IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Dealer/Service Mitsubishi - Impresii, probleme, etc

This topic is about Dealer/Service Mitsubishi - Impresii, probleme, etc, the author, mh67, wrote about: QUOTE(serabian_r Nov 16 2007, 0839 PM) Aveti dreptate si eu prefer ca lucrurile sa fie cat se poate de clare si transparente tocmai pentru a evita ast ... To read more just scroll down

4 Pages V  « < 2 3 4  
Reply to this topicStart new topic
> Dealer/Service Mitsubishi - Impresii, probleme, etc
mh67
post Nov 16 2007, 10:40 PM
Post #61


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 12-November 07
Member No.: 115.423



QUOTE(serabian_r @ Nov 16 2007, 08:39 PM) *
Aveti dreptate si eu prefer ca lucrurile sa fie cat se poate de clare si transparente tocmai pentru a evita astfel de "conflicte" si situatii neplacute.Sicer pana acum nu ne-am mai confruntat cu asa ceva,dar asta nu este o scuza.Oricine poate gresi si este mai frumos sa recunosti asta si sa incerci sa explici clar despre ce este vorba astfel incat situatia sa poata fi remediat in mod amiabil si sunt convins ca oricine ar intelege si ar accepta aceasta varianta.Acum ca faptul este consumat,vorbele nu-si mai au rostul,speram ca pe viitor sa fim mai atenti la aceste lucruri.
Altfel,in privinta vizitelor la service,nu trebuie sa va faceti griji..in acest moment toata lumea este la curent cu aceasta intamplare,drept urmare nimeni nu o sa-si puna semne de intrebare vis a vis de "modificarile" facute masinii dvs si puteti conta pe profesionalismul specialistilor nostri din service.
Cat priveste consumul,nu este ceva grav in primii km parcursi..este normal sa consume putin mai mult..sigur si acest consum este relativ si este influentat de mai multi factori.Dar ca sa va lamuriti ca totul este in regula,va asteptam la service si va asigur ca o sa primiti toata atentia nostra.

Cu stima,
Razvan Serabian


Multumesc, asa sper sa fie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius_lancer
post Dec 10 2007, 09:11 AM
Post #62


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 25-October 07
Member No.: 115.240



Am un Lancer 1.6 din 2005 model 2006.

ma apropii de revizia de 30.000 km. la revizia de 20.000 am impresia ca schimbul de ulei a fost facut cu valvoline, desi pe factura a fost Mobil.
1. Stie cineva care e mai bun? personal, mi se pare ca performanta masinii a fost putin mai scazuta.

O alta parere personala: Filtrele de aer si habitaclu se cam imbacsesc dupa 6 luni.
2. Crede careva ca ar fi bine sa cumpar 2 in plus? Sau sa ma duc in service sa le schimbe cand consider eu necesar?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix01
post Aug 15 2013, 08:51 PM
Post #63


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 15-August 13
Member No.: 142.131



Salut, sunt posesor de Pajero LWB, Instyle Navi/Aut. , masina de showroom , luata de la reprezentantul din Constanta.Am fost foarte multumit de masina si de ceea ce mi-a oferit pana acum . Am ajuns sa am la reprezentanta masina de 5 saptamani si sa ajung sa-mi spuna ca nu stiu ce sa-i faca. Poate stiti careva sa-mi dati remediul sau macar un sfat , ce sa mai fac cu cei care ii reprezinta in tara pe Mits.Motors.In fapt, masina functioneaza pentru 4,8 ani foarte bine dar numai pentru 50-80 km, dupa care nu se mai accelereaza si fiind la relanti, daca incerc sa plec de pe loc incepe sa se balbaie si da sa se opreasca. Am descoperit ca daca o las 15-20 min. oprita, porneste bine mersi.Apoi dupa aceeiasi km . are aceleasi simptome. Toate astea au aparut dupa ce pe 30 aprilie , anul asta, cand am facut o regenerare fortata la ei la reprezentanta, dupa care , cand am vrut sa plec de pe loc nu a mai vrut. S-au chinuit sa o porneasca o ora si jumatate!!!...Acum,mi-au spus ca au adus de la importator un calculator nou; apoi l-au resetat si i-au instalat din nou softul si nimic!Nu gasesc ce senzor da acea comanda in urma careia nu se mai accelereaza!Este posibil ca o masina de asemenea valoare sa se defecteze fara a i se gasi cauza la reprezentanta la 84000 km? Ma intreb daca nu cumva nu vor sa o repare! Are cineva vreo idee ce sa fac?Sa ii notific pe cei din Japonia?Am auzit ca mai e un caz asemanator la Ploiesti.L-au demontat de tot l-au remontat si tot la fel face! Temperatura la mine e aceeasi( nu se supraincalzeste), nu pierde apa , nu fierbe, a functionat numai cu uleiuri indicate de ei si cu schimburile pana acum numai la ei!Nu are apa in baie! Ei spun ca au controlat supapa de acceleratie, dar daca ar fi fost de acolo nu functiona de loc!Va rog , daca aveti stire despre astfel de cazuri ajutati-ma!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix01
post Aug 16 2013, 09:14 PM
Post #64


