Ce pareri aveti de serviciile B&S Motors? |
This topic is about Ce pareri aveti de serviciile B&S Motors?, the author, lucian14, wrote about: Mda ...se confirma atitudinea de lipsa de respect fata de client. Falimentul e aproape. Asteptam ca Suzuki sa deschida o reprezentanta in Romania. Bai ... To read more just scroll down
Ce pareri aveti de serviciile B&S Motors? |
Aug 22 2007, 09:08 PM
Post
#101
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
-------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
Aug 24 2007, 01:19 PM
Post
#102
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 19-August 07 From: Bucuresti Member No.: 112.308 |
Ieri am fost la service si am luat cei 150 lei lasati gaj.
Atitudinea celor de la service s-a schimbar radical, se pare ca problemele se vor rezolva. Multumesc pe aceasta cale tuturor celor care s-au implicat in rezolvarea problemei. |
|
|
Aug 24 2007, 08:46 PM
Post
#103
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Vezi? Se poate si asa. Ma bucur ca s-a rezolvat.
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Sep 3 2007, 10:22 PM
Post
#104
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
Probabil ca Brucan a avut partial dreptate mentalitatile se vor schimba in 100 de ani nu in 50 cum spera el -------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
Sep 11 2007, 09:02 AM
Post
#105
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 3-May 07 From: Bucuresti Member No.: 105.313 |
Intrebarea 1, cand trebuie sa vin dupa masina ? Raspuns: Vineri, va sunam noi la ce ora. Imi pica fisa sa sun Vineri eu pentru a afla ca "aaaa, am avut probleme cu electricitatea si gazele si nu am terminat-o da luni e gata". Evident, nimeni nu s-a gandit ca as fi putut fi instiintat asta. Daca nu as fo telefonat, mergeam ca boul pana in Pipera. Sun luni, sunt chemat la orele 13:00 sa iau masina, doar sa semnez de primire. ajung la 13:00 unde mi se cere sa mai stau jumatate de ora ca "s-a scurs niste lac". Stau jumatate de ora apoi mi se cere inca un sfert de ora.....si inca zece minute ..si inca zece minute. E la punctul asta cand deja am inceput sa urlu in service ca nu ei imi platesc timpul intarziat la munca de unde deja primeam telefoane ca unde sunt si ce se intampla au sarit vreo 4 mecanici si surubaiau la masina mea. Dupa aproape 2 ore de stat mi-au dat masina cu rugamintea sa nu o spal in acea zi. Inca mi-e teama ca in graba in care au reparat-o sa nu fi pus/montat ceva anapoda sa trebuiasca sa ii vizitez din nou. |
|
|
Sep 11 2007, 11:11 AM
Post
#106
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 10-September 07 From: Bucuresti Member No.: 113.676 |
QUOTE(Marius112315) Buna ziua,
Am dus masina in serviceul B&S din tunari, imi spun ca in o luna masina ar trebui sa fie gata. In tot acest timp am sunat d 2-3 ori si mi s-a spus ca nu au venit toate piesele.... Dupa o luna si jumatate, intr-o joi sun, mi se spune ca masina e gata, mai putin parbrizul care trebuie lipit, si devizul de plata care deasemenea nu este gata. Tin sa mentionez ca masina este asigurata la Generali. Vineri revin cu un telefon, mi se spune ca parbrizul nu s-a lipit deasemenea devizul nu este gata. Luni parbrizul este lipit, dar, dar devizul nu este gata. Marti in sfarsit e gata devizul, dar nu a venit acceptul de plata. Sun la Generali, sunt asigurat ca se va raspunde la mail, si ma duc sa iau masina. Degeaba, mi se spune ca mai dureaza, sa ma duc acasa. Primesc de asemenea copie a devizului. Ma duc acasa, miercuri revin cu telefon, dar domnul de la service nu este de gasit. La sfarsitul zilei reusesc sa dau de dansul la telefon dar imi spune ca mai mult sta la telefon decat face treaba. Joi sun din nou, mi se