Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Impresii personale si sugestii TEST DRIVE !
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3
Lucian72846
Prin amabilitatea unui prieten de la SMT , pentru care ii multumesc pe aceasta cale , am efectuat un TEST DRIVE cu noua varianta WRX STI 2.5 T de 280 CP . Este de-a dreptul " o bestie pe roti " care te catapulteaza in mai putin de 200 metrii la 100 km / h . Este un pas important fata de varianta precedenta . Puterea nu a crescut direct proportional cu cilindreea , dar cuplul motor face diferenta . Gratie turbinei bine dimensionate , motorul este foarte elastic si favorizeaza deplasarile cotidiene la turatie redusa si cu maxim de confort . Franele ?...........dementiale , completate cu frana de motor te situeaza in top of best brake possible ! Sunt mult mai multe de spus , dar cuvintele nu pot reda senzatia traita . Va recomand oricand un TEST DRIVE ! Multumesc .
Cristi61091
Portile noastre sunt deschise pentru DRIVE TEST tuturor, nu doar prietenilor sau cunostintelor. Deasemenea pentru DRIVE TEST avem la disponizitie nu doar "the BOMB" adica Impreza WRX STI ci si urmatoarele masini:
Subaru Forester 2.0X MT - VS
Subaru Forester 2.0X AT - VS
Subaru Forester 2.5XT AT - UN
Subaru Outback 3.0 AT - ZN
si nu in ultimul rand, cu riscul de a ma repeta:
Subaru Impreza WRX STI 280CP - 6+1 trepte.
Va asteptam sa testati o masina unica in peisajul auto, cu motor BOXER plasat frontal, transmisie integrala si simetrica.
guerilla
cristi, ai mesaj privat.
Legionaru'
L-ai luat de urechiuse? biggrin.gif
guerilla
vezi ca esti off topic :angel:
beer.gif beer.gif beer.gif beer.gif
Cristi61091
Gata, am raspuns.
Oricand cu placere!
G e o r g e
sa inteleg ca nu mai lucrezi la toyota ci la smt ? bravo domnu Cristian Neamtu.

poti sa ma lamuresti si pe mine cum e treaba cu preturile la manopera si ce se schimba la voi la revizii ?

ia zi si mie ce ii spuneti voi clientului cand va spune ca forester 2.0X are discuri pe spate ?
Lucian72846
Cred ca ne abatem de la subiect ! Topicul a fost deschis pentru impresii personale ale fiecaruia dintre noi care a efectuat macar o data un TEST DRIVE cu o masina Subaru . Nu as vrea sa fac vreo referire la vreun dealer si nici critici sau laude , ci doar impresii si sugestii legate de MASINI SUBARU ! Va rog , Multumesc !
guerilla
QUOTE(G e o r g e)
sa inteleg ca nu mai lucrezi la toyota ci la smt ? bravo domnu Cristian Neamtu.


