IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Individ in deriva, cauta ghid

This topic is about Individ in deriva, cauta ghid, the author, GLC120, wrote about: QUOTE (Zetics Jan 16 2009, 1140 PM) Senzorul solar masoara cat de tare bate soarele in parbriz, n-are treaba cu senzorul de temperatura interioara sau ... To read more just scroll down

20 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Individ in deriva, cauta ghid
GLC120
post Jan 16 2009, 11:49 PM
Post #81


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



QUOTE (Zetics @ Jan 16 2009, 11:40 PM) *
Senzorul solar masoara cat de tare bate soarele in parbriz, n-are treaba cu senzorul de temperatura interioara sau exterioara.


N-am mai auzit... si in functie de "cat de tare bate soarele" regleaza functionarea climatizarii?


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Jan 17 2009, 02:10 AM
Post #82


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



QUOTE (GLC120 @ Jan 16 2009, 06:49 PM) *
QUOTE (Zetics @ Jan 16 2009, 11:40 PM) *
Senzorul solar masoara cat de tare bate soarele in parbriz, n-are treaba cu senzorul de temperatura interioara sau exterioara.


N-am mai auzit... si in functie de "cat de tare bate soarele" regleaza functionarea climatizarii?


Da, are dreptate Zetics, in sensul ca, daca intr-o zi e soare puternic care va incalzi senzorul de pe bord (parbrizul devenind un fel de lupa) atunci acel senzor va transmite climatronicului "sa ia atitudine"... laugh.gif M-am exprimat bine?

http://www.subaruparts.com/catalog/?section=1068

Astia sunt doar unii dintre cei care au asa ceva. Din pacate, nu expediaza in Romania dar mai sunt destule alte magazine on-line;daca nimeni nu trimite, voi incerca sa apelez la un localnic sa mi le puna la posta.
Deja eu mi-am facut o lista destul de lunga (mi-am luat de cateva zile de la un magazin din Timisoara tava pentru portbagaj si covorase de cauciuc care nu sunt originale dar sunt dedicate acestui model, in sensul ca sunt taiate dupa conturul masinii. Am comandat deja barele transversale+un portbagaj tip grilaj de la Thule) . Ca fapt divers, produse care in State costa sa zicem $ 500, in Germania le-am gasit cu ~900 euro...Deci chiar adaugand si taxele de expediere+vamale se pare ca ies mai ieftin.

In alta ordine de idei, mie computerul de bord imi arata un incredibil 6.8% in oras...Ieri am iesit din localitate (computerul imi arata ca mai pot merge 190 km cu motorina din rezervor) si am mers ~100 km. Cand m-am reintors in oras, computerul imi indica faptul ca tot 190 km mai pot merge cu motorina ramasa... biggrin.gif Se pare ca ultimele 2 liniute de la indicatorul de combustibil tin strans cu dintii acul ca sa nu coboare prea jos. laugh.gif


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Jan 17 2009, 12:54 PM
Post #83


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



QUOTE (M A R I A N @ Jan 17 2009, 02:10 AM) *
In alta ordine de idei, mie computerul de bord imi arata un incredibil 6.8% in oras...Ieri am iesit din localitate (computerul imi arata ca mai pot merge 190 km cu motorina din rezervor) si am mers ~100 km. Cand m-am reintors in oras, computerul imi indica faptul ca tot 190 km mai pot merge cu motorina ramasa... biggrin.gif Se pare ca ultimele 2 liniute de la indicatorul de combustibil tin strans cu dintii acul ca sa nu coboare prea jos. laugh.gif


6.8 in oras e mult prea optimist, majoritatea arata mai putin ca ridice moralul proprietarilor. Cat despre autonomie, chiar e corect. Autonomia e calculata pe baza consumului din ultimii aproximativ 50 km. Mergand afara consumul mai mic deci continuand in afara poti face tot 190 km, desi e mai putin combustibil.

Dupa a noua zi in oras autonomia va scade brusc sub 100.


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Jan 17 2009, 10:40 PM
Post #84


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (M A R I A N @ Jan 17 2009, 02:10 AM) *
In alta ordine de idei, mie computerul de bord imi arata un incredibil 6.8% in oras...


Ia ai tu grija cu turatiile. Un consum mai mic decat da producatorul poate insemna si o exploatare defectuoasa.
Din cate am vazut eu nu prea ai nici un motiv sa schimbi in oras sub 3000rpm. Afara si mai sus (ai vazut cum se aude Boxer diesel peste 3500rpm? woot.gif )Sa nu te superi, am zis si eu.


