Suzuki Swift |
This topic is about Suzuki Swift, the author, trixi114679, wrote about: Felicitari /thumbsup.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":thumbsup:" border="0" alt="thumbsup.gif" /> (nici nu mi-a trecut prin cap,sa iti zic s ... To read more just scroll down
Suzuki Swift |
Oct 3 2009, 10:55 PM
Post
#1361
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 181 Joined: 24-September 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 114.672 |
-------------------- Warning!I have an attitude,and I know how to use it!
|
|
|
Oct 4 2009, 07:27 AM
Post
#1362
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 20-August 09 From: mures Member No.: 120.731 |
Suzuki ( 1.3- 41 k la bord) al meu trage mai bine dupa ce i-am pus kitul Simota de tipul Aeroform si i-am instalat e-manage ultimate de la trust-power, tunat de RRP. Acum cu a doua ajung la 105 km/h, a treia 155km/h, a patra aproximativ 200 km /h. Limitarea o am pe la 7100 ture. De cand sunt cu e-manage, consumul mi-a crescut cu aproximativ jumatate de litru de benzina, dar nu ma deranjeaza. I-am schimbat placutele pe fata cu ferodo premier si frana este mult imbunatatita. Pe spate o las asa cu tamburii ei originali, ca oricum nu prea sunt uzati, avand in vedere ca mai toata treaba o face frana din fata. Urmatorul pas este un kit de suspensie Cusco / Tein / R's., caci masinuta asta nu prea sta pe sosea cand conduci mai agresiv... Daca as avea si mai multi bani de aruncat as instala si turbo/supercharger. Nu veniti cu raspunsul ca mai bine iei alta masina mai puternica, pentru ca e vorba de... pasiune. Bafta posesorilor de swift. ..cat te a costat investitia? |
|
|
Oct 4 2009, 06:11 PM
Post
#1363
|
|
sofer Group: Membri Posts: 59 Joined: 5-October 07 Member No.: 114.948 |
Suzuki ( 1.3- 41 k la bord) al meu trage mai bine dupa ce i-am pus kitul Simota de tipul Aeroform si i-am instalat e-manage ultimate de la trust-power, tunat de RRP. Acum cu a doua ajung la 105 km/h, a treia 155km/h, a patra aproximativ 200 km /h. Limitarea o am pe la 7100 ture. De cand sunt cu e-manage, consumul mi-a crescut cu aproximativ jumatate de litru de benzina, dar nu ma deranjeaza. I-am schimbat placutele pe fata cu ferodo premier si frana este mult imbunatatita. Pe spate o las asa cu tamburii ei originali, ca oricum nu prea sunt uzati, avand in vedere ca mai toata treaba o face frana din fata. Urmatorul pas este un kit de suspensie Cusco / Tein / R's., caci masinuta asta nu prea sta pe sosea cand conduci mai agresiv... Daca as avea si mai multi bani de aruncat as instala si turbo/supercharger. Nu veniti cu raspunsul ca mai bine iei alta masina mai puternica, pentru ca e vorba de... pasiune. Bafta posesorilor de swift. ..cat te a costat investitia? Le folosesc de 4 luni nu am probleme de nici un fel. In jur de 900 euro. 720 euro e-manage si 175 euro kitul Simota. Unul trimis din Japonia celalalt din Olanda. Au venit in jur de 1 saptamana. Franele 35 euro-din Romania. Le-am schimbat si aerisit eu, ca sa fiu sigur, de ele. Cu mecanicii astia autohtoni, eu nu mai am incredere de loc. Sunt varza tocata. Trixi recomanda mecanici maghiari si bine facea... Pretul este final, cu tot cu taxe de transport si comision Pay Pal , caci prin Pay Pal am efectuat platile. Oricum extra platile pt. transport si paypal au fost pana in 25 euro. Mult, putin nu regret; oricum sa remapez ECU ei original in Romania, nu ma risc. Ai nostri nici mecanica nu o stiu bine. Asa am ECU ei original si in paralel e-manage adaptat la firele de la mufele, care intra la ECU original. Mi-am facut singur conexiunile, nu e chiar asa usor, dar nici complicat. Am 2 harti setate, una pentru normal ce folosesc acum si una pentru turbo/sau supercharger, daca ma bate gandul sa trec pe turbo/supercharger. Coiloverul care intentionez sa-l iau o sa fie in jur 1250 euro. Asta este, daca vrei tinuta sportiva, trebuie sa investesti. Sa zicem ca cele de mai sus sunt fineturi, dar o suspensie mai rigida as recomanda pentru cei ce merg agresiv pe viraje. Stabilitatea pe viraje mi se pare cel mai important lucru la o masina. |
|
|
Oct 8 2009, 11:51 AM
Post
#1364
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 20-August 09 From: mures Member No.: 120.731 |
|
|
|
Oct 8 2009, 12:29 PM
Post
#1365
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 26-May 09 Member No.: 120.069 |
|
|
|
Oct 8 2009, 07:28 PM
Post
#1366
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 20-August 09 From: mures Member No.: 120.731 |
|
|
|
Oct 8 2009, 07:53 PM
Post
#1367
|
|
sofer Group: Membri Posts: 58 Joined: 12-August 08 From: Severin Member No.: 117.743 |
Mircea....ceva link-uri cu produsele ce le-ai cumparat?
