Clio Bicorp Confort Dynamique vs Megan Bicorp Influence |
This topic is about Clio Bicorp Confort Dynamique vs Megan Bicorp Influence, the author, E d d i e, wrote about: QUOTE(google41800) Gata, am depus dosarul la BCR Leasing pt. Clio Bicorp 1,5dCi/80cp full-options (fara magazie CD si trapa). Multumesc tuturor pt. sf ... To read more just scroll down
Clio Bicorp Confort Dynamique vs Megan Bicorp Influence |
Mar 29 2005, 12:54 PM
Post
#41
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
QUOTE(google41800) Gata, am depus dosarul la BCR Leasing pt. Clio Bicorp 1,5dCi/80cp full-options (fara magazie CD si trapa). Multumesc tuturor pt. sfaturi.
Spune-mi mai multe detalii,ard de nerabdare,imi poti da un pm,ma intereseaza pret,dotari si coloare,daca e rosie,sa nu ne intalnim cumva de Paste ! Ma bucur ca am convins si eu pe cineva de ceva bun,sa-mi spui daca e facut in Franta sau Slovenia. -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Mar 29 2005, 01:06 PM
Post
#42
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
QUOTE(google41800) Gata, am depus dosarul la BCR Leasing pt. Clio Bicorp 1,5dCi/80cp full-options (fara magazie CD si trapa). Multumesc tuturor pt. sfaturi.
P.S. Vlad merci pt. ajutor, am rezolvat, cu Dragos, mai mult decat elegant. Felicitari pentru alegere, s-o stapanesti sanatos, fara probleme de orice natura. |
|
|
Mar 29 2005, 06:47 PM
Post
#43
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 7-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.793 |
Acum am venit de la dealer. S-a aprobat dosarul de leasing, joi semnez contractul si platesc avansul (35% adica 4631Euro cu tot cu comisionul de managemet). Am lansat comanda pt. Clio Bicorp 1,5dCi/80CP, full-options (mai putin trapa si magazia CD) culoare Bleu Odyssee.
Si acum o veste buna si una proasta. Vestea buna: masina fiind varf de gama (mai ales datorita optionalelor) va fi facuta in Franta. Vestea proasta: din cauza faptului ca este varf de gama (adica datorita vestii bune) trebuie lansata in fabricatie si termenul de livrare este in a doua jumatate a lunii iunie !!! (dupa 15 iunie). Asa ca rabdare si tutun, pana atunci. Pret cip 10518 Euro. Eddie, dupa cum vezi, nici o sansa sa ne "intalnim" de pastele asta. -------------------- Clio Bicorp 1.5 dCI/80 CP Dynamique full options. (din 16.06.2005)
VW Polo 1.4 TDI PD/105CP Attractive chiptuning by TCM Turbo.(din 24.10.2005) |
|
|
Mar 29 2005, 07:12 PM
Post
#44
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Mar 29 2005, 07:20 PM
Post
#45
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Mar 29 2005, 07:42 PM
Post
#46
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 7-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.793 |
Bleu nautilus nu apare (si am cartea cu toate culorile in fata). Pret total, cu banii jos, cu TVA, 12 516 Euro (are o reducere, la pretul cip, fata de catalog, de 750 Euro). Practic e 10518 Euro (cu toate optionalele alese de mine) + TVA.
