Legenda vie: EVO |
This topic is about Legenda vie: EVO, the author, bsarbu, wrote about: Jeff, in ce bani te-a dus toata distractia ? Ai prins preturile cu taxele micsorate ? Ma bate si pe mine gandul sa fac un upgrade de la Eclipse la Evo ... To read more just scroll down
Legenda vie: EVO |
Jun 17 2007, 11:25 AM
Post
#21
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 18-January 05 From: Bucuresti Member No.: 38.746 |
Daca poti, spune-mi si mie un calcul si ce ai primit in banii dati, in cat timp a venit masina, de unde ai luat-o etc. Poate mai sunt si altii interesati, 10x. |
|
|
Jun 17 2007, 03:28 PM
Post
#22
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 196 Joined: 11-July 06 From: Brasov (Brasov) Member No.: 82.105 |
-------------------- dati click pe www-ul asta de mai jos :lol: |
|
|
Jun 17 2007, 11:43 PM
Post
#23
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 18-January 05 From: Bucuresti Member No.: 38.746 |
Arata foarte bine... si nici masina nu este mai prejos . Vad ca sunt din showroom-ul Casa Auto, cu un 350D, well-done. Eu as fi "imbracat-o" pe tipa in lenjerie neagra, dar este OK si asa.
De fapt, un EVO negru ar fi interesant, dar ramane de vazut daca imi raspunde cineva cum este cu preturile. |
|
|
Jun 18 2007, 08:01 AM
Post
#24
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 196 Joined: 11-July 06 From: Brasov (Brasov) Member No.: 82.105 |
ca si info: tipa de la reprezentanta mi-a zis ca anul asta s-a vandut un singur Lancer Evo in Brasov daca il vrei, poate rezolvi o reducere - ca sunt deschisi la orice -------------------- dati click pe www-ul asta de mai jos :lol: |
|
|
Aug 15 2007, 10:47 AM
Post
#25
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
Stiu destule despre Evo IX si mai stiu si ca e greu pentru un profan (a se citi sofer normal nu pilot de curse) sa departajeze ca performanta cele doua rivale: Evo si STI. E mai degraba o chestiune de gust si din cite mi-am dat eu seama e si o chestiune de pret. Sint aici ca sa verific... 1. Cit a costat Evo-ul CIP? 2. Inainte sa-l cumperi, ai avut posibilitatea sa faci un test drive la dealer? 3. Pe la ce turatie simti ca se scoala motorul din pat? Ma gindesc ca 2 litri turbo care scot 280 cp si 400 NM ar avea nevoie de ceva ture ca sa treaca peste turbo lag... In rest: Traiasca supercar-urile clasei muncitoare! -------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Aug 15 2007, 10:54 AM
Post
#26
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 18-January 05 From: Bucuresti Member No.: 38.746 |
Hai salut,
Inca nu m-am hotarat ce si cum o sa fac, mai ales ca dupa ultimele teste mi s-a parut ca nu imi doresc sa ajung pilot de curse, sau, mai rau, o cruce pe marginea din dreapta a drumului. In fine, ramane de vazut, dar ca sa-ti raspund la intrebari: 1. Sub 33.000+TVA nu cred ca il scoti in acest moment 2. Da, cu soferul lor si apoi direct eu la volan, insa a fost destul de scurt. Daca ar fi dupa mine, un test drive ar trebui sa dureze cateva ore. 3. La 3400-3500, deja trebuie sa fii atent sa nu-i lovesti pe cei din fata . Problema cu aceste masini este ca, in principiu, sunt rele si urate. Iar Subaru, mie mi se pare urat raaau Asta fara legatura cu performantele. Evident, daca am avea bani, ne-am lua toti SL-uri. |
|
|
Aug 15 2007, 05:26 PM
Post
#27
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
Mersi de lamuriri!
SL n-as lua (n-am inca 50 de ani). Evo X va fi interesant dar cu adevarat interesant ramine evo 360 FQ. Care, evident, nu se vinde in patria zimbrului. Mie imi par si evo si sti urite dar prefer sti pentru ca nu vrea sa ascunda ca e o bestie. EVO are un styling mai discret, parca ar avea un complex de inferioritate. EVO in schimb cam bate STI pe circuit de ceva vreme (electronica superioara). Ce nu-mi place la evo (tare) e ca au ramas calati pe motoare de 2 litri turbo in loc sa treaca si ei la 2.5l. Stiu ca se pot scoate sute de cai din orice cutie de chibrituri daca ai turbo suflante de marimea rotilor de tractor dar problema e intotdeauna turbo lag-ul. La 2.5l e mult mai putin. Un Forester XT cu ECU resoftat dezvolta 405 NM la 2500 ture. E doar gratie cilindreei. -------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Aug 15 2007, 06:46 PM
Post
#28
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
cei de la prodrive au dezvoltat un sistem antilag si chiar l-au montat pe jucaria ce se numea P1 recomand documentare pe tema . lag ce tinde spre zero exista !
