Siguranta si prevenire |
This topic is about Siguranta si prevenire, the author, Lucian107416, wrote about: QUOTE (GLC120 Jan 26 2010, 0955 AM) Daca daca iti apare un cal sau un biciclist brusc in fata, nu e mai bine sa ai 90 decat 130 ? Daca iti explodeaza ... To read more just scroll down
Siguranta si prevenire |
Jan 26 2010, 11:26 AM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Daca daca iti apare un cal sau un biciclist brusc in fata, nu e mai bine sa ai 90 decat 130 ? Daca iti explodeaza un pneu, iti cade o roata ? Cred ca era mai bine sa stai acasa. Daca iti cade o stanca in fata? Daca aveai cu 30km/h viteza mai mare ai fi trecut de mult de locul accidentului. Ce zici de soferii care au adormit la volan? 99% dintre ei daca mergeau cu viteza mare cred ca i-ar fi tinut adrenalina in stare de trezie si, implicit, in viata. Teoria mea referitoare la condusul preventiv este urmatoarea: Indiferent de viteza si locatie, trebuie evitate manevrele bruste si neasteptate EXACT. Asta a fost SINGURUL lucru pe care am insistat sa-l retina sotia inainte sa inceapa sa conduca singura.!!!! |
|
|
Jan 26 2010, 11:40 AM
Post
#22
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Daca iti explodeaza un pneu, iti cade o roata ? Cred ca era mai bine sa stai acasa. Daca iti cade o stanca in fata? Daca aveai cu 30km/h viteza mai mare ai fi trecut de mult de locul accidentului. Ce zici de soferii care au adormit la volan? 99% dintre ei daca mergeau cu viteza mare cred ca i-ar fi tinut adrenalina in stare de trezie si, implicit, in viata. Vezi ca de aici rezulta ca orice sfat din prezentare e inutil, pentru ca e numai chestiune de soarta. Pneul TAU explodat, mai rar in ziua de astazi desi am un prieten care a patit-o la 180 km/h pe spate, nu se stie cum dar pneul s-a facut tandari pe A1, a reusit sa o tina pe asfalt dar a albit putin (mai mult). Mai nasol este cu camionul care vine din fata cu viteza, pe un drum ingust de doua benzi si care poate sa aiba o problema pe pneul stanga fata. Pe drumuri inguste daca nu am loc de iesit in partea dreapta (sant, parpet, padure) sunt cu ochii radar la tot ce misca. Daca ar fi dupa mine as pune si niste teste/intrebari gen "controlor de trafic" la examenul de sofer. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 26 2010, 11:49 AM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Vezi ca de aici rezulta ca orice sfat din prezentare e inutil, pentru ca e numai chestiune de soarta. N-as vrea sa rezulte in nici un caz asa ceva.Am spus de la inceput ca fac pe avocatul diavolului, dar da, de multe ori e vorba si de soarta. Mai nasol este cu camionul care vine din fata cu viteza, pe un drum ingust de doua benzi si care poate sa aiba o problema pe pneul stanga fata. Sau cu ala din sens opus care circula prea repede si subvireaza si iti mananca tie banda? Pe drumuri inguste daca nu am loc de iesit in partea dreapta (sant, parpet, padure) sunt cu ochii radar la tot ce misca. Daca ar fi dupa mine as pune si niste teste/intrebari gen "controlor de trafic" la examenul de sofer. Acum ne apropiem de adevarata solutie, dupa parerea mea. Teste de APTITUDINE dure. Am inteles ca in Finlanda ar fi asa. |
|
|
Jan 26 2010, 11:54 AM
Post
#24
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Daca daca iti apare un cal sau un biciclist brusc in fata, nu e mai bine sa ai 90 decat 130 ? Daca iti explodeaza un pneu, iti cade o roata ? Cred ca era mai bine sa stai acasa. Daca iti cade o stanca in fata? Daca aveai cu 30km/h viteza mai mare ai fi trecut de mult de locul accidentului. Ce zici de soferii care au adormit la volan? 99% dintre ei daca mergeau cu viteza mare cred ca i-ar fi tinut adrenalina in stare de trezie si, implicit, in viata. Lucian, sa explodeze un pneu sau sa cada o roata e mai putin probabil la NOI decat sa apara un biciclist, copil, cal(sau alt animal) dacat pe Autobahn in GERMANIA. P.S. referitor la soarta: cu cat mergi mai rapid cu atat vei provoca mai mult impotriva ta. This post has been edited by pista: Jan 26 2010, 11:59 AM -------------------- |
|
|
Jan 26 2010, 12:01 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Lucian, sa explodeze un pneu sau sa cada o roata e mai putin probabil la NOI decat sa apara un biciclist, copil, cal(sau alt animal) dacat pe Autobahn in GERMANIA. De acord, dar toate evenimentele din viata sunt de mica probabilitate si totusi se intampla . Dupa cum zicea si GLC120 s-a intamplat cuiva sa-i explodeze un pneu. Am mai auzit si eu de astfel de cazuri si nu prea inteleg cum naiba se intampla. Oricum, admit ca sunt mult mai rare decat pe vremea camerelor. PS. Referitor la soarta. Asa e. NU MA BAZEZ pe ea. This post has been edited by Lucian107416: Jan 26 2010, 12:02 PM |
|
|
Jan 26 2010, 12:54 PM
Post
#26
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
la Finlanda am vazut copii la locul de joaca purtand veste reflectorizante sau geci cu acelasi efect.
