Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dealer/Service Mitsubishi - Impresii, probleme, etc
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
Pages: 1, 2
Cristi86127
Salut,

tocmai ce ne-am intors de la MCar, si eu si masina absolut uimiti de atentia deosebita care ni s-a acordat, mai ales masina biggrin.gif

Aici, la dealerul nostru cel de toate zilele biggrin.gif am gasit multe lucruri schimbate, zic eu in bine fata de ultima data cand l-am vizitat prin decembrie...activitate mult mai intensa pe partea de sales si service, flux continuu de vizitatori, modele noi de masini, personal extins cu o serie de specialisti noi si aici ma refer in special la departamentul tehnic (trainer after sales, warranty and standards specialist, etc), mult mai bine pregatit si mai responsabil dupa parerea mea, toate acestea alcatuind imaginea unui service/dealer de afara, fapt care m-a surprins intr-un mod placut de data aceasta.

Nota 10 cu felicitari la capitolele atitudine, mentalitate si profesionalism pentru dealerul MCar, de data aceasta insa biggrin.gif ...voi vedea pe viitor ce se mai intampla.

Imaginati-va urmatoarele...

Grabiti si iritati ca sunteti nevoiti sa pierdeti timpul cu niste probleme care nici nu va treceau prin cap la achizitionarea masinii dorite ca se vor intampla, oarecum ingrijorat deoarece pe drum sesizati cu disperare ca masina nu mai prezinta chiar toate acele multe si marunte simptome care sugerau un posibil defect, va prezentati la service in urma unei programari.

Aici in loc sa asteptati pana cand se hotaraste cineva sa va bage in seama (eventual pana scapati ca din greseala capota unei masini din showroom) sunteti invitat imediat ce pasiti in sala de care va leaga amintiri placute, insa numai de la momentul achizitionarii masinii nu si ulterior... biggrin.gif , de un tip zambitor, amabil, fericit ca un bunic care isi vede nepotul dupa mult timp.

Ati zice ca totul se trage de la faptul ca omul tocmai a luat masa sau ca a scapat de o constipatie mai veche si sentimentul de implinire il determina sa aiba o asa atitudine insa nu e asa, omul are in continuare rabdare sa asculte indiferent ce debitezi si pe ce ton, noteaza tot, pune intrebari, raspunde la intrebari, da in taste, nu va lasa sa asteptati ca intre timp a aparut altul cu niste chei mai grele de pajero sau outlander in mana. biggrin.gif

Ba mai mult decat atat, dupa ce finalizeaza de redactat comanda si de inspectat masina, in loc sa va dea cu tot cu masini pe mana unor mecanici iscusiti si linistiti la prima vedere dar ulterior iritati ca "asa face toate" sau ca "nu e concludent, reveniti"...pune mana pe telefon si imediat apar doua figuri noi, tinere, optimiste si la fel de amabile in persoanele a doi specialisti, care plini de nerabdare sa se apuce de treaba, preiau comanda si masina.

Imediat apar si seful de service, specialistul in vanzari care va vandut masina si in timp ce niste mecanici pregatesc instrumentele si echipamentele de diagnoza incepe o discutie menita de data aceasta sa lamureasca mai bine cele semnalate de mine si nu ceva de genul "care pe care" unde evident castiga delaerul si concluziile se trageau numaidecat "nu are nimic", eventual se demonstra ca "asa face toate" cu unul dintre Colturile folosite la drive-test si gata "go home"...dar inainte treci si plateste deranjul.

Nu, de data asta nu a mai fost la fel, cei doi specialisti se suie in masina si incepe o plimbare mai lunga unde am fost fie pilot, fie copilot si unde se testeaza rand pe rand problemele semnalate de mine...pana acum eram obisnuit ca operatiunea asta sa se desfasoare in compania unui mecanic care datorita fesului de pe cap si ambitiei de a nu scapa nici o groapa nu auzea/sesiza nimic (aici ma refer cand am venit de 3 ori cu masina pentru a remedia un zgomot in aripa dreapta spate)...cred ca nenea ala a vrut sa imi ofere motive concrete sa vin la service. biggrin.gif

Orice asemanare cu persoane sau fapte reale este absolut intamplatoare biggrin.gif

Problemele reclamate de mine au fost urmatoarele :
1. Aerul conditionat nu mai raceste corespunzator temperaturii selectate din potentiometru, mai exact pe minim unde racea in 5 minute, la temperaturile de vara trecuta de nu se mai putea sta in masina de frig, acum nu mai facea fata nici la 20 de grade.

In urma diagnozei s-a constatat ca lipseau 30 grame de freon si o mica eroare in computerul de bord care o data stearsa si in urma completarii cu freon nu a mai aparut.

S-a verificat ulterior temperatura aerului din gurile de aerisire si era ca la carte, adica 7,8 grade cu potentiometrul comutatat pe minim.

Am tinut aerul conditionat pornit tot drumul spre casa si acum e ok. biggrin.gif

2. Ambreiajul cupleaza prea sus, levierul agata in treptele I si II de viteza, caraie in marsarier dar mai ales nu mai intra pana nu cuplez anterior treapta I.

Toate acestea nu se intampla mereu, doar cateodata iar de data asta in afara de faptul ca ambreiajul cupleaza prea sus (dupa parerea mea), restul simptomelor nu s-au mai manifestat, spre disperarea mea, insa am fost crezut pe cuvant. biggrin.gif

Am mai testat un CZ3 nou 2000km, la fel, cuplajul ambreiajului se facea in acelasi punct, pacanit la cuplare (levierul la punctul mort), zornait la relanti cand ambreiajul este ridicat, cei drept agata mult mai putin iar in marsarier intra fara probleme dar si a mea la 2000 km se comporta la fel.

Zgomotele astea care le au toate am renuntat de mult sa le mai bag in seama dar ele vin sa completeze ceea ce ma nemultumeste de fapt, punctul de cuplaj al ambreiajului.

S-au verificat distante, ulei in cutie...totul ca la carte...ma cam asteptam sa fie asa.

Legat de faptul ca uneori nu intra in marsarier pana nu se cupleaza in treapta I se datoreaza faptului ca pinioanele nimeresc dinte pe dinte....samd....o explicatie foarte corecta.

Punctul de cuplaj al ambreiajului e ok dupa parerea lor si cum mi-au demonstrat ca se pricep si sunt plini de bune intentii inclin sa ii cred, nu imi ramane decat sa imi iau incaltaminte cu doua, trei numere mai mari si probabil ca altfel o sa vad lucrurile.

In concluzie nu se pune problema de vr-un defect, lucru pe care il intuiam, altfel probabil ca se rezolva de la bun inceput si mai degraba totul e legat de obisnuinta si in ceea ce ma priveste subiectul e inchis.

3. Motorul nu mai tragea ca la inceput, atingea mult mai greu anumite viteze.

Asta s-a intamplat acum o luna la drum lung si am vrut sa vad daca e vreo problema insa din diagnoza nu s-a depistat nimic in neregula.

