Renault Clio Bicorp |
This topic is about Renault Clio Bicorp, the author, violeta, wrote about: Dupa indelungi certuri si presiuni la Renault Franta, am intrat in posesia masinii Renault Clio Bicorp, 1,2, 16V,75CP,benzina.Pot sa-i dau niste date ... To read more just scroll down
Renault Clio Bicorp |
Nov 28 2003, 04:47 PM
Post
#21
|
|
novice Group: Membri Posts: 49 Joined: 30-September 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 16.680 |
Merge foarte frumos, raspunde perfect la comenzi, motorul este silentios, ai vizibilitate foarte buna,face caldura, nu excesiv, dar multumitor, becurile de la faruri si proiectoare lumineaza chiar f.bine(sunt cu halogen). Observatii negative: -mai putin incapatoare decat modelul Clio/1993 pe care l-am avut inainte, mi se pare mai ingusta in interior, sau poate scaunele din fata sunt prea apropiate unul de altul; - scaunele sunt inalte( ai o pozitie foarte sus la condus, de parca ai fi intr-o basculanta), sunt foarte tari si deja am dureri de coloana de la ele; - poate sunt eu prea pretentioasa, dar ma oboseste groaznic conducerea acestei masini din cauza scaunului si a pozitiei acestuia;incerc sa gasesc o solutie- perne la spate si diverse pozitii ale scaunului. Sincer,sunt deceptionata de pozitia soferului la condus, pentru mine condusul unei masini era o relaxare, acum e un stress.Poate, in timp ma voi obisnui. Alte neajunsuri:la plecarea de la relanti este cam lenesa, in schimb dupa ce intrii in viteza a 3-a accelereaza bine si se infige bine. Nu am mers cu mai mult de 90km/h pentru ca sunt in rodaj, dar la drum lung se aseaza f.bine si nici nu simti cand accelerezi. Deocamdata am 300 Km cu ea , iar alte observatii voi scrie penru Roberto dupa ce voi face un drum mai lung. Pana acum pot sa spun ca sunt multumita, dar scunul MA CALCA PE NERVI... |
|
|
Nov 29 2003, 07:44 AM
Post
#22
|
|
pilot Group: Membri Posts: 264 Joined: 21-September 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 16.356 |
violeta: daca te incomodeaza asa de tare scaunul atunci poti sa il schimbi. cele mai bune scaune cred ca sunt cele sport sau ma rog, semi sport si le poti gasi la recaro. au sustinere f buna laterala , de asemenea zona lombara e intr-o pozitie lejera iar la unele modele pot fi ajustate in zona genunchiului.
uita-te pe : www.recaro.com o alta varianta ar fi un scaun de la second hand , de alta masina care sa se potriveasca si sa fie mai comod, poate de la un megane... |
|
|
Nov 29 2003, 03:56 PM
Post
#23
|
|
novice Group: Membri Posts: 49 Joined: 30-September 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 16.680 |
Iulian, multumesc pentru sfat si adresa , dar masina e in garantie.Nu stiu daca si scaunele sunt incluse in aceasta garantie, dar cred ca asa e logic, sa fie.Mi-e teama sa nu pierd garantia, iar la cat sunt de scarbosi cei de la Service de la Renault, nu m-ar mira sa ma trezesc ca pierd garantia la toata masina daca fac vreo modificare.