Eu am un link de Japonia...la un moment dat imi trecea prin cap macar un box tunning dar intre timp m-am razgandit fara vreun motiv anume Uite link-ul de Japonia: http://www.rsrs.jp/en/ Mai era o firma de facea box tunning prin Resita...Craiova, dar cum am zis mai sus m-am razgandit (box tunning, nu chip tunning) |
|
|
Oct 8 2009, 08:39 PM
Post
#1368
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 20-August 09 From: mures Member No.: 120.731 |
..intradevar daca ti la masina sant de acord sa dai un ban in plus pentru piese de firma,indiferent daca e vorba despre electric mecanic sau exterior
|
|
|
Oct 10 2009, 03:48 PM
Post
#1369
|
|
pilot Group: Membri Posts: 253 Joined: 6-December 07 From: Bucuresti Member No.: 115.734 |
Felicitari man pt e-manage! E super scula, si eu am vrut sa imi iau dar m-am mai interesat si in Romania nu prea ai unde sa ii modifici hartile.
Oricum, foarte bine ca ai ajuns la rezultatul dorit. -------------------- Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
|
|
|
Jan 30 2010, 01:42 PM
Post
#1370
|
|
sofer Group: Membri Posts: 59 Joined: 5-October 07 Member No.: 114.948 |
Suzuki Romania se parte ca le-a dat cu flit celor de la B&S. Au oprit colaborarea, le-a taiat macaroana. In sfarsit un pas bun spre dreptatea clientilor care au fost tratati necorespunzator de acesti incompetenti. Pai numai eu am avut de patimit cu: lucrarile de caroserie defectuoase, schimb de piese pe garantie cu certuri si dupa luni de zile, pacalit ca aerul conditionat are probleme din cauza radiatorului ( aiurea: conducta fisurata si goleste compresorul- constatat la Autonet).
Recomand B&S o terapie de soc pentru imbunatatirea serviciilor orientate spre client. Si inca o terapie: o urinoterapie... Sunt multi clienti, care i-am ajuta si in acest sens... |
|
|
Jan 31 2010, 06:54 PM
Post
#1371
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 181 Joined: 24-September 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 114.672 |
sper,ca toti dealerii care traiesc cu impresia ca "merge si asa" patesc ca BS!
-------------------- Warning!I have an attitude,and I know how to use it!
|
|
|
Feb 25 2010, 07:05 PM
Post
#1372
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 25-March 09 Member No.: 119.605 |
stie cineva un magazin de piese pentru suzuki swift in buc caut de 4 luni piese si am gasit doar la radacini la niste preturi superi mari
|
|
|
Mar 1 2010, 06:12 PM
Post
#1373
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 25-March 09 Member No.: 119.605 |
cum pot sa pun poze cu masina pe forum?
