Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Reclamatie la producator Suzuki
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki
Pages: 1, 2
BazaX
A facut cineva pana acum reclamatie directa la Suzuki legata de serviciile proaste ale Dealerului/Seviceului autorizat ?
Daca da ? cum ati procedat ?
A avut ceva rezultate ?

Ati reclamat intr-un fel sau altul vre-un service autorizat ? (OPC, etc, etc)
ce rezultate ati obtinut ?

merci,
X
Visatoru
Cel mai bine ar fi sa ne spui si ce ai patit... Cred ca ne intereseaza pe toti.
BazaX
QUOTE(Visatoru @ Feb 6 2008, 09:40 AM) *
Cel mai bine ar fi sa ne spui si ce ai patit... Cred ca ne intereseaza pe toti.


Salut,
nu acum ... toate la timpul lor, ...
Service-ul despre care vorbesc se afla inca in perioada de gratie. smile.gif (de aia nici nu-i pomenesc numele/locatia. .. si inca ii consider baieti buni).
Am motive sa cred ca vor depasi perioada de gratie si atunci vreau sa fiu pregatit.


sti cazuri care au reclamat direct la Suzuki ?
sti cazuri care au reclamat la OPC ?

merci,
x

Andrei Suzuki
Cu atatat secretism nu cred ca rezolvi nimic. Poate si altii s-au confruntat cu problemele tale si le-au rezolvat in alte moduri.
Apropo,daca cumva masina ta este luata pe firma,OPC-ul nu se baga. Singura solutie ar fi scrisoare catre Suzuki Ungaria,sau,de ce nu,Japonia.
Visatoru
Din cate stiu eu dealerii nostri sunt subordonati ungurilor, deci banuiesc ca o reclamatie la Suzuki Ungaria nu le-ar pica prea bine. Sper totusi sa nu fie cazul, sa ne tii si pe noi la curent.
BazaX
QUOTE(Andrei Suzuki @ Feb 6 2008, 10:45 AM) *
Cu atatat secretism nu cred ca rezolvi nimic. Poate si altii s-au confruntat cu problemele tale si le-au rezolvat in alte moduri.


Problemele mele nu sunt iesite din comun. E vorba despre probleme cu care majoritatea clientilor se confrunta.
Secretismul vine din timpul care inca l-am acordat lor sa-mi rezolve problema. Iar pana atunci stau cuminte.... dar ma informez smile.gif

QUOTE(Andrei Suzuki @ Feb 6 2008, 10:45 AM) *
Apropo,daca cumva masina ta este luata pe firma,OPC-ul nu se baga. Singura solutie ar fi scrisoare catre Suzuki Ungaria,sau,de ce nu,Japonia.

Nu e vorba de firma. e vorba de mine.
OPC e ce-a de-a 2 cale, dar pentru ca acolo stiu cum sa ajung, ... n-am mai intrebat.

Cunosti cazuri cand dealeri au fost reclamati la OPC ?
Cunosti si rezultatele/urmarile reclamatilor ?

Stiti adrese de email de la Suziki Ungaria sau Suzuki Japonia ?
Stiti pe cineva care sa mai fi facut asta ?

trixi114679
miine va veni la debretin domnul care e responsabil pentru toti dealerii din partea estica a ungariei.dupa ce am auzit din ce in ce mai multe plingeri in legatura cu service-ul,si nu in ultimul rind atitudinea unor dealeri,am lasat vorba ...ca azi miine ajungem ca oamenii de frica service-ului sa nu mai cumpere suzuki...sper ca miine primesc un raspuns smile.gif
va rog frumos sa ziceti pe fata tot ce ati patit.cu cit stim mai multe,cu atat e mai bine.eu am sa zic mai departe ungurilor,dar ma pot baza doar pe ceea ce imi ziceti voi,ca eu nu am incercat cum e pe la noi....
btw...am mentionat azi pe acolo "oferta" celor d la redtor...adica iti livreaza masina comandata in februarie in august...vreau sa zic ca omul nu era chiar de acord.in cllipa asta, din momentul comenzii pana la predarea masinii poate sa treaca 2 luni!hai fie 2 luni si o saptamina...si daca masina se va fabrica dupa comanda!
intr-adevar au fost si vor fi perioade,cind se va lungi sau se va scurta aceasta perioada...dar totusi,sa nu exageram.
BazaX
Problema mea e simpla si de cand lumea : m-au amanat si amanat din nou.
Masina mea a fost lovita frontal. Mi-au tinut masina in service mai mult de 3 saptamani pentru reparatii care au durat pana la urma maximul 4 zile. Cred cu tarie ca daca nu puneam presiuni, ar fi fost mai mult de 3 saptamani.
Printre altele, .. am scris un email si la Suzuki Morotors Corporation in Japonia. Cand am noutati pe tema,... anunt.
Visatoru
Imi pare rau sa aud ca ai lovit-o. Sa ne spui si noua cat a costat toata afacerea si ce ai schimbat la ea. Ca sa ne facem o idee cu privire la costul pieselor. Sper ca ai avut Casco la ea.
Mircea109037
Let me guess... e cumva vorba despre dealer-ul din zona de vest a tarii ?
BazaX
QUOTE(Visatoru @ Feb 11 2008, 12:18 PM) *
Imi pare rau sa aud ca ai lovit-o. Sa ne spui si noua cat a costat toata afacerea si ce ai schimbat la ea. Ca sa ne facem o idee cu privire la costul pieselor. Sper ca ai avut Casco la ea.


