IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Salutare!!!

This topic is about Salutare!!!, the author, Andrei37244, wrote about: salut Catalin, M-ar interesa un Lancer - MITSUBISHI Lancer 1.3 SDN Invite - 9810 EUR CIP. Sint curios cat iese DDP-ul+TVA TOTAL. Si nu sint inca hotar ... To read more just scroll down

4 Pages V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Salutare!!!
Andrei37244
post Nov 30 2005, 04:17 PM
Post #41


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 15-December 04
From: Bucuresti
Member No.: 37.237



salut Catalin,

M-ar interesa un Lancer - MITSUBISHI Lancer 1.3 SDN Invite - 9810 EUR CIP. Sint curios cat iese DDP-ul+TVA TOTAL. Si nu sint inca hotarat daca sa merg pe credit-pers fizica sau pe leasing-firma, avand in vedere ca mai avem cateva leasing-uri seriose pe firma. Ce zici, cum merg treburile la voi?

Mersi anticipat de raspuns !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius43590
post Dec 2 2005, 11:30 AM
Post #42


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 279
Joined: 30-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.583



Nu raspund in locul lui Catalin, dar uitate si tu la topicul LANCER. Acolo am explicat cheltuielile pt 1.6.

La nivel informational, ceea ce e acolo ar trebui sa-ti raspunda intrebarilor. Creditul iese din calcul, deoarece prin leasing dobanda + taxa vamala de 6% acopera cele 30% taxa vamala daca vei cumpara cu credit.

Si inca ceva... eu as lua serios in calcul versiunea 1.6. Sunt cateva chestii legate de confort, de care eu ma bucur din plin.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Dec 4 2005, 10:40 PM
Post #43


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



vreau si eu niste date mai concludente despre AWD ul de pe outlander .

nici pe .ro si nici pe .com nu am gasit ce ma intereseaza .

ce tipuri de diferentiale are spre exemplu ...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paul46623
post Dec 5 2005, 12:11 AM
Post #44


specialist
******

Group: Membri
Posts: 585
Joined: 11-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.616



Pe www.drivealive.net zice ca are "Full time 4WD with VCU and centre differential". Eu am alta intrebare: Care-i diferenta dintre MIVEC si DOHC ECI-MULTI ?


--------------------
Conducator de Pejos momentan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catalin78
post Dec 5 2005, 01:55 PM
Post #45


novice
**

Group: Membri
Posts: 27
Joined: 14-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 60.971



Ptr Andrei 37244 : exista 2 variante de achizitie ptr Lancer una este leasingul care porneste de la pret CIP + TVA si in functie de avans si perioada ajungi la un anume cost final ( cam pe la un 13.000 euro cu taxele achitate la final) sau CASH ceea ce inseamna 15.400 euro. Ca atare as sugera un leasing, de preferat pe firma ptr ca se poate deduce TVA.

Ptr Paul si George :

Sistemul 4WD de pe Mitsubishi Outlander - este un sistem de tractiune 4x4 de tip permanent, cu diferential central (interaxial) si vascocuplaj pe diferentialul central.
Rolul vascocuplajului (VCU) este acela de a permite transferul de cuplu motor de la o punte la alta in cazul in care la una din rotile unei punti (fata/spate) apare un fenomen de pierdere a aderentei (patinare). In acest mod se imbunatatesc performantele de tractiune in conditii deplasare pe teren cu aderenta scazuta. Diferentialele fata si spate sint diferentiale simple, deschise.



Acronimul “ECI-MULTI” desemneaza un motor pe benzina, cu injectie multipunct, cu control electronic; practic este motorul pe benzina din zilele noastre, care se intalneste pe oricare din modelele Mitsubishi Motors.


Acronimul “MIVEC” (Mitsubishi Innovative Valve Timing & Lift Electronic Control System) se refera la sistemele de distributie dezvoltate de Mitsubishi Motors
cu scopul de a imbunatati performantele de putere si cuplu dar si de reducere a consumului de combustibil si a emisiilor poluante ale noilor motoare dezvoltate de Mitsubishi Motors. Exista doua versiuni ale sistemului:

1. MIVEC - se intalneste pe motorul de 2.4 litri de pe modelul Outlander – acest sistem foloseste doua legi de deschidere a supapelor de admisie: una pentru regimuri de turatii si sarcini reduse (pentru economie de combustibil) – inaltime mica de deschidere a supapelor de admisie si una pentru regimuri de turatii si sarcini ridicate – inaltime mare de deschidere a supapelor de admisie (pentru putere si cuplu ridicate), dar pastreaza neschimbate fazele de distributie pe intreaga plaja de turatii a motorului.

2. MIVEC-VVT – se intalneste la toate motoarele pe benzina ale noului Mitsubishi COLT, dar si la motorul noului model Mitsubishi EVO IX – acest sistem modifica fazele legii de deschidere a supapelor de admisie, fara a modifica insa inaltimea de deschidere a supapelor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George40162
post Dec 13 2005, 10:16 PM
Post #46


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 9-February 05
From: Iasi
Member No.: 40.155



Salutare tuturor,

revin pe acest forum dupa cateva luni bune de absenta. Sunt si eu "fericitul" posesor al unui Mitsu Colt, dupa spusele dealerului, primul din Iasi. Avem aproape un an de convietuire. Impartasesc si eu din experientele mele legate de service-ul autorizat Casa Auto din Iasi:
- a trebuit sa-mi schimb parbrizul: mai bine de 2 luni de asteptare dupa care m-am dus la alta firma care mi l-a schimbat in 2 zile.
- a trebuit sa-mi schimb portiera de la sofer: la fel, 2 luni de asteptare dupa care nu am scapat fara o "mica" spaga la mecanici cu chipul lui Aurel Vlaicu
- montat alarma si inchidere centralizata (a doua zi dupa ce am ridicat masina): dupa mai putin de un an inchiderea centralizata nu mai merge, mi-e si frica sa ma duc iar la ei.
- prima data cand am fost la ei, pentru alarma (iarna trecuta), masina nu a scapat fara un drive-test facut de baietii buni din service, asa, ca inca nu stiau cum se comporta masina (si eu care credeam ca imi cumpar masina noua, nu SH)
- dupa atatea interventii "specializate", de cand a venit sezonul rece, bordul si fetele la portiere scrartie de le ia naiba (cum se incalzeste in masina, tac)
- cea mai stresanta problema acum, tot de cand a venit sezonul rece, aud zgomote ciudate la rotile pe fata, ceva cam cum se aud planetarele la Dacii. Se aude un fel de paraito-scartiit cand e foarte rece afara si trec peste o denivelare (nu groapa) si mai ales la viraje. Ciudat e ca atunci cand se incalzeste afara, nu se mai aude nimic.

Eh, cu toate acestea, inca vreau sa ma mai numesc "fericitul" posesor al unui Mitsu Colt. Nu stiu pe cine sa-mi vars nemultumirea: pe producator, pe Casa Auto sau pe faptul ca traiesc in Romania? Ajutati-ma :puke:

Lasand filozofia deoparte, acum serios, ce-mi recomandati sa fac? M-am jurat ca nu mai ajung pe la Casa Auto, nici macar la revizii :evil:
Catalin78, cred ca chiar am nevoie de un sfat. Please Help!


--------------------
Mitsubishi Colt 1,1 Inform 75CP - MPI MIVEC 12V
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei75
post Dec 14 2005, 11:25 PM
Post #47


sofer
***

Group: Membri
Posts: 94
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.007



O firma care doreste sa aiba succes in Romania ar trebui sa elimine din start colaborarea cu astfel de unitati service.
Eu de exemplu am renuntat la ideea de a-mi lua Ford tocmai datorita informatiilor pe care le am despre service, iar Logan nu o sa-mi cumpar niciodata, oricat de bun si minunat ar fi, datorita experientelor nefericite cu mecanicii de pe la Dacia.


--------------------
------------------------------------
Corolla Xellence 1.4 VVTI, Peugeot 206 XDesign
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai63569
post Dec 16 2005, 08:51 PM
Post #48


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 16-December 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 63.562



Incep prin a va saluta pe toti si prin a va ura toate cele de sarbatori, love peace and grease!

Mnoa acuma, cateva intrebari pt Catalin. Undeva prin ianuarie trebuie sa imi vina masinutza, respectiv un lancer 1.6 si tare as vrea sa stiu una alta de la cineva care stie despre ce ii vorba ca in Cluj la reprezentanta is foarte bine intentionati dar nu prea stiu ce sa raspunda. Asadar sa ordonez:

1. Cu ce difufri vine preechipata? Am vazut pe net ca ar fi infinity, dar nu m-au lamurit la reprezentanta. Ce dimensiuni au si un RMS real la ele.

2. In US, versiunile OZ vin cu amplificator in echiparea standard. As vrea sa stiu unde e locul in care a montat fabrica amp-ul, ca sa le pot urma exemplul.

3. Am cumparat din state o alarma ungo varful de gama cu pornire motor din telecomanda. Baietii de la service s-au uitat cam lung la ea si nu cred ca s-ar pricepe sa o monteze. Dealerii locali Ungo imi sunt prieteni si stiu cum lucreaza, deci as prefera sa faca ei operatiunea. Pierd garantia la pe partea electrica? Fiind cu pornire motor din telecomanda pierd garantia pe motor (stiu ca suna stupid pentru ca teoretic nu are nici o legatura una cu alta, dar trebuie sa intreb)

4. Aceiasi intrebare despre garantie electrice vis-a-vis de montarea unui nou sistem audio.(difuri noi, amplif, condensator, player)

5. Ce ulei de motor folositi la revizie? Eu am folosit pe fosta masina Mobil1 si as prefera sa continui traditia. Se poate, sau trebuie musai uleiul care il recomandati voi?

6. Legat de airbag pasager. Se poate dezactiva?

7. Ce cifra octanica trebuie sa aiba benzina pentru a nu compromite catalizator, sonda? Intreb pentru ca am avut probleme cu o octavia model 2003 iar mecanicii au dat unanim vina pentru arderea sondei pe benzina de 100 de la OMV. Sonda s-a dus pe la 20.000 km.

8. In ultimul rand vreau sa te rog daca poti sa afli cand ajunge in tara transportul din ianuarie. Nu am obtinut o data clara. Poate ca la voi datele sunt mai bine organizate.

Iti multumesc,

Mihai.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius43590
post Dec 20 2005, 06:09 PM
Post #49


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 279
Joined: 30-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.583



Referitor audio:
nu trebuie sa te astepti la cine stie ce din punct de vedere audio. e un sistem decent. Nu stiu daca boxele sunt Infinity, ca nu scrie pe ele.

referitor combustibil:
recomandarea a fost "fara plumb" 95 sau 100 dar e bine sa fie OMV. In carte zice ca ii poti pune si premium, doar in cazul in care nu gasesti fara plumb.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Dec 20 2005, 06:11 PM
Post #50


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



vreau si eu sa ma programez la un drive test dupa serbatori cu noul EVO smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catalin78
post Dec 20 2005, 06:32 PM
Post #51


novice
**

Group: Membri
Posts: 27
Joined: 14-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 60.971



Salutare tuturor, iarasi smile.gif

o sa incerc sa va lamuresc pe rind..

Ptr George : eu nu vreau sa ii acuz pe colegii mei de la Iasi de lipsa de profesionalism fara o baza si de aceea am rugamintea ca la constatarea unor nereguli sa ne faceti o informare referitoare la cele intimplate, fara de ea sintem legati de maini si de picioare smile.gif. Sfatul colegului meu de la tehnic care a citit mesajul tau este sa te duci cu masina la Iricad Galati ptr problema cu 'paraito-scartiit' deoarece cei de acolo sau aratat mai comunicativi vis-a-vis de problemele aparute la unele modele, probleme de care nu stiau. Bineinteles cea mai buna recomandare ar fi Bucurestiul dar cred ca e prea departe de tine smile.gif. Problema de la care scartie bordul sau panoul de usa este materialul din care este facut deoarece se contracta sau dilata in functie de temperatura. Lucrurile astea se intimpla la toate mashinile care au incorporate in bord materiale plastice.


Ptr Mihai :

hai sa iti raspund la tirul de intrebari smile.gif

difuzoarele sint Mitsu si sint pe 16cm cu 15W rms in standard.
Tot ce ma intrebi in legatura cu modelul din State ma si ne depaseste deoarece modelele sint individualizate pentru fiecare piata in parte (la nivel de continent).

Orice interventie neautorizata asupra oricaror sisteme ale masinii care duce la defectarea acestora, are ca rezultat pierderea garantiei asupra sistemului respectiv, in cazul nostru cel electric. Recomandare, cauta oameni buni la dealer-ul local.

Cifra octanica minima a benzinei care trebuie folosita este 95+ si scrie si pe capacul de la rezervor ca atare o sa iti sara in ochi cind vei alimenta...smile.gif; uleiul folosit la revizii de Mitsubishi este Mobil1 iar indicele de calitate este 5W-40 este cel folosit ptr Lancer; airbag-ul pasagerului nu se poate dezactiva manual; mashinutza ta va fi disponibila spre livrare in a doua jumatate a lunii Ianuarie, ptr mai multe detalii e bine sa tii legatura cu dealer-ul local..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai63569
post Dec 24 2005, 02:29 PM
Post #52


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 16-December 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 63.562



Mnoa va multumesc de vesti. Si de bune si de rele. Sunt mai mult decat sceptic in ceea ce priveste alarma pentru ca baietii de la service nu sunt de meserie, dar mai vedem. Ma bucur de faptul ca folositi Mobil1. Mare plus. Apropos de ce intrebam mai devreme, intre timp m-am informat si va zic si voua poate intereseaza pe cineva.
- in US difuzoarele sunt infinity pe versiunile rally art si OZ racing
- amplificatorul este montat sub scaunul pasagerului
- vesiunile lancer americane ofera posibilitatea de a opri airbag pasager pentru a putea monta scaun copil in fata
Am ramas cu un gust amar cand am afat ca masina vine fara presuri. Am aflat nu pentru ca mi-ar fi spus dealer-ul ci pentru ca am vazut pozele unui Lancer livrat la Brasov care avea hartie de ambalaj in loc de presuri. Mi se pare de prost gust sa livrezi o masina ca are in standard clima si airbag cortina dar care sa nu aiba niste amarate de presuri. Ar trebui sa le puneti de la Bucuresti in standard. Nu mi-ar fi placut sa fi venit masina taman cand e fleasca mai mare fara presuri. Mai sunt si alte surprize la care sa ma astept? Cric are? Volan? ca sa stiu ce sa mai comand. Nu vreau sa fiu carcotas pentru ca imi place grozav masina, dar macar sa imi fi spus nenea dealer-ul de la inceput.
Mnoa inca odata multumiri lui Catalin si Marius, La multi ani, bani, rami.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin61801
post Jan 13 2006, 10:45 AM
Post #53


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 24-November 05
From: Focsani (Vrancea)
Member No.: 61.794



domnule Catalin, in primul rand salutare!
spuneati ca "rata de cadere la mitsu ar fi de 2%"
L200 cam pe unde se incadreaza?
din experienta dvs, care ar fi partile lui cele mai sensibile?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebi49002
post Feb 3 2006, 10:46 PM
Post #54


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 12-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 48.995



Mai deranjeaza si pe altcineva de pe aici felul in care se schimba vitezele la colt? Personal mi se pare destul de greoaie actionarea schimbatorului, si mai ales cabd trebuie sa dau cu spatele, si atunci ori e nevoie sa mai calc inca o data ambreiajul, ori scoate un sunet tipic de dacie 1310 (haraiala jenanta biggrin.gif ). Se poate face ceva in sensul asta la un service bineinteles, ca tot e in garantie.
Si apropo de service, sa vedeti fratilor ce "ditamai" garajul au la CONSTANTA, ca altfel nu-i pot spune. oricat de mult mi-as dori. Oricum in curand se face un an de cand am auzit prima oara ca se vor muta intr-un nou sediu (service-ul) unde vor avea pana si vopsitorie............
Pana una alta eu tot astept de vreo luna si jumatate o bara fata si un suport de far, ce ar trebui montate pe masina, dar mai astept ce ....sa fac? :boxing: biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai66305
post Feb 10 2006, 10:26 AM
Post #55


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 303
Joined: 24-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.298



Salutare !

As dori si eu o recomandare de la Catalin. Ce varianta ai recomanda pentru Colt CZ3, intre 1.3 si 1.5 Invite, tinand cont de diferenta de pret modica (~400E) ?

Multam !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Feb 20 2006, 07:20 PM
Post #56


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Catalin,am si eu o intrebare: Colt 1.3 Invite (pachet optiuni AVC + AVD) are si proiectoare de ceata? Intreb ca pe acolo n-am gasit. Si ar mai fi ceva:n-are airbag pt pasager?
Si spune-mi care e treaba cu avansu.Am auzit ca pana la 31 aprilie e vreo 500eur.E adevarat?


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catalin78
post Feb 21 2006, 10:08 AM
Post #57


novice
**

Group: Membri
Posts: 27
Joined: 14-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 60.971



Va salut pe toti si imi cer scuze pentru intirzierea cu care va raspund.

Pentru Mihai : avind in vedere diferenta de pret mica intre cele doua modele, eu as recomanda cu tarie varianta de 1.5 benzina care are ceva caluti in plus si cutia de viteze etajata un pic mai bine smile.gif

Pentru Andrei : varianta de echipare AVC+AVD are in standard airbag frontal+lateral pentru sofer si pasager si nu are in standard proiectoare de ceatza, acestea fiind disponibile suplimentar, ca accesorii. Detalii despre campania noastra o sa gasesti in curind pe site www.mitsubishiromania.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai66305
post Feb 21 2006, 06:26 PM
Post #58


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 303
Joined: 24-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.298



OK, si inca o mica informatie as dori, motoarele de pe Colt (benzina si/sau diesel) au distributia pe lant sau pe curea ?

Multumesc anticipat !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catalin78
post Feb 22 2006, 02:51 PM
Post #59


novice
**

Group: Membri
Posts: 27
Joined: 14-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 60.971



salut mihai,

distributia modelelor Colt este pe lant.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Feb 22 2006, 02:58 PM
Post #60


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



QUOTE(G e o r g e)
vreau si eu sa ma programez la un drive test dupa serbatori cu noul EVO smile.gif


hai ca de 2 luni vreau si eu un mic drive test ... tot nu se poate ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th May 2024 - 06:07 AM