Masina anului 2005!? |
This topic is about Masina anului 2005!?, the author, igor_tm, wrote about: Ar mai fi la clasa asta si Renault Modus. ... To read more just scroll down
Masina anului 2005!? |
Apr 8 2006, 10:05 PM
Post
#21
|
|
sofer Group: Membri Posts: 62 Joined: 17-March 06 From: Timisoara Member No.: 71.015 |
-------------------- Tot ce-i genial e simplu. Einstein
|
|
|
Apr 9 2006, 10:21 AM
Post
#22
|
|
sofer Group: Membri Posts: 72 Joined: 14-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.808 |
nu stiu de ce dar modus nu este succes nici la noi nici in vest. renault are pierderi mari pe modelul asta.
|
|
|
Apr 10 2006, 02:18 PM
Post
#23
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 26-March 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 71.821 |
E adevarat ! Romanii nu au inca puterea financiara de a alege o masina fara sa se gimdeasca in primul rind la pret. Dar nici vesticii nu sint mina larga. Uita-te oriunde intr-o capitala europeana si ai sa vezi ca majoritatea masinilor fac parte din clasa mica !
Cit priveste afirmatia lui Mihai ca "Plus ca la banii pt. un supermini dotat poti lua o masina din clasa compacta - Megane II, Primera sau Astra si care sint mai masini "- este gresita. Pai daca mie imi trebuie o masina economica de oras pe care sa o parchez usor si circul 80% singur si nu car nimic pt. ce sa-mi iau un Megane ? Adica Opel Astra este mai masina decit Toyota Yaris ? ? ? prin ce si de ce ? Iar cu pretul nu-i chiar asa: pai un Megan sau Astra sau Nissan se invirt intre 13.000 - 14.000 euro / cip... Toyota Yaris 11300 cip - Colt 10750 cip - noul Swift - 9500 cip - asa ca nici aici nu prea ai dreptate : 1.Un Swift nu este este cam la acelasi pret cu un Colt ( dif. de 1250 euro) 2.Suzuki are un motor de 1.3 / 92 cp - Colt 1.3 / 95 cp iar Toyota 1.3 / 87 cp . Asta nu inseamna ca Suzuki are un motor mai slab decit Colt-ul...dupa aceasta logica Toyota ar avea cel mai prost motor !!! |
|
|
Apr 10 2006, 09:54 PM
Post
#24
|
|
sofer Group: Membri Posts: 62 Joined: 17-March 06 From: Timisoara Member No.: 71.015 |
Dilema mea este ca eu mai fac si drumuri lungi de 2-3 mii km de vre-o 2-3 ori pe ani. Masinile mici au suspensia cam tare, altfel n-ar ramane pe sosea. Cum impac capra cu varza? Adica o masina mica pentru oras si totadata confortabila pentru drumuri lungi. Nu cred-ca exista compromis. Ori una ori alta. Sper sa gresec si sa existe totusi o masina mica care sa nu scuture asa tare, ca dupa 2 mii de km nu mai aud nimic :bash: si nu-mi mai simt picoarele :ban: Cat despre Swift 2, mi s-a parut motorul de 1.3l relativ slab, in comparatie cu un Colt de 1.3l (am facut drive test pe ambele). Poate conteaza si cutia de viteze si obiceiul de condus. Daca sa ma orientez spre Swift 2 numai motorizare de 1.5l benzina sau motorul diesel ar intra in calcul. -------------------- Tot ce-i genial e simplu. Einstein
|
|
|
Apr 10 2006, 10:36 PM
Post
#25
|
|
pilot Group: Membri Posts: 303 Joined: 24-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.298 |
QUOTE Iar cu pretul nu-i chiar asa: pai un Megan sau Astra sau Nissan se invirt intre 13.000 - 14.000 euro / cip...
Nu prea esti la curent cu preturile...Alea sunt masini la 14mii DDP, beneficiind de importante discounturi acum. Iar daca spui ca in genere romanul se gandeste la bani, pai atunci nu cred ca-si permite si masina de oras si masina de concediu sau de familie...ci un compromis, care e cel mai bine reprezentat de compacte (prin spatiu interior ceva mai mare si prin portbagaj superior), nu de mini... |
|
|
Apr 11 2006, 07:03 AM
Post
#26
|
|
sofer Group: Membri Posts: 62 Joined: 17-March 06 From: Timisoara Member No.: 71.015 |
QUOTE(calin...) nu stiu de ce dar modus nu este succes nici la noi nici in vest. renault are pierderi mari pe modelul asta.