premisa este ca acolo fiind si ziua scurta, si jumatate de an cam numa seara/noapte copilul la joaca daca paraseste singur locul din neatentie este usor de reperat in parcuri cu lanternele, este usor vizibil daca ajunge la carosabil etc. de asta ce ziceti? -------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Jan 26 2010, 01:43 PM
Post
#27
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
In finlanda scoala de soferi dureaza vre-o 2 ani din cate stiu, timp in care primesti un fel de permis temporar si dai mai multe teste... (trebuie sa stii inclusiv sa redresezi masina din derapaj). Sunt cea mai prolifica natiune in ceea ce priveste pilotatul, deci ma indoiesc ca ar conduce foarte incet in rest. Mi-e greu sa cred ca merg cu totii incet si preventiv si din cand in cand iese un campion mondial de WRC sau F1.
P.S. Si mie mi-a explodat un pneu spate pe autostrada la peste 150 (eu stiu de la ce... am trecut peste un obiect metalic care era pe autostrada) dar nu s-a intamplat nimic grav... am semnalizat dreapta si am tras usor pe banda de urgenta... mai naspa a fost sa schimb roata pe autostrada... si era fix roata stanga spate si e cam naspa cand trec pe langa tine camioane cu 110 km/h in timp ce schimbi roata. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jan 26 2010, 02:18 PM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Daca daca iti apare un cal sau un biciclist brusc in fata, nu e mai bine sa ai 90 decat 130 ? Daca iti explodeaza un pneu, iti cade o roata ? Cred ca era mai bine sa stai acasa. Daca iti cade o stanca in fata? Daca aveai cu 30km/h viteza mai mare ai fi trecut de mult de locul accidentului. Ce zici de soferii care au adormit la volan? 99% dintre ei daca mergeau cu viteza mare cred ca i-ar fi tinut adrenalina in stare de trezie si, implicit, in viata. Lucian, sa explodeze un pneu sau sa cada o roata e mai putin probabil la NOI decat sa apara un biciclist, copil, cal(sau alt animal) dacat pe Autobahn in GERMANIA. P.S. referitor la soarta: cu cat mergi mai rapid cu atat vei provoca mai mult impotriva ta. am vazut cum a ramas unul fara roata, sunt peste 25 de ani de atunci. undeva pe langa urziceni, cand eram la cateva sute de metri in spate am sesizat o suiala la roata dreapta spate, roata facea ca toate alea, masina a inceput sa danseze si odata s-a aplecat, cracanat si ulterior desprins roata... a pus omu frana instinctiv cand a simtit ca-i topaie masina sub fund. dacia sau lada (nu-mi mai aduc bine aminte) a cazut intr-o rana, o sumedenie de scantei... cand s-a oprit era aproape travers pe sosea. am crezut ca se da peste cap dar a avut noroc. nu erau nici soselele aglomerate, nici vitezele de acum. crede-ma ca e o experienta teribil de neplacuta chiar si pentru spectatori; mi-aduc aminte ca ma facusem mic, mic pe locul din dreapta soferului. brrr... -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Jan 26 2010, 06:25 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
In finlanda scoala de soferi dureaza vre-o 2 ani din cate stiu, timp in care primesti un fel de permis temporar si dai mai multe teste... (trebuie sa stii inclusiv sa redresezi masina din derapaj). Sunt cea mai prolifica natiune in ceea ce priveste pilotatul, deci ma indoiesc ca ar conduce foarte incet in rest. Mi-e greu sa cred ca merg cu totii incet si preventiv si din cand in cand iese un campion mondial de WRC sau F1. Ideea e ca astia nu invata si nu practica pilotajul pe drumurile publice. http://www.youtube.com/watch?v=2bmqdnx5R1U |
|
|
Feb 25 2010, 12:27 AM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Uite la ce se gandesc altii:
