Toyota Avensis Partea VII |
This topic is about Toyota Avensis Partea VII, the author, adrianr, wrote about: e frumoasa, da parca nu ma incanta ideea cu schimbatorul de viteze ca la auris... oricum, incep sa pun banii la ciorap pt un up-grade ... To read more just scroll down
Toyota Avensis Partea VII |
Feb 28 2008, 01:18 PM
Post
#41
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 113 Joined: 12-September 07 From: Chiajna, Ilfov Member No.: 113.814 |
-------------------- Avensis 2.0 D4D Luna
Matiz RSP VW Passat de vanzare! |
|
|
Feb 28 2008, 02:18 PM
Post
#42
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
După ce te obișnuiești cu el, ți se pare că întotdeauna ar fi trebuit să fie acolo.
-------------------- |
|
|
Feb 28 2008, 02:42 PM
Post
#43
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.230 Joined: 4-January 08 From: Pitesti Member No.: 115.965 |
Personal, nu cred ca va ramane asa...prea aduce cu Passat-ul, din lateral...mult prea mult...ar insemna, in ochii mei, o scadere a prestigiului Toyota, sa te apuci sa copiezi aluri si siluete VAG...
De asemenea, si mie mi se pare cam mare disproportia intre pasajul rotii spate si inaltimea totala a masinii in zona respectiva...zici ca e un Aveo...cat e roata, atata mai este si deasupra ei, pana unde se termina masina... Ca si parere subiectiva si personala, este mai fluid design-ul actual...daca au vrut sa copieze Accord-ul, si sa dinamizeze un pic masina, nu prea au reusit...cam cocosata...si nici nu-ti mai da impresia ca se lipeste de sosea, ca actuala...stiu ca Toyota nu a excelat la design vreodata, dar totusi...sa vrea sa-i bata pe nemti cu armele lor proprii? ar fi ultima chestie... -------------------- Adrian Flavius
Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!! Logan 1.6 MPI 8v Ambition Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad... |
|
|
Feb 29 2008, 04:36 PM
Post
#44
|
|
novice Group: Membri Posts: 40 Joined: 15-October 07 From: IASI Member No.: 115.111 |
Deocamdata vom putea face comparatie cu noul Accord,care va fi lansat pe 04 martie 2008. |
|
|
Feb 29 2008, 04:45 PM
Post
#45
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
Daca tot pare a avea ceva urme de imperechere cu Accordul,poate ramane de la acesta cu directia sigura si precisa, precum si suspensii independente fata-spate care sa-i cresca stabilitatea prin curbe. Deocamdata vom putea face comparatie cu noul Accord,care va fi lansat pe 04 martie 2008. adica ..... sa ramana suspensia ind de la Acoord??? dupa cate stiu io la avensis e cea mai avansata tehnolgic puntea de spate e cea mai belea ... poate vrei sa zici suspensia sa fie ca la Accord..... -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Feb 29 2008, 06:44 PM
Post
#46
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
Puntea spate e asemanatoare cu cea de pe Lotus Elise daca nu ma insel.