Mai mult decat atat, unul dintre tipi a testat masina prin oras la o maniera destul de sportiva de parca ar fi furat-o, chiar mi-a placut, am vazut din dreapta de ce e in stare Coltul meu si chiar nu m-a facut de ras, omul fiind placut suprins de performantele masinii.

Mi s-a confirmat faptul ca revizia se poate efectua la 10.000km, eu mai am de parcurs 1000km pana atunci si chiar va recomand sa o efectuati mai devreme.

S-a verificat filtrul si era super imbacsit dar avand in vedere ca mai am de parcurs 1000 de km pana la revizie nu m-am grabit sa il schimb de acum.

Am montat accesoriile, arata bine, o sa fac niste poze maine. biggrin.gif

Felicitari dealerului MCar pentru serviciile post-vanzare.
biggrin.gif

PS. Unul dintre cei doi specialisti este Bogdan de pe forum caruia ii multumesc pentru tot si va recomand sa-l contactati chiar direct pentru ca nici nu stiti ce pierdeti. bicycle.gif
Laurentiu49280
salut Cristi,

Ce sa zic? Super fain, imi place ca se schimba atitudinea oamenilor fata de cumparatator
...daca ma mut la Iasi, la Bucuresti vin sa fac revizia...ca de cei de la Iasi numai cuvinte de lauda nu am auzit.
In Iasi, is toti la gramda, pentru ca dealerul se ocupa de mai multe marci. Nu e ca in Bucuresti, numai M-Car-ul. Iar despre "seful cel mare" din Iasi, multe zvonuri nasoale circula. Mi-e si frica sa ma duc in service acolo.

Acum, eu sper ca in Bucuresti la toti se face la fel, ca sa nu il deranjam inutil pe Bogdan cu problemele noaste marunte. arigato.gif
Imi pare rau ca problemele cu ambreaiajul nu s-au rezolvat asa cu ti-ai dorit.
Zici ca ti-au scanat computerul de bord....offf, de ce nu eram pe acolo sa intreb daca se pot activa servicii prin el.
De obicei softul se face la genereal, si se activeaza anumite chestii functie de oferta. Daca vrei mai mult, platesti, insa de fapt ei nu fac decit sa dezinhibe portiuni de soft.

Ai aflat cumva ce fel de interfata au masinutile noastre?

Laurentiu
Cristi86127
salut Laurentiu,

Da, eu personal am fost placut suprins in primul rand de atitudinea si corectitudinea celor de la MCar, nici inainte nu stateau mai rau decat alte service-uri insa de data asta nu am avut ce sa le reprosez.

Am avut nenumarate suprize in trecut cand aveam opel cu service-uri ca Di-Bas unde pe langa faptul ca plateam de ma rupeam nici nu se rezolva nimic...masina (opel omega 2.0) se oprea la relanti, nu i-au dat de cap in 3 ani cat am tinut-o, dupa ce au schimbat placutele se aprindea in bord ledul de ABS, la o saptamana dupa ce a iesit din service mi-a sarit cureaua de distributie si s-a ales praful de motor, samd.

Ambreiajul nu are nimic, de asta m-am convins...ca as fi preferat sa cupleze mai jos, asta e altceva...oricum nu e un motiv serios sa fie schimbat si pana la urma constat ca daca numai eu m-am plans de treaba asta inseamna ca am avut eu o pasarica...vorba lu' Base biggrin.gif

Eu nu am dubii ca se procedeaza la fel cu toti ceilalti, participarea lui Bogdan si nu numai aduce printre altele si un plus de siguranta si incredere ca lucrarile sunt efectuate corect.

Am uitat sa intreb daca se pot active servicii din computerul de bord si nici de interfata nu mi-am mai amintit dar nu o las asa.

Numai bine!
catalin96286
Ma bucur ca esti multumit de ei, cat se poate biggrin.gif si apropo de revizie te lasa cu uleiul tau?
Cristi86127
QUOTE(catalin96286)
Ma bucur ca esti multumit de ei, cat se poate biggrin.gif si apropo de revizie te lasa cu uleiul tau?


salut catalin

Chiar nu stiu, eu o sa-i intreb care este cel mai bun ulei compatibil Colt si daca nu il au, o sa-l cumpar...dar asta o sa vad atunci.
Bogdan104277
Catalin,

de ce vrei tu sa vii cu uleiul tau?

In reteaua Mitsubishi exista posibilitatea sa acizitionezi ulei Mitsubishi Motors, la M CAR poti lua ulei Mobil sau Texaco. Avantajul uleiului luat de la dealer este ca te scuteste de probleme privind garantia partilor mecanice ale motorului.
La o masina noua chiar nu merita sa faci chestia asta.
catalin96286
E foarte simplu Bogdan, pentru ca la 30.000 de km am fost pus in fata faptului implinit, fara sa ma intrebe nimeni am vazut in factura ulei texaco, iar cat timp am stat langa masina nu am vazut nici un recipient marcat texaco sau mobil....putea sa fie orice ulei, arata maro deschis, iar mecanicii cand i am intrebat daca e mobil au zis ca da...si cu verificarea masinii in 1 si 40 si facturat 4 ore, cu schimb placute, iar la capitolul capete de bara , piviti etc mi a raspuns dnul.mecanic ca sunt la locul lor....nu am putut sa stau numai langa ei 1 ora si ceva...cam asta e cu revizia mea la 30.000, la 45.000 vreau sa ma asigure mecanicul ca este mobil sau texaco dar sa vad eu si nu mai trebuie sa cumpar ulei....asta e problema la voi nu sunt mecanicii sau cel putin nu erau convingatori...
Bogdan104277
Ok Catalin,

Cred ca inteleg pe undeva nemultumirea ta. O opinie personala: daca vrei sa eviti situatii de genul acesta, privind uleiul, poti cere la receptie sa ti te puna un anumit tip de ulei, la bidon. Dezavantajul va fi pretul, care va fi un pic mai mare.

Deasemenea e destul de complicat de explicat ce este cu normarea muncii efectuate: in timp datorita experientei si a capatarii unor deprinderi mai bune, mecanicii buni si foarte buni sunt capabili sa faca operatii complicate in timp mult mai scurt decat un mecanic mediu; timpul normat este pentru un mecanic mediu.

Cred ca e o greseala a personalului de la receptie care nu ti-a explicat cum trebuie ceea ce s-a facut la masina ta, care au fost rezultatele verificarilor si care au fost costurile acestor operatii...

Un alt aspect pe care trebuie sa-l ai in vedere este faptul ca mecanicii care executa o lucrare sunt direct raspunzatori pentru ceea ce fac, deci ar trebui sa nu mai fii atat de suspicios. Un mecanic stie sa faca un lucru bine - sa repare masini, dar in alte domenii nu are nici un strop de pregatire - vorbesc aici de PR - relatii cu clientul. Deci niste expresii de genul celor auzite de tine ar trebui sa-ti indice faptul ca totul este OK la masina ta, in orice alta situatie ar fi fost piesele respective ai fi fost informat si ar fi fost schimbate.