vezi ca ii incurci smile.gif numele de familie difera :angel:
Cristi61091
Intr-un alt post am cerut dreptul de a publiza datele mele de contact.
Imi pare rau George ca te-am indus in eroare, dar intradevar nu eu sunt Cristi Neamtu. Sti unde ma gasesti te astept cu mielu de Paste, parca asa se procedeaza?
Sper ca sti de gluma.
Nu inteleg intrebarea ta:
"ia zi si mie ce ii spuneti voi clientului cand va spune ca forester 2.0X are discuri pe spate ?"
Subaru Forester 2.0X cu specificatie europeana model 2006, nu este echipat cu discuri de frana la rotile din spate, ci cu tamburi.
Referitor la intrebarile legate de service, asa cum ti-am raspuns in toate posturile, poti oricand veni pe la noi, poti suna oricand la secretariat si de acolo te vor transfera la service, iar ce-i de acolo iti vor oferi toate datele necesare, sau mai bine le poti solicita pe mail.
Programul la service este L-V 09-18
Iar la Showroom pentru informatii si drive-test este L-V 09-20 si S 09-15.
Lucian72846
Chiar nu a mai efectuat nimeni un TEST DRIVE cu o masina SUBARU ? nu cred ca are vreo importanta la ce dealer sau importator a facut acest TEST , dar macar cateva impresii , pentru asta a fost deschis topicul ! Multumesc
G e o r g e
pai mister neamtu zicea ceva de niste tamburi .
Lucian72846
Pentru a pastra in continuare titlul acestui topic , voi incerca sa relatez in cateva cuvinte un alt Subaru . Outback de data aceasta , echipat cu motorul de 3 litri si cutie automata . Configuratia perfecta pentru mine , caroseria break si tractiunea integrala . Motorul deosebit de silentios si schimbarea treptelor de viteza foarte eleganta . Masina deosebit de echilibrata , repartizarea maselor permitand abordarea virajelor stranse fara vreun efect secundar in ceea ce priveste tinuta de drum . Echipamentul bogat ( inclusiv trapa ) fac o placere din a conduce un astfel de break 4x4 . Merita sa incercati !!
G e o r g e
ce nu-mi place la OBT 3.0 este faptul ca suspensia pe spate da impresia ca joaca la viteze mari . se datoreaza lipsei de greutate pe puntea spate si garzii la sol prea mari . este o masina pentru oameni linistiti nicidecum pentru curbe abordate in viteza foarte mare . in rest masina sta impecabil pe drum , motorul trage FOARTE puternic chiar de jos iar cutia este un deliciu . schimbarea treptelor de viteza se face lin si cursiv fara hopuri si fara intarzieri. pe modul sport este un deliciu.

totusi , daca vrei o masina sportiva , mergi pe un legy 3.0 automat , 15cm garda la sol este ok pentru bucuresti , desi si asa mai lovesti cateceva ... blush.gif
Lucian72846
Nu am condus pana acum un Legacy , deci nu pot sa-mi exprim parerea . Am sa incerc si un Legacy si am sa revin cu impresii .
Cristi61091
Am testat in familie Outback de 3.0 AT si vreau sa zic ca a facut senzatie. Tata cel putin era topit, bine el utilizator zilnic de 407 2.0 HDI.
Pentru mine prea mare, inutil de mare, eu fiind un fan al masinilor compacte, mici, inghesuite, rigide, sa scuture din toate incheieturile si cand crezusem ca am o masina cat de cat tare, un diesel undeva pe la 7.9-7.8 suta, soarta mi-a scos destul de des (niciodata suficient) Subaru Impreza WRX STI, care ....... ce as putea sa zic, nu exista straduta pe care sa treci sa nu intoarca lumea capu, nu exista posesor de BMW in trafic care sa nu-si suceasca gatu, nu exista curba in care sa nu vrei sa scapi picioru in gaz pana la fund, nu exista masina in fata care sa nu te faca sa te simti intr-o proba pe circuit, depasindu-l nemilos, si multe alte senzatii care nu pot fi descrise in cuvinte.
guerilla
si totusi, daca n-ar fi atat de urataaa :bash:
G e o r g e
de gusibus ma ...

ce te vari asa >:P

ie frumoasa ca ie a noastra .

pe de alta parte singura masina cu adevarat frumoasa de la subaru ramane legacy ul biggrin.gif
griffonu
Legacy sau WRX (in afara de STI) nu exista pentru drive-test? Forester cred ca e modelul cel mai vandut (e plin orasul de ele) dar doar asta si STI-ul pentru drive-test... pare sa fie vorba doar de extremele gamei smile.gif

O intrebare off-topic, legata de directie. Cum e la STI fata de WRX-ul normal? E diferita? Principalul lucru care m-a deranjat la masina (am un WRX 2006) a fost directia, extrem de moale si cu foarte putin feedback despre ce fac rotile din fata, cel putin comparata cu Clio Sport-ul precedent. Chiar vreau sa stiu cum e la STI, ca poate schimb WRX-ul...

Si daca tot suntem la off-topic (chiar nu vreau sa acaparez thread-ul) SMT monteaza cumva si kituri de la Prodrive?