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Jan 18 2009, 10:38 PM
Post #85


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Jurnal de bord Subby Sama Black Pearl
Data stelara ******: 1000km thumbsup.gif
Car status: dirty but happy
Driver status: seven heaven (in romana, dat pe spate!)
Traseu : Ploiesti - Bran (Zanoaga)-Ploiesti

Capitolul "D-alea rele": angry.gif

-Daca e umezeala afara si nu te-ai prins sa pornesti climatizarea imediat, in 3 min te-ai umplut de condens pe geamuri; n-ar fi o problema dar se scapa al dreaq de greu (mai ales pe geamurile laterale spate-ultimele)
-Nu are nici un fel de climatizare pt. locurile din spate (nici macar pe sub scaune)
-Stergatoarele sunt de Dacie; cand sunt si inghetate sterg cam 35% din suprafata pe care se plimba. Am oprit masina, le-am flexat cu mana ca sa sparg gheta de pe articulatii si au inceput sa stearga mai bine. Daca ma duc cu stergatoarele de pe 307 pe muntele Fuji ma umplu de bani. Poate ma ajutati cu un sfat de upgrade la ceva mai decent.
-Nu prea am priceput cum e cu climatizarea in modul auto; mi se pare ca nu se mentine aceeasi temperatura in habitaclu desi nu umblu la temperaturi. De 2 ori mi s-a parut ca intai s-a incalzit destul de zdravan dupa care s-a facut cam frig. Senzorul de temp. int. a fost liber ca pasarea cerului. (poate mi s-a parut...)
-Stergatorul din stg este prevazut cu un deflector de aer; cel din dreapta nu! La voi cum e?
-Suspensia autonivelanta are si un efect advers: la trecerea peste hopuri scurte cu oarecare viteza (gen cocoasele de incetinire din apropierea trecerilor de pietoni), in momentul in care rotile spate "cad" inapoi pe sol, o fac cu zgomot si intr-un mod foarte rigid. Nu este un pericol insa te poate lua prin surprindere.


Capitolul "D-alea bune": woot.gif
-Motorul e prastie! (in sensul bun!). Ma explic: de cate ori accelerez, zici ca am plecat dintr-o prastie. Si nu d-aia cu jartea, ci d-aia cu zgarci de lapte (ai mai batrani stiu termenii). Abia astept sa mai creasca pentru a-l impinge la limita. Oricum, parca in carte scrie sa nu mergi cu a 3-a mai mult de 127km/h si cu a 4-a sa stai sub 170km/h (nu sunt foarte sigur de precizia valorilor insa eroarea nu poate fi mare. Si daca asta nu este suficient de spectaculos, atunci adaug ca se ajunge la valorile astea numaidecat!
-Ce motor au facut astia domne'...noi in Europa le dezvoltam de zeci de ani si astia, in autismul lor insular, se hotarasc brusc sa ne seduca si vin cu CEL MAI TARE MOTOR DE 2 LITRI DIESEL (nici la 2.2 litri nu gasesti ceva mai bun). Asa a fost si cu Honda la vremea ei insa recordurile sunt facute pt. a fi batute. Honda se pare chiar a facut un pas inapoi cu noul i-DTEC.
-Cutia de viteze e sport si foarte precisa. E o placere sa te joci cu facaletul. A 3-a zzzzzzzz a-4-a zzzzzzzz a 5-a zzzzzzz a 4-a grghhhgrhhh....he-he rodaj-rodaj da' e voie sa gusti un pic! Peste 3500rpm sunetul motorului e de FIA (Wagner e o virgula in propozitie-Vanghelie dixit)
-Pozitia la volan e super. Eu intru mai greu insa odata intrat stau ca la curse. Bordul este asimetric, orientat catre pilot (nu sofer beeeyyyy!), ca la Alfa; chestia asta imi place intr-un mare fel. Nu trebuie sa cauti nimic, toate sunt la locul lor: schimbator, frana de mana, cruise control, cadrane. Ba da, trebuie sa cauti comenzile audio. angry.gif
-Nu mai flirtam in curbe; am devenit intimi whistling.gif ; ne cunoastem destul de bine ca sa nu ne cerem unul altuia ceea ce nu putem oferi.
-Suspensia este destul de moale insa paradoxal masina sta bine in viraje; singurele drifturi si palme din partea VDC-ului le-am simtit pe zapada, pe drumul din Bran dintre partie si DN, unde am avut cateva portiuni unde am putut sa exagerez o tara; am si un filmulet insa nu e edificator
-Am senzatia ca lipsa de fermitate a suspensiei se manifesta doar in plan vertical, lucru tradus prin confort insa ruliul lateral lipseste cu desavarsire.
-Nokian WR G2 rulez! Anvelope de mare respiratie hibernala! N-ai treaba. Nu stiu cum or fi pe zapada mare, off-road etc insa pe drum si zapada batatorita merg de nu se poate.