In situatia ipotetica in care ar fi fost probleme la sistemele sus amintite si nu ai fi vrut sa schimbi reperele defecte, fii sigur ca ai fi fost solicitat sa declari si sa semnezi ca ai luat la cunostinta de probleme si ca este exclusiv responsabilitatea ta daca se intampla un accident rutier.

Cand este vorba de sisteme de siguranta cum ar fi franele sau directia nimeni nu se joaca.

Si in sfarsit ajung vrand nevrand la un aspect: - "prezumtia de vinovatie" - datorita mostenirii educatiei comuniste s-a format acest reflex - intotdeauna pornim de la premiza ca cel care ne face un serviciu are un singur scop - sa ne traga o "teapa". Iar noi percepem acest lucru ca fiind ceva normal.
Legat de acest aspect am avut odata, intr-o calatorie in vest o discutie cu un roman stabilit acolo si care mi-a spus o povestioara interesa, care suna cam asa: "Ion a luat nota 8 la o lucrare de control, invatatoarea - "nu ai fost in stare sa iei decat 8, nu esti bun de nimic", acasa parinitii - "noi ne spetim muncind si tu nu esti in stare sa iei decat *, prostule, etc". Rezultatul - un copil cu o imagine proasta despre el, care se va transforma intr-un adult cu aceeasi imagine proasta despre el. In vest - John ia aceeasi nota 8. Invatatoarea" Bine John ai luat 8. Vezi ca poti mai mult. Pune osul la treaba sa ie o nota mai mare. Acasa, parintii - "Bravo John, e OK, acum hai sa vedem ce putem sa facem sa iei note mai mari".

Asta trebuie sa invatam noi - sa privim jumatatea plina a paharului si sa le acordam celorlalti "prezumtia de nevinovatie" pana la proba contrarie.

Hai ca am scris de mai aveam putin si iesea roman biggrin.gif
Merit o bere beer.gif , dar deseara
Cristi86127
QUOTE(Bogdan104277)
Si in sfarsit ajung vrand nevrand la un aspect: - "prezumtia de vinovatie" - datorita mostenirii educatiei comuniste s-a format acest reflex - intotdeauna pornim de la premiza ca cel care ne face un serviciu are un singur scop - sa ne traga o "teapa". Iar noi percepem acest lucru ca fiind ceva normal.


Asta cam asa este, insa se datoreaza mai degraba educatiei post-comuniste...

Daca stai mai mult in vest si apoi te intorci in RO diferenta este socanta legat de absolut tot si cu precadere legat de servicii.

Aceste diferente au inceput sa se diminueze in anumite domenii datorita cresterii concurentei si mai putin schimbarii mentalitatii oamenilor.

Bine, nu e vorba numai e concurenta...patronul poate impune reguli si poate obliga angajatii la anumite standarde dar chestia asta nu functioneaza in conditiile in care nivelul salarial este scazut....

Cu toate astea am intalnit afara oameni care castigau putin si erau tare suparati, insa nu lasau sa se vada asta la locul de munca...probabil aveau psiholog bun in firma biggrin.gif

La fel de adevarat e faptul ca clientul roman este extrem de dificil...ca sa dau un exemplu aceleasi echipamente de service auto +soft nu primeau nici un fel de reclamatii din Italia, in schimb in RO soseau faxurile cu reclamatii in firma pe banda rulanta.

In general meseriasu roman nu accepta indicatii, el stie tot, nu colaboreaza dar comenteaza, comenteaza tot, se pricepe la tot si la toate dar nu e capabil sa faca nimic bine, isi sfideaza seful, manifesta un respect aparent fata de client...e suficient sa-i faci o observatie si tot respectul dispare, nici o spaga nu reuseste sa-l convinga sa faca treaba buna dar nu pentru ca nu si-ar dori ci pentru ca nu e format de asa natura.

Unele firme au reusit sa schimbe oamenii in bine, altele nu.

PS. M-am referit in general la serviciile din RO despre care mi-am format o imagine bazata pe experiente reale.
catalin96286
Bogdane chiar meriti o bere, ai dreptate in mare arigato.gif , o sa incerc sa imi schimb parerea despre mecanicii care lucreaza superficial ...inca, bazandu se probabil pe ochiometru si pe faptul ca masina e inca noua...
sper sa le intre in sange responsabilitatea pe care o au, merg zilnic cu masina aprox 100 de km totusi si uneori grabit cu viteza nu tocmai legala...ar fi deranj sa se intample ceva din vina tehnicului...
Pana atunci astept urmatoarea intalnire a coltishtilor, undeva la munte, la aer curat, berici beer.gif si povesti.
Sa auzim de bine.
Cristi86127
QUOTE(catalin96286)
Pana atunci astept urmatoarea intalnire a coltishtilor, undeva la munte, la aer curat, berici beer.gif si povesti.
Sa auzim de bine.


Trebuie sa ne strangem vara asta si sa mergem undeva la recreere, deocamdata exersam prin bucuresti. blush.gif
Andrei Suzuki
Aveti idee daca pe Expozitiei,la service au si tinichigerie/vopsitorie?
foxxy
Din cate stiu eu, da. Cel care s-a ocupat de masina mea este tinichigiu, d-l Claudiu Stanciu (sper ca-mi amintesc bine, cartea de vizita am lasat-o la birou).
Bogdan104277
Foxxy,

Ti-am raspuns la MP. Poti sa ma contactezi.
Cristi86127
Salut Bogdan


Ce mai faci ? biggrin.gif
As dori sa stiu ce operatii se executa la prima revizie, ce se schimba la masina, ce se verifica, samd?
In principiu stiu, dar as dori sa aflu un raspuns oficial.

10X
Bogdan104277
Salut Cristi,

In principiu pot sa-ti raspund biggrin.gif , dar in mod neoficial blush.gif . Pentru un raspuns oficial ar trebui sa adresezi o cerere catre un deler sau importator si vei primi un astfel de raspuns.
Eu iti voi oferi, sa zicem, un raspuns avizat arigato.gif
In principiu se fac cam urmatoarele:
- inlocuire filtur ulei + ulei motor;
- inlocuire filtru polen;
- verificare si inlocuire (daca este cazul) filtru de aer - asta daca nu cumva vrei sa plantezi flori in filtrul tau, direct pe masina... biggrin.gif
- verificare/ completare (daca este cazul) nivel lichid racire, lichid frana, electrolit;
- verificare jocuri pedale, cursa frana de mana;
- verificare stare burdufuri protectie articulatii;
- verificare stare placute frana, saboti frana;
- verificare stare articulatii;
- diagnosticare generala sisteme electronice cu testerul;
- inspectie anticoroziune caroserie;
- verificare stare anvelope, corectare presiune;
- geometrie, daca este cazul.

In mare cam astea sunt operatiile. Evident, ca daca la momentul reviziei se mai cer si alte operatii vor fi si acelea.
Cristi86127
Super.
Cu alte cuvinte totul.
10X
Bogdan104277
Nu e chiar totul, au mai lasat si pentru revizia de 30k biggrin.gif
Andrei Suzuki
Fusei azi sa dau comanda de o janta si sa deschid un dosar de reparatie.Marti se pare ca sunt programat sa duc masina. Pana acum totul e ok. Va tin la curent cu ce se intampla.
Cristi86127
QUOTE(Andrei Suzuki)
Fusei azi sa dau comanda de o janta si sa deschid un dosar de reparatie.Marti se pare ca sunt programat sa duc masina. Pana acum totul e ok. Va tin la curent cu ce se intampla.


