IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Legenda vie: EVO

This topic is about Legenda vie: EVO, the author, bsarbu, wrote about: Jeff, in ce bani te-a dus toata distractia ? Ai prins preturile cu taxele micsorate ? Ma bate si pe mine gandul sa fac un upgrade de la Eclipse la Evo ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Legenda vie: EVO
bsarbu
post Jun 17 2007, 11:25 AM
Post #21


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 18-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 38.746



Jeff, in ce bani te-a dus toata distractia ? Ai prins preturile cu taxele micsorate ? Ma bate si pe mine gandul sa fac un upgrade de la Eclipse la Evo (pana la urma tot motor 4G63 este, cu "miiiici" diferente smile.gif

Daca poti, spune-mi si mie un calcul si ce ai primit in banii dati, in cat timp a venit masina, de unde ai luat-o etc. Poate mai sunt si altii interesati, 10x.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R o b e r t
post Jun 17 2007, 03:28 PM
Post #22


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 196
Joined: 11-July 06
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 82.105








--------------------

dati click pe www-ul asta de mai jos :lol:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bsarbu
post Jun 17 2007, 11:43 PM
Post #23


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 18-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 38.746



Arata foarte bine... si nici masina nu este mai prejos smile.gif. Vad ca sunt din showroom-ul Casa Auto, cu un 350D, well-done. Eu as fi "imbracat-o" pe tipa in lenjerie neagra, dar este OK si asa.

De fapt, un EVO negru ar fi interesant, dar ramane de vazut daca imi raspunde cineva cum este cu preturile.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R o b e r t
post Jun 18 2007, 08:01 AM
Post #24


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 196
Joined: 11-July 06
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 82.105



sunt cu un 350D, dar nu din showroom. a fost o expozitie Tiriac Auto si m-am dus si eu acolo... toate fetele erau imbracate asa. nu puteam sa ma duc sa-i spun sa se schimbe.
ca si info: tipa de la reprezentanta mi-a zis ca anul asta s-a vandut un singur Lancer Evo in Brasov blush.gif daca il vrei, poate rezolvi o reducere - ca sunt deschisi la orice


--------------------

dati click pe www-ul asta de mai jos :lol:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post Aug 15 2007, 10:47 AM
Post #25


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



Salut baieti. Aici un fan Subaru - deh, trebuie sa fie si din astia pe lume smile.gif

Stiu destule despre Evo IX si mai stiu si ca e greu pentru un profan (a se citi sofer normal nu pilot de curse) sa departajeze ca performanta cele doua rivale: Evo si STI. E mai degraba o chestiune de gust si din cite mi-am dat eu seama e si o chestiune de pret. Sint aici ca sa verific...

1. Cit a costat Evo-ul CIP?
2. Inainte sa-l cumperi, ai avut posibilitatea sa faci un test drive la dealer?
3. Pe la ce turatie simti ca se scoala motorul din pat? Ma gindesc ca 2 litri turbo care scot 280 cp si 400 NM ar avea nevoie de ceva ture ca sa treaca peste turbo lag...

In rest: Traiasca supercar-urile clasei muncitoare! smile.gif


--------------------
Forester 2007 2.5 XT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bsarbu
post Aug 15 2007, 10:54 AM
Post #26


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 18-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 38.746



Hai salut,

Inca nu m-am hotarat ce si cum o sa fac, mai ales ca dupa ultimele teste mi s-a parut ca nu imi doresc sa ajung pilot de curse, sau, mai rau, o cruce pe marginea din dreapta a drumului. In fine, ramane de vazut, dar ca sa-ti raspund la intrebari:

1. Sub 33.000+TVA nu cred ca il scoti in acest moment
2. Da, cu soferul lor si apoi direct eu la volan, insa a fost destul de scurt. Daca ar fi dupa mine, un test drive ar trebui sa dureze cateva ore.
3. La 3400-3500, deja trebuie sa fii atent sa nu-i lovesti pe cei din fata smile.gif.

