Help - Search - Members - Calendar
Full Version: vreau bicicleta
Masini.ro Forum > Discutii generale > Off Topic > Sport & Hobby
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
guerilla
m-am hotarat ca vreau bicicleta, pe principiu vara iti faci sanie si iarna caruta biggrin.gif
bicla o voi folosi in oras dar si pe coclauri.
de unde se pot cumpara chestii din astea de calitate, dar care sa nu coste cat un set de anvelope la masina unsure.gif un buget maxim (daca e full suspension) ar fi de 1000ron bucata (nu-mi spuneti de specialized sau alte ozn-uri decat daca sunt cazute din camion si au pret bun biggrin.gif )
FAR EASTERN
Incearca first bike, Au si site parca.

Eu, pe vremea cand inca mai pedalam pe coclauri(cu asfalt) procedam altfel. Ma rog, pe atunci nu prea gaseai bicle in magazine. Cea mai buna afacere e sa gasesti un importator de biciclete SH(adica la mana a doua). Nici nu stii ce minuni poti gasi acolo. Eu am avut vreo doua achizitionate astfel, dar le-am facut chiar la ei, din bucati. Adica roti de la una cu cadrul stramb, cadru de la alta, pedale, schimbatoare, frane, etc.
Acuma mai depinde si de cat de mult vrei sa ai o bicicleta buna, ieftin. Ca idee generala, chiar daca sunt fabricate in Ro, incearca sa gasesti ceva care are Shimano, Sachs.
DRAGOS
daca vrei noua nu lua first bike sau dhs. sunt foarte proaste si nu rezista deloc la utilizare zilnica si dura smile.gif

daca vrei full suspension si nu vrei sa auzi scartaieli si pocnitoti din primii 500 km iti recomand ceva cu amortizor spate pe ulei smile.gif dar asta inseamna depasirea cu mult a bugetului.

eu mergeam vara foarte foarte mult pe bicla. in oras +ceva excursii inafara (la 30-40 km de Ploiesti) Nicio bicicleta nu a rezistat mai mult de 2 veri smile.gif.

Pana vara trecuta schimbasem 5 biciclete in 5 ani. Din august anul trecut m-am cam lasat de excursii, din cauza unui accident din care am scapat intreg cu un maaaare noroc smile.gif Am avut 2 X first bike, 1 X DHS, 1 X cross(cam ca dhs-urile, dar fabricata in bulgaria) si o bicla facuta de mine din piese SH (exact ce a zis far mai sus) ultima a rezistat excelent si inca o am in stare buna de functionare dupa 2 ani jumate

In primvara asta mi-am luat un magellan polaris(vezi in lista, undeva pe la jumate) smile.gif cu care m-am dat din aprilie pana in septembrie si inca merge ca-n prima zi. Am mers insa doar in oras + de vreo 2 ori coborat de la cota 1400 pana in sinaia. In total 900 km, calculati de cronometrul electronic. Ti-o recomand cu caldura, chair daca e un pic mai scumpa decat bugetul alocat. E solida, fiabila si eu zic ca nu-ti va da batai de cap smile.gif

Alte marci la care merita sa te uiti sunt Kona si Merida.

Daca vrei ceva bun pana in 1500 lei uita de full suspension. Amotizorul de pe cadru e foarte solicitat si unul bun, pe ulei te va costa mult.

vio
in primu rand full suspension nu e buna in orash, iti zic sa te orientezi catre una cross-country.

2.cel putin 1300 roni te costa una buna , ce este mai jos dai banii degeaba pe ea , asta daca nu ai pe careve sa aduca SH din afara ... una buna si care sa nu te doara capu e cam 1700- 2500 ron .. pt orash iti tre cauciucuri slick neaparat .

3. sa aibe cat mai multe shimano pe ea .