spune ca nu a venit acceptul de plata de la asigurator. Ma duc personal la asigurare, unde aflu ca dansi nu au primit nici un deviz. Le dau eu devizul, domnul de la asigurare il ia la puricat. Taie cate ceva la manopera, pentru ca "nu e posibil sa demontezi un haion intr-o zi", pe la piese pentru care nu existau poze, si pe la chesti neexplicate gen: CAPAC si suma in dreptul ei. Ma duc la service cu devizul semiaprobat, Domnul de acolo imi spune ca nu pot sa iau masina. Incerc sa-i explic ca nu e vina mea ca nu a facut un deviz ca lumea insa degeaba. Tin sa precizez ca am stat cateva ore la service timp in care am fost tratat cu o maxima indiferenta. Eram rugat sa astept pe scaun, timp in care vedeam cum altii ridica masina. Intr-un final mi se propune sa las GAJ 250 lei diferenta pentru piesele care nu au fost aprobate. Intreb daca voi recupera acesti bani, dansul ma asigura ca da. De dragul de a lua masina accept propunerea, cer insa sa primesc poze pentru piesele pentru care las gaj. Domnul nu gasea poze pentru toate, alte ore asteptate, in care mi se spune "Daca nu vreti sa dati 250 lei nu mai bine mai asteptati pana se rezolva? Nu ca va amenint dar....". Intr-un final imi da trei poze si las 150 lei. De asemenea mi se mai spune ca cei de la asigurari s-au inrait in ultima vreme, ca 250 lei nu e nimic pentru Generali avand in vedere ca devizul se ridica la aproape 5000E. Intreb daca pentru B&S nu este acelasi lucru, adica mai conteaza 250 lei daca tot incaseaza aproape 5000E? Ma duc sa iau masina. Aici alta surpriza. Toate plasticele rupte, pline de pamant erau pe bancheta din spate, fara nici o husa, folie nimic. Aripa stanga fata ciobita, sunt asigurat ca la revizie se va picura putina vopsea acolo. Plec spre casa, bucuros totusi ca am reusit sa iau masina. Acasa, alte surprize. Masticul folosit pentru prinderea lunetei era intins, haionul zgariat barbar pe interios, probabil cand au montat luneta + alte ciobituri micute ale vopselei pe la usi. Dupa 2 saptamani, martea trecuta, sun la service si intreb daca pot sa vin sa ridic banii, mi se spune ca E POSIBIL sa-i recuperez. Sunt asigurat ca voi primi pana joi un telefon, azi e luni si nimic.... Concluzia, cel putin pentru mine: Degeaba suzuki face masini foarte bune, la preturi competitive, degeaba cei de la vanzari fac tot posibilul sa fie cat se poate de profesionisti, mai devreme sau mai tarziu ajungem la service. B&S este unicul service suzuki in apropierea bucurestiului. Mai este unul la Timisoara din cate stiu. Marius ai gresit de mai multe ori: 1.ai semnat de primire cand aveai masina murdara,zgariata si cu probleme.si trebuia sa notezi pe procesul verbal TOT. 2.cand ti s-a spus ca masina iti va fi retinuta,trebuia sa sunt la 112 sa ceri ajutorul Politiei pentru ca nici un service nu iti poate retine legal masina. Daca asiguratorul nu plateste te pot ruga,soma,si eventual actiona in instanta pe linie civila si cam atat . cu procesul verbal de la Politiei puteai sa-i actionezi pe linie civila,sau sa depui plangere penala impotriva respectivilor. 3.referitor la mailul primit nu ai un prieten pe la o televiziune ? le faceai reclama,la cum isi trateaza clientii,nu trebuia sa te enervezi iti spun eu ca ii faceai mielusei. Later edit se pare ca cineva de acolo citeste forum-ul ma bucur ca ti-ai recuperat banii dar cum a ramas cu masticul,partea ciobita etc...? |
|
|
Sep 11 2007, 11:16 AM
Post
#107
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 10-September 07 From: Bucuresti Member No.: 113.676 |
QUOTE(Adrian105320) Pe scurt: zgarietura naspa pana la tabla pe capota plus aripa zgariata la Sswift nou negru de 2 luni. Turbat de draci, mers la politie, asigurator service.