|
|
|
Jun 11 2010, 02:23 PM
Post
#1374
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 242 Joined: 17-June 09 From: Sud-Est Member No.: 120.238 |
Noul Suzuki Swift - primele detalii
Suzuki a dat publicității primele imagini și informații ale celei de-a treia generație Swift, ce va fi pusă în vânzare ca hatchback cu 3 și 5 uși în toamnă. Pe lângă un design modificat, noul Swift are și motorizări mai performante și mai economice. Suzuki a prezentat în premieră mondială noua generație Swift la uzina sa din Ungaria. Noul Swift este poziționat de Suzuki ca un model global strategic, venind pe piață cu modificări atât stilistice, cât și în ceea ce privește siguranța, performanțele dinamice, manevrabilitatea, eficiența consumului de carburant și micșorarea emisiilor poluante. Noul Suzuki Swift are o caroserie mai ușoară dar și mai rigidă, prin folosirea unor componente din oțel ultra rezistent. Designul noului model ajută de asemenea la îmbunătățirea siguranței, atât pentru pietoni cât și pentru ocupanții săi, se arată în comunicatul de presă al producătorului japonez. Designul interior are acum un aspect pentru dinamic, beneficiind de finisări de culoare neagră cu accente argintii. Noul Swift a crescut ușor în dimensiuni, având o lungime mai mare cu 90 mm și un ampatament extins cu 50 mm. Lățimea este cu 5 mm mai mare (1.695 mm) decât la vehicul model, iar înălțimea are un plus de 10 mm (1.510 mm). În ceea ce privește motorizările noul Suzuki Swift vine pe piață cu un nou motor de 1.2 litri pe benzină, cu tehnologia Dual VVT, ce produce 94 CP la 6.000 rpm, ce va înlocui unitatea de 1.3 litri. Cuplul generat este de 118 Nm la 4.800 rpm. Consumul noului motor însă mai mic, având o medie de 5 litri/100 km (în scădere cu 0,8 litri/100 km față de motorul 1.3) în cazul transmisiei manuale. Clienții vor putea opta și pentru un motor diesel de 1.3 litri, fiind disponibil la începutul anului 2011. Acest motor are un consum mediu de 4,2 litri/100 km și emisii de doar 109 g CO2/km, respectând totodată și normele Euro 5. Sursa
Attached File(s)
suzuki_swift_facelift_1m.jpg ( 98.99K )
Number of downloads: 3
suzuki_swift_facelift_2m.jpg ( 66.24K ) Number of downloads: 3 -------------------- Pe'un picior de plai.. let's get high
|
|
|
Jul 6 2010, 10:37 AM
Post
#1375
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 24-November 07 From: Bucuresti Member No.: 115.582 |
Cine imi poate recomanda placute de frana pentru un suzuki swift 1,5 gs - 2008 ? Adik unele care sa fie din pct de vdr calitate-pret okay !!!
-------------------- 2008 Suzuki Swift 1,5 GS S-White / B-84-VLAD (D-ul l-am adaugat eu langa numar)
|
|
|
Jul 7 2010, 05:44 PM
Post
#1376
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 181 Joined: 24-September 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 114.672 |
sunt unele no name,made in italy,foarte moi si la pret decent.Darkdac si eu astea le folosim si suntem multumiti.nu este diferenta intre placutele pt swift 2005+ 1.3 si 1.5.
-------------------- Warning!I have an attitude,and I know how to use it!
|
|
|
Mar 18 2011, 12:34 AM
Post
#1377
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 28-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.268 |
Salutare tuturor! Dragilor, pentru ca acest site m-a ajutat sa imi cumpar Swift-ul meu, in urma cu patru ani, tot aici consider necesar sa fac niste declaratii. Motivul este ca va trebui sa ma despart de ea. Dar o sa ajungem si acolo. Inainte de toate multumiri tuturor celor ce ati postat pe acest forum pe masura ce ati avut noutati despre Swift. Daca va amintiti, prin 2007 abia aparusera la noi si ne bucuram de fiecare masina vazuta pe strada. Ne salutam intre noi in trafic si se crease cumva un soi de solidaritate tacita intre conducatorii de Swift. Au urmat apoi intilnirile cu Andrei si ceilalti, mini-clubul swifterilor foarte mindri de masinile lor si chiar de faptul ca nefiind prea multe in trafic era un soi de exclusivitate pour les connaiseurs, adica noi .
