IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Impresii Swift motor 1.5 versus 1.3 si altele

This topic is about Impresii Swift motor 1.5 versus 1.3 si altele, the author, Lucian107416, wrote about: Motorul este ceva mai zgomotos( in nici un caz deranjant, dar nu este vorba de acel zgomot placut de esapament, ci de motor) decat cel de 1.3 si mai p ... To read more just scroll down

8 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Impresii Swift motor 1.5 versus 1.3 si altele
Lucian107416
post Jun 2 2007, 07:25 PM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



Motorul este ceva mai zgomotos( in nici un caz deranjant, dar nu este vorba de acel zgomot placut de esapament, ci de motor) decat cel de 1.3 si mai putin elastic. Cuplul este ceva mai bun, dar nu foarte sesizabil. Pe cel de 1.3 l-am condus la drive test, iar cel de 1.5 a fost condus cu grija deocamdata, desi din cate am discutat cu o gramada de lume chestia cu rodajul e o prostie. Motoarele sunt gata rodate si e logic sa fie asa. Au totusi o garantie de 100 000km si nimeni nu-si permite sa repare la nesfarsit motorul unuia care-si propune sa le desfiinteze.
De masina sunt incantat. Daca ceva nu-mi place, ar fi servodirectia electrica si tendinta de autocentrare a volanului. E bine ca se intareste la viteza, dar simti ca te trage de mana cand virezi la un unghi mic si la drum lung se poate dovedi putin obositor. Oricum, asta am observat dupa 100 km parcursi cu masina, deci nu e ceva strigator.
Tinuta de drum excelenta!!! si pe deasupra si confortabila. Aveam ceva temeri privitoare la jantele de 15''. Cea de la drive test avea 14'', dar n-am sesizat vreo diferenta la nivel de confort.
Din pacate pentru cei care incearca sa se decida in privinta unui motor, diferenta de performanta dintre ele este de numai cateva procente si asta se poate observa doar cand le utilizezi la intreg potentialul lor, nu la 40-50% cum le-am condus eu. Cel de 1.3 l-am accelerat ceva mai tare, deci inca mai poate sa-mi rezerve ceva surprize. Fiind vorba de motoare aspirate, ambele se simt subturate in anumite situatii si cuplul lor este departe de a fi impresionant. Paradoxal, modul cel mai economic( doar din punt de vedere al consumului de combustibil, consecintele nu le cunosc, dar ceva pare totusi in neregula) de a le conduce este in permanenta subturat. Asta am monitorizat pe motorul de 1.5 pe display astazi.
Concluzie.
1. Diferenta dintre motoare nu este spectaculoasa, cel putin ca perceptia. Probabil o arata doar acul vitezometrului sau cronometrul. Cred totusi ca se observa diferenta de cuplu dintre ele. Din cate imi amintesc. masina de drive test a avut ceva "poticneli" in viteza a doua la turatii mici, ceea ce nu a fost cazul pe masina mea( de fapt, a sotiei de zi cu zi). Eu raman la TICO. biggrin.gif . Fiind limuzina familiei, eu sunt soferul "extraurban".
2. BS Motors - excelenti. Mai exact d-na Paula Iliescu, a fost singura interfata intre mine si companie, dar ii multumesc pe aceasta cale. Oricum, si restul au mers ca unse, deci toti si-au facut treaba.
3. Timp de livrare respectat , de fapt la minimul intervalului. A venit in 2 saptamani si 4 zile, si mi s-a promis ca se va livra intre 2.5 saptamani si o luna.
4. Client normal, n-am cunoscut pe nimeni din BS pana am intrat in showroom.
5. Grad de satisfactie in privinta Swift:99.99%. Ar mai fi fost buna ceva putere. Ii invidiez pe cei cu Sport.
6. Consider ca am facut cea mai buna alegere in gama asta de pret( oricum documentata cu ceva timp inainte) ca performante_masurabile-dotari-confort. Nu am facut drive test cu nici un alt model concurent, asa ca tratati cu rezerva orice vi se pare entuziast sau "reclama mascata" din experienta mea. N-am mai scris pe nici un forum pana acum, si am scris la sugestia sotiei care a spus ca "Shi tu ai tot citit si ar fi frumos sa afle si altii .... ". Eu citeam si asteptam cu nerabdare sa post-eze d-nul Catalin... mai multe detalii despre diferenta dintre motoare. M-am gandit sa mai completez eu cu ceva informatii pentru ca sunt convins ca de fapt asta asteapta majoritatea. Poate voi mai posta pe masura ce voi mai aduna km, dar ma tem ca pana atunci se vor estompa in totalitate amintirile despre 1.3. Oricum, ambele sunt o alegere buna. Paradoxal, 1.3 s-ar putea sa fie chiar o alegere mai inteligenta, chiar si la acelasi pret. Se platesc si asigurari, poluare etc. , nu? Swift are "CLASA", si nu toti circula in hiperspatiu, nu? Oricum, sigur e ca 1.5 nu te duce acolo, desi e mai rapid decat 1.3. Va las si multa bafta.
Aaaa. Referitor la problema cu ambreiajul prinde prea sus. Asa este, dar la masina mea prinde ceva mai jos comparativ cu masina de la drive-test. Oricum , aici privesc doar partea buna. Te obisnuiesti cu el cum e. In plus, cred ca riscurile sunt mai mici daca nu-l calci complet din greseala.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catalin103986
post Jun 4 2007, 09:47 PM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 158
Joined: 14-April 07
From: Oradea
Member No.: 103.979