Este o placere sa conduci o astfel de masina; se poate alimenta din mers? drive.gif Revin si cu alte impresii.

Concluzie: de cate ori ma dau jos din Subby imi aprind o tigara; nu orice tigara: tigara de dupa... thumbsup.gif


Aaaa, sa nu uit: sambata la Bran, la partie era venit un Forester nou cu numere rosii; Azi la Azuga-Cazacu era paracat la 3 masini de mine un Outback negru cu nr. de leasing si cand m-am dus sa o spal la Ploiesti, in capatul str. Rudului era parcat un alt Outback (negru sau gri inchis) in fata unei case. Se simte cineva?

This post has been edited by hdi: Jan 18 2009, 10:41 PM


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Jan 18 2009, 10:47 PM
Post #86


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



superba descrierea! biggrin.gif

btw, daca vezi prin oras vreun individ dubios care da din maini aiurea incercand sa-ti atraga atentia, io sunt ala biggrin.gif

inc-o data, s-o stapanesti/stapaniti sanatos/sanatosi! smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Jan 18 2009, 11:28 PM
Post #87


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Hdi, referitor la stergatoarele de Dacie: ai folosit butonul de dezghetare pentru stergatoare?

Pare ireal ca nu are ventilatie pentru spate pe sub scaune. Nu am vazut de mult o masina fara asa ceva.

Oricum remarc doua lucruri: cam cusurgii ... dar in acelasi timp e si o dovada de seriozitate sa analizezi obiectiv masina de vis PROPRIE. rolleyes.gif


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Jan 18 2009, 11:44 PM
Post #88


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (DRAGOS @ Jan 18 2009, 10:47 PM) *
superba descrierea! biggrin.gif

btw, daca vezi prin oras vreun individ dubios care da din maini aiurea incercand sa-ti atraga atentia, io sunt ala biggrin.gif

inc-o data, s-o stapanesti/stapaniti sanatos/sanatosi! smile.gif


Merci. Fa-mi semn ca sa te dau o tura.

QUOTE (GLC120 @ Jan 18 2009, 11:28 PM) *
Hdi, referitor la stergatoarele de Dacie: ai folosit butonul de dezghetare pentru stergatoare?

Pare ireal ca nu are ventilatie pentru spate pe sub scaune. Nu am vazut de mult o masina fara asa ceva.

Oricum remarc doua lucruri: cam cusurgii ... dar in acelasi timp e si o dovada de seriozitate sa analizezi obiectiv masina de vis PROPRIE. rolleyes.gif


Am folosit toate cele 3 butoane de dezghetare/dezaburire.
Pt. ventilatie m-am aplecat sa ma uit sub scaune. Adevarul este ca nu m-a dus capul s-o fac cu motorul pornit ca poate nu se vede dar se simte. Verific si va zic.
Caut defectele cu lumanarea. Nu-mi place sa ma mint singur si pentru mine a fost f. important sa am niste informatii oneste inainte de a cumpara. Nu-ti dai seama de absolut tot in drive-test si in showroom.


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Jan 19 2009, 01:55 AM
Post #89


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Confirm problema cu stergatoarele. La mine n-au apucat sa inghete insa daca mergi in spatele altei masini pe un drum cu mazga, atunci risti sa-ti consumi toata apa pentru ca mizeria pur si simplu nu se ia de pe parbriz decat cu stropire abundenta in permanenta...Cand ploua este ok, la fel cand ninge, stergatoarele isi fac treaba.
HDI, eu n-am avut nici la Corolla, nici la TS decat un singur stergator cu deflector. Asa ca stai linistit.

Confirm si faza cu hopurile si zgomotul suspensiei. La mine a fost mult mai dur. Azi mergeam pe soseaua de centura din Galati cu ~120 km/h pe banda 1 pentru ca nimeni nu vrea sa mearga pe ea, fiind foarte proasta. La un moment dat soseaua era atat de deformata incat facuse o mica rampa...va inchiputi ce a urmat, un fel de plonjare, mie mi s-a parut ca am avut toate 4 rotile in aer, apoi o aterizare destul de lina pentru rinichii mei insa destul de brutala dpdv al zgomotului suspensiei. Oricum, masina nu a dat semne ca se dezechilibreaza iar la "aterizare" si-a continuat drumul exact pe directia care trebuia. In orice caz, mi-a placut senzatia de siguranta.

