IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Mitsubishi outlander

This topic is about Mitsubishi outlander, the author, NARCIS100900, wrote about: Am din decembrie anul trecut un mitsubishi Outlander 2.0 Intense 136 CP si am 2500 kM facuti dar consumul este mult peste cel din manual: exterior 9,3 ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Mitsubishi outlander
NARCIS100900
post Mar 6 2007, 09:26 AM
Post #21


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 6-March 07
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 100.893



Am din decembrie anul trecut un mitsubishi Outlander 2.0 Intense 136 CP si am 2500 kM facuti dar consumul este mult peste cel din manual: exterior 9,3l/100 (fata de 7,7 ) interior nu coboara sub 14l/100 (fata de 12,5)- e normal sau sa ma duc cu el la Service? La interior trafic intens iar la exterior nu am depasit 120km/h Am mers 80% din timp cu climatizarea pornita!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius43590
post Mar 8 2007, 01:16 PM
Post #22


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 279
Joined: 30-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.583



cauta sa vezi care e viteza economica.

la al meu lancer consumul e trecut de 5.6 in afara. eu personal nu cred ca am reusit sa obtin sub 7 de prea multe ori. si totusi, la un drum lung, a condus sotia. consumul sub 6%.

concluzie:
daca vrei consum redus, stai pe scaunul din dreapta. :angel: :angel: :angel:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionel-34
post Mar 9 2007, 06:29 PM
Post #23


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 9-June 03
From: Bucuresti
Member No.: 13.178



Azi am fost la MIT Motors si am plecat extrem de incantat de noul Outlander...
Pare un SUV veritabil, desi motorizarea diesel (de la VW) ar putea trezi semne de intrebare.
Are un look mult mai agreabil, mai ales spatele...
Imi pare atractiva oferta lor, desi ajunge cu toate taxele pe la 26.000 E - varianta de baza... Modelul Intense este mai "intens", insa ajung la 30.000
As opta pentru varianta de luat in leasing (pe firma) insa nu stiu ce se intampla cu taxele vamale...se platesc la final? la vanzare catre persoana fizica? sau se platesc oricum?
Am ca alternative: un VW Passat nou (cu 4 motion) sau un A4 second hand (modelul nou din 2005) cu quattro...
Ce ma sfatuiti?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ccccc85069
post Mar 16 2007, 08:29 AM
Post #24


novice
**

Group: Membri
Posts: 31
Joined: 19-August 06
From: MOLDOVA
Member No.: 85.062



[
Ce ma sfatuiti?[/quote]

Am un amic care care Outlander, model 2005, benzina.O masina mai mult decit buna, testata in orice conditii de teren.Transmisia 4x4 este foarte reusita, ceea ce nu este valabil la Audi sau VW, unde sunt niste glume de 4x4.Am mers cu Octavia 4x4 si parca era 2x4 in conditii de iarna si avea gume bune.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Apr 18 2007, 12:57 PM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



QUOTE(Ionel-34)
Ce ma sfatuiti?


Masina arata foarte bine dar motorizarea nu este stralucita, este reclamata lipsa cuplului motor la turatii joase


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ovidiu56970
post Apr 18 2007, 04:51 PM
Post #26


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 29-September 05
From: Targu Mures (Mures)
Member No.: 56.963



Da, am condus si eu acest model, si trebuie tinuta constant la cel putin 2.200 rpm pt a intra turbo in functiune. Daca va place stilul mai "agresiv" masina este PERFECTA.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan90772
post Apr 18 2007, 05:14 PM
Post #27


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 25-October 06
From: Bucuresti
Member No.: 90.765



Lipsa de raspuns a motorului este o impresie produsa de sistemul de control a tractiunii si stabilitatii (MASTC), care poate fi decuplat, pentru demaraje mai energice, sau daca este nevoie de putere indiferent daca rotile patineaza sau nu.
Motorul diesel are totusi 310Nm/1750 -2500 rpm.
Incercati si cu MASC decuplat. Veti vedea diferenta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Henry90720
post Apr 30 2007, 07:22 PM
Post #28


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 364
Joined: 24-October 06
From: Bucuresti
Member No.: 90.713



Mie mi se pare ca florin incurca cifrele cand vine vorba despre consum. 9-10% in oras cu Outlander ... pare o gluma.
Care este, pana la urma, consumul real (urban si extraiurban0?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin31461
post May 16 2007, 08:02 AM
Post #29


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 27-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 31.454



eu am outlander-ul 2.0 pe benzina de 1 an si jumatate. in tot acest timp am obtinut un consum mediu de 9,2 l.
anul trecut am mers in grecia si am avut consum la drum lung 8,5. in schimb in salonic si atena, orase mai infioratoare decat bucurestiul la trafic, am avut 10,2 l.
in bucuresti consuma 9,8 l. iar vara cand stai ore intregi in trafic cu aerul conditionat pornit consuma maxim 10,2 l.
despre iarna n-am ce sa spun fiindca iarna asta numai iarna n-a fost.
la inceput m-am indoit si eu de veridicitatea indicatiilor computerului de bord dar in timp m-am convins ca acesta e consumul real. cel putin la al meu...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post May 16 2007, 02:16 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Super tare Florin,

Ar trebui sa impartasesti si altora din experienta ta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Jun 7 2007, 10:03 AM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



Otlanderul nou arata foarte bine la exterior, la interior insa pare o jucarie chinezeasca si ma refer in special la bord...plastic 100%.


