IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

mercedes cobra

This topic is about mercedes cobra, the author, Nazareno Gabrielli, wrote about: Cobrele astea nu prea au fost facute pentru viteza si mai ales demaraje rapide. Sunt grele si asta se vede.... In schimb sunt niste masini excelente. ... To read more just scroll down

4 Pages V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> mercedes cobra
Nazareno Gabriel...
post Mar 4 2005, 04:12 PM
Post #21


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 470
Joined: 29-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 33.451



Cobrele astea nu prea au fost facute pentru viteza si mai ales demaraje rapide. Sunt grele si asta se vede....
In schimb sunt niste masini excelente. Capodopera celor de la Mercedes....

Recomand mai bine inlocuirea motorului decat schimbarea cutiei. Merge un motor de pe urmatoarea generatie de E.

Voi vorbtitzi de motorul diesel de 3000?

Va intreb, caci stiam ca cel mai mare motor pe benzina pe Cobre este cel de 230, care are peste 100 de cp.


--------------------
Kadett fun...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paun-3
post Mar 4 2005, 06:50 PM
Post #22


novice
**

Group: Membri
Posts: 48
Joined: 25-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.478



pe cobre cel mai mare motor pe benzina a fost 2800 dohc 185cp.
pt Bota37694:
la masina ta daca diferentiarul este original are raport 3.46. daca-i pui cutie cu 5 trepte de benzina v-a trebui sa-i pui si diferentiar cu raport 3.69(este folosit pe cobrele cu motor de 2400D) pt a putea merge corect. cu diferentiarul de 3.46 demarajul este greoi, ca si cum a-i folosi a 2-a pt a demara de pe loc.cit despre costurile unei schimbari de cutie nu stiu sa-ti raspund deoarece nu mai sunt la curent cu preturile pieselor de cobre care se imputineaza pe zi ce trece si incet vor deveni amintiri.
referitor la cardan, partea scurta dinspre cutie se modifica datorita lungimii mai mari a cutiei cu 5 trepte. se mai schimba si tijele de la selector, chiar si selectorul, pt ca mersul inapoi nu v-a mai fi linga a 1-a.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bota37694
post Mar 18 2005, 03:19 PM
Post #23


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 28-December 04
From: Reghin (Mures)
Member No.: 37.687



Care stie ceva despre ABS-ul de pe Cobre? Este din prima generatie, si cum functioneaza? Am citit undeva ca ABS-ul a aparut in 1978.
Eu am ABS pe Cobra mea, repet din 1981, si ma intriga comportamentul franei si al pedalei. Pedala de frana nu este tare, am mai condus Cobra fara ABS, adica apasai un pic si deja era tare. Am condus si un Logan cu ABS, si acolo tot asa apesi un pic si prinde deja. Deci la mine pedala de frana are o cursa progresiva si abia la sf ei devine tare. Am aerisit frana incepand de la modulul de ABS pana la roti. Oare am ceva probleme?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gociu75
post Jun 6 2005, 04:38 PM
Post #24


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 177
Joined: 1-June 04
From: Galati
Member No.: 26.767



motorul de pe w124 nu cred ca merge pus pe w123. Am incercat sa pun unul de 3000 cm3 diesel de pe o cobra, pe un w124 si nu merge. Nu se potrivesc. Alta arhitectura la motor, alte puncte de fixare...
Asa ca nu cred ca ar merge nici de pe w124 pe w123.
In alta ordine de idei, aveti idee cat ar costa un motor de 2500 diesel de w124, eventual de 3000?
Ca am unul de 2000 si e cam mititel..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bota37694
post Jul 24 2005, 12:00 AM
Post #25


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 28-December 04
From: Reghin (Mures)
Member No.: 37.687



Intre-timp am vandut Mercedesul, acum am Opel Astra G 2.0DTI. Problema la frana era ca unul din pistonasele etrierului de pe dreapta fata era blocat, iar celalalt pistonas indoia discul pana il apasa pe pistonasul blocat(etrierele au cate doua pistonase). Drept urmare discul s-a si rupt. Dupa remedierea problemelor frana a devenit mai buna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru-stefan...
post Aug 19 2005, 05:14 PM
Post #26


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 18-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.539



Salutare frati de Cobritze....am lasta forumul asta sa moara?Pacat....se pot pune si bazele unui club de Cobre(scuze pentru gradina zoologica...dar asa sunt cunoscute masinile in Romania....nush cati sofer iau auzit de W123 sau W115).Eu sunt posesorul unei Cobre din 1980,un 300D care trebuia sa intre curand in reparatie.Ce masina va iesi de acolo....vedem.Eu zic ca va iesi treaba super.Sfaturi pentru reparatii motor sau caroserie?Astept sugestii.