4. sa aibe reglaje lejere la furca fatza si cel putin 10 cm cursa amortizorului .. thumbsup.gif


apropo de cat rezista ..,. sabotii de frana io i am schimbat la 8300 de km , rotile la 9000 de km ... bicicleta mea are cam 10 200 de km in 5 ani . nu e cea mai buna dar a rezistat f bine .
klm
blink.gif
1.5-2000 lei o bicicleta?! Da; ce face bicla aia?!

guerilla
ok ok, SH, da unde gasesc ? biggrin.gif
f1anatic
QUOTE (guerilla @ Oct 21 2008, 05:17 AM) *
m-am hotarat ca vreau bicicleta,
bicla o voi folosi in oras



Ce faci man, vrei sa obtii "carbon credits" pentru poluarea aia cu 30 L %de care ne vorbeai "in reductor" in alt topic ?
guerilla
da biggrin.gif
ideea e ca as vrea sa merg cu ea in we sau seara, sa mai fac ceva miscare.
dar cel mai mult m-ar tenta sa pun bicla pe masina si cand merg la munte sa ma dau cu ea pe-acolo.
FAR EASTERN
Faza cu cat te tine un utilaj de asta.... depinde mult si de intretinere. Eu desfaceam butuci, ax-uri, roti, etc si le spalam cu diluant sau alta solutie decapanta si apoi le ungeam frumos, cu ulei sau vaselina. Lantul, dupa spalare, era uns za cu za. Iar asta o faceam cel putin lunar. Daca mai ieseam pe ploaie sau prin zone cu praf(da, se gasea praf si pe asfalt), la sosirea acasa aveam treaba. Trebiesc verificate des franele, cablurile, tot ce inseamna suruburi, piulite. Pinioanele sa nu ajunga sa se ascuta(atunci sunt bune de taiat lemne) iar lantul sa nu aiba joc. Intro perioada mergeam cu foile de la pedalier facute manual in fabrica(Ecb).
Eh, sunt multe de spus, dar, speram ca doar pentru moment, guerilla nu e interesat...

p.s. un coleg din gasca de pedalatori a plecat in Spania, acu' vreo 5 ani si si-a luat o bicicleta cu numai.... 2000 euro.
f1anatic
Daca vrei iti fac lipeala cu un amic care vinde bicilete d'astea specializate de competitie. Mai pe vara mi-a aratat o rama de bicla care cintarea vreun 1 kil si un pic? Ceva indecent de usor - era din fibra de carbon si costa 8,000 de dolari.
guerilla
da mersi, stiu si eu de unde se pot cumpara chestii scumpe. problema e ca nu vreau sa fac downhill cu ea laugh.gif vreau doar sa merg ca pensionaru pe coclauri. dar mi-ar place sa fie cat mai usoara la banii aia. si sa aiba frane bune si suspensii sa nu-mi sara piatra de la rinichi din locu in care o muta reductoru biggrin.gif
sa dau 2000euro pe o bicla e exclus pentru mine. nici 2000ron nu vreau. 1000ron maxim. asa ca tre sa caut bicle second hand.
drabisan
Din pacate bugetul tau cere sh-uri. De noi nu gasesti serioase decit daca incepi de la dublu.
Am vrut asta vara sa fac schimbarea spre ceva de calitate, dar raportul pret/utilizare m-a facut sa mai astept 1 an (eram cam fraier sa o iau la sfirsit de august cu 800 de euro in conditiile in care m-am dat de atunci de 4-5 ori de atunci cu javra pe care o detin).

E destul de trist subiectul. O bicla cu adevarat buna costa usor cit 4 gume bune de 17"!

air_wolf
thumbsup.gif buna treaba cu bicla. am testat si eu asa ceva. pe linga pietoni (hate you bah!) mai exista cainii, masinile, gropile. bicla iti recomand noua: la sh poate sa fie cadrul fisurat si sa crape sub tine cind nu te astepti. dealeri seriosi de bicle SH pina in primavara nu gasesti whistling.gif
de noua o poti lua de la magazinul ala mic de pe baba novac, care este intre raiffeisen si brd (dupa ce treci de catelu dar inainte de stejarului, pe dreapta) de acolo am la o bicla pt sotie, una pentru fi-mea si daca eram destept tot de acolo o luam si pe a mea. pt sotie: 760ron - usoara si solida, roti de 26", pt fi-mea am dat in jur de 300ron si atentie: pt 6 ani cu roti de 20" thumbsup.gif a fost singurul loc in care oamenii iti explica diferentele de inaltime intre cadre.
ambele au cadru neuzer, furca SR, echipare shimano - frine, foi, schimbatoare (desi cred ca a fi-mi parca nu are shimano). optional poti pune frine pe disc, fura pt donwhill etc...

