Impresii Swift motor 1.5 versus 1.3 si altele |
This topic is about Impresii Swift motor 1.5 versus 1.3 si altele, the author, Cristi86127, wrote about: Sa o conduci sanatos! Swiftul e super, altfel nu m-as fi bagat sa comentez aici si chiar sa va invit la o intalnire de-a noastra. Numai bine! ... To read more just scroll down
Impresii Swift motor 1.5 versus 1.3 si altele |
Aug 6 2007, 11:30 PM
Post
#41
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
Swiftul e super, altfel nu m-as fi bagat sa comentez aici si chiar sa va invit la o intalnire de-a noastra. Numai bine! -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Aug 7 2007, 11:32 PM
Post
#42
|
|
novice Group: Membri Posts: 43 Joined: 29-March 07 From: Bucuresti Member No.: 102.881 |
Ma scuzati domnu cu SSS-ul. Daca v-as vedea pe strada as merge cit mai pe dreapta :angel: . DAR. Ca nu imi sta nimic in fata nu inseamna ca pot sa ma iau la trinta cu orice masina si orice sofer. Mi se pare ca Swiftul de 1.5 este ceea ce s-ar putea numi un SLEEPER. Adica o masina la prima vedere absolut banala, o masinuta de oras, un mini etc. Insa cind ai calcat-o vezi in retrovizoare fetele lungi ale unor soferi de passat sau bmw sau mai stiu eu ce. Asta imi place la masinuta asta cel mai mult: ca sub aparenta de buburuza sta un monstrulet adormit care smuceste la comanda mea. Si aici nu e vorba doar de liniute. E vorba mai ales de acea delicioasa trecere din treapta a treia 3500 de ture in treapta a doua si zigzagul aferent . De altfel treapta a 4-a o folosesc foarte rar in Bucuresti ca nu am unde. De a 5-a nici nu mai vorbesc. Nu e vorba de cine ajunge primul la Iasi pt ca Swiftul nu e o masina de croaziera de clasa 20 k-50 k euro. Dar in jungla citadina face ravagii. Pe linga Swift orice sedan pare un gras cu un cur enorm, care transpira din greu la sprinturi. Orice diesel e scremut. Jeep-urile sint niste obezi care de multe ori au un sofer ce reprezinta un creier mic. Altfel nu imi explic de ce un Porsche Cayenne era in spatele meu intre doua stopuri pe cheiul Dimbovitei, desi pornisem amindoi in forta. Ma rog...Va felicit inca o data pe toti swiftologii aici de fata si nu pot decit sa ma bucur mai departe de alegerea facuta . Cit despre cei ce imi stau in fata, ori au o masina care spune de la sine ca e o varianta sport care a costat cit o casa si consuma cit un tractor- deci nu mai au nimic de aratat interesant, stim despre ce e vorba, ori ar trebui sa aiba grija sa nu trezeasca SLEEPER-ul meu .
-------------------- Swift 1.5 GS
|
|
|
Aug 8 2007, 12:25 AM
Post
#43
|
|
novice Group: Membri Posts: 43 Joined: 29-March 07 From: Bucuresti Member No.: 102.881 |
@Cristi
Coltul e posibil sa aiba performante dinamice un pic mai bune decit Swiftul. Cifrele arata ca pt a atinge 100 km/h CZ3 are 0,2 secunde avans fata de Swift. Adica daca ti-a tremurat un pic mina pe schimbator sau piciorul pe ambreiaj esti mincat . Pentru diferenta asta de performanta, sa fie cu iertare, in Colt trebuie sa induri amortizoare care scutura rinichi si o ambianta interioara cu plastice translucide care nu au nici o legatura cu eleganta sobra si simpla a Swiftului. CZ3-ul arata foarte bine: linii sportive, mai agresive, dinamice. Nimic de zis. Numai ca pentru Colt, CZ3-ul cu spatele reusit are doar ...doua usi in timp ce varianta cu 4 usi are un spate catastrofal ce-i da intregii masini aerul de masina destinata pensionarilor ce vor sa demonstreze ca sint vasnic tineri. Pe scurt Colt e "masina tineret" pentru batrinii ambitiosi, in