut la un test drive cu Auris. Pana in acel moment i-am innebunit pe toti din jur cu faptul ca Auris va fi urmatoarea masina. Bun... si ajung la toyota la noi si am facut minunatul test drive.
Impresii:
- am condus 1.6 Luna.
- motorul desi are peste 120 cai, l-am simtit destul de slab... masina de test avea 15000 km
- bordul scartaia in continuu, in partea dreapta la pasager
- la 80km/h in treapta a 4 masina era mai zgomotasa decat Fabia mea (mentionez ca testul l-am facut pe un drum drept 2 benzi pe sens, fara gropi)
- la fel mi s-a parut si la 120 in a 5-a.
- pe denivelari mici parca se auzea totul inauntru.
Per total masina m-a dezamagit. Ma asteptam sa fie o evolutie de la vechea Corolla dar ca si materiale e clar sub vechea. La fel mi se pare si la capitolul sonorizare.
In fine, am plecat un pic dezamagit dar sa stii ca daca as avea banii de un Auris, mi l-as lua. Nu stiu de ce exact dar are ceva in masina aia care-mi place. Poate ca gresesc, nu stiu ce sa zic, dar mie, cu toate partile negative, tot imi place.

Si inca un argument forte pt Auris/Noua Corolla este pe topicul de la Corolla unde Dan a pus niste poze care m-au cutremurat. Stiu ca fiecare accident e altfel, dar totusi.....omul ala a mai avut ceva pe langa noroc....
Bafta si alegere usoara.
OvidiuH
QUOTE(HalbaSus @ Jan 17 2008, 01:42 PM) *
iar daca la dealerii toyota spuneti ca printr-o atitudine persuasiva puteti obtine un covoras, o alarma, o maslina, la golf si focus se puteau obtine (cel putin acum vre-o 2 luni cand am fost cu un prieten pe la reprezentante) discounturi de 700-1000 de euro.

Un Golf la aproximativ același dotări (Comfortline + opționale) și capacitate cilindrică (1,4 și 122 CP) e mai scump cu ceva mai mult de 1000 de Euro decât un Auris (1,6 Sol). Ca discount primești după cum negociezi, eu am primit la Auris 200 EUR, senzori de parcare, cotieră, covorașe, tăviță portbagaj, bandouri laterale, RCA pe un an + pachet legislativ. Cumulat ajung undeva pe la 1200-1300 EUR. Eu spun că e un discount bun.
T u d o r
Hai mai Dane, faci comparatii de-astea? Nu ma asteptam sa fii asa rautacios. confused.gif

Ce e rau sa ai oferta la un produs? Pana la urma, clientul, cel care da banii, e multumit. Vrei sa-mi spui cumva ca Auris e atat de scumpa si de minunata incat valoreaza 19000 pentru versiunea benzinara de 1,6? Sau cumva restul banilor sunt profit?
Revenim la ce am spus mai sus despre badge... daca-ti permiti sa vinzi masini cu preturile astea, atunci de ce n-ai face-o?! Intrebarea e cat vinde Toyota in Romania, practicand preturile astea. Idem si pentru Honda, cineva mai demult a scris pe acest forum ca Civic hatch se vinde in Spania la pret echivalent cu Citroen sau Pejo.
Sunt convins ca, in buna traditie a marcii, Auris va fi fiabil, dar deocamdata e prematur sa fii sigur de asta. Adica aceeasi situatie ca si la Ceed. Iar vanzarile record inregistrate de modelul Corolla (cate generatii?) nu pot fi aduse ca argument, nici macar de nume nu mai e vorba. Plecand pe aceasta pista, ar trebui sa luam toti New Beetle, ca vechiul a fost cel mai vandut model ever. smile.gif

Una peste alta, consider ca Ceed are de partea lui pretul mai mic si garantia mai mare, iar Auris badge-ul (cu toate cele bune pe care le aduce, ca nu degeaba e asa). Chestiile subiective le-am eliminat. smile.gif
DAN
QUOTE( T u d o r @ Jan 17 2008, 02:09 PM) *
Hai mai Dane, faci comparatii de-astea? Nu ma asteptam sa fii asa rautacios. confused.gif

Ce e rau sa ai oferta la un produs? Pana la urma, clientul, cel care da banii, e multumit. Vrei sa-mi spui cumva ca Auris e atat de scumpa si de minunata incat valoreaza 19000 pentru versiunea benzinara de 1,6? Sau cumva restul banilor sunt profit?
Revenim la ce am spus mai sus despre badge... daca-ti permiti sa vinzi masini cu preturile astea, atunci de ce n-ai face-o?! Intrebarea e cat vinde Toyota in Romania, practicand preturile astea. Idem si pentru Honda, cineva mai demult a scris pe acest forum ca Civic hatch se vinde in Spania la pret echivalent cu Citroen sau Pejo.
Sunt convins ca, in buna traditie a marcii, Auris va fi fiabil, dar deocamdata e prematur sa fii sigur de asta. Adica aceeasi situatie ca si la Ceed. Iar vanzarile record inregistrate de modelul Corolla (cate generatii?) nu pot fi aduse ca argument, nici macar de nume nu mai e vorba. Plecand pe aceasta pista, ar trebui sa luam toti New Beetle, ca vechiul a fost cel mai vandut model ever. smile.gif

Una peste alta, consider ca Ceed are de partea lui pretul mai mic si garantia mai mare, iar Auris badge-ul (cu toate cele bune pe care le aduce, ca nu degeaba e asa). Chestiile subiective le-am eliminat. smile.gif

1. Scuze pentru comparatie dar am facut-o pentru cei care cumpara masinile in functie de discount, nu neaparat de pretul in sine al ei.
2.Da, ma pot lega ca si model de corolla pentru ca aurisul inlcouieste corolla H/B.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.