QUOTE(bogdan47077)
pe bune imi place....imi place si ca e rara..unica! Iar la putere sta bine...stiati ca are "boost"!?
mereu am avut o slabiciune pentru ea!!
si George mereu te lauzi cu Subaru, dar cea mai tare masina de la ei (cu care de fapt au iesit in lume) ar trebuie sa-i multumeasca Saab-ului ca exista!! nu crezi??
wrx datoreaza puterea motorului saabului primul 93...ca a fost prima masina cu Turbo din lume..vb de masini de serie..sau nu stiai?
dar la design revenind, mie chair imi place! vb seriso..are tenta de coupe, masina cu 2 usi..mereu a avut...
Turbina a fost coborata de pe avioanele Saab in masini in 1976.
http://www.saab-romania.ro/about/innovations.asp
Este una dintre cele mai premiate masini ale epocii '70-'95 , dupa care GM a preluat marca si totul a devenit un plastic si o copie. Turbina de inalta presiune (merge pana la 10bar) a fost inlocuita cu turbina de josa presiune (2 bar), deci tunningul pentru putere a picat.
Comparatia dintre Subaru si Saab 9-2 este ca aceea dintre Daewoo Nubira si Chevrolet Nubira. Motorul de 2l turbo 16V este cel de la grupa N - pus prima data de saab pe o masina de serie in 84. - Saab 900.
Saab este cu siguranta marca de masina care a facut istorie prin siguranta, recorduri de fiabilitate
“The Long Run”. Saab 9000 Turbo Standard stabileste 2 recorduri mondiale si 21 recorduri internationale pe pista de viteza “Alabama” din Talladega, SUA. 100,000 km cu o viteza medie de 213.299 km/ora si 50,000 mile cu o viteza medie de 213.686 km/ora
- treaba asa a rezitat pana anul acesta cand Mercede E320CDI a reusit ~229 km/ora plecand de la start cu 70 de masini
GM nu este chiar o pacoste, dar in nici un caz un avantaj.
Daca faci masini bune, nu vinzi piese. Nu vinzi piese n-ai profit. Asta este industria auto de azi.