Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Chiar nici subiect??
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Saab
bogdan47077
mie chiar imi place SAAB!! mai ales bordul ala gradat pana la 140 intr-un fel si mai sus altfel..!
pareri,opinii??
bogdan47077
uite aici!
bogdan47077
si printre ultimele:
G e o r g e
sa nu-mi spui ca iti place uratenia asta :angel:
raul-27
Cit ai vrea sa fii obiectiv in privinta saab-ului nu poti.Asa ca am sa fiu subiectiv.E urita rau masina asta,ba chiar poti sa te imbolnavesti de claustrofobie cu "constructia in jurul soferului".In rest masina buna...Suspensii cam rigide...
Parerea mea.
G e o r g e
bogdan nu are cum sa-ti placa saab ul 9-2 ! crede-ma ! nu-ti place smile.gif
gabi4
ce nu imi place mie la saab e bordul. lcd-ul ala se potriveste ca nuca in perete cu plasticile alea. plus ca arata parca ar fi bordul de la un camion :thumbdown:
bogdan47077
pe bune imi place....imi place si ca e rara..unica! Iar la putere sta bine...stiati ca are "boost"!?
mereu am avut o slabiciune pentru ea!!
si George mereu te lauzi cu Subaru, dar cea mai tare masina de la ei (cu care de fapt au iesit in lume) ar trebuie sa-i multumeasca Saab-ului ca exista!! nu crezi??
wrx datoreaza puterea motorului saabului primul 93...ca a fost prima masina cu Turbo din lume..vb de masini de serie..sau nu stiai?
dar la design revenind, mie chair imi place! vb seriso..are tenta de coupe, masina cu 2 usi..mereu a avut...
G e o r g e
saab 9-2x este 99% impreza WRX smile.gif asta ca fapt divers smile.gif
SSARG
Sau poate invers...!
G e o r g e
sau poate ca nu smile.gif ia intereseaza-te smile.gif

motoare disponibile pe 9-2x : 2.5 165 cp , si 2.0 T 227 cp smile.gif
G e o r g e
:angel:
G e o r g e
:angel:
G e o r g e
:angel:
G e o r g e
hmmm cu ce seamana saab ul de mai sus ? blush.gif
dan48788
QUOTE(bogdan47077)
pe bune imi place....imi place si ca e rara..unica! Iar la putere sta bine...stiati ca are "boost"!?
mereu am avut o slabiciune pentru ea!!
si George mereu te lauzi cu Subaru, dar cea mai tare masina de la ei (cu care de fapt au iesit in lume) ar trebuie sa-i multumeasca Saab-ului ca exista!! nu crezi??
wrx datoreaza puterea motorului saabului primul 93...ca a fost prima masina cu Turbo din lume..vb de masini de serie..sau nu stiai?
dar la design revenind, mie chair imi place! vb seriso..are tenta de coupe, masina cu 2 usi..mereu a avut...


Turbina a fost coborata de pe avioanele Saab in masini in 1976.
http://www.saab-romania.ro/about/innovations.asp

Este una dintre cele mai premiate masini ale epocii '70-'95 , dupa care GM a preluat marca si totul a devenit un plastic si o copie. Turbina de inalta presiune (merge pana la 10bar) a fost inlocuita cu turbina de josa presiune (2 bar), deci tunningul pentru putere a picat.

Comparatia dintre Subaru si Saab 9-2 este ca aceea dintre Daewoo Nubira si Chevrolet Nubira. Motorul de 2l turbo 16V este cel de la grupa N - pus prima data de saab pe o masina de serie in 84. - Saab 900.

Saab este cu siguranta marca de masina care a facut istorie prin siguranta, recorduri de fiabilitate

“The Long Run”. Saab 9000 Turbo Standard stabileste 2 recorduri mondiale si 21 recorduri internationale pe pista de viteza “Alabama” din Talladega, SUA. 100,000 km cu o viteza medie de 213.299 km/ora si 50,000 mile cu o viteza medie de 213.686 km/ora
- treaba asa a rezitat pana anul acesta cand Mercede E320CDI a reusit ~229 km/ora plecand de la start cu 70 de masini

GM nu este chiar o pacoste, dar in nici un caz un avantaj.

Daca faci masini bune, nu vinzi piese. Nu vinzi piese n-ai profit. Asta este industria auto de azi.
CRG
stiu ca inainte e a instala turbo in serie, le-au testat in deshert 2 saptamani cu o viteza constanta de 200 la ora, mergand non-stop, inlocuid pilotii cand oboseau..
bogdan47077
poate saabul asta nou sa semene cu impreza..dar eu vorbeam de cele din 80! unde nu poti compara!!
sa fim seriosi!!
G e o r g e
nu ca seamana este impreza. adica au cumparat licenta sa produca impreaza sport wagon smile.gif intelegi . nu ca seamana , ESTE !
bogdan47077
ideea era alta!!licenta-ne licenta eu vorbesc de ani 80, sau scriu singur?
G e o r g e
eu scriu de saab 9-2x . care a fost mentionat de tine .
bogdan47077
mai citeste o data primul topic al meu si dupa asta mai zi o data ce ai de zis! pozele erau pur intamplatoare reprezentand un model nou! care si asta imi place!
G e o r g e
pai si normal ca m-am luat de postul referitor la 9-2x
dan48788
QUOTE(G e o r g e)
nu ca seamana este impreza. adica au cumparat licenta sa produca impreaza sport wagon smile.gif intelegi . nu ca seamana , ESTE !