Dotari Clio Bicorp Echipare PACK - ambianta AUTHENTIQUE - 1,2 8V 3 usi / 5 usi ( PMA ) Standard Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager (cu posibilitate de dezactivare a airbag-ului pentru pasager) Bancheta spate rabatabila Bare de protectie fata si spate in ton cu caroseria Blocarea automata a usilor la demaraj Centuri fata in 3 puncte cu reglare pe inaltime, pretensionare si limitator de efort integrat Centuri laterale spate in 3 puncte cu limitator de efort integrat Directie asistata electric Geamuri electrice fata Geamuri si parbriz cu tenta Imobilizator electronic codat Inchidere centralizata a usilor cu telecomanda Oglinda retrovizoare asferica pe partea soferului Oglinzi exterioare de culoare neagra Proiectoare dublu optice cu semnalizatoare integrate Radiocasetofon 2X15W RDS codat, cu afisaj integrat si satelit de comanda Scaun sofer cu reglare pe inaltime Stergatoare parbriz cu 2 viteze si cadenta fixa Tetiere fata reglabile pe inaltime Turometru Volan reglabil pe inaltime Echipare PACK ambianta AUTHENTIQUE 1,2 16 V / 1,5 dCi 65CP ( PKA ) Echipamente standard in plus fata de versiunea de mai sus A.B.S. cu repartitor electronic al fortei de franare EBV A.F.U. (Asistenta la Franare de Urgenta) Airbag-uri laterale pentru locurile din fata Echipare CONFORT ambiante EXPRESSION si DYNAMIQUE 1,2 16V; 1,4 16V; 1,5 dCi/ 65 si 80CP (CFE si CFD) Echipamente standard in plus fata de versiunea de mai sus Aer conditionat cu reglare manuala, filtru praf / polen si torpedou cu racire si parbriz atermic Bancheta spate rabatabila si fractionabila 1/3-2/3 + 3 tetiere spate reglabile pe inaltime Geamuri electrice fata cu impuls pe partea soferului Manere de sprijin pentru cele 2 locuri laterale spate Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante Oglinzi retrovizoare in ton cu caroseria (Dynamique) Proiectoare de ceata Radiocasetofon 4X15W RDS codat, cu afisaj separat si satelit de comanda Senzor de ploaie (Dynamique) Spatiu de depozitare sub scaunul pasager fata Tetiere fata cu protectie marita si reglaj de confort (Dynamique) Volan imbracat in piele (Dynamique) Versiunea luata de mine este Dynamique + optional: Aer conditionat cu reglare automata Radio cu mono CD 4X22 W RDS codat, cu afisaj separat si satelit de comanda Computer de bord 4 jante din aliaj usor 15" Vopsea metalizata -------------------- Clio Bicorp 1.5 dCI/80 CP Dynamique full options. (din 16.06.2005)
VW Polo 1.4 TDI PD/105CP Attractive chiptuning by TCM Turbo.(din 24.10.2005) |
|
|
Mar 31 2005, 08:07 PM
Post
#47
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Aproximativ la fel,scaune sport,2 sau 4 airbag-uri?Cutia aia de sub scaunul din fata eu nu o am.....motorul e de 80c.p.,nu?
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Mar 31 2005, 11:42 PM
Post
#48
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 7-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.793 |
4 airbag-uri. Motor de 80CP.
Echiparea e cam ca aceea de la "extreme". P.S. azi am dat si banutul pt. avans, comision de management si taxa de inmatriculare adica 177.500.000 (4781 Euro). -------------------- Clio Bicorp 1.5 dCI/80 CP Dynamique full options. (din 16.06.2005)
VW Polo 1.4 TDI PD/105CP Attractive chiptuning by TCM Turbo.(din 24.10.2005) |
|
|
Apr 1 2005, 08:03 AM
Post
#49
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Drive-test ai facut ?Noroc ca atunci cand am luat-o pe asta m-am imprumutat pe la prieteni si am luat-o cu banii jos,ca m-am saturat de comisioane,banci si asiguratori bagati pe gat....Nuanta aia de albastru cum arata pana la urma ?
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Apr 1 2005, 09:34 AM
Post
#50
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 7-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.793 |
Am facut, dar cu unul de 65CP. Este un albastru inchis, sau macar asa arata pe pliant, ca pe internet arata mai deschis, un pic. Nu stiu unde e greseala, in pliant datorita print-ului, sau pe internet datorita setarilor de la LCD-ul meu, cu toate ca m-as mira sa deformeze LCD-ul.
|
|
|
Apr 1 2005, 09:41 AM
Post
#51
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Culorile inchise sunt frumoase,am vazut cateva negre,frumoase foc,dar pe drumurile noastre prafuite,ca sa o tii curata,trebuie de 2 ori pe saptamana sa treci pe la spalatorie.
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Apr 1 2005, 09:50 AM
Post
#52
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 7-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.793 |
Astea sunt drumurile noastre. Daca e sa-ti iei masina dupa calitatea lor ar trebui Hummer, ca sa nu o rupi in gropi.
Norocul meu, vis-a-vis de spalat, este ca pot sa mi-o spele baietii la servici, cand ajung cu ea pe aici. |
|
|
Apr 9 2005, 07:28 PM
Post
#53
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Mai,mai....ce masina frumoasa avem noi aici....cand o udam ?
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Apr 9 2005, 08:32 PM
Post
#54
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 7-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.793 |
Stai sa vina, sa ma dau odata cu ea, ca mai am de asteptat vreo doua luni si-un pic. Cred ca au facut un surub doua, pana acum.
|
|
|
Apr 9 2005, 08:59 PM
Post
#55
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Am rabdare,daca vrei ti-o arat pe-a mea ,sa te acomodezi cu modelul ! !
