Serviceul Mazda-Romcar |
This topic is about Serviceul Mazda-Romcar, the author, madalina, wrote about: Nu stiu cati posesori de Mazda mai sunt pe acest forum, dar eu sunt exasperata de serviceul Romcar. In afara de faptul ca preturile au devenit astrono ... To read more just scroll down
Serviceul Mazda-Romcar |
Jul 6 2004, 12:47 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
De vreo 8-9 luni astept un bec de proiector, la revizia trecuta mi-au stricat ambreiajul si nu au facut geometria decat dupa ce am facut scandal, frana de mana de un an ma rog de ei sa o verifice caci mi se pare ca nu mai tine cum tinea la inceput. Mai nou daca nu ai ford sau mazda nu ai voie sa intri in curtea lor. Nici macar daca vrei sa iti iei masina lasata la ei la revizie. Portarul astazi si-a permis chiar sa-mi spuna ca sunt nesimtita ca vreau sa intru cu o alta masina in curtea lor si nu o las la 500 de m de service. Mi-au schimbat sonda de combustibil si mi-au inlocuit-o tot cu una defecta, iar una buna imi aduc d-abia peste 2 luni. Am facut o reclamtie si nu m-a cautat nimeni. Revizia la 47.000 de km a costat 25.200.000 si s-au inlocuit: filtru polen, bec proiector, placute de frana fata si spate, filtru ulei, filtru aer, filtru motorina, 2L ulei si au folosit un curatator de frana. |
|
|
Jul 7 2004, 03:25 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
nasol, eu zic sa scrii la mazda europe si sa le spui de chestia asta, daca gasesti si alti proprietari mazda cu aceleasi probleme faceti o actiune comuna. in general costumer service la acest nivel va fi mai bun. nu cred ca vor schimba lucrurile radical dar va pot ajuta.
du-te aici: http://www.mazda-motor-europe.com/, click "about us" apoi " "contact us" -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jul 7 2004, 12:55 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Multumesc, Iulian, dar am facut deja plangere de ieri si la Mazda Europe si la Romcar in service si pe site. Astept raspunsul.
|
|
|
Jul 21 2004, 12:50 PM
Post
#4
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 20-July 04 From: Bucuresti Member No.: 29.537 |
Imi permit sa-ti sugerez sa incerci alt service, cum este service-ul INSCUT, care este service autorizat Mazda al noului dealer Mazda pentru Bucuresti Auto Maz Distribution. Garantat are preturi mai mici si servicii incomparabil mai bune, garantie si post garantie. Adresa serviceului este: Bd Preciziei nr 11, www.inscut.ro |
|
|
Jul 21 2004, 01:01 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
|
|
|
Jan 9 2005, 01:04 AM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
La 6 luni dupa ce am facut palnegerile si nu m-a cautat nimeni de la romcar, a citit cineva de la Tiriac aurto ce am scris aici pe site si m-a contactat sa ma intrebe ce nemultumiri am in legatura cu serviceul lor.
I-am scris, astept recatia. Deci, aomeni buni, aveti probleme cu un service? Nu va raspund la plangeri, faceti acest lucru public macar scriind pe forumuri (de preferat masini.ro :cheers: ) si poate se mai schimba ceva. daca nu le stricam imaginea, daca nu ii informam si pe altii ce magari sunt, nu se va schimba nimic. |
|
|
Feb 22 2005, 06:47 PM
Post
#7
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 22-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.956 |
total de acord cu observatiile tale re: service mazda - romcar. am fost acolo numai la prima revizie - obligatorie - si s-au purtat atat de urat incat am renuntat sa ma mai duc la alte revizii, obligatorii si ele pt. garantie !!!!
a doua experienta nefericita a venit atunci cand motorul s-a stricat din cauza unui defect de fabricatie - sunt eu convins, desi mazrom sustineau altceva.... am mers la service (fara prea multa tragere de inima) si am cerut inlocuirea a 2 supape (contracost, deoarece nu mai aveam garantie...) . mi-au raspuns ca nu pot face asta, deoarece ei recomanda inlocuirea motorului !!!! am zis no way si m-am dus la alt service, unde mi-au efectuat reparatia cu piese originale in cateva zile. in ceea ce priveste plangerea, i'm in. spune-mi ce trebuie sa fac. |
|
|
Feb 22 2005, 06:48 PM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 22-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.956 |
si poate ai vreo idee pt. problema mea - vezi sect. "financiar".
|
|
|
May 5 2005, 03:11 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Deoarece nu am fost multumita de sistemul de franare+alte chestii minuscule ce s-au dovedit a nu fi intemeiate la serviceul Inscut. Mi-au spus ca masina nu are nimic, cu exceptia bateriei ce era duse (normal tinand cont de faptul ca masina n-a fost pornita 2 saptamani pe ger in iarna, iar tatal meu lasa contactul pus ore in sir din greseala).
Am schimbat bateria si constatarea la frana de mana. Apoi m-au sunat sa-mi spuna ca Mazda Austria nu a aprobat schimbarea pe garantie a pieselor (mi s-a spus ca pierde lichid pe la o garnitura). Facand