btw, o bicla buna: cu furca marzocchi, cu frine hidraulice pe disc (avid sau hope), cadru titanium, amortizor fox, suport de ghidon ITM din carbon, jante din carbon, suport de sa din carbon, pedale carbon sau titanium - te duce lejer la vreo 5000eur. o bicla excelenta te duce la peste 10.000eur.
guerilla
mai lasati ozn-urile din alea scumpe. e ca si cum mi-as face acum o masina de trial in care as baga 40k euro si m-as uita la ea ca oricum n-as sti sa o folosesc. eu vorbesc de o bicla care sa ma care pe dealuri si pe sosele si care sa nu fie foarte grea dar nici sa nu se rupa sau sa se dezmembreze (pedale, furca, etc) la uz normal.
deci, unde gasesc bicla.

airwolf, da la primavara ce se intampla?
air_wolf
QUOTE (guerilla @ Oct 22 2008, 10:50 AM) *
deci, unde gasesc bicla.

airwolf, da la primavara ce se intampla?


bicla ti-am zis de magazinul acela. eu am luat 2 bicle de acolo si sint multumit de ambele, una din ele e folosita in conditii extreme (codruta trage de ea si pe cimpurile din spatele casei si in afara de reglat sabotii n-am facut nimic nimic la ea)
pai abia in primavara or sa mai apara importatri de biciclete SH. deocamdata nu-s multi pe piata, dar anul 2008 a fost un an bun pentru mai toti. si e loc de mai multi => concurenta => bicle mai bune la preturi mai mici. trebuie sa recunosc ca e o afacere care si mie imi face cu ochiul.
ozz86651
Ia-ti un rahat ieftin si-ti cheltui nervii si arunci banii. Acu 1000RON pe aici sint absolut suficienti de o bicla decenta, dar nu cred ca la preturile din Ro. Nu trebuie sa-ti iei scula de 5000$, da baga si tu un ochi pe net la un trek sau alte branduri care costa ~400$ si cauta in Romania echivalentul. Nu t egindi ca-s de calitate maxima ca nu-s, o bicla decenta incepe la 1000$. Dar sint ok, si nu-ti blestemi ziua in care te-ai nascut, nu te accidentezi, nu ramii cu ea in drum, nu se rupe nimic la ea, raportultul reparatii/mers pe bicla e mic, si in final nu ajunge pe balcon la ruginit decit daca te lenevesti tu.

PS: am vazut ceva de full suspension. Nici sa nu te gindesti. Full suspension bune sint scumpe si nu au aplicatii de oras sau teren lejer. Cu un full suspension ieftin realizezi urmatoareel chestii:
1. In loc de o bicla hard tail ok iei un junk cu full suspension.
2. Iti disipa energia la urcat si mers drept, din cauza ca in loc sa pui puterea pe roata in mod eficient o folosesti sa legeni bicicleta.
ozz86651
QUOTE
.5-2000 lei o bicicleta?! Da; ce face bicla aia?!


Merge prost si se strica repede smile.gif. OK, exagerez, la banii astia merge rezonabil, dar schimba prost vitezele, iar in sarcina nu le schimba deloc, frineaza ok dar nimic fantastic, nu urca pante prea abrupte ca are cauciucuri naspa, se rupe cadrul daca dai tare cu ea in ceva, cintareste destul de mult, are suspensie proasta care topaie si ajunge la fund cind treci peste ceva.
guerilla
QUOTE (ozz86651 @ Oct 23 2008, 04:04 AM) *
Ia-ti un rahat ieftin si-ti cheltui nervii si arunci banii. Acu 1000RON pe aici sint absolut suficienti de o bicla decenta, dar nu cred ca la preturile din Ro. Nu trebuie sa-ti iei scula de 5000$, da baga si tu un ochi pe net la un trek sau alte branduri care costa ~400$ si cauta in Romania echivalentul. Nu t egindi ca-s de calitate maxima ca nu-s, o bicla decenta incepe la 1000$. Dar sint ok, si nu-ti blestemi ziua in care te-ai nascut, nu te accidentezi, nu ramii cu ea in drum, nu se rupe nimic la ea, raportultul reparatii/mers pe bicla e mic, si in final nu ajunge pe balcon la ruginit decit daca te lenevesti tu.


exact ce vreau eu biggrin.gif
klm
CITAT(ozz86651 @ Oct 23 2008, 03:14 AM) *
CITAT
.5-2000 lei o bicicleta?! Da; ce face bicla aia?!