Din pacate nici macar n-am lovit-o eu ... sad.gif ...
reparatia am facut-o pe Casco, iar cei de la Casco vor recupera banii de pe RCA-ul celui care m-a lovit.
Din cat am vazut eu pe devize peste 8000 RON a costat toata afacerea ... Ca norocu ca n-am platit eu. Au schimbat: radioatoarele amandoua, masca fata cu plasticele negre de prin fata, barile de protectie de sub masca, capota, un far, tot felul de alte plastice si fiare care nu stiu cum se numesc. A trebuit revopsita partial o aripa, usa si toate componentele noi.
acum arata bine ... nu sunt specialist dar imi pare ca au facut o treaba foarte buna. thumbsup.gif
pacat de intarzieri sad.gif
BazaX
QUOTE(Mircea109037 @ Feb 11 2008, 02:16 PM) *
Let me guess... e cumva vorba despre dealer-ul din zona de vest a tarii ?


Ghicesti corect.
Mircea109037
QUOTE(BazaX @ Feb 11 2008, 09:46 PM) *
QUOTE(Mircea109037 @ Feb 11 2008, 02:16 PM) *
Let me guess... e cumva vorba despre dealer-ul din zona de vest a tarii ?


Ghicesti corect.


Da, da... sa stii ca si eu am avut probleme asemanatoare... m-au amanat 3 saptamani pana sa vin cu masina in service, apoi inca 2 saptamani pana am scos-o de la ei... pentru o treaba pe care ei au estimat-o la doua zile... si bineinteles ca am sunat eu, ba la ei, ba la asigurator pana sa apuc sa o scot ca altfel... Adevarul e ca au facut o treaba impecabila, daca nu avea numarul de inmatriculare, nu as fi bagat mana in foc ca e masina mea. Isi fac treaba foarte bine, din punctul asta de vedere nota 10, dar promptitudinea.... lasa fooooarte mult de dorit.

La ceva timp dupa ce mi-am rezolvat problema, seful meu, cu masina nou cumparata, a avut probleme si a trebuit sa isi repare ceva pe Casco. A sunat la service si i s-a zis clar ca abia peste mai mult de o luna poate fi programat... Are Logan, cu service pe toate drumurile, de unde concluzia ca la majoritatea dealer-ilor se practica sportul asta national....

Bine ca ai scapat si ai scos masina ca noua.... mie mi-e groaza, daca ar fi sa mai am probleme...
ntire2002


ce este asta va las sa ghiciti....

PS: va explic maine ce am patit la "revizia" de 20k km.

propun ca acest topic sa fie facut sectiune speciala si sa-l promovam cat mai sus cu putinta.....de ex. Suzuki Corporation Hungary....
Andrei Suzuki
Mama,sa nu-mi spui ca au uitat sa puna capacul de la ulei. verymad.gif
ntire2002
ba da....
si l-au cautat 3 ore dupa aia..... verymad.gif
e inadmisibil.....asa ceva nu cred ca se poate intampla decat in romania....la service-uri autorizate....
sunt convins ca a gresi e omenesc, dar nu la nivelul asta.....ca sa fii autorizat sa faci service la o marca de masina trebuie sa respecti niste standarde si sa detii niste certificari, altfel nu poti sa te compari decat cu "nea gicu si fii srl" care poate sa-ti faca revizia fara nici o pretentie suplimentara....

