IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Toyota Avensis Partea VII

This topic is about Toyota Avensis Partea VII, the author, adrianr, wrote about: e frumoasa, da parca nu ma incanta ideea cu schimbatorul de viteze ca la auris... oricum, incep sa pun banii la ciorap pt un up-grade ... To read more just scroll down

49 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Closed TopicStart new topic
> Toyota Avensis Partea VII
adrianr
post Feb 28 2008, 01:18 PM
Post #41


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 113
Joined: 12-September 07
From: Chiajna, Ilfov
Member No.: 113.814



e frumoasa, da parca nu ma incanta ideea cu schimbatorul de viteze ca la auris... oricum, incep sa pun banii la ciorap pt un up-grade


--------------------
Avensis 2.0 D4D Luna
Matiz RSP
VW Passat de vanzare!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Feb 28 2008, 02:18 PM
Post #42


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



După ce te obișnuiești cu el, ți se pare că întotdeauna ar fi trebuit să fie acolo. smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Feb 28 2008, 02:42 PM
Post #43


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Personal, nu cred ca va ramane asa...prea aduce cu Passat-ul, din lateral...mult prea mult...ar insemna, in ochii mei, o scadere a prestigiului Toyota, sa te apuci sa copiezi aluri si siluete VAG...

De asemenea, si mie mi se pare cam mare disproportia intre pasajul rotii spate si inaltimea totala a masinii in zona respectiva...zici ca e un Aveo...cat e roata, atata mai este si deasupra ei, pana unde se termina masina...

Ca si parere subiectiva si personala, este mai fluid design-ul actual...daca au vrut sa copieze Accord-ul, si sa dinamizeze un pic masina, nu prea au reusit...cam cocosata...si nici nu-ti mai da impresia ca se lipeste de sosea, ca actuala...stiu ca Toyota nu a excelat la design vreodata, dar totusi...sa vrea sa-i bata pe nemti cu armele lor proprii? ar fi ultima chestie...


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cipicaduh
post Feb 29 2008, 04:36 PM
Post #44


novice
**

Group: Membri
Posts: 40
Joined: 15-October 07
From: IASI
Member No.: 115.111



Daca tot pare a avea ceva urme de imperechere cu Accordul,poate ramane de la acesta cu directia sigura si precisa, precum si suspensii independente fata-spate care sa-i cresca stabilitatea prin curbe.
Deocamdata vom putea face comparatie cu noul Accord,care va fi lansat pe 04 martie 2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Feb 29 2008, 04:45 PM
Post #45


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



CITAT(cipicaduh @ Feb 29 2008, 04:36 PM) *
Daca tot pare a avea ceva urme de imperechere cu Accordul,poate ramane de la acesta cu directia sigura si precisa, precum si suspensii independente fata-spate care sa-i cresca stabilitatea prin curbe.
Deocamdata vom putea face comparatie cu noul Accord,care va fi lansat pe 04 martie 2008.




adica ..... sa ramana suspensia ind de la Acoord??? blink.gif blink.gif blink.gif dupa cate stiu io la avensis e cea mai avansata tehnolgic puntea de spate e cea mai belea ... poate vrei sa zici suspensia sa fie ca la Accord.....


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Legionaru'
post Feb 29 2008, 06:44 PM
Post #46


Alergator de viteza
******

Group: Membri
Posts: 3.371
Joined: 19-September 05
From: Craiova
Member No.: 56.143



Puntea spate e asemanatoare cu cea de pe Lotus Elise daca nu ma insel.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Feb 29 2008, 07:13 PM
Post #47


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



Celica , legiune Celica


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bhp
post Feb 29 2008, 07:34 PM
Post #48


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 222
Joined: 11-December 05
From: Spain
Member No.: 63.292



[quote name='adrian_flavius' date='Feb 28 2008, 04:42 PM' post='257749']
Personal, nu cred ca va ramane asa...prea aduce cu Passat-ul, din lateral...mult prea mult...ar insemna, in ochii mei, o scadere a prestigiului Toyota, sa te apuci sa copiezi aluri si siluete VAG...