Merge prost si se strica repede smile.gif . OK, exagerez,

Si ce tare exagerezi!
Am in bashca o bicicleta de-aia veche: ruseasca care a facut mai multi km/zi decat fac multe masini in ziua de azi si uneori cu viteze mai mari, a intrat in stalpi, gropi, borduri, am coborat pante de peste 30%, n-are nicio suspensie si mi-a tocit bucile, are cauciucuri vulcanizate si ras-vulcanizate si nu cred sa fi costat mai mult de 250 lei (de aia ceausisti).
Daca dupa ce mergi 1 zi pe o bicla de peste 1.000$ nu te mai dor bucile si nu mergi cracanat atunci renteaza altfel, scuzati-ma, insa nu-i vad rostul; pentru ceea ce se vrea aici si una de 500 lei de la Metro/Real/Kareffour se descurca mai mult decat onorabil: nu te accidentezi (daca nu cazi de pe ea), nu ramai cu ea in drum (daca nu te plimbi pe tinte), nu se rupe nimic la ea (daca ai sub 150 kile) si, in final, daca ajunge pe balcon la ruginit nu te oftici pentru ca acolo ajung doar 500 lei si nu 1.000$.
G e o r g e
bicla mea de dat prin oras cu ea a fost 3000 ron , echipamentul aproape pe atata ... asa ca tine'te bine de buzunare smile.gif
guerilla
o bicla de metro mi-e teama ca s-ar rupe pe munte. daca as folosi bicla numa in oras, categoric mi-as lua una din aia.
george... no comment
FAR EASTERN
QUOTE (ozz86651 @ Oct 23 2008, 04:14 AM) *
QUOTE
.5-2000 lei o bicicleta?! Da; ce face bicla aia?!


Merge prost si se strica repede smile.gif . OK, exagerez, la banii astia merge rezonabil, dar schimba prost vitezele, iar in sarcina nu le schimba deloc, frineaza ok dar nimic fantastic, nu urca pante prea abrupte ca are cauciucuri naspa, se rupe cadrul daca dai tare cu ea in ceva, cintareste destul de mult, are suspensie proasta care topaie si ajunge la fund cind treci peste ceva.



Schimbarea vitezelor in sarcina e cea mai mare greseala pe care poti sa o faci. Se pot intampla cel mai des sa sara lantul, cu urmari ca: blocarea lantului intre foi sau pinioane, ruperea cablului de la schimbator, indoirea schimbatorului. Si cel mai grav lucru, pe care l-am "experimentat", e ca, blocandu-se lantul intre foile pedalierului, mi-a alunecat piciorul de pe pedala pe care apasam si mi s-a infipt dintii de la prima foaie in pulpa..... ouch. Principuil de schimbare a vitezelor functioneaza ca la o masina, oarecum, numai ca, pentru a o face e nevoie ca transmisia sa nu fie in sarcina, chiar daca nu exista ambreiaj.

Eu zic ca e de preferat o bicicleta fara suspensii. Alea cu suspensii sunt oarecum mofturi, pentru ca, mai ales daca faci offroad cu un VTT(VeloTouteTerrain) e cel mai bine sa te bazezi pe suspensiile.... din maini si picioare. E mai bine sa simti terenul si bicicleta. Asta daca nu vrei sa stai ca in fotoliul masinii....
G e o r g e
@G ... man , treci pe la mine pe la birou ca am bicla acilea sa o vezi .
Alex-F1
QUOTE (FAR EASTERN @ Oct 23 2008, 03:31 AM) *
Schimbarea vitezelor in sarcina e cea mai mare greseala pe care poti sa o faci ...... Principuil de schimbare a vitezelor functioneaza ca la o masina, oarecum, numai ca, pentru a o face e nevoie ca transmisia sa nu fie in sarcina, chiar daca nu exista ambreiaj


