IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Swift nou: probleme la schimbator (posibil si la ambreiaj)

This topic is about Swift nou: probleme la schimbator (posibil si la ambreiaj), the author, predac, wrote about: Salutare, Am un SSS 1.3 GLX de 1.200km. Inca nu imi scartaie nimic. Insa, de cand l-am luat, in viteza a treia mi se misca schimbatorul fata-spate la ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Swift nou: probleme la schimbator (posibil si la ambreiaj), ati mai intalnit asa ceva?
predac
post Aug 29 2008, 12:28 AM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 26-August 08
From: Bucuresti
Member No.: 117.826



Salutare,

Am un SSS 1.3 GLX de 1.200km. Inca nu imi scartaie nimic. Insa, de cand l-am luat, in viteza a treia mi se misca schimbatorul fata-spate la accelerare si decelerare. Ca si cum s-ar misca cu tot cu motor si cutie. Dar numai si numai in a 3-a. Nu se misca mult, dar suficient cat sa-l vezi la ochi si sa-l simti la mana.

Am condus masini care aveau tampoanele duse si la care schimbatorul se misca la fel la accelerari si decelerari. Suspectand ceva nestrans ca lumea din fabrica (un tampon, timonerie, ceva), am purces la un control la B&S azi. Concluzia? Dupa ce m-a aburit inspectorul de la garantii ca e in regula (chipurile asa trebuie sa faca masina in viteza a 3-a), s-a ajuns la concluzia ca de fapt ceva nu e in regula la cutie si ca masina are o problema. Dar, stupoare, dupa ce au cautat-o, nu au reusit sa-mi spuna ce e in neregula si care-i solutia. Asa ca a ramas ca-n pom: sa ne mai auzim pana-n revizia de 10.000 sau la revizie si sa vedem ce-i putem face, care-o fi solutia.

Nu prea-mi convine sa stau asa cu cutia pana atunci.
Voi ati mai intalnit asa ceva la masinile voastre?

Si as mai avea o problemuta. Intrucat nu mai imi vine sa-mi pun increderea in expertiza tehnica a baietilor, vreau sa mai intreb ceva.
Am observat la Swiftul meu ca la 1-a, a 2-a si a 3-a la o turatie de sub 3.000, dand mai brusc drumul la pedala de ambreiaj, se aude o bataie metalica, ca si cum ar lovi rulmentul de presiune. Masina de-o aveam inainte (un tico) a inceput sa faca zgomote similare dupa ce i s-a dus rulmentul de presiune, exact in acelasi context (dad brusc drumul la pedala de ambreiaj).
Coroborand cele doua asa-zis probleme, am solicitat un control la ambreiaj/cutie si m-am dus hotarat sa-mi rezolv masina. Dar, normal, si despre aceasta bataie mi s-a spus ca e normala (de catre acelasi inspector care m-a aburit cu a 3-a). E normal sa se auda o bataie la schimbat viteze la turatii de sub 3.000. Motivul? "E subturata si asa fac toate masinile". Eu am tot condus diverse masini si stiu sigur ca nu fac asa "toate masinile". Ce-i drept, daca schimbi viteza de la 3.000-3.500 rpm in sus, oricat de rapid as lua piciorul de pe ambreiaj, nu mai bate. Acum, sincer, nu stiu ce sa mai cred.. o fi o particularitate la Swift. Mai e cineva care poate confirma ca asa e normal? Pe mine unul vizita la service m-a lasat absolut in ceata.

Catalin

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post Aug 29 2008, 08:13 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



QUOTE (predac @ Aug 28 2008, 06:28 PM) *
Salutare,

Am un SSS 1.3 GLX de 1.200km. Inca nu imi scartaie nimic. Insa, de cand l-am luat, in viteza a treia mi se misca schimbatorul fata-spate la accelerare si decelerare. Ca si cum s-ar misca cu tot cu motor si cutie. Dar numai si numai in a 3-a. Nu se misca mult, dar suficient cat sa-l vezi la ochi si sa-l simti la mana.