Thx!

-VaVaVoooum
Cristi61091
Va exista si Legacy pentru Drive Test cat de curand.
Te asteptam oricand la test cu noul STI si dupa putem face o comparatie la cald intre WRX STI si WRX.
Pentru drive test mai avem Forester 2.0 manual si automat, Forester 2.5 turbo automat si deasemena Outback 3.0 Automat. Ne lipseste din oferta Forester de 2.5 turbo manual, Impreza 2.0 si WRX, Outback 2.5 si Legacy(unde speram ca foarte curand sa avem). Eu zic ca am oferit variantele cele mai cautate si pe viitor vom extinde paleta de masini.

Kiturile ProDrive vor exista si la Subaru, se vor comercializa si monta in toata reteaua SMT.
Lucian72846
Dupa parerea mea Outback arata cel mai bine ! Cel putin mie imi place cel mai mult . Bafta !
G e o r g e
legacy SW e mai aratos ca break , asta daca iti plac breakurile
Cristi61091
Nu-mi vine sa cred, daca fac o medie, se face cel putin un drive test zilnic cu un Subaru, iar aici pe forum si-au exprimat impresiile doar cateva persoane.
Asteptam impresiile voastre!
G e o r g e
pai eu daca va spun impresiile mele de la DT uri cu subaru ce-mi iese ? biggrin.gif

DT urile nu le-am facut la voi apropos , ca trebuia sa revin peste o saptamana... apropos , chestia asta cu revino tu peste x timp ma omoara , serios .

ce masini de la subaru am testat ... hmmm , forester 2.0 , 2.5XT , vechi si nou , doar manuale . legy , 2.0 , 2.5 manual si auto, impreza , 1.6 2.0 si STI, OBT 3.0 auto ... cam putine , trebuie sa vad si restul gamei cum se misca biggrin.gif
guerilla
cristi, de ce nu facem o intalneala organizata pentru membrii de aici? voi veniti cu toate masinile de drive pe care le aveti, noi venim in haita sa le testam. sigur aveti voi un loc de joaca unde putem sa vedem ce stiu masinile.
G e o r g e
si cum nu au legy la DT si cu a mea nu se da nimeni ... ma ofer SA CONDUC personele diverse contra cost biggrin.gif
Lucian72846
Daca incercam sa obtinem un profit din a posta impresii personale si sugestii , atunci forum - ul nu este locul cel mai bine venit . Personal stiu ca forumul se acceseaza gratuit , se posteaza asemenea , bineinteles dupa anumite reguli . Cred ca pot beneficia si altii de cateva informatii , in urma acestor discutii , pline la maxim de subiectivism ( din cate am vazut ) . Sincer vorbind , in altee arii , nu am remarcat chiar atata dusmanie din partea unor forumisti cu mult mai multa experienta deacat mine . Haideti sa lasam clientii sa aleaga ce si de unde vor sa cumpere , noi daca putem sa-i ajutam cu informatii si pareri legate de marca si nu de cel sau cei care o vand . Astept cat mai curand ( stie cine trebuie ) un test drive cu un Super Forester ! Nu mai am rabdare . Va multumesc , bafta !!
Cristi61091
QUOTE(guerilla)
cristi, de ce nu facem o intalneala organizata pentru membrii de aici? voi veniti cu toate masinile de drive pe care le aveti, noi venim in haita sa le testam. sigur aveti voi un loc de joaca unde putem sa vedem ce stiu masinile.