-------------------- |
|
|
Feb 29 2008, 07:13 PM
Post
#47
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
Celica , legiune Celica
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Feb 29 2008, 07:34 PM
Post
#48
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 11-December 05 From: Spain Member No.: 63.292 |
[quote name='adrian_flavius' date='Feb 28 2008, 04:42 PM' post='257749']
Personal, nu cred ca va ramane asa...prea aduce cu Passat-ul, din lateral...mult prea mult...ar insemna, in ochii mei, o scadere a prestigiului Toyota, sa te apuci sa copiezi aluri si siluete VAG... N-are nicio legatura cu Passat-ul. Parerea mea.............. -------------------- EX Toyota Corolla 1.4 vvt-i
Avensis 2.2 D-4D |
|
|
Feb 29 2008, 08:09 PM
Post
#49
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.611 Joined: 10-March 05 From: Pitesti Member No.: 41.998 |
Daca tot pare a avea ceva urme de imperechere cu Accordul,poate ramane de la acesta cu directia sigura si precisa, precum si suspensii independente fata-spate care sa-i cresca stabilitatea prin curbe. Deocamdata vom putea face comparatie cu noul Accord,care va fi lansat pe 04 martie 2008. adica ..... sa ramana suspensia ind de la Acoord??? dupa cate stiu io la avensis e cea mai avansata tehnolgic puntea de spate e cea mai belea ... poate vrei sa zici suspensia sa fie ca la Accord..... Bay astia ,adica voi ce vreti sa spuneti ? Ca voi pe avensis aveti nu stiu ce tehnologii avansate ,si eu pe cascaraveta mea am suspensii de dacie sau cum ? Ia controlati va limbajul si comportamentul ,ca altfel ma supar pe voi.... -------------------- |
|
|
Feb 29 2008, 08:22 PM
Post
#50
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
pai cam asa este Sorine:D ........... puntea de spate de la Ave e mai buna decat la Accord ) .. vb noi mai detaliat
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Feb 29 2008, 11:35 PM
Post
#51
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
puntea de spate de la Ave e mai buna decat la Accord E la naiba, nu ai vazut ca arunca lumea prin santuri! -------------------- |
|
|
Mar 4 2008, 02:13 PM
Post
#52
|
|
novice Group: Membri Posts: 40 Joined: 15-October 07 From: IASI Member No.: 115.111 |
Hehehee, nenea Legionarul devine putintel malitios!
Nu te arunca Avensisul prin santuri,nici pe departe,dar i-ar sta mult mai bine cu o directie precisa la motorizarile pe benzina si cu niste suspensii independente fata-spate (ca la Accord!),care sa-i asigure o stabilitate superioara in curbe. |
|
|
Mar 4 2008, 02:24 PM
Post
#53
|
|
TODAY TOMORROW TOYOTA Group: Membri Posts: 1.120 Joined: 22-February 06 From: Iasi (Iasi) Member No.: 68.957 |
Hehehee, nenea Legionarul devine putintel malitios! Nu te arunca Avensisul prin santuri,nici pe departe,dar i-ar sta mult mai bine cu o directie precisa la motorizarile pe benzina si cu niste suspensii independente fata-spate (ca la Accord!),care sa-i asigure o stabilitate superioara in curbe. Daca nici avensisul nu e stabil in curbe.... -------------------- |
|
|
Mar 4 2008, 04:06 PM
Post
#54
|
|
novice Group: Membri Posts: 40 Joined: 15-October 07 From: IASI Member No.: 115.111 |
Hehehee, nenea Legionarul devine putintel malitios! Nu te arunca Avensisul prin santuri,nici pe departe,dar i-ar sta mult mai bine cu o directie precisa la motorizarile pe benzina si cu niste suspensii independente fata-spate (ca la Accord!),care sa-i asigure o stabilitate superioara in curbe. Daca nici avensisul nu e stabil in curbe.... Salut,Daneee!!! Ba este stabil, insa directia electrica cam imprecisa coroborata cu suspensiile setate pe confort care te "balanseaza" putin pe portiunile valurite sunt datatoare de emotii. Avensisul de drive test de la Mega A are directia hidraulica,deci alta mancare de peste. Am avut cateva momente stanjenitoare cu directia asta buclucasa. Eu consider ca directia si suspensiile de la Accord sunt superioare celor de pe Avensis-motorizarea pe benzina. |
|
|
Mar 4 2008, 04:15 PM
Post
#55
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
dar poate mie imi place directia electrica si suspensia moale... nu toti sunt schumacher pe sosele
-------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Mar 4 2008, 08:35 PM
Post
#56
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
Eu consider ca directia si suspensiile de la Accord sunt superioare celor de pe Avensis-motorizarea pe benzina. Daca vrei o suspensie sportiva, da. Daca vrei confort, nu. -------------------- |
|
|
Mar 4 2008, 10:02 PM
Post
#57
|
|
novice Group: Membri Posts: 40 Joined: 15-October 07 From: IASI Member No.: 115.111 |
Asa e,suspensiile de la Avensis sunt mai confortabile decat cele de pe Accord. Dar prefer sa sacrific acest confort pentru o "lipire" mai buna a masinii de sosea si pentru directia precisa.
