IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Renault Megane II

This topic is about Renault Megane II, the author, OMEGA, wrote about: Sorine cum poti sa compari un renault cu dacia, in special Megane 2, topicu cu locu de dat cu capu e casa ta! ... To read more just scroll down

6 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Renault Megane II
OMEGA
post Jun 11 2003, 01:49 AM
Post #21


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 438
Joined: 29-March 03
From: Constanta
Member No.: 10.894



Sorine cum poti sa compari un renault cu dacia, in special Megane 2, topicu cu locu de dat cu capu e casa ta!


--------------------
Just Me & MySelf! (Cont scos din functiune)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos4
post Jun 11 2003, 01:56 AM
Post #22


sofer
***

Group: Membri
Posts: 65
Joined: 13-April 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 11.479



Pentru Cristian cel cu injuraturile, nu e frumos asa man, omul ala nu are nici o vina sa il injuri tu, ex exprimandu-si parerea pur si simplu, cum se face, fara sa injure pe nimeni. Pe de alta parte are mai mult de 40-45 ani. Tu cat ai? E frumos asa? Fa un topic separat si injuram acolo, dar lasa-le oamenilor dreptil la opinie!


Pe de alta parte:

mai... se deosebesc usor Sorin unul de celelalt, ca va uitati sub numele "Sorin" in stanga si cate mesaje a postat. Cel din USA care iubeste Solenza are 100 si ceva iar cel din Romania vreo 70 sau 80. Eu in felul asta ii deosebesc.

Era unul pe aici care tot se lua de Sorin de peste apa, cum ca e moldovean si ca nu stiu ce, stati mau usor ca nu numai el e nasut in Moldova pe aici... mai sunt si exceptii... daca el e din Moldova si are gandirea asta, NU inseamna ca suntetm toti la fel. Si ca are gandirea asta nu-i nimic, nu-i nici o rusine. Asta e opinia lui si gata, pacat ca nu prea a adus argumente solide...
Il asteptam, poate aduce!

Numa Bine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sergiu1
post Jun 11 2003, 03:53 AM
Post #23


sofer
***

Group: Membri
Posts: 78
Joined: 2-June 03
From: Bucuresti
Member No.: 13.043



dati-va cu parerea despre opel astra comparativ cu renault megane.
multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Calibra
post Jun 11 2003, 05:21 AM
Post #24


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 10-June 03
From: Bucuresti
Member No.: 13.220



Acum vreo 2-3 ani de zile daca cineva imi pomenea de Renault pufneam in ras, m-am ferit in totdeauna de marca asta si cu toate astea dupa ce am vazut absolut tot ceea ce este pe piata am ajuns la concluzia ca Renault s-a reinventat, a renascut in ceva ce personal mie imi place la ora actuala din toate punctele de vedere.Am avut de nou un vw golf vr6 gti (state) din 96, masina cu tot ce se poate pune pe ea, fiind a treia masina am facut pana in 2003 04 cand am vandut-o 60.000 km. ATENTIE proasta, proasta, proasta masina, incredibil de proasta.Am schimbat niste piese la ea care in mod normal la orice alta masina ar trebui sa le schimbi la sute de mii de kilometrii si asta culmea in regim de mers normal.Consum enorm, m-am hotarat sa o vand.Zis si facut.Am cautat pe piata de data asta o masina diesel de clasa medie si am fost la toate firmele (marcile) sa caut ceva de genul asta.Dupa ce am studiat toate variantele au ramas trei masini in carti (asta si din cauza pretului nu neaparat ca sunt cele mai bune, vezi mondeo si volvo care lipsesc) MAZDA 6, RENAULT LAGUNA ESTATE (break) , OPEL VECTRA.Urmatorul pas a fost sa fac un drive-test cu fiecare dintre acestea.Primul opelul (cel mai scump dintre cele trei), dupa ce l-am condus am zis ca nu mai imi trebuie diesel, zgomotos, puturos, rigid si zgomotos pe amortizare, aiurea rau ca impact in ceea ce ma priveste desi e o masina nou iesita pe piata.A doua a fost laguna.Oameni buni am zis ca visez, am zis ca nu e adevarat, nu am gasit ce sa-i reprosez si asta fiind unul dintre aceia care au idei preconcepute in ceea ce priveste o marca anume, cum eram eu.Ma convins atat de tare incat am zis ca nu ma mai intereseaza mazda oricum ar fi deoarece eu nu am ce sa mai cer de la o masina (si asta dupa ce veneam de pe un VR6, o omega B si o honda CRV).Am plecat de la IPSO 1 Mai razand de mine cu renault-u "meu", dar mai tare razand de vectra care e un mare fas....Totusi intr-o zi fiind in apropiere de mazda am trecut pe acolo sa o incerc si pe aceasta.Am gasit exact ca si in celelalte cazuri dieselu.Pot sa zic ca daca as avea toti banii in mana nu as sti pe care dintre cele doua (laguna si mazda 6) sa o aleg. Masini de mare clasa (la mazda s-a vazut si in premiile pe care le-a luat).Cert este ca Renault marca care pana nu demult ma lasa rece ma atras mai mult si ma castigat in fata multor altor firme de prestigiu.Cea mai tare faza este ca exact inainte sa vand vw am dat cu el pe o ploaie intr-un canal fara capac (premiera in 250.000 km.) care a avut ca rezultat mucificarea amortizorului, pivotului, cap bara ... tot! Si dupa faza asta am zis ca cine si-o lua laguna de 24.000 de euro sa plateasca patru ani de zile la ea si s-o rupa in nenorocirile de drumuri care sunt la noi, nebun sa fie. Fratilor ghiciti ce mi-am luat. CLIO SYMBOL fratilor ha ha ha.... dci 10.000 de euro cu toate pe el fara jante (promotie), desi eu vroiam un megane 1,9 dti , clio nu ma atragea.Dar am facut un drive test cu amandoua si asta a iesit invingatoare (pentru mine).Tot ce pot sa zic acum dupa 6.000 km este ca sunt foarte multumit de ea si nu mai imi trebuie nici una din vechile masini, este beton din toate punctele de vedere (pentru clasa si pretul ei sa ne intelegem).Vreau sa va zic in incheiere ca de acum inainte sunt un fan inrait al acestei marci care ma castigat definitiv dupa ce am discutat si cu altii care sunt proprietari de renault in general si care sunt la fel de multumiti ca si mine.Si pe langa noul megane, ca de fapt despre el este vorba, vor veni in curand de la renault si alte surprize cel putin la fel de placute.Pretul la megane este imbatabil, designul este deosebit fata de ce este pe piata, masina este un best seller, cine a vazut-o si a condus-o a avut numai cuvinte de lauda la adresa ei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krysty
post Jun 11 2003, 02:30 PM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 802
Joined: 7-May 03
Member No.: 12.193



ai dreptate calibra. renault in ultima vreme se prezinta foarte bine(dovada sunt testele pe care le-a trecut cu brio). clio este o mașină foarte buna pentru oraș(are un demaraj foarte bun) singura ei problemă fiind stabilitatea cam proastă.


--------------------
always Alfa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Luc1an
post Jun 11 2003, 11:11 PM
Post #26


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 3-June 03
From: Bucuresti
Member No.: 13.052



off topic: Cristian, am avut clio symbol si am facut un drum pina la viena si inapoi. in afara de faptul ca se uita lumea ca la urs dupa mine ca nu mai vazusera, am fost foarte multumit de ea. e adevarat ca la 160 pe autostrada nu e chiar cea mai placuta senzatie insa isi merita cu prisosinta banii pe care-i dai. pe de alta parte cele 110 kile ale mele incapeau cam greu:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krysty
post Jun 12 2003, 03:42 PM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 802
Joined: 7-May 03
Member No.: 12.193



tocmai asta am și spus, clio e o mașină de oraș. sunt mulțumit de performanțele sale. mtorul e chiar nervos pentru capacitatea sa(1,4) singura mea nemulțumire o reprezintă stabilitatea. in ceea ce te privește trebuie să recunosc că ai avut curaj ca i-ai "dat" 160. eu n-am indraznit mai mult de 140


--------------------
always Alfa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
valentino
post Jun 12 2003, 04:13 PM
Post #28


sofer
***

Group: Membri
Posts: 55
Joined: 24-April 03
From: mila 80
Member No.: 11.827



Sa nu uitam totusi ca RENAULT au mai fost "deschizatori de drumuri" in domeniul auto - vezi Espace (practic ei au "inventat" monovolumul). La momentul acela (inceputul anilor '80) mai toata lumea si-a dat cu parerea ca va fi un esec... si uite acum: marea majoritate a producatorilor auto au adoptat monovolumul pe scara larga.

Asa ca si Megane II, chiar daca pare mai ciudat in ce priveste designul (poate) va reprezenta un reper in industria auto.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin1
post Jun 12 2003, 07:08 PM
Post #29


sofer
***

Group: Membri
Posts: 77
Joined: 10-March 03
From: Deva (Hunedoara)
Member No.: 10.151



He, he...mie nu mi se pare deloc "putin ciudat" designul de la Megane II..poate futurist, avangardist...si, ce-i mai important foarte ergonomic...Asta-i "meteahna francezilor" cand proiecteaza ceva cu sumt de raspundere...pun mult accent pe confortul si siguranta pasagerilor....bravo lor....apropos, vrea careva un Seat Toledo TDI ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
valentino
post Jun 12 2003, 07:33 PM
Post #30


sofer
***

Group: Membri
Posts: 55
Joined: 24-April 03
From: mila 80
Member No.: 11.827



Sorin (cel din 7 cetătzi): Nu am vrut sa te necajesc daca am zis ciudat, e mai corect avangardist
Poate doar ca ne obisnuim (ochiul) ceva mai greu cu noul ( ...putera obisnuintei... )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OMEGA
post Jun 12 2003, 10:22 PM
Post #31


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 438
Joined: 29-March 03
From: Constanta
Member No.: 10.894



Eu zic ca renault megane 2 va bate toti comopetitorii.


--------------------
Just Me & MySelf! (Cont scos din functiune)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu9
post Jul 10 2003, 08:39 PM
Post #32


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 10-July 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.206



Dragii mei,

eu v-as propune sa discutam si putin d.p.d.v. tehnic in legatura cu MEGAUL II var. DIESEL(voi incerca sa fiu inpartial cu toate ca sunt fan al acestui model!!)

1. acest motor are "common rail". Ce inseman aceasta? -este un pas mare al tehnologiei in sensul ca motorul benficiaza de o "conducta" comuna din care se "alimenteaza" fiecare inJector.
Implicatii:
- nu mai apar unde de presiune ca in fiecare conducta de injectie ca in cazul motoarelor standard. In consecinta legea de injectie (legea care guverneaza injectia combustibilului in cilindru) se aproprie foarte mult de cea teoretic pentru care a fost proiectat motorul.
- injectia directa implica consumuri specifice (gr./CP/h) relativ scazute in comparatie cu motoarele diesel "antice" care aveau camere de vartej (cazul Volskwagen -camere de vartej COMET).
- un dezavantaj il reprezinta faptul ca pompa de injectie "lucreaza" la presiuni mai mari fapt care genereaza uzuri mai mari in timp.

2. Motorul, dupa stiinta mea, beneficiaza de o suflanta pentu supraalimentare cu geometrie variabila (Skoda Octavia are asa ceva!)
.....UFFFF! am obosit!

Daca vi se pare interesant mai discutam!

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-07-10 14:40 ]

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-07-10 14:42 ]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
D
post Jul 14 2003, 04:30 PM
Post #33


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 14-July 03
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 14.329



Desigur, fiecare are dreptul la o parere, care trebuie respectata. Vorbind despre masini, pto fi emise 2 categorii de opinii: pe de o parte opinia celui care vorbeste din carti (a vazut si el pe strada o masina, a citit una alta, etc - opinie care se bazeaza pe informatii nu intodeauna verificate), iar pe de alta parte este opinia celui care vorbeste din postura de sofer cu mii de kilometri la volanului unui anumit model (sau mai multor modele, uneori).

Intre aceste pareri pot spune ca este cel putin o mare diferenta:
- primii vorbesc din punctul de vedere a ceea ce le-ar placea, ce si-ar dori sa conduca (insa de la a dori sa conduci si pana la a conduce efectiv e o cale foarte greu de atins uneori) si atunci ei vorbesc tot timpul de modelele din clasele superioare - care exceleaza la capitolul dotari si performante, fiind foarte usor sa zici "e mai fain modelul X decat modelul Y", desi X e mai scump cu 50% decat Y sau masinile germane sunt cele mai bune)
- cei din categoria "am condus si stiu cum e" vorbesc mai in cunostinta de cauza si pot intr-adevar sa emita opinii, in general, avizate despre masini.
Revenind la subiectul topicului, si anume Megane II, cred ca e o masina care isi merita pe deplin banii -atat dpdv tehnic, cat si dpdv design. Momentan detin un Clio Symbol, pe care intentionez sa-l vand (desi sunt foarte multumit de el) si sa-mi achizitionez un Megane II.
Bineinteles ca mi-ar placea un BMW seria 3 (e ceea ce-mi doresc, insa personal fac diferenta intre ce imi place si ce imi permit).
Concluzia este: emiteti opinii in masura in care puteti sa-i ajutati pe ceilalti (de ex daca stiti ca service-ul la marca X e slabut ar fi bine de spus).
Vis-a-vis de "razboiul" cu bordul de Solenza e la fel cu cel de la Megane II, prezent in topicul de fata, e un exemplu de opinie total aiurea, spusa doar pentru a acumula posturi in plus.
Sal'
D.A.


[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-07-14 10:39 ]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Don-2
post Jun 23 2004, 09:08 AM
Post #34


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 16
Joined: 30-September 03
From: Bucuresti
Member No.: 16.682



Bai, ati innebunit sa comparati Solentza cu Megane 2 ???? Oare stiti despre ce vorbiti? Nici nu vreau sa argumentez in vreun fel indignarea mea... Am vazut in topicu' asta, ceva mai sus un istetz care pretindea ca din fata Megane 2 si Solenta sunt la fel... Sigur ca da, au tot 2 faruri, o grila si un spoiler... Cred ca au si 2 semnalizatoare fata, amandoua. smile.gif)

Nu pot sa fiu total obiectiv in ceeea ce priveste Megane 2 pentru ca din toamna trecuta sunt si eu fericitul, si subliniez fericitul, posesor al unui exemplar. 1,6 16V Full-options. Sunt incantat! Si asta dupa ce, ca si un coleg de topic de mai sus, mi-am jurat la un moment dat ca nu imi voi mai lua niciodata un Renault. Si asta nu ca ar fi proaste dar probabil am avut eu ghinion combinat cu zeama de tzeapa... Am avut pana acum vreo 6-7 ani un Renault 26 GTX, o frumusete. L-am luat la S.H., era fabricat in '84. In '92 cand l-am luat eu era deja batran, dar o perioada am fost multumit. Confort de nota 10, avangardist in dotari (geamuri electrice fata-spate - nu uitati ca era fabricat in '84, calculator de bord cu sintetizator de voce si o groaza de alte gadget-uri care-ti fac viata frumoasa si te ridica in ochii prietenilor).
Dupa o perioada nu foarte lunga, am inceput sa bag bani in el. Eram student si cum piesele noi erau si sunt inca foarte scumpe, luam piese de prin parcurile cu masini dezmembrate. Va dati seama ca din momentul ala nu a mai avut viata lunga... Intr-un final l-am vandut si mi-am promis sa nu mai iau alta data un Renault. Asta pana anul trecut, cand am fost total vrajit de un drive-test cu Megane 2. Iar in perioada intre cele 2 Renaulturi am mai avut cateva masini, in majoritatea lor "nemtzesti". Sunt super-multumit de Renault!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
copaescu28924
post Jul 7 2004, 12:46 PM
Post #35


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 6-July 04
From: Deva (Hunedoara)
Member No.: 28.917



Salutare oameni buni,

Sunt nou pe aici și de fapt prima oară pe un forum. M-a incitat discuția voastră, cu atât mai mult cu cât și eu am de cca. 6 luni un M2, 1.6, 16V, sedan.

Până aici am trecut prin a avea o Dacie berlină cu injecție monopunct și ulterior o SN Rapsodie. Le-am vândut pe fiecare până în doi ani și au fost ok la vremea lor pentru un student. Așa că pot spune câte ceva despre comparația Solenza vs. M2 laugh.gif. O fi având SN sau Solenza motor și cutie de Renault, dar restul... . M2 nu poate fi comparată cu ce face Dacia, e diferență de confort, sisteme de siguranță, finisaje și orice altceva.

În ceea ce privește lupta mașini EU vs. Jpn. Oameni buni, fiecare dintre ele este bună pentru cei cărora le plac și pentru cei care își doresc o marcă sau alta. Probleme sunt și la Toyota, Mazda, etc și la WW, Audi, Renault, etc. Nici mașinile din F1 nu sunt perfecte. :angel7:

Cât despre experiența mea cu M2 (am 13.000Km): mie îmi place cum merge mai ales cu OMV 100 (se simte diferența ca silențiozitate și demaraj). Am doar o problemă cu suspensiile care cam troncăne prin unele gropi și din câte am înțeles troncănitul ăsta este standard la lotul de sedan. Mă duc curând să îmi schimbe suspensiile și după cum spuneau prietenii care mai au sedan, se vindecă și de asta (Voi ce știți despre asta?). Din păcate, în general modelele noi (orice marcă) mai au câte o problemă care se rezolvă pe parcurs și M2 sedan nu face excepție.

În concluzie, eu zic că un M2 își merită banii!

Acum vreau să plec cu el în concediu în Turcia (la mama lui) și sper să facă impresie bună. :cheers:

Salutare
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kill24595
post Jul 10 2004, 12:32 AM
Post #36


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 3-May 04
From: Bucuresti
Member No.: 24.588



M2 sunt cam proaste.
Sunt nefericitul posesor a unui 1,6 16V hatchback cu 8,000+km.

Probleme:
- suspensiile - criminal de tari / suscriu: troncane la greu (a mai spus cineva asta parca)
- hatchbackul - scartie mai ceva ca la o amarata de Dacia 1300 break
- una din portiere - la fel ca hatch-ul
- aer conditionat - acuma ca a venit vara pot sa spun ca si asta e slab rau (din pacate am luat-o asta iarna si nu am vazut)
- plus cateva alte zgomote prin habitaclu'
- 2 pb cu cardul (nu a mai vrut sa porneasca)

Am avut inaite un M1 (mult mai bun), pacat ca l-am vandut.
Mai cunosc inca 3 posesori de M2 cu aceleasi pb.

Din pacate designul e mistho si te imbie...

In rest bafta la toata lumea, K
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V l a d
post Jul 20 2004, 03:34 PM
Post #37


Guest Star
******

Group: Membri
Posts: 1.453
Joined: 1-April 04
From: Bucuresti
Member No.: 23.282



kill imipare rau ca ai avut probleme si am aflat ca intr-adevar prima seria a avut probleme. Dar eu am acum un m2 hatchback 1.6, 16 valve am 4000km cu el si merge superb. Clima bate caldura instant, nu scartaie nimic si supensiile sunt chiar un pic cam moi dupa gustul meu. Au remediat problemele primei serii. AM fost in Grecia si inapoi cu ea, in tara si in ficare zi prin Bucuresti si masina se comporta minunat, nu am de ce sa ma plang.
P.S. cine compara supernova sau logan cu megane nu e in mintile lui. E ca si cum ai compara skoda felicia cu passat. laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Istvan-Peter
post Jul 27 2004, 06:21 PM
Post #38


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 30-August 02
From: Targu Mures (Mures)
Member No.: 6.075



Am si eu un MII sedan, 1,6 16V, dar dupa 2 saptamani si 1500 km am deja reprosuri in ce priveste finisajul interior. (Chederele de la consola centrala a franei de mana mi-au cazut dupa 2 zile!! Repet, 2 zile. Parca-s prinse doar in aer.)
Si alt aspect. Anumite dotari care apar pe site-ul oficial Renault, lipsesc in realitate, si anume:
-airbag-urile laterale cap pt. locurile din fata.
-inchidere automata a usilor la demaraj - se inchide doar daca apesi butonul!
-trape sub locurile din fata.
Eu consider lucrul asta o MARE NESERIOZITATE din partea unui producator, chiar daca e vorba de modelul de echipare de baza (Authentique). E bine, ca unii potentiali cumparatori sa stie asta!

In rest cam lenes, dar sper ca in timp se mai rodeaza. Insa bineinteles, isi merita banii, astept alte surprize!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TheCube
post Jul 28 2004, 09:57 AM
Post #39


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 191
Joined: 2-April 04
From: Bucuresti
Member No.: 23.312



Sa te bucuri de masina!
Insa:
1. Unde ai cautat airbagurile pentru cap? De exemplu, cele laterale pt. torace sunt in spatarul scaunului (asa am eu la Clio). Cele pentru cap nu sunt oare tot acolo? Nu stiu, intreb si eu pentru ca ma confrunt cu aceeasi problema.
2. Inchiderea usilor la demaraj e functie pe care o am chiar si eu la Clio. Nu mai stiu exact cum se seteaza, dar parca tii apasat butonul de inchidere cateva secunde. Ma uit si iti spun exact.
3. Nu stiu ce sunt "trapele" pentru locurile din fata, dar, daca te referi la acele sertare de sub scaune, e posibil sa ai numai la pasager, avand in vedere ca scaunul soferului e reglebil pe inaltime si nu are rost sa scurtezi cursa acestuia pentru un sertarel.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V l a d
post Jul 28 2004, 12:25 PM
Post #40


Guest Star
******

Group: Membri
Posts: 1.453
Joined: 1-April 04
From: Bucuresti
Member No.: 23.282



imi pare rau dar airbagurile laterale sunt acolo, dar ca si la mine nu se vad in mod evident si nici nu scrie AIRBAG special pentru tine acolo. Locurile de depozitare nu sunt la modelul authentique. AM deja 5600 km si nu are nici cea mai mica problema, ba chiar sunt super multumit de ea. Usile se inchid la demaraj automat, probabil ca nu ti-au setat chestia asta sau...


--------------------
Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 07:15 AM