Intrebarea 1, cand trebuie sa vin dupa masina ? Raspuns: Vineri, va sunam noi la ce ora. Imi pica fisa sa sun Vineri eu pentru a afla ca "aaaa, am avut probleme cu electricitatea si gazele si nu am terminat-o da luni e gata". Evident, nimeni nu s-a gandit ca as fi putut fi instiintat asta. Daca nu as fo telefonat, mergeam ca boul pana in Pipera. Sun luni, sunt chemat la orele 13:00 sa iau masina, doar sa semnez de primire. ajung la 13:00 unde mi se cere sa mai stau jumatate de ora ca "s-a scurs niste lac". Stau jumatate de ora apoi mi se cere inca un sfert de ora.....si inca zece minute ..si inca zece minute. E la punctul asta cand deja am inceput sa urlu in service ca nu ei imi platesc timpul intarziat la munca de unde deja primeam telefoane ca unde sunt si ce se intampla au sarit vreo 4 mecanici si surubaiau la masina mea. Dupa aproape 2 ore de stat mi-au dat masina cu rugamintea sa nu o spal in acea zi. Inca mi-e teama ca in graba in care au reparat-o sa nu fi pus/montat ceva anapoda sa trebuiasca sa ii vizitez din nou. Incredibil am fost tratat atat eu cat si fosta masina de 1000 de ori mai bine intr-un Service Dacia. Referitor la treaba cu spalatul...eu am cerut vopsirea unui element de caroserie si a durat ~5 ore de cand am dat masina pana am ridicat-o. si tot asa am fost sfatuit sa nu o spal,mai mult mi se recomandase sa nu o iau dar am semnat de primire pe propria raspundere etc ... |
|
|
Sep 19 2007, 11:00 AM
Post
#108
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 137 Joined: 28-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.633 |
QUOTE(lucian14) Ce spun ei la telefon cu realitatea din teren e alta mancare de peste....Am vazut cum semna un nefericit un contract si ii bagau aia pe gat conditii de plata fara garantia aducerii masinii intr-un anumit termen - totul era aproximativ iar banii ii platea omul integral!!! Asa ca sa lasam telefonul... :puke:
Salut Lucian! Imi pare rau sa observ imaginea pe care ti-ai creat-o despre B&S si despre Suzuki in general. Respectivul "NEFERICIT" cum ii spui tu, a semnat acel contract de buna voie si nesilit de nimeni. Fiecare persoana are dreptul la propiria opinie si o vom respecta. Hai sa facem ceva in legatura cu acest lucru. Am rugamintea sa-mi scrieti mai jos, ce ati dori sa fie imbunatatit de catre B&S Motors in legatura cu calitatea serviciilor de vanzari si service. Voi urmari aceste propuneri . |
|
|
Sep 19 2007, 12:10 PM
Post
#109
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 26-August 07 From: Bucuresti Member No.: 112.729 |
nu ar trebui sa urmariti propuneri.....
ar trebui sa va schimbati mentalitatea si sa incercati sa faceti clientul sa se simta mai bine....pe banii lui.... ca o paranteza, eu am fost la revizia de 10000 de km la cluj (nu zic firma ca se stie care e....) si a fost ultima data cand mai calc pe acolo in mod benevol..... mi s-a pus ulei castrol magnatec de mi s-a infundat motorul dupa 1000 de km (bateau tachetii de m-au omorat cu nervii)....a trebuit sa-l schimb pe banii mei....(am pus mobil 5w 30 full sintetic (230 ron + filtru 20 ron =250 ron), am bagat un 140 la ora vreo cativa km ca sa se mai curete tachetii ca imi clantaneau ca la dacia 1300 a lu' tata, cumparata in 1980) ajung acasa, observ ca pe factura era specificata manopera la suzuki sx4... :bash: - si asta dupa ce in momentul achitarii facturii observ ca 6 milioane e prea mult......vb. cu ala de o facuse se uita ala ca bou' si observa ca filtrul de aer avea un pret la care "sarise" virgula la dreapta si nu era 23,4 ron ci 234 de ron ..... a, da! timpul alocat manoperei?!? 2,6 ore!! sa schimbi 2 filtre si sa bagi 4 litri de ulei....ma da-o in ***** masii.... ce sa mai zic ?!? abia astept revizia de 20000 de km.... stiti unde ma duc?!? uite aici.....http://www.suzukistop.hu/service.php?PHPSE...3667ce78cfec9bf |
|
|
Sep 19 2007, 03:10 PM
Post
#110
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