Am condus masini care aveau tampoanele duse si la care schimbatorul se misca la fel la accelerari si decelerari. Suspectand ceva nestrans ca lumea din fabrica (un tampon, timonerie, ceva), am purces la un control la B&S azi. Concluzia? Dupa ce m-a aburit inspectorul de la garantii ca e in regula (chipurile asa trebuie sa faca masina in viteza a 3-a), s-a ajuns la concluzia ca de fapt ceva nu e in regula la cutie si ca masina are o problema. Dar, stupoare, dupa ce au cautat-o, nu au reusit sa-mi spuna ce e in neregula si care-i solutia. Asa ca a ramas ca-n pom: sa ne mai auzim pana-n revizia de 10.000 sau la revizie si sa vedem ce-i putem face, care-o fi solutia.

Nu prea-mi convine sa stau asa cu cutia pana atunci.
Voi ati mai intalnit asa ceva la masinile voastre?

Si as mai avea o problemuta. Intrucat nu mai imi vine sa-mi pun increderea in expertiza tehnica a baietilor, vreau sa mai intreb ceva.
Am observat la Swiftul meu ca la 1-a, a 2-a si a 3-a la o turatie de sub 3.000, dand mai brusc drumul la pedala de ambreiaj, se aude o bataie metalica, ca si cum ar lovi rulmentul de presiune. Masina de-o aveam inainte (un tico) a inceput sa faca zgomote similare dupa ce i s-a dus rulmentul de presiune, exact in acelasi context (dad brusc drumul la pedala de ambreiaj).
Coroborand cele doua asa-zis probleme, am solicitat un control la ambreiaj/cutie si m-am dus hotarat sa-mi rezolv masina. Dar, normal, si despre aceasta bataie mi s-a spus ca e normala (de catre acelasi inspector care m-a aburit cu a 3-a). E normal sa se auda o bataie la schimbat viteze la turatii de sub 3.000. Motivul? "E subturata si asa fac toate masinile". Eu am tot condus diverse masini si stiu sigur ca nu fac asa "toate masinile". Ce-i drept, daca schimbi viteza de la 3.000-3.500 rpm in sus, oricat de rapid as lua piciorul de pe ambreiaj, nu mai bate. Acum, sincer, nu stiu ce sa mai cred.. o fi o particularitate la Swift. Mai e cineva care poate confirma ca asa e normal? Pe mine unul vizita la service m-a lasat absolut in ceata.

Catalin

Salut,
pe mine m-ai intrebat la service daca face si a mea. Nu face. Am verificat ieri. Oricum, ti-am spus ca si eu stau cu mana pe schimbator si ca misca putin schimbatorul numai cand e subturat. N-am remarcat nici zgomotele de la ambreiaj. Voi fi mai atent astazi. Dar nici vorba de zgomot deranjant in functionare. As fi observat. La ambreiaj ma enerveaza de-a dreptul doar cursa scurta. ATAT.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
predac
post Aug 29 2008, 09:29 AM
Post #3


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 26-August 08
From: Bucuresti
Member No.: 117.826



Da, stiu. Si ajunseseram la concluzia ca la tine prin "miscare" intelegem ca vibreaza schimbatorul daca e masina subturata. Corect?
Culmea e ca la mine nu vibreaza niciodata absolut deloc, sub nici o conditie, nici chiar cand e subturata. Doar se misca fata-spate in a 3-a.
Raspunsul tau de azi imi confirma ca a mea are o problema la cutie. Din pacate, misterioasa si nerezolvabila. Cred ca o mai las 1.000km si ma duc iar la B&S.

Despre bataia care se aude la eliberarea ambreiajului in contextul in care ziceam mai sus nu pot zice ca se aude foarte tare. Daca ai muzica pornita e posibili sa n-o mai auzi, de exemplu. Din nou, este posibil sa fie normala. Chiar n-am idee, dar, dupa experienta B&S, as vrea sa ma asigur totusi ca-s eu ala idiot si paranoic. Dupa ce m-a vrajit inspectorul de garantii ca e normala, n-am mai cerut si o a doua opinie in service. So, va rog, lamuriti-ma si pe mine. A mai observat cineva treaba asta?

