Costuri revizii pentru toata gama Toyota |
This topic is about Costuri revizii pentru toata gama Toyota, the author, bebelacus, wrote about: nu l-am schimbat. nici nu stiam ca asa devreme, in jur de 45000 se schimba la cutie. m-am uitat in carte dar nu am vazut. ma gindeam ca la peste 80,00 ... To read more just scroll down
Costuri revizii pentru toata gama Toyota |
Oct 28 2009, 10:38 PM
Post
#1001
|
|
pilot Group: Membri Posts: 384 Joined: 20-November 06 From: pe drum Member No.: 92.818 |
ma gindeam ca la peste 80,000 incolo sa se faca chestia asta. poate depinde si de motorizare ca are alta cutie etc. cine stie sigur la cit se schimba uleiul din cutie la avensis taote motorizarile si cutiile? -------------------- Avensis 2.0 D-4D
Aygo 1.0 M/M |
|
|
Oct 29 2009, 12:07 AM
Post
#1002
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
la 3 ani sau la 60 000 de km. primul termen atins, obligat fortzat ... max 200 roni in plus .cam atat costa... dar cum nu mai ai mashina in garantie Drabi ... ia tu uleiurile ...
This post has been edited by vio: Oct 29 2009, 12:09 AM -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Nov 6 2009, 01:06 PM
Post
#1003
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 30-September 07 Member No.: 114.843 |
Salut!
Din ce se vede aici aici , revizia la Yaris 1,3 VVT-i la 30.000 km sau 2 ani costa cumva 1426 lei?? Sau am inteles eu prost? Daca stie cineva exact, il rog sa dea un semn. Multumesc. |
|
|
Nov 6 2009, 01:11 PM
Post
#1004
|
|
membru vesel Group: Membri Posts: 1.829 Joined: 7-January 07 From: Iasi (Iasi) Member No.: 96.184 |
Salut! Din ce se vede aici aici , revizia la Yaris 1,3 VVT-i la 30.000 km sau 2 ani costa cumva 1426 lei?? Sau am inteles eu prost? Daca stie cineva exact, il rog sa dea un semn. Multumesc. Tre' sa fie o greseala... Eu la revizia de 30K la Auris am dat cca 8 mil... Mai bine suna la service si intreaba. -------------------- Hauris
Membru al grupului "Noua ne place avatarul lui Mariustom!" Pe de alta parte, sunt convins ca oamenii sunt mai dobitoci decat furnicile de cate ori sunt in trafic. Traficul e situatia in care oamenii sunt mai primitivi, previzibili si mai simpli decat oile sau albinele care au un creier cat o gamalie.D Si cu toate astea se considera niste toti niste soferi de geniu ... :D |
|
|
Nov 6 2009, 01:45 PM
Post
#1005
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
This post has been edited by pmhoria: Nov 6 2009, 01:47 PM -------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
Nov 6 2009, 02:00 PM
Post
#1006
|
|
membru vesel Group: Membri Posts: 1.829 Joined: 7-January 07 From: Iasi (Iasi) Member No.: 96.184 |
Pai din tabelul acela, daca schimbi palcutele fata/spate + filtre ajungi deja la 900 lei. Si aici nu intra uleiul cu filtru de ulei. Cu astea din urma + ce mai gasesc aia la revizie... ajungi lejer la suma aia... Pai de cand schimbatul placutelor intra obligatoriu la revizia de 30K? Alea se schimba cand e necesar, nu cand fac un nr fix de kilometri. Revizia reprezinta tot ce e in caietul de service, iar placutele nu fac parte din lista de consumabile schimbate la un an sau nr fix de km. This post has been edited by Hoinar: Nov 6 2009, 02:00 PM -------------------- Hauris
Membru al grupului "Noua ne place avatarul lui Mariustom!" Pe de alta parte, sunt convins ca oamenii sunt mai dobitoci decat furnicile de cate ori sunt in trafic. Traficul e situatia in care oamenii sunt mai primitivi, previzibili si mai simpli decat oile sau albinele care au un creier cat o gamalie.D Si cu toate astea se considera niste toti niste soferi de geniu ... :D |
|
|
Nov 6 2009, 02:16 PM
Post
#1007
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
Da stiu ce zici tu. Dar realitatea din reperezentantele auto din Ro ne-a invatat ca se baga pe gat clientului multe chestii care nu trebuie neaparat schimbate. "Tre sa mance si gura lor ceva". Eu altfel nu reusesc sa ajung la suma respectiva.