Ce e de reparat la ea ?
bsarbu
Salut Bogdan,

Am rascolit putin forumul si am vazut ca ai multe raspunsuri din sursa directa smile.gif asa ca as vrea sa te rog sa-mi spui si mie cam care sunt costurile de intretinere pentru un EVO si care ar putea fi problemele. In plus, nu stiu daca sa astept EVO X sau nu - pentru ca nu am efectiv nici o data clara de lansare.

BTW, in afara de M CAR si MIT, mai sunt alti dealeri Mitsubishi in Romania ? Nu de alta, dar la MIT nu raspunde nimeni, iar la M CAR am o experienta nu prea pozitiva de acum 1 an si ceva.
R o b e r t
bsarbu, hai la Brasov la Casa Auto. Asa oameni, mai rar.
bsarbu
Pai Casa Auto, din cate stiu eu, este tot in holdingul Tiriac, asa ca ori M CAR, ori Casa Auto, in principiu ajung tot acolo. Nu ma deranjeaza sa conduc pana la Brasov si inapoi, chiar deloc wink.gif, asa ca daca stii tu oameni pe acolo care ar interesati sa-mi raspunda la cateva intrebari despre un EVO, poate imi poti da detaliile lor.

Chiar ma bucur sa aud un client de Mitsubishi multumit...!
R o b e r t
uite aici ceva date de contact

daca vrei pe cineva mai "special", niste date de la o domnisoara:
Simona Tanasã,
Mobil: 0.7.2.2.-766.598 sau 0.7.4.1.-333.675
mail: tanasa@tiriacauto.ro

P.S spune-i ca te-a trimis Lazar wink.gif
bsarbu
I-am scris azi, mai ales ca M Car nu s-a obosit nici macar sa-mi trimita o lista de preturi. Daca nu as sti cum sunt masinile Mitsubishi (deh, posesor) nici nu m-as mai obosi, m-as duce direct la Radacini si as cere oferta de STI, macar acolo sunt si prietenosi si dau si discounturi...

Multumesc pentru datele de contact, chiar sunt curios.
bsarbu
This is the Postfix program at host mx.tiriacauto.ro.
<tanasa@tiriacauto.ro>: host 192.168.128.6[192.168.128.6] said: 550 5.1.1 User
unknown (in reply to RCPT TO command)


Poate era adresa incorecta sau tipa a plecat spre tari mai calde smile.gif
R o b e r t
SUNT UN IDIOT DESAVARSIT! mail-ul este simona.tanasa@tiriacauto.ro
am uitat de ce era inainte de punct
deci e:
simona.tanasa@tiriacauto.ro
Cristi86127
Bogdan, ieri, sambata am aflat de la Razvan Serabian ca ati semnat acum doua saptamani un contract cu Astra si in concluzie reparatia se poate face direct pe RCA-ul Astra al tipului care m-a lovit, pe 19 iunie, marti, un alt coleg de-al tau imi infirma solutia asta pentru ca Astra nu agrea mcar...maine o sa sun si la Astra dar parca vad ca dau vr-un functionar care habar nu are si ma pune sa revin...eventual dupa cateva saptamani...

Care e adevarul ?
To be or not to be biggrin.gif biggrin.gif
Bogdan104277
Salut tuturor,

Am fost cam ocupat si nu prea am avut timp sa mai raspund.

Pentru Barbu: reteaua de dealeri din romania este destul de mare 15 dealeri, cu service, si se va mari in continuare. In Bucuresti sunt doi dealeri MIT Motors, care au trei ateliere service si M CAR Distribution, care au un service in Expozitiei, plus un nou service, in berceni, care se va deschide cat de curand.

Pentru relatii, privind data de lansare pentru EVO X nu stiu decat ca va fi anul viitor. In ceea ce priveste preturile de revizii, cel mai bine faci o vizita la M CAR D si intrebi direct acolo. In felul acesta vezi si daca impresiile vechi privind relatia cu dealerul sunt corecte sau nu; eu zic ca s-au schimbat destul de multe, poti sa-i intrebi pe Cristi si pe Andrei..
biggrin.gif

Cristi,

Cred si sper ca intre timp ai rezolvat cu masinuta biggrin.gif , in mod corespunzator.

Va urez sa iesiti cat mai repede pe strada impreuna... beer.gif
Cristi86127
QUOTE(Bogdan104277)
Salut tuturor,

Am fost cam ocupat si nu prea am avut timp sa mai raspund.

Pentru Barbu: reteaua de dealeri din romania este destul de mare 15 dealeri, cu service, si se va mari in continuare. In Bucuresti sunt doi dealeri MIT Motors, care au trei ateliere service si M CAR Distribution, care au un service in Expozitiei, plus un nou service, in berceni, care se va deschide cat de curand.

Pentru relatii, privind data de lansare pentru EVO X nu stiu decat ca va fi anul viitor. In ceea ce priveste preturile de revizii, cel mai bine faci o vizita la M CAR D si intrebi direct acolo. In felul acesta vezi si daca impresiile vechi privind relatia cu dealerul sunt corecte sau nu; eu zic ca s-au schimbat destul de multe, poti sa-i intrebi pe Cristi si pe Andrei..
biggrin.gif

Cristi,

Cred si sper ca intre timp ai rezolvat cu masinuta biggrin.gif , in mod corespunzator.

Va urez sa iesiti cat mai repede pe strada impreuna... beer.gif


Nu am rezolvat Bogdan, sper sa am timp sa o aduc saptamana asta in service-ul Mcar, sambata am aflat ca nu mai este nevoie sa o repar pe CASCO pentru ca Mcar a semnat contract cu ASTRA si de acum Mcar este agreat de ASTRA...nu imi ramane decat sa fac constatarea la ASTRA si constatatorul sa nu ma trimita la alt service pentru ca atunci voi fi nevoit sa o repar pe CASCO.

Nici nu ma gandesc sa-mi repar masina in alt service decat MCar, cu atat mai mult cu cat am vazut ca la vopsitorie/tinichigerie sunteti artisti.

Apropo, tu cand ai de gand sa iesi cu noi la o bere ?
Stai toata ziua in casa si citesti biggrin.gif
bsarbu
Bogdan, multumesc pentru raspuns.

Am fost la Porti Deschise si am discutat cu cineva de la vanzari, care s-a angajat solemn ca imi da o cotatie pe e-mail. Pana acum, nu am primit nimic. La fel ca si cu e-mail-ul trimis catre Catalin, care s-a evaporat probabil. Nimeni nu are chef de vanzari.