timp ce CZ3 arata agresiv, ca un baiat de cartier care merge la sala si iese pe bulevard in maieu ca sa vada lumea ce fizic meserias are. De preturi si dotari nu mai vorbesc ca sa nu te deprim . Swiftul? Nu e cazul sa ii fac inca o data apologia. Oricum este o masinuta speciala, cu o filosofie a ei. Pe forumurile frantuzesti proprietarii de Swift discuta despre Ce muzica asculti intr-un Swift?. Asemenea intrebare pentru o masina nu e putin lucru. Parerea mea. O comparatie poate cu topul masinilor de clasa mica, atit de celebrul Mini? E ca si cum l-ai compara pe Proust cu Balzac. E adevarat ca Balzac are anvergura si e stiut de toata lumea dar Proust e subtil si pentru pasionati. Asa ca nu imi ramine decit sa iti recomand sa devii swiftorian si proustian cit mai ai timp. :idea: -------------------- Swift 1.5 GS
|
|
|
Aug 8 2007, 08:26 AM
Post
#44
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 133 Joined: 16-October 06 From: Bucuresti Member No.: 89.976 |
Cristi e o leaca in concediu asa ca o sa incerc sa iti raspund eu. Nu incerc sa compar coltul cu swiftul pentru ca in afara de apartenenta la aceeasi clasa si performante asemanatoare masinile represinta doua filosofii total diferite. Ai afirmat ca, citez "in Colt trebuie sa induri amortizoare care scutura rinichi" te invit cand vrei la o plimbarica cu coltul meu identic cu al lui Cristi sa vedem ce si cum. Mentionez ca nu am condus swift, decat modelul de acum 2 generatii, 1.3 gti, care m-a surprins placut. Tocmai de asta Cristi a zis ca ar fi buna o intalnire pentru a putea vedea/simtii/discuta diferente, plusuri si minusuri. Si coltul si swiftul au valente de warm hatch si din aceasta cauza prefer interiorul tineresc, sportiv al coltului. In postul tau anterior ai zis "Jeep-urile sint niste obezi care de multe ori au un sofer ce reprezinta un creier mic. Altfel nu imi explic de ce un Porsche Cayenne era in spatele meu intre doua stopuri pe cheiul Dimbovitei, desi pornisem amindoi in forta." Te intreb, ai condus vre-odata un jeep mai tare prin trafic? Eu am condus (Outlander turbo care imprumuta motorul (2.0 turbo 200 cai) si platforma de la evo 8. Are acceleratia mai rapida decat SSS sau CZT sau ST sau... etc. Numai ca e o problema... e JEEP! Are 1700kg, centrul de greutate in tavan si nici mama suspensiilor, cauciucurilor sau franelor nu o sa poata sa il faca sa fie fasnet ca buburuzele noastre. Distantele de franare sunt cu totul altele iar limitele aderentei sunt foarte aproape. Mie asta imi place la masina, agilitatea cu care se misca. -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 SAM 1.5 109hp <Dimsport><K&N><GY-Eagle F1><Sparco><JBL><Hertz><Eibach>
Mitsubishi Colt Di-D INVITE 95hp Mitsubishi Colt CZ3 INVITE 1.3 95hp |
|
|
Aug 8 2007, 08:59 AM
Post
#45
|
|
sofer Group: Membri Posts: 81 Joined: 10-June 07 From: Bucuresti Member No.: 108.079 |
In fine , sper ca nu ai luat afirmatia mea ca un atac la performantele masinii tale , ci doar ca o gluma , ceea ce a si fost. Cu respect -------------------- 2006 Acord 2.0 Executiv MT
2007 Suzuki Swift Sport 2008 Subaru Forester 2.5 XT 4-EAT |
|
|
Aug 8 2007, 12:41 PM
Post
#46
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 158 Joined: 14-April 07 From: Oradea Member No.: 103.979 |
Stiu ca e imatur sa pleci ca turbatu' de la semafor, dar eu nu ma pot abtine . Poate firea artistica e de vina pentru lipsa de maturitate... Consum mai mare de benzina, uzura la placute si discuri, etc. Problema e ca masinuta asta nu te lasa sa stai "pe cur".