Traiasca Mertzu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea53641
post Aug 20 2005, 06:52 AM
Post #27


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 19-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.634



Recent am cumparat si eu un 300TD dupa ce mi-am scos peri albi cu un VW Golf II. Dupa vreo 5000Km cu amandoua pot spune ca o Cobra este intradevar "altavista" la aceeasi bani. Singurele probleme ar fi consumul mai mare, demarajul (n-as califica masina asta ca masina de oras) si vechimea. Ca motorul inca toarce ca un ceas elvetian la 281000Km fara sa consume ulei (Golf-ul imi lua 1l/400Km de nici nu mai trebuia sa ii fac schimbul).

Acum sa va spun problemele pe care le am cu ea: prima este o infiltratie de apa din compartimentul motor (are o fisura in caroserie in partea stanga, sub compartimentul arcului de la capota). Daca ati mai intalnit aceasta problema sau aveti idee care este cea mai buna modalitate de izolare (silicon, spray) va rog sa imi spuneti. In rest caroseria este fara rugina si in stare f. buna dar problema asta este destul de enervanta mai ales pe ploile astea. Daca exista un service auto/tinichigerie care se poate ocupa de asa ceva intr-un mod profesional as aprecia o adresa si o estimare de pret.

A doua problema este cu trepidatiile/pompa de injectie. M-am saturat sa ma faca de ras prietenii mei cu Renault Fuego pe diesel. Am intrebat si se zice ca sunt de la injectoare infundate/pompa de injectie uzata. Stiti cumva ce aditivi pot folosi sau unde pot merge pt. curatarea lor? In rest masina merge f. bine dar la relanti se poate mult mai bine...

Cam atat deomcadata. In rest va doresc cat mai multi Km in Mercedes-urile voastre si numai bine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru-stefan...
post Aug 22 2005, 06:49 AM
Post #28


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 18-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.539



MIRCEA;daca se aude un zgomot in timpul functionarii la turatii joase(ralanti) si zgomotul seamana cu un "cloncanit",atunci suntde vina injectoarele(trebuie tarate-daca se mai poate).Daca motorul are mici intreruperi,nu merge chiar continuu,atunci ai belea cu pompa de injectie(galopeaza).Eu la a mea de exemplu,asa am luat-o,deci nu am nici un merit in problema asta,nici nu stii ca te afli in diesel la ralanti(tata are un W124 BENZINA,deci am termen de comparatie).Numa' bine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian47392
post Aug 22 2005, 05:48 PM
Post #29


sofer
***

Group: Membri
Posts: 99
Joined: 21-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.385



Mergi degraba la un pompagiu sa-ti centricubeze pompa de injectie si schimba duzele. E pacat sa omorori tampoane motor -cutie cu vibratiile astea din ralanti. Nu zic cit de nasol smuceste de echipajul mobil al motorului. Au inceput sa apara pe piata si elementi de pompa de calitate.


--------------------
the engine is out of order
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea53641
post Aug 24 2005, 08:38 AM
Post #30


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 19-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.634



Singura problema care a mai ramas este un meserias bun de Mercedes Diesel in Bucuresti. Mai ales ca, fiind masina cumparata recent, am nevoie de o verificare/evaluare profesionista de la cap la coada.

Ca sunt destui care mai mult strica decat rezolva. Voi ati descoperit vreunul macar decent?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian47392
post Aug 24 2005, 06:57 PM
Post #31


sofer
***

Group: Membri
Posts: 99
Joined: 21-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.385



Cind am avut probleme de pompe am trimis clientii la turcul ala din Filaret dar are limitele lui si mai face si golanii, sare peste cal la preturi,
Daca vrei un pompagiu cinstit si bun intreaba de Ovtavian in Colentina, pe agregatelor. Toate problemele de pompe si injectoare le rezolv acolo, e un om credincios, nu minte nu insala.
Sa nu aud ca asta e reclama, dau doar o informatie, zic eu de valoare.


