Reclamatie la producator Suzuki, ma gandesc sa reclam "seriozitatea" unuia dintre Dealeri/Servi |
This topic is about Reclamatie la producator Suzuki, the author, BazaX, wrote about: A facut cineva pana acum reclamatie directa la Suzuki legata de serviciile proaste ale Dealerului/Seviceului autorizat ? Daca da ? cum ati procedat ? ... To read more just scroll down
Reclamatie la producator Suzuki, ma gandesc sa reclam "seriozitatea" unuia dintre Dealeri/Servi |
Feb 5 2008, 12:52 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 19-October 07 Member No.: 115.168 |
Daca da ? cum ati procedat ? A avut ceva rezultate ? Ati reclamat intr-un fel sau altul vre-un service autorizat ? (OPC, etc, etc) ce rezultate ati obtinut ? merci, X |
|
|
Feb 6 2008, 11:40 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 102 Joined: 3-October 07 From: Bucuresti Member No.: 114.882 |
Cel mai bine ar fi sa ne spui si ce ai patit... Cred ca ne intereseaza pe toti.
This post has been edited by Visatoru: Feb 6 2008, 11:40 AM -------------------- Suzuki Swift 1.3 GLX
|
|
|
Feb 6 2008, 12:24 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 19-October 07 Member No.: 115.168 |
Cel mai bine ar fi sa ne spui si ce ai patit... Cred ca ne intereseaza pe toti. Salut, nu acum ... toate la timpul lor, ... Service-ul despre care vorbesc se afla inca in perioada de gratie. (de aia nici nu-i pomenesc numele/locatia. .. si inca ii consider baieti buni). Am motive sa cred ca vor depasi perioada de gratie si atunci vreau sa fiu pregatit. sti cazuri care au reclamat direct la Suzuki ? sti cazuri care au reclamat la OPC ? merci, x |
|
|
Feb 6 2008, 12:45 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Apropo,daca cumva masina ta este luata pe firma,OPC-ul nu se baga. Singura solutie ar fi scrisoare catre Suzuki Ungaria,sau,de ce nu,Japonia. -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Feb 6 2008, 01:11 PM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 102 Joined: 3-October 07 From: Bucuresti Member No.: 114.882 |
This post has been edited by Visatoru: Feb 6 2008, 01:12 PM -------------------- Suzuki Swift 1.3 GLX
|
|
|
Feb 6 2008, 02:13 PM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 19-October 07 Member No.: 115.168 |
Cu atatat secretism nu cred ca rezolvi nimic. Poate si altii s-au confruntat cu problemele tale si le-au rezolvat in alte moduri. Problemele mele nu sunt iesite din comun. E vorba despre probleme cu care majoritatea clientilor se confrunta. Secretismul vine din timpul care inca l-am acordat lor sa-mi rezolve problema. Iar pana atunci stau cuminte.... dar ma informez Apropo,daca cumva masina ta este luata pe firma,OPC-ul nu se baga. Singura solutie ar fi scrisoare catre Suzuki Ungaria,sau,de ce nu,Japonia. Nu e vorba de firma. e vorba de mine. OPC e ce-a de-a 2 cale, dar pentru ca acolo stiu cum sa ajung, ... n-am mai intrebat. Cunosti cazuri cand dealeri au fost reclamati la OPC ? Cunosti si rezultatele/urmarile reclamatilor ? Stiti adrese de email de la Suziki Ungaria sau Suzuki Japonia ? Stiti pe cineva care sa mai fi facut asta ? |
|
|
Feb 8 2008, 12:00 AM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 181 Joined: 24-September 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 114.672 |
miine va veni la debretin domnul care e responsabil pentru toti dealerii din partea estica a ungariei.dupa ce am auzit din ce in ce mai multe plingeri in legatura cu service-ul,si nu in ultimul rind atitudinea unor dealeri,am lasat vorba ...ca azi miine ajungem ca oamenii de frica service-ului sa nu mai cumpere suzuki...sper ca miine primesc un raspuns
va rog frumos sa ziceti pe fata tot ce ati patit.cu cit stim mai multe,cu atat e mai bine.eu am sa zic mai departe ungurilor,dar ma pot baza doar pe ceea ce imi ziceti voi,ca eu nu am incercat cum e pe la noi.... btw...am mentionat azi pe acolo "oferta" celor d la redtor...adica iti livreaza masina comandata in februarie in august...vreau sa zic ca omul nu era chiar de acord.in cllipa asta, din momentul comenzii pana la predarea masinii poate sa treaca 2 luni!hai fie 2 luni si o saptamina...si daca masina se va fabrica dupa comanda! intr-adevar au fost si vor fi perioade,cind se va lungi sau se va scurta aceasta perioada...dar totusi,sa nu exageram. -------------------- Warning!I have an attitude,and I know how to use it!
|
|
|
Feb 11 2008, 10:39 AM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 19-October 07 Member No.: 115.168 |
Problema mea e simpla si de cand lumea : m-au amanat si amanat din nou.