ca sa recapitulez:

1) revizia de 10k km - schimbat filtru de ulei, aer, bagat castrol magnatec 10w40 (cu indice de vascozitate cu 12 mai mare decat recomanda producatorul)
dupa 1000 km, tzacanit motor, aruncat ulei + filtru pe cheltuiala mea, bagat mobil 1 5w30 esp; cost total 460 ron revizia + 320 cost suplimentar = 780 ron

2) revizia de 20k km - schimbat ulei - de data asta adus de mine (strambat aia din nas) + filtre ulei, aer, polen (tre' sa ma uit de curiozitate daca intr-adevar cel de polen l-au schimbat) uitat capac ulei. am mers 4 km dupa care am simtit miros de ulei ars in habitaclu, ulei care a ajuns pe galerie si a inceput sa se arda....
cand am ridicat capota am vazut ce vedeti si voi in poza....
dat telefon la service, dealer, opc....
dupa 3 ore de telefoane la toti furnizorii de piese de schimb (i-am pus sa sune inclusiv la subaru, ca modelul justy gx3 e identic cu ignis, e echipat cu motor m13a), cei din service au gasit capacul cazut prin hala ....
costuri totale: 260 ron ulei + 240 ron revizia + 30 ron curatat motor = 530 ron
sunt convins (sa-mi sara capacul de la ulei daca nu e asa ..... whistling.gif ) ca nu s-a facut nimic la frane (reglat frane spate, verificat placute pe fata, frana de mana)
mecanicul care mi-a facut revizia (pana in 25 de ani) de asemenea sunt ferm convins ca stie despre masini la fel de mult ca si tata, adica cunoaste la perfectie dacia 1300....

concluzii:

sunt extrem de dezamagit acum dupa ce mi-au trecut nervii....
e inadmisibil ca la o reprezentanta care are niste certificari ISO sa se intample asa ceva; ma intreb ce pateam daca se executau lucrari pe partea de directie, suspensie sau frane....scriam de la sectia de urgenta ?!?
o sa formulez zilele astea si o reclamatie in limba maghiara + poza anexata si o sa o trimit la cei din ungaria; oamenii aia trebuie sa-si gaseasca alte service-uri autorizate care sa poata sa faca fata cerintelor...altfel nu au decat de pierdut....lumea va renunta sa mai cumpere suzuki din cauze exclusiv subiective....

PS: despre dealer? ce as mai putea zice? l-am sunat cu 2 zile inainte de a merge la revizie pentru a-i cere o alta locatie din zona mea; raspunsul a fost ceva de genul: "singurul service autorizat este cel din cluj, ne pare rau; daca faceti revizia altundeva riscati sa pierdeti garantia; a, doriti sa puneti uleiul adusa de d-voastra? ne pare rau, dar singurul ulei acceptat de producator (sic!) este castrol; daca puneti alt tip de ulei si se strica ceva la motor nu ne asumam garantia....."

cand vor intelege oamenii aia ca eu nu doresc sa profit de faptul ca am garantie la masina?!? doresc sa o folosesc fara sa se strice cat mai mult posibil....
nu pun ulei de 18 euro/litru ca sunt nebun, nu ?!?
Andrei Suzuki
Citesc si nu imi vine sa cred.
Dar totusi cateva intrebari:
-daca singurul ulei agreat e Castrol,de ce la BUcuresti se baga si Mobil1?
-de ce a trebuit tu sa platesti pt greseala lor (ex:curatatul motorului)?
-la ce dealer s-au intamplat toate astea? Scrie ca o sa vada lumea si poate o sa ii ocoleasca.
-nu ai putut sa stai langa masina la revizie? Eu numai asa fac,si pana acum totul a fost ok. Nu le-o conveni la mecanici ca e cineva care isi baga nasul (eu),dar putin imi pasa.
Suzuki-Romania
QUOTE(Andrei Suzuki @ Feb 19 2008, 08:52 AM) *
Citesc si nu imi vine sa cred.
Dar totusi cateva intrebari:
-daca singurul ulei agreat e Castrol,de ce la BUcuresti se baga si Mobil1?
-de ce a trebuit tu sa platesti pt greseala lor (ex:curatatul motorului)?
-la ce dealer s-au intamplat toate astea? Scrie ca o sa vada lumea si poate o sa ii ocoleasca.
-nu ai putut sa stai langa masina la revizie? Eu numai asa fac,si pana acum totul a fost ok. Nu le-o conveni la mecanici ca e cineva care isi baga nasul (eu),dar putin imi pasa.