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 15-August 13
Member No.: 142.131



QUOTE (viorel109094 @ Aug 28 2007, 09:46 PM) *
De putina vreme sint posesorul unui Outlander. ridicat de la service-ul Mitsubishi din Constanta (linga Billa, pt cine cunoaste). Pe linga pregatirea pt livrare care m-a costat 150 ron ( cam mult pt niste folii de plastic rupte!) cei de la service s-au atins de masina si cu ocazia montarii unor senzori de parcare. Pina aici toate bune, numai ca a 2-a zi dupa livrare am descoperit lipsa unui capacel rotund de plastic care mascheaza prinderea de la bancheta din spate. Nu ca ar fi mare lucru, dar mi-as fi dorit sa fie la locul lui fiind vorba de o masina nou-nouta. Drept urmare m-am urcat in masina si am facut un drum pina la service, unde am fost ascultat cu bunavointa de dl. Bumbac, consilier service. Amabil, l-a cautat pe tipul care lucrase la masina si negasindu-l a ramas ca ma suna cit mai curind posibil. Dupa 2 zile sun inca odata, aceiasi poveste, ramine ca ma suna. Dupa alte vreo 2 zile nea Bumbac ma suna cerindu-si mii de scuze ca a uitat de mine dar ma intreaba ce problema aveam?!?!! Stabilim ca se intereseaza si ma suna inapoi. N-a mai sunat nici pina in ziua de azi! Concluzia? Pt a nu-mi vedea masina descompletata in continuare reviziile le voi face in alt service, probabil la Bucuresti. Aviz amatorilor!

Eu am un pajero Instyle/Navi?AT mod. 2008, cumparat la 20000 km de la ei si acum la 4,9 ani vechime si 84000 km o tin la ei in service de 5 saptamani si nu reusesc s-o repare. Dupa ce am facut o regenerare fortata pentru curatarea filtrului de particule s-au chinuit o ora si jumate s-o faca sa porneasca din loc. De atunci am o problema: dupa 60-80 km de mers normal nu mai raspunde la acceleratie.Daca o tin la relanti merge rotund perfect. Daca vreau sa plec de pe loc da sa se opreasca. Mi-au spus vineri ca nu stiu ce sa mai faca. Ce ma sfatuiti? Este totusi reprezentanta care trebuie sa afle despre ce e vorba si s-o repare.Tel:0723169242
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Aug 22 2013, 08:56 AM
Post #65


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.551
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



Incearca sa faci regenerarea in alta parte.

Se pare ca la ora asta calc pe urmele tale. De vineri incoace nu-i dau de cap nici masinii mele - pe care am dus-o pentru ca s-a aprins senzorul de la filtrul de particule. Am facut si un drum de Bucuresti ca sa curat filtrul..
Vineri m-au aburit ca luni.
Luni am intarziat eu si mai puteau sa se ocupe doar dupa-amiaza. Dupa-amiaza au dat-o de gard.
Marti, alta abureala, am tinut masina in service toata ziua dar nu i-au facut nimic. Au omis sa spuna ca se ocupa altcineva sau ca le lipseste ceva.
Miercuri au regenerat-o dar in timpul regenerarii masina a cerut niste update-uri si s-a ales praful de regenerare. In cele din urma se pare ca au ei o problema. Masina a ramas la ei.