Mie mi s-a parut ca modul auto isi face bine treaba.

Nu te mai uita dupa ventilatie pentru spate pentru ca nu exista. Insa eu intreb permanent pe nevasta-mea si pe fii-miu care stau in spate daca le este frig la picioare si imi spun ca ajunge caldura la ei, deci e OK.

Abia astept sa comand accesoriile din State (se pare ca pot comanda inclusiv sistem de remorcare original).

Pana atunci, alarma, senzori fata-spate la Iasi (saptamanile urmatoare) + folie antiefractie pe geamuri si de protectie pe faruri la Bucuresti (sper saptamana asta).

Deja mi-au ajuns tava pentru portbagaj + presurile si sunt taiate exact dupa conturul masinii.

Ultimul consum in oras dupa realimentare si resetare...7%, cu schimbare a vitezelor intre 2200 rpm si 3500 rpm.

Am observat ca la 2000 rpm evacuarile intra intr-o scurta rezonanta de zgomot sport, la fel ca la TS. Super.

Pneurile Nokian WR-G2 sunt excelente, confirm, chiar daca eu am cumparat momentan doar pentru TS.

This post has been edited by M A R I A N: Jan 19 2009, 01:57 AM


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Jan 19 2009, 08:39 PM
Post #90


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Un filmulet facut in Bran, la intoarcerea de la partie. (LE-nu s-a incarcat; probabil e prea mare)
Aaaa, am ajuns la partie pe la 10.00 (am plecat pe la 08.15 din Ploiesti ca sa iau fata bucurestenilor care au obiceiul sa blocheze Valea Prahovei whistling.gif -lasa beeyy ca asa e ), am urcat drumeagul de la parcare pana la partie cu awd-ul din dotare. Sus, zapada aproape neatinsa, bariera nepusa. Hmmm-urc ultima parte pana la baza partiei unde ma conversez cu un monitor de schi despre starea partiei, ora la care pornesc cablul etc. Intorc masina cu siguranta unui capre negre si cobor usor pana la "parcarea" de langa bariera. Parcasem primul.
Ma dau jos, mandru de performanta mea si a lui Black Pearl cand aud un bazait de drujba dinspre drumeag. Peste cateva secunde apare un Matiz! verymad.gif sick.gif care parcheaza fix langa mine, in zapada proaspata. Gagica din dreapta deschide maiestuos portiera si imi zboara o bucatica de vopsea de pe portiera mea.
-Ce dreacu faci mami?
El din stanga:
-Ti-am zis draga sa fii mai atenta! Ce v-a facut?
-Mi-a luat o bucata de vopsea!
-E rau?
-Atat cat e!
-Si la mine?
-Chiar nu ma intereseaza!
Ma calmez si observ ca drujba avea lanturi pe rotile din fata. Pe partie m-am mai conversat cu omul cu drujba, altfel simpatic.
Continui sa folosesc termenul de drujba la adresa Matizului doar pt. ca sunt increzut si ofticos! Altfel...stiu pe cineva care a fost in concediu in Spania cu druj...Matizul.

This post has been edited by hdi: Jan 19 2009, 08:40 PM


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin35722
post Jan 19 2009, 10:39 PM
Post #91


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 107
Joined: 12-November 04
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 35.715



QUOTE (hdi @ Jan 19 2009, 02:39 PM) *
...Gagica din dreapta deschide maiestuos portiera si imi zboara o bucatica de vopsea de pe portiera mea...


Uahhhhhh...


--------------------
vali ctza
Once Subaru, allways Subaru
Forester 2.5XT 230cp 4EAT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Jan 20 2009, 02:40 AM
Post #92


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Eu, in locul tau, as fi impins drujba in sant...
Zilele trecute m-a blocat unu' cu un Logan si, dupa 10 minute de claxonat nervos, vine marlanu' agale si plescaind din buze: "Ce claxonezi asa, domne', ca n-am stat decat 5 minute?" Eu: "Frate, de acuma sunt 10 minute si nu inteleg de ce nu poti sa-ti pui ca toti oamenii masina in parcare?" El: "Cand ma grabesc o las oriunde vor muschii mei, ce vrei sa nu mai pleci de aici?" si reincuie masina si mimeaza ca pleaca. In momentul urmator ma duc si iau din portbagaj patura catelului, o pliez in 2, deschid capota motorului si presez cu ea o bucata a paturii astfel incat cealalta parte a ramas atarnand peste bara fata (ca sa nu o zgarii). Ma sui la volan, pornesc motorul si incep sa inaintez usor catre Loganul tolomacului (spre uluiala lui) si-l intreb: "Te dai sau te imping eu?" El (rosu ca un rac si transpirat): "Da' ce, nu stii de gluma?" In secunda urmatoare s-a urcat in masina si a disparut...