biggrin.gif Lucian, hai sa nu ne domnim... Sunt atat de incantat de masina incat orice farama de timp liber o "investesc" in condus. In timpul drive-test-ului cu 1.3 nu am sesizat decat ca masina nu trage grozav la turatii mici si ca se "incoarda" destul de bine peste 3500. La inceput nu am calcat Swift-ul meu peste 3000-3500, dar dupa 1000 km am mers ceva mai sus si acum dupa 1500 am urcat ocazional si la 6000. Excelent comportament... atat la turatii joase cat si la turatii mari. Zgomotul produs de motor este de-a dreptul adorabil. Fosta mea masina - Twingo, avea toba sport si ma gandeam ca o sa imi lipseasca sunetul... nici vorba. Ce mi se pare ciudat e ca nu se simte demarajul cand esti la volan. In dreapta ai senzatia ca esti intr-un bolid de WRC, asa te baga in scaun. Nu pot sa-mi dau seama de ce... parca mi-ar placea sa simt senzatia si cand sunt la volan, de unde se vede doar pe kilometraj. Adica prima privire pe kilometraj cade pe la 60 daca pornesti in forta. So, diferenta intre 1.3 si 1.5 se simte mai tare pe la 2500 RPM, iar in rest nu e foarte mare, fiindca si motorul de 1.3 trage exceptional. Cine are nevoie de rezerva de putere in depasiri, va aprecia cu siguranta motorul de 1.5 pur si simplu nu trebuie sa retrogradezi ca sa faci o depasire... daca ai 2000 - 2500 rpm. La cel de 1.3 trebuie sa ai 3000-3500 pentru acelasi efect din cate am discutat cu alti posesori de Swift. In orice caz imi place foarte mult.


--------------------

Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post Jun 5 2007, 01:54 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



QUOTE(Catalin103986)
biggrin.gif Lucian, hai sa nu ne domnim... ..................... Zgomotul produs de motor este de-a dreptul adorabil. .................................Ce mi se pare ciudat e ca nu se simte demarajul cand esti la volan. In dreapta ai senzatia ca esti intr-un bolid de WRC, asa te baga in scaun. Nu pot sa-mi dau seama de ce... parca mi-ar placea sa simt senzatia si cand sunt la volan, de unde se vede doar pe kilometraj....... . So, diferenta intre 1.3 si 1.5 se simte mai tare pe la 2500 RPM, iar in rest nu e foarte mare, fiindca si motorul de 1.3 trage exceptional. Cine are nevoie de rezerva de putere in depasiri, va aprecia cu siguranta motorul de 1.5 pur si simplu nu trebuie sa retrogradezi ca sa faci o depasire... daca ai 2000 - 2500 rpm. La cel de 1.3 trebuie sa ai 3000-3500 pentru acelasi efect din cate am discutat cu alti posesori de Swift. In orice caz imi place foarte mult.