-------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
Nov 6 2009, 03:17 PM
Post
#1008
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
Este o problema a celor pusi de service-uri sa comunice cu clientii, care nu stiu cum sa se exprime astfel incat sa nu sperie clientul.
In mod normal, cand intrebi cat costa o revizie de un nr. X de km, ar trebui sa ti se comunice pretul pentru cele ce intra obligatoriu de schimbat + manopera. Pe de alta parte, unii intra in niste automatisme si sabloane referitor la niste tipologii intalnite in istoricul servisarii si atunci se apuca sa comunice clientilor niste preturi umflate care contin si schimbul unor piese suplimentare care, in mod normal, nu tin de acea revizie. Pe de o parte ei cred ca fac bine in felul asta pt ca omul este pregatit psihologic pentru o suma mai mare pe care este posibil sau nu sa o plateasca in functie de starea masinii. Ca sa explic mai bine am sa dau urmatorul exemplu: Din istoricul service-ului se constata ca majoritatea masinilor care vin la revizia de 30.000 sau la 2 ani au necesitat schimbarea placutelor de frana (datorita stilului prost de condus). Din acel moment, pt reprezentantii de vanzari service intervine un sablon care le spune automat: La revizia de 30.000 se schimba filtre, ulei, lichid frana si placute frana; in total Z lei. Desigur, cei mai multi vor sari in sus cand se informeaza ca trebuie sa plateasca o suma asa mare fata de cat stiau din alte surse. Mai rau ar fi fost in momentul in care ar fi ajuns la service si acolo ar fi aflat ca trebuie sa plateasca mai mult fata de suma normala, pt ca poate unii nu si-au gabaritat bugetul in acest sens. In acest caz ce faci, lasi masina amanet la service pana aduci restul de bani pt ca aia nu ti-o dau pe mana de frica ca nu le vei mai plati? Un mod corect in care ar trebui sa procedeze cei de la sevice cand sunt intrebati cat costa o revizie, ar fi urmatorul: Sa ti se comunice cat costa revizia de X km in mod normal, la care apoi sa te previna ca ar putea aparea cheltuieli suplimentare legate de schimbul altor elemente de uzura care ar putea fi constatate la examinarea masinii (iar aici sa dea cateva exemple de preturi ca sa iti poti face o idee de previzionare). Cei care au ceva habar de mecanica, uzura pieselor, limitele admisibile de toleranta s.a., normal ca se simt deranjati cand li se spune ca "TREBUIE" sa schimbe unele piese, asa cum am fost si eu deranjat cand mi s-a spus ca trebuie sa schimb placutele fata cand eu stiam foarte bine cat mai pot circula cu ele. Pe de alta parte ii inteleg si pe ei cand stiu ca au de a face si cu persoane care nu au nici o tangenta cu masinile decat ca stiu sa conduca si ca trebuie sa puna carburant in rezervor. -------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Nov 6 2009, 03:23 PM
Post
#1009
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
100% de acord Colonelu'
This post has been edited by pmhoria: Nov 6 2009, 03:24 PM -------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
Nov 6 2009, 08:10 PM
Post
#1010
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
din exp mea ... cu placutzele toyota si cu oamenii din serviceuri va pot spune asa .. lasati placutzele sa se uzeze pana incep sa scartie datorita indicatorului de uzura .. or sa va tzina ~ 50 - 55 mii de km daca le protejezi si mai bine , la LC am ajuns la 90 000 km si inca mai am placutze, la avensis doar placutze spate am schimbat o data la 48 000 km , fataz inca sumt cele originale ... NU VA LASATI PACALITI DE CEI DE LA SERVICEURI SA VA SCHIMBE PLACUTZELE LA 30 000 SAU 45 000 ca zic ei ca domne sunt uzate sau nu .... placutza este proiectata sa mearga exact in aceiashi parametrii pana se ajunge la uzura maxima.al corolla acum am placutze de 46 000 km si mai au material pe ele inca 5-7 mm ceea ce inseamna cam 12 000 de km ... au ajuns placutzele de toyota care costa o avere sa tina doar dublu cat unele de dacie clasica ?@? !puneti va intrebarea asta . e pur si simplu hotie pe fatza ca si astia PDL si BASESCU.
ca sa raspund la intrebarea cu costul acela mare : DA daca ii lashi sa schimbe tot ce vor ei la 30 000 de km atat ajunge revizia . HOTZI. -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Nov 6 2009, 08:53 PM
Post
#1011
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
La revizia de 30000 km i-am intrebat de placute si mi-au spus sa merg linisitit pana la 45000 km ca mai au "carne".