Concluzia (si intreb cat se poate de serios): Unde imi montez un bull-bar?


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin35722
post Jan 20 2009, 08:51 AM
Post #93


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 107
Joined: 12-November 04
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 35.715



@Marian,

Bull bar-ul e scump, un pic de super glue in yala portierei si-ti garantez ca se va gandi de doua ori inainte de asi mai lasa masina aiurea... banana.gif


--------------------
vali ctza
Once Subaru, allways Subaru
Forester 2.5XT 230cp 4EAT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Jan 20 2009, 09:29 AM
Post #94


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



@Marian
Parerea mea este ca bull-barul nu are ce cauta pe un OBK. Vorbim despre un break elegant.


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post Jan 20 2009, 05:51 PM
Post #95


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



sunt deacord cu Pista un bullbar ar strica imaginea masini, de ce sa nu recunoastem ca e mult mai de efect ideea cu patura, superglue e putin cam mult si nu stie de unde i-se trage,


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Jan 20 2009, 10:54 PM
Post #96


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (andrei5130 @ Jan 20 2009, 05:51 PM) *
sunt deacord cu Pista un bullbar ar strica imaginea masini, de ce sa nu recunoastem ca e mult mai de efect ideea cu patura, superglue e putin cam mult si nu stie de unde i-se trage,


Ce bullbar?
E mai ieftina o Dacie din '80 si disclipinezi pe toata lumea


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Jan 20 2009, 11:44 PM
Post #97


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Plimbare pe drum cu zapada (Bran)

http://www.youtube.com/watch?v=USBvdgjsKL4


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Jan 23 2009, 12:28 PM
Post #98


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Pana la urma stie cineva cum pot schimba titlul acestui topic?
Ma ajuta vreun moderator?

Hai sa va aduc in atentie o discutie interesanta despre doua ciudatenii ale lui Boxer Diesel despre care se discuta f. putin aici dar despre care altii au umplut pagini intregi si anume:
VIBRATII ALE MOTORULUI SI SCADERI DE TURATIE LA RELANTI
SI
FUM IN EXCES LA EVACUARE
Multi au fost dezamagiti ca o masina de peste 30000EU scoate fum ca o non euro sau ca se scutura la semafor de zici ca se opreste etc.
Am studiat eu intens problema si am inteles ca cele 2 probleme sunt in mod surprinzator legate una de alta. Am gasit cele 2 scrisori atasate trimise de Subaru UK, una catre un client care reclama problema si alta catre ateliere si dealeri cu instructiuni asupra modului in care trebuie “prelucrati clientii” in asteptarea manualului MY2009 care se pare ca va fi actualizat in acest sens.
Despre ce e vorba?
Boxer Diesel are programat prin codul lui genetic sa efectueze un asa-numit “self-learning” in etape ce au loc la intervale de km prestabilite. Procedura consta in reglarea automata si optimizarea parametrilor de functionare si poate dura cateva minute la fiecare etapa.
Atentie: Procedura este intrerupta de apasarea acceleratiei!
Daca procedura va fi intrerupta, ea va fi reluata cu urmatoarea ocazie in care motorul va functiona la relanti. Daca asta se va intampla la semafor nu inseamna ca trebuie sa ramai acolo cu avaria pusa; pleci insa te opresti undeva unde se poate sau cand ajungi la destinatie si lasi masina pornita pentru ca motorul sa-si efecueze etapa de self-learning.
Cei care nu au stiut despre acest “amanunt” si care au interupt in mod repetat procedura au toate sansele sa aiba parte de functionare neconforma sau macar sub parametrii a motorului si in consecinta de fumegari excessive ale esapamentului, caz in care este bine sa mearga la service unde se poate face un self-learning fortat.

Cititi cele 2 scrisori si actionati in consecinta!