1. Nu inteleg partea cu domnia. De fapt, de ce nu ne-am domni. Altfel poate stricam imaginea Swift, nu biggrin.gif ?
2. Eu si sotia adoram masina asta. De-asta AM ALES-O. In "carne si oase" biggrin.gif depaseste mult imaginatia, in special culoarea, care nu prea seamana cu ce am vazut in poze. SUNLIGHT COOPER.
3. Zgomotul motorului - subiectiv. Oricum, nu l-am auzit cum canta la 6000.
4. Orice senzatie e amplificata pe locul din dreapta de lipsa posibilitatilor de control. Masina accelereaza liniar, nu rupe aderenta. Se simte clar la 4100 momentul de cuplu maxim. Mai sus de 4500 nu m-am dus, si asta a fost la o singura accelerare.
5. In nici un caz nu mi s-a parut asa mare diferenta intre motoare: (1.5) 2000-2500 = (1.3) 3000-3500. As fi curios sa vad curbele de cuplu. Cine le are e rugat sa posteze un link.
6. Am ales totusi 1.5. Nu-mi pare rau. Stiu ca este si masina noastra de extraurban si e bun fiecare procent de performanta. In plus, alegerea mea a fost usurata de faptul ca am prins o oferta speciala pt. o masina gata fabricata( n-am avut posibilitatea sa alegem decat intre 2 culori: negru sau sunlight) cu vreo 1000E mai ieftina. S-a mai scris despre oferta asta pe forum. Pentru cine o foloseste cu precadere in regim urban, 1.3 e mai potrivit. In plus, pe mine nu ma intereseaza cat consuma masina. Poate pe altii ii intereseaza. N-am inca cifre exacte de dat, dar din cate am citit diferenta de consum intre ele ar fi mai mare decat cea oficiala. Placerea mea principala la volan este Valea Oltului. Abia astept sa merg acasa la parinti si sa-i dau si 6000( pana atunci masina va avea bine peste 1000km). Practic, cu gandul la Valea Oltului am luat motorul de 1.5.
7. Parerea mea: cine face cu 1.5 o depasire pe care nu ar putea-o face cu 1.3 conduce foarte riscant!!!!! si n-as vrea sa fiu in contrasensul lor.!!
8. Chiar tu ai spus ca diferenta nu se simte chiar asa mare la volan!!!!!!!!!!!!!!!!! Realitatea e ca nu e chiar asa mare.
9. De fapt, cel mai simplu ar fi sa poata face oamenii drive test cu ambele modele. Simplu, nu biggrin.gif !!!!
10. NU REGRET absolut nimic din alegerea facuta. De fapt, as alege la fel. Astept inca surprize de la motorul de 1.5, care se va mai lasa putin si pe care abia astept sa-l exploatez/explorez in regim sportiv.

Bafta!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sprite
post Jun 6 2007, 01:50 PM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 106
Joined: 14-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 94.920



...o singura data am mers cu 1.5, foarte putin, doar o tura de parcare langa Polivalenta la prima (singura) intalnire a posesorilor de Swift, la care au participat... eu si Valentin. smile.gif
Diferente - sincer, n-am simtit dar nici nu cred ca aveam cum intr-un timp atat de scurt.
Regrete - nu atat ca nu am luat de 1.5 (desi ideea de nitel cuplu/putere in plus ma cam coafa), ci faptul ca nu am luat-o automata (secventiala). Fiind masina aleasa "pe net", fara drive-test, fara macar s-o vad in realitate - atat de mult mi-a placut, am banuit ca doar cele de 1,5 au si cutie automata; eu optand deja pentru motor de 1.3 din motive de randament si... prejudecati legate de consum, nu am mai intrebat... Doar o voiam cat mai repede. smile.gif


--------------------
2007 Suzuki Swift 1,3 GS
2003 Matiz 0,8 E
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coco102888
post Jun 6 2007, 10:34 PM
Post #5


novice
**

Group: Membri
Posts: 43
Joined: 29-March 07
From: Bucuresti
Member No.: 102.881



Salut Lucian! Si eu am luat 1.5 cu aceiasi promotie. Ultima masina din promotie. Neagra. Inca nu a ajuns, dar abia astept. Probabil saptamina viitoare. Sa o stapinesti sanatos! Ai facut o alegere foarte buna. Poate o sa ne vedem la o intilnire a swiftologilor. :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex107620
post Jun 8 2007, 07:38 AM
Post #6


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 4-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.613



QUOTE(coco102888)
Salut Lucian! Si eu am luat 1.5 cu aceiasi promotie. Ultima masina din promotie. Neagra. Inca nu a ajuns, dar abia astept. Probabil saptamina viitoare. Sa o stapinesti sanatos! Ai facut o alegere foarte buna. Poate o sa ne vedem la o intilnire a swiftologilor. :wave:


Asta cu ultima masina din promotie este destul de relativa. Dupa spusele dealer-ului si eu am luat tot ultima masina din promotie. Tot 1.5. Asa ca.. se pare ca dealer-ii de la noi stiu sa-si atraga clientii :bash:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catalin103986
post Jun 8 2007, 09:22 AM
Post #7


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 158
Joined: 14-April 07
From: Oradea
Member No.: 103.979