Masina mea a fost lovita frontal. Mi-au tinut masina in service mai mult de 3 saptamani pentru reparatii care au durat pana la urma maximul 4 zile. Cred cu tarie ca daca nu puneam presiuni, ar fi fost mai mult de 3 saptamani. Printre altele, .. am scris un email si la Suzuki Morotors Corporation in Japonia. Cand am noutati pe tema,... anunt. |
|
|
Feb 11 2008, 02:18 PM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 102 Joined: 3-October 07 From: Bucuresti Member No.: 114.882 |
Imi pare rau sa aud ca ai lovit-o. Sa ne spui si noua cat a costat toata afacerea si ce ai schimbat la ea. Ca sa ne facem o idee cu privire la costul pieselor. Sper ca ai avut Casco la ea.
This post has been edited by Visatoru: Feb 11 2008, 02:19 PM -------------------- Suzuki Swift 1.3 GLX
|
|
|
Feb 11 2008, 04:16 PM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 157 Joined: 25-June 07 From: Timisoara (Timis) Member No.: 109.030 |
Let me guess... e cumva vorba despre dealer-ul din zona de vest a tarii ?
-------------------- ****************************************
Suzuki Ignis 1.3 4WD GLX A/C |
|
|
Feb 11 2008, 09:44 PM
Post
#11
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 19-October 07 Member No.: 115.168 |
Imi pare rau sa aud ca ai lovit-o. Sa ne spui si noua cat a costat toata afacerea si ce ai schimbat la ea. Ca sa ne facem o idee cu privire la costul pieselor. Sper ca ai avut Casco la ea. Din pacate nici macar n-am lovit-o eu ... ... reparatia am facut-o pe Casco, iar cei de la Casco vor recupera banii de pe RCA-ul celui care m-a lovit. Din cat am vazut eu pe devize peste 8000 RON a costat toata afacerea ... Ca norocu ca n-am platit eu. Au schimbat: radioatoarele amandoua, masca fata cu plasticele negre de prin fata, barile de protectie de sub masca, capota, un far, tot felul de alte plastice si fiare care nu stiu cum se numesc. A trebuit revopsita partial o aripa, usa si toate componentele noi. acum arata bine ... nu sunt specialist dar imi pare ca au facut o treaba foarte buna. pacat de intarzieri |
|
|
Feb 11 2008, 09:46 PM
Post
#12
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 19-October 07 Member No.: 115.168 |
|
|
|
Feb 11 2008, 10:18 PM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 157 Joined: 25-June 07 From: Timisoara (Timis) Member No.: 109.030 |
Let me guess... e cumva vorba despre dealer-ul din zona de vest a tarii ? Ghicesti corect. Da, da... sa stii ca si eu am avut probleme asemanatoare... m-au amanat 3 saptamani pana sa vin cu masina in service, apoi inca 2 saptamani pana am scos-o de la ei... pentru o treaba pe care ei au estimat-o la doua zile... si bineinteles ca am sunat eu, ba la ei, ba la asigurator pana sa apuc sa o scot ca altfel... Adevarul e ca au facut o treaba impecabila, daca nu avea numarul de inmatriculare, nu as fi bagat mana in foc ca e masina mea. Isi fac treaba foarte bine, din punctul asta de vedere nota 10, dar promptitudinea.... lasa fooooarte mult de dorit. La ceva timp dupa ce mi-am rezolvat problema, seful meu, cu masina nou cumparata, a avut probleme si a trebuit sa isi repare ceva pe Casco. A sunat la service si i s-a zis clar ca abia peste mai mult de o luna poate fi programat... Are Logan, cu service pe toate drumurile, de unde concluzia ca la majoritatea dealer-ilor se practica sportul asta national.... Bine ca ai scapat si ai scos masina ca noua.... mie mi-e groaza, daca ar fi sa mai am probleme... -------------------- ****************************************
Suzuki Ignis 1.3 4WD GLX A/C |
|
|
Feb 18 2008, 04:47 PM
Post
#14
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 16-January 08 Member No.: 116.083 |
ce este asta va las sa ghiciti.... PS: va explic maine ce am patit la "revizia" de 20k km. propun ca acest topic sa fie facut sectiune speciala si sa-l promovam cat mai sus cu putinta.....de ex. Suzuki Corporation Hungary.... This post has been edited by ntire2002: Feb 18 2008, 04:50 PM |
|
|
Feb 18 2008, 09:08 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Mama,sa nu-mi spui ca au uitat sa puna capacul de la ulei.