Oricum, ii sfatuiesc pe cei care vor acest tip de masina sa fie foarte atenti daca se pot impaca cu pozitia aceasta inalta a scaunului si sa ceara un drive-test inainte.Eu am facut greseala sa nu cer un drive-test, fiind obisnuita cu masinile Renault si am gresit.Poate ca as fi optat pentru VW Polo, mai scumpa si cu dotari mai putine, dar mai comoda. Repet, in rest masina imi place cum merge, e nervoasa, nu ca cea cu motorul de 1,4, 98CP, insa pentru mine conteaza mai mult consumul, deoarece merg mult prin oras si de aceea am optat pentru aceasta varianta. |
|
|
Nov 29 2003, 08:52 PM
Post
#24
|
|
specialist Group: Membri Posts: 795 Joined: 24-November 03 From: Bucuresti Member No.: 18.486 |
-------------------- BMW Rulez
|
|
|
Dec 9 2003, 07:42 AM
Post
#25
|
|
pilot Group: Membri Posts: 264 Joined: 21-September 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 16.356 |
iar daca si soferul e bun si stie sa schimbe viteza cand trebe si sa obtina maxim de putere si cuplu pe turatie optima, atunci ... astea sunt masini de oras , nu de curse, deci orice teste de genu asta e inutil si irelevant, cine isi ia asa ceva cred ca il intereseaza in primul rand consumul si fiabilitatea masinii. eu nu as mai cumpara renaultul ala daca as sti ca a facut liniute si nici nu ii dau mult timp de viata... |
|
|
Dec 10 2003, 05:56 PM
Post
#26
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 14-August 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 15.135 |
Pt. Violeta:
Am fost innebunit dupa Clio Bicorps, dar mi-am luat un VW Polo. Intradevar, scaunele sunt naspa,la Polo e o relaxare sa stai in ele. Iar pretul...........la aceleasi dotari= cu 600E mai mult,da' merita! Sa o stapanesti sanatoasa,si mai astept impresiile tale despre comportamentul masinii(demaraj,zgomote,consum,reparatii/revizii,rodaj,etc) Merci! |
|
|
Dec 12 2003, 02:01 AM
Post
#27
|
|
novice Group: Membri Posts: 49 Joined: 30-September 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 16.680 |
Pt. Roberto
Am oscilat intre Clio Bicorp si VW POLO. Clio are dotari standard net superioare VW Polo.Pentru aceleasi dotari(servodirectie ABS,AFU) mai trebuia sa dau mi se pare inca vreo mie de euro. Nu mai stiu exact, nu am pastrat hartiile unde am facut paralela intre ele si calculul.Mai vroiam si niste mofturi:oglinzi in culoarea caroseriei si suport pahare in bord. In schimb trebuia sa astept pana in ianuarie, cand aveam toti banii si nici nu imi convenea sa-mi aduca masina in jur de 15-20 dec, pentru ca pierdeam mult la anul de fabricatie si plateam si toate taxale pentru 2 saptamani. M-am simtit nemaipomenit cand m-am urcat in ea, dar din pacate am un familion in spate. Fiecare si-a expus parerile in mod democratic iar eu m-am lasat convinsa, desi acum imi pare rau, si datoarita faptului ca Clio venea mai repede si costa banii pe care ii aveam. Te rog sa-mi spui si mie impresiile despre Polo, daca poti, ca sa stiu si eu daca sa regret foarte tare sau nu.Cu observatii despre Clio voi reveni. |
|
|
Dec 15 2003, 06:43 PM
Post
#28
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 14-August 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 15.135 |
Da,intradevar,Polo nu are dotari de serie cim are Clio B,dar avantajul e k cei din Porsche sunt dispusi la negocieri,astfel incat am scos de la ei cca. 1600 E plus 50 E pt comisionul bancar.
Asa k, acum d.p.d.v. al dotarilor, sunt putin peste Clio. Mie tre' sa imi ajunga masina saptamana asta sau cealalta. Nu pierd nici un an,oricum ea e facuta in 2003, chiar daca as primi-o in Ian.2004. Stii , si eu am stat pe ganduri intre astea doua,si m-am gandit asa: -pret sensibil egal -dpdv al marcii,VW peste Renault:calitate,rezistenta,etc -depreciere mai mica pt VW,mai multi bani la revanzare decat o franceza/italiana. Iti voi spune impresii VW Polo. Pot sa iti spun k la capitolul etanseizare, are nota 10+ ! ! !. |
|
|
Dec 16 2003, 03:14 AM
Post
#29
|
|
novice Group: Membri Posts: 49 Joined: 30-September 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 16.680 |
Roberto,sa o stapanesti sanatos.