Sunt intr-adevar la lichidare de stoc. GS-urile noi vor veni cu climatizare automata si cine stie ce mai pun pe ele, asa ca va trebui sa scape de cele vechi. Eu imi schimb GS-ul cand vin cele noi pentru ca dealerul din Oradea are Buy-back si am negociat o depreciere foarte avantajoasa pentru mine. Poate ar merita sa asteptati vreo 2 luni... eu unul nu am avut rabdare si am platit 13300... Cele care sunt acum la promotie sunt produse in 2006 :evil:


--------------------

Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex107620
post Jun 8 2007, 12:07 PM
Post #8


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 4-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.613



Sa stii ca pe factura proforma pe care am primit-o de la dealer scrie ca masina este fabricata in 2007. Oare buy-back au si distribuitorii din bucuresti?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coco102888
post Jun 8 2007, 12:19 PM
Post #9


novice
**

Group: Membri
Posts: 43
Joined: 29-March 07
From: Bucuresti
Member No.: 102.881



Si la mine scrie tot 2007 la anul fabricatiei. B&S in Bucuresti nu are deocamdata buy-back, am intrebat. Mi s-a spus ca o sa se faca dar deocamdata au probleme mai urgente de rezolvat...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catalin103986
post Jun 8 2007, 08:41 PM
Post #10


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 158
Joined: 14-April 07
From: Oradea
Member No.: 103.979



Si la mine tot 2007 a scris in factura, dar masina a fost fabricata in 2006. Se ia in considerare data primei inmatriculari... In cartea de identitate va scrie corect anul fabricatiei. Singura problema care ar putea aparea din aceasta cauza, ar fi la revanzare. De aia am ales sa fac buy-back. Din ce mi-au spus baietii de la REDTOR, sunt singurul dealer Suzuki din tara care face buy-back.


--------------------

Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coco102888
post Jun 9 2007, 02:46 AM
Post #11


novice
**

Group: Membri
Posts: 43
Joined: 29-March 07
From: Bucuresti
Member No.: 102.881



Am citit pe forum de faza cu fabricatul in 2006 si am intrebat special la semnarea contractului. Mi s-a spus clar ca e fabricata 2007. Daca nu e asa am un prim motiv de enervare....O sa mai intreb o data. Sper sa nu fie adevarat :evil: Nu ca ar fi grav, dar nu e corect. :furios:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catalin103986
post Jun 9 2007, 01:07 PM
Post #12


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 158
Joined: 14-April 07
From: Oradea
Member No.: 103.979



Si eu am pus aceeasi intrebare la achitarea avansului si mi s-a spus ca e din 2007. Cand am ridicat masina, normal ca m-am enervat si am vrut sa o refuz. Am negociat insa o clauza foarte avantajoasa de buy-back si am luat-o. In loc de deprecierea de 20% cat e normal in primele 6 luni, va fi evaluata la 10%, maxim 15% daca masina va arata rau. Va dati seama ca ma port cu manusi cu ea pana atunci.


--------------------

Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post Jun 13 2007, 11:06 AM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



Am facut o excursie pana la Giurgiu( voiam Bulgaria, dar m-au intors la vama pt inmatriculare temporara - traiasca Romania ). Eram 4 persoane in masina. Masina se intinde frumos la drum, desi as mai fi vrut ceva cuplu. Cred ca cea mai buna aproximare pentru cei interesati ar fi cam:
1.5 cu aer conditionat pornit = 1.3 aer conditionat oprit.
As fi avut mult mai multe de spus daca as fi traversat Bulgaria( asta era si scopul: "rodaj?" + turism de weekend ) dar se pare ca romanilor nu le pasa ca-ti vand o masina cu care nu poti iesi din tara cel putin 2 saptamani( cartea de identitate iese de la RAR cam in doua saptamani dupa masina), iar dreptul meu la libera circulatie se refera probabil la bicicleta.
Am fost cu Tico, in loc sa calatoresc in conditii de siguranta( 8 airbaguri, ABS, etc), pentru ca niste cretini din Romania considera ca o masina noua trebuie inmatriculata "temporar"!!!!! Si apropos, ce rol are RAR-ul in tara asta? Si daca e "inmatriculata" temporar, de ce nu pot iesi cu ea din tara???????? E "inmatriculata", chiar daca peste o luna se vor schimba numerele!!!!! Am cumparat masina( dovedibil cu acte) si trebuie sa astept niste cretini sa-mi spuna cand pot sa circul cu ea in Europa!? Sistem de rahat!!! Tara de rahat!!!!
Pt. cei interesati , litoralul bulgaresc 50 clase peste cel romanesc. De fapt, e un nonsens sa le compari!!!!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catalin103986
post Jun 13 2007, 12:21 PM
Post #14


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 158
Joined: 14-April 07
From: Oradea
Member No.: 103.979