N-are nicio legatura cu Passat-ul. Parerea mea.............. thumbsup.gif


--------------------
EX Toyota Corolla 1.4 vvt-i
Avensis 2.2 D-4D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S O R I N
post Feb 29 2008, 08:09 PM
Post #49


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.611
Joined: 10-March 05
From: Pitesti
Member No.: 41.998



CITAT(vio @ Feb 29 2008, 04:45 PM) *
CITAT(cipicaduh @ Feb 29 2008, 04:36 PM) *
Daca tot pare a avea ceva urme de imperechere cu Accordul,poate ramane de la acesta cu directia sigura si precisa, precum si suspensii independente fata-spate care sa-i cresca stabilitatea prin curbe.
Deocamdata vom putea face comparatie cu noul Accord,care va fi lansat pe 04 martie 2008.




adica ..... sa ramana suspensia ind de la Acoord??? blink.gif blink.gif blink.gif dupa cate stiu io la avensis e cea mai avansata tehnolgic puntea de spate e cea mai belea ... poate vrei sa zici suspensia sa fie ca la Accord.....



Bay astia ,adica voi ce vreti sa spuneti ? Ca voi pe avensis aveti nu stiu ce tehnologii avansate ,si eu pe cascaraveta mea am suspensii de dacie sau cum ?

Ia controlati va limbajul si comportamentul ,ca altfel ma supar pe voi.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif cool.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Feb 29 2008, 08:22 PM
Post #50


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



pai cam asa este Sorine:D ........... puntea de spate de la Ave e mai buna decat la Accord wink.gif) .. vb noi mai detaliat biggrin.gif


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Legionaru'
post Feb 29 2008, 11:35 PM
Post #51


Alergator de viteza
******

Group: Membri
Posts: 3.371
Joined: 19-September 05
From: Craiova
Member No.: 56.143



CITAT(vio @ Feb 29 2008, 08:22 PM) *
puntea de spate de la Ave e mai buna decat la Accord


E la naiba, nu ai vazut ca arunca lumea prin santuri! whistling.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cipicaduh
post Mar 4 2008, 02:13 PM
Post #52


novice
**

Group: Membri
Posts: 40
Joined: 15-October 07
From: IASI
Member No.: 115.111



Hehehee, nenea Legionarul devine putintel malitios!
Nu te arunca Avensisul prin santuri,nici pe departe,dar i-ar sta mult mai bine cu o directie precisa la motorizarile pe benzina si cu niste suspensii independente fata-spate (ca la Accord!),care sa-i asigure o stabilitate superioara in curbe.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
DAN
post Mar 4 2008, 02:24 PM
Post #53


TODAY TOMORROW TOYOTA
******

Group: Membri
Posts: 1.120
Joined: 22-February 06
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 68.957



QUOTE(cipicaduh @ Mar 4 2008, 02:13 PM) *
Hehehee, nenea Legionarul devine putintel malitios!
Nu te arunca Avensisul prin santuri,nici pe departe,dar i-ar sta mult mai bine cu o directie precisa la motorizarile pe benzina si cu niste suspensii independente fata-spate (ca la Accord!),care sa-i asigure o stabilitate superioara in curbe.

Daca nici avensisul nu e stabil in curbe.... whistling.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cipicaduh
post Mar 4 2008, 04:06 PM
Post #54


novice
**

Group: Membri
Posts: 40
Joined: 15-October 07
From: IASI
Member No.: 115.111



QUOTE(DAN @ Mar 4 2008, 12:24 PM) *
QUOTE(cipicaduh @ Mar 4 2008, 02:13 PM) *
Hehehee, nenea Legionarul devine putintel malitios!
Nu te arunca Avensisul prin santuri,nici pe departe,dar i-ar sta mult mai bine cu o directie precisa la motorizarile pe benzina si cu niste suspensii independente fata-spate (ca la Accord!),care sa-i asigure o stabilitate superioara in curbe.

Daca nici avensisul nu e stabil in curbe.... whistling.gif

Salut,Daneee!!!
Ba este stabil, insa directia electrica cam imprecisa coroborata cu suspensiile setate pe confort care te "balanseaza" putin pe portiunile valurite sunt datatoare de emotii. Avensisul de drive test de la Mega A are directia hidraulica,deci alta mancare de peste.
Am avut cateva momente stanjenitoare cu directia asta buclucasa.
Eu consider ca directia si suspensiile de la Accord sunt superioare celor de pe Avensis-motorizarea pe benzina.