This post has been edited by predac: Aug 29 2008, 09:30 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yir
post Aug 29 2008, 09:30 AM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 222
Joined: 8-October 07
From: Bucuresti - Buzau
Member No.: 114.991



Cred ca ar mai trebui verificat nivelul uleiului in cutie si facut din nou reglajul la timonerie si vazut daca problema persista. Daca persoanele din service nu se descurca cred ca poti incerca sa trimiti un mail la suzuki.ro in care sa spui exact ce ai scris pe forum.
Sper ca o data cu marirea retelei de dealeri si service-uri Suzuki sa creasca si calitatea serviciilor. Poate ar fi bine ca macar posesorii de Suzuki care activam pe forum sa semnalam la suzuki.ro nemultumirile legate de cei din service.


--------------------
Suzuki Swift 1.5 GS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
trixi114679
post Aug 29 2008, 09:36 AM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 181
Joined: 24-September 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 114.672



predac...in primul rind ar trebui sa conduci inca vreo 2 swifturi ca sa iti dai seama daca ceea ce auzi/simti tu a depasit deja normalul sau nu...
siwfturile intr-adevar au o problema cu cutia de viteze.baietii de la wrc,cum iau masinile,aia schimba prima oara.dar,cu problemulte cu tot,pana in 300 de mii de km nu prezinta probleme.
suzie,sub 3000 este subturata!si ale mele,ambele,faceau urit cind lasam de acceleratie,mai ales ca eu si abuzez de frana de motor.
daca insa esti convins ca ceva nu este in regula,fa un efort si vino pana in ungaria.ei,in mod cert stiu sa iti zica,daca masina ta este ok sau nu,ca nu de 2-3 ani vad swifturi cum ai nostri.te ajut cu placere oricind.

This post has been edited by trixi114679: Aug 29 2008, 09:36 AM


--------------------
Warning!I have an attitude,and I know how to use it!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
predac
post Aug 29 2008, 09:56 AM
Post #6


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 26-August 08
From: Bucuresti
Member No.: 117.826



@yir
mie mi-au spus ca timoneria nu are nimic. din nou, nu stiu daca sa o cred. n-as vrea totusi sa trimit un mail la suzuki.ro pentru atata lucru. o sa ma mai duc o data cu masina si voi fi mai galagios/insistent.

@trixie
intr-adevar, ar trebui sa conduc vreo alte doua swift-uri ca sa ma prind. dar momentan nu am de unde sa le scot. hehe
bataia din ambreiaj nu are treaba cu acceleratia, ci doar cu ridicarea mai brusca a piciorului de pe pedala de ambreiaj la schimbarea vitezei.
asa e, nu sunt convins ca ceva e in neregula. dar sunt convins ca omul de la garantii era dezinteresat si incerca sa ma vrajeasca in general.
multumesc de idee si ajutor. am un drum pana la cluj week-end-ul viitor, as putea sa o tai pana-n ungaria cu ocazia asta. tu cu ce spui ca ma poti ajuta?

This post has been edited by predac: Aug 29 2008, 10:01 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
trixi114679
post Aug 29 2008, 10:06 AM
Post #7


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 181
Joined: 24-September 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 114.672



daca vrei,si sunt in zona,te duc la oamenii mei din ungaria.umblu la service in debretin ca la prieteni smile.gif
ma ocup si cu tuning si cu piese stock.cam saptaminal sunt la ei in vizita.te duc cu cea mai mare placere si traduc daca vrei.


--------------------
Warning!I have an attitude,and I know how to use it!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
predac
post Aug 29 2008, 10:15 AM
Post #8


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 26-August 08
From: Bucuresti
Member No.: 117.826



as vrea. de la cluj la oradea sunt 100 si ceva de km. la service-ul asta lucreaza si sambata? daca plec de vineri dupa-amiaza din bucuresti spre cluj, as putea sa ma infiintez sambata de dimineata in oradea. dar numai daca nu-i deranjul prea mare si daca ai timp .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
trixi114679
post Aug 29 2008, 10:20 AM
Post #9


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 181
Joined: 24-September 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 114.672



da...sambata se lucreaza pana la ora 1 ora lor.daca vrei iti fac o programare.