Lucian, nu are rost sa te enervezi... eu azi am fost sa inmatriculez masina ca imi expira numerele rosii. Scrie pe autorizatia provizorie de inmatriculare: Valabil doar pe teritoriul romaniei. Poti totusi sa o inmatriculezi si a 2-a zi dupa ce ai luat-o de la dealer. Ceea ce vroiam sa te intreb este de fapt, ce se simte cand mergi cu AC? Eu nu simt nici o diferenta. Pe langa asta, mi se pare ca masina merge pe zi ce trece tot mai bine. Off topic: Felicitari Suzuki! Locul 4 in topul fiabilitatii Autobild, dupa Mazda, Honda si Toyota... Mercedes - locul 7, BMW si VW pe 15, respectiv 16.


--------------------

Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post Jun 13 2007, 01:09 PM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



QUOTE(Catalin103986)
Lucian, nu are rost sa te enervezi... .

Mi-a aratat si vamesul ca scrie. De inmatriculat nu puteam, deoarece abia azi imi elibereaza cartea de identitate( RAR-ul e de vina, au spus cei de la BS Motors) !! Problema e ca nici prin cap nu mi-a trecut ca n-as putea iesi si am fost foarte ocupat in saptamana dinainte de a pleca in Bulgaria. N-am avut timp nici sa aflu vitezele legale de acolo. Referitor la intrebarea ta, nu pot sa zic ca se simte foarte tare aerul conditionat, dar fa personal testul. Mergi cu aerul pornit, acceleratia constanta si opreste aerul. Se simte cum accelereaza. ( Ca si cum ai arunca brusc un pasager din masina biggrin.gif , sa zicem). In nici un caz nu se simte fara suflu motorul cu aerul pornit. Dar am spus ca nici diferenta dintre motoare nu mi se pare mare.
Motorul e normal sa mearga din ce in ce mai bine pe masura ce se aduna kilometri. Va consuma si mai putin. Cica pe la 5000-7000 km atinge optimul un motor.
PS. un alt argument pt motorul de 1.5 ar fi pt cei ce intentioneaza un tunning. Mai castiga vreo 15 cp si ceva cuplu pt vreo 300-400 euro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catalin103986
post Jun 13 2007, 04:51 PM
Post #16


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 158
Joined: 14-April 07
From: Oradea
Member No.: 103.979



Stii cumv unde se poate face tuning la motor? Eventual unde se poate pune turbina si chip biggrin.gif Cu chip am auzit ca se pot castiga vreo 10-15 caluti, iar cu turbina, peste 30... Iti dai seama ca la 145 de cai si cu un cuplu de 150-170 nici varianta sport nu-i mai face fata. Am vazut un Swift GTI din generatia veche... Doamne ce masina! Rupe tot!


--------------------

Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Jun 13 2007, 08:30 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Vad ca esti din Oradea.Daca cumva stii limba maghiara,vezi ca exista ignisklub.hu. Sigur sunt dementi care au facut asa ceva dincolo.


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coco102888
post Jun 14 2007, 02:16 AM
Post #18


novice
**

Group: Membri
Posts: 43
Joined: 29-March 07
From: Bucuresti
Member No.: 102.881



Lucian, imi pare rau pt ce ti s-a intimplat. Merci de post pt ca si eu intentionam sa fac exact acelasi rodaj. Pina la Balcic. :argue: Catalin ai grija cu tuningul, ca la modificari, din cite stiu, se pierde garantia!! A mea vine miine probabil, dar eu nu sint in tara, deci o voi lua abia peste 10 zile. Eu as vrea un tuning discret, niste stickere, dar nu prea se gasesc pe la noi. Daca stie cineva vreo solutie multumesc anticipat si saru mina. :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin71828
post Jun 14 2007, 03:05 PM
Post #19


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 199
Joined: 26-March 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 71.821



In Dej / Cluj este o firma care aduce tot felul de nebunii din Ungaria. Poti sa te uiti pe riderauto.hu sau pe szatuna.hu sa vezi ce gasesti. Comanada se face pe auto-accesorii.ro telefonic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei78982
post Jun 17 2007, 12:00 PM
Post #20


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 7-June 06
From: Bucuresti
Member No.: 78.975



si eu astept sa imi ridic mashinutza saptamana aceasta.si cei de la B&S au un catalog de accesorii, dar am comparat cu preturile din Austria care sunt semnificativ mai ieftine.eu vreau sa imi montez grila spate de swift sport si sa imi fac evacuare dubla pe spate (o sa pierd gaantia la toba dar o sa am garantie de la evacuare in schimb)


--------------------
Suzuki Swift 1.3 GS - 3 usi negru
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 10:01 AM