Au fost doua weekend-uri sesiuni de drive test cu modelele Subaru enumerate si cu siguranta vor mai fi cat de curand.
Oricine este binevenit, oricand.
G e o r g e
uite topic smt vs radacini :
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...sc&start=40

enjoy

si chiar ma intreb unde e colegul ala al tau de statea toata ziua pe forum si baga strambe ca vrea sa-si cumpere forester si ce amabili au fost aia de la SMT si nesimtiti aia de la radacini ... nu de alta dar posta intotdeauna de la ip ul vostru si intotdeauna in orele de servici ? era job related ? biggrin.gif
CPI
QUOTE(Cristi61091)
Portile noastre sunt deschise pentru DRIVE TEST tuturor, nu doar prietenilor sau cunostintelor. Deasemenea pentru DRIVE TEST avem la disponizitie nu doar "the BOMB" adica Impreza WRX STI ci si urmatoarele masini:
Subaru Forester 2.0X MT - VS
Subaru Forester 2.0X AT - VS
Subaru Forester 2.5XT AT - UN
Subaru Outback 3.0 AT - ZN
si nu in ultimul rand, cu riscul de a ma repeta:
Subaru Impreza WRX STI 280CP - 6+1 trepte.
Va asteptam sa testati o masina unica in peisajul auto, cu motor BOXER plasat frontal, transmisie integrala si simetrica.

Ce inseamna ultimele litere VS, UN, ZN?

Si ca sa fiu on topic: Am mers cu Legacy 2.0 de 138 de cai de la radacini pe la sfirsitul iernii. Masina se tinea bine, era destul de sportiva (nu aveau motorul nou de 2.0 si 165, si nici vechiul 2.5). Am bagat-o si pe o portiune denivelata si cu niste gheata si a fugit de fund (dar erau niste sleauri destul de mari). Nu m-a dat pe spate.
Am mai mers si cu OBK de 2.5 de la un prieten (!). Am dus-o si pe noroi (era deja primavara, numai era gheata) unde ara fara probleme. Am mers cu 50km/h in paralel cu un papuc, el pe asfalt, eu pe linga, prin noroi bicycle.gif , am testat-o si in curbe. Ciudat, dar parea ca sta mai bine decit legacy-ul de 138 CP.

Ce nu mi-a placut la amindoua este ca ai senzatia ca sint usile f. aproape de tine, parca ai fi intr-o masina de clasa mica spre compacta. In Legacy in spate din cauza trapei nu aveam loc pe inaltime (e o alveola ramasa pentru cap!!!). Si a mai contat fata de Accord si raportul pret/dotari, in favoarea Accord-ului, cu pret mai mic (discount serios, nu 5% ca radacini) si dotari mai multe.
Cristi61091
VS, UN si ZN sunt denumirile nivelelor de echipare la Subaru.

Bine ca ai ramas in aria masinilor japoneze, asta referitor la Accord, din pacate imi pare rau ca ceea ce te-a determinat sa alegi aceasta masina a fost discount-ul si nu efectiv calitatile masinii.

Motorul Boxer frontal si transmisia integrala si simetrica sunt elemente care le vei intalni doar la Subaru.
CPI
Tx. In oferta de la radacini pe care am consultat-o asta iarna-primavara nu erau nivelele astea de echipare... Preturile erau la fel cu cele pe care le aveti voi.

Nu a fost doar discount-ul. Legacy-ul a iesit din cursa din cauza spatiului interior spate si iaca-asa Obk vs Accord la dotari apropiate era diferenta prea mare de pret (>4k CIP).
Adauga lipsa ESP si spatiul interior mic din fata pe latime. Ce tragea pentru Subaru era AWD. La ce folosim noi masina - trafic urban si iesiri pe drumuri normale vara si iarna ne ajung niste cauciucuri de iarna.

Au mai contat si lipsa de masini de drive-test si povestile despre Service.

Oricum, Legacy a ramas in finala dupa ce am scos de pe lista Vectra, Mondeo si la final X-type (motorizarea care era mai ieftina adica dizal, cum zice George).
Marius43590
ma bag eu ON-TOPIC

am fost la test drive in unul din weekend-urile cu "portile deschise".