Putem afla cine este dealer-ul?
ntire2002
da, se poate stii. de reclama nu cred ca (mai) poate fi vorba.

dealerul este Sara Motors.
service-ul "autorizat" este Proton Auto Cluj.

PS: seful de service a incercat sa mai dreaga busuiocul, adica a cerut sa-i trimit chitanta cu contravaloarea spalarii motorului, urmand ca sa o deconteze; acuma nefiind din localitate, si tinand cont de nervii care mi i-am facut (implicit lehamitea enorma) am considerat ca cei 30 ron chiar nu merita efortul.
i-am dat de la mine pentru coroana, pardon, pomana.....

PS2: seful de service de la sara motors a tinut sa precizeze ca risc sa pierd garantia motorului in cazul folosirii altui tip de ulei agreat de cei de la proton, adica castrol....
cei de la proton au sustinut ca dealerul le impune un anume tip de ulei; ati ghicit, clientul este mingea lor de ping-pong.....

PS3: am avut programare la ora 10 ; bineinteles ca a trebuit sa las masina ca era sarit altul peste rand, si ei urmau sa ma sune cand este gata masina....deci nu te lasa sa stai langa ea pe motiv ca ii incurci si nu pot sa-si faca treaba.....; dar, se pare ca oricum nu pot sa si-o faca profesionist....
Suzuki-Romania
Salut,

trimite-mi te rog o reclamatie oficiala la office@suzukiro.ro
Din pacate Proton nu e nici pe departe autorizat sa faca revizii in garantie la Suzuki.
Proton Auto nu face parte din reteaua oficiala de dealer-i (de unde o fi autorizat...o sa vedem)
Va promit o schimbare de atitudine in reteaua Suzuki anul acesta.
Va mai solicit doar un pic de rabdare si disponubilitatea de a ne ajuta cu informatii astfel incat sa avem in dumnavoastra, cumparatorii marcii Suzuki, intotdeauna un grad maxim de multumire vis-a-vis de produs si dealer-i.

Multumesc.



QUOTE(ntire2002 @ Feb 19 2008, 02:35 PM) *
da, se poate stii. de reclama nu cred ca (mai) poate fi vorba.

dealerul este Sara Motors.
service-ul "autorizat" este Proton Auto Cluj.

PS: seful de service a incercat sa mai dreaga busuiocul, adica a cerut sa-i trimit chitanta cu contravaloarea spalarii motorului, urmand ca sa o deconteze; acuma nefiind din localitate, si tinand cont de nervii care mi i-am facut (implicit lehamitea enorma) am considerat ca cei 30 ron chiar nu merita efortul.
i-am dat de la mine pentru coroana, pardon, pomana.....

PS2: seful de service de la sara motors a tinut sa precizeze ca risc sa pierd garantia motorului in cazul folosirii altui tip de ulei agreat de cei de la proton, adica castrol....
cei de la proton au sustinut ca dealerul le impune un anume tip de ulei; ati ghicit, clientul este mingea lor de ping-pong.....

PS3: am avut programare la ora 10 ; bineinteles ca a trebuit sa las masina ca era sarit altul peste rand, si ei urmau sa ma sune cand este gata masina....deci nu te lasa sa stai langa ea pe motiv ca ii incurci si nu pot sa-si faca treaba.....; dar, se pare ca oricum nu pot sa si-o faca profesionist....

yir
Scuze de offtopic, dar se poate sa avem o lista oficiala cu service-urile agreate de Suzuki pentru efectuarea reviziilor pe perioada garantiei?
Suzuki-Romania
QUOTE(yir @ Feb 20 2008, 02:42 PM) *
Scuze de offtopic, dar se poate sa avem o lista oficiala cu service-urile agreate de Suzuki pentru efectuarea reviziilor pe perioada garantiei?