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Jun 7 2007, 10:40 AM
Post #32


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Cristi,

Nu cred ca ai o referinta prea buna in ceea ce priveste plasticele chinezesti. Ar trebui sa vezi un Hoover, acolo sa vezi senzatii, de tenisi chinezesti in picioare biggrin.gif .

Si la urma urmei, exceptand masinile din clasa premium care au bordul fie din lemn de esente nobile fie din piele, toate celelalte au bordul din plastic.

band.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Jun 7 2007, 10:53 AM
Post #33


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



QUOTE(Bogdan104277)
Cristi,

Nu cred ca ai o referinta prea buna in ceea ce priveste plasticele chinezesti. Ar trebui sa vezi un Hoover, acolo sa vezi senzatii, de tenisi chinezesti in picioare biggrin.gif .

Si la urma urmei, exceptand masinile din clasa premium care au bordul fie din lemn de esente nobile fie din piele, toate celelalte au bordul din plastic.

band.gif


aspectul exterior deosebit al outlanderului impune niste pretentii mai mari la interior...nu prea se pupa interiorul cu exteriorul...
Si apoi nu e o masina pentru oricine, trebuia mai multa grija la interior.

Cel mai mult ma amuza potentiometrele care par a fi pictate de niste copii de gradinita....

Am inteles ca vor fi si versiuni de Outlander echipate cu motoare Mitsubishi, e adevarat ?


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Jun 7 2007, 10:57 AM
Post #34


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Da,

cele pe benzina...de 2.4 litri si V6 3.0 litri, combinate cu CVT.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Jun 7 2007, 11:01 AM
Post #35


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Mie bordul mi se pare OK.
La urma urmei e chestie de gust - stiu persoane care considera bordul de Colt, ieftin, dar daca vad aceleasi materiale pe un BMW sau o Mazda 6 vor zice, "ce material cool", cu toate ca este vorba de absolut acelasi material.

Nu stiu despre care potentiometre vorbesti?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Jun 7 2007, 11:21 AM
Post #36


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



QUOTE(Bogdan104277)
Mie bordul mi se pare OK.
La urma urmei e chestie de gust - stiu persoane care considera bordul de Colt, ieftin, dar daca vad aceleasi materiale pe un BMW sau o Mazda 6 vor zice, "ce material cool", cu toate ca este vorba de absolut acelasi material.

Nu stiu despre care potentiometre vorbesti?


Normal ca e chestie de gust si bordul nu e rau, dar dupa ce am vazut masina la exterior si arata atat e bine incat chiar este pe gustul meu biggrin.gif ...bordul nu se ridica la nivelul masinii...in rest comenzile functioneaza impecabil, levierul nu agata, merge ca uns samd. biggrin.gif

Potentiometre...pentru ventilatie, caldura ....


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Jun 7 2007, 11:48 AM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Chestie japoneza... arigato.gif

Nici eu n-am inteles-o. E pur si simplu un alt mod de a vedea lucrurile.. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Jun 7 2007, 02:37 PM
Post #38


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



QUOTE(Bogdan104277)
Chestie japoneza... arigato.gif

Nici eu n-am inteles-o. E pur si simplu un alt mod de a vedea lucrurile.. biggrin.gif


Puteau macar sa-mi ceara parerea... biggrin.gif


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Camarasescu96859
post Jun 7 2007, 04:21 PM
Post #39


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 15-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 96.852



cel mai placut element al designului exterior pentru MIT Outlander - the “Mount Fuji” grille
now that`s japan arigato.gif


--------------------
MIVEC Power | Drive Alive
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alin95424
post Jun 8 2007, 03:23 PM
Post #40


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 24-December 06
From: Timisoara
Member No.: 95.417



QUOTE(florin31461)
eu am outlander-ul 2.0 pe benzina de 1 an si jumatate. in tot acest timp am obtinut un consum mediu de 9,2 l.
anul trecut am mers in grecia si am avut consum la drum lung 8,5. in schimb in salonic si atena, orase mai infioratoare decat bucurestiul la trafic, am avut 10,2 l.
in bucuresti consuma 9,8 l. iar vara cand stai ore intregi in trafic cu aerul conditionat pornit consuma maxim 10,2 l.
despre iarna n-am ce sa spun fiindca iarna asta numai iarna n-a fost.
la inceput m-am indoit si eu de veridicitatea indicatiilor computerului de bord dar in timp m-am convins ca acesta e consumul real. cel putin la al meu...


Posibil, dar depinde putin si de benzina. Eu la Outlanderul meu daca pun OMV100 am un consum de aprox. 11 l (90% in oras) cu AC pornit. Cu OMV95 consumul a crescut cu 0.5-1 l. In mod ciudat cu MolEvo (CO99) am obtinut cel mai mic consum 10.7 l in oras.

This post has been edited by Alin95424: Mar 15 2008, 07:31 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 09:18 PM