Eu le-am masurat si mai au alea pe fata cam 5-6 mm si deja am 37500 km. Daca tinem cont ca am automata si folosesc mai mult frana... este bine ar trebui sa tina 50000 km lejer la o manula Bineinteles in conditii normale de exploatare -------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Nov 7 2009, 07:19 AM
Post
#1012
|
|
pilot Group: Membri Posts: 394 Joined: 7-January 08 From: sibiu Member No.: 115.995 |
Mie la 45k mi-au spus ca mai merg placutele, la 60k le-am schimbat fara sa mai intreb! Am facut vreo 4000 cu ele si scartaie ca dracu'.
-------------------- Avensis 1,8 VVT-i, Aygo M/M, Sibiu
|
|
|
Nov 11 2009, 10:35 AM
Post
#1013
|
|
pilot Group: Membri Posts: 334 Joined: 28-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 62.227 |
Nah, care stie cat coasta revizia de 60k la LC 120 D4d? M-ar intersa si ce se schimba ca n-am cartea around me.
-------------------- Toyota Land Cruiser 120
Audi TT 2.0 TFSI --> @Haudi |
|
|
Nov 11 2009, 12:36 PM
Post
#1014
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
costa scump ... nu mai tin minte cat dar sa ai ceva bani... vreo 1500 cred ... o sa ma mai uit ca nu mai stiu unde e factura.
schimbi asa : ulei +FU ulei cutie +dif lichid de frana gresare articulatii filtru aer filtru polen filtru combustibil.... cam atat cred .... -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Nov 11 2009, 04:57 PM
Post
#1015
|
|
pilot Group: Membri Posts: 334 Joined: 28-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 62.227 |
costa scump ... nu mai tin minte cat dar sa ai ceva bani... vreo 1500 cred ... o sa ma mai uit ca nu mai stiu unde e factura. Asa de MUUULT?!?! Acuma, serios, nu mi se pare foarte mult. Daca iei in considerare ca revizia de 30k la Yaris iese pe la 1400 Ron atunci chiar nu mi se pare mult. @Vio Multumesc pt details -------------------- Toyota Land Cruiser 120
Audi TT 2.0 TFSI --> @Haudi |
|
|
Nov 11 2009, 07:34 PM
Post
#1016
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
pt putin .. vezi asta e costu de anu trecut prin toamna-iarna ... la ei pe site scrie 1660 de ron. vezi la placutze .... sa nu pui botu... ale mele au 90 000 de km si mai au inca:D
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Nov 12 2009, 09:42 AM
Post
#1017
|
|
pilot Group: Membri Posts: 334 Joined: 28-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 62.227 |
pt putin .. vezi asta e costu de anu trecut prin toamna-iarna ... la ei pe site scrie 1660 de ron. vezi la placutze .... sa nu pui botu... ale mele au 90 000 de km si mai au inca:D placutele sunt ok asa ca nu am nici un motiv sa le schimb. Bujiile nu trebe schimbate acuma? Lichid de racire? -------------------- Toyota Land Cruiser 120
Audi TT 2.0 TFSI --> @Haudi |
|
|
Nov 12 2009, 10:54 AM
Post
#1018
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
placutele sunt ok asa ca nu am nici un motiv sa le schimb. Bujiile nu trebe schimbate acuma? Lichid de racire? Din semnatura ta nu imi dau seama daca motorul la LC este diesel sau benzina, dar presupun ca e diesel. In acest caz, nu ai de ce sa iti faci probleme cu bujiile, intrucat ele se schimba doar in momentul in care se ard. Durata lor de viata este influentata doar de numarul de porniri ale motorului. In principiu, bujiile incandescente pot sa te tina si cca. 100.000 km sau mai mult. La diesel nu este ca la benzina, unde se duce electrodul cu fiecare scanteie pe care o produce. -------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Nov 13 2009, 09:25 AM
Post
#1019
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 30-April 09 Member No.: 119.870 |
Salut!
Oameni buni, la o Corolla din 2004 1.4, ce se schimba la revizia de 225.000km? Eu m-am gandit la filtre ulei,polen si aer si uleiul 5w-30 si o verificare tehnica. Toate jakoparts (am inteles ca sunt ok). Mai e ceva in plus? Multumesc. |
|
|
Nov 13 2009, 09:56 AM
Post
#1020
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
pai mai trebuie sa ii schimbi bujiile , antigelul daca nu i l ai schimbat pana acu si lichidu de frana daca are mai mult de 30 000km sau 2 ani.
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 04:36 PM |