La auto: B&S Motors, Sara Motors si Redtor.
Restul fac pe barba lor.
In cel mai scurt timp vor mai aparea in alte puncte din tara.
yir
Tot off-topic:
Daca sunt singurii recunoscuti de ce nu se face treaba ca la carte? In revizii swift adica aici http://www.masini.ro/forum/content/Swift/1.../Revizii-Swift/ , utilizatorului sprite i s-a pus ulei 5W40 cand in manualul de utilizare se specifica ca producatorul recomanda 5W30, in alte cuvinte unui motor de turatie i s-a pus un ulei mai vascos la cald decat cel recomandat de producator... bineinteles ca pe perioada garantiei nu vor aparea probleme dar pe urma din banii cui se vor plati piesele schimbate? Pe de alta parte la revizie pot sa vin cu uleiul meu care sa fie conform cu cerintele producatorului?
Suzuki-Romania
QUOTE(yir @ Feb 20 2008, 03:39 PM) *
Tot off-topic:
Daca sunt singurii recunoscuti de ce nu se face treaba ca la carte? In revizii swift adica aici http://www.masini.ro/forum/content/Swift/1.../Revizii-Swift/ , utilizatorului sprite i s-a pus ulei 5W40 cand in manualul de utilizare se specifica ca producatorul recomanda 5W30, in alte cuvinte unui motor de turatie i s-a pus un ulei mai vascos la cald decat cel recomandat de producator... bineinteles ca pe perioada garantiei nu vor aparea probleme dar pe urma din banii cui se vor plati piesele schimbate? Pe de alta parte la revizie pot sa vin cu uleiul meu care sa fie conform cu cerintele producatorului?



Tocmai de aceea v-am invitat sa faceti reclamatiile oficial la office@suzukiro.ro
Fara sesizarile respective nu pot lua masuri.
yir
Ce se poate face atunci cand eu ma duc la revizie cu uleiul luat de mine si care sorespunde cerintelor producatorului si cei de la service imi spun ca pot sa pierd garantia daca nu iau uleiul de la ei?
Suzuki-Romania
QUOTE(yir @ Feb 20 2008, 04:04 PM) *
Ce se poate face atunci cand eu ma duc la revizie cu uleiul luat de mine si care sorespunde cerintelor producatorului si cei de la service imi spun ca pot sa pierd garantia daca nu iau uleiul de la ei?



Nu prea se obisnuieste nicaieri sa mergi cu uleiul tau.Poti solicita sa-ti puna uleiul agreat de fabricant.
Trebuie sa traiasca si service-ul din ceva :-)...
Totul e sa nu exagereze cu adaos-ul comercial.
yir
Sunt constient ca trebuie sa traiasca si ei din ceva, dar avand in vedere ca Suzuki recomanda ulei Shell si la service se pune ulei Mobil nu vad nici o problema daca eu vreau sa ii pun ulei Bixxol care macar stiu ca e ambalat afara. Iar cu adaosul comercial, sincer as prefera sa dau mai mult doar sa faca totul cum trebuie fara sa fie paziti smile.gif
cribo25
QUOTE(yir @ Feb 20 2008, 04:04 PM) *
Ce se poate face atunci cand eu ma duc la revizie cu uleiul luat de mine si care sorespunde cerintelor producatorului si cei de la service imi spun ca pot sa pierd garantia daca nu iau uleiul de la ei?

Nu au nici un temei legal pentru a refuza. In toate service-urile agreate de Suzuki (din Europa) clientii pot folosi ulei adus daca acesta corespunde cerintelor din cartea tehnica pentru modelul respectiv.
sprite
QUOTE(Suzuki-Romania @ Feb 20 2008, 04:03 PM) *
Va promit o schimbare de atitudine in reteaua Suzuki anul acesta.
Va mai solicit doar un pic de rabdare si disponubilitatea de a ne ajuta cu informatii astfel incat sa avem in dumnavoastra, cumparatorii marcii Suzuki, intotdeauna un grad maxim de multumire vis-a-vis de produs si dealer-i.
Multumesc.


Va multumesc si eu pentru promisiunile facute, aveti si rabdarea & disponibilitatea mea maxima. Dar inainte cred ca ar trebui sa va prezentati un pic.

