Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Renault Clio Bicorp
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Renault
Roberto
Va salut.
Urmand titlul de mai sus,as dori sa ma tineti la curent cu ceea ce stiti despre Renault Clio Bicorp,pt ca as dori sa cumpar unul.
Atept pareri/informatii,puncte forte si slabe despre Clio Bicorp.
Ma intereseaza in mod special modelul echipat cu mutor pe benzina, 1,2 litri,16v,75 cp.
Va multumesc! !
RCS
Legat de modul cum se comporta motorul nu prea stiu sa-ti spun multe (eu am unul cu motor de 2.0i) dar ca si confort pot sa-ti spun ca in primul rand mi se par scaunele putin cam inalte (chiar si in varianta sport) iar legat de materialul din care este facut bordul acesta (materialul) nu este cam placut iar la atingere parca este facut din ampora (eu asa il simt). Desi am 20.000 km cu masina nu se aude deocamdata nici un fel de zgomot care sa vina din zona bordului sau din partea altor subansamble ce se gasesc in interiorul masinii. Locul in spate (eu am cu trei usi)este cam inghesuit dar am fost si intr-un clio cu 5 usi si lipsa de spatiu in zona genunchilor este la fel. Per general pe o scara de la 1-10 eu as nota masina cu 8,50.
RCS
Legat de motor: pentru o diferenta de aprox.1.000 Euro eu unul as opta pt. motorul de 1.4 16 v si 98 cp (am condus un clio cu respectivul motor) care nu te va face de rusine. Mie mi se pare motorul de 1.2 16v cam slabut ( asta depinde si de stilul tau de conducere daca nu esti adeptul stilului sportiv atunci cel de 1.2 16 v merge daca nu atunci alegel pe cel de 1.4 16 v).
Roberto
Hmmmmmm.......

Din ratiuni economice nu-mi pot permite sa mai dau inca 1000 E.
Dar pt oras si cred eu ca si pe sosea afara nu ma face chiar de rusine - 75 cp totusi inseamna ceva.
Insa cred ca pt performante tre' sa o tin mai turata.
Cat priveste locurile din spate,da,pt un adult de 1,85m nu e ff confortabil,dar pana la urma noi stam la volan,nu?
Deci spui ca finisarile(ca rezistenta ) nu te-au dezamagit.
Poti sa-mi spui cum se comporta masina in viraje/pe ploaie/zapada?
Franele/usile/potbagajul - cum se comporta(la inchisdere)?
Cum simti directia- e prompta sau e mai larga?
Astept sa-mi spui detalii.


P.S. Pai la versiunea de 2000 cmc nu ai scaune reglabile pe inaltime????????
P.S.2 Versiuni cu 3 usi nu se vand in RO.Tu de unde l-ai luat? ?



[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-08-18 12:52 ]

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-08-18 12:55 ]
RCS
Ba da scaunul are reglare pe inaltime dar la pozitia maxim jos (avand in vedere ca am varianta sport) ar trebui sa stau putin mai jos (m-am obisnuit greu cu pozitia dar pana la urma totul a fost o.k.). Franele de la masina (varianta 2.0i)sunt ,,super'' avand discuri ventilate fata si discuri simple spate(neventilate) discuri care sunt mai mari (mai dimensionate)decat la celelate modele clio. In viraje parca sta lipita (cauciucuri mai joase decat la modelul obisnuit clio)de sosea (esp-ul este ok) iar pe ploaie fara sa faci acte de bravura cu ea este ok(pe zapada nu am reusit sa merg cu ea). Inchiderea usilor si a portbagajului este ireprosabila(pana acuma). Modelul clio sport 2.0i este numai cu trei usi si se importa si in romania (perioada de asteptare este insa de aprox .6-7 luni).Trebuie sa ai in vedere ca tot ceea ce ti-am zis de masina este raportat doar la clio sport(frane,directie care este mai tare decat la celelalte clio iar finisarile sunt putin peste ceea ce gasesti la celelate clio adica intrior de piele+scaune sport+pedeale de aluminiu gaurite).

