Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Salutare!!!
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
Pages: 1, 2
Catalin78
Ma numesc Catalin si incepind de astazi va stau la dispozitie pe forum pentru a discuta cit mai obiectiv posibil nelamuririle, intrebarile si orice alte probleme ridicati ce sint legate de marca Mitsubishi.

Sint angajat la unicul distribuitor autorizat din Romania anume M CAR TRADING si sper sa va pot fi cit mai de folos cu putinta.


O zi buna va urez!!!
Andrei Suzuki
Voi aveti si Kia,nu?
Catalin78
Nu, noi nu avem decit Mitsubishi. Pentru Kia cauta pe internet si vei gasi un dealer sau chiar importatorul..smile.gif[/img]
CRG
Admirabil! Si clever totodata.

Nu pot decat sa-ti urez succes in acest "quest". Am avut mitsubishi si am fost destul de multumit de masinutza (un Lancer diesel foarte silentios pentru vremea aceea).
G e o r g e
cum cu evo VIII m-am plimbat , tot la voi, biggrin.gif si mitsubishi imi place , as vrea un drive test cu outlanderul turbo .

biggrin.gif
Andrei75
Inteleg din oferta si din discutiile de pe forum ca la Colt nu exista roata de rezerva. Se poate achizitiona optional?
Andrei Suzuki
Ceva date despre Coltul ala cu motor de 150cp? (sau cat o avea el)
O oferta ceva,date tehnice... Merci frumos.
Marius43590
Catalin, ma bucur de aceasta noua ocupatie a ta. Chiar era nevoie. SUCCES!

Andrei58014, cel mai bine e sa te duci in showroom, faci si testdrive (daca ai dubii incerci si alte marci), si afli tot ce vrei. Mai citesti pe ici pe colo, si te faci cu o masinuta.

Repet, pentru mine Lancer a fost "Dragoste la prima vedere!". Am gasit o reclama in Bricostore, pe care am ignorat-o mai bine de 1 luna. Dupa ce m-am decis sa ma duc la showroom, am ramas foarte incantat.

Eu personal ti-l recomand pe Catalin, care e un baiat de nota 10.
Catalin78
smile.gif
Multumesc frumos pentru urarile de succes!

haideti sa va raspund pe rind:

George : cu Outlander Tb nu cred ca intr-un viitor apropiat se poate face test-drive deoarece productia cu sosire in Ianuarie '06 este deja vinduta si din trend-ul care este se pare ca se va vinde productia cu 2-3 luni inainte de sosire..Eu am avut okazia sa ma plimb cu unul pe care l-am vindut eu, eu nu am condus ci clientul ce e drept...smile.gif

Andrei58014: Coltul vine standard cu kit de reparatii dar contra unei sume de 122 euro + TVA se poate achizitiona kit roata de rezerva ( include cric, coarba si roata de rezerva compacta)

Andrei Suzuki : scrie-mi pe catalin.fus@tiriacauto.ro si o sa pot sa iti dau reply cu tot ce ai nevoie ptr Colt CZT. Oricum pentru informatii poti accesa www.colt.ro sau www.mitsubishiromania.ro, site-uri ale noastre, ale M CAR TRADING
G e o r g e
QUOTE(Catalin78)
smile.gif

George : cu Outlander Tb nu cred ca intr-un viitor apropiat se poate face test-drive deoarece productia cu sosire in Ianuarie '06 este deja vinduta si din trend-ul care este se pare ca se va vinde productia cu 2-3 luni inainte de sosire..Eu am avut okazia sa ma plimb cu unul pe care l-am vindut eu, eu nu am condus ci clientul ce e drept...smile.gif


welcome biggrin.gif

comparativ cu foresterul ma intereseaza ... ca doar pentru el a fost scos outlanderul turbo , cum se comporta ?
Catalin78
eu nu am de unde sa stiu ce ginduri ai smile.gif

hai sa iti spun ceva.......anul asta am avut okazia sa merg la testarea 4x4 organizata de Autoshow si m-am dat cu mai toate modelele SUV de pe piata, conduse bineinteles de minutza mea. Intre SUV-uri era si un Forester de 2,5 XT pe care l-am condus. Parearea mea si a colegilor mei de la TOATE firmele participante a fost ca Outlander-ul este peste tot ce este pe piata cu ceva-ceva ( sa nu zic mult) smile.gif

ptr mine asta mi-a spus multe iar unii dintre colegii mei de breasla au fost chiar incintati de ce poate mashinutza.

