Ce pareri aveti de serviciile B&S Motors? |
This topic is about Ce pareri aveti de serviciile B&S Motors?, the author, lucian14, wrote about: Andrei eu am senzatia ca tu te-ai suparat...Am zis ca unii membrii pot sa creada ca ai oarece legatura cu Suzuki fiindca ai in nick numele Suzuki. Nu ... To read more just scroll down
Ce pareri aveti de serviciile B&S Motors? |
May 25 2007, 04:18 PM
Post
#61
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
Spre exemplu eu nu mi-as pune nicku Lucian Toyota sau Lucian Daewoo ca suna a reclama si nu m-au platit astia sa fac asa ceva si nici reclama gratis nu vreau sa le fac ca nu merita. Eu le-am dat lor banii cand am luat masina nu invers... -------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
May 25 2007, 08:57 PM
Post
#62
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Lucian,nick-ul l-am schimbat acum cam...3 ani,cand abia ma inregistrasem pe forum,ca sa scap de cifrele din coada. Si atunci vroiam ceva de genu A N D R E I,sau Andrei simplu,dar era ocupat,asa ca Admin (sau Guerilla,nu mai stiu) mi-a pus Suzuki la coada.
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
May 30 2007, 04:38 PM
Post
#63
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.611 Joined: 10-March 05 From: Pitesti Member No.: 41.998 |
Cu toate ca nu am cumparat masina de la ei, ci de la celalalt dealer din
Timisoara (Sara) ,sunt multumit de cei de la B&S atat cat am avut probleme,si anume :diverse informatii despre masina care ma interesau, revizia de 10 mii de km (pana si pretul a fost ok,si nu prea ma asteptam) si acum pe coada o problema aparuta la radio -cd -ul masinii.Vorbesc aproape saptamanal cu cineva de la service pt a rezolva problema aparuta la urmatoarea revizie. In concluzie din punctul meu de vedere sunt in regula. P.S. GV este masina care isi merita toti banutii care i am dat pe ea ,si eu culmea am intors spatele toyotei pt ea,si asta o spun eu care posed ,nu vorbesc din carti cu povesti. -------------------- |
|
|
Jul 11 2007, 03:59 PM
Post
#64
|
|
novice Group: Membri Posts: 36 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 108.342 |
De fiecare data cand am sunat dealer-ul ,am avut senzatia ca trebuie sa-l imping de la spate:nu stia nimic despre masinile care trebuia sa le livreze,nu raspundea la telefon,mereu imi spunea ca nu el se ocupa cu transportul masinilor de la Curtici ci colega lui (?!)...si de doua ori a fost foarte mirat ca nu a ajuns masina mea pe trailer.Nu cunosc ordinea in care sunt aduse masinile de la Curtici si mai ales prioritatile(...!), dar este inadmisibil ca unii clienti sa-si primeasca masinile mai repede, iar altii cu intarziere.Termenul de livrare si seriozitatea, probabil ,depind de dealer. Ceea ce ma deranjeaza cel mai tare e ca m-au incurcat . La mine timpul este pe bani ,mai ales ca eu nu am stat la negocieri cu dealer-ul pt. prima revizie gratuita sau montarea alarmei gratis:cat a cerut atat am dat! Sper ca relatia mea cu BSmotors ,in calitate de client, sa revina la normal. :scratchchin: |
|
|
Jul 11 2007, 04:00 PM
Post
#65
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
-------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
Jul 11 2007, 08:59 PM
Post
#66
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
IMi pare rau ca aud asemenea lucruri.Un telefon la OPC sau ceva de genu nu ar putea ajuta?Presupun ca in contract nu zice nimic de penalizari in legatura cu intarzierea,nu?