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-08-18 13:59 ]
Roberto
Da,ai dreptate,numai Clio 2000 cmc e vandabil in versiunea de 3u
Restul.......nu !
Pacat,pt ca in 3u arata mai bine orice masina mica,ii da un aer mai sportiv.
In ceea ce priveste caracteristicile masinii tale,ele sunt intradevar superioare modelelor obisnuite:franele,suspensiile,etc
Da' volan reglabil axial n-ai,nah!

Daca auzi pe cineva care a condus masina cu 1.2 16v,spune-mi si mie impresiile,ok?
RCS
Nu este reglabil axilal (din pacate). Daca aflu, cu cea mai mare placere .
Roberto
Sorine,esti din Arad?
Pai suntem aproape vecini,eu sunt din Tim.
Auzi,(poate o sa zici ca sunt nebun dupa Clio,si poate k ai avea dreptate),spune-mi ceva de zgomotul interior,izolare fonica,zgomotul motor,si zgomotul la frecarea cu aer,la viteza.Cum il sesizezi?
Si inca ceva:am inteles eu gresit sau la drum lung Clio e putin obositor d.p.d.v. al confortului?


[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-08-22 08:50 ]
RCS
Ai atins un punct slab: izolarea fonica ! Trebuie sa-ti spun ca in general motoarele Renault(ma refer la benzina) sunt cam zgomotoase dupa ce trec de 4000 rpm(si la Clio fiind aceeasi situatie). Mie personal imi place sunetul pe care motorul il scoate (al meu este si mai turbat dupa 4000 rpm dar este un zgomot specific masinilor sport) dar unora nu cred ca o se le placa (oricum problema asta cu zgomotul peste 4000 rpm se intalneste la toate motoarele Renault). Zgomot la frecarea cu vantul eu unul nu am sesizat. Legat de confort nu stiu cum este la celelalte modele dar la mine (avand ascaune tip scoica cu o sustinere laterala super si cu un reglaj nu numai pe inaltime ci si lombar) nu pot sa ma plang. Daca tot esti din TM as vrea sa stiu si eu daca baietii de la serviceul Renault sunt ,,meseriasi'' ca ma bate gandul sa dau o fuga pana la ei sa vad daca pot sa-mi gaseasca buba la masina (ca ai nostri din Arad..... fara comentarii) ?

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-08-22 09:18 ]
guerilla
Sorin, de ce nu incerci sa te duci la SIbiu. Am inteles ca acolo e cel mai bun service Renault si singurul dealtfel care nu tine de Renault Romania ci are autorizatie direct din Franta.
G e o r g e
cel mai bun service : SERUS Bucuresti ....
fara cuvinte fac de toate se pricep la toate nu am auzit lume nemultumita.... asa ca ce zici cativa km pana la bucuresti ?
RCS
Daca tot nu-i gasesc cauza problemei am plecat cu ea in Ungaria (este mai aproape de mine si din discutia purtata cu un amic avand si el probleme la electronica unui Mertan 300 E rezolvat tot la unguri acolo sunt ,,profesionisti'' in adevaratul sens al cuvantului). Vorbesti de serviceul Renault care este la iesire din Sibiu spre Rm.Valcea?
Roberto
Sorin,ce pot sa spun despre service-ul din Tm?
N-am vazut la ei masini care sa fi avut ceva la motor sau la electronic,ci numai masini busite,accidentate.
Mai vroiam sa te intreb ceva:cat de mult se pierde la revanzare fata de masinile germane?


Roberto
Sorin,ce pot sa spun despre service-ul din Tm?
N-am vazut la ei masini care sa fi avut ceva la motor sau la electronic,ci numai masini busite,accidentate.
Mai vroiam sa te intreb ceva:cat de mult se pierde la revanzare fata de masinile germane?


RCS
Din pacate nu am de unde sa stiu !
Roberto
Stiai ca tipii de la Renault vor introduce sistemul Buy Back din toamna?
E si asta o chestie tare,pe care numai Daewo a avut-o pana acum,cred.


OMEGA
Pt a vedea cam cat se pierde la vanzare second-hand fata de cele din germania, folosestete de piata auto!
Adica, poti cauta pe net preturi la modele renault second-hand si VW second-hand spre exemplu!
Atentie masinile sa fie din aceeasi clasa, sa aibe aprox acelasi an si dotari si motorizare la fel!