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Apr 9 2005, 09:09 PM
Post
#56
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 7-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.793 |
Dupa ce ca n-am rabdare, "pune si tu sare pe rana" :cry:
|
|
|
Apr 18 2005, 07:36 PM
Post
#57
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 15-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.355 |
Google, s-ar putea sa ai o surpriza. Placuta, bineinteles.
Noi am comandat un Clio Bicorp 1.5/65 full in 18 martie(atunci am platit avansul) si astazi (18 aprilie) ma trezesc ca ma suna de la Ipso sa-mi spuna ca a venit deja. Deci fix o luna, desi si noua ni s-a spus ca dureaza doua. Chiar incepusem sa numaram cit a mai ramas, ca trecusem de mijloc. Si ma bucr ca nu sintem singurii care am ales Clio Bicorp, avind cam aceleasi dileme ca si tine. Desi am mers la Ipso hotariti ca vrem Bicorp, si noua a incercat sa ne "bage pe gat" Megane-ul bicorp influence. Dar la noi a fost mai simplu, ca nu ne place "le deriere". Succes. |
|
|
Apr 19 2005, 02:27 PM
Post
#58
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Alexandra,poate ne spui si noua unde e facuta,in Franta sau in Slovenia ? Motorul de 65 c.p. DCI a cam avut probleme la inceput,dar acum s-au rezolvat se pare....Cei de la IPSO mi s-au parut cam neseriosi,nici nu aveau o masina sa mi-o arata in show room cand ma hotarasem la Clio Bicorp Extreme.Imi arata bordul uneia,scaunele de pe un Clio Sport,Rotile alteia,am vrut argintie,nu se putea......Mi-a spus ca are comenzi pe NV(pe nevazute?!)si probabil eu eram unul prea pretentios,asa ca am luat de la fostul Mach 1,unde prima masina de showroom venita de genul asta,am luat-o eu !Azi a venit masina,maine am achitat-o si poimaine am ridicat-o,ca nu imi place deloc sa astept......
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Apr 19 2005, 07:44 PM
Post
#59
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 15-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.355 |
Mie mi s-a spus ca in Slovenia, la o noua fabrica. Dar la cite stia agentul de vinzari... Nu se stie niciodata. Intr-adevar, Ipso mi-a lasat si mie un gust amar la capitolul profesionalism, drept dovada aproximarea eronata a termenului de livrare. Ma bucur ca a venit mai devereme, dar m-a si incurcat pt ca n-am apucat s-o vind pe cea veche. Si pt ca o iau cu banii jos, banii de pe vechea masina chiar imi trebuie. I-am spsus asta respectivului agent, cu rugamintea ca inainte cu ceva vreme (2 saptamini) sa ne putem pregati. Si el suna luni si zice: cind v-am spus eu ca vine masina? "ar mai fi vreo luna", zic eu... aaaa, a venit deja. Mi-a cazut cerul in cap, pentru ca trebuie sa recunosc, mi-e teama sa nu-mi spuna "hai, cind o platiti, ca am alti clienti" desi zice ca mi-o tine pe termen nelimitat.
Cit despre drive test - tot asa: bordul arata ca la symbol dar totusi nu e la fel, mai bine uitati-va in revista; motorul e ca la simbol, dar asta pe care o conduceti are 70.000 de km la bord si cam zdrangane. Si inchipuiti-va ca volanul e reglabil. Cam multa imaginatie imi trebuie ca sa cumper masina asta. Desper ce probleme vorbesti? macar s astiu la ce sa ma astept... |
|
|
Apr 19 2005, 07:53 PM
Post
#60
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 7-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.793 |
Eddie, pt. 3-4 zile am luat un pic "teapa". A aparut, din nou, Extrem-ul. Pricipala diferenta, ca pe restul le am pe toate, este optiunea "tempomat si limitator viteza" pe care as fi pus-o sigur pe masina. Tu ai asa ceva? Sti daca se poate monta, ulterior, in service? Cel mai greu mi se pare sa puna comanda la volan si in bord, ca sa modifice softul in calculator ca sa-l "vada" nu cred ca ar fi o problema iar display-ul am impresia ca e la fel.
Later edit: Uite ce-am gasit: http://www.renault.fr/cmc_upload/LVRV1204.pdf |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 12:29 AM |