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Jul 14 2007, 08:24 AM
Post
#67
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 106 Joined: 14-December 06 From: Bucuresti Member No.: 94.920 |
Au aparut deja 10 voturi contra... imi place ca cei care au votat asa au omis sa spuna si de ce; in afara de vreo doi-trei. Gasesc ca pe de o parte asa ar fi fost corect, iar pe de alta parte, am fi stiut si noi la ce sa ne asteptam...
-------------------- 2007 Suzuki Swift 1,3 GS
2003 Matiz 0,8 E |
|
|
Jul 19 2007, 11:53 AM
Post
#68
|
|
novice Group: Membri Posts: 36 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 108.342 |
Am primit masina!A trebuit sa schimb dealer-ul,ca altfel nu o primeam nici acum...
Multumesc doamnei Paula Iliescu pt. profesionalismul de care a dat dovada. Oricum parerea mea : feriti-va de sediul din Stefan cel Mare cand vreti sa cumparati o masina - au probleme de comunicare cu sediul central si riscati sa primiti masina cu intarziere. |
|
|
Jul 19 2007, 03:46 PM
Post
#69
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.176 Joined: 10-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.601 |
Din ce am interactionat pana acum cu cei de la B&S (Stefan Cel Mare discutii, Pipera drive teste) sunt absolut ok.
Am fost sunat dupa drive test de tipul din Stefan Cel Mare, ne-am conversat ceva, foarte interesat sa vanda. Din partea mea, in acest stadiu sunt ok. Prin comparatie cu Honda, am trimis un mail acum 2 zile, mail in care solicitam cateva info si un drive test. Raspuns nu exista. -------------------- RENAULT Laguna II, 2.0 16 V, Privilege
''Nu viteza ucide, oprirea brusca o face'' |
|
|
Jul 23 2007, 02:16 PM
Post
#70
|
|
sofer Group: Membri Posts: 81 Joined: 10-June 07 From: Bucuresti Member No.: 108.079 |
Luka : pt honda intra pe hondaauto.ro , dealerul Asko , sunt mult mai prompti decat Carpati. Sau intra pe hondafan.ro si la sectiunea de dealeri gasesti nr de telefon si tot timpul sunt dealeri care posteaza acolo.
-------------------- 2006 Acord 2.0 Executiv MT
2007 Suzuki Swift Sport 2008 Subaru Forester 2.5 XT 4-EAT |
|
|
Jul 24 2007, 08:40 AM
Post
#71
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.176 Joined: 10-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.601 |
Ok, mersi frumos, am trimis si aici un mesaj, sa vedem.
-------------------- RENAULT Laguna II, 2.0 16 V, Privilege
''Nu viteza ucide, oprirea brusca o face'' |
|
|
Jul 24 2007, 09:23 PM
Post
#72
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
pentru binele vostru sper ca dealerii suzuki sa-si schimbe sistemul de gandire si de lucru cu clientii. Poate ca atunci cand se va intampla asta voi cauta si eu o masina suzuki (nu ca nu ar fi masini bune scoase de prietenii cu ochisori oblici - problema e la bizonii romanesti) ) :wave:
-------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
Aug 20 2007, 11:21 AM
Post
#73
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 19-August 07 From: Bucuresti Member No.: 112.308 |
Buna ziua,
As dori sa va povestesc experienta mea legata de firma B&S Motors La sfarsitul lunii februarie am intrat in posesia unui Suzuki Swift GLX. Nimic de reprosat la tot ce inseamna livrare, ba din contra, relatia cu dealerul a fost foarte buna. S-au incadrat in termenul pe care mi l-au spus initial, totul ok. La jumatatea lunii iunie am avut un accident destul de urat. Un taximetrist m-a lovit in spate si m-a proiectat in cel din fata. Am dus masina in serviceul B&S din tunari, imi spun ca in o luna masina ar trebui sa fie gata. In tot acest timp am sunat d 2-3 ori si mi s-a