Am rugamintea,daca ai timp, dupa ce va veni masina, sa-mi scrii si mie impresiile tale.Singura mea rezerva la aceasta masina a fost motorul si capacitatea acestuia.Eu aveam bani numai pt. cea cu motor de 1,2 55CP, benzina si mi s-a spus de catre cunoscatori(tata, mecanic,rude, etc),ca nu se compara tehnic cu motorul de la Clio si ca este mult mai lenes.Am solicitat un drive-test cu un Polo avand aceasta motorizare, dar nu aveau atunci in drive-test decat modelul de 1,4, pt. care nu-mi ajungeau banii si unul pe motorina.Nu stiu cum ai reusit tu sa negociezi cu ei, pt ca au preturi fixe.Poate ai prins o promotie... Despre Clio Bicorp sa continui: -zgomote suspecte nu aud nicaieri, troncaneli nu aud, se manevreaza f usor, are stabilitate, la viraje se prezinta f. bine; - de abia acum incep sa-i fac consumul; - are o folie de protectie pe parbriz si luneta; - bancheta din spate este la fel de tare ca scaunele din spate, iar dupa vreo 10 KM, daca ai probleme cu rinichii,ca mine, te apuca linistit durerile si eventual criza, cu toate pernele ajutatoare ; - e trist, dar nu mi-am inchipuit ca voi conduce vreodata o masina cu o perna pe spatar, dar prostia se plateste; - motorul incepe sa-mi para cam zgomotos cand accelerezi, dar eu de fel sunt mai pretentioasa si sigur voi ajunge la mecanicul meu ca sa-mi spuna daca e ok sau trebuie sa-i stresez pe cei de la service; - in rest, nu am ce sa-i reprosez. - |
|
|
Dec 16 2003, 04:22 PM
Post
#30
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 14-August 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 15.135 |
Pt. Violeta:
Cu siguranta iti pot spune k in Porsche Romania se pot negocia preturile;vezi VW,Seat,etc. In sensul k mergi cu tupeu,ii ceri pretul, si apoi incepi sa te codesti,spunand k n-ai avea atatia bani;iar ei incep sa-ti spuna ca iti mai lasa cateva procente,si din una-n alta,ajungi la o intelegere. Am stat ore in sir in Clio Bicorps(nu ti-am spus, da' sunt nebun dupa masini,mai ales cand vine vorba sa imi aleg una). Scaunele mi s-au parut tari,bineinteles. Oicum,daca le schimbi,nu pierzi garantia. In schimb,la Polo inclusiv scaunele sunt o adevarata placere. Eu am la motor aceeasi capacitate cilindrica cu a ta,in schimb am 3 cilindri,nu 4 cum ai tu, si 65 CP,nu 75. Apropos, ai luminozitatea bordului reglabila,sau nu?, pt. k eu tin minte k la Authentique, nu era.,nici scaune regl. pe inaltime. Tinem legatura! Ciao! [ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-12-16 09:23 ] |
|
|
Dec 16 2003, 05:03 PM
Post
#31
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Violeta, Roberto a luat masina din Timisoara daca tin eu bine minte de pe alt topic! Se pare cadiferentele dintre cei din Bucuresti si cei din Timisoara sunt enorme...Oricum, toti cei care negociazapretul stiu pana undepot cobari astfel incat sa castige din acea vanzare!
-------------------- mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
|
|
|
Dec 16 2003, 06:43 PM
Post
#32
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 14-August 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 15.135 |
Asa este,dar sunt sigur ca si asa , si tot au avut ceva castig.Sunt sigur k au un prag (numai de ei stiut) pana la care se poate negocia......
Hmmm.......... |
|
|
Dec 16 2003, 06:55 PM
Post
#33
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 3-December 03 From: Craiova (Dolj) Member No.: 18.759 |
Salut,
Ma bag si eu in vorba. Toata luna am tot strins oferte din toate partile, am fost pe la reprezentante, si pina la urma m-am hotarit. La banii pe care ii aveam disponibili, am ales un Clio Symbol, 1,4 l 75 cp, full option, bleu encre, fara genti de aluminiu, la pretul de 9.259 Euro, cu toate taxele. Am luat-o vineri, m-am dat cu ea simbata si duminica, pina acum n-am ce sa zic, n-am gasit ceva sa ma deranjeze. Chiar si scaunele de care spuneti voi mi se par in regula. Totutsi ma deranjeaza ceva, si anume ca cei de la Renault nu ma lasa sa-mi puna alta firma alarma, ca-mi pierd garantia, asa ca in loc sa pun una de 4.000.000 lei, trebuie sa pun una similara, cu aceleasi functiuni, dar de la ei, de peste 9.500.000 lei. Din pacate, acum stau f. prost cu banii, asa ca mai astept. Voi mai reveni cu impresii. Apropos, Roberto, cit te-a costat VW Polo pe care l-ai luat si ce dotari are? Ma gindisem si eu la varianta asta, dar iesea pretul cam mare pt. ce aveam eu. |
|
|
Dec 17 2003, 04:23 PM
Post
#34
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 14-August 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 15.135 |
Salut!