-------------------- |
|
|
Aug 15 2007, 06:48 PM
Post
#29
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
Exista. Motorul de 3 litri, 6 cilindrii in linie dual turbo de pe BMW 335ci dezvolta 400 NM de la 1500 de ture pina la 5000. Asta-i sfirsitul absolut al turbo lag-ului.
Pe de alta parte dezvolta 'doar' 300 cp. In urma unui tuning oarecare ar putea dezvolta mult mai mult cuplu si cai dar s-ar pierde caracteristica asta de cuplu de la turatii foarte mici... -------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Aug 20 2007, 03:55 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Ioan, fii bine venit - fara comparatie, pe care sa o folosesti ca punt de reper nu poti sa stabilesti un lucru...
In privinta motorului...aici e toata subtilitatea si placerea - oricine poate scoate cateva sute de cai dintr-un monstru de 6 - 7 litri, nici nu e greu cam asta e standardul din ziua de azi in privinta puterii litrice. Acum sa scoti 280 Cp din 2 litri, adica 140 CP/litru este alta mancare de peste.... Asta in conditiile in care garantezi functionarea 100000 km, ca asa e usor - faci un monstru de 1000 CP si-l utilizezi cateva ore/sute de kilometri. Si ce-ai obtinut? In privinta turbolag-ului - solutia este sistem dual - turbocompresor si compresor mecanic, sau mai bine sistem biturbo plus compresor mecanic... |
|
|
Aug 21 2007, 05:27 PM
Post
#31
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
Salut Bogdan.
Nu voiam sa aberez pe tema cp vs cilindree. Stiu si eu ca se poate scoate oricit si dintr-o cutie de chibrituri daca turbina e destul de mare. De exemplu, Mitsu vindea in UK (poate si in alte parti) un Evo IX care scotea 400cp. N-a avut mare succes pentru ca avea un turbo lag f mare, si prin urmare, era dificil de condus in viata cotidiana. In schimb FQ360 a avut un mare succes. Iarasi, acelasi motor si M acorda aceeasi garantie ca si la celelalte modele. Am vazut pe net motor de 2.0l de Subaru tunerizat la 700 AWHP... Ma rog, nu ma fascineaza tuningul la limita. Lag-ul se scoate cu un compresor dar un compresor maninca din cuplul motor si asa mic la turatii mici si in plus adauga greutate masinii. Ori masa e f importanta la orice masina sport... Eu ziceam de motorul de la BM pentru ca e intr-adevara remarcabil prin liniaritatea cu care livreaza cuplul maxim incepind cu 1500 rpm. Fara compresor. -------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Sep 3 2007, 03:20 PM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Pai cine zice, Ioan, sa tii compresorul cuplat in permanenta?
Il tii cu sistem de cuplare, gen ambreiaj electric de A/C, realizat sa transmita puterea necesara compresorului... In functie de asta, plus o turbina cu geometrie variabila, si cu niste reglaje fine, din electronica, poti obtine un cuplu monstruos de la turatii mici dar si un raspuns liniar al motorului... |
|
|
Sep 11 2007, 05:15 PM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
Uite cat de viu e in poza/prezentarea asta...am visat vreo cateva minute cu ochii in monitor.
http://www.mitsubishicars.com/MMNA/jsp/evo...ex.do?loc=en-us -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Jun 20 2009, 11:17 PM
Post
#34
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-July 06 From: Timisoara Member No.: 82.075 |
Un scurt update: masina a crescut in performante, 580CP la motor si un timp de 11.4 secunde pe sfert de mila. Asta ca sa rusinez supercarurile
-------------------- Mitsubishi EVO IX
|
|
|
Jun 21 2009, 12:09 AM
Post
#35
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Jeff, felicitari.
Din cate stiu, ai una dintre cele mai rapide masini din tara pe 402 metri. Poti sa ne impartasesti din cunostintele si experienta ta, am deschis in sfarsit si noi o arie dedicata aici. Printre noi nu sunt foarte multi raceri, nici legali si vad ca nici "ilegali", dar potential ar exista. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jul 3 2009, 08:04 PM
Post
#36
|
|
JapaneseFreaks Group: Membri Posts: 2.345 Joined: 20-June 06 From: Bucuresti / Craiova Member No.: 80.350 |
Felicitari pentru munca depusa si pasiune, Jeff!
Mie tot EVO IX imi place mai mult decat X... -------------------- |
|
|
Oct 28 2009, 10:41 PM
Post
#37
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-July 06 From: Timisoara Member No.: 82.075 |
Mersi, si mie
-------------------- Mitsubishi EVO IX
|
|
|
Oct 28 2009, 11:08 PM
Post
#38
|
|
JapaneseFreaks Group: Membri Posts: 2.345 Joined: 20-June 06 From: Bucuresti / Craiova Member No.: 80.350 |
Ceva evenimente, lately? Participari la KOE?
-------------------- |
|
|
Dec 9 2009, 11:51 AM
Post
#39
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-July 06 From: Timisoara Member No.: 82.075 |
A fost ceva. M-am clasat onorabil, cu ambreiajul obosit si fara viteza a patra
-------------------- Mitsubishi EVO IX
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 03:18 AM |