spus ca nu au venit toate piesele.... Dupa o luna si jumatate, intr-o joi sun, mi se spune ca masina e gata, mai putin parbrizul care trebuie lipit, si devizul de plata care deasemenea nu este gata. Tin sa mentionez ca masina este asigurata la Generali. Vineri revin cu un telefon, mi se spune ca parbrizul nu s-a lipit deasemenea devizul nu este gata. Luni parbrizul este lipit, dar, dar devizul nu este gata. Marti in sfarsit e gata devizul, dar nu a venit acceptul de plata. Sun la Generali, sunt asigurat ca se va raspunde la mail, si ma duc sa iau masina. Degeaba, mi se spune ca mai dureaza, sa ma duc acasa. Primesc de asemenea copie a devizului. Ma duc acasa, miercuri revin cu telefon, dar domnul de la service nu este de gasit. La sfarsitul zilei reusesc sa dau de dansul la telefon dar imi spune ca mai mult sta la telefon decat face treaba. Joi sun din nou, mi se spune ca nu a venit acceptul de plata de la asigurator. Ma duc personal la asigurare, unde aflu ca dansi nu au primit nici un deviz. Le dau eu devizul, domnul de la asigurare il ia la puricat. Taie cate ceva la manopera, pentru ca "nu e posibil sa demontezi un haion intr-o zi", pe la piese pentru care nu existau poze, si pe la chesti neexplicate gen: CAPAC si suma in dreptul ei. Ma duc la service cu devizul semiaprobat, Domnul de acolo imi spune ca nu pot sa iau masina. Incerc sa-i explic ca nu e vina mea ca nu a facut un deviz ca lumea insa degeaba. Tin sa precizez ca am stat cateva ore la service timp in care am fost tratat cu o maxima indiferenta. Eram rugat sa astept pe scaun, timp in care vedeam cum altii ridica masina. Intr-un final mi se propune sa las GAJ 250 lei diferenta pentru piesele care nu au fost aprobate. Intreb daca voi recupera acesti bani, dansul ma asigura ca da. De dragul de a lua masina accept propunerea, cer insa sa primesc poze pentru piesele pentru care las gaj. Domnul nu gasea poze pentru toate, alte ore asteptate, in care mi se spune "Daca nu vreti sa dati 250 lei nu mai bine mai asteptati pana se rezolva? Nu ca va amenint dar....". Intr-un final imi da trei poze si las 150 lei. De asemenea mi se mai spune ca cei de la asigurari s-au inrait in ultima vreme, ca 250 lei nu e nimic pentru Generali avand in vedere ca devizul se ridica la aproape 5000E. Intreb daca pentru B&S nu este acelasi lucru, adica mai conteaza 250 lei daca tot incaseaza aproape 5000E? Ma duc sa iau masina. Aici alta surpriza. Toate plasticele rupte, pline de pamant erau pe bancheta din spate, fara nici o husa, folie nimic. Aripa stanga fata ciobita, sunt asigurat ca la revizie se va picura putina vopsea acolo. Plec spre casa, bucuros totusi ca am reusit sa iau masina. Acasa, alte surprize. Masticul folosit pentru prinderea lunetei era intins, haionul zgariat barbar pe interios, probabil cand au montat luneta + alte ciobituri micute ale vopselei pe la usi. Dupa 2 saptamani, martea trecuta, sun la service si intreb daca pot sa vin sa ridic banii, mi se spune ca E POSIBIL sa-i recuperez. Sunt asigurat ca voi primi pana joi un telefon, azi e luni si nimic.... Concluzia, cel putin pentru mine: Degeaba suzuki face masini foarte bune, la preturi competitive, degeaba cei de la vanzari fac tot posibilul sa fie cat se poate de profesionisti, mai devreme sau mai tarziu ajungem la service. B&S este unicul service suzuki in apropierea bucurestiului. Mai este unul la Timisoara din cate stiu. |
|
|
Aug 20 2007, 12:53 PM
Post
#74
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
Asta e de ras daca nu ar fi de plans...Andrei Suzuky mai ai ceva de comentat la asa situatie?!!!