QUOTE(Suzuki-Romania)
Tocmai de aceea v-am invitat sa faceti reclamatiile oficial la office@suzukiro.ro


Pai de ce? Detinatorul "suzukiro.ro" este doar o persoana fizica; ce motiv as avea sa-i trimit reclamatiile? Face parte din staff-ul Suzuki sau are vreo imputernicire? Daca nu, nu cumva tocmai salvez Proton Auto de o plangere (nedorita si neplacuta) la producator?
Oricine poate cumpara un domeniu liber cu un milion si-un pic, ceea ce nu e deloc mult pentru prestigiul unui service, sau pentru a-i slava onoarea, mai ales sa stie ca toate reclamatiile ulterioare catre "mai sus", sunt primite si puse bine la pastrat intr-un mail mort.

In legatua cu promisiunile facute... da, s-a schimbat homepage-ul redtor, mai nou exista si blog. Atat?
In plus, asemanarea intre nick-ul Dvs si firma sus-mentionata e pur intamplatoare?

Repet: va multumesc pentru efort si poate ne oferiti amanunte. Inclusiv daca exista o legatura intre redtor si proton, si alta coincidenta, de ce userul Dvs (cu promisiunile aferente) a fost inregistrat imediat dupa aparitia acestui topic.
yir
Un raspuns onest ar fi bine primit pentru ca adresa specificata se poate verifica si prin trimiterea unui mail direct la Suzuki.
Hoinar
QUOTE(yir @ Feb 21 2008, 12:52 PM) *
Un raspuns onest ar fi bine primit pentru ca adresa specificata se poate verifica si prin trimiterea unui mail direct la Suzuki.


Sunt sigur ca al nostru coleg de forum a si raspuns la intrebarea asta, acum vreo 2-3 zile. Nu reusesc sa mai gasesc topicul sau postul respectiv, dar printr-un search am gasit ceva. Sa vad daca pot atasa smile.gif.
sprite
Acele posturi nu mai exista.
Hoinar
QUOTE(sprite @ Feb 21 2008, 03:06 PM) *
Acele posturi nu mai exista.


Ba exista pe undeva smile.gif ca sa nu crezi ca inventez ceva....

Fa asa
Search (buton dreapta sus in pagina) - more search options - Filter by Member Name (optional) -> pui numele care trebe - Result Type -> Show results as posts - Perform the search

te uiti in lista...

et voila..
sprite
...au existat. Acum nu mai sunt accesibile; poftim! (bineinteles, intre cele doua faze exista un click stanga, pe titlul subiectului) thumbsup.gif

Later edit: Daca ar fi cum spune al nostru coleg, am exista AICI. Da' poate se indura de noi si ne lumineaza.
Tengeu
QUOTE(Suzuki-Romania @ Feb 20 2008, 02:03 PM) *
trimite-mi te rog o reclamatie oficiala la office@suzukiro.ro
Din pacate Proton nu e nici pe departe autorizat sa faca revizii in garantie la Suzuki.

De ce crezi ca Proton Auto nu e autorizat sa faca revizii in garantie la Suzuki?
Asta e o chestie noua. unsure.gif
Andrei Suzuki
Pana nu se vor clarifica lucrurile,haideti sa o lasam mai usor cu... Suzuki Romania.Sa asteptam sa vedem care-i treaba.
sprite
QUOTE(Andrei Suzuki @ Feb 21 2008, 08:38 PM) *
Sa asteptam sa vedem care-i treaba.


Votez pentru. smile.gif
guerilla
posturile in cauza exista, sint doar invizibile pt moment, pana ce se lamureste problema.

btw, e normal ca la un swift nou nout (luat de la dealer sapt trecuta) galeria de evacuare sa fi ruginit deja?
DRAGOS
guerilla...e cumva vorba de un swift 1,3 Gs portocaliu?smile.gif
BazaX
QUOTE(Suzuki-Romania @ Feb 20 2008, 03:12 PM) *
La auto: B&S Motors, Sara Motors si Redtor.


Eu stiu asa:
In prezent in Romania, spre deosebire de alte marci auto, Suzuki este reprezentat de 3 importatori oficiali. cei mentionati mai sus. +, daca am inteles eu bine, la Cluj sigur si parca si la TgMures mai sunt 2 dealeri care apartin de Sara Motors Timisoara. (aici s-ar putea sa gresesc)
Cei din Timisoara au fost primii, ... cei din Bucuresti au aparut dupa, iar pana relativ recent Redtor era un dealer al Sara Motors.
de ce 3 ? ce de nu doar unul si restul dealeri autorizati cum e la majoritate marcilor ? .... nu stiu sad.gif
ideea este ca, .. nu exista un reprezentant unic si oficial in Romania al Suzuki, la care sa fie subordonate cele 3. Ele sunt concurente si singurul punct comun este ca vand aceleasi masini.
Daca gresesc, rog sa fiu corectat.
Tengeu
QUOTE(guerilla @ Feb 21 2008, 08:48 PM) *
posturile in cauza exista, sint doar invizibile pt moment, pana ce se lamureste problema.

btw, e normal ca la un swift nou nout (luat de la dealer sapt trecuta) galeria de evacuare sa fi ruginit deja?