Go to the top of the page
 
+Quote Post
22nst
post Mar 4 2008, 04:15 PM
Post #55


Garfield
******

Group: Moderator
Posts: 3.307
Joined: 19-November 06
From: Otopeni
Member No.: 92.772



dar poate mie imi place directia electrica si suspensia moale... nu toti sunt schumacher pe sosele teehee.gif


--------------------
Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Legionaru'
post Mar 4 2008, 08:35 PM
Post #56


Alergator de viteza
******

Group: Membri
Posts: 3.371
Joined: 19-September 05
From: Craiova
Member No.: 56.143



CITAT(cipicaduh @ Mar 4 2008, 04:06 PM) *
Eu consider ca directia si suspensiile de la Accord sunt superioare celor de pe Avensis-motorizarea pe benzina.


Daca vrei o suspensie sportiva, da.
Daca vrei confort, nu.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cipicaduh
post Mar 4 2008, 10:02 PM
Post #57


novice
**

Group: Membri
Posts: 40
Joined: 15-October 07
From: IASI
Member No.: 115.111



Asa e,suspensiile de la Avensis sunt mai confortabile decat cele de pe Accord. Dar prefer sa sacrific acest confort pentru o "lipire" mai buna a masinii de sosea si pentru directia precisa.
Sambata am intrat destul de tare intr-o curba stransa,iar din sens opus a venit un TIR care a depasit axul drumului,indreptandu-se spre mine. O simpla manevre de evitare s-a transformat intr-o intrare pe acostamentul cu pietris,de unde m-am redresat cu noroc si galban la fata. Conduc din 1994,deci nu se pune problema de lipsa de experienta ( sau asa imi place sa cred). Cine s-a acomodat cu acest tip de directie,ferice de el. Pentru mine reprezinta o pacoste la drum lung. Nu ma ajuta sa "simt" masina, are "joc" la viteze mai mari. Daca 160 km/h la drum intins reprezinta manifestare "gen Schumi",tin sa precizez ca nu prea ma voi apropia des de viteza asta,caci controlul masinii reprezinta un chin si o ruleta ruseasca,iar nu o placere.
Inainte de achizitionarea masinii, citeam cu indignare pe un forum Honda aprecierile unui fan Accord privind "babvensisul" si liniuta facuta de el cu masina iubita si de un prieten cu Avensis. Mi s-au parut foarte rautacioase aprecierile lui privind modul detasat de castigare a cursei de Accord,dar mai ales cum aprecia ca "Avensisul venea din urma gafaind si balansandu-se ca o balena, franand destul de mult in curba". Acum consider ca nu a fost chiar atat de rautacios. Am inteles cum devine chestia cu balansul. Cu o directie cu un feedback nefericit,care nu te ajuta sa "simti" masina si cu niste suspensii care te balanseaza , e o mare eroare sa intri ceva mai tare intr-o curba,chiar fara voie. Sa ai valente de Schumi nici nu mai incape discutie.
Probabil are si Accordul bubele lui - auzeam pe mai multi proprietari plangandu-se de frane, dar parerea mea este ca in acest moment Accordul are mai multe bile albe decat Avensisul. Chiar daca am trage un semn de egalitate, pentru mine directia precisa si stabilitatea mai buna a Accordului sunt atuuri vitale,ce nu pot fi zdruncinate de confortul superior, spatiul interior si portbagajul mai mare, avantaje ale Avensisului. Daca mai amintim ca un Accord Sport Special Edition are in plus fata de Avensis 2L cauciucuri mai mari (225),suspensii sport, scaune mai bine profilate cu suport lombar,acoperite partial cu piele,precum si un loc I la JD Power pe 2007 privind satisfactia cumparatorului in Germania, cred ca avem un tablou complet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Mar 4 2008, 10:27 PM
Post #58


