vreau bicicleta, sau cum poti deveni pieton pe doua roti |
This topic is about vreau bicicleta, the author, G e o r g e, wrote about: bicla mea de dat prin oras cu ea a fost 3000 ron , echipamentul aproape pe atata ... asa ca tinete bine de buzunare /smile.gif" style="vertical-align: ... To read more just scroll down
vreau bicicleta, sau cum poti deveni pieton pe doua roti |
Oct 23 2008, 08:59 AM
Post
#21
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
-------------------- |
|
|
Oct 23 2008, 09:07 AM
Post
#22
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
o bicla de metro mi-e teama ca s-ar rupe pe munte. daca as folosi bicla numa in oras, categoric mi-as lua una din aia.
george... no comment -------------------- |
|
|
Oct 23 2008, 09:31 AM
Post
#23
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
QUOTE .5-2000 lei o bicicleta?! Da; ce face bicla aia?! Merge prost si se strica repede . OK, exagerez, la banii astia merge rezonabil, dar schimba prost vitezele, iar in sarcina nu le schimba deloc, frineaza ok dar nimic fantastic, nu urca pante prea abrupte ca are cauciucuri naspa, se rupe cadrul daca dai tare cu ea in ceva, cintareste destul de mult, are suspensie proasta care topaie si ajunge la fund cind treci peste ceva. Schimbarea vitezelor in sarcina e cea mai mare greseala pe care poti sa o faci. Se pot intampla cel mai des sa sara lantul, cu urmari ca: blocarea lantului intre foi sau pinioane, ruperea cablului de la schimbator, indoirea schimbatorului. Si cel mai grav lucru, pe care l-am "experimentat", e ca, blocandu-se lantul intre foile pedalierului, mi-a alunecat piciorul de pe pedala pe care apasam si mi s-a infipt dintii de la prima foaie in pulpa..... ouch. Principuil de schimbare a vitezelor functioneaza ca la o masina, oarecum, numai ca, pentru a o face e nevoie ca transmisia sa nu fie in sarcina, chiar daca nu exista ambreiaj. Eu zic ca e de preferat o bicicleta fara suspensii. Alea cu suspensii sunt oarecum mofturi, pentru ca, mai ales daca faci offroad cu un VTT(VeloTouteTerrain) e cel mai bine sa te bazezi pe suspensiile.... din maini si picioare. E mai bine sa simti terenul si bicicleta. Asta daca nu vrei sa stai ca in fotoliul masinii.... -------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Oct 23 2008, 10:07 AM
Post
#24
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
-------------------- |
|
|
Oct 23 2008, 10:34 AM
Post
#25
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Schimbarea vitezelor in sarcina e cea mai mare greseala pe care poti sa o faci ...... Principuil de schimbare a vitezelor functioneaza ca la o masina, oarecum, numai ca, pentru a o face e nevoie ca transmisia sa nu fie in sarcina, chiar daca nu exista ambreiaj Adica sa nu schimbam viteza in timp ce pedalam??? Io in peste 20.000 km facuti cu biciclete cu schimbatoare de viteze, niciodata nu m-am oprit din pedalat in timpul schimbarii vitezelor si n-am avut niciodata vreo problema din cele enumerate de tine!!! -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Oct 23 2008, 10:38 AM
Post
#26
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
Schimbarea vitezelor in sarcina e cea mai mare greseala pe care poti sa o faci ...... Principuil de schimbare a vitezelor functioneaza ca la o masina, oarecum, numai ca, pentru a o face e nevoie ca transmisia sa nu fie in sarcina, chiar daca nu exista ambreiaj Adica sa nu schimbam viteza in timp ce pedalam??? Io in peste 20.000 km facuti cu biciclete cu schimbatoare de viteze, niciodata nu m-am oprit din pedalat in timpul schimbarii vitezelor si n-am avut niciodata vreo problema din cele enumerate de tine!!! Alex, daca nu pedalezi, n-ai cum sa schimbi vitezele, pentru ca lantul nu urca/coboara. Ideea e sa nu fie in sarcina....ce n-a fost clar? E un fel de pedalare in gol. -------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Oct 23 2008, 10:48 AM
Post
#27
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
eu tind sa-l cred pe far eastern, tin minte cand mergeam cu semicursiera in rampe mari daca ma manca undeva sa schimb viteza mai sarea lantu.