[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-08-29 10:48 ]
Roberto
Ajuta-ma cu o adresa de site sau ceva de genul asta,pls!

OMEGA
Vezi ca si masini.ro are un motor de cautare pt masini second-hand daca nu www.autoshop.ro ar mai fi www.garaj.ro!
violeta
Daca ai rabdare pana la sfarsitul lunii iti voi scrie impresiile mele.Trebuie sa-mi vina exact aceasta masina la mijlocul lunii, deoarece am contractat-o.Si eu sunt curioasa cum se prezinta motorul de 1,2,16V,75CP,benzina.am condus 3 ani Clio model 1993, 1,4i,75CP si am inteles ca sunt cam tot la fel de nervoase.Eu conduc cam sportiv si mai am si 15 ani de condus in spate, asa ca nu te uita ca sunt femeie....Am condus destule masini la viata mea, inclusiv Suzuki Vitara.Dupa indelungi observatii pot sa-ti spun ca Renault-urile au unele din cele mai bune motoare.Slabiciuni-tobe de esapament.am sudat si inlocuit tobe si tevi la vreo 4 Renault.
violeta
Dupa indelungi certuri si presiuni la Renault Franta, am intrat in posesia masinii Renault Clio Bicorp, 1,2, 16V,75CP,benzina.Pot sa-i dau niste date despre ea lui Roberto.
Merge foarte frumos, raspunde perfect la comenzi, motorul este silentios, ai vizibilitate foarte buna,face caldura, nu excesiv, dar multumitor, becurile de la faruri si proiectoare lumineaza chiar f.bine(sunt cu halogen).
Observatii negative:
-mai putin incapatoare decat modelul Clio/1993 pe care l-am avut inainte, mi se pare mai ingusta in interior, sau poate scaunele din fata sunt prea apropiate unul de altul;
- scaunele sunt inalte( ai o pozitie foarte sus la condus, de parca ai fi intr-o basculanta), sunt foarte tari si deja am dureri de coloana de la ele;
- poate sunt eu prea pretentioasa, dar ma oboseste groaznic conducerea acestei masini din cauza scaunului si a pozitiei acestuia;incerc sa gasesc o solutie- perne la spate si diverse pozitii ale scaunului.
Sincer,sunt deceptionata de pozitia soferului la condus, pentru mine condusul unei masini era o relaxare, acum e un stress.Poate, in timp ma voi obisnui.
Alte neajunsuri:la plecarea de la relanti este cam lenesa, in schimb dupa ce intrii in viteza a 3-a accelereaza bine si se infige bine.
Nu am mers cu mai mult de 90km/h pentru ca sunt in rodaj, dar la drum lung se aseaza f.bine si nici nu simti cand accelerezi.
Deocamdata am 300 Km cu ea , iar alte observatii voi scrie penru Roberto dupa ce voi face un drum mai lung.
Pana acum pot sa spun ca sunt multumita, dar scunul MA CALCA PE NERVI...
Iulian8
violeta: daca te incomodeaza asa de tare scaunul atunci poti sa il schimbi. cele mai bune scaune cred ca sunt cele sport sau ma rog, semi sport si le poti gasi la recaro. au sustinere f buna laterala , de asemenea zona lombara e intr-o pozitie lejera iar la unele modele pot fi ajustate in zona genunchiului.
uita-te pe : www.recaro.com
o alta varianta ar fi un scaun de la second hand , de alta masina care sa se potriveasca si sa fie mai comod, poate de la un megane...
violeta
Iulian, multumesc pentru sfat si adresa , dar masina e in garantie.Nu stiu daca si scaunele sunt incluse in aceasta garantie, dar cred ca asa e logic, sa fie.Mi-e teama sa nu pierd garantia, iar la cat sunt de scarbosi cei de la Service de la Renault, nu m-ar mira sa ma trezesc ca pierd garantia la toata masina daca fac vreo modificare.
Oricum, ii sfatuiesc pe cei care vor acest tip de masina sa fie foarte atenti daca se pot impaca cu pozitia aceasta inalta a scaunului si sa ceara un drive-test inainte.Eu am facut greseala sa nu cer un drive-test, fiind obisnuita cu masinile Renault si am gresit.Poate ca as fi optat pentru VW Polo, mai scumpa si cu dotari mai putine, dar mai comoda.