Dupa 4 ani la volanul Swiftului pot sa trag urmatoarele concluzii. O masina excelenta, de care m-am bucurat in fiecare moment. Cu uleiul schimbat la 10k in loc de 15k nu am avut nicio problema cu ea. Singurele dificultati cu cei de la BS cind au intrat in criza si nu au avut piese de schimb, intirziere etc banuiesc ca stiti. Consumul la motorul meu de 1.5 poate a fost cam mare dar nici acum nu as lua motorul de 1.3: la drum lung am putut sa ma bazez pe ea. In afara de consumabile nu am schimbat nimic. Nu-mi scitiie nimic, nu zdrangane nimic. Poate o vopsea mai buna m-ar fi scutit de doua revopsiri ale capotei, ciobita de pietricele. Nu stiu cum este noul Swift, dar cu siguranta ca modelul 2006 va ramine de referinta, as zice ca e deja un clasic. Cred ca a fost primul mini performant accesibil oricui, spargind astfel stacheta de pret de la minicooper. Ar fi multe de spus ... Ma leaga multe amintiri de ea si ma opresc aici ca sa nu par un nostalgic ticait innebunit dupa masinuta lui. Oricum, pentru ca e o masina speciala sint sigur ca cine a ales-o in cunostinta de cauza este special sau oricum pentru mine face cit o recomandare. Nu o sa spun aici de ce, ca o sa exgerez cu laudele si o credeti ca sint vreun dealer. In final, asadar, felicitari celor ce au ales masina asta si felicitari celor de la Suzuki. Daca cineva este interesat de un Swift negru 1.5 GS, dati PM. M-as bucura sa o vind cuiva care stie ce e cu masina asta. |
|
|
Jan 28 2014, 03:07 PM
Post
#1378
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 28-January 14 Member No.: 143.207 |
Salutari
Recent am achizitionat un suzuki swift, in carte, imi da urmatoarele specificatii la motor: Suzuki Swift, Berlina, 4 usi G13B 1292cm 74kw / 6600 101 CP an fab, 1991 Problema e ca nu gasesc pe nici-un site de piese auto aceste specificatii, de la celelalte suzuki swift nu se potrivesc piesele, am ajuns sa le trimit inapoi, imi poate da si mie cineva o explicatie sau niste sfaturi ? Multumesc mult. |
|
|
Apr 1 2014, 10:12 AM
Post
#1379
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 181 Joined: 24-September 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 114.672 |
Salut!
Modelul este mai putin intalnit in Romania. Stai linistit, ca nici la modelele mai des intalnite nu sunt in stare sa iti aduca piesele cerute, nici daca le ceri exact, dupa cod. Daca chiar nu pot sa imi aduc din ungaria piesele, incerc sa apelez la Bardi Auto sau la Szakal Metal. Softurile lor au specificatiile de care ai tu nevoie, doar oamenii nu prea le pot utiliza datorita faptului ca nu sunt traduse in lb romana. Cand lasi comanda, insista putin sa fie atent la datele pe care le furnizezi. Sa inteleaga ca e vorba de un alt model, si NU este 1.3 16v! Succes! -------------------- Warning!I have an attitude,and I know how to use it!
|
|
|
May 13 2014, 10:29 PM
Post
#1380
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 13-May 14 Member No.: 143.989 |
Salutare comunitatii Swift
Ca viitor posesor de Swift am citit cu mare interes acest topic. Imi pare rau insa ca in ultimul timp frecventa postarilor a scazut. Mai am chiar bine pana sa vina masina si intrebari si ganduri ar fi multe... Am vazut ca nu are scut jos sub motor si nu mi-a placut asta. Al doilea gand ce-mi trece prin minte e de fapt o intrebare... cat de japoneza mai e o masina facuta in Ungaria? Tot ce am citit pe acest topic, in special lucruri pozitive se refera la generatia anterioara cel mai nou face lift cu motorizare 1,3. Nu prea am gasit multe lucruri despre motorizarea de 1,2. Una peste alta sper sa fi facut o alegere buna |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd May 2024 - 09:10 PM |