george, o sa vin sa vad bicla cand o sa vii tu sa te dai cu autobuzu acu serios, nu vreau sa ma imbolnavesc de nervi cu bicle scumpe. am vazut niste ktm, specialized, prin austria si mi-a ajuns. repet, nu sint un biciclist feroce sau cunoscator ca sa pot aprecia/folosi o bicla scumpa. 1000ron e un buget decent pentru o bicla decenta. -------------------- |
|
|
Oct 23 2008, 10:55 AM
Post
#28
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Da man, am priceput .....te refereai sa nu fie in sarcina prea mare, dar o sarcina trebuie sa existe acolo.....macar inertia Desi, daca stau sa ma gandesc bine, io si in urcare la munte schimbam vitezele in timp ce apasam la greu pe pedale ca sa urc si n-au fost probleme!!! Si sa stii ca se pot schimba vitezele si fara sa pedalezi .....te opresti din pedalat, schimbi viteza si apoi pedalezi din nou, iar viteza se va schimba conform dorintei.... Offff, incepeti sa-mi treziti amintiri pe 2 roti..... ....ca la anu' se fac 10 ani de cand n-am mai incalecat vreo bicicleta, datorita acestui drog care se numeste automobil..... ....a propos, de la droguri te ingrasi sau slabesti? ....ca io am sarit de la 64 kg la 77 in cei 9 ani de "prizat"....
-------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Oct 23 2008, 11:01 AM
Post
#29
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
pai hai sa ne adunam mai multi si poate ne face vreun magazin din asta reducere de flota
-------------------- |
|
|
Oct 23 2008, 11:04 AM
Post
#30
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
Eu cam tot 10 "aniversez" . Dela droguri droguri salbesti sigur. De la "drogul" de care esti tu dependent te ingrasi. Ai putea sa le iei pe ambele tipuri ca sa te mentii, dar mai bine revii pe bicicleta... din cand in cand..
-------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Oct 23 2008, 11:14 AM
Post
#31
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Ai putea sa le iei pe ambele tipuri ca sa te mentii Adanc dom'le, adanc.....prea tare asta......hai c-am ras cu pofta....... Io cursiera o mai am.....in pod la bunici.....da nu stiu daca mai merge.....cu siguranta i-ar trebui o revizie tehnica generala!!! -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Oct 23 2008, 06:17 PM
Post
#32
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
stabileste ti bugetul ... de bicla romaneasca nici nu poate fi vorba... si unde ai 1000 de roni mai gasesti ti 300 - 500 ... nu fi zgarcit
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Oct 23 2008, 07:48 PM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
@Klm: am mers si eu o multime cu biciclete din alea care zici tu. E un chin, sint ineficiente. Bineinteles ca SE POATE, dar ideea e sa fie si placut si sa acoperi distante cit mai mari cu efort cit mai mic. Important nu e sa nu mergi cracanat, ci cita distanta ai acoperit sa pe ce dealuri ai urcat pina ai ajuns cracanat.
@Restul: exact ce spuneam, daca ai un schimbator de kk nu se poate sa pui sarcina pe el. Mountain biking insa nu se poate face scutind schimbatorul mereu. Mai e si viteza si precizia cu care schimba. Pai daca un Shimano XTR nu schimba la deal, cum naiba fac aia competitii de mtb? -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Oct 23 2008, 08:23 PM
Post
#34
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
intra pw www.mybike.ro ca sa vaezi si acolo parerile oamenilor...
