Chiar nici subiect?? |
This topic is about Chiar nici subiect??, the author, G e o r g e, wrote about: eu scriu de saab 9-2x . care a fost mentionat de tine . ... To read more just scroll down
Chiar nici subiect?? |
Jun 30 2005, 02:03 PM
Post
#21
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
-------------------- |
|
|
Jul 1 2005, 11:27 AM
Post
#22
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 233 Joined: 17-May 05 Member No.: 47.070 |
mai citeste o data primul topic al meu si dupa asta mai zi o data ce ai de zis! pozele erau pur intamplatoare reprezentand un model nou! care si asta imi place!
|
|
|
Jul 1 2005, 05:33 PM
Post
#23
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
pai si normal ca m-am luat de postul referitor la 9-2x
-------------------- |
|
|
Jul 4 2005, 07:37 AM
Post
#24
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 9-June 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 48.781 |
QUOTE(G e o r g e) nu ca seamana este impreza. adica au cumparat licenta sa produca impreaza sport wagon intelegi . nu ca seamana , ESTE !
www.gm.com Astia de la GM au ambele marci, nu cred ca se pune problema de licenta sau de ce seamana. Asa cum am spus si ma repet: diferenta consta in sigle. Sigla SAAB in US este mult mai bine vazuta si vanduta decat Subaru. Din snobism si nationalism american - marcile japoneze ale GM (Isuzu, Suzuki, Subaru) nu apar pe site decat mai ascunse. Fuji Heavy Industries ltd. (Subaru) este parte a concernului GM. Saab 9-2X - $26,950 $25,603 2.0L H4 227HP 20 Subaru WRX SW - $24,545 $22,798 2.0L H4 227HP 20/27 mpg Saab $22,990 $21,841 2.5L H4 165HP 22/29 mpg Subaru 2.5 SW - $18,245 $17,022 2.5L H4 165HP 23/30 mpg Cu alte cuvinte Subaru este mai ieftin - conteaza eticheta. -------------------- Saab 9000 Turbo - 200CP - full extra.
(Asta pana la CCR) |
|
|
Jul 6 2005, 02:00 PM
Post
#25
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 233 Joined: 17-May 05 Member No.: 47.070 |
amnadoua sunt masini bune, dar saab e mai putin cunoscuta la noi! |
|
|
Jul 13 2005, 06:25 PM
Post
#26
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 16-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.016 |
Mai baieti, ia mai lasati saab-ul in pace! Intr-adevar din 1992 de cand saab a fost vandut gm-ului ne-am vazut aglomerati de o gramada de produse, care mai de care din partea saab-ului, incepand de la motorul diesel (care este naspa, recunosc) in 1997 si culminand cu ultimele 2 produse exclusive pt. piata din america, adica 92 si 97. Acestea au fost niste greseli si au reusit sa piarda esenta imaginii marcii castigata cu atata truda din 1977 cu primul 99 turbo incoace. GM a amestecat saab-ul cu opel-ul si a facut cea mai mare greseala. Ma bucur totusi ca blazonul marcii a ramas neatins si au ramas in productie motoarele turbo pe benzina care sunt niste opere de arta. Eu am un 900 turbo din 1985 cu 420000 de km pe bord si merge de rupe pamantul! Este o minunatie de masina!
|
|
|
Jul 13 2005, 06:28 PM
Post
#27
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 16-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.016 |
A si inca ceva: cate marci de masini au dedicate websituri facute si platite de amatori in limba romana? Nu am voie sa fac reclama, dar daca imi da voie administratorul va pot spune situl. Documentati-va!
|
|
|
Jul 18 2005, 01:16 PM
Post
#28
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 233 Joined: 17-May 05 Member No.: 47.070 |
adica super tare!!
|
|
|
Jul 19 2005, 11:35 PM
Post
#29
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 16-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.016 |
Bravo! Te salut!
|
|
|
Jul 20 2005, 12:48 PM
Post
#30
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 233 Joined: 17-May 05 Member No.: 47.070 |
da...vad
|
|
|
Aug 2 2005, 07:07 AM
Post
#31
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 16-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.016 |
ce vezi?
|
|
|
Oct 10 2005, 08:21 AM
Post
#32
|
|
Lau Group: Membri Posts: 586 Joined: 14-January 03 From: Timisoara Member No.: 9.065 |
Imi place tot ce este suedez, in special marca Volvo.Se pare ca ei au avut mai mult noroc decat cei de la Saab care sufera pt. ca GM isi bate joc de ei.Daca acum 20 de ani spunei unui inginer din Suedia ca intr-o zi sub capota unu SAAB va fi un motor care se gaseste si la Opel sigur iti zicea ca esti nebun.
Oricum 9-2 si 9-7 arata ingrozitor.Cel mai mult imi plac 9-5 Wagon si 9-3 Cabrio. |
|
|
Dec 31 2005, 05:46 PM
Post
#33
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 31-December 05 From: Bucuresti Member No.: 64.366 |
9-2 si 9-7 sunt destinate exclusiv pietei americane. 9-2 s-a nascut din cererea pietei pentru o masina dinamica, tinereasca, cu tractiune integrala, destinata unei categorii de varsta situata intre 25 si 37 de ani. 9-7-le a venit in urma unui studiu de piata care a spus ca cca 30% din posesorii de saab-uri in america au si un jeep sau suv...de ce nu ar fi tot un saab?
La noi in europa ar fi potrivita o compacta de clasa medie, intitulata sugestiv 9-1 care ar putea fi binevenita si in varianta SW. Avand in vedere ca in ziua de astazi se impart platformele, s-ar putea folosi platforma de la astra, dar nu si motoarele. Avand in vedere ca 9-3 a primit pentru varianta aero un v6 turbo nou-nout, vechiul 2T de 210 cai ar putea incape perfect in 9-1, bineinteles si variantele mai putin potente, adica de 175 si 150 de cai in varianta turbo si 125 pentru varianta benzina-aspirat. Cele 2 multijet-uri de la alfa sunt si ele foarte bune si se mai poate adauga si altele, mai ales ca au de unde sa aleaga. Este competitie foarte mare in aceasta clasa medie, dar sunt si cerinte mari! Eu mi-as lua un "9-1 AERO" daca ar fi pana in 20000 de euro CIP, chiar daca gti-ul este vreo 19000 sau RS-ul megane este vreo 18000! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 03:40 PM |