--------------------
Warning!I have an attitude,and I know how to use it!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yir
post Aug 29 2008, 11:04 AM
Post #10


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 222
Joined: 8-October 07
From: Bucuresti - Buzau
Member No.: 114.991



Daca tot vorbim de probleme, se mai aude la cineva un fel de zdranganit in spatele volanului, posibil de la coloana de directie, pe drumuri cu denivelari mici si dese?
Trixi se gasesc prin Ungaria ceva evacuari sport pentru Swift care sa nu fie foarte zgomotoase?


--------------------
Suzuki Swift 1.5 GS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
predac
post Aug 29 2008, 11:27 AM
Post #11


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 26-August 08
From: Bucuresti
Member No.: 117.826



la mine nu se aude. ce-i drept, masina abia a facut 1.000km.

in alta ordine de idei, am stabilit cu trixi ca suzi nu poate iesi din tara pana nu e inmatriculata. acum are numere rosii, deci ungaria pica pentru moment.

pana una-alta, tocmai am vorbit cu un prieten al meu mecanic foarte bun si o sa dea o tura diseara cu ea, sa-mi dea un feedback constructiv.
va mai tin la curent.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post Aug 29 2008, 01:50 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



QUOTE (yir @ Aug 29 2008, 06:04 AM) *
Daca tot vorbim de probleme, se mai aude la cineva un fel de zdranganit in spatele volanului, posibil de la coloana de directie, pe drumuri cu denivelari mici si dese?

Pe denivelari mici si dese( drumuri forestiere rele si cu piatra pe ele) sunt atatea zgomote ca nici nu-ti poti da seama daca sunt de la directie. Parearea mea e ca sunt de la sistemul de suspensie. M-au ingrijorat prima oara cand le-am auzit, dar m-am convins in timp ca masina functioneaza normal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
predac
post Aug 29 2008, 02:13 PM
Post #13


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 26-August 08
From: Bucuresti
Member No.: 117.826



apropo de ce ziceam cu bataia la eliberarea brusca a ambreiajului: http://vwforum.vwforum.ro/lofiversion/index.php?t17977.html

e un topic in care se vorbeste de seat si problemele lui la ambreiaj. jumatate din post-uri sunt despre bataia despre care vorbeam si eu mai sus.
se pare ca exista si la alte masini, dar ca nu exista la toate si ca poate sau nu fi normal, in functie de masina.

in ceea ce priveste miscarea schimbatorului in viteza a treia cu de la sine putere, e posibil sa fie dintr-o dizarmonie suport cutie viteze-timonerie. mai multe detalii diseara.

This post has been edited by predac: Aug 29 2008, 02:14 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
trixi114679
post Aug 29 2008, 04:38 PM
Post #14


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 181
Joined: 24-September 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 114.672



QUOTE (yir @ Aug 29 2008, 06:04 AM) *
Daca tot vorbim de probleme, se mai aude la cineva un fel de zdranganit in spatele volanului, posibil de la coloana de directie, pe drumuri cu denivelari mici si dese?
Trixi se gasesc prin Ungaria ceva evacuari sport pentru Swift care sa nu fie foarte zgomotoase?

cum i-am explicat si lui predac,totul este relativ...
la swift trebuie sa tinem cont de faptul ca are o tabla deosebit de subtire si orice zgomot se aude foarte tare.este tare greu sa iti dai seama pana unde este normal,si de unde trebuie sa iti faci griji...cea mai buna solutie este ca sa va intilniti voi toti care stati aproximativ aproape si sa vedeti masina celuilalt,pentru ca nu va puteti baza pe oamenii din service.poate ei au vazut mai putine swifturi ca voi (ok am exagerat un pic)

pe suzie 1 am avut o evacuare Sebring.am fost tare multumita de ea.nu urla foarte tare,si am simtit puternic diferenta dupa ce am montat-o.era undeva pana in 150 d euro,cu toba cu tot.(Sebring e aceeasi cu Remusul doar mai ieftin wink.gif )
dar orice evacuare ti-ai alege,pot sa pui "silencer" pe ea,desi ia tot farmecul...