Problema cu aceste masini este ca, in principiu, sunt rele si urate. Iar Subaru, mie mi se pare urat raaau smile.gif Asta fara legatura cu performantele. Evident, daca am avea bani, ne-am lua toti SL-uri.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post Aug 15 2007, 05:26 PM
Post #27


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



Mersi de lamuriri!

SL n-as lua (n-am inca 50 de ani). Evo X va fi interesant dar cu adevarat interesant ramine evo 360 FQ. Care, evident, nu se vinde in patria zimbrului.

Mie imi par si evo si sti urite dar prefer sti pentru ca nu vrea sa ascunda ca e o bestie. EVO are un styling mai discret, parca ar avea un complex de inferioritate. EVO in schimb cam bate STI pe circuit de ceva vreme (electronica superioara).

Ce nu-mi place la evo (tare) e ca au ramas calati pe motoare de 2 litri turbo in loc sa treaca si ei la 2.5l. Stiu ca se pot scoate sute de cai din orice cutie de chibrituri daca ai turbo suflante de marimea rotilor de tractor dar problema e intotdeauna turbo lag-ul. La 2.5l e mult mai putin.

Un Forester XT cu ECU resoftat dezvolta 405 NM la 2500 ture. E doar gratie cilindreei.


--------------------
Forester 2007 2.5 XT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Aug 15 2007, 06:46 PM
Post #28


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



cei de la prodrive au dezvoltat un sistem antilag si chiar l-au montat pe jucaria ce se numea P1 smile.gif recomand documentare pe tema . lag ce tinde spre zero exista !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post Aug 15 2007, 06:48 PM
Post #29


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



Exista. Motorul de 3 litri, 6 cilindrii in linie dual turbo de pe BMW 335ci dezvolta 400 NM de la 1500 de ture pina la 5000. Asta-i sfirsitul absolut al turbo lag-ului.

Pe de alta parte dezvolta 'doar' 300 cp. In urma unui tuning oarecare ar putea dezvolta mult mai mult cuplu si cai dar s-ar pierde caracteristica asta de cuplu de la turatii foarte mici...


--------------------
Forester 2007 2.5 XT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Aug 20 2007, 03:55 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Ioan, fii bine venit - fara comparatie, pe care sa o folosesti ca punt de reper nu poti sa stabilesti un lucru...
In privinta motorului...aici e toata subtilitatea si placerea - oricine poate scoate cateva sute de cai dintr-un monstru de 6 - 7 litri, nici nu e greu cam asta e standardul din ziua de azi in privinta puterii litrice. Acum sa scoti 280 Cp din 2 litri, adica 140 CP/litru este alta mancare de peste....
Asta in conditiile in care garantezi functionarea 100000 km, ca asa e usor - faci un monstru de 1000 CP si-l utilizezi cateva ore/sute de kilometri.
Si ce-ai obtinut?

In privinta turbolag-ului - solutia este sistem dual - turbocompresor si compresor mecanic, sau mai bine sistem biturbo plus compresor mecanic...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post Aug 21 2007, 05:27 PM
Post #31


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



Salut Bogdan.
Nu voiam sa aberez pe tema cp vs cilindree. Stiu si eu ca se poate scoate oricit si dintr-o cutie de chibrituri daca turbina e destul de mare.

De exemplu, Mitsu vindea in UK (poate si in alte parti) un Evo IX care scotea 400cp. N-a avut mare succes pentru ca avea un turbo lag f mare, si prin urmare, era dificil de condus in viata cotidiana.
In schimb FQ360 a avut un mare succes. Iarasi, acelasi motor si M acorda aceeasi garantie ca si la celelalte modele. blink.gif

Am vazut pe net motor de 2.0l de Subaru tunerizat la 700 AWHP... Ma rog, nu ma fascineaza tuningul la limita.