Cum Outlander tb e virf de gama concluziile le las la seama ta...
G e o r g e
si forester 2.5XT e varf de gama , asa ca vreau sa vad pe pielea mea , si sa trag concluziile

PS : detin si un forester 2.5XT :angel: din cauza asta sunt chiar foarte curios .
Catalin78
atunci , fara comentarii..

o sa incerc sa iti aranjez sa mergi cu un client de al meu daca doresti, dar nu promit!!

altfel nu stiu cum vom reusi sa faci test-drive tinind cont de cele spuse mai devreme
G e o r g e
problema mea se pune in felul urmator :

cand ma intreaba lumea de o masina , care se situeaza in clasa respectiva , trebuie sa -i recomand ceva .

pana acum recomandam forester si CR-V . deoarece outlander nu am avut posibilitatea sa testez .

vreau sa testez outlanderul pentru a-mi forma o opinie completa.

tu zici ca ai condus doar forester 2.5XT . vrei sa spui ca outlanderul T este mai rapid ca foresterul 2.5XT ?

noul model l-ai condus ?
Catalin78
eu am fost plecat in aprilie la Cheile Gradistei pentru testul 4x4.

Cred ca vb de modelul vechi...

o sa incerc sa iti obtin un pic de timp ptr un test drive cu un Outl tb.
te tin la curent in privinta asta.

Daca doresti sa vezi cum merge un 2.4 automat ( tinuta de drum etc.) te astept la showroom cu un telefon in prealabil ( 0741-333.417)
Andrei75
Multumesc pentru raspunsuri!
Probabil luna viitoare o sa am mai mult timp si o sa pot ajunge si eu prin showroom-uri.
Catalin78
Andrei, daca vrei sa faci o vizita la noi la showroom astept un telefon in prealabil ( cred ca imi apare nr de tel la profil smile.gif ) pentru a iti confirma ca iti pot arata la fata locului ce model vrei tu sa vezi sau sa testezi.
Andrei75
Ok. Multumesc pentru amabilitate.
Masina vreau sa o achizitionez la inceputul anului viitor.
Deocamdata am aceasi dilema pe care a avut-o si Marius la inceput (Toyota vs concurenta). Ca fost conducator de SuperNova si alte doua Dacii ceea ce as aprecia cel mai mult de la o masina (mult mai mult decat aspectul) este fiabilitatea.
In plus nu sunt foarte hotarat daca sa aleg ceva din clasa mica sau din gama compacta.
Pina ma hotarasc ar fi interesanta o discutie in sectiunea Vs a forumului pe tema Yaris vs Colt si, de ce nu, Corolla vs Lancer
Catalin78
daca ar fi sa aleg eu acum o masina as proceda in felul urmator: m-as duce la firmele respective, as testa masinile si m-as hotari pe o clasa sau alta ( mini sau compacta) dupa care as vedea PACHETUL pe care il primesc (masina+costuri intretinere+servicii post-vinzare) sa fie cel mai avantajos ptr mine.

Treaba cu fiabilitatea este relativa din pctul meu de vedere ptr ca poti sa iti iei orice masina ( ca marca vb) si sa ai neplaceri cu ea desi marca in sine este pe locul 1 la fiabilitate in clasamentele de specialitate. Uite noi de exemplu avem rata de cadere de 2% in sitatia in care rata medie acceptata ptr o marca buna este de 5.5% iar exemplul Renault unde exista rata de cadere de 10% nu il face pe cumpaartorul roman sa nu cumpere zeci de mii de asemenea masini.....
Andrei75
Catalin, apropo de costuri intretinere.
Am intalnit si pe acest forum si pe altele pe care am navigat opinia ca la Mitsubushi costurile legate de revizii&service trebuie sa fie mari pentru ca aceasta este o regula pentru toate marcile comercializate de grupul Tiriac (eu nici nu stiam ca Mistsubishi are legatura cu Tiriac).