Attached File(s)
Attached File  subaru_uk_letter.pdf ( 26.34K ) Number of downloads: 11
Attached File  self_learning_letter.jpg ( 509.44K ) Number of downloads: 23
 


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V_I_C_T_O_R
post Jan 23 2009, 01:24 PM
Post #99


specialist
******

Group: Membri
Posts: 590
Joined: 5-December 08
From: ARAD, ROMANIA
Member No.: 118.699



Foarte interesant postul acesta cu toate ca era mai corect sa-l postezi in topicul Subaru Outback Diesel.

Tre sa recunosc ca m-am lovit de ambele probleme: foarte foarte rar (de vreo 3 ori in 5000 km) am simtit ca imediat dupa ce am oprit pe loc masina dupa un drum mai mult sau mai putin lung am simtit niste vibratii asemeni celor cand motorul e subalimentat si sta sa moara. Fumul l-am observat noaptea, cand in accelerari mai violente vedeam gazele in farurile celui din spate. Nu stiu daca era fum negru sau nu, dar clar era mai dens ca si in conditii normale. Chestia asta nu am stiut ca are legatura cu self-learningul despre care stiam deja de cand aveam Impreza. Dupa decuplarea bateriei pentru diverse interventii, la primul drum murea motorul la fiecare lasare la relanti a motorului. Speriat am cerut asistenta de la reprezentanta si atunci mi s-a explicat chestia cu self-learningul. Multumim oricum pentru avertisment si sfat - il vad foarte folositor, pentru ca nu mi s-a spus ca tre sa stau pe loc pentru self-learning, deci stiam jumate din problema.

Mi-am adus eu aminte de o chestie pe care am vrut sa o discut cu voi pe forum, chestie care mi se pare strigatoare la cer, dar poate din nou ca si cu farurile si autoleveling-ul imi scapa ceva. Domle' masina asta NU ARE HILL-HOLDING blink.gif verymad.gif . Aveam pe Impreza, masina care nu prea are de-a face cu ce ai deaface cand esti posesor de Outback + ca facilitatea mi se pare una super comoda si necesara la OBK. Ori s-au tampit astia, ori nu imi functioneaza mie.

O sa postez chestia asta si pe subaru outback diesel unde va rog sa continuam discutia.


--------------------


BMW 530XD MY2007
BMW 320i MY 2006
Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09
Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006

Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Jan 24 2009, 05:03 PM
Post #100


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Mica poveste off-road:
Din cauza conditiilor meteo nefavorabile, w-e asta stau cu laptopul in pat si scriu pe forum.
Totusi, de dimineata am facut un drum la Breaza cu mama mea, pentru a vizita un unchi. (40km dus-40km intors).
Am lasat-o pe mama la unchiul si m-am dus la o alta casa unde aveam putina treaba.
In fata gardului pamantul este mai jos decat nivelul soselei (nu foarte evident insa suficient cat sa mie opreasca motorul la 307 de vreo 3-4 ori pana acum atunci cand plecam).
Astazi vin cu Subby Sama ninja.gif ! Cand ma apropii imi dau seama ca nu prea pot sa ies de pe strada si sa parchez langa gard pentru ca tocmai au inlocuit conducta de apa si in urma sapaturii a ramas o cocoasa de pamant afanat lata de vreo 1.5m si inalta de vreo 30cm. Toata noaptea a plouat si mai ploua inca.
Nu prea voiam sa-mi murdaresc rotile insa nu puteam nici sa blochez singura banda de circulatie...Sa ma duc mai departe nici atat....Asa ca dupa ce m-am scarpinat in barba bine-bine am traversat cocoasa si am parcat in fata portii. Nimic deosebit dar.....la plecare am avut de facut aceeasi figura insa in urcare.....
Nu a fost greu (imi pare rau ca nu m-am gandit sa fac o poza ca sa puteti rade de mine rolleyes.gif ) insa am inceput sa patinez pe loc pentru cca 1-1.5 sec., dupa care am simtit impulsuri venind cand din stanga, cand din dreapta in functie de cum prindeam putina aderenta. Am ajuns pe asfalt lasand in urma mea dare de noroi ca_camionul...Mi-era rusine dar ce sa fac? Am mers cam 1 km aruncand cu noroi in urma mea (basca ca pe primii 50m alunecam de ziceai ca sunt pe gheata!) pana am gasit o strada laterala plina de gropi pe care am intrat si unde am luat toate gropile la rand ca sa-mi spal rotile.
A fost prima mea aventura off-road. Pentru prima data, awd-ul mi-a fost alaturi si tot pentru prima data am beneficiat de faptul ca am 4x4!
arigato.gif


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

20 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 9th May 2024 - 03:35 AM