Pentru capitolul "Porti Deschise", subaru e pe locul 2 in topul personal.
Capitolul showroom locul 1 pentru aspect cu toate ca nu e situat in Bucuresti.
Capitolul agenti de vanzari - se poate si mai bine.
Capitolul marketing - masina se vinde singura numai catre cunoscatori. publicitate aproape 0.

totusi am o sugestie: daca toti dealerii de masini afiseaza preturile, subaru de ce nu face asa ceva?
cris62653
Chiar asa! Preturi la Subaru pe net, in afara de forumul dedicat marcii si softpedia parca, nu prea se gasesc. E pacat pentru ca sunt unii care aud de renumele acestei marci si doar atat...alte detalii se obtin de la cunoscatori si la telefon. Daca de atata timp cele 2 site-uri Subaru inca se afla in constructie ... :bash:
Chiar am un coleg pe care l-am invitat la o plimbare cu Foresterul (un fel de D.T.) si i-am explicat ratiunea unei masini Subaru pentru zona montana in care locuim...dar parca altfel reactioneaza oamenii cand vorbesc cu specialisti, dealeri, vad pliante, preturi oficiale, etc...asa ca omu nostru s-a hotarat pentru OctaviaII elegance (aproape acelasi pret cip).
In concluzie,(pt Cristi de la SMT) se impune o actualizare a informatiilor oficiale daca vreti sa aveti clienti si la DT si la cumparare.
G e o r g e
a preferat octi II in fata unui forester pentru zone de munte ? blink.gif
tkapote
va rog daca aveti informatii (care dealer si cand) pentru test drive cu:

1) Subaru Impreza Sedan 1.5R
(5MT / E-4AT, AWD)

multumiri,
Cso96419
azi am avut ocazia sa ma dau cu mai multe modele Subaru.
Legacy 2.0
Impreza 1.5 station wagon
Forester 2.5 XT sportshift.

ashi dori sa va impartasesc cateva opinii unele mai relevante altele mai putin.

Legacy:
o masina de familie, foarte MICA in fata. ca si sofer am avut parte de o ergonomie foarte buna, scaune impecabile, volan bine echilibrat. partea proasta este spatiul pt sofer. consola centrala este exagerat de groasa, piciorul drept sta rezemat de bord si este aproape vertical. nu este intr-o pozitie comoda. pedalele sunt foarte apropiate, necisita acomodare.
in spate se sta mult mai bine.
si avum ce conteaza mai mult la un Subaru: motor+transmisie.
cei 165 de cai nu se simt :evil: , caroseria este grea si nu este foarte agila. pe partea cealalta suspensia este mirifica. nu te scutura si totodata este foarte-foarte precisa. inclinarila sunt aproape inexistente.
schimbatorul nu mi-a placut, parca provenea de la vreo coreana. era precisa, intra in viteze, dar era ezitanta. nu erai sigur daca este sau nu in treapta.

Impreza.
masina mai mult de cat OK.
se comporta foarte bine. In mainile unui pilot care stie cat sa ceara de la masina, este capabila de lucruri incredibile. fortata merge pe unde trece si un Forester. desigur in off-read se simte lipsa de putere, dar exista low-range. nu glumesc, se poate comuta in treapta a doau de reductor chiar si in mers. la 100 in a 4. se poate comuta. rezultatul o acceleratie brutala, intrucat motorul urca mai lejer in ture. este ca un fel de overboost, sau un camion cu 10 trepte. este o smecherie foarte buna. se schimba prin apasarea ambreiajului si tragerea de levier.
cam asha am coborat din masina. biggrin.gif

pt final Forester.
o bruta, un animal, dar si un automobil banal, depinde cat o calci.
ideala zic eu pt romania. motorul acela chiar merita titlul de masina anului. cutia, foarte buna. schimba insezizabil. la 50 merge cu a patra, dar orice atingere a pedalei de acceleratie duce la o retrogradare. o apasare hotarata dezlantuie monstrul. retrogradeaza si 3 trepte. pana in 1. si schimba in sus la 6500. blink.gif
sa vezi acolo depasiri din scurt. a masina foarte maleabila, cu o directie cam moale dar precisa.
motorul este nemaipomenit, iar cu sportshift este mai mult de cat ti-ai dori. si in modul manual, schimba foarte repede, nu exista mult timp mort.
am avut parte de multe emotii. daca stai pe full trotle mai mult de 10 sec, deja zbori prea jos. trebuie sa stai cu ochii in vitezometru ca risti sa ramai fata permis in orice moment.
reversul medaliei este consumul, dar ce mai conteaza???
din aceasta masina am coborat cam asha. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

povestiti si voi exerinte cu subaru.
G e o r g e
eu conduc subaru zilnic, crede-ma legacy nu este mica wink.gif incearca un A4 pe locul soferului .