Si uite asa ne facem tara de kko...cu rahaturi care se pot rezolva f. usor. Trebuie putin interes fata de necesitatile clientului si putin simt de raspundere in primul rand din partea conducerii diversilor reprezentanti ... Un lucru bun e ca dealerii au inteles ca nu au de ales si trebuie sa asculte de vocea clientului care face educatia pietii, fiindca si el (clientul) s-a schimbat si s-a mai educat fata de acum 18 anisori cand eram copii in ale economiei de piata. Sa nu uitam ca avem pretentii de stat european cu drepturi depline..alaturi de Germania, Anglia, Franta, Spania, Suedia...samd Totusi trebuie sa ne trezim toti la realitate altfel... :ban:
-------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
Sep 19 2007, 03:10 PM
Post
#111
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 157 Joined: 25-June 07 From: Timisoara (Timis) Member No.: 109.030 |
Vad ca dintr-o data cei de la BS Motors au devenit hiperactivi pe forum si in acelasi timp apare si cineva care face promotie la Redtor, inseamna ca unii dealeri citesc posturile de pe forum. Ar fi bine ca si cei de la Sara sa mai arunce un ochi aici. Cred ca ne indreptam spre o oarecare normalitate in relatia client - dealer. E foarte bine!
-------------------- ****************************************
Suzuki Ignis 1.3 4WD GLX A/C |
|
|
Sep 19 2007, 04:07 PM
Post
#112
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 183 Joined: 14-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.778 |
Drajii mei, oricat ne agitam noi, este foarte greu sa se schimbe o mentalitate.
Si eu am SZK , stiu cine din B&S citeste forumul, si nu cred ca poate face minuni: atitudinea este individuala si in consecinta numai din interorul omului se poate schimba. Mai mult, la BS sunt si oameni ok, si oameni care au ramas comunisti in mentalite (modelul "merge si asa") Asa ca pana nu va veni concurenta reala, nu va asteptati la minuni. Gasiti oamenii ok si lucrati cu ei. Daca as putea, mi-as face reprezentanta auto, ca doar daca esti self-destructing n-o sa-ti mearga afacerea, piata masinilor creste cu 40-50% pe an. -------------------- ======================
Grand Vitara 1.9 DDIS |
|
|
Sep 19 2007, 04:11 PM
Post
#113
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
E o vorba romaneasca...Pestele de la cap se impute! Asa o fi?
-------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
Sep 19 2007, 08:33 PM
Post
#114
|
|
pilot Group: Membri Posts: 280 Joined: 29-June 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 50.063 |
QUOTE(en112736) ca o paranteza, eu am fost la revizia de 10000 de km la cluj (nu zic firma ca se stie care e....) si a fost ultima data cand mai calc pe acolo in mod benevol.....
mi s-a pus ulei castrol magnatec de mi s-a infundat motorul dupa 1000 de km (bateau tachetii de m-au omorat cu nervii).... Ai dreptate. Si eu m-am lamurit cu cei din Cluj dupa ce ca m-au amanat 1 an de zile cu schimbatul unui rulment de presiune care face zgomot (am mai povestit pe aici problema, fiecare arunca vina unul pe altul) intr-un final sunt chemat ca "d-le v-a venit tot kitul de ambreiaj si sa veniti sa schimbam rulmentul" . Ma duc eu foarte bucuros si fericit in Cluj ca in sfarsit dupa un an de zile au binevoit cei de la SM sa trimita piesa. Au desfacut, au uns ceva pe acolo si atat. M-au mintit in fata ca au schimbat rulmentul. N-au schimbat nimic. N-aveau cum in 3 ore sa faca o astfel de manopera. L-a concluzia asta am ajuns la cateva zile dupa care am inceput sa am din nou acel zgomot la ambreiaj :bandit: Satul si scarbit de numarul imens de telefoane, timp pierdut si diagnostice probabil puse aiurea, am zis ca mai bine ma duc la prietenii nostrii unguri, macar oamenii aia daca pun mana pe masina nu isi bat joc de ea. Asa ca am sa le fac o vizita daca se agraveaza situatia cu ambreiajul. Uleiul e intr-adevar de toata jena. Multumesc en112736 pentru link. E alegerea corecta -------------------- Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
|
|
|
Sep 20 2007, 01:17 PM
Post
#115
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 3-May 07 From: Bucuresti Member No.: 105.313 |
QUOTE(en112736) mi s-a pus ulei castrol magnatec de mi s-a infundat motorul dupa 1000 de km (bateau tachetii de m-au omorat cu nervii)....