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



CITAT(cipicaduh @ Mar 4 2008, 10:02 PM) *
Asa e,suspensiile de la Avensis sunt mai confortabile decat cele de pe Accord. Dar prefer sa sacrific acest confort pentru o "lipire" mai buna a masinii de sosea si pentru directia precisa.
Sambata am intrat destul de tare intr-o curba stransa,iar din sens opus a venit un TIR care a depasit axul drumului,indreptandu-se spre mine. O simpla manevre de evitare s-a transformat intr-o intrare pe acostamentul cu pietris,de unde m-am redresat cu noroc si galban la fata. Conduc din 1994,deci nu se pune problema de lipsa de experienta ( sau asa imi place sa cred). Cine s-a acomodat cu acest tip de directie,ferice de el. Pentru mine reprezinta o pacoste la drum lung. Nu ma ajuta sa "simt" masina, are "joc" la viteze mai mari. Daca 160 km/h la drum intins reprezinta manifestare "gen Schumi",tin sa precizez ca nu prea ma voi apropia des de viteza asta,caci controlul masinii reprezinta un chin si o ruleta ruseasca,iar nu o placere.
Inainte de achizitionarea masinii, citeam cu indignare pe un forum Honda aprecierile unui fan Accord privind "babvensisul" si liniuta facuta de el cu masina iubita si de un prieten cu Avensis. Mi s-au parut foarte rautacioase aprecierile lui privind modul detasat de castigare a cursei de Accord,dar mai ales cum aprecia ca "Avensisul venea din urma gafaind si balansandu-se ca o balena, franand destul de mult in curba". Acum consider ca nu a fost chiar atat de rautacios. Am inteles cum devine chestia cu balansul. Cu o directie cu un feedback nefericit,care nu te ajuta sa "simti" masina si cu niste suspensii care te balanseaza , e o mare eroare sa intri ceva mai tare intr-o curba,chiar fara voie. Sa ai valente de Schumi nici nu mai incape discutie.
Probabil are si Accordul bubele lui - auzeam pe mai multi proprietari plangandu-se de frane, dar parerea mea este ca in acest moment Accordul are mai multe bile albe decat Avensisul. Chiar daca am trage un semn de egalitate, pentru mine directia precisa si stabilitatea mai buna a Accordului sunt atuuri vitale,ce nu pot fi zdruncinate de confortul superior, spatiul interior si portbagajul mai mare, avantaje ale Avensisului. Daca mai amintim ca un Accord Sport Special Edition are in plus fata de Avensis 2L cauciucuri mai mari (225),suspensii sport, scaune mai bine profilate cu suport lombar,acoperite partial cu piele,precum si un loc I la JD Power pe 2007 privind satisfactia cumparatorului in Germania, cred ca avem un tablou complet.



exista ave cu suspoensii sport ??? sau accord fara suspensii sport ?? io cred ca tocami de aia au pus o suspensie mai tare la accord fiindca mashina avea balans mare .. servo asistat electric il simtzi f bine .. cred ca totzi suntetzi invatzati cu dir hidraulica care este greoiae si simtzi ca tragi de volan...
deci cand cele doua mashini vor fi echiipate la fel atunci mai vb pana atunci subiectu asta suspensi vs suspensii este ca scuipatu in vant....


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S O R I N
post Mar 4 2008, 10:48 PM
Post #59


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.611
Joined: 10-March 05
From: Pitesti
Member No.: 41.998



Pe mine nu ma intereseaza ce suspensii are una sau alta,ma intereseaza sa stiu ca daca merg cu 7600 la ora ,sa pot merge mai in siguranta .

Nu spun ca in avensis nu am mers in sigurranta aproape 3 ani.DAR ,de ce nu accepatati faptul ca fiecare masina dintre cele doua are lucruri bune sau rele...

Nu vreau sa ma dau atotstiutor ,dar ( inca o data DAR ) eu am avut/am aceste masini ,despre care vorbiti aici,spuneti mi si mie cine poate face o

comparatie mai pertinenta decat a mea ?

Avensis are suspensii mai moi indreptate spre comfort ( nu se adreseaza celor care vor sportivitate la o masina ....exista o exceptie ,si anume Legionaru )

si accord are suspensii sport care tin masina mai lipita de sosea dar te doare fundul o idee mai rau...

Acum ca spunem ca accord ul are puse suspensii nu stiu de care ca are balans ,deja mi se pare o rautate....

Cautam nod in papura ,numai sa iasa ce masina vreau eu sau o marca anume in fata....

Cred ca maine daca imi i au ferrari o sa spuneti ca nici nu se poate compara cu avensis .....

Inca ceva,sa crezi marca masinii tale e cea mai tare de pe glob e cea mai mare prostie...mereu se vor face altele mai bune si mai bune....

Concluzionez ,avensis masina super buna cu + si - ,la fel si accord... maine daca as avea 20 de mii as lua avensis si daca as avea 25 tot type s as lua...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Mar 4 2008, 10:50 PM
Post #60


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



si daca ai avea 27 000 sau 30 000 :>?


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

49 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th May 2024 - 10:54 AM