legacy 2.0 se vrea turata , are puterea maxima la 6800 rpm totusi .

impreza , fie ea de 1.5, isi arata gena .

iar forester este o mica surpriza .
Adin.C
test drive de vreo o zi si ceva cu Legacy, da, se vrea turata si merge fantastic, motorul suna foarte placut. E o masina extraordinara biggrin.gif , am si comandat una (...comanda fusese oricum facuta inainte de test-drive)

P.S. nu pare mica in fata, chiar deloc
G e o r g e
felicitari ... inca unu' pe cale sa ia microbul
Ciprian86626
dar pe feleac te-ai dat cu XT-ul? cum face pe curbe? dar franele? ca directia am vazut, tot moale ca la ala micu. misto ca schimba la 6500!
Cso96419
hai ca a venit timpul sa mai raspund.

george, bine zici, in A4 tot nu ai loc, chiar este mai stramta. totusi eu zic ca pt gustul meu genunchiul meu drept nu statea cum imi place mie. in rest este spatie suficient, no problem.
adevarat ca vrea ture multe si atunci merge.............., dar marca nu se simt toti caii, poate si din pricina gabaritului.
asta nu inseamna ca nu a-si cumpara una.

cat despre forester 2.5 XT. am mers doar pe drum drept, dar biggrin.gif .
merge..............
este mai buna de cat manuala pt ca reprizele sunt mai rapide in D. cutia isi alege treapta in care are cele mai bune reprize de la acea turatie. ex daca tu mergi cu manuala la 80 cu a 4 si te bagi in depasire ia mai mult timp de cat ti-ar lua sa-ti bagi piciorul in acceleratie si sa retrogradeze din a 4 in a 2.

si cutia schimba dupa stilul de condus (dupa cat de tare turtesti acceleratia) daca o mangai schimba sub 2000. si de aici pana la 6500 tot urca treptat. depasirile sunt ultrausoare. o pedala mai sanatoasa si depasesti toata coloana nu doar masina din fata.
iar daca vrei sa ramai in aceeasi treapta, misti maneta in modul manual (in mers, oricand) si tragi cat vrei. am inteles ca nu schimba in sus nici cand intra limitatorul, personal nu stiu nu am probat.
directia e cam varza a-la-renault, adica foarte moale, dar in schimb e precisa. curbele le tine foarte bine, ca o berlina normala (care nu e subaru)
Mihai63349
E normal ca nu simti toti caii daca ti-e mila s-o turezi. Tu te dai acuma cu un Golf tdi si esti obisnuit sa simti caii aia de la 2000 de ture. Ia tine-o un pic peste 4000 si vei gasi si caii lipsa.
G e o r g e
el e obisnuit sa simta cuplul ...

am observat ca in general motoarele subaru aspirate au o curba de cuplu foarte prietenoasa . se comporta asemanator cu unele turbo .

pun o poza cu un dyno run la un legy 2.5i aspirat .
G e o r g e
TRIBECA B9 3.0

tocmai m-am dat cu masina asta , o sa ma mai plimb cu ea in zilele viitoare .
ceva impresii :

- cutia este bestiala , schimba foarte frumos si rapid .
- motorul demential , urca repede in ture si nu da niciodata impresia ca ar gafaii
- ARE FRANE !
- are stabilitate .
- pleaca ca din pusca de pe loc . in momentul in care bagi piciorul in acceleratie te arunca in fata foarte foarte violent . SWEET ! pentru 1925kile e ceva wink.gif dupa se plafoneaza un pic in acceleratie , dar trage constant pana depaseste 100km/h in treapta a II-a .