Repet, in rest masina imi place cum merge, e nervoasa, nu ca cea cu motorul de 1,4, 98CP, insa pentru mine conteaza mai mult consumul, deoarece merg mult prin oras si de aceea am optat pentru aceasta varianta.
M i h a i
Pur informativ. Pe Kiseleff, un Clio 14.16v a dat rusinica unui Seat Leon 1.6 105cp. O fi fost si chestie de soferie insa oricum mi s-a parut o realizare laudabila desi nu sunt un fan Renault
Iulian8
mihai: daca dai jos filtru de aer mai castigi vreo 3-4 CP, daca scoti tot ce ai greu in masina , banchete, roata rezerva ...mai usurezi masina , daca inlocuiesti toba mare cu cea mica , iar castigi vreo 4-5 cp sau daca ii pui tobe remus sau sebring. modificari se mai pot aduce la cutie , sa ii pui cutie scurta ca sa aibe modificate rapoartele, pt acceleratii mai bune si la motor , un cip care sa ii schimbe parametrii ( cu toate ca nu cred ca a facut asta). deci numai cateva din cele ce am scris aici daca a facut, a fost avantajat fata de leon.
iar daca si soferul e bun si stie sa schimbe viteza cand trebe si sa obtina maxim de putere si cuplu pe turatie optima, atunci ...
astea sunt masini de oras , nu de curse, deci orice teste de genu asta e inutil si irelevant, cine isi ia asa ceva cred ca il intereseaza in primul rand consumul si fiabilitatea masinii. eu nu as mai cumpara renaultul ala daca as sti ca a facut liniute si nici nu ii dau mult timp de viata...
Roberto
Pt. Violeta:
Am fost innebunit dupa Clio Bicorps, dar mi-am luat un VW Polo.
Intradevar, scaunele sunt naspa,la Polo e o relaxare sa stai in ele.
Iar pretul...........la aceleasi dotari= cu 600E mai mult,da' merita!
Sa o stapanesti sanatoasa,si mai astept impresiile tale despre comportamentul masinii(demaraj,zgomote,consum,reparatii/revizii,rodaj,etc)
Merci!
violeta
Pt. Roberto
Am oscilat intre Clio Bicorp si VW POLO.
Clio are dotari standard net superioare VW Polo.Pentru aceleasi dotari(servodirectie ABS,AFU) mai trebuia sa dau mi se pare inca vreo mie de euro. Nu mai stiu exact, nu am pastrat hartiile unde am facut paralela intre ele si calculul.Mai vroiam si niste mofturi:oglinzi in culoarea caroseriei si suport pahare in bord.
In schimb trebuia sa astept pana in ianuarie, cand aveam toti banii si nici nu imi convenea sa-mi aduca masina in jur de 15-20 dec, pentru ca pierdeam mult la anul de fabricatie si plateam si toate taxale pentru 2 saptamani.
M-am simtit nemaipomenit cand m-am urcat in ea, dar din pacate am un familion in spate.
Fiecare si-a expus parerile in mod democratic iar eu m-am lasat convinsa, desi acum imi pare rau, si datoarita faptului ca Clio venea mai repede si costa banii pe care ii aveam.
Te rog sa-mi spui si mie impresiile despre Polo, daca poti, ca sa stiu si eu daca sa regret foarte tare sau nu.Cu observatii despre Clio voi reveni.
Roberto
Da,intradevar,Polo nu are dotari de serie cim are Clio B,dar avantajul e k cei din Porsche sunt dispusi la negocieri,astfel incat am scos de la ei cca. 1600 E plus 50 E pt comisionul bancar.
Asa k, acum d.p.d.v. al dotarilor, sunt putin peste Clio.
Mie tre' sa imi ajunga masina saptamana asta sau cealalta.
Nu pierd nici un an,oricum ea e facuta in 2003, chiar daca as primi-o in Ian.2004.
Stii , si eu am stat pe ganduri intre astea doua,si m-am gandit asa:
-pret sensibil egal
-dpdv al marcii,VW peste Renault:calitate,rezistenta,etc
-depreciere mai mica pt VW,mai multi bani la revanzare decat o franceza/italiana.
Iti voi spune impresii VW Polo.
Pot sa iti spun k la capitolul etanseizare, are nota 10+ ! ! !.

