Impresii personale si sugestii TEST DRIVE ! |
This topic is about Impresii personale si sugestii TEST DRIVE !, the author, Lucian72846, wrote about: Dupa parerea mea Outback arata cel mai bine ! Cel putin mie imi place cel mai mult . Bafta ! ... To read more just scroll down
Impresii personale si sugestii TEST DRIVE ! |
Sep 6 2006, 04:43 PM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 677 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 72.839 |
-------------------- SKODA
|
|
|
Sep 6 2006, 04:44 PM
Post
#22
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
legacy SW e mai aratos ca break , asta daca iti plac breakurile
-------------------- |
|
|
Sep 7 2006, 06:43 AM
Post
#23
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 17-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.084 |
Nu-mi vine sa cred, daca fac o medie, se face cel putin un drive test zilnic cu un Subaru, iar aici pe forum si-au exprimat impresiile doar cateva persoane.
Asteptam impresiile voastre! |
|
|
Sep 7 2006, 07:05 AM
Post
#24
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
DT urile nu le-am facut la voi apropos , ca trebuia sa revin peste o saptamana... apropos , chestia asta cu revino tu peste x timp ma omoara , serios . ce masini de la subaru am testat ... hmmm , forester 2.0 , 2.5XT , vechi si nou , doar manuale . legy , 2.0 , 2.5 manual si auto, impreza , 1.6 2.0 si STI, OBT 3.0 auto ... cam putine , trebuie sa vad si restul gamei cum se misca -------------------- |
|
|
Sep 7 2006, 09:03 AM
Post
#25
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
-------------------- |
|
|
Sep 7 2006, 09:54 AM
Post
#26
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
si cum nu au legy la DT si cu a mea nu se da nimeni ... ma ofer SA CONDUC personele diverse contra cost
-------------------- |
|
|
Sep 7 2006, 10:09 AM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 677 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 72.839 |
Daca incercam sa obtinem un profit din a posta impresii personale si sugestii , atunci forum - ul nu este locul cel mai bine venit . Personal stiu ca forumul se acceseaza gratuit , se posteaza asemenea , bineinteles dupa anumite reguli . Cred ca pot beneficia si altii de cateva informatii , in urma acestor discutii , pline la maxim de subiectivism ( din cate am vazut ) . Sincer vorbind , in altee arii , nu am remarcat chiar atata dusmanie din partea unor forumisti cu mult mai multa experienta deacat mine . Haideti sa lasam clientii sa aleaga ce si de unde vor sa cumpere , noi daca putem sa-i ajutam cu informatii si pareri legate de marca si nu de cel sau cei care o vand . Astept cat mai curand ( stie cine trebuie ) un test drive cu un Super Forester ! Nu mai am rabdare . Va multumesc , bafta !!
-------------------- SKODA
|
|
|
Sep 7 2006, 10:58 AM
Post
#28
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 17-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.084 |
QUOTE(guerilla) cristi, de ce nu facem o intalneala organizata pentru membrii de aici? voi veniti cu toate masinile de drive pe care le aveti, noi venim in haita sa le testam. sigur aveti voi un loc de joaca unde putem sa vedem ce stiu masinile.
Au fost doua weekend-uri sesiuni de drive test cu modelele Subaru enumerate si cu siguranta vor mai fi cat de curand. Oricine este binevenit, oricand. |
|
|
Sep 7 2006, 11:09 AM
Post
#29
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
uite topic smt vs radacini :
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...sc&start=40 enjoy si chiar ma intreb unde e colegul ala al tau de statea toata ziua pe forum si baga strambe ca vrea sa-si cumpere forester si ce amabili au fost aia de la SMT si nesimtiti aia de la radacini ... nu de alta dar posta intotdeauna de la ip ul vostru si intotdeauna in orele de servici ? era job related ? -------------------- |
|
|
Sep 7 2006, 06:44 PM
Post
#30
|
|
pilot Group: Membri Posts: 468 Joined: 4-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.007 |
QUOTE(Cristi61091) Portile noastre sunt deschise pentru DRIVE TEST tuturor, nu doar prietenilor sau cunostintelor. Deasemenea pentru DRIVE TEST avem la disponizitie nu doar "the BOMB" adica Impreza WRX STI ci si urmatoarele masini:
Subaru Forester 2.0X MT - VS Subaru Forester 2.0X AT - VS Subaru Forester 2.5XT AT - UN Subaru Outback 3.0 AT - ZN si nu in ultimul rand, cu riscul de a ma repeta: Subaru Impreza WRX STI 280CP - 6+1 trepte. Va asteptam sa testati o masina unica in peisajul auto, cu motor BOXER plasat frontal, transmisie integrala si simetrica. Ce inseamna ultimele litere VS, UN, ZN? Si ca sa fiu on topic: Am mers cu Legacy 2.0 de 138 de cai de la radacini pe la sfirsitul iernii. Masina se tinea bine, era destul de sportiva (nu aveau motorul nou de 2.0 si 165, si nici vechiul 2.5). Am bagat-o si pe o portiune denivelata si cu niste gheata si a fugit de fund (dar erau niste sleauri destul de mari). Nu m-a dat pe spate. Am mai mers si cu OBK de 2.5 de la un prieten (!). Am dus-o si pe noroi (era deja primavara, numai era gheata) unde ara fara probleme. Am mers cu 50km/h in paralel cu un papuc, el pe asfalt, eu pe linga, prin noroi , am testat-o si in curbe. Ciudat, dar parea ca sta mai bine decit legacy-ul de 138 CP. Ce nu mi-a placut la amindoua este ca ai senzatia ca sint usile f. aproape de tine, parca ai fi intr-o masina de clasa mica spre compacta. In Legacy in spate din cauza trapei nu aveam loc pe inaltime (e o alveola ramasa pentru cap!!!). Si a mai contat fata de Accord si raportul pret/dotari, in favoarea Accord-ului, cu pret mai mic (discount serios, nu 5% ca radacini) si dotari mai multe. -------------------- Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T, Infiniti FX 35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T
Externalizare IT | Business Process Optimization | BPM Software |
|
|
Sep 8 2006, 10:34 AM
Post
#31
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 17-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.084 |
VS, UN si ZN sunt denumirile nivelelor de echipare la Subaru.
Bine ca ai ramas in aria masinilor japoneze, asta referitor la Accord, din pacate imi pare rau ca ceea ce te-a determinat sa alegi aceasta masina a fost discount-ul si nu efectiv calitatile masinii. Motorul Boxer frontal si transmisia integrala si simetrica sunt elemente care le vei intalni doar la Subaru. |
|
|
Sep 8 2006, 05:19 PM
Post
#32
|
|
pilot Group: Membri Posts: 468 Joined: 4-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.007 |
Tx. In oferta de la radacini pe care am consultat-o asta iarna-primavara nu erau nivelele astea de echipare... Preturile erau la fel cu cele pe care le aveti voi.
Nu a fost doar discount-ul. Legacy-ul a iesit din cursa din cauza spatiului interior spate si iaca-asa Obk vs Accord la dotari apropiate era diferenta prea mare de pret (>4k CIP). Adauga lipsa ESP si spatiul interior mic din fata pe latime. Ce tragea pentru Subaru era AWD. La ce folosim noi masina - trafic urban si iesiri pe drumuri normale vara si iarna ne ajung niste cauciucuri de iarna. Au mai contat si lipsa de masini de drive-test si povestile despre Service. Oricum, Legacy a ramas in finala dupa ce am scos de pe lista Vectra, Mondeo si la final X-type (motorizarea care era mai ieftina adica dizal, cum zice George). -------------------- Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T, Infiniti FX 35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T
Externalizare IT | Business Process Optimization | BPM Software |
|
|
Nov 24 2006, 12:46 PM
Post
#33
|
|
pilot Group: Membri Posts: 279 Joined: 30-March 05 From: Bucuresti Member No.: 43.583 |
ma bag eu ON-TOPIC
am fost la test drive in unul din weekend-urile cu "portile deschise". Pentru capitolul "Porti Deschise", subaru e pe locul 2 in topul personal. Capitolul showroom locul 1 pentru aspect cu toate ca nu e situat in Bucuresti. Capitolul agenti de vanzari - se poate si mai bine. Capitolul marketing - masina se vinde singura numai catre cunoscatori. publicitate aproape 0. totusi am o sugestie: daca toti dealerii de masini afiseaza preturile, subaru de ce nu face asa ceva? -------------------- |
|
|
Nov 28 2006, 02:52 PM
Post
#34
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 3-December 05 From: iasi, ciuc Member No.: 62.646 |
Chiar asa! Preturi la Subaru pe net, in afara de forumul dedicat marcii si softpedia parca, nu prea se gasesc. E pacat pentru ca sunt unii care aud de renumele acestei marci si doar atat...alte detalii se obtin de la cunoscatori si la telefon. Daca de atata timp cele 2 site-uri Subaru inca se afla in constructie ... :bash:
Chiar am un coleg pe care l-am invitat la o plimbare cu Foresterul (un fel de D.T.) si i-am explicat ratiunea unei masini Subaru pentru zona montana in care locuim...dar parca altfel reactioneaza oamenii cand vorbesc cu specialisti, dealeri, vad pliante, preturi oficiale, etc...asa ca omu nostru s-a hotarat pentru OctaviaII elegance (aproape acelasi pret cip). In concluzie,(pt Cristi de la SMT) se impune o actualizare a informatiilor oficiale daca vreti sa aveti clienti si la DT si la cumparare. -------------------- Forester 2.0X
|
|
|
Nov 28 2006, 03:29 PM
Post
#35
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
a preferat octi II in fata unui forester pentru zone de munte ?