http://news.caradisiac.com/Midi-Pile-Secur...-d-ici-2012-761 Citez numai paragraful cu excesul de viteza: "Dissuader les excès de vitesse Depuis 2003 et l'introduction des premiers radars automatiques, la vitesse moyenne sur les routes françaises a baissé de 10% et le taux d'infraction est passé de 52% en 2002 à 26,5% en 2009. Cependant, en 2009, on estime à 763 le nombre de tués lors d'accidents ayant pour cause directe une vitesse excessive, un chiffre qui a donné lieu à deux mesures supplémentaires. Estimée à million d'euros, la première est de taille : il s'agit de supprimer les panneaux indiquant 400 mètres en amont un radar fixe de façon systématique au profit d'une signalisation, implantée de façon aléatoire, d'une zone avec « contrôles radar fréquents » qui pourra être renforcée périodiquement par des radars mobiles si elle s'avère très accidentogène. Il est à noter que le parc de radars fixes existant sera augmenté de 800 unités d'ici 2012. Autre grosse nouveauté : un nouveau type de radar sera mis en place contrôlant la vitesse moyenne dans des zones dites sensibles comme aux abords de chantiers, dans des tunnels ou sur des ponts. 100 modèles de ce dispositif seront déployés sur le territoire et mis en service à partir de 2011." -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Feb 27 2010, 09:25 PM
Post
#31
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-March 09 From: Bucharest Member No.: 119.469 |
Tocmai s-au "inarmat" militienii cu radare noi ... care au si mod POP.
Sper sa nu admita astia ca probe pozele luate in mod POP (nici macar producatorul nu recomanda practica asta). Om vedea, deocamdata imi caut un detector capabil. Si tineti minte, NU viteza ucide, prostia, neatentia, neglijenta DA -------------------- Legy 2.0D MY09
|
|
|
Feb 28 2010, 01:59 AM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Aici sunt de acord, daca esti baiat destept si sofer bun, in Romania pana la 200 km/h nu ai ce sa patesti din cauza vitezei.
Daca din intamplare iti sare din lateral un cal sau o caprioara in plina viteza, exista sanse sa mori. Dar nicidecum din cauza vitezei, rudele vor putea explica ca a fost din prostia si neglijenta calaretului, a calului sau a caprioarei ce traversa drumul national prin loc nepermis, fara sa se asigure. Ambele situatii le-am intalnit. Calul l-am ocolit la limita, din intamplare aveam numai vreo 70-80. Caprioara a ajuns pe capota celui din fata mea. A venit din lateral cu minim 60 km/h, omul nici nu a vazut-o, pur si simplu a izbit-o cu viteza de croaziera. La viteza mai mare, trecea prin parbriz ? Am mai povestit pe aici de un prieten care cu masina noua la 180 pe A1 a avut "explozie" pe spate. Nu a patit nimic nici el nici masina. Doar a albit putin. EL! Ce sanse sunt sa nu patesti nimic? Ce sanse sunt sa mori? Desigur si aici ar fi prostia celor care au ales modelul cutare de pneu sau a muncitorului care nu a respectat procesul de fabricatie This post has been edited by GLC120: Feb 28 2010, 02:00 AM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Feb 28 2010, 11:13 AM
Post
#33
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-March 09 From: Bucharest Member No.: 119.469 |
Ei vezi, aici e diferenta de nuanta.
Sunt locuri in RO unde as merge cu 70km/h max, IN FUNCTIE DE CONDITIILE DE DRUM. As merge linistit si cu 180 pe bulevard la fantani noaptea DACA ar fi suficient de liber etc. Vezi tu, problema nu e viteza ci discernamantul "pilotului" si cum asta nu se poate masura sau invata din carti si de la scoala de soferi ... se da vina pe viteza. Este ca-n vorba aia "guns don't kill people, people kill people". -------------------- Legy 2.0D MY09
|
|
|
Feb 28 2010, 02:24 PM
Post
#34
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Exact, si cum in Romania marea majoritate avem discernamant cu galeata, ar fi mai bine sa se desfiinteze limitarile de viteza. Tot nu le respecta nici jumate din soferi. Antiradarele sa traiasca!