Am scris la Casa Auto Brasov insa, care mi-a raspuns in 2 ore si mi-a dat suficiente detalii. Am testat EVO din dreapta la Porti Deschise, si desi omul isi dadea toata silinta sa rupa masina in doua, eu ma intrebam daca o masina cu un interior atat de spartan este pentru mine. O sa ma duc sa o incerc si ca sofer, asta daca totusi primesc o cotatie si din Bucuresti.
Bogdan104277
Bsbarbu,

Omul de care vorbesti, nu rupea masina in doua, ci pur si simplu, scotea ce poate fi mai bun din masina.

Imi pare rau de ghinionul tau in ceea ce priveste corespondenta. Nu stiu la care catalin faci referire?

De ce nu vii pana la unul din cele doua showroom-uri?

Sau daca iti este greu sa faci acest lucru, trimite-mi un mesaj privat cu adresa de e-mail sa pot sa te orientez catre altcineva.

Ce zici? Incerci? Ca nu este dracul atat de negru pe cat crezi tu...
bsarbu
Asa este, stiu, expresia rupea masina in doua era intr-un sens pozitiv, ca sa evoce cat mai colorat cam cum a decurs drive-test-ul.

Ma refeream la Catalin78 -
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=6813
Ca sa vezi ca am cam citit topicurile inainte sa ma apuc sa postez smile.gif

Astept sa primesc oferta ceruta, dupa care sa fac un drive test cu cele trei finaliste. Cred ca orice om normal ar lua un EVO fara sa discute in locul meu, dar eu am o chestie pentru coupe-uri...
Marty
Pai ia un EVO 9 si sudeaza-i usile din spate! Na Coupe!
Andrei Suzuki
Bsarbu,Catalin78 nu mai intra pe forum.Nici macar nu mai lucreaza la Mitsu.Deci nu te supara,ca el n-are nici o vina. biggrin.gif
bsarbu
QUOTE(Marty)
Pai ia un EVO 9 si sudeaza-i usile din spate! Na Coupe!


Stai linistit, ca unii s-au apucat deja sa viseze la treaba asta, desi sunt sigur ca nu vom vedea prea curand un coupe iesit din EVO, doar exista Eclipse. Uite ce poza am gasit pe net...

[Evo Coupe Digimod]

Am vorbit cu altcineva de la MCAR (chiar atunci cand am fost la Porti Deschise) si a ramas sa ma duc la un test, asa ca in timp o sa va pot spune si impresii, daca nu v-ati plimbat deja cu ea.
Bogdan104277
In schimb exista EVO 9 break. Asta da masina de familie... biggrin.gif
Cristi86127
Se pare ca "povestea barii" nu are inca un final, eu am crezut ca s-a finalizat cu succes dar nu este nici pe departe asa.

Pe 12 iulie mi-am ridicat masina de la mcar, bara era vopsita frumos, cu exceptia unor mici imperfectiuni gen "scurgeri" si mizerie in lac nu am gasit nimic in neregula...pana la urma e o bara din plastic care e mai predispusa la "atingeri" deci nu avea rost sa "caut nod in papura" cum ar zice unii.

Sambata trecuta am observat niste dungi pe bara (vopeaua era luata) datorate faptului ca haionul lovea in bara (spoiler), probabil s-au modificat niste distante si efectul a fost ca atat buza haionului, cat si spoilerul s-au sifonat reciproc.

Nu prea folosesc portbagajul si nici zgomote suspecte nu am sesizat, nu mi-a trecut prin cap sa verific distanta dintre haion si spoiler, la asta nu mai ma gandeam.

Ieri am fost la mcar pentru constatare, urmand sa aduc masina in service in vederea revopsirii barii, insa si buza haionului a fost afectata, putin dar vizibil...mecanicul a realizat ca niste distantiere nu au fost reglate corespunzator...pana una alta le-a reglat ca sa distanteze haionul de bara.

Era soare si cald, am plecat imediat, urmand ca a doua zi, adica azi, sa aduc masina in service pentru finalizarea lucrarii.

Cand am ajuns acasa am observat ca haionul era mult prea mult iesit in afara in urma reglajului distantierelor si arata chiar caraghios (distantierele fusesera reglate prea bine), am zis ca vedem la service....

Seara, era intuneric afara, vine un amic la mine sa-i dau ceva, cobor si surpriza, haionul fusese atat de distantat incat nu mai apasa switch-ul iar in masina era lumina biggrin.gif , se putea citi ziarul. blush.gif

Azi am dus-o din nou, timp pierdut si nu numai...doar o simpla bara si armatura din spatele ei...lucrare nici mai putin, nici mai mult de 43 mil.

Poimaine ma duc sa o ridic...am emotii.

Concluzia: Feriti-va de incidente pentru ca ulterior doar norocul face diferenta intre multumit si nemultumit...indiferent de atitudinea ok a dealerului in service e tot baiatul ala care stie el ce face.

Bafta!

PS. Stie cineva care e procedura pentru a obtine un permis de port arma ? biggrin.gif
Cristi86127
QUOTE(Bogdan104277)
Salut Cristi,

In principiu pot sa-ti raspund biggrin.gif , dar in mod neoficial blush.gif . Pentru un raspuns oficial ar trebui sa adresezi o cerere catre un deler sau importator si vei primi un astfel de raspuns.
Eu iti voi oferi, sa zicem, un raspuns avizat arigato.gif
In principiu se fac cam urmatoarele:
- inlocuire filtur ulei + ulei motor;
- inlocuire filtru polen;
- verificare si inlocuire (daca este cazul) filtru de aer - asta daca nu cumva vrei sa plantezi flori in filtrul tau, direct pe masina... biggrin.gif
- verificare/ completare (daca este cazul) nivel lichid racire, lichid frana, electrolit;
- verificare jocuri pedale, cursa frana de mana;
- verificare stare burdufuri protectie articulatii;
- verificare stare placute frana, saboti frana;
- verificare stare articulatii;
- diagnosticare generala sisteme electronice cu testerul;
- inspectie anticoroziune caroserie;
- verificare stare anvelope, corectare presiune;
- geometrie, daca este cazul.

In mare cam astea sunt operatiile. Evident, ca daca la momentul reviziei se mai cer si alte operatii vor fi si acelea.


Azi am facut revizia de 1 an la CZ3 (nu am decat 12.180 km parcursi) in service-ul MCAR si in cazul meu s-au verificat sau nu, urmatoarele:

- inlocuire filtru ulei + ulei motor = DA

Aici imi pusesera Texaco fara sa ma intrebe, cica trebuia sa specific eu, eu nu am stiut de treaba asta, ma gandeam ca or sa-mi puna tot Mobil 1, asa ca i-am pus sa-l dea jos...sorry.
Am vrut Mobil 1 (0w40), nu aveau pe stoc, mi-au pus (5w40), bun si asta, dar nu Texaco, asa ca nu uitati sa pecificati ce ulei doriti in masina.
De asemenea si pentru Mobil 1 (5w40) sunt doua optiuni: la cutie (ceva mai scump) si...nu mai stiu cum i-au zis...am pus la cutie.
Au facturat 5l, probabil ca atat intra, nu am stat sa numar bidonasele.

- inlocuire filtru polen = DA

Chiar ca plantai flori in el, era mai imbacsit decat cel de aer, se simte ca l-am schimbat, parca si AC-ul e mai eficient.