Apropo de suspensii, ma gandeam ca numai mie mi se pare ca masina asta nu prea scutura. Ma bucur ca forumul nostru e urmarit si de Colt-isti. Respect! Parerea mea e ca ne asemanam mult cu voi... asa ca stil si filosofie de viata. -------------------- Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP |
|
|
Aug 9 2007, 12:00 AM
Post
#47
|
|
novice Group: Membri Posts: 43 Joined: 29-March 07 From: Bucuresti Member No.: 102.881 |
@ Vlad
Eeeee, in nici un caz nu am vrut sa fiu inflamat sau prea serios. Am profitat de ocazie ca sa scriu si eu niste panseuri provocate de experienta Swiftului. M-am gindit mult sa iau SSS-ul dar am renuntat din motive practice...insa mi-ar fi placut sa nu fiu doar sofer, ci pilot. @ Negrutzy Am mers cu un CZ3 in dreapta. Senzatia mea a fost ca are suspensii foarte sportive, adica rigide. Swiftul mi se pare ca e un compromis intre comoditate si suspensii sport. Asta pentru ca il ajuta mult sasiul extraordinar(TopGear spuneau ca pe modelul SSS au pus ESP...desi nu prea are nevoie). Da, conduc frecvent un Touareg 10V diesel 313 cai. Stiu ca alea sint problemele unui jeep fie el si cu doua turbine, cum e cazul la 10V, si tocmai de-aia imi rid in barba cind ii vad pe cei cu masini mari care cred ca doar marimea conteaza. Problemele unui astfel de jeep puternic se termina insa la iesirea din oras... @Catalin Intr-adevar, apropierea de Coltisti e indiscutabila. Dar...nu as da niciodata moaca simpatica a Swiftului pe un Colt. Chestie subiectiva... Cit despre liniute iti recomand fara parte feminina in dreapta: ultima oara am avut parte de o criza de isterie :slap: -------------------- Swift 1.5 GS
|
|
|
Aug 9 2007, 12:32 AM
Post
#48
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Paranteza: "Mishto si Coltu'. Ar fi fost cealalta optiune a mea."
Swift 1.5 GS: 4400km, consum mediu 9.3 l / 100km( aratati de computerul de bord - n-a fost resetat pana acum). Rulaj cam asa : 1100 km pe autostrada ( viteze 140 - 180). Cam 1700 km in oras. Restul extraurban( multi kilometri la viteze de autostrada). Referitor la parerile cu zboara si consum de 5.7 % - glume. Poate daca mergi numai la consum, constant, cu 100-110km/h. Un amanunt important. Aproape toti kilometri au fost cu AC pornit. Eu cred ca nu voi avea rabdare niciodata sa merg la consum. In concluzie, nu ma intereseaza cat consuma in regim optim de circulatie, pentru ca eu nu voi atinge niciodata acel consum. Sau acumulez multe frustrari, cu consum mic, ce-i drept. Imi place prea mult sa-i calc acceleratia. La ambreiaj cred ca ar trebui sa mai lucreze baietii de la Suzuki( nu mi se pare prea fin). N-am prea fost depasit, dar asta nu spune nimic. Realist vorbind, e o masina de 10 secunde 0-100km/h. Nu are cum sa fie regina soselelor. Exista masini mult mai rapide. Iar daca depasesti un 320d, nu inseamna ca masina e mai rapida. TOT SWIFT 1.5 as cumpara daca ar trebui sa aleg din nou. Dar daca conduci pentru placere, iti asumi consumul: asa ca nu am de ce sa ma plang. |
|
|
Aug 9 2007, 01:37 AM
Post
#49
|
|
novice Group: Membri Posts: 43 Joined: 29-March 07 From: Bucuresti Member No.: 102.881 |
@ Lucian
Bineinteles ca exista masini mai rapide. Tocmai am explicat mai sus ca Swiftul mi se pare un SLEEPER. Masinile mai rapide arata ca sint mai rapide si costa in consecinta... Cit despre BMW 320d...suta in 8,5 secunde fata de 10 Swift 1.5. Adica, ce sa spun, o juma de masina in fata. O astfel de diferenta eu pot sa o accept, dar ala cu BMW a dat pe masina de trei ori mai mult decit mine . Asta asa ca sa fac putina conversatie, dar nu stiu daca va dati seama la ce enormitati s-au ajuns su Swiftul nostru :bounce: . Comparatii cu BMW 320d????!!!! Nu pot decit sa ma bucur. :1: . Pacat ca sint asa de putine Lamborghini in Romania: la volanul unui Swift am fi vazut si noi de ce sint in stare :smoke: . -------------------- Swift 1.5 GS
|
|
|
Aug 9 2007, 09:18 AM
Post
#50
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
QUOTE(coco102888) @ Lucian
Bineinteles ca exista masini mai rapide. Tocmai am explicat mai sus ca Swiftul mi se pare un SLEEPER. Masinile mai rapide arata ca sint mai rapide si costa in consecinta... Nici o problema. Scuze daca am inteles gresit. Citisem "in diagonala" mesajele din ultimele 2 saptamani. |
|
|
Aug 9 2007, 09:25 AM
Post
#51
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
QUOTE(coco102888) @ Lucian
Bineinteles ca exista masini mai rapide. Tocmai am explicat mai sus ca Swiftul mi se pare un SLEEPER. Masinile mai rapide arata ca sint mai rapide si costa in consecinta... Pacat ca sint asa de putine Lamborghini in Romania: la volanul unui Swift am fi vazut si noi de ce sint in stare :smoke: . SLEEPER cu siguranta nu e. Pentru un pilot F1(sau posesor de Veyron), si Lamborghini mentionat de tine e un SLEEPER. Depinde la ce te raportezi. |
|
|
Aug 9 2007, 02:09 PM
Post
#52
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 106 Joined: 14-December 06 From: Bucuresti Member No.: 94.920 |
QUOTE(coco102888) ...iti recomand fara parte feminina in dreapta: ultima oara am avut parte de o criza...