--------------------
Warning!I have an attitude,and I know how to use it!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post Aug 29 2008, 10:51 PM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



QUOTE (predac @ Aug 28 2008, 06:28 PM) *
Am observat la Swiftul meu ca la 1-a, a 2-a si a 3-a la o turatie de sub 3.000, dand mai brusc drumul la pedala de ambreiaj, se aude o bataie metalica, ca si cum ar lovi rulmentul de presiune. Masina de-o aveam inainte (un tico) a inceput sa faca zgomote similare dupa ce i s-a dus rulmentul de presiune, exact in acelasi context (dad brusc drumul la pedala de ambreiaj).
Coroborand cele doua asa-zis probleme, am solicitat un control la ambreiaj/cutie si m-am dus hotarat sa-mi rezolv masina. Dar, normal, si despre aceasta bataie mi s-a spus ca e normala (de catre acelasi inspector care m-a aburit cu a 3-a). E normal sa se auda o bataie la schimbat viteze la turatii de sub 3.000. Motivul? "E subturata si asa fac toate masinile". Eu am tot condus diverse masini si stiu sigur ca nu fac asa "toate masinile". Ce-i drept, daca schimbi viteza de la 3.000-3.500 rpm in sus, oricat de rapid as lua piciorul de pe ambreiaj, nu mai bate. Acum, sincer, nu stiu ce sa mai cred.. o fi o particularitate la Swift. Mai e cineva care poate confirma ca asa e normal? Pe mine unul vizita la service m-a lasat absolut in ceata.

Catalin

Nici problema cu ambreiajul nu se manifesta la mine. Acum naiba stie. Fiecare cu senzitivitatea lui. Perfect nu exista. Eu de ex nu cred ca mergeam la service pt problema cu schimbatorul de viteze, cu atat mai mult sa mai dau si o fuga pana in Ungaria.
Masina e noua si are garantie trei ani/100000km. Cred ca daca e sa ai vreun defect acum se va manifesta oricum in intervalul asta. De probleme la ambreiaj, stiu de un SX4 din Timisoara care la cateva luni a necesitat schimbarea intregului kit de ambreiaj, si la scurt timp dupa aceia placa de presiune de la ambreiaj( cea din noul kit). SX4 si Swift au aceasi platforma tehnica.
Acum nu zic ca e placut sa ramai cu masina in drum, asa ca mai bine sa te interesezi din timp. Dar, sincer vorbind, "defectul" e doar imaginar deocamdata, dar iti cam rapeste "placerea-n exploatarea bunului"(pareai cam afectat alaltaieri) , si eu nu cred ca e cazul. Sper sa nu ma insel.

This post has been edited by Lucian107416: Aug 29 2008, 10:52 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_r5
post Aug 29 2008, 11:06 PM
Post #16


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 407
Joined: 28-October 07
From: Timisoara
Member No.: 115.270



QUOTE (Lucian107416 @ Aug 29 2008, 11:51 PM) *
De probleme la ambreiaj, stiu de un SX4 din Timisoara care la cateva luni a necesitat schimbarea intregului kit de ambreiaj, si la scurt timp dupa aceia placa de presiune de la ambreiaj( cea din noul kit).


Da' ce probleme a avut ? a "prajit" discu' ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post Aug 29 2008, 11:40 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



QUOTE (adrian_r5 @ Aug 29 2008, 05:06 PM) *
QUOTE (Lucian107416 @ Aug 29 2008, 11:51 PM) *
De probleme la ambreiaj, stiu de un SX4 din Timisoara care la cateva luni a necesitat schimbarea intregului kit de ambreiaj, si la scurt timp dupa aceia placa de presiune de la ambreiaj( cea din noul kit).


Da' ce probleme a avut ? a "prajit" discu' ?

E prietenul unui bun prieten si nu-l cunosc personal. Nu stiu exact toate detaliile. Stiu ca e on om asezat, in nici un caz nu e un distrugator de masini. Nu a fost vina lui. Al doilea defect-si asta e o simpla supozitie de-a mea- ar putea fi consecinta unei remediari necorespunzatoare a primului. Am auzit nenumarate cazuri de masini ridicate din service mai stricate decat intrasera.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
trixi114679
post Aug 30 2008, 09:24 AM
Post #18


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 181
Joined: 24-September 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 114.672



QUOTE (Lucian107416 @ Aug 29 2008, 06:40 PM) *
QUOTE (adrian_r5 @ Aug 29 2008, 05:06 PM) *
QUOTE (Lucian107416 @ Aug 29 2008, 11:51 PM) *
De probleme la ambreiaj, stiu de un SX4 din Timisoara care la cateva luni a necesitat schimbarea intregului kit de ambreiaj, si la scurt timp dupa aceia placa de presiune de la ambreiaj( cea din noul kit).