Lag-ul se scoate cu un compresor dar un compresor maninca din cuplul motor si asa mic la turatii mici si in plus adauga greutate masinii. Ori masa e f importanta la orice masina sport...

Eu ziceam de motorul de la BM pentru ca e intr-adevara remarcabil prin liniaritatea cu care livreaza cuplul maxim incepind cu 1500 rpm. Fara compresor.


--------------------
Forester 2007 2.5 XT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Sep 3 2007, 03:20 PM
Post #32


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Pai cine zice, Ioan, sa tii compresorul cuplat in permanenta? blink.gif blink.gif

Il tii cu sistem de cuplare, gen ambreiaj electric de A/C, realizat sa transmita puterea necesara compresorului... In functie de asta, plus o turbina cu geometrie variabila, si cu niste reglaje fine, din electronica, poti obtine un cuplu monstruos de la turatii mici dar si un raspuns liniar al motorului...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Sep 11 2007, 05:15 PM
Post #33


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



Uite cat de viu e in poza/prezentarea asta...am visat vreo cateva minute cu ochii in monitor. biggrin.gif

http://www.mitsubishicars.com/MMNA/jsp/evo...ex.do?loc=en-us


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jeff
post Jun 20 2009, 11:17 PM
Post #34


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-July 06
From: Timisoara
Member No.: 82.075



Un scurt update: masina a crescut in performante, 580CP la motor si un timp de 11.4 secunde pe sfert de mila. Asta ca sa rusinez supercarurile smile.gif


--------------------
Mitsubishi EVO IX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jun 21 2009, 12:09 AM
Post #35


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Jeff, felicitari.

Din cate stiu, ai una dintre cele mai rapide masini din tara pe 402 metri. Poti sa ne impartasesti din cunostintele si experienta ta, am deschis in sfarsit si noi o arie dedicata aici. Printre noi nu sunt foarte multi raceri, nici legali si vad ca nici "ilegali", dar potential ar exista. biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
StefanVVTi
post Jul 3 2009, 08:04 PM
Post #36


JapaneseFreaks
******

Group: Membri
Posts: 2.345
Joined: 20-June 06
From: Bucuresti / Craiova
Member No.: 80.350



Felicitari pentru munca depusa si pasiune, Jeff!
Mie tot EVO IX imi place mai mult decat X... thumbsup.gif


--------------------
2008 Toyota Yaris 1.4 D-4D Luna
2006 Toyota Corolla 1.6 VVTi SOL

QUOTE (_Constantin_ @ Jun 23 2009, 10:36 AM) *
...nu vrei ca cea mai importanta parte a masinii sa fie facuta de 2 albanezi drogati intr-un depozit din Bulgaria.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jeff
post Oct 28 2009, 10:41 PM
Post #37


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-July 06
From: Timisoara
Member No.: 82.075



Mersi, si mie thumbsup.gif


--------------------
Mitsubishi EVO IX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
StefanVVTi
post Oct 28 2009, 11:08 PM
Post #38


JapaneseFreaks
******

Group: Membri
Posts: 2.345
Joined: 20-June 06
From: Bucuresti / Craiova
Member No.: 80.350



Ceva evenimente, lately? Participari la KOE? biggrin.gif


--------------------
2008 Toyota Yaris 1.4 D-4D Luna
2006 Toyota Corolla 1.6 VVTi SOL

QUOTE (_Constantin_ @ Jun 23 2009, 10:36 AM) *
...nu vrei ca cea mai importanta parte a masinii sa fie facuta de 2 albanezi drogati intr-un depozit din Bulgaria.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jeff
post Dec 9 2009, 11:51 AM
Post #39


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-July 06
From: Timisoara
Member No.: 82.075



A fost ceva. M-am clasat onorabil, cu ambreiajul obosit si fara viteza a patra biggrin.gif


--------------------
Mitsubishi EVO IX
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th May 2024 - 03:18 AM