- verificare si inlocuire (daca este cazul) filtru de aer = DA

- verificare/ completare (daca este cazul) nivel lichid racire, lichid frana, electrolit = NU, nu a fost cazul, am lipsit la faza asta dar oricum astea le mai verificasem cu ceva timp inainte.

- verificare jocuri pedale, cursa frana de mana = NU!! Cum se verifica jocurile la pedale ? Poate nu am observat eu...

- verificare stare burdufuri protectie articulatii = Probabil.

- verificare stare placute frana, saboti frana = NU!! (nu s-a dat nici o roata jos)

- verificare stare articulatii = Verificat din incheietura mainii si ochi, nu exista aparat de testare jocuri in articulatii.

- diagnosticare generala sisteme electronice cu testerul = NU, nu s-a apropiat nici un tester de masina mea. biggrin.gif

- inspectie anticoroziune caroserie = Probabil, masina fiind ridicata pe elevator e suficienta o plimbare rapida cap -> coada pentru un ochi avizat.

- verificare stare anvelope, corectare presiune = NU, oricum astea le verific si eu. biggrin.gif

- geometrie, daca este cazul = NU, doar daca se verifica din ochi. biggrin.gif

Durata : 2h si 40 de minute

Scorurile sunt ok (TVA inclus).

Filtru aer = 52.52 RON
Filtru clima = 91.56 RON
Filtru ulei = 30.07 RON
Ulei Mobil Synt S 5w40 5 litri = 213.07 RON
Manopera 2h40min = 156.63 RON

Pret total cu TVA = 543.85 RON

La asta am mai adaugat:
- sigla Mitsubishi = 42.11 RON
- Aditiv curatare SS. Alimentare Benzina Mitsu = 67.38 RON
- Debacterizare climatizare = 81.5 RON (spray = 55.39 RON, manopera (40 min) = 26.11 RON)

S-a mai rezolvat pe garantie acel zgomot (scartait) care aparea cand porneam AC-ul sau cand plecam de pe loc...asa cum banuiam nu a fost din motor, compresor, curea...era o tablie din zona galeriei care se slabise.

Buna treaba!
Laurentiu49280
Salve Cristi,

Daca ai fost in zona la revizie si ai tras cu ochiul, ia zi-mi pe unde e situat acel filtru de polen?

Multumesc.
Laurentiu
Cristi86127
Sub torpedou, bagi mana pe dedesubt, am auzit cum se desfac niste cleme si apoi hocus pocus filtrul de polen negru, incarcat si jegos a iesit la iveala.

Nu ai pentru ce!
Bogdan104277
Atentiune natiune: filtrul de polen trebuie sa aiba si ceva culoare neagra - carbonul activ care retine mirosurile - restul culorilor si depunerilor nu sunt OK.
viorel109094
De putina vreme sint posesorul unui Outlander. ridicat de la service-ul Mitsubishi din Constanta (linga Billa, pt cine cunoaste). Pe linga pregatirea pt livrare care m-a costat 150 ron ( cam mult pt niste folii de plastic rupte!) cei de la service s-au atins de masina si cu ocazia montarii unor senzori de parcare. Pina aici toate bune, numai ca a 2-a zi dupa livrare am descoperit lipsa unui capacel rotund de plastic care mascheaza prinderea de la bancheta din spate. Nu ca ar fi mare lucru, dar mi-as fi dorit sa fie la locul lui fiind vorba de o masina nou-nouta. Drept urmare m-am urcat in masina si am facut un drum pina la service, unde am fost ascultat cu bunavointa de dl. Bumbac, consilier service. Amabil, l-a cautat pe tipul care lucrase la masina si negasindu-l a ramas ca ma suna cit mai curind posibil. Dupa 2 zile sun inca odata, aceiasi poveste, ramine ca ma suna. Dupa alte vreo 2 zile nea Bumbac ma suna cerindu-si mii de scuze ca a uitat de mine dar ma intreaba ce problema aveam?!?!! Stabilim ca se intereseaza si ma suna inapoi. N-a mai sunat nici pina in ziua de azi! Concluzia? Pt a nu-mi vedea masina descompletata in continuare reviziile le voi face in alt service, probabil la Bucuresti. Aviz amatorilor!
Florin112901
Am citit ce s-a scris aici despre M Car. Se pare ca in general lumea e multumita. Ce puteti spune despre Mit Motors? Am auzit pareri ca ar fi peste M Car. Cu ocazia drive-testelor pe care le-am facut (nici unul dintre dealeri nu avea disponibile ambele variante de Lancer, astfel incat am fost nevoit sa-i vizitez pe amandoi), mi s-au parut mai amabili si mai bine informati cei de la Mit Motors. Evident, nu asta-i totul, ci mai important e ce se intampla dupa vanzare, cand incepi sa ii vizitezi si la service. Care este parerea dv in ceea ce priveste o astfel de comparatie? Aveti vreo sugestie ?
Va multumesc.
Cristi86127
Nu am avut de a face cu MIT Motors dar am auzit pareri pozitive si negative in egala masura despre acest service.

Cei de la MCar sunt amabili si nu duc lipsa de specialisti insa pe partea de service am avut destule neplaceri dar sa zicem ca sunt eu mai ghinionist sau carcotas.

As fi curios sa aflu impresii despre MIT Motors...dar tot mecanici romani sunt si acolo...de fapt sper sa fie mai multi romani decat daci. biggrin.gif
Dragos113216
QUOTE(viorel109094)
De putina vreme sint posesorul unui Outlander. ridicat de la service-ul Mitsubishi din Constanta (linga Billa, pt cine cunoaste). Pe linga pregatirea pt livrare care m-a costat 150 ron ( cam mult pt niste folii de plastic rupte!) cei de la service s-au atins de masina si cu ocazia montarii unor senzori de parcare. Pina aici toate bune, numai ca a 2-a zi dupa livrare am descoperit lipsa unui capacel rotund de plastic care mascheaza prinderea de la bancheta din spate. Nu ca ar fi mare lucru, dar mi-as fi dorit sa fie la locul lui fiind vorba de o masina nou-nouta. Drept urmare m-am urcat in masina si am facut un drum pina la service, unde am fost ascultat cu bunavointa de dl. Bumbac, consilier service. Amabil, l-a cautat pe tipul care lucrase la masina si negasindu-l a ramas ca ma suna cit mai curind posibil. Dupa 2 zile sun inca odata, aceiasi poveste, ramine ca ma suna. Dupa alte vreo 2 zile nea Bumbac ma suna cerindu-si mii de scuze ca a uitat de mine dar ma intreaba ce problema aveam?!?!! Stabilim ca se intereseaza si ma suna inapoi. N-a mai sunat nici pina in ziua de azi! Concluzia? Pt a nu-mi vedea masina descompletata in continuare reviziile le voi face in alt service, probabil la Bucuresti. Aviz amatorilor!