Pretul a fost de 11.300 DDP. Ca dotari,are cam tot ceea ce trebuie la o masina normala(spun asa pt. ca standardul la germane e cam slabut): -inchidere centr. cu telecomanda -alarma -scaune fata reglab. pe h -faruri ceata reglabile electronic -radiocas cu 4 boxe -oglinzi electr si incalzite -vopsea metaliz -5 usi -ABS -airbag-uri -Clima -si niste maruntisuri: volan reglabil si pe adancime + reglare iluminare bord, cotiera in spate,lumina citit fata si spate, sertare sub scaunele fata. [ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-12-17 09:24 ] |
|
|
Dec 17 2003, 04:32 PM
Post
#35
|
|
novice Group: Membri Posts: 49 Joined: 30-September 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 16.680 |
Pt.Roberto:luminozitatea bordului nu e reglabila, scaunele nu sunt reglabile in inaltime.Iluminarae habitaclului se regleaza automat, adica atunci cand deschizi usa se aprinde becul din tavan, de sub oglinda, cand o inchizi se stinge treptat, nu imediat.
Inca o observatie: ieri a nins, iar eu merg de regula cu geamul putin deschis .Masina incalizindu-se, zapada a inceput sa se topeasca si sa se scurga in interiorul masinii, pe usa.M-am uitat si am injurat cat de "bine e conceputa" caroseria si am ajuns la concluzia ca trebuie sa investesc in parasolare, ca astfel apa de pe acoperis sa se scurga afara si nu in masina. Pt Claudiu: Daca esti din Bucuresti, pentru montarea alarmei este autorizata firma OMA ALARM( au alarmele UNGO), de pe Calarasi.Intr-una din cartile masinii scrie ca poti monta alarma de la o firma autorizata de Renault.Am vrut sa-mi montez alarma, ca sa inchei contract full Casco si mi s-a spus de la IPSO Otopeni ca trebuie sa vin la ei sa mi-o monteze si sa platesc atat manopera lor cat si manopera firmei UNGO. Dupa ce le-am spus sa citeasca cu atentie ce scrie in carte, si anume FIRMA AUTORIZATA de Renault sa monteze alarma fara sa pierzi garantia, le-am spus ca nu inteleg sa platesc de 2 ori aceeasi manopera.Ca atare, cand voi avea bani de alarma, ma duc la OMA ALARM, iau o hartie in care scrie ca sunt autorizati sa monteze alarma, ma duc cu ea la Renault, ii pun sa SCRIE ca nu pierd garantia daca imi monteaza alarma firma de mai sus, fiind autorizata. Daca nu vor, atunci ii dau in judecata, desi stiu ca ar fi o lupta intre un purice si un elefant, dar imi aduc aminte ca am avut o intarziere in livrare de o luna, la care am pierdut vreo 10 milioane din diferenta de curs leu/euro, ceea ce inseamna ca pot cere daune-interese. |
|
|
Dec 17 2003, 04:51 PM
Post
#36
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 7-November 03 From: Oradea (Bihor) Member No.: 17.875 |
Daca intentionezi sa cumperi un Bicorp si avand in vedere ca nu mai este mult din anul asta, te sfatuiesc sa contactezi un dealer serios Renault si sa-ti spuna cand aduc noul Bicorp ( are un facelift usor si interiorul este in nota noului Megane ) ptr ca "afara" se lanseaza de la 01 ianuarie si probabil in Romania la scurt timp...