www.gm.com

Astia de la GM au ambele marci, nu cred ca se pune problema de licenta sau de ce seamana. Asa cum am spus si ma repet: diferenta consta in sigle. Sigla SAAB in US este mult mai bine vazuta si vanduta decat Subaru. Din snobism si nationalism american - marcile japoneze ale GM (Isuzu, Suzuki, Subaru) nu apar pe site decat mai ascunse.

Fuji Heavy Industries ltd. (Subaru) este parte a concernului GM.

Saab 9-2X - $26,950 $25,603 2.0L H4 227HP 20
Subaru WRX SW - $24,545 $22,798 2.0L H4 227HP 20/27 mpg

Saab $22,990 $21,841 2.5L H4 165HP 22/29 mpg
Subaru 2.5 SW - $18,245 $17,022 2.5L H4 165HP 23/30 mpg

Cu alte cuvinte Subaru este mai ieftin - conteaza eticheta.
bogdan47077
pai..se poate altfel....dar nu despre asta era vorba!!
amnadoua sunt masini bune, dar saab e mai putin cunoscuta la noi!
edward-9
Mai baieti, ia mai lasati saab-ul in pace! Intr-adevar din 1992 de cand saab a fost vandut gm-ului ne-am vazut aglomerati de o gramada de produse, care mai de care din partea saab-ului, incepand de la motorul diesel (care este naspa, recunosc) in 1997 si culminand cu ultimele 2 produse exclusive pt. piata din america, adica 92 si 97. Acestea au fost niste greseli si au reusit sa piarda esenta imaginii marcii castigata cu atata truda din 1977 cu primul 99 turbo incoace. GM a amestecat saab-ul cu opel-ul si a facut cea mai mare greseala. Ma bucur totusi ca blazonul marcii a ramas neatins si au ramas in productie motoarele turbo pe benzina care sunt niste opere de arta. Eu am un 900 turbo din 1985 cu 420000 de km pe bord si merge de rupe pamantul! Este o minunatie de masina!
edward-9
A si inca ceva: cate marci de masini au dedicate websituri facute si platite de amatori in limba romana? Nu am voie sa fac reclama, dar daca imi da voie administratorul va pot spune situl. Documentati-va!
bogdan47077
smile.gif adica super tare!!
edward-9
biggrin.gif Bravo! Te salut!
bogdan47077
da...vad
edward-9
ce vezi?
Laurentiu_007
Imi place tot ce este suedez, in special marca Volvo.Se pare ca ei au avut mai mult noroc decat cei de la Saab care sufera pt. ca GM isi bate joc de ei.Daca acum 20 de ani spunei unui inginer din Suedia ca intr-o zi sub capota unu SAAB va fi un motor care se gaseste si la Opel sigur iti zicea ca esti nebun.
Oricum 9-2 si 9-7 arata ingrozitor.Cel mai mult imi plac 9-5 Wagon si 9-3 Cabrio.
edy64373
9-2 si 9-7 sunt destinate exclusiv pietei americane. 9-2 s-a nascut din cererea pietei pentru o masina dinamica, tinereasca, cu tractiune integrala, destinata unei categorii de varsta situata intre 25 si 37 de ani. 9-7-le a venit in urma unui studiu de piata care a spus ca cca 30% din posesorii de saab-uri in america au si un jeep sau suv...de ce nu ar fi tot un saab? smile.gif
La noi in europa ar fi potrivita o compacta de clasa medie, intitulata sugestiv 9-1 care ar putea fi binevenita si in varianta SW. Avand in vedere ca in ziua de astazi se impart platformele, s-ar putea folosi platforma de la astra, dar nu si motoarele. Avand in vedere ca 9-3 a primit pentru varianta aero un v6 turbo nou-nout, vechiul 2T de 210 cai ar putea incape perfect in 9-1, bineinteles si variantele mai putin potente, adica de 175 si 150 de cai in varianta turbo si 125 pentru varianta benzina-aspirat. Cele 2 multijet-uri de la alfa sunt si ele foarte bune si se mai poate adauga si altele, mai ales ca au de unde sa aleaga.
Este competitie foarte mare in aceasta clasa medie, dar sunt si cerinte mari! Eu mi-as lua un "9-1 AERO" daca ar fi pana in 20000 de euro CIP, chiar daca gti-ul este vreo 19000 sau RS-ul megane este vreo 18000!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.