Daca pana acum nu eram hotarat sa vin la Bucuresti pt revizii, acum nu mai incape discutie. Si eu am auzit numai chestii negative despre service-ul Mitsu din Constanta, care acum mi se confirma. Asa ca cei de la Nippon Car Center o sa cam piarda niste bani. Mai am prieteni cu Mitsubishi si o sa incerc sa-i conving pe toti sa mearga la Bucuresti.
Emanuel_M
Nu stiu ce s-a intamplat cu noul site, ca nu am avut acces de pe contul vechi.

Am avut accesc numai pe site si nu si pe forum. Ciudat. Au impartit in doua siteul.

Vreau sa imi spun si eu experienta care am avut-o la MCar, in legatura cu masina.

Am avut masina zgariata pe stalpul B dreapta si in acelasi timp si geamul era zgariat. De la Allianz, hartia era pentru vopsirea usii dreapta spate toata, ca mai avea niste mici zgarieturi, vopsirea stalpului la usa dreapta fata si schimbarea geamului de la usa din spate-dreapta.

Toate bune. Sun ma MCar si intreb cum trebuie sa fac pentru service si cat ar dura vopsirea. Mi se raspunde ca functie de problema poate dura intre 2-4 zile, functie cum e zgarierura si e afectata vopseaua. Dar trebuie sa merg la service sa fac programarea pentru service. Ciudat, ca s-ar fi putut sa se faca si telefonic. Asa ca ma hotaresc intr-o zi sa merg la Bucuresti si sa vad cum rezolvam problema. Ajung si un domn de acolo se uita la masina si imi da ca perioada fara masina o sa dureze cam 3 zile. Stabileste sa vin marti, urmatoarea saptamana si imi spune ca masina o sa fie gata pana joi. E bine. Marti plec de dimineata sa fiu la ora 8:00 la MCar, ca asa era programarea. Acolo vorbesc cu un alt domn, George Mocanu, care preia masina si dupa ce se uita la zgarietura imi confirma ca joi seara masina va fi gata. Problema care ar fi fost ca nu stia daca au geamuri pe stoc. Mi s-a parut ciudata ca la o firma asa de mare sa nu aiba totdeauna componente pe stoc.

Joi, dupa pranz sun pe dl. Mocanu si il intreb de masina cum e. Cand pot sa vin s-o iau. Mi se raspunde ca masina a iesit de la vopsitorie dar nu-i place cum a iesit si trebuie s-o reintoarca ca sa fie finalizata cum trebuie. Mirare mare de asa grija, am gandit numai de bine, dar si m-am ingrijorat ca daca nu iese la vopsire bine de prima data ce fel de specialisti au. In fine imi spune ca masina o s-o iau vineri dimineata ca vor trebui sa primeasca si acceptul de la Allianz, pentru factura.

OK. Accept explicatiile si vineri dimineata sun din nou. Imi spune ca masina o sa fie gata dupa-amiaza. Dupa pranz plec hotarat la Bucuresti ca aveam nevoie de masina si seara aveam o intalnire cu o persoana. Asa ca pe drumn incerc s-o sun pe respectiva persoana de la MCar, dar ghinion, nu raspunde. Dupa ce ajung in Bucuresti, sun din nou si ii spun ca voi fi la service si voi astepta acolo ca masina sa fie gata. Ajung in jur de ora 16:00 la service, masina nefiind gata. In acest timp in care astept acolo la un moment dat vad un colt albastru si cand ma uit la numar vad ca e al meu. Ies afara si vad ca e terminat, dar nu era echipat. Ma uit la locul cu probleme si imi dau seama ca geamul n-a fost schimbat. Spun ca pe asigurare era trecuta si schimbarea geamului. Masina se intoarce in hala si se schimba geamul.

Ca idee, am pierdut atunci 4 ore. Daca ar fi fost sa astept telefonul de la MCar, m-ar fi chemat seara pe intuneric si nu as fi vazut ca geamul nu fusese schimbat.

Ca si completare impresia asupra service-ului e neutra, nici cu bine dar nici cu rele.

La final nu gasea talonul. Ma duc la masina sa vad daca nu era prin torpedou. Ma sui si pana sa aduc masina in fata la lumina aparuse cu talonul in mana. Il iau si plec. |Pe drum vad niste modificari la bord; in sesnsul ca apareau mai multi kilometri decat lasasem eu, vreo 40, contoarele partiale de distanta resetate si ceasul resetat. Asta inseamna ca s-a mers cu masina.

O impresie neutra spre negativ. Sper ca in viitor dealerul de la Ploiesti sa deschida service-ul odata si sa fiu mai aproape de masina cand o sa fie in service (numai la revizii, nu la evenimente).
Cristi86127
Da, din pacate cam asa stau lucrurile cand vine vorba de service-ul MCar.

Personalul MCar este super amabil, bine intentionat (cel putin aparent), atent cu clientii, cei din service isi fac bine treaba dar
nu o termina la fel de bine...la final trebuie sa apara un "dar" insotit de explicatii si asta chiar pentru probleme marunte,
asta ma nedumereste cel mai tare.

Una calda, una rece...cam asa ma pot referi la acest service...data viitoare cand merg la ei ar fi randul la "una calda". rolleyes.gif

Asta este realitatea dar din pacate e una normala la noi, poate e vorba de traditie...smile.gif i-am criticam pe forum, unii s-au suparat ca cica "improsc cu noroi niste oameni care muncesc", cand i-am laudat a fost totul OK dry.gif ce sa inteleg din asta ? ninja.gif

Si clientii dealerului/service-ului muncesc, altfel nu ar avea bani sa achite masinile/reparatiile...adica daca nu ar fi, nu s-ar mai povesti...nici de service,
nici de probleme... smile.gif

Cred ca la ei e vorba de o organizare slaba amplificata de un service subdimensionat si saracacios, raportat la cerintele pe care le au la ora actuala.

In camaruta aia care se numeste service incearca sa rezolve masini pe banda rulanta si sa mai respecte si termenele, se grabesc, gresesc...bine,
daca te uiti la orele de manopera nu par sa se grabeasca prea tare, dar eu vorbesc de realitate. whistling.gif

Bara spate a fost vopsita de doua ori, acum o luna am gasit din nou sarita vopseaua unde a fost revopsita...o las asa, cred ca bara e de vina rolleyes.gif

Desi nu e normal sa zicem ca ii inteleg...sa vedem ce va fi dupa ce se va deschide cel de-al doilea service Mitsubishi in Bucuresti.

Bafta!