violeta
Roberto,sa o stapanesti sanatos.
Am rugamintea,daca ai timp, dupa ce va veni masina, sa-mi scrii si mie impresiile tale.Singura mea rezerva la aceasta masina a fost motorul si capacitatea acestuia.Eu aveam bani numai pt. cea cu motor de 1,2 55CP, benzina si mi s-a spus de catre cunoscatori(tata, mecanic,rude, etc),ca nu se compara tehnic cu motorul de la Clio si ca este mult mai lenes.Am solicitat un drive-test cu un Polo avand aceasta motorizare, dar nu aveau atunci in drive-test decat modelul de 1,4, pt. care nu-mi ajungeau banii si unul pe motorina.Nu stiu cum ai reusit tu sa negociezi cu ei, pt ca au preturi fixe.Poate ai prins o promotie...
Despre Clio Bicorp sa continui:
-zgomote suspecte nu aud nicaieri, troncaneli nu aud, se manevreaza f usor, are stabilitate, la viraje se prezinta f. bine;
- de abia acum incep sa-i fac consumul;
- are o folie de protectie pe parbriz si luneta;
- bancheta din spate este la fel de tare ca scaunele din spate, iar dupa vreo 10 KM, daca ai probleme cu rinichii,ca mine, te apuca linistit durerile si eventual criza, cu toate pernele ajutatoare ;
- e trist, dar nu mi-am inchipuit ca voi conduce vreodata o masina cu o perna pe spatar, dar prostia se plateste;
- motorul incepe sa-mi para cam zgomotos cand accelerezi, dar eu de fel sunt mai pretentioasa si sigur voi ajunge la mecanicul meu ca sa-mi spuna daca e ok sau trebuie sa-i stresez pe cei de la service;
- in rest, nu am ce sa-i reprosez.
-
Roberto
Pt. Violeta:
Cu siguranta iti pot spune k in Porsche Romania se pot negocia preturile;vezi VW,Seat,etc.
In sensul k mergi cu tupeu,ii ceri pretul, si apoi incepi sa te codesti,spunand k n-ai avea atatia bani;iar ei incep sa-ti spuna ca iti mai lasa cateva procente,si din una-n alta,ajungi la o intelegere.
Am stat ore in sir in Clio Bicorps(nu ti-am spus, da' sunt nebun dupa masini,mai ales cand vine vorba sa imi aleg una).
Scaunele mi s-au parut tari,bineinteles.
Oicum,daca le schimbi,nu pierzi garantia.
In schimb,la Polo inclusiv scaunele sunt o adevarata placere.
Eu am la motor aceeasi capacitate cilindrica cu a ta,in schimb am 3 cilindri,nu 4 cum ai tu, si 65 CP,nu 75.
Apropos, ai luminozitatea bordului reglabila,sau nu?, pt. k eu tin minte k la Authentique, nu era.,nici scaune regl. pe inaltime.
Tinem legatura!
Ciao!

