Seat Leon |
This topic is about Seat Leon, the author, Robert2, wrote about: Ce parere aveti de Seat Leon 1.6, cu 105CP? ... To read more just scroll down
Seat Leon |
Jan 20 2004, 10:23 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 24-September 02 Member No.: 6.631 |
|
|
|
Jan 21 2004, 04:30 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Un coleg de-al meu a avut unul si l-a vandut dupa vreo 6 luni, fiind nemultumit de el. Dar l-a alergat rau de tot. L-a vandut si si-a luat un Focus, pe care l-a schimbat total apoi. Eu personal n-as fi schimbat seatul leon pe un focus, dar este un exemplu.
-------------------- mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
|
|
|
Jan 21 2004, 09:09 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 973 Joined: 7-January 04 From: Bayern,Germany Member No.: 19.672 |
Motorul e identic cu cel din golful 4 pe care il am e bun si piesele de Vw se potrivesc exact.De aratat nu arata rau dar nu stiu vrei nou sau Sh.Eu as lua signo sau daca exista inca torrid,e spatioasa si dupa mine am fost in proba acum 1 an merge bine daca are si un pret convenabil se poate cumpara.Numai la anumite sume exista si alte masini interesante.Gusturile difera.
-------------------- Golf GTI
|
|
|
Jan 21 2004, 03:07 PM
Post
#4
|
||
specialist Group: Membri Posts: 795 Joined: 24-November 03 From: Bucuresti Member No.: 18.486 |
...sa fi fost vorba doar de soferie? -------------------- BMW Rulez
|
|
|
||
Jan 21 2004, 04:48 PM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 24-September 02 Member No.: 6.631 |
Ma nedumereste un lucru! Fata de alte masini pe care le-am condus, mi se pare ca, cutia de viteze este elastica, in sensul ca atunci cand trec peste gropi, sine de tramvai etc, daca tin mana pe schimbator, simt cum se "balangane"! Si asta se intampla chiar daca e in viteza sau chiar daca este scoasa din viteza si merg din inertie! Este normal? Sau are vreo hiba! Oricum este in garantie, dar vroiam sa stiu si eu! Unii spun ca este normal sa se "balangane", altii nu! La celelate masini, nu simteam asa in schimbator! Ce parere aveti? Cat despre faptul ca Clio a facut de rusinica un Leon, este posibil! Tine mult de sofat zic eu, in proportie de 80-90%! Dar tinem cred eu, si de faptul ca, Clio este mai micut si mai usurel! |
|
|
Jan 21 2004, 10:54 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 973 Joined: 7-January 04 From: Bayern,Germany Member No.: 19.672 |
Ai o masina f frumoasa si buna si mai ales la pret si eu as fii facut la fel si nu trebuie sa-ti fie rusine eu unul o prefer inaintea unui clio spatiul scaunele si motorul e unul din cele mai bune la clasa si puterea.Cu cutia nu stiu poate daca as pune eu mana as stii dar daca nu sunt zgomote si toate vitezele intra usor ce sa fie dar poti testa nu e o problema sunt unii care se pricep bine altii din auzite tu sa fii multumit.Dar inca odata masina costa in afara vreo 16-18 mii euro si stiu ca ai aproape tot.
-------------------- Golf GTI
|
|
|
Jan 22 2004, 07:49 PM
Post
#7
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 19-June 03 From: Bucuresti Member No.: 13.528 |
Cutia "se balangane" din cauza tampaoanelor elastice cu care este prin grupul motopropulsor(motor+cutie) de sasiu. La unele modele sunt mai rigide, la altele sunt mai elastice.La fel era cu unele Megane I pe benzina din 2002.Poti sa ceri sa le schimbe in garantie, dar nu cred ca are vre-o importanta.
Motorul de 1.6 105 cp este destul de vechi si este destul de in urma la cilindreea asta ar trebui sa aiba cel putin 110-115cp. Doar Opel mai are motor de 1.6 101cp, in rest cam toate serioase trec de 110(Renault,Toyota,Ford etc.) |
|
|
Jan 22 2004, 08:25 PM
Post
#8
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
importanta nu este puterea ci cuplul motor. puterea se calculeaza din cat cuplu dezvolta un motor. diferente mai apar si la modul de testare al motoarelor. adica dc se testea un motor gol sau unul plin. adica: un motor pe banc dezvolta sa zicem 100 cp, dar acelasi motor pus pe o masina nu transmite rotilor decat 80 cp. de ce? restul se pierd prin transmisie si accesoriile adaugate motorului.
un "proverb" spune asa : "people buy power but drive torque". -------------------- |
|
|
Jan 23 2004, 02:36 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 973 Joined: 7-January 04 From: Bayern,Germany Member No.: 19.672 |
Bine George,motorul e una si transmisia alta si sa aduci toata puterea pe sosea e ceva si o diferenta enorma,dar cine stie?
-------------------- Golf GTI
|
|
|
Jan 23 2004, 04:23 PM
Post
#10
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
exact , cine stie? ce vreau eu sa spun este ca motoarele europene sunt testate pe "gol" pe cand cele japoneze pe masina. eu asa cred. are cineva argumente pro sau contra?