Adica sa nu schimbam viteza in timp ce pedalam??? blink.gif Io in peste 20.000 km facuti cu biciclete cu schimbatoare de viteze, niciodata nu m-am oprit din pedalat in timpul schimbarii vitezelor si n-am avut niciodata vreo problema din cele enumerate de tine!!! whistling.gif
FAR EASTERN
QUOTE (Alex-F1 @ Oct 23 2008, 11:34 AM) *
QUOTE (FAR EASTERN @ Oct 23 2008, 03:31 AM) *
Schimbarea vitezelor in sarcina e cea mai mare greseala pe care poti sa o faci ...... Principuil de schimbare a vitezelor functioneaza ca la o masina, oarecum, numai ca, pentru a o face e nevoie ca transmisia sa nu fie in sarcina, chiar daca nu exista ambreiaj


Adica sa nu schimbam viteza in timp ce pedalam??? blink.gif Io in peste 20.000 km facuti cu biciclete cu schimbatoare de viteze, niciodata nu m-am oprit din pedalat in timpul schimbarii vitezelor si n-am avut niciodata vreo problema din cele enumerate de tine!!! whistling.gif



Alex, daca nu pedalezi, n-ai cum sa schimbi vitezele, pentru ca lantul nu urca/coboara. Ideea e sa nu fie in sarcina....ce n-a fost clar? E un fel de pedalare in gol.
guerilla
eu tind sa-l cred pe far eastern, tin minte cand mergeam cu semicursiera in rampe mari daca ma manca undeva sa schimb viteza mai sarea lantu.

george, o sa vin sa vad bicla cand o sa vii tu sa te dai cu autobuzu biggrin.gif acu serios, nu vreau sa ma imbolnavesc de nervi cu bicle scumpe. am vazut niste ktm, specialized, prin austria si mi-a ajuns. repet, nu sint un biciclist feroce sau cunoscator ca sa pot aprecia/folosi o bicla scumpa. 1000ron e un buget decent pentru o bicla decenta.
Alex-F1
Da man, am priceput wink.gif .....te refereai sa nu fie in sarcina prea mare, dar o sarcina trebuie sa existe acolo.....macar inertia tongue.gif Desi, daca stau sa ma gandesc bine, io si in urcare la munte schimbam vitezele in timp ce apasam la greu pe pedale ca sa urc si n-au fost probleme!!! Si sa stii ca se pot schimba vitezele si fara sa pedalezi laugh.gif .....te opresti din pedalat, schimbi viteza si apoi pedalezi din nou, iar viteza se va schimba conform dorintei.... whistling.gif Offff, incepeti sa-mi treziti amintiri pe 2 roti..... smile.gif ....ca la anu' se fac 10 ani de cand n-am mai incalecat vreo bicicleta, datorita acestui drog care se numeste automobil..... wub.gif ....a propos, de la droguri te ingrasi sau slabesti? ....ca io am sarit de la 64 kg la 77 in cei 9 ani de "prizat".... ohmy.gif
guerilla
pai hai sa ne adunam mai multi si poate ne face vreun magazin din asta reducere de flota biggrin.gif biggrin.gif
FAR EASTERN
Eu cam tot 10 "aniversez" sad.gif . Dela droguri droguri salbesti sigur. De la "drogul" de care esti tu dependent te ingrasi. Ai putea sa le iei pe ambele tipuri ca sa te mentii, dar mai bine revii pe bicicleta... smile.gif din cand in cand..
Alex-F1
QUOTE (FAR EASTERN @ Oct 23 2008, 05:04 AM) *
Ai putea sa le iei pe ambele tipuri ca sa te mentii