Azi am inteles ca filtrul e la 55% si ca vor sa ma programeze la Bucuresti. Incepe sa-mi sara mustarul. Ma duc peste ei....


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Aug 22 2013, 02:35 PM
Post #66


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.551
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



M-am dus peste ei, le-am ascultat aburelile (ei nestiind ca eu am auzit toate aburelile posibile in 20 de ani de lucru cu vapoare) si in cele din urma au dat din umeri...
Am fost la un alt service care urmau sa bage masina pe tester dupa pauza de pranz. Motiv pentru care am tras o tura la 4000 de rotatii intr-a treia la 110 km/h pe autostrada. Agigea-Ovidiu-Medgidia si inapoi - pe drum m-am mai calmat desi am dat peste vreo 2-3 retarzi care merg cu viteze sub 90-100, probabil la consum.
Dupa vreo 50 de km s-au mai aprins doi senzori - de check si de stabilitate si s-a decuplat si computerul ... Am observat si o oarecare crestere a consumului. In cele din urma am ajuns la service again. Unde colegul meu a vb cu patronul care era la curent. Cand i s-a comunicat ca reziliem contractul de service probabil ca a devenit mai atent.
Apoi au promis ca vor face o regenerare pe direct ... dar tipul care se ocupa de IT era pe drum (venea imediat, acest imediat a durat 90 de minute).
Acum vreo juma de ora au sunat ca prima regenerare a mers si ca vor sa mai faca una... Au mai sunat odata si la 16.45 hrs vor sa-mi predea masina.

Exista varianta sa scot senzorul de particule si resoftare chit ca pierdeam garantia.


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Aug 22 2013, 02:58 PM
Post #67


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.551
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



Oamenii astia au doua probleme:
- prima e de cunoastere. Nu se pricep. Se poate rezolva - mai invata, nimeni nu e perfect desi tu te duci la mecanic pentru ca nu te pricepi sau nu vrei sa te pricepi. Vine din urma o generatie care se uita pe calculator nu la masina. Daca calculatorul ii spune ca masina nu merge, si el spune la fel. Ulterior observa ca masina nu e pornita sau nu are vreo borna pusa.... sau altceva de aceeasi natura. Tare ma bate gandul sa iau broscuta aia de la Cluj; nu tu calculator, nu tu probleme. Daca apar probleme cred ca exista o gasca de posesori devotati de broscute vechi care te poate ajuta.

- a doua e de comunicare. In loc sa-ti spuna adevarul necoafat te plimba prin abureli de doi bani. Rezultatele se cuantifica in nervi si rezilieri de contracte. In momentul in care incep aburelile deja iti insulta inteligenta si chiar daca nu te pricepi incepi sa inveti ca sa poti traduce bullshitul pe care ti-l impacheteaza in staniol. Ori eu nu vreau sa invat mecanica sau testari pe calculator cu forta. Dar daca ma obligi ...

Cand am intrat mai tare in ei au inceput sa dea inapoi - stai ca eu nu sunt mecanic, eu sunt de la receptie...
Deja am vorbit sa vad cat costa eliminarea FDP si resoftarea... macar sa stiu pe viitor.
...
Am ajuns la birou unde si computerul meu are ceva cu mine - nu mai vrea sa inghita mailuri. Are 9-10 Gb de mailuri si e satul...