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-12-16 09:23 ]
madalina
Violeta, Roberto a luat masina din Timisoara daca tin eu bine minte de pe alt topic! Se pare cadiferentele dintre cei din Bucuresti si cei din Timisoara sunt enorme...Oricum, toti cei care negociazapretul stiu pana undepot cobari astfel incat sa castige din acea vanzare!
Roberto
Asa este,dar sunt sigur ca si asa , si tot au avut ceva castig.Sunt sigur k au un prag (numai de ei stiut) pana la care se poate negocia......
Hmmm..........
Claudiu4
Salut,
Ma bag si eu in vorba. Toata luna am tot strins oferte din toate partile, am fost pe la reprezentante, si pina la urma m-am hotarit. La banii pe care ii aveam disponibili, am ales un Clio Symbol, 1,4 l 75 cp, full option, bleu encre, fara genti de aluminiu, la pretul de 9.259 Euro, cu toate taxele. Am luat-o vineri, m-am dat cu ea simbata si duminica, pina acum n-am ce sa zic, n-am gasit ceva sa ma deranjeze. Chiar si scaunele de care spuneti voi mi se par in regula. Totutsi ma deranjeaza ceva, si anume ca cei de la Renault nu ma lasa sa-mi puna alta firma alarma, ca-mi pierd garantia, asa ca in loc sa pun una de 4.000.000 lei, trebuie sa pun una similara, cu aceleasi functiuni, dar de la ei, de peste 9.500.000 lei. Din pacate, acum stau f. prost cu banii, asa ca mai astept.
Voi mai reveni cu impresii.
Apropos, Roberto, cit te-a costat VW Polo pe care l-ai luat si ce dotari are? Ma gindisem si eu la varianta asta, dar iesea pretul cam mare pt. ce aveam eu.
Roberto
Salut!
Pretul a fost de 11.300 DDP.
Ca dotari,are cam tot ceea ce trebuie la o masina normala(spun asa pt. ca standardul la germane e cam slabut):
-inchidere centr. cu telecomanda
-alarma
-scaune fata reglab. pe h
-faruri ceata reglabile electronic
-radiocas cu 4 boxe
-oglinzi electr si incalzite
-vopsea metaliz
-5 usi
-ABS
-airbag-uri
-Clima
-si niste maruntisuri: volan reglabil si pe adancime + reglare iluminare bord, cotiera in spate,lumina citit fata si spate, sertare sub scaunele fata.