laugh.gif Adanc dom'le, adanc.....prea tare asta......hai c-am ras cu pofta....... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Io cursiera o mai am.....in pod la bunici.....da nu stiu daca mai merge.....cu siguranta i-ar trebui o revizie tehnica generala!!! ninja.gif
vio
stabileste ti bugetul ... de bicla romaneasca nici nu poate fi vorba... si unde ai 1000 de roni mai gasesti ti 300 - 500 ... nu fi zgarcit biggrin.gif
ozz86651
@Klm: am mers si eu o multime cu biciclete din alea care zici tu. E un chin, sint ineficiente. Bineinteles ca SE POATE, dar ideea e sa fie si placut si sa acoperi distante cit mai mari cu efort cit mai mic. Important nu e sa nu mergi cracanat, ci cita distanta ai acoperit sa pe ce dealuri ai urcat pina ai ajuns cracanat.
@Restul: exact ce spuneam, daca ai un schimbator de kk nu se poate sa pui sarcina pe el. Mountain biking insa nu se poate face scutind schimbatorul mereu. Mai e si viteza si precizia cu care schimba. Pai daca un Shimano XTR nu schimba la deal, cum naiba fac aia competitii de mtb?
air_wolf
intra pw www.mybike.ro ca sa vaezi si acolo parerile oamenilor...
eu cind am dat banii pe bicla mea m-am uitat la greutate, la mine, la greutate, iar la mine... si am dat vreo 350 de lei pe o bicla de 700 (era cu reducere, ca altfel nu luam). si bine am facut pentru ca n-am iesit foarte mult cu ea. daca blocam 2000 de lei ma zgiriam pe ochi. apoi, ca sa faci diferenta intre o bicla buna si una proasta trebuie sa faci km integi (eu stiu insa ca bicla sotiei e mai buna, ea da de 2 ori din pedale, eu dau de 3, pe aceeasi combinatie foaie/pinion).
parerea mea, care stau la 4 din 4, e ca o bicla buna e doar o bicla usoara... in rest, are 2 roti, lant, etc - e perfecta.
a mea e full-suspension si are un flex nene cu 90kg in spate... ce-mi place la ea e ca e comoda si sta bine pe denivelari (amortizor setat pe soft), nu-mi intra saua in gaura neagra si nu ma oparesc intre picioare (aspect a dracului de important, am 2 amici care au patit-o si dupa aia au renuntat la bicle).
alt aspect: o las unde vreau si nu ma doare capul ca o sa gasesc doar cadrul legat de lant. aspect important cind folosesti bicla preponderent in oras.
pina acum am schimbat doar pedalele - originalele de plastic au decedat la prima bordura sarita.
guerilla
vio, e vorba de doua bucati. 3-500ron pe bucata in plus inseamna inca 600-1000. no fucking way. nu vreau sa-mi iau un bmw al biclelor, vreau un logan. get it?!

mersi de sfaturi la toata lumea.
o sa casc ochii pe la reduceri, ca tot vine iarna si poate prind vreo super oferta. ca doar nu or fi multi nebuni care or vrea sa se dea cu ele pe zapada whistling.gif
DRAGOS
Teo, ce ti-am aratat eu acolo la 1300 lei, e pret de oferta. eu am dat in primavara 1650 pe ea biggrin.gif deci daca iti place go for it biggrin.gif

ca sa ne intelegem, ce gasesti la first,dhs,metro,carfur etc sunt olcit-uri si lastunuri ale biclelor. Ce ti-am aratat eu e un cee'd cu reducere, la pret de logan laugh.gif

un bmw al biclelor poate sa coste si cat un bmw adevarat biggrin.gif
vio
pai nu ai zis asa ... :-s .... din 3 rezervoare de motorina ai scos banu wink.gif) thumbsup.gif o sa intreb pe cineva sa vad adca are si ce are la sh.
krondet
daca erai in galati, aveam unde sa te indic...in alta localitate, nu cunoastem whistling.gif
acum 2-3 ani, mi-am luat bicileta sh, de la o pravalie unde aduceau din elvetia. si semicursiere si mai ...clasice. si pentru "sportivi" si pentru pensionari.
Cand, la inceputul iernii am considerat ca trebuie bagata la un RK, preturile pieselor schimbate + manopera la acelasi furnizor/mecanic, au fost mai mult decat omenoase....
iar, in vara aceea, facusem naveta galati-braila (din motive sentimentale rolleyes.gif ) zilnic
oricum, eu ash opta pentru o semicursiera - usoara, versatila, si saritoare. (ca o Ibiza beer.gif )
Alex-F1
QUOTE (DRAGOS @ Oct 23 2008, 04:37 PM) *
eu am dat in primavara 1650 pe ea


Pai frate, tie chiar ca-ti trebe o scula serioasa, ca una de 350 ron nu cred ca te tine mai mult de 3 luni..... tongue.gif biggrin.gif
DRAGOS
daca te referi la greutatea mea, nu pot decat sa-ti dau dreptate smile.gif
air_wolf
QUOTE (Alex-F1 @ Oct 24 2008, 07:23 PM) *
QUOTE (DRAGOS @ Oct 23 2008, 04:37 PM) *
eu am dat in primavara 1650 pe ea