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Aug 22 2013, 04:22 PM
Post #68


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE (solmar @ Aug 22 2013, 03:35 PM) *
Motiv pentru care am tras o tura la 4000 de rotatii intr-a treia la 110 km/h pe autostrada. Agigea-Ovidiu-Medgidia si inapoi - pe drum m-am mai calmat desi am dat peste vreo 2-3 retarzi care merg cu viteze sub 90-100, probabil la consum.
[...]
Apoi au promis ca vor face o regenerare pe direct ... dar tipul care se ocupa de IT era pe drum (venea imediat, acest imediat a durat 90 de minute).
Acum vreo juma de ora au sunat ca prima regenerare a mers si ca vor sa mai faca una... Au mai sunat odata si la 16.45 hrs vor sa-mi predea masina.
Exista varianta sa scot senzorul de particule si resoftare chit ca pierdeam garantia.



Si eu mai merg ca un retard daca nu ma grabesc si nu neaparat la consum. Si pe banda 1, sa nu incurc pe grabiti biggrin.gif

DPF-ul este o mare porcarie la mai toate marcile auto, eu unul nu-l inghit - numa belele face !
Motiv pt care ori aleg acele branduri unde DPF-ul nu face figuri (si nu sunt multe !), ori nu-mi iau masina cu DPF ninja.gif
Ce-a patit Padurarul tau, bata-l norocu' ?

This post has been edited by DORU: Aug 22 2013, 04:22 PM


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Aug 22 2013, 04:44 PM
Post #69


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.551
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



Eu trebuia s-o tin in turatie, mai eram si nervos... E normal sa fiu ciudos pe cei care ma incomodau. In alte circumstante n-as fi spus nimic. De aia care veneau cu 150-160 la presing nici n-am mai pomenit. Tot ce presau venea la mandea care tura la greu in a 3-a. Mi se rupea inima.

Acum merge. Nu stiu astia sa foloseasca testerele/softurile... si mai si trag de timp dand vina pe soft/masina cand de fapt problema e la ei. Probabil ca la intoarcerea din concediu sa iau in considerare scoaterea filtrului si resoftarea.


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Aug 22 2013, 06:59 PM
Post #70


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Ce norma Euro se lauda in prezent Forester ca respecta ?


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Aug 22 2013, 09:31 PM
Post #71


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Din cate am inteles (la Subaru diesel - probabil se aplica si la alte marci cu DPF) de la service - se chinuiau cu o regenerare, care pana la urma a iesit - regenerarea inseamna arderea impuritatilor din filtru prin postcombustie - injectare de motorina printr-un injector special, dar doar daca temperatura filtrului depaseste 300 si ceva de grade. Nu am retinut exact palierul. Pentru aia e nevoie de cox si numai pe drum liber, de preferat autostrada. Si stati linistiti ca nu se strica daca-l tii la 4000rpm in a 3a. Are senzor de temperatura la evacuare care reduce treptat turatia daca se depaseste o anumita temperatura. Se autoregleaza. Si daca incepe regenerarea, e bine sa insisti in cox pana termina.


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Aug 22 2013, 11:33 PM
Post #72


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.551
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



Euro 5.
Intre timp am aflat si eu care sunt conditiile necesare regenerarii. Se pare ca Subaru si Honda sunt mai cu mot, trebuie sa ajungi la reprezentanta pentru asta (desi ar trebui sa o poti face in orice service). Pai d'aia eram stresat de melci sa nu pun frana ca sa nu scad turatia/viteza. De obicei se intampla sa ajungi in spatele lor cand vine unul cu viteza pe banda a 2-a si esti fortat sa apesi frana sau mai rar sa accelerezi. Gata, s-a rezolvat.
Probabil ca Felix, tipul cu Mitsu, ar trebui sa incerce in alta parte sau sa scoata beleaua (DPF-ul desi suna mai romaneste FDP) de pe traseu si sa o resofteze chiar daca doi sau trei pinguini il vor injura...


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Aug 23 2013, 10:02 AM
Post #73


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE (solmar @ Aug 23 2013, 12:33 AM) *
Euro 5.


Fara DPF vei ramane cu Euro 4...insa ITP-ul de la noi nu stiu sa poata vedea nici macar atat thumbsup.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Aug 26 2013, 02:37 PM
Post #74


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.551
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



Da, dar pot s-o fur pe afara unde ti se permite accesul in oras functie de gradul de poluare. Ideea este ca pana la urma m-au taxat cu vreo 80 de lei (2 ore de manopera) pentru toata tarasenia.