Da' ce probleme a avut ? a "prajit" discu' ?

E prietenul unui bun prieten si nu-l cunosc personal. Nu stiu exact toate detaliile. Stiu ca e on om asezat, in nici un caz nu e un distrugator de masini. Nu a fost vina lui. Al doilea defect-si asta e o simpla supozitie de-a mea- ar putea fi consecinta unei remediari necorespunzatoare a primului. Am auzit nenumarate cazuri de masini ridicate din service mai stricate decat intrasera.

...pai normal!cind e asa problema se schimba totul cap-coada!


--------------------
Warning!I have an attitude,and I know how to use it!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
predac
post Aug 30 2008, 11:28 AM
Post #19


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 26-August 08
From: Bucuresti
Member No.: 117.826



lucian, ai dreptate cu ce spui. insa nici mie nu-mi place sa am probleme la o masina noua pe care am dat peste 10.000eur. stim ca este doar o masina de care te folosesti ca sa ajungi din A in B cand ai nevoie. but this is not the point! fiecare utilizator cu particularitatile lui. eu unul sunt mai pasionat de mecanica si in nici un caz nu sunt genul care doar baga cheia in contact si benzina in rezervor.

concluziile de ieri seara:

prietenul meu s-a uitat la ea si a conchis ca bataia consta in lovituri mecanice din jocuri normale de pe traseul transmisiei (motor -> ambreiaj -> cutie -> roata). eu as mai specula (ca cvasi-cunoscator in ale mecanicii) ca ar putea sa fie si lovitura de cuplare dintre placa si disc (n-am idee cum cupleaza rulmentul de presiune si nici nu stiu cum sunt ambreiajele astea noi cu volanta). o sa uit ca cele doua masini ale mele de dinainte nu faceau asa ceva si conchid pt. moment ca nu-i nici o problema.

despre miscarea singura a schimbatorului: nu sunt jocuri peste limita normala in tampoane, deci e din cablurile schimbator -> cutie. ca sunt mai putin reglate, atat timp cat intra bine in viteze, nu mai imi pasa, dar macar am identificat problema. dupa cum se vede, mai multe a putut sa-mi spuna prietenul meu decat cei de la b&s care, dupa ore petrecute in trafic si in service, au conchis... nimic.

si apropo de profesionismul romanesc, ca mi-a trecut acum prin cap: v-ati gandit ca suntem chemati la revizie la 10.000 in loc de 15.000km tocmai pentru ca la bucuresti ei nu vor sa faca revizia aia gratuita pe care o recomanda producatorul la 1.000km?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Simonik2008
post Sep 12 2008, 02:36 PM
Post #20


sofer
***

Group: Membri
Posts: 50
Joined: 24-February 08
From: Bucuresti-Tei
Member No.: 116.478



QUOTE (predac @ Aug 30 2008, 10:28 AM) *
si apropo de profesionismul romanesc, ca mi-a trecut acum prin cap: v-ati gandit ca suntem chemati la revizie la 10.000 in loc de 15.000km tocmai pentru ca la bucuresti ei nu vor sa faca revizia aia gratuita pe care o recomanda producatorul la 1.000km?



Buna,

Eu am facut revizia aia de 1000km si nu a fost gratis; am auzit ca la toate masinile, desi in alte tari tre sa mergi la revizie la 15.000 km, in Romania tre sa mergi la 10.000, pentru ca, din cauza drumurilor din frumoasa si fascinanta Romaine, dupe ce o fugaresti 10 mii km pe aici e ca dupa 15 mii km in afara... confused.gif

This post has been edited by Simonik2008: Sep 12 2008, 02:37 PM


--------------------
Suzuki Swift 1.3 GS MTA
SWT
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 09:10 AM