tre sa merg si eu in cateva luni la revizie si zi si mie...care e problema cu acest ulei, de care alte uleiuri sa ma feresc, ce e recomndat? mersi |
|
|
Sep 20 2007, 03:03 PM
Post
#116
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 26-August 07 From: Bucuresti Member No.: 112.729 |
io zic sa-ti cumperi tu toate consumabilele de care stii ca ai nevoie....
te duci cu ele in traista si la nemernici le platesti doar manopera...a, da...si casti bine ochii sa nu patesti ca mine....sa-ti factureze manopera de la alt model..... am mai scris, am bagat ulei mobil1 5w30 full synth esp (l-am gasit la 225 ron) filtru de ulei marca man, filtru de aer nu stiu de care mi-au pus ei.... in fine, la orice magazin de piese auto mai serios gasesti pe modelul de suzuki 2006 cam tot ce iti trebuie, le comanzi si in maxim 2 zile oamenii aia ti le aduc... eu iti recomand magazinele de peise care lucreaza cu reteaua autonet foarte serviabili, preturi ok (adaosuri mici), piese de calitate.... |
|
|
Sep 21 2007, 08:22 AM
Post
#117
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 3-May 07 From: Bucuresti Member No.: 105.313 |
QUOTE(en112736) io zic sa-ti cumperi tu toate consumabilele de care stii ca ai nevoie....
te duci cu ele in traista si la nemernici le platesti doar manopera...a, da...si casti bine ochii sa nu patesti ca mine....sa-ti factureze manopera de la alt model..... am mai scris, am bagat ulei mobil1 5w30 full synth esp (l-am gasit la 225 ron) filtru de ulei marca man, filtru de aer nu stiu de care mi-au pus ei.... in fine, la orice magazin de piese auto mai serios gasesti pe modelul de suzuki 2006 cam tot ce iti trebuie, le comanzi si in maxim 2 zile oamenii aia ti le aduc... eu iti recomand magazinele de peise care lucreaza cu reteaua autonet foarte serviabili, preturi ok (adaosuri mici), piese de calitate.... mersi mult, o sa retin ce ai zis aici |
|
|
Sep 23 2007, 12:41 PM
Post
#118
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 137 Joined: 28-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.633 |
Din ce am vazut, cei de la B&S folosesc ulei marca Mobil 1.
|
|
|
Oct 30 2007, 04:14 PM
Post
#119
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 1-June 03 From: Bucuresti Member No.: 12.999 |
Ai dreptate. Si eu m-am lamurit cu cei din Cluj dupa ce ca m-au amanat 1 an de zile cu schimbatul unui rulment de presiune care face zgomot ...Multumesc en112736 pentru link. E alegerea corecta Ai mare grija cu problema la rulment, exista si scenariul in care zgomotul nu se agraveaza, ci rulmetul se gripeaza direct dupa acest zgomot situatie in care sigur se strica si placa de presiune (arcul acesteia) si risti sa nu mai poti continua drumul. Bafta. -------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D Linea Sol 2004
Suzuki Swift 1.3 GC 2006 |
|
|
Oct 30 2007, 09:11 PM
Post
#120
|
|
pilot Group: Membri Posts: 280 Joined: 29-June 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 50.063 |
Bine, diagnosticul e pus tot de ei. Poate sa nu fie rulmentul de presiune, nu mai stiu ce sa cred. oricum, e o manopera mare si inca nu am avut timp sa ma ocup de ea. sper sa nu raman in drum pe undeva
-------------------- Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 12:05 AM |