...se numeste limitator natural de viteza. Din pacate foarte multi il au standard. -------------------- 2007 Suzuki Swift 1,3 GS
2003 Matiz 0,8 E |
|
|
Aug 9 2007, 10:27 PM
Post
#53
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 158 Joined: 14-April 07 From: Oradea Member No.: 103.979 |
QUOTE(sprite) QUOTE(coco102888) ...iti recomand fara parte feminina in dreapta: ultima oara am avut parte de o criza...
...se numeste limitator natural de viteza. Din pacate foarte multi il au standard. Hihi, "limitatorului" meu ii place stilul meu de condus. Imi spune ca ar merge cu mine pana la capatul lumii, cu conditia sa conduc eu.. -------------------- Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP |
|
|
Aug 9 2007, 11:01 PM
Post
#54
|
|
novice Group: Membri Posts: 43 Joined: 29-March 07 From: Bucuresti Member No.: 102.881 |
Si mie imi spune pina la capatul lumii, sa conduc eu, dar sa conduc cum ii place ei...
@ sprite Nu stiam ca exista astfel de limitatoare. Desi e misogin suna foarte bine : sint dotat cu LNV :tomato: -------------------- Swift 1.5 GS
|
|
|
Aug 10 2007, 11:29 AM
Post
#55
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 133 Joined: 16-October 06 From: Bucuresti Member No.: 89.976 |
mda... din pacate si Coltul vine cu LNV...
-------------------- Mitsubishi Colt CZ3 SAM 1.5 109hp <Dimsport><K&N><GY-Eagle F1><Sparco><JBL><Hertz><Eibach>
Mitsubishi Colt Di-D INVITE 95hp Mitsubishi Colt CZ3 INVITE 1.3 95hp |
|
|
Aug 10 2007, 12:08 PM
Post
#56
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 158 Joined: 14-April 07 From: Oradea Member No.: 103.979 |
QUOTE(NeGrutzY) mda... din pacate si Coltul vine cu LNV...
Pai pune picioru'n prag! Mie la inceput mi-a facut unele comentarii, da' daca a vazut ca nu merge, s-a resemnat. Suntem de 7 ani impreuna si ne-am format unul dupa celalalt. Dupa design, cea mai mare pasiune a mea, e condusul. Asa ca aici nu s-a putut umbla. Mentionez ca prima masina a fost o Mazda 626 sport din '85 si mergea de rupea pamantul. Dupa aia am avut Twingo-ul de 58 de cai pe care l-am fortat sa tina pasul cu Mazda, iar acum cu Swift-ul conduc natural, cum cere masina si masina cere adrenalina. In limita bunului simt bineinteles... Respect all! -------------------- Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP |
|
|
Aug 10 2007, 12:18 PM
Post
#57
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Ce bine ca unii n-au probleme dastea...
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Aug 10 2007, 12:33 PM
Post
#58
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
QUOTE(Catalin103986) QUOTE(sprite) QUOTE(coco102888) ...iti recomand fara parte feminina in dreapta: ultima oara am avut parte de o criza...
...se numeste limitator natural de viteza. Din pacate foarte multi il au standard. Eu sunt fericit cu LNV-ul meu. Dar din pacate pe serpentine isi atinge limitele fizice ( ii vine sa vo.... ). Altfel, doresc tuturor norocul meu. |
|
|
Aug 10 2007, 12:56 PM
Post
#59
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 106 Joined: 14-December 06 From: Bucuresti Member No.: 94.920 |
QUOTE(Catalin103986) ... "limitatorului" meu ii place stilul meu de condus. Imi spune ca ar merge cu mine pana la capatul lumii, cu conditia sa conduc eu..
...eee, am io impresia ca aici e vorba de cu totul altceva -------------------- 2007 Suzuki Swift 1,3 GS
2003 Matiz 0,8 E |
|
|
Aug 10 2007, 02:46 PM
Post
#60
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 158 Joined: 14-April 07 From: Oradea Member No.: 103.979 |
QUOTE(sprite) QUOTE(Catalin103986) ... "limitatorului" meu ii place stilul meu de condus. Imi spune ca ar merge cu mine pana la capatul lumii, cu conditia sa conduc eu..
...eee, am io impresia ca aici e vorba de cu totul altceva lumineaza-ma si pe mine pliz -------------------- Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 06:03 PM |