ba da....
si l-au cautat 3 ore dupa aia.....
e inadmisibil.....asa ceva nu cred ca se poate intampla decat in romania....la service-uri autorizate....
sunt convins ca a gresi e omenesc, dar nu la nivelul asta.....ca sa fii autorizat sa faci service la o marca de masina trebuie sa respecti niste standarde si sa detii niste certificari, altfel nu poti sa te compari decat cu "nea gicu si fii srl" care poate sa-ti faca revizia fara nici o pretentie suplimentara....
ca sa recapitulez:
1) revizia de 10k km - schimbat filtru de ulei, aer, bagat castrol magnatec 10w40 (cu indice de vascozitate cu
12 mai mare decat recomanda producatorul)
dupa 1000 km, tzacanit motor, aruncat ulei + filtru pe cheltuiala mea, bagat mobil 1 5w30 esp; cost total 460 ron revizia +
320 cost suplimentar = 780 ron
2) revizia de 20k km - schimbat ulei - de data asta adus de mine (strambat aia din nas) + filtre ulei, aer, polen (tre' sa ma uit de curiozitate daca intr-adevar cel de polen l-au schimbat) uitat capac ulei. am mers 4 km dupa care am simtit miros de ulei ars in habitaclu, ulei care a ajuns pe galerie si a inceput sa se arda....
cand am ridicat capota am vazut ce vedeti si voi in poza....
dat telefon la service, dealer, opc....
dupa 3 ore de telefoane la toti furnizorii de piese de schimb (i-am pus sa sune inclusiv la subaru, ca modelul justy gx3 e identic cu ignis, e echipat cu motor m13a), cei din service au gasit capacul cazut prin hala ....
costuri totale: 260 ron ulei + 240 ron revizia + 30 ron curatat motor = 530 ron
sunt convins (sa-mi sara capacul de la ulei daca nu e asa .....
) ca nu s-a facut nimic la frane (reglat frane spate, verificat placute pe fata, frana de mana)
mecanicul care mi-a facut revizia (pana in 25 de ani) de asemenea sunt ferm convins ca stie despre masini la fel de mult ca si tata, adica cunoaste la perfectie dacia 1300....
concluzii:
sunt extrem de dezamagit acum dupa ce mi-au trecut nervii....
e inadmisibil ca la o reprezentanta care are niste certificari ISO sa se intample asa ceva; ma intreb ce pateam daca se executau lucrari pe partea de directie, suspensie sau frane....scriam de la sectia de urgenta ?!?
o sa formulez zilele astea si o reclamatie in limba maghiara + poza anexata si o sa o trimit la cei din ungaria; oamenii aia trebuie sa-si gaseasca alte service-uri autorizate care sa poata sa faca fata cerintelor...altfel nu au decat de pierdut....lumea va renunta sa mai cumpere suzuki din cauze exclusiv subiective....
PS: despre dealer? ce as mai putea zice? l-am sunat cu 2 zile inainte de a merge la revizie pentru a-i cere o alta locatie din zona mea; raspunsul a fost ceva de genul: "singurul service autorizat este cel din cluj, ne pare rau; daca faceti revizia altundeva riscati sa pierdeti garantia; a, doriti sa puneti uleiul adusa de d-voastra? ne pare rau, dar singurul ulei acceptat de producator (sic!) este castrol; daca puneti alt tip de ulei si se strica ceva la motor nu ne asumam garantia....."
cand vor intelege oamenii aia ca
eu nu doresc sa profit de faptul ca am garantie la masina?!? doresc sa o folosesc
fara sa se strice cat mai mult posibil....
nu pun ulei de 18 euro/litru ca sunt nebun, nu ?!?