Sambata am intrat destul de tare intr-o curba stransa,iar din sens opus a venit un TIR care a depasit axul drumului,indreptandu-se spre mine. O simpla manevre de evitare s-a transformat intr-o intrare pe acostamentul cu pietris,de unde m-am redresat cu noroc si galban la fata. Conduc din 1994,deci nu se pune problema de lipsa de experienta ( sau asa imi place sa cred). Cine s-a acomodat cu acest tip de directie,ferice de el. Pentru mine reprezinta o pacoste la drum lung. Nu ma ajuta sa "simt" masina, are "joc" la viteze mai mari. Daca 160 km/h la drum intins reprezinta manifestare "gen Schumi",tin sa precizez ca nu prea ma voi apropia des de viteza asta,caci controlul masinii reprezinta un chin si o ruleta ruseasca,iar nu o placere. Inainte de achizitionarea masinii, citeam cu indignare pe un forum Honda aprecierile unui fan Accord privind "babvensisul" si liniuta facuta de el cu masina iubita si de un prieten cu Avensis. Mi s-au parut foarte rautacioase aprecierile lui privind modul detasat de castigare a cursei de Accord,dar mai ales cum aprecia ca "Avensisul venea din urma gafaind si balansandu-se ca o balena, franand destul de mult in curba". Acum consider ca nu a fost chiar atat de rautacios. Am inteles cum devine chestia cu balansul. Cu o directie cu un feedback nefericit,care nu te ajuta sa "simti" masina si cu niste suspensii care te balanseaza , e o mare eroare sa intri ceva mai tare intr-o curba,chiar fara voie. Sa ai valente de Schumi nici nu mai incape discutie. Probabil are si Accordul bubele lui - auzeam pe mai multi proprietari plangandu-se de frane, dar parerea mea este ca in acest moment Accordul are mai multe bile albe decat Avensisul. Chiar daca am trage un semn de egalitate, pentru mine directia precisa si stabilitatea mai buna a Accordului sunt atuuri vitale,ce nu pot fi zdruncinate de confortul superior, spatiul interior si portbagajul mai mare, avantaje ale Avensisului. Daca mai amintim ca un Accord Sport Special Edition are in plus fata de Avensis 2L cauciucuri mai mari (225),suspensii sport, scaune mai bine profilate cu suport lombar,acoperite partial cu piele,precum si un loc I la JD Power pe 2007 privind satisfactia cumparatorului in Germania, cred ca avem un tablou complet. |
|
|
Mar 4 2008, 10:27 PM
Post
#58
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
Asa e,suspensiile de la Avensis sunt mai confortabile decat cele de pe Accord. Dar prefer sa sacrific acest confort pentru o "lipire" mai buna a masinii de sosea si pentru directia precisa. Sambata am intrat destul de tare intr-o curba stransa,iar din sens opus a venit un TIR care a depasit axul drumului,indreptandu-se spre mine. O simpla manevre de evitare s-a transformat intr-o intrare pe acostamentul cu pietris,de unde m-am redresat cu noroc si galban la fata. Conduc din 1994,deci nu se pune problema de lipsa de experienta ( sau asa imi place sa cred). Cine s-a acomodat cu acest tip de directie,ferice de el. Pentru mine reprezinta o pacoste la drum lung. Nu ma ajuta sa "simt" masina, are "joc" la viteze mai mari. Daca 160 km/h la drum intins reprezinta manifestare "gen Schumi",tin sa precizez ca nu prea ma voi apropia des de viteza asta,caci controlul masinii reprezinta un chin si o ruleta ruseasca,iar nu o placere. Inainte de achizitionarea masinii, citeam cu indignare pe un forum Honda aprecierile unui fan Accord privind "babvensisul" si liniuta facuta de el cu masina iubita si de un prieten cu Avensis. Mi s-au parut foarte