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Feb 19 2008, 08:53 AM
Post
#16
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 16-January 08 Member No.: 116.083 |
ba da....
si l-au cautat 3 ore dupa aia..... e inadmisibil.....asa ceva nu cred ca se poate intampla decat in romania....la service-uri autorizate.... sunt convins ca a gresi e omenesc, dar nu la nivelul asta.....ca sa fii autorizat sa faci service la o marca de masina trebuie sa respecti niste standarde si sa detii niste certificari, altfel nu poti sa te compari decat cu "nea gicu si fii srl" care poate sa-ti faca revizia fara nici o pretentie suplimentara.... ca sa recapitulez: 1) revizia de 10k km - schimbat filtru de ulei, aer, bagat castrol magnatec 10w40 (cu indice de vascozitate cu 12 mai mare decat recomanda producatorul) dupa 1000 km, tzacanit motor, aruncat ulei + filtru pe cheltuiala mea, bagat mobil 1 5w30 esp; cost total 460 ron revizia + 320 cost suplimentar = 780 ron 2) revizia de 20k km - schimbat ulei - de data asta adus de mine (strambat aia din nas) + filtre ulei, aer, polen (tre' sa ma uit de curiozitate daca intr-adevar cel de polen l-au schimbat) uitat capac ulei. am mers 4 km dupa care am simtit miros de ulei ars in habitaclu, ulei care a ajuns pe galerie si a inceput sa se arda.... cand am ridicat capota am vazut ce vedeti si voi in poza.... dat telefon la service, dealer, opc.... dupa 3 ore de telefoane la toti furnizorii de piese de schimb (i-am pus sa sune inclusiv la subaru, ca modelul justy gx3 e identic cu ignis, e echipat cu motor m13a), cei din service au gasit capacul cazut prin hala .... costuri totale: 260 ron ulei + 240 ron revizia + 30 ron curatat motor = 530 ron sunt convins (sa-mi sara capacul de la ulei daca nu e asa ..... ) ca nu s-a facut nimic la frane (reglat frane spate, verificat placute pe fata, frana de mana) mecanicul care mi-a facut revizia (pana in 25 de ani) de asemenea sunt ferm convins ca stie despre masini la fel de mult ca si tata, adica cunoaste la perfectie dacia 1300.... concluzii: sunt extrem de dezamagit acum dupa ce mi-au trecut nervii.... e inadmisibil ca la o reprezentanta care are niste certificari ISO sa se intample asa ceva; ma intreb ce pateam daca se executau lucrari pe partea de directie, suspensie sau frane....scriam de la sectia de urgenta ?!? o sa formulez zilele astea si o reclamatie in limba maghiara + poza anexata si o sa o trimit la cei din ungaria; oamenii aia trebuie sa-si gaseasca alte service-uri autorizate care sa poata sa faca fata cerintelor...altfel nu au decat de pierdut....lumea va renunta sa mai cumpere suzuki din cauze exclusiv subiective.... PS: despre dealer? ce as mai putea zice? l-am sunat cu 2 zile inainte de a merge la revizie pentru a-i cere o alta locatie din zona mea; raspunsul a fost ceva de genul: "singurul service autorizat este cel din cluj, ne pare rau; daca faceti revizia altundeva riscati sa pierdeti garantia; a, doriti sa puneti uleiul adusa de d-voastra? ne pare rau, dar singurul ulei acceptat de producator (sic!) este castrol; daca puneti alt tip de ulei si se strica ceva la motor nu ne asumam garantia....." cand vor intelege oamenii aia ca eu nu doresc sa profit de faptul ca am garantie la masina?!? doresc sa o folosesc fara sa se strice cat mai mult posibil.... nu pun ulei de 18 euro/litru ca sunt nebun, nu ?!? This post has been edited by ntire2002: Feb 19 2008, 04:50 PM |
|
|
Feb 19 2008, 10:52 AM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Citesc si nu imi vine sa cred.