PS. Nici mie nu imi mai gaseau talonul, uitasera sa mi-l dea iar eu sa-l cer...m-am intors din drum...am avut ceva emotii pana l-au gasit..."Trebuie sa fie la d-voastra" asa mi s-a spus...s-a gasit pana la urma...uhhh nuke.gif
mh67
Am citit numai lucruri bune despre M Car . Vreau sa va povestesc ce am patit cu M Car Distribution, dealer Mitsubishi si sfatuiesc pe toata lumea sa deschida bine ochii cand se duce sa ridice masina comandata. In luna octombrie tatal meu a dorit sa-si dea Dacia la programul rabla si sa-mi cumpere o masina noua. Ne-am hotarat la Mitsubishi Colt CZ3 1.3 SAM, oferta lui M CAR, care includea eleron, jante de aliaj 205/45 R16, comenzi pe volan, proiectoare ceata, blocuri optice faruri de culoare neagra (oferta care e pe site-ul lor si acum). Din ce m-am interesat si m-a convins sa alegem aceasta masina (care este o bijuterie) acesta este noul Colt caruia i s-a facut un facelift (nu stiu daca e numai facelift sau are si modificari structurale). M CAr ne-a acceptat in acest program, am facut tot ceea ce trebuia facut, am trimis actele originale, mi-au trimis factura proforma pe care am achitat-o imediat (bineinteles, fara cei 3000 lei), in cateva zile (vreo 5) m-au sunat sa venim sa luam masina. Totul parea a decurge perfect. Dar surpriza abia acum venea. Cand ne-am dus s-o ridicam, agentul de vanzari care s-a ocupat de noi, ne-a pus in fata un contract de vanzare a masinii care avea anexat caracteristicile si dotarile masinii ce o cumparam. la prima vedere parea totul ok dar masina nu arata asa cum o vazusem in show room. Dupa ce am incercat sa spunem ca nu are blocul optic negru (ceea ce ne-a atras atentia imediat) agentul de vanzari se jura ca numai Coltul cu 5 usi are farurile negre si a sustinut acest lucru mult, vreo 15 minute , pana cand am inceput sa constat si alte lipsuri. Masina ce vroia sa ne-o livreze nu avea nici una din dotarile ce le-am enumerat la inceput. In concluzie, nu era noul Colt ci vechiul , dar , bineinteles, la acelasi pret. Abia dupa ce i-am demonstrat cu oferta trimisa si pentru care optasem (dupa ce mult timp sustinea ca aceea e masina ce o comandasem), agentul de vanzari s-a fastacit, s-a mai dus prin birouri s-a intors si ne-a zis ca fie o luam pe aceasta fie pierdem programul rabla . Dupa ce am insistat sa mergem la un sef si am fost refuzati, a inceput sa ne propuna ca-i pune eleron pe cheltuiala lui. In acel moment am refuzat propunerea spunand ca vrem noul Colt si nu vechiul, ca are timp 3 zile sa gaseasca solutia prin care ne livreza masina ceruta, conform ofertei. M-a sunat dupa cateva zile si mi-a comunicat ca mai are nevoie de cateva zile ca sa caute si la alti dealeri prin tara dar ca o sa se rezolve. Dupa alte cateva zile m-a sunat din nou ca sa venim sa ridicam masina asa cum am vrut-o eu, si a subliniat acest lucru. Cand ne-am dus, am constatat ca era aceeasi masina dar pe care pusese eleron, faruri negre, jantele schimbate, comenzi audio pe volan si proiectoare de ceata, asigurandu-ne ca noul Colt nu are decat acel facelift pe care i l-au facut ei in service . M-am suparat f.tare din doua motive: una ca aveam senzatia ca imi iau masina la mana a doua, si pentru ca ne-a mintit in permanenta (asta ca sa nu zic inselat. Fapta agentului de vanzari se incadreaza perfect la art. Cod Penal). Verificand masina daca are toate dotarile intreb de senzorul de ploaie si-mi zice ca nu are. Moment in care ma enervez si-i solicitam ca macar sa ne acorde altceva in locul acelui senzor. Incepe sa zica ca si asa tot ce a pus pe masina a costat f. mult. Pleaca intr-un birou, probabil a mai vorbit cu colegii, vine triumfator sustinand ca totusi are senzor de ploaie (competent agent). Vazand atata incompetenta am plecat p\na la urma acceptand masina asa cum era. Si pentru ca sa nu se incheie aici toata povestea acasa constat ca Manualul era pentru Colt cu 5 usi si nu pentru CZ3. Il sun pe agent ii spun si-mi zice ca nu avea manual de CZ3 dar cand o sa aiba o sa-mi trimita. Atunci l-am intrebat daca macar mi-a dat o masina noua si-mi zice ^Vai, doamna, doar n-ati venit in targ de masini la niste samsari^ iar eu i-am raspuns ^Asa am crezut si eu prima data. Acum nu mai sunt asa de sigura^. Pana sa ne ducem a doua oara sa luam masina, am vorbit si cu directorul de vanzari de la firma, care ne-a asigurat ca stie despre ce e vorba si ca se va rezolva. Nu ne-a zis si in ce mod. Stiind ce-am vorbit cu agentul de vanzari am crezut ca a inteles ca vreau masina facuta in fabrica, nu aranjata de ei in service. Ma rog, acum asta s-a intamplat. Nici pana acum nu mi s-a explicat ce s-a intamplat, daca a fost o greaseala a agentului de vanzari sau e politica firmei de a-si insela clientii. Eu sunt convinsa ca am fost inselati cu intentie si cu buna stiinta (probabil si-au zis ca daca tine smecheria e ok, daca nu, vor vedea ce vor face). Masina imi place si asa, nu-ti dai seama ca e Coltul cel nou sa cel vechi decat dupa cum e scris pe hayon. Dar tot voi ramane cu ideea ca s-a umblat la ea, tot timpul voi avea senzatia ca ceva nu merge bine....stiti cum e. In rest, ce sa va zic, mi-a placut foarte mult oferta Mitsubishi, garantia, servicii de asistenta pan-europeana etc. Pacat de marca, ca o strica dealerul.
Va rog, daca stie cineva daca intr-adevar noul Colt are doar un facelift sau are si modificari structurale sau de motorizare. Si daca ma poate sfatui cineva cum verific daca motorul e cel din specificatii , adica 1.3. (ca acum nu-l mai cred pe agentul de vanzari si vreau sa verific eu personal). Am ridicat capota dar nu scrie nimic ca sa ma lamureasca.
Daca citeste pe forum cineva de la MCar Distribution il rog sa dea o explicatie in legatura cu aceasta. Oricum, povestea aceasta o s-o postez pe toate forumurile de masini ca si invatatura pentru altii ce-si vor lua masina.
Cristi86127
Tare povestea, ce pot sa zic, pacat ca nu au fost sinceri de la bun inceput, bine ca s-a rezolvat pana pe final.

Diferentele intre CZ3 SAM si CZ3 cu facelift SAM nu sunt mari, practic varianta cu facelift a suferit urmatoarele schimbari:
- faruri, stopuri fumurii
- eleron
- alte jante
- nu sunt sigur de luneta si geamuri laterale spate fumurii
- MASC - controlul stabilitatii dar parca e optional
- parca ceva imbunatatiri la interior, praguri

Oricum motorul, cutia de viteze, caroseria, sistemul de franare, directie sunt identice.
Eu am tot 1.5 SAM si am senzorul de ploaie si lumini.

In principiu aia e masina, insa era bine sa nu se fi umblat la ea, eu as fi luat-o asa cum era si ceream un discount egal ca valoare cu totalul diferentelor intre componentele modificate la varianta cu facelift + valoarea MASC, eleron...la cat costa le faceai o bucurie imensa.

Astia sunt dealerii din RO...pacat de marcile care le reprezinta...

Felicitari pentru alegere, masina e extraordinara.

Bafta!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.