[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-12-17 09:24 ]
violeta
Pt.Roberto:luminozitatea bordului nu e reglabila, scaunele nu sunt reglabile in inaltime.Iluminarae habitaclului se regleaza automat, adica atunci cand deschizi usa se aprinde becul din tavan, de sub oglinda, cand o inchizi se stinge treptat, nu imediat.
Inca o observatie: ieri a nins, iar eu merg de regula cu geamul putin deschis .Masina incalizindu-se, zapada a inceput sa se topeasca si sa se scurga in interiorul masinii, pe usa.M-am uitat si am injurat cat de "bine e conceputa" caroseria si am ajuns la concluzia ca trebuie sa investesc in parasolare, ca astfel apa de pe acoperis sa se scurga afara si nu in masina.
Pt Claudiu: Daca esti din Bucuresti, pentru montarea alarmei este autorizata firma OMA ALARM( au alarmele UNGO), de pe Calarasi.Intr-una din cartile masinii scrie ca poti monta alarma de la o firma autorizata de Renault.Am vrut sa-mi montez alarma, ca sa inchei contract full Casco si mi s-a spus de la IPSO Otopeni ca trebuie sa vin la ei sa mi-o monteze si sa platesc atat manopera lor cat si manopera firmei UNGO.
Dupa ce le-am spus sa citeasca cu atentie ce scrie in carte, si anume FIRMA AUTORIZATA de Renault sa monteze alarma fara sa pierzi garantia, le-am spus ca nu inteleg sa platesc de 2 ori aceeasi manopera.Ca atare, cand voi avea bani de alarma, ma duc la OMA ALARM, iau o hartie in care scrie ca sunt autorizati sa monteze alarma, ma duc cu ea la Renault, ii pun sa SCRIE ca nu pierd garantia daca imi monteaza alarma firma de mai sus, fiind autorizata.
Daca nu vor, atunci ii dau in judecata, desi stiu ca ar fi o lupta intre un purice si un elefant, dar imi aduc aminte ca am avut o intarziere in livrare de o luna, la care am pierdut vreo 10 milioane din diferenta de curs leu/euro, ceea ce inseamna ca pot cere daune-interese.
horatiu7
Daca intentionezi sa cumperi un Bicorp si avand in vedere ca nu mai este mult din anul asta, te sfatuiesc sa contactezi un dealer serios Renault si sa-ti spuna cand aduc noul Bicorp ( are un facelift usor si interiorul este in nota noului Megane ) ptr ca "afara" se lanseaza de la 01 ianuarie si probabil in Romania la scurt timp...
Poate ca merita sa mai astepti putin.
Oricum succes!
Roberto
Ptr.Violeta:
La Multi Ani!!!!
Hai k am masina de 2 sapt. si sa-ti pove primele impresii:
Se incalzeste cam greut:cam dupa 3-4-5 km are ceva de spus in privinta asta.
Suspensii rigide,care imi plac.
Se misca incetut in vit.1,2.
Dupa aceea,zboara!Ajungi la 100-120 fara sa simti ca se chinuie.
Servo directie cam rigid ptr pretentiile mele.
ABS impecabil,nu aluneca nici pe gheata,am testat eu.
Confort bun fata/spate.
Portbagaj mare.
Consum:9-9.5,dar cred k e si iarna asta, si rodajul, si stilul meu de condus.
Iti mai scriu,cand voi face mai multi km.
Te pup.
Ciao!
Roberto
Ptr.Violeta:
La Multi Ani!!!!
Hai k am masina de 2 sapt. si sa-ti pove primele impresii:
Se incalzeste cam greut:cam dupa 3-4-5 km are ceva de spus in privinta asta.
Suspensii rigide,care imi plac.
Se misca incetut in vit.1,2.
Dupa aceea,zboara!Ajungi la 100-120 fara sa simti ca se chinuie.
Servo directie cam rigid ptr pretentiile mele.
ABS impecabil,nu aluneca nici pe gheata,am testat eu.
Confort bun fata/spate.
Portbagaj mare.
Consum:9-9.5,dar cred k e si iarna asta, si rodajul, si stilul meu de condus.
Iti mai scriu,cand voi face mai multi km.
Te pup.
Ciao!
violeta
La multi ani la toata lumea si un an cat mai bun pentru toti automobilistii de pe acest forum.
La fel si tie, Roberto si iti mai urez sa stapanesti sanatos masina si sa te bucuri de ea.
Ma asteptam ca sa nu porneasca in forta.La fel e si la Clio, dupa ce bagi in viteza a III-a demareaza foarte bine si se infige.Am inteles ca asa sunt motoarele moderne,pe injectie, nu ca cele cu carburatie.Asa e si Clio la viteze mari-foarte stabila si nici nu simti viteza.Nu mai retin exact, daca tu ai modelul de 1,2 55CP sau cel de 1,4?Eu am avut rezerve la modelul de 1,2, m-am gandit ca e prea lenes pentru gustul meu.
In ceea ce priveste comportamentul lui Clio pe iarna si zapada-IREPROSABIL. Eu care de felul meu sunt mai exigenta am ramas placut impresionata de modul in care s-a comportat masina: foarte, foarte stabila, nu fuge de spate, garda la sol inalta si cauciucurile de 175 te ajuta sa nu o strici pe dedesubt din cauza zapezii si sa nu spargi toba, , ABS-ul+AFU au intrat in functiune si a franat perfect, dezaburirea geamurilor buna.Am mai ramas placut impresionata de puterea motorului la plecarea de pe loc din mormanul de zapada si de pe gheata- nu te lasa sa ramai in drum si per ansamblu masina se comporta superb pe gheata si zapada, asa ca celelalte neajunsuri mai palesc.Cu scaunul te mai obisnuiesti.
Inteleg ca la Polo scaunele sunt foarte confortabile.Dar pe gheata si zapada cum merge?Poate imi mai scrii impresii, te rog.Oricum bafta la condus si sa te obisnuiesti cu ea.

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-01-05 13:20 ]
Roberto
Ptr.Violeta:
Pai.......prin Timisoara nu s-a prea vazut zapada

Dezaburirea merge bine,e rapida, la fel si ABS-ul.
Pe gheata nu aluneca de loc,ti-am mai spus.
Am motorul de 1.2 65 CP.
Iluminarea bordulei noaptea, e superba:albastru intens, iar acele indicatoare - rosii.
marfa !!!
Skywalker
QUOTE(Sorin I.)
Legat de modul cum se comporta motorul nu prea stiu sa-ti spun multe (eu am unul cu motor de 2.0i)


Salut, eu am un Clio Williams din 1994 cam nervos.
datele tehnice de la masina ta te rog si o poza daca ai.
Catalin26345
vad ca asta-i un topic inviat dar sa scriu si aici caci e vorba de clio 1.2

dac cineva din posesori (roberto sau violeta) poate sa ma ajute sa ma sfatuiesc si eu. de asemenea daca s-a schimbat ceva la pb cu scaunele la modelele care se vind acuma....
Skywalker
Nu s-a schimbat nimic la scaune doar daca nu te intereseaza un model mai "suparat" - vezi poza.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.