-------------------- |
|
|
Jan 12 2007, 11:56 AM
Post
#36
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 14-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.799 |
va rog daca aveti informatii (care dealer si cand) pentru test drive cu:
1) Subaru Impreza Sedan 1.5R (5MT / E-4AT, AWD) multumiri, |
|
|
Mar 18 2007, 08:47 PM
Post
#37
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 155 Joined: 10-January 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 96.412 |
azi am avut ocazia sa ma dau cu mai multe modele Subaru.
Legacy 2.0 Impreza 1.5 station wagon Forester 2.5 XT sportshift. ashi dori sa va impartasesc cateva opinii unele mai relevante altele mai putin. Legacy: o masina de familie, foarte MICA in fata. ca si sofer am avut parte de o ergonomie foarte buna, scaune impecabile, volan bine echilibrat. partea proasta este spatiul pt sofer. consola centrala este exagerat de groasa, piciorul drept sta rezemat de bord si este aproape vertical. nu este intr-o pozitie comoda. pedalele sunt foarte apropiate, necisita acomodare. in spate se sta mult mai bine. si avum ce conteaza mai mult la un Subaru: motor+transmisie. cei 165 de cai nu se simt :evil: , caroseria este grea si nu este foarte agila. pe partea cealalta suspensia este mirifica. nu te scutura si totodata este foarte-foarte precisa. inclinarila sunt aproape inexistente. schimbatorul nu mi-a placut, parca provenea de la vreo coreana. era precisa, intra in viteze, dar era ezitanta. nu erai sigur daca este sau nu in treapta. Impreza. masina mai mult de cat OK. se comporta foarte bine. In mainile unui pilot care stie cat sa ceara de la masina, este capabila de lucruri incredibile. fortata merge pe unde trece si un Forester. desigur in off-read se simte lipsa de putere, dar exista low-range. nu glumesc, se poate comuta in treapta a doau de reductor chiar si in mers. la 100 in a 4. se poate comuta. rezultatul o acceleratie brutala, intrucat motorul urca mai lejer in ture. este ca un fel de overboost, sau un camion cu 10 trepte. este o smecherie foarte buna. se schimba prin apasarea ambreiajului si tragerea de levier. cam asha am coborat din masina. pt final Forester. o bruta, un animal, dar si un automobil banal, depinde cat o calci. ideala zic eu pt romania. motorul acela chiar merita titlul de masina anului. cutia, foarte buna. schimba insezizabil. la 50 merge cu a patra, dar orice atingere a pedalei de acceleratie duce la o retrogradare. o apasare hotarata dezlantuie monstrul. retrogradeaza si 3 trepte. pana in 1. si schimba in sus la 6500. sa vezi acolo depasiri din scurt. a masina foarte maleabila, cu o directie cam moale dar precisa. motorul este nemaipomenit, iar cu sportshift este mai mult de cat ti-ai dori. si in modul manual, schimba foarte repede, nu exista mult timp mort. am avut parte de multe emotii. daca stai pe full trotle mai mult de 10 sec, deja zbori prea jos. trebuie sa stai cu ochii in vitezometru ca risti sa ramai fata permis in orice moment. reversul medaliei este consumul, dar ce mai conteaza??? din aceasta masina am coborat cam asha. povestiti si voi exerinte cu subaru. -------------------- Golf IV Variant TDI Comfortline
ex Ford Mondeo Tourer ex Wartburg 1.3 Kombi :D :D |
|
|
Mar 19 2007, 08:02 AM
Post
#38
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
eu conduc subaru zilnic, crede-ma legacy nu este mica incearca un A4 pe locul soferului .
legacy 2.0 se vrea turata , are puterea maxima la 6800 rpm totusi . impreza , fie ea de 1.5, isi arata gena . iar forester este o mica surpriza . -------------------- |
|
|
Mar 28 2007, 01:20 PM
Post
#39
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 105 Joined: 16-September 05 From: Tg. Mures Member No.: 55.826 |
test drive de vreo o zi si ceva cu Legacy, da, se vrea turata si merge fantastic, motorul suna foarte placut. E o masina extraordinara , am si comandat una (...comanda fusese oricum facuta inainte de test-drive)
P.S. nu pare mica in fata, chiar deloc -------------------- |
|
|
Mar 28 2007, 01:42 PM
Post
#40
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
felicitari ... inca unu' pe cale sa ia microbul
-------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 03:14 AM |