Galeria de evacuare ar trebui sa fie din fonta (daca nu ma-insel) si poate sa aiba culoara aceea rosiatica la suprafata. Asta nu inseamna ca a ruginit. Daca te referi la capatul distal al tubulaturii de esapament, teava aia care iese din toba finala, atunci e iarasi ciudat: evacuarea e construita dintr-un material inoxidabil. However, la sudarea tevii de esapament de toba de esapament pot sa apara pete termice rosiatice care ar fi trebuit curatate la finisarea produsului prin lustruire. Nu poti trimite o poza cu zona de rugina? Si eu am petele acelea rosiatice insa nu e vorba de rugina decat aparent.
Choixalacreme
QUOTE(sprite @ Feb 21 2008, 03:32 PM) *
...
Later edit: Daca ar fi cum spune al nostru coleg, am exista AICI. Da' poate se indura de noi si ne lumineaza.


Si mai Later, pe GLOBAL SUZUKI http://www.globalsuzuki.com/globallinks/index.html nu doar ca nu suntem, dar cand ma uit ca tari precum Burkina Faso, Tanzania, Guineea SAMD sunt reprezentate, ma intreb in ce tarisoara traim..
Suzuki-Romania
QUOTE(BazaX @ Feb 21 2008, 10:14 PM) *
QUOTE(Suzuki-Romania @ Feb 20 2008, 03:12 PM) *
La auto: B&S Motors, Sara Motors si Redtor.


Eu stiu asa:
In prezent in Romania, spre deosebire de alte marci auto, Suzuki este reprezentat de 3 importatori oficiali. cei mentionati mai sus. +, daca am inteles eu bine, la Cluj sigur si parca si la TgMures mai sunt 2 dealeri care apartin de Sara Motors Timisoara. (aici s-ar putea sa gresesc)
Cei din Timisoara au fost primii, ... cei din Bucuresti au aparut dupa, iar pana relativ recent Redtor era un dealer al Sara Motors.
de ce 3 ? ce de nu doar unul si restul dealeri autorizati cum e la majoritate marcilor ? .... nu stiu sad.gif
ideea este ca, .. nu exista un reprezentant unic si oficial in Romania al Suzuki, la care sa fie subordonate cele 3. Ele sunt concurente si singurul punct comun este ca vand aceleasi masini.
Daca gresesc, rog sa fiu corectat.


Stimati utilizatori,

faptul ca nu am mai accesat site-ul nu inseamna ca am disparut smile.gif
Cineva si-a manifestat neincrederea vis-a-vis neincrederea fata de existenta Suzuki Romania. Neincredere poate justificata de lipsa de informatii. Desi am fost acuzat ca fac reclama si mi s-a cerut sa nu mai postez informatii despre Suzuki Romania, va dau mai jos toate datele de contact:

Suzuki Romania, Str Ghetarilor, nr.2, sector 1, Bucuresti.

mail: office@suzukiro.ro (dintr-o eroare, intr-adevar apare ca detinator al domeniului o persoana fizica)

Datorita faptului ca reprezentanta a fost infiintata cu doar cateva zile in urma, nu a exista timpul fizic de a-si face simtita prezenta in mass media.
Asta nu inseamna ca ea nu functioneaza, dar prioritatea este de a pune la punct reteaua de dealer-i.(Si, DA, ei sunt coordonati si respecta regulile stabilite de Suzuki Romania)
Si intr-adevar autorizati sunt DOAR 3: B&S Motors, Sara Motors, Redtor.
Toti fostii sub-dealer-i ai Sara si B&S isi desfasoara acitvitatile de "Service/Dealer autorizat Suzuki" absolut ILEGAL.
Daca doriti sa tineti cont de aceste informatii este strict treaba dumneavoastra.