Imi place si consecventa oamenilor. Excesul de viteza nu prea deranjeaza de nimeni, nu mai conteaza ce spune legea. In schimb proiectoarele de ceata aprinse in zi cu soare deranjeaza, orbesc si baga in sant pe ceilalti, ca sa ramana pe sosea numai cowboyy (sunt doi de y pentru ca e articulat). -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Feb 28 2010, 04:40 PM
Post
#35
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
Cata dreptate ai, GLC...
-------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Apr 6 2010, 09:36 PM
Post
#36
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Stiam ca nu e bine sa traversezi strada alergand, dar se pare ca nici prea incet nu e bine sa mergi pe trecerea de pietoni. E chiar pericol de moarte desi dna procuror zice ca nu exista legaturi de cauzalitate intre bataie si moartea care survine dupa cateva ore. Poate ca l-a otravit cineva....
-------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Apr 7 2010, 08:57 AM
Post
#37
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
Stiam ca nu e bine sa traversezi strada alergand, dar se pare ca nici prea incet nu e bine sa mergi pe trecerea de pietoni. E chiar pericol de moarte desi dna procuror zice ca nu exista legaturi de cauzalitate intre bataie si moartea care survine dupa cateva ore. Poate ca l-a otravit cineva.... Tu ai auzit de palma vibratoare din filmele cu bruslii ? Mai fain este ca individul a foat retinut ca a injurat, nu ca a batut , vatamat adica, pe cineva. Adica ii pregatesc iesirea. Pe vatamare se continuau cercetarile. Asa , doar nu ai mai pomenit ca a murit cineva dintr-o injuratura. -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Apr 7 2010, 08:57 PM
Post
#38
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Chiar daca unele vor parea ciudate sau inutile cred ca merita sa cititi (vreo cateva ore) aici:
Drive safe with uncle Bob http://www.roadtripamerica.com/forum/content.php?9 Un scurt citat despre o atitudine comuna subaristilor, mai ales pe drumurile de munte, acolo unde masinile noastre average si underpowered nu prea fac fata. "If you are the driver of a slower vehicle, frequently give way to following traffic that wants to pass. In my state of Arizona, if you are holding up five or more vehicles that appear to want to pass, you MUST yield the roadway to them at the first safe opportunity. You do not have to pull off on a dangerous shoulder, but at the first improved, safe place, you must yield, stopping if necessary, and allow the following vehicles to pass. Many states have similar laws. Keep in mind this law isn't at all affected by how underpowered or overloaded your vehicle may be -- it is not a defense to say that if you had pulled off, you'd not have been able to get rolling again. If that's the case, then you are not driving a vehicle that's safe under the conditions existing -- conditions that you've created by the choices you made. As a defensive driver, I think about the state of mind of the other drivers around me, since their unsafe actions may also endanger me. With that in mind, I will often pull off and allow even just one or two following vehicles to pass me. It is not worth it to me to have an impatient and possibly angry driver on my tail. Does it cost me time? Yes, it does! But it's only a few seconds, and one of my goals in life is to relax and enjoy the ride a little more, so this fits in with my overall "plan." To sum up, drive to the right if you're not passing on multilane roads, and yield to faster vehicles even on narrow mountain roads." Cum vi se pare legea din Arizona... ? -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Apr 8 2010, 09:28 AM
Post
#39
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Intreaba-i pe tiristii care depasesc in 3 km alt tir pe Dealul Negru...
-------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Apr 8 2010, 10:52 AM
Post
#40
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Asta trebuie sa mai caut... in ce stat exista o limita a distantei de depasire? Pot insa sa va povestesc ca in Germania pe autobahn cu numai doua benzi am vazut un TIR care a depasit un alt TIR. Vitezomanul avea 92 km/h. Ala mai calm avea vreo 91. Eu am ramas perplex pentru ca nimeni nu a claxonat, facut semn cu farurile, semnalizat... ceva acolo o miscare populara.... Cred ca a durat 10 km.
-------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 06:23 AM |