Cred ca ar fi interesant pentru toti cei care viziteaza forumul daca ai putea sa postezi o scurta lista cu costurile reviziilor (manopera + piese) pentru un Colt 1.3, de exemplu.
[/quote]
Andrei75
A si era sa uit!
Una din copnditiile pe care vreau sa le impun masinii pe care o voi cumpara este sa beneficieze de un service la care sa se respecte programarile si sa NU se puna problema de spaga la mecanici (am oroare de asta din experientele cu vechile masini).
Stiu ca pe Catalin care e din "interiorul sistemului" nu pot sa-l pun in situatia de a lovi in firma. Celilalti posesori de Mitsubishi ce parere aveti de service?
Catalin78
Andrei,

ideea este ca indiferent de ce spune 'gura lumii' e bine sa te documentezi personal. Eu voi posta daca am acordul celor de la service lista cu costurile de revizie; ca idee generala o revizie este cam 119 euro + TVA, la 15.000 km. Daca se schimba antigel sau lichid de frina sau uleiul de la transmisie pretul sare cam cu 40 euro ( asta se intimpla la 60.000km sau 120.000 km de exemplu). In preturile de care am vb mai sus sint incluse manopera si materialele.

In legatura cu programarile iti pot spune ca daca ai amabilitatea sa anunti cu 48h inainte sint sigur ca iti gasesti loc la ora pe care o doresti smile.gif)
George52889
Salut Catalin. Ma bucur ca te afli pe acest forum. Intamplator, acum o saptamana v-am vacut o vizita. Ma interesa noul Colt. Am plecat total dezamagit. Iata de ce:

1.
Eu: bord-ul arata la fel la toate modelele?
Raspuns: Da!
- In pliantul pe care l-am primit la plecare si pe care l-am studiat abia acasa bordul arata cu totul altfel decat cel de pe modelul expus. Sunt mai multe variante chiar... sad.gif

2.
Eu: Display-ul central ce afiseaza?
Raspuns: Doar ora!
Eu: Pai cum? Radio-CD-ul nu afiseaza nimic?
Raspuns: Nu!
- ?!?!?!?

3.
Eu: Jantele de aliaj sunt dotare standard?
Raspuns: Da
- In pliant si pe site am vazut ca sunt optionale.

4.
Eu: Bord-ul si usile (interior) vin doar in culoarea gri?
Raspuns: Da!
- nu prea sunt sigur. am vazut multe poze pe negru

Nu mai continui. Raspunsurile le-am primit de la o colega de-a ta.
Am rugamintea sa ma lamuresti tu la toate intrebarile de mai sus.
In plus, as vrea sa stiu daca exista posibilitatea de schimbare a culorii albastre (dunga centrala si schimbatorul de viteze) in gri sau chiar negru.

Merci
Catalin78
Salut George,

imi pare rau sa aud asta dar sa speram ca pot indrepta cite ceva...

1. Bordul arata al fel la toate modelele cu exceptia celui cu motorizarea de 1.1i , in ambele variante de caroserie 3D si 5D, care nu are inclus in consola de bord radio-CD-ul. Ceea ce vezi tu pe pliante sint borduri ce includ si accesorii iar acest lucru este scris in josul paginii sau sub poza respectiva.
Bordul este acela care l-ai vazut tu in showroom la mashina gri de acolo.

2. Display-ul central la modelele ce includ Radio-Cd din fabrica, adica modelele cu motorizare de la 1.3i inclusiv in sus, in ambele variante de caroserie, afiseaza: data, ora, temp exterioara, informatii de pe radio, consum mediu, consum instantaneu, media orara si km de parcurs cu combustibilul ramas.