Eu am vazut deja cateva bucati Modus prin Timisoara, dar nici un Swift 2 N-am urmarit evolutia la nivel international, insa la francezi le plac masinile mici, am fost surprins acum doi ani sa vad in Tolouse undeva 40% din masini pe strazile orasului erau Twingo. Modus se vrea sa ia locul lui Twingo, ramane de vazut cat de reusit este produsul, poate inca are probleme si lumea stie de ele, de aia nu se inghesuie sa dea banii pe Modus. -------------------- Tot ce-i genial e simplu. Einstein
|
|
|
Apr 11 2006, 07:17 AM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
OFF TOPIC:
Ma indoiesc ca ai vazut mai multe Twingo decat Clio bicorp.Si eu am fost prin Paris si am vazut ce masini au. Mai surprinzator a fost sa vad Anglia plina de Clio,care era cel mai des intalnit model de la Renault,urmat de Laguna 2. -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Apr 11 2006, 07:28 AM
Post
#28
|
|
sofer Group: Membri Posts: 62 Joined: 17-March 06 From: Timisoara Member No.: 71.015 |
QUOTE(E d d i e) OFF TOPIC:
Ma indoiesc ca ai vazut mai multe Twingo decat Clio bicorp.Si eu am fost prin Paris si am vazut ce masini au. Posibil, Clio imi era cunoscut, poate nu l-am bagat in seama. Am ramas impresionat de cantitatea de Twingo, care in Romania este raritate. Intr-un oras ca Tolouse cu strazile inguste (si Parisul la fel) Twingo este masina cea mai potrivita. Insa fiind provincie, lumea nu se da in laturi de Twingo, pe cand Paris este Paris, nu-si permit sa se coboare la un Twingo asa ca s-au oprit la Clio -------------------- Tot ce-i genial e simplu. Einstein
|
|
|
Apr 11 2006, 01:03 PM
Post
#29
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 26-March 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 71.821 |
[quote="Mihai66305"]
Nu prea esti la curent cu preturile...Alea sunt masini la 14mii DDP, beneficiind de importante discounturi acum. /quote] In privinta preturilor ai dreptate, sint discounturi, m-am uitat pe site-ul Renault si am vazut oferta Renault Megane la 11.342 euro/cip ( e drept fara AC, geamuri electr. spate, ogl. electr. faruri ceata ) - var. full costa 13.363 cip. In ceea ce priveste faptul ca romanul se uita la bani - da se uita la bani. Exemplul cel mai elocvent il reprezinta vinzarile Logan, respectiv Clio Symbol, care intr-adevar sint un compromis intre clase. Din clasa mica - mare si ieftin. Dar cum spunea Igor sau Eddie, in vest se cauta masini din clasa mica - pt. avantajele oferite. Si nu sint convins ca in Franta - de pilda - toti cei care au Clio au obligatoriu si un Megane pt. concedii. Poate o varianta interesanta "de compromis" la noi cred ca ar fi noul Hyundai Accent. IGOR, spune-mi te rog, am inteles ca ai Suzuki Ignis ? - sau gresesc, si daca ai - cum este in raport cu Mitsubishi Colt ( dupa drive-test ) |
|
|
Apr 11 2006, 09:56 PM
Post
#30
|
|
sofer Group: Membri Posts: 62 Joined: 17-March 06 From: Timisoara Member No.: 71.015 |
QUOTE Dar cum spunea Igor sau Eddie, in vest se cauta masini din clasa mica - pt. avantajele oferite. Si nu sint convins ca in Franta - de pilda - toti cei care au Clio au obligatoriu si un Megane pt. concedii.
Sorin, te contrazic. Cunosc destul de multi francezi care au bani pentru o a doua masina (colegii mei francezi) dar care merg in concediu cu Twingo asta in cazul in care nu merg cu trenul sau avionul. Vesticii cand merg in concediu nu vor sa-si bata capul cu condusul, asa ca pica necesitatea cu masina de vacanta. Noi insa preferam sa mergem cu masina, interesanta caracteristica a romanilor QUOTE Poate o varianta interesanta "de compromis" la noi cred ca ar fi noul Hyundai Accent.
IGOR, spune-mi te rog, am inteles ca ai Suzuki Ignis ? - sau gresesc, si daca ai - cum este in raport cu Mitsubishi Colt ( dupa drive-test ) Pe moment eu am un Swift 1, care a fost masina potrivita la momentul potrivit. N-am avut nici o problema cu masina, insa intre timp au aparut si alte alternative, printre care Swift 2, Colt, Yaris si mai nou Accent. Am condus primele 3, la Yaris m-a speriat pretul, Swift 2 1.3l, slabut motorul, Colt - tinuta buna la drum, motor bijuterie (1.3l) dar cam rigida suspensia. A ramas Accent, urmeaza si cu ala un drive test. Eu sunt "obsedat" cu suspensiile "tari". Swift 1 are suspensia destul de rigida, asa ca atunci cand urc intr-o masina toata atentia este indreptata la suspensii :angel: In plus la astea, eu fac drumuri lungi, 2-3 mii km dintr-un foc, la Swift 1 pozitia de condus nu este potrivita pentru asa durmuri lungi. In mare criteriile dupa care m-as conduce ar fi: suspensia, pozitia de condus, performantele motorului, securitatea (ABS, airbag-uri, EBD) si dupa aia celalte, gen oglinzi incalzite, scaun incalzit, portbagaj mare, garda la sol... Nu voi lua insa nici o decizie fara a incerca toate masinile candidate. Oferta s-a diversificat in ultima vreme atat de mult ca vanzatorii au inceput sa se bata pe clienti (cel putin in Timisoara se intampla astfel la unii dealeri). -------------------- Tot ce-i genial e simplu. Einstein
|
|
|
Apr 12 2006, 01:12 PM
Post
#31
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 26-March 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 71.821 |
Si eu sint intr-o situatie oarecum asemanatoare cu a lui Igor, am vindut Fabia, si caut o masina... inca sint nehotarit. Poate dupa drive-testele lui igor mai aflam noutati. Cit priveste suspensiile, greu sa gasesti o masina din clasa mica cu supensii "moi". Si Fabia are aceleasi suspensii dure. Pot spune insa ca Renault Megane are suspensii placute.
Problema care ma framinta pe mine este garda la sol. Foarte multe masini au garda extrem de joasa ( ex.Yaris 12 cm ) iar cind iesi un pic la iarba verde... sau chiar pe soselele patriei apar probleme. Eu cu Fabia daca treceam peste o sticla de plastic ( 2 L ) riscam sa o ating ! Cind mergi pe Valea Oltului de fiecare data mai gasesti bolovanis pe jos, iar noaptea... Apoi cind mai mergi pe la tara, aceeasi poveste... Din cauza asta ma tot gindesc la o masinuta cu garda mai sus ( Suzuki Ignis ? ) sau ... nu stiu, poate aveti voi alte sugestii. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 12:45 PM |