-------------------- |
|
|
Jan 24 2004, 01:39 AM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 973 Joined: 7-January 04 From: Bayern,Germany Member No.: 19.672 |
Din surse sigure un Bmw aduce aproape toata puterea pe sosea si ai dreptate ca multi testeaza in gol si de accea e o diferenta asa de mare nici eu nu am crezut la inceput.Cu 85kw in Bmw merg mai lejer ca cu 95 poate 100kw la un renault eu stiu de ce dar sunt putini oameni care stiu si nu as mai vrea sa fac discutii inutile.
-------------------- Golf GTI
|
|
|
Jan 25 2004, 03:28 AM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 973 Joined: 7-January 04 From: Bayern,Germany Member No.: 19.672 |
Sa complectez ceva cu motoarele,motoarele germane nu stiu la altele nu am vazut se testeaza pe agregat adica pe masina motoatele sunt mai puternice prin electronica se aduc la puterea dorita cam 80-85%din puterea maxima si nu sunt la fel au cu 0,5-1-2kw mai mult au o toleranta.Aici apare si asa zisul tuning care il folosesc unii mai scot mai ales la diesele cuplu si kw la 100kw la un motor bun 20-30kw e enorm.Si apropo de masini nici una nu e la fel sunt cu toleranta cu cat mai mica e toleranta asa bun e constructorul la un model e o diferenta si intre fabrici aflate nu in tari diferite.Dar asta nu ar fii tot important. Ce si cum aduci pe strada putera unui motor?Ce tractiune ai.?
-------------------- Golf GTI
|
|
|
May 23 2004, 06:41 PM
Post
#13
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 23-May 04 From: Bucuresti Member No.: 26.179 |
un seat leon 1.8T 180 cai top sport (simplu nu 4x4)? merge? ce shtitzi de el?
|
|
|
May 23 2004, 07:02 PM
Post
#14
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 23-May 04 From: Bucuresti Member No.: 26.179 |
uau... cam mare poza... shi n-am photoshop sa o micsorez... bleah, statzi sa vad ce fac... scuze... oricum, belea mashina
|
|
|
Aug 5 2005, 11:59 AM
Post
#15
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 21-January 05 From: Bucuresti Member No.: 38.884 |
QUOTE(Robert2) Ce parere aveti de Seat Leon 1.6, cu 105CP?
este o masina buna. eu am una in leasing pe care vreau sa o dau. daca te intereseaza spune-mi. |
|
|
Aug 22 2005, 09:31 PM
Post
#16
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 21-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.834 |
Varianta pe benzina este buna.
Eu fac 3 ani in decembrie si nu am avut caderi de piese nici reparatii la suspensii, cap de bara sau axa cu came. Am schimbat o cheie si capacul de benzina, in rest totul ok! Transmisia este buna, vitezele sunt echilibrate si la un condus normal consuma dupa cartea tehnica. Un litru in plus pentru climatronic si inca unul sau 2 litri pentru condus sportiv (supraturat, frane bruste). Masina este sprintena si este o placere sa o conduci. Varianta Signo ofera radio-cd cu 8 boxe care satisfac orice moft si chiar te poti relaxa ascultand Santana. Avantajul lui Seat ar trebui sa fie service-ul dar in Romania este o loterie sa folosesti sercice-ul, iar SEAT este sub orice asteptari. Nu recomand relatia cu Porsche Romania ca sa nu va muscati mainile! |
|
|
Aug 28 2005, 12:01 AM
Post
#17
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 4-May 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 46.030 |
QUOTE(Robert2) Ce parere aveti de Seat Leon 1.6, cu 105CP?
Am o parere buna. De o saptamana am luat masina :-) Intrebare: cum se face rodaju'? La reprezentanta mi-au zis 1500 de km fara sa ajung in zona rosie (6500+ turatii). Asa sa fie? Eu n-am trecut de 4000. Mi-i frica sa nu stric ceva |
|
|
Aug 28 2005, 06:53 PM
Post
#18
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
in prima mie sa nu treci de 4000rpm, sa variezi cat mai mult posibil turatia , A NU SE MERGE CONSTANT !!!
si in rest bani de benzina enjoy. -------------------- |
|
|
Sep 19 2005, 10:23 PM
Post
#19
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 4-May 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 46.030 |
QUOTE(Robert2) Ma nedumereste un lucru! Fata de alte masini pe care le-am condus, mi se pare ca, cutia de viteze este elastica, in sensul ca atunci cand trec peste gropi, sine de tramvai etc, daca tin mana pe schimbator, simt cum se "balangane"! Si asta se intampla chiar daca e in viteza sau chiar daca este scoasa din viteza si merg din inertie! Este normal? Sau are vreo hiba! Oricum este in garantie, dar vroiam sa stiu si eu! Unii spun ca este normal sa se "balangane", altii nu! La celelate masini, nu simteam asa in schimbator! Ce parere aveti?
Si la al meu se balangane schimbatoru'. Asa or fi toate |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd May 2024 - 12:43 PM |