eu cind am dat banii pe bicla mea m-am uitat la greutate, la mine, la greutate, iar la mine... si am dat vreo 350 de lei pe o bicla de 700 (era cu reducere, ca altfel nu luam). si bine am facut pentru ca n-am iesit foarte mult cu ea. daca blocam 2000 de lei ma zgiriam pe ochi. apoi, ca sa faci diferenta intre o bicla buna si una proasta trebuie sa faci km integi (eu stiu insa ca bicla sotiei e mai buna, ea da de 2 ori din pedale, eu dau de 3, pe aceeasi combinatie foaie/pinion). parerea mea, care stau la 4 din 4, e ca o bicla buna e doar o bicla usoara... in rest, are 2 roti, lant, etc - e perfecta. a mea e full-suspension si are un flex nene cu 90kg in spate... ce-mi place la ea e ca e comoda si sta bine pe denivelari (amortizor setat pe soft), nu-mi intra saua in gaura neagra si nu ma oparesc intre picioare (aspect a dracului de important, am 2 amici care au patit-o si dupa aia au renuntat la bicle). alt aspect: o las unde vreau si nu ma doare capul ca o sa gasesc doar cadrul legat de lant. aspect important cind folosesti bicla preponderent in oras. pina acum am schimbat doar pedalele - originalele de plastic au decedat la prima bordura sarita. -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Oct 23 2008, 09:58 PM
Post
#35
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
vio, e vorba de doua bucati. 3-500ron pe bucata in plus inseamna inca 600-1000. no fucking way. nu vreau sa-mi iau un bmw al biclelor, vreau un logan. get it?!
mersi de sfaturi la toata lumea. o sa casc ochii pe la reduceri, ca tot vine iarna si poate prind vreo super oferta. ca doar nu or fi multi nebuni care or vrea sa se dea cu ele pe zapada -------------------- |
|
|
Oct 23 2008, 10:37 PM
Post
#36
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
Teo, ce ti-am aratat eu acolo la 1300 lei, e pret de oferta. eu am dat in primavara 1650 pe ea deci daca iti place go for it
ca sa ne intelegem, ce gasesti la first,dhs,metro,carfur etc sunt olcit-uri si lastunuri ale biclelor. Ce ti-am aratat eu e un cee'd cu reducere, la pret de logan un bmw al biclelor poate sa coste si cat un bmw adevarat -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Oct 24 2008, 12:15 AM
Post
#37
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
pai nu ai zis asa ... :-s .... din 3 rezervoare de motorina ai scos banu ) o sa intreb pe cineva sa vad adca are si ce are la sh.
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Oct 24 2008, 06:58 AM
Post
#38
|
|
pilot Group: Membri Posts: 460 Joined: 6-October 07 From: Galati Member No.: 114.960 |
daca erai in galati, aveam unde sa te indic...in alta localitate, nu cunoastem
acum 2-3 ani, mi-am luat bicileta sh, de la o pravalie unde aduceau din elvetia. si semicursiere si mai ...clasice. si pentru "sportivi" si pentru pensionari. Cand, la inceputul iernii am considerat ca trebuie bagata la un RK, preturile pieselor schimbate + manopera la acelasi furnizor/mecanic, au fost mai mult decat omenoase.... iar, in vara aceea, facusem naveta galati-braila (din motive sentimentale ) zilnic oricum, eu ash opta pentru o semicursiera - usoara, versatila, si saritoare. (ca o Ibiza ) This post has been edited by krondet: Oct 24 2008, 07:00 AM -------------------- primul pas catre o masina, incepe cu o Dacie
aventura continua cu SEAT IBIZA 1.4 85Cp |
|
|
Oct 24 2008, 07:23 PM
Post
#39
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
eu am dat in primavara 1650 pe ea Pai frate, tie chiar ca-ti trebe o scula serioasa, ca una de 350 ron nu cred ca te tine mai mult de 3 luni..... -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Oct 25 2008, 12:57 AM
Post
#40
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
daca te referi la greutatea mea, nu pot decat sa-ti dau dreptate
-------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 01:50 PM |