Din ce am inteles, cand filtrul ajunge la incarcare 75% nu se mai face autocuratarea si fara regenerare nu scapi. Ma oftic doar de faptul ca am fost in contratimp. Nu s-ar fi intamplat prostia asta cu becul aprins si nervii cu serviceul daca nu eram puturos si faceam saptamanal un drum mai lung asa cum scrie in carte (minim 40 km). Iar in weekend am facut vreo 1000 de km. Asa ca s-a curatat si rascuratat.


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
triceraptor
post Jul 20 2014, 08:56 AM
Post #75


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 26-September 08
Member No.: 118.054



Sa va spun o poveste.
Se intampla in August 2007.
Am luat in leasing un Mitsubishi Colt 1.3, varianta Invite, benzina.
Cand am facut actele mi-a fost vandut/promis un Mitsubishi Colt cu faruri fumurii,stopuri fumurii, geamuri fumurii, scaune de o anumita culoare (grena) jante de aliaj cu spite, ce mai o minune de masina.
Vine ziua cand se facea minunata livrare catre cumparator de catre LitexImpex Ploiesti (sucursala din Buzau).
Am stat cu telefonul langa mine toata ziua (inclusiv la toaleta).
In sfarzit sunt sunat de catre Litex.
"Buna ziua domnu' xxxx na pare rau sa va anuntam ca atunci cand am vrut sa suim masina pe rampa (sa o aduca la reprezentatnta din Bz) soferul neatent a harjait toata partea dreapta si nu ne permitem sa va livram masina asa.
Va oferim si o solutie.
Mai platiti dumneavoastra 600E si va vom livra alta masina cu pachetul safety inclus.
Eu, gata sa ma scurg de pe picioare.
Ii raspund:
Doamna nu va suparati dumneavostra credeti ca eu pot sa scot 600 E acum la imprimanta?
Raspuns:
Ne pare rau pentru incidentul creat dar nu avem alta solutie"
Ce sa fac ma duc si ma imprumut la parinti de 600E si platesc.
In sfarsit ajunge masina in Bz.
Ma duc la sucursala Bz o vad din departare.
Nu avea faruri, stopuri, geamuri, fumurii si nici jenti cu spite.
Plin de ganduri inaltatoare (sfinti si alte neamuri) ma gandeam ca poate nu e a mea asta desi culoarea corespundea.
Ajung si vorbesc cu dealerul.
"Da cea de fara e a dumneavoatra".
Pica cerul pe mine.
Mergem la masina.
Scaunele erau alta culoare decat cea care o dorisem si fusese promisa (erau gri).
Nu avea presulete interioare deloc?!?!?!
Intreb dealerul
Dumneavoastra va bateti joc de mine?
Cu o fata senina imi raspunde:
Nu!
Ii raspund:
Eu nu semnez de ridicarea acestei batai de joc!
Incepe si suna la firma.
Vine intr-un suflet la mine
Gata intr-o saptamana va aducem presuletele originale!
Intr-o saptamana?
Iar cu scaunele o rezolvam ....
Va aducem huse originale (grena) din partea noastra.
Nici in ziua de astazi nu le-am vazut.
Incerc si imi iese cu greu sa ma calmez.
Incep si verific si ce credeti ca mai lipsea?
Cartea de service si manualul de instructiuni?!?!?!?!
Stiti in cat timp au venit acestea doua si dupa cate telefoane?
In 7 luni!!!
Raspunsul lor era:
"Pai oricum veniti la noi in service la Ploiesti si va bagam in baza de date.
Cand va vine cartea o sa va completam in ea din urma"
Cumpararea am facut-o totusi deoarece masina ii era destinata sotiei si era legata cu multe alte aranjamente deja facute (surprize)
Iar pe parte de revizie/service am renuntat la serviciile lor din al doi-lea an.
Nu domne'!
Toate face asa!
Am noroc ca este o masina foarte fiabila.

This post has been edited by triceraptor: Jul 20 2014, 08:59 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  « < 2 3 4
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th April 2024 - 04:38 AM