- nu-mi place , plasticul de pe bord , asta era varianta cea mai ieftina , fara piele , si avea un plastic cam dur pe o parte a bordului

o sa mai revin cu impresii peste vreo saptmana smile.gif
Valentin35722
Mai zi George, poate ma faci sa-mi schimb parerea. Eu am ziz ca e cam puturoasa, fata de Forester. De condus n-am condus-o inca.
Ioan103584
Salut, sint nou pe aici dar cred ca o sa ma vedeti/cititi din ce in ce mai des acu' ca am facut un test drive cu un Forester turbo biggrin.gif

Sincer sa fiu credeam ca stiu exact ce-o sa fie la drive-test - ma interesasem despre masina si stiam destule de multe despre ea (in parte si de pe forumul asta). Toata presa auto din vest pare indragostita de model si sint foarte putine lipsuri/probleme de remarcat. De fo doi ani conduc un Clio RS (180cp/1060 kile) asa ca eram obisnuim si cu reprize rapide si manevrabilitate buna. Deci, ce putea fi asa grozav intr-un SUV crossover, mi-am zis eu...

Ei bine, m-a spart! Mi-a facut Clio-ul sa para lent si absolut nesigur iar in offroad, pe un drum de tara pe care n-as fi indraznit sa intru cu o masina normala, am mers cu 80 la ora fara sa am nici un stres.

As sumariza asa experienta pe care am avut-o: O masina pe care cu greu o poti duce la limita (eu n-am reusit) si care pare sa faca tot ceea ce face fara nici cel mai mic efort.

Singura parte proasta pe care o intrevad e ca masina nu cere nici un fel de pilotaj si nici nu 'imparte' cu soferul ceva din experienta rularii ei. Pur si simplu merge unde invirti volanul fara sa ceara nimic ceea ce e un pic dezangajant in ceea ce ma priveste...

Ce credeti?


Ioanides
G e o r g e
@valentin : am mai condus tribeca cativa zeci de km . consumul in oras este stabil la un 15.6mpg , adica 15% !!! pe magaoaia aia de 1900 kile si cu motor de 3000cc . super bine SUPER !!!

trecem mai departe . e plina de luminite ! are lumini la pedale , pe praguri , la oglinzi , in suportul de pahare blink.gif ... peste tot luminite . foarte placuta surpriza seara smile.gif o sa fac niste poze diseara wink.gif

interiorul e mare . MAREEEEEEE imens cum vrei sa-i spui . ai loc . banchetele se misca in toate felurile , portbagajul e imens si cu o groaza de prinderi pe toate partile ... nice

pozitia la volan e mai inalta decat la forester . cutia este mai placuta ca la forester , are 5 trepte si se simte la demaraj .

masina trage bine pe primele 2 viteze cand atinge si 100km/h . afara nu am testat-o inca blush.gif

DAR este mai inceata ca un forester turbo . clar este mai inceata, motorul se simte ca este aspirat , nu exista acel turbo moment care face foresterul sa tasneasca in fata .

are niste frane exceptionale ! chiar de exceptie .

stabilitatea , HA , este demna de numele marcii subaru.

un feature interesant : are pe parasolar la sofer telecomanda pentru usile de la garaj biggrin.gif

@ioan: forester este un lup in haine de oaie , atata iti spun .
Ioan103584
M-am urcat si eu un pic intr-un Tribeca (full options si doar 45k euro parca la oferta!). Arata ca nava lui Jean Luc sau ca un avion de vinatoare de ultima generatie. Doar ca zboara jos biggrin.gif

Pacat ca nu e chiar aluminiu materialul ala de pe consola centrala. Sint sigur ca Jean Luc ar prefera...

15% e uimitor, intr-adevar...o fi din cauza ca nu e turbo...
G e o r g e
forester este o masina care iarta multe .subaru in general sunt masini care iarta multe .

nu ai reusit tu sa o duci la capat , obisnuit fiind cu un FWD smile.gif

oricum , e bine ca ti-a placut . incearca un STI smile.gif sa vezi acolo senzatii tari
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.