--------------------
the engine is out of order
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian47392
post Aug 24 2005, 06:58 PM
Post #32


sofer
***

Group: Membri
Posts: 99
Joined: 21-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.385



Cind am avut probleme de pompe am trimis clientii la turcul ala din Filaret dar are limitele lui si mai face si golanii, sare peste cal la preturi,
Daca vrei un pompagiu cinstit si bun intreaba de Ovtavian in Colentina, pe agregatelor. Toate problemele de pompe si injectoare le rezolv acolo, e un om credincios, nu minte nu insala.
Sa nu aud ca asta e reclama, dau doar o informatie, zic eu de valoare.


--------------------
the engine is out of order
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea53641
post Aug 30 2005, 07:57 PM
Post #33


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 19-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.634



Apropo, stie cineva care este viteza optima (de croaziera) pentru Mercedes-urile cu motor diesel de 3000cmc?

Cineva mi-a spus ca viteza optima este pe undeva prin zona care este pozitionata la ora 12 pe cadranul viteometrului dar s-ar putea sa fie doar o legenda.

Masina mea (un 300TD Combi) se pare ca merge cel mai bine intre 95-110Km/h. Atunci aluneca frumos pe sosea si zgomotul motorului este cel mai redus. La voi cum este? :scratchchin:


--------------------
Pontiac Trans Sport SE / GM 3.1 V6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru-stefan...
post Aug 31 2005, 06:45 PM
Post #34


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 18-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.539



Viteza optima de croaziera pentru orice masina este in jurul vitezei maxime indicate in cartea tehnica a masinii (+sau - 10 km/h).La aceasta viteza se obtine cel mai scazut consum (viteza economica).Eu,sincer sa fiu,nu prea aplic chestia asta.Am o cobra tot cu motor de 3000 cmc si la drum intins merg cu ea in jur de 100km/h.Nici consumul nu ma sperie si mai ai rezerva de putere suficienta pentru a iesi cu fata curata dintr-o situatie neplacuta(depasire periculoasa),tinamnd cont si de faptul ca o Cobra poate sa demareze in treapta a 3-a pana la 110 km/h.Totusi nu trebuie fortata inutil...eu am incercat de curiozitate si a mers...dar urla motorul intr-un hal fara de hal.Era turat rau.Trebuie tinut cont si de transmisie.....la ce turatii se comporta masina mai bine si in ce trepte de viteza.Hai drum bun si numa' bine la toti iubitorii de Cobre.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru-stefan...
post Aug 31 2005, 06:46 PM
Post #35


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 18-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.539



Scuze...am spus o prostie cat mine de mare...viteza optima e in jurul jumatatii vitezei maxime cu abaterile de rigoare.Scuze pentru greseala.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru-stefan...
post Aug 31 2005, 06:47 PM
Post #36


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 18-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.539



Scuze...am spus o prostie cat mine de mare...viteza optima e in jurul jumatatii vitezei maxime cu abaterile de rigoare.Scuze pentru greseala.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru-stefan...
post Sep 1 2005, 06:31 PM
Post #37


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 18-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.539



Salutari pentru toti iubitorii de Cobre.Din cate stiam eu masinile astea au un limitator de viteza sub pedala.Daca e asa....si il scot?A facut cineva chestia asta? (Cobra 300 D).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru-stefan...
post Sep 1 2005, 06:32 PM
Post #38


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 18-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.539



Salutari pentru toti iubitorii de Cobre.Din cate stiam eu masinile astea au un limitator de viteza sub pedala.Daca e asa....si il scot?A facut cineva chestia asta? (Cobra 300 D).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea53641
post Sep 9 2005, 10:17 AM
Post #39


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 19-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.634



Stii legea aia a lui Murphy - daca ceva functioneaza nu incerca sa il repari, asa ai toate sansele sa-l strici biggrin.gif

In alta ordine de idei - stie cineva unde putem gasi covorase de Mercedes Cobra noi sau in stare buna? Ale mele sunt destul de obosite si ma enerveaza ca nu pot folosi covorase clasice de la METRO sau alt magazin pt. ca nu se potrivesc (podeaua are o configuratie mai speciala care nu ma lasa sa pun orice pe jos).

Zilele astea vreau sa schimb si apa veche din radiator cu ceva mai ok. Are cineva idee care este procedura recomandata pentru asa ceva la tipul asta de masini?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan56859
post Sep 29 2005, 08:10 AM
Post #40


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 27-September 05
From: Satu Mare (Satu Mare)
Member No.: 56.852



Salut

Si au doresc sa schimb apa si sa punt antiger. Cum sa procedez? de unde trebuie sa las apa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 01:34 AM