Pai frate, tie chiar ca-ti trebe o scula serioasa, ca una de 350 ron nu cred ca te tine mai mult de 3 luni..... tongue.gif biggrin.gif


pai sa vedem... daca o bicla de 400ron ma tine un sezon si o bicla de 1600ron ma tine 3 sezoane, ies in cistig daca schimb bicla in fiecare sezon thumbsup.gif si n-o schimbi in fiecare sezon decit daca te calca masina sau te dai extrem cu ea si n-ai grija deloc.
klm
CITAT(air_wolf @ Oct 27 2008, 09:56 AM) *
pai sa vedem... daca o bicla de 400ron ma tine un sezon si o bicla de 1600ron ma tine 3 sezoane, ies in cistig daca schimb bicla in fiecare sezon thumbsup.gif si n-o schimbi in fiecare sezon decit daca te calca masina sau te dai extrem cu ea si n-ai grija deloc.

Exact si parerea mea, singura bicla care merita peste 1000 lei ar fi una pe care nu te doare c*ru' dupa 1 zi de pedalat; ozz, n-ai mai vazut de mult pegasuri alea de urca dealurile prin satele romanesti si nu se mai rup in fiecare an wink.gif sau MB (se modernizeaza lumea smile.gif) cu care cara cate un porc sau cate o "caruta" de paie; eu n-as avea nicio problema sa cobor Macinul cu una din aia cu conditia sa aiba o sa de ultima generatie pentru ca tin la bijuterii mai mult decat o faceam in copilarie.
ozz86651
QUOTE
daca o bicla de 400ron ma tine un sezon si o bicla de 1600ron ma tine 3 sezoane


1. Da, dar un sezon naspa fata de 3 sezoane placute smile.gif. O bicle ieftina e un chin ddin momentul in care te urci pe ea prima oara... si nu, n-ai nevoie de nici un skill deosebit sa-ti dai seama.
2. De fapt realitatea e ca aia de 1600-2000 o sa te tina la infinit sau macar 10 ani (ma rog, depinde ce faci cu ea). Si chiar dupa 10 ani - daca a fost intretinuta - o sa fie mult mai misto de calarit, mult mai rezistenta si mult mai placuta ca una noua, in tipla, din magazin, de 400.
air_wolf
@ozz: pentru confort iti trebuie 2 lucruri: sa si cauciucuri. restul sint chestii de "moda", etc. zi-mi si mie avantajul unei bicle de titan fata de una de carbon sau una de fier daca: nu stai la etaje superioare fara lift, nu faci ciclism de performanta, o folosesti maxim 1000km/an.
FAR EASTERN
Ba chiar aia cu cadru de fier e mai buna ca faci muschi..... mai multi. smile.gif Cat am mai impins la biciclete de "fier" pana am pupat ceva de aliaj..... (poate nu se ia f1anatic de ce am scris.....)
Cadrele usoare conteaza pentru cazurile in care ori ai muuuult de mers la un drum, ori te intreci cu cineva.
ozz86651
La 2000 de lei nu o sa ai nici macar un surub facut din titan si nici levierul de frina facut din carbon.... Biclele bune (MTB) si acceptabile la pret se fac din CrMo care tot un otel destul de greu este.
Confortul tine de mecanism si de usurinta cu care dai la pedale. Daca te uiti dupa sei de-alea largi cu gel, e ca si cum am vorbi de diferenta intre Oltcit si Ferrari Enzo, ca tot din A in B te duce, tot 2 usi au, si olcitul e mai confortabil. Asta nu insemna ca un incepator care se urca in ele nu o sa vada diferenta, chiar daca nu o sa scoata cel mai bun timp pe circuit cu enzo.
Alex-F1
Pt. cine nu stie inca, aceasta este CINCICLETA biggrin.gif .....tare curios as fi ce handling are.....oare poti sta pe ea pe loc, fara sa pui piciorul jos? rolleyes.gif Cica pretul este de ~ 400 lire sterline ohmy.gif .....scump dom'le, scump.....dincolo era mai ieftin..... confused.gif
guerilla
asta e aparat de rupt gatu in stil trendy biggrin.gif biggrin.gif
FAR EASTERN
Bicicleta pentru guerilla http://gadgets.softpedia.com/gadgets/Autom...cycle-6027.html
guerilla
36182451.gif
imi plac jantele 36182451.gif

si ca sa fiu ontopic mi-am luat o ktm de care sunt extrem de incantat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.