Week end placut.
BazaX
QUOTE(Suzuki-Romania @ Feb 23 2008, 01:14 PM) *
Stimati utilizatori,

faptul ca nu am mai accesat site-ul nu inseamna ca am disparut smile.gif
Cineva si-a manifestat neincrederea vis-a-vis neincrederea fata de existenta Suzuki Romania. Neincredere poate justificata de lipsa de informatii. Desi am fost acuzat ca fac reclama si mi s-a cerut sa nu mai postez informatii despre Suzuki Romania, va dau mai jos toate datele de contact:

Suzuki Romania, Str Ghetarilor, nr.2, sector 1, Bucuresti.

mail: office@suzukiro.ro (dintr-o eroare, intr-adevar apare ca detinator al domeniului o persoana fizica)

Datorita faptului ca reprezentanta a fost infiintata cu doar cateva zile in urma, nu a exista timpul fizic de a-si face simtita prezenta in mass media.


Atat timp cat Suzuki Romania nu este vizibil intr-un mod evident, si printr-o prezenta activa si directa in reteaua de dealeri, asa cum l-ati prezentat in postul citat mai sus, el nu ramane decat un nume pe forum, o adresa in Bucuresti, un domeniu "eronat" in spatele carora s-ar putea afla oricine.

cu acelasi respect ca si pana acum,
X
BazaX
QUOTE(Andrei Suzuki @ Feb 21 2008, 06:38 PM) *
Pana nu se vor clarifica lucrurile,haideti sa o lasam mai usor cu... Suzuki Romania.Sa asteptam sa vedem care-i treaba.



Andrei,
pentru ca esti moderator aici pe forum,
care e povestea mesajelor postate si mai apoi sterse ? (ma refer la cele cu care am vazut doar poze)


Andrei Suzuki
Mesajele NU au fost sterse.Momentan ele sunt ascunse,pana se hotaraste de catre proprietarii forumului in ce calitate va continua sa posteze userul Suzuki Romania. Ce se intampla de aici incolo nu am eu drept sa decid. Daca Suzuki Romania vrea sa posteze aici ca si reprezentant,deci cu reclama,contacteaza adminii,si se inteleg. Daca nu,va continua sa posteze ca posesor/admirator Suzuki.
sprite
QUOTE(Suzuki-Romania @ Feb 23 2008, 03:14 PM) *
Datorita faptului ca reprezentanta a fost infiintata cu doar cateva zile in urma, nu a exista timpul fizic de a-si face simtita prezenta in mass media.


Neintelegerea este datorata lipsei de informatii, asta am si spus. Orice precizare e binevenita; toata lumea de aici, cred, ar dori sa existe reprezentanta Suzuki in Romania.
Sunt de acord, repet, sa mai asteptam putin sa se clarifice lucrurile.


Tengeu
QUOTE(Suzuki-Romania @ Feb 23 2008, 01:14 PM) *
...
Toti fostii sub-dealer-i ai Sara si B&S isi desfasoara acitvitatile de "Service/Dealer autorizat Suzuki" absolut ILEGAL.
Daca doriti sa tineti cont de aceste informatii este strict treaba dumneavoastra.

Week end placut.

OK, inteleg deci ca nu pot sa mai fac reviziile la Proton Auto (adica le fac degeaba). As putea oare eu, ca si client Suzuki, sa primesc o instiintare pe tema asta?
ntire2002
ideea e ca le faci pe banii tai, adica nu degeaba....
ai vazut cam ce fel de servicii presteaza domnii de la bosch.....
daca nu se rezolva cu cei de la suzuki ma gandesc sa incerc si la cei de la bosch, nu de alta dar ca sa vada ce fel de servicii nemtesti practica in romania....
Tengeu
QUOTE(ntire2002 @ Feb 25 2008, 08:51 AM) *
ideea e ca le faci pe banii tai, adica nu degeaba....
ai vazut cam ce fel de servicii presteaza domnii de la bosch.....
daca nu se rezolva cu cei de la suzuki ma gandesc sa incerc si la cei de la bosch, nu de alta dar ca sa vada ce fel de servicii nemtesti practica in romania....

Acuma, sa bat in lemn, eu nu am avut probleme cu cei de la Proton - pana la urma, am verificat, uleiul e impus de dealer, ei au facut ce erau obligati sa faca. In rest mi s-au parut OK: serviciile au fost bune la revizii si am fost tratat civilizat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.