Poate ca merita sa mai astepti putin. Oricum succes! |
|
|
Jan 5 2004, 06:11 PM
Post
#37
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 14-August 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 15.135 |
Ptr.Violeta:
La Multi Ani!!!! Hai k am masina de 2 sapt. si sa-ti pove primele impresii: Se incalzeste cam greut:cam dupa 3-4-5 km are ceva de spus in privinta asta. Suspensii rigide,care imi plac. Se misca incetut in vit.1,2. Dupa aceea,zboara!Ajungi la 100-120 fara sa simti ca se chinuie. Servo directie cam rigid ptr pretentiile mele. ABS impecabil,nu aluneca nici pe gheata,am testat eu. Confort bun fata/spate. Portbagaj mare. Consum:9-9.5,dar cred k e si iarna asta, si rodajul, si stilul meu de condus. Iti mai scriu,cand voi face mai multi km. Te pup. Ciao! |
|
|
Jan 5 2004, 06:35 PM
Post
#38
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 14-August 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 15.135 |
Ptr.Violeta:
La Multi Ani!!!! Hai k am masina de 2 sapt. si sa-ti pove primele impresii: Se incalzeste cam greut:cam dupa 3-4-5 km are ceva de spus in privinta asta. Suspensii rigide,care imi plac. Se misca incetut in vit.1,2. Dupa aceea,zboara!Ajungi la 100-120 fara sa simti ca se chinuie. Servo directie cam rigid ptr pretentiile mele. ABS impecabil,nu aluneca nici pe gheata,am testat eu. Confort bun fata/spate. Portbagaj mare. Consum:9-9.5,dar cred k e si iarna asta, si rodajul, si stilul meu de condus. Iti mai scriu,cand voi face mai multi km. Te pup. Ciao! |
|
|
Jan 5 2004, 08:12 PM
Post
#39
|
|
novice Group: Membri Posts: 49 Joined: 30-September 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 16.680 |
La multi ani la toata lumea si un an cat mai bun pentru toti automobilistii de pe acest forum.
La fel si tie, Roberto si iti mai urez sa stapanesti sanatos masina si sa te bucuri de ea. Ma asteptam ca sa nu porneasca in forta.La fel e si la Clio, dupa ce bagi in viteza a III-a demareaza foarte bine si se infige.Am inteles ca asa sunt motoarele moderne,pe injectie, nu ca cele cu carburatie.Asa e si Clio la viteze mari-foarte stabila si nici nu simti viteza.Nu mai retin exact, daca tu ai modelul de 1,2 55CP sau cel de 1,4?Eu am avut rezerve la modelul de 1,2, m-am gandit ca e prea lenes pentru gustul meu. In ceea ce priveste comportamentul lui Clio pe iarna si zapada-IREPROSABIL. Eu care de felul meu sunt mai exigenta am ramas placut impresionata de modul in care s-a comportat masina: foarte, foarte stabila, nu fuge de spate, garda la sol inalta si cauciucurile de 175 te ajuta sa nu o strici pe dedesubt din cauza zapezii si sa nu spargi toba, , ABS-ul+AFU au intrat in functiune si a franat perfect, dezaburirea geamurilor buna.Am mai ramas placut impresionata de puterea motorului la plecarea de pe loc din mormanul de zapada si de pe gheata- nu te lasa sa ramai in drum si per ansamblu masina se comporta superb pe gheata si zapada, asa ca celelalte neajunsuri mai palesc.Cu scaunul te mai obisnuiesti. Inteleg ca la Polo scaunele sunt foarte confortabile.Dar pe gheata si zapada cum merge?Poate imi mai scrii impresii, te rog.Oricum bafta la condus si sa te obisnuiesti cu ea. [ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-01-05 13:20 ] |
|
|
Jan 5 2004, 08:24 PM
Post
#40
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 14-August 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 15.135 |
Ptr.Violeta:
Pai.......prin Timisoara nu s-a prea vazut zapada Dezaburirea merge bine,e rapida, la fel si ABS-ul. Pe gheata nu aluneca de loc,ti-am mai spus. Am motorul de 1.2 65 CP. Iluminarea bordulei noaptea, e superba:albastru intens, iar acele indicatoare - rosii. marfa !!! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 05:28 PM |