rautacioase aprecierile lui privind modul detasat de castigare a cursei de Accord,dar mai ales cum aprecia ca "Avensisul venea din urma gafaind si balansandu-se ca o balena, franand destul de mult in curba". Acum consider ca nu a fost chiar atat de rautacios. Am inteles cum devine chestia cu balansul. Cu o directie cu un feedback nefericit,care nu te ajuta sa "simti" masina si cu niste suspensii care te balanseaza , e o mare eroare sa intri ceva mai tare intr-o curba,chiar fara voie. Sa ai valente de Schumi nici nu mai incape discutie. Probabil are si Accordul bubele lui - auzeam pe mai multi proprietari plangandu-se de frane, dar parerea mea este ca in acest moment Accordul are mai multe bile albe decat Avensisul. Chiar daca am trage un semn de egalitate, pentru mine directia precisa si stabilitatea mai buna a Accordului sunt atuuri vitale,ce nu pot fi zdruncinate de confortul superior, spatiul interior si portbagajul mai mare, avantaje ale Avensisului. Daca mai amintim ca un Accord Sport Special Edition are in plus fata de Avensis 2L cauciucuri mai mari (225),suspensii sport, scaune mai bine profilate cu suport lombar,acoperite partial cu piele,precum si un loc I la JD Power pe 2007 privind satisfactia cumparatorului in Germania, cred ca avem un tablou complet. exista ave cu suspoensii sport ??? sau accord fara suspensii sport ?? io cred ca tocami de aia au pus o suspensie mai tare la accord fiindca mashina avea balans mare .. servo asistat electric il simtzi f bine .. cred ca totzi suntetzi invatzati cu dir hidraulica care este greoiae si simtzi ca tragi de volan... deci cand cele doua mashini vor fi echiipate la fel atunci mai vb pana atunci subiectu asta suspensi vs suspensii este ca scuipatu in vant.... -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Mar 4 2008, 10:48 PM
Post
#59
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.611 Joined: 10-March 05 From: Pitesti Member No.: 41.998 |
Pe mine nu ma intereseaza ce suspensii are una sau alta,ma intereseaza sa stiu ca daca merg cu 7600 la ora ,sa pot merge mai in siguranta .
Nu spun ca in avensis nu am mers in sigurranta aproape 3 ani.DAR ,de ce nu accepatati faptul ca fiecare masina dintre cele doua are lucruri bune sau rele... Nu vreau sa ma dau atotstiutor ,dar ( inca o data DAR ) eu am avut/am aceste masini ,despre care vorbiti aici,spuneti mi si mie cine poate face o comparatie mai pertinenta decat a mea ? Avensis are suspensii mai moi indreptate spre comfort ( nu se adreseaza celor care vor sportivitate la o masina ....exista o exceptie ,si anume Legionaru ) si accord are suspensii sport care tin masina mai lipita de sosea dar te doare fundul o idee mai rau... Acum ca spunem ca accord ul are puse suspensii nu stiu de care ca are balans ,deja mi se pare o rautate.... Cautam nod in papura ,numai sa iasa ce masina vreau eu sau o marca anume in fata.... Cred ca maine daca imi i au ferrari o sa spuneti ca nici nu se poate compara cu avensis ..... Inca ceva,sa crezi marca masinii tale e cea mai tare de pe glob e cea mai mare prostie...mereu se vor face altele mai bune si mai bune.... Concluzionez ,avensis masina super buna cu + si - ,la fel si accord... maine daca as avea 20 de mii as lua avensis si daca as avea 25 tot type s as lua... -------------------- |
|
|
Mar 4 2008, 10:50 PM
Post
#60
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
si daca ai avea 27 000 sau 30 000 :>?
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 10:54 AM |