Dar totusi cateva intrebari: -daca singurul ulei agreat e Castrol,de ce la BUcuresti se baga si Mobil1? -de ce a trebuit tu sa platesti pt greseala lor (ex:curatatul motorului)? -la ce dealer s-au intamplat toate astea? Scrie ca o sa vada lumea si poate o sa ii ocoleasca. -nu ai putut sa stai langa masina la revizie? Eu numai asa fac,si pana acum totul a fost ok. Nu le-o conveni la mecanici ca e cineva care isi baga nasul (eu),dar putin imi pasa. This post has been edited by Andrei Suzuki: Feb 19 2008, 10:53 AM -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Feb 19 2008, 04:19 PM
Post
#18
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 19-February 08 Member No.: 116.422 |
Citesc si nu imi vine sa cred. Dar totusi cateva intrebari: -daca singurul ulei agreat e Castrol,de ce la BUcuresti se baga si Mobil1? -de ce a trebuit tu sa platesti pt greseala lor (ex:curatatul motorului)? -la ce dealer s-au intamplat toate astea? Scrie ca o sa vada lumea si poate o sa ii ocoleasca. -nu ai putut sa stai langa masina la revizie? Eu numai asa fac,si pana acum totul a fost ok. Nu le-o conveni la mecanici ca e cineva care isi baga nasul (eu),dar putin imi pasa. Putem afla cine este dealer-ul? |
|
|
Feb 19 2008, 04:35 PM
Post
#19
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 16-January 08 Member No.: 116.083 |
da, se poate stii. de reclama nu cred ca (mai) poate fi vorba.
dealerul este Sara Motors. service-ul "autorizat" este Proton Auto Cluj. PS: seful de service a incercat sa mai dreaga busuiocul, adica a cerut sa-i trimit chitanta cu contravaloarea spalarii motorului, urmand ca sa o deconteze; acuma nefiind din localitate, si tinand cont de nervii care mi i-am facut (implicit lehamitea enorma) am considerat ca cei 30 ron chiar nu merita efortul. i-am dat de la mine pentru coroana, pardon, pomana..... PS2: seful de service de la sara motors a tinut sa precizeze ca risc sa pierd garantia motorului in cazul folosirii altui tip de ulei agreat de cei de la proton, adica castrol.... cei de la proton au sustinut ca dealerul le impune un anume tip de ulei; ati ghicit, clientul este mingea lor de ping-pong..... PS3: am avut programare la ora 10 ; bineinteles ca a trebuit sa las masina ca era sarit altul peste rand, si ei urmau sa ma sune cand este gata masina....deci nu te lasa sa stai langa ea pe motiv ca ii incurci si nu pot sa-si faca treaba.....; dar, se pare ca oricum nu pot sa si-o faca profesionist.... This post has been edited by ntire2002: Feb 19 2008, 04:46 PM |
|
|
Feb 20 2008, 04:03 PM
Post
#20
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 19-February 08 Member No.: 116.422 |
Salut,
trimite-mi te rog o reclamatie oficiala la office@suzukiro.ro Din pacate Proton nu e nici pe departe autorizat sa faca revizii in garantie la Suzuki. Proton Auto nu face parte din reteaua oficiala de dealer-i (de unde o fi autorizat...o sa vedem) Va promit o schimbare de atitudine in reteaua Suzuki anul acesta. Va mai solicit doar un pic de rabdare si disponubilitatea de a ne ajuta cu informatii astfel incat sa avem in dumnavoastra, cumparatorii marcii Suzuki, intotdeauna un grad maxim de multumire vis-a-vis de produs si dealer-i. Multumesc. da, se poate stii. de reclama nu cred ca (mai) poate fi vorba. dealerul este Sara Motors. service-ul "autorizat" este Proton Auto Cluj. PS: seful de service a incercat sa mai dreaga busuiocul, adica a cerut sa-i trimit chitanta cu contravaloarea spalarii motorului, urmand ca sa o deconteze; acuma nefiind din localitate, si tinand cont de nervii care mi i-am facut (implicit lehamitea enorma) am considerat ca cei 30 ron chiar nu merita efortul. i-am dat de la mine pentru coroana, pardon, pomana..... PS2: seful de service de la sara motors a tinut sa precizeze ca risc sa pierd garantia motorului in cazul folosirii altui tip de ulei agreat de cei de la proton, adica castrol.... cei de la proton au sustinut ca dealerul le impune un anume tip de ulei; ati ghicit, clientul este mingea lor de ping-pong..... PS3: am avut programare la ora 10 ; bineinteles ca a trebuit sa las masina ca era sarit altul peste rand, si ei urmau sa ma sune cand este gata masina....deci nu te lasa sa stai langa ea pe motiv ca ii incurci si nu pot sa-si faca treaba.....; dar, se pare ca oricum nu pot sa si-o faca profesionist.... |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 08:11 AM |