-------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
Aug 20 2007, 02:19 PM
Post
#75
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
QUOTE(Marius112315) Degeaba..., degeaba cei de la vanzari fac tot posibilul sa fie cat se poate de profesionisti, mai devreme sau mai tarziu ajungem la service.
Aici ai spus o vorba mare care se aplica mai mult sau mai putin pentru toate service-urile din tara asta. Experienta ta e una neplacuta dar din pacate adevarata, si eu am podul plin de povestiri adevarate de genul celei de mai sus, mai subtiri insa, deoarece nu am avut avarii asa de mari la masina si service-ul ... pare a fi ceva mai ok. Ce e mai trist insa, si observ chestia asta si in sectiunea Suzuki, nu numai in sectiunea Mitsubishi...imediat ce posturile unei persoane incep sa fie mai critice la adresa unor modele, service-urilor samd...tonul si exprimarea altora incep sa devina mai "categorice" si mai putin prietenoase de parca s-ar intra intr-un fel de conflict. Bafta! PS. Nu sunt posesor de Suzuki dar simpatizez cu Swiftul si va urmaresc posturile.Scuze pentru implicare. -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Aug 20 2007, 05:32 PM
Post
#76
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 106 Joined: 14-December 06 From: Bucuresti Member No.: 94.920 |
QUOTE(Marius112315) ...mai devreme sau mai tarziu ajungem la service.
B&S este unicul service suzuki in apropierea bucurestiului. Mai este unul la Timisoara din cate stiu. ...din pacate, adevarat. Intrebare: in caz de avarie, sau hai sa zicem accident, trebuie sa duci masina musai la reprezentanta? Stiu ca de regula asigurarile (casco) iti recomanda ei serviceul... -------------------- 2007 Suzuki Swift 1,3 GS
2003 Matiz 0,8 E |
|
|
Aug 20 2007, 06:30 PM
Post
#77
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
QUOTE(lucian14) Asta e de ras daca nu ar fi de plans...Andrei Suzuky mai ai ceva de comentat la asa situatie?!!!
Si problema ta este....care? Intr-adevar,este o intamplare nefericita si imi pare rau.Si eu am avut masina in service,trebuia sa imi schimb bara,si eu am avut probleme cu cei de la asigurari.Numai ca la mine a fost intarzierea de cateva ore,nu zile. Eu nu as fi luat masina de acolo.Punct.Muream cu ei de gat.Asa ceva nu se face. P.S:ti-am zis de 15 mii de ori ca Suzuki se scrie cu I,nu cu Y. -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Aug 20 2007, 06:40 PM
Post
#78
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
Pai mai devreme te mirai ca au aparut cam multi nemultumiti (adica am timp de pierdut cu clone?!)...ca eu visez la nesimtirea celor de la suzuki ....samd
Iti repet aici era incompetenta celor de la Suzuki mai reciteste povestea - nu a asiguratorului!!! -------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
Aug 20 2007, 06:49 PM
Post
#79
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Bun,si nu am inteles care e problema cu mine.Am inteles ce a patit omul,imi pare rau,dar asta e.Nu e vina mea.Eu am zis si cand am fost multumit,si cand am fost nemultumit de serviciile lor.Si eu,si altii de pe forum,din cate se pare. Asa ca nu inteleg de ce te bagi asa..aiurea.
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Aug 20 2007, 07:31 PM
Post
#80
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
Cum spuneam suspecta atitudinea ta de a scoate mingea in aut din terenul lui Suzuki....cam ori de cate ori apare o problema incerci sa o minimalizezi...nu castiga nimic Suzuki cu atitudinea asta...Ei trebuie sa-si imbunatateasca serviciile nu noi opiniile! De ce te deranjeaza faptul ca-i critic in contradictie cu atitudinea ta de a-i lauda ? Spuneai ca nu ai nici o legatura cu ei...
-------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 04:55 AM |