3. Jantele de aliaj sint in standard la toate modelele mai putin la varianta cu motorizare 1.1i , in ambele variante de caroserie.

4. Interiorul la cel cu caroserie in 5 usi este numai cu gri iar la cel in 3 usi este combinatia de gri cu negru pe bord si planse usi.



Daca mai ai nelamuriri scrie-mi. Daca vrei sa vii pe aici sa stam de vb iti stau la dispozitie cu un telefon in prealabil.
George52889
Imi poti spune daca exista posibilitatea de schimbare a culorii albastre (dunga centrala si schimbatorul de viteze) in gri sau chiar negru?

Merci
Catalin78
Da,

scuza-ma ca am omis sa iti raspund.

Da, exista posibilitatea, atit ptr schimbator cit si ptr dunga centrala.

Schimbatorul poti sa il imbraci in piele gri iar dunga poti sa o faci gri cu un ornament special.

Sper ca la schimbator te referi si nu la ornamentul de la baza lui ptr ca acela nu se poate schimba.
Laurentiu49280
Salut Catalin,

Eu mi-s un posesor de Mitza si pina acum sunt multumit.
Totusi as vrea sa contrazic un pic punctul
"3. Jantele de aliaj sint in standard la toate modelele mai putin la varianta cu motorizare 1.1i , in ambele variante de caroserie. "

De cind se intimpla asta? La Coltul meu (1.3Invite, dotare AA4) luat in iulie am primit din standard jante de otel de 15'' (cauciucuri 195/15) cu capace.
Si mie mi-ar fi placut jante originale de aliaj. Se dau cumva dupa...gratis?smile.gif)
Din cite stiu eu sunt doar la anumite modele ....deci nu standard la toate modele!!!

O intrebare: ce cauciucuri de iarna recomanzi pentru jantele pe care le am eu?


Spor, bafta si multi kilometri.
Laurentiu
Catalin78
Salut!

intre timp ( Septembrie '05) s-au schimbat pachetele de dotari si sint foarte sigur de ceea ce am scris acolo...smile.gif

cauciucurile de iarna ti le recomand pe aceleasi dimensiuni k sa nu mai cumperi un alt set de jante iar producatorii ar fi : Michelin, Dunlop, Continental, Good-Year...
Laurentiu49280
SAlut Catalin,

Faina treaba..sad.gif
Ar trebui, in cazul asta sa faceti si un update la site-ul "mitsubishiromania", ca sa stie lumea de noile optiuni.

Prima intrebare: Cat costa jantele de aliaj?
A II-a : Cat este garantia la caroserie?

Spor.
Laurentiu
Catalin78
Salut Laurentiu,

implicit si fara sa vrei te iei de mine smile.gif ptr ca eu ma ocup cu partea de specificatii care apar pe site si iti spun sigur ca pe site, la Colt, apar la pachetele de 1.3i Invite cele noi (AVC+AVD)...wink.gif


Jantele de aliaj costa 158.3 euro/buc iar garantia la caroserie, pentru perforatiile din interior, este de 12 ani.

Pariez pe mult ca treaba asta n-o stiati ( ca garantia se acorda ptr perforatiile din interior ale caroseriei)...smile.gif)
guerilla
cam scumpe jantele smile.gif no offense dar iesi cu mult mai bine (iti raman bani si de gume) daca le cumperi aftermarket.
Catalin78
salut,

nu comentez ceea ce ai spus avind in vedere pozitia in care ma aflu pe acest forum si pe cine reprezint. smile.gif
guerilla
mi se pare corecta atitudinea ta. :clapping:
dar si clientii trebuie sa fie informati asupra alternativelor smile.gif
beer.gif
CRG
as trebui sa redenumiti topicul asta "Ce se-ntampla, doctore?".. blink.gif

sau mai simplu: "What's up, doc?" biggrin.gif
George52889
QUOTE
Ceea ce vezi tu pe pliante sint borduri ce includ si accesorii iar acest lucru este scris in josul paginii sau sub poza respectiva.


Sa inteleg ca pentru bordul din catalog trebuie achizitionat CD-Changerul? Poti sa-mi spui care este pretul?

Merci
Catalin78
smile.gif)

CD changer-ul te-ar costa 252 euro fara TVA si manopera smile.gif si este cu 6 discuri.

CRG : nu am cuvinte, tot ce pot spune este ca mi-ai smuls un hohot de ris cind am citit reply-ul tau.

Guerilla : eu sint de acord cu tine si daca exista cineva interesat de jante ptr Colt la un pret mai bun isi poate cauta jante de 6J x 15'' la orice distribuitor de asemenea accesorii, dupa gust....
Laurentiu49280
SAlut Catalin,

Imi pare rau, insa nu mi-a fost intentia sa ma iau de tine. :boxing:
Pur si simplu am vrut sa atrag atentia ca site-ul e in urma. (alaltaieri era vechi, azi e nou smile.gif) )

Legat de jante, ma asteptam sa fie mai scumpe, pentru ca intotdeauna optionalele originale te storc de bani.
Problema e la prezoane...mie mi-a venit rau pina am gasit o janta cu care sa imi fac o roata de rezerva. (janta de la o Mazda + cauciuc 165/60/15).
Pe drumurile noastre mirifice, kit-ul de reparatii imi provoca mai mult stres dacit sa ma linisteasca.

Jantele 6JX15'' se potrivesc la prezoane?

Ca o remarca...e un lucru bun ca e cineva pe site caruia poti sa ii pui intrebari, care ..chiar daca nu e "doctor", il poti intreba ce te doare. biggrin.gif

Laurentiu
Catalin78
nu e nici o problema, era o gluma oricum..smile.gif

la jante cauta cele cu 4 prezoane si iti garantez ca se vor potrivi.

incearca www.rial.de.....si-a cumparat un client de-al meu de la astia niste janteee...marfa rau!! te ajut daca vrei asa ceva
Andrei75
Catalin,
Am mai intrat si eu pe site-ul vostru si am vazut ca ati mai actualizat cate ceva la dotari pentru Invite 1.3.
Ce mi se pare oarecum anormal, de ce la modelul Inform care este mai ieftin, vopseaua metalizata e in standard iar la Invite costa ?
Catalin78
merci ca ai constatat asta,

modelul de acolo nu mai e pe stoc si trebuia scos de ceva vreme
eu le-am dat un mail celor care se ocupa de site si vad ca nu l-au scos nici acum din oferta.

O sa indrept situatia in cursul zilei de azi.
Andrei37244
salut Catalin,

M-ar interesa un Lancer - MITSUBISHI Lancer 1.3 SDN Invite - 9810 EUR CIP. Sint curios cat iese DDP-ul+TVA TOTAL. Si nu sint inca hotarat daca sa merg pe credit-pers fizica sau pe leasing-firma, avand in vedere ca mai avem cateva leasing-uri seriose pe firma. Ce zici, cum merg treburile la voi?

Mersi anticipat de raspuns !
Marius43590
Nu raspund in locul lui Catalin, dar uitate si tu la topicul LANCER. Acolo am explicat cheltuielile pt 1.6.

La nivel informational, ceea ce e acolo ar trebui sa-ti raspunda intrebarilor. Creditul iese din calcul, deoarece prin leasing dobanda + taxa vamala de 6% acopera cele 30% taxa vamala daca vei cumpara cu credit.

Si inca ceva... eu as lua serios in calcul versiunea 1.6. Sunt cateva chestii legate de confort, de care eu ma bucur din plin.
G e o r g e
vreau si eu niste date mai concludente despre AWD ul de pe outlander .

nici pe .ro si nici pe .com nu am gasit ce ma intereseaza .

ce tipuri de diferentiale are spre exemplu ...
Paul46623
Pe www.drivealive.net zice ca are "Full time 4WD with VCU and centre differential". Eu am alta intrebare: Care-i diferenta dintre MIVEC si DOHC ECI-MULTI ?
Catalin78
Ptr Andrei 37244 : exista 2 variante de achizitie ptr Lancer una este leasingul care porneste de la pret CIP + TVA si in functie de avans si perioada ajungi la un anume cost final ( cam pe la un 13.000 euro cu taxele achitate la final) sau CASH ceea ce inseamna 15.400 euro. Ca atare as sugera un leasing, de preferat pe firma ptr ca se poate deduce TVA.

Ptr Paul si George :

Sistemul 4WD de pe Mitsubishi Outlander - este un sistem de tractiune 4x4 de tip permanent, cu diferential central (interaxial) si vascocuplaj pe diferentialul central.
Rolul vascocuplajului (VCU) este acela de a permite transferul de cuplu motor de la o punte la alta in cazul in care la una din rotile unei punti (fata/spate) apare un fenomen de pierdere a aderentei (patinare). In acest mod se imbunatatesc performantele de tractiune in conditii deplasare pe teren cu aderenta scazuta. Diferentialele fata si spate sint diferentiale simple, deschise.



Acronimul “ECI-MULTI” desemneaza un motor pe benzina, cu injectie multipunct, cu control electronic; practic este motorul pe benzina din zilele noastre, care se intalneste pe oricare din modelele Mitsubishi Motors.


Acronimul “MIVEC” (Mitsubishi Innovative Valve Timing & Lift Electronic Control System) se refera la sistemele de distributie dezvoltate de Mitsubishi Motors
cu scopul de a imbunatati performantele de putere si cuplu dar si de reducere a consumului de combustibil si a emisiilor poluante ale noilor motoare dezvoltate de Mitsubishi Motors. Exista doua versiuni ale sistemului:

1. MIVEC - se intalneste pe motorul de 2.4 litri de pe modelul Outlander – acest sistem foloseste doua legi de deschidere a supapelor de admisie: una pentru regimuri de turatii si sarcini reduse (pentru economie de combustibil) – inaltime mica de deschidere a supapelor de admisie si una pentru regimuri de turatii si sarcini ridicate – inaltime mare de deschidere a supapelor de admisie (pentru putere si cuplu ridicate), dar pastreaza neschimbate fazele de distributie pe intreaga plaja de turatii a motorului.

2. MIVEC-VVT – se intalneste la toate motoarele pe benzina ale noului Mitsubishi COLT, dar si la motorul noului model Mitsubishi EVO IX – acest sistem modifica fazele legii de deschidere a supapelor de admisie, fara a modifica insa inaltimea de deschidere a supapelor.
George40162
Salutare tuturor,

revin pe acest forum dupa cateva luni bune de absenta. Sunt si eu "fericitul" posesor al unui Mitsu Colt, dupa spusele dealerului, primul din Iasi. Avem aproape un an de convietuire. Impartasesc si eu din experientele mele legate de service-ul autorizat Casa Auto din Iasi:
- a trebuit sa-mi schimb parbrizul: mai bine de 2 luni de asteptare dupa care m-am dus la alta firma care mi l-a schimbat in 2 zile.
- a trebuit sa-mi schimb portiera de la sofer: la fel, 2 luni de asteptare dupa care nu am scapat fara o "mica" spaga la mecanici cu chipul lui Aurel Vlaicu
- montat alarma si inchidere centralizata (a doua zi dupa ce am ridicat masina): dupa mai putin de un an inchiderea centralizata nu mai merge, mi-e si frica sa ma duc iar la ei.
- prima data cand am fost la ei, pentru alarma (iarna trecuta), masina nu a scapat fara un drive-test facut de baietii buni din service, asa, ca inca nu stiau cum se comporta masina (si eu care credeam ca imi cumpar masina noua, nu SH)
- dupa atatea interventii "specializate", de cand a venit sezonul rece, bordul si fetele la portiere scrartie de le ia naiba (cum se incalzeste in masina, tac)
- cea mai stresanta problema acum, tot de cand a venit sezonul rece, aud zgomote ciudate la rotile pe fata, ceva cam cum se aud planetarele la Dacii. Se aude un fel de paraito-scartiit cand e foarte rece afara si trec peste o denivelare (nu groapa) si mai ales la viraje. Ciudat e ca atunci cand se incalzeste afara, nu se mai aude nimic.

Eh, cu toate acestea, inca vreau sa ma mai numesc "fericitul" posesor al unui Mitsu Colt. Nu stiu pe cine sa-mi vars nemultumirea: pe producator, pe Casa Auto sau pe faptul ca traiesc in Romania? Ajutati-ma :puke:

Lasand filozofia deoparte, acum serios, ce-mi recomandati sa fac? M-am jurat ca nu mai ajung pe la Casa Auto, nici macar la revizii :evil:
Catalin78, cred ca chiar am nevoie de un sfat. Please Help!
Andrei75
O firma care doreste sa aiba succes in Romania ar trebui sa elimine din start colaborarea cu astfel de unitati service.
Eu de exemplu am renuntat la ideea de a-mi lua Ford tocmai datorita informatiilor pe care le am despre service, iar Logan nu o sa-mi cumpar niciodata, oricat de bun si minunat ar fi, datorita experientelor nefericite cu mecanicii de pe la Dacia.
Mihai63569
Incep prin a va saluta pe toti si prin a va ura toate cele de sarbatori, love peace and grease!

Mnoa acuma, cateva intrebari pt Catalin. Undeva prin ianuarie trebuie sa imi vina masinutza, respectiv un lancer 1.6 si tare as vrea sa stiu una alta de la cineva care stie despre ce ii vorba ca in Cluj la reprezentanta is foarte bine intentionati dar nu prea stiu ce sa raspunda. Asadar sa ordonez:

1. Cu ce difufri vine preechipata? Am vazut pe net ca ar fi infinity, dar nu m-au lamurit la reprezentanta. Ce dimensiuni au si un RMS real la ele.

2. In US, versiunile OZ vin cu amplificator in echiparea standard. As vrea sa stiu unde e locul in care a montat fabrica amp-ul, ca sa le pot urma exemplul.

3. Am cumparat din state o alarma ungo varful de gama cu pornire motor din telecomanda. Baietii de la service s-au uitat cam lung la ea si nu cred ca s-ar pricepe sa o monteze. Dealerii locali Ungo imi sunt prieteni si stiu cum lucreaza, deci as prefera sa faca ei operatiunea. Pierd garantia la pe partea electrica? Fiind cu pornire motor din telecomanda pierd garantia pe motor (stiu ca suna stupid pentru ca teoretic nu are nici o legatura una cu alta, dar trebuie sa intreb)

4. Aceiasi intrebare despre garantie electrice vis-a-vis de montarea unui nou sistem audio.(difuri noi, amplif, condensator, player)

5. Ce ulei de motor folositi la revizie? Eu am folosit pe fosta masina Mobil1 si as prefera sa continui traditia. Se poate, sau trebuie musai uleiul care il recomandati voi?

6. Legat de airbag pasager. Se poate dezactiva?

7. Ce cifra octanica trebuie sa aiba benzina pentru a nu compromite catalizator, sonda? Intreb pentru ca am avut probleme cu o octavia model 2003 iar mecanicii au dat unanim vina pentru arderea sondei pe benzina de 100 de la OMV. Sonda s-a dus pe la 20.000 km.

8. In ultimul rand vreau sa te rog daca poti sa afli cand ajunge in tara transportul din ianuarie. Nu am obtinut o data clara. Poate ca la voi datele sunt mai bine organizate.

Iti multumesc,

Mihai.
Marius43590
Referitor audio:
nu trebuie sa te astepti la cine stie ce din punct de vedere audio. e un sistem decent. Nu stiu daca boxele sunt Infinity, ca nu scrie pe ele.

referitor combustibil:
recomandarea a fost "fara plumb" 95 sau 100 dar e bine sa fie OMV. In carte zice ca ii poti pune si premium, doar in cazul in care nu gasesti fara plumb.
G e o r g e
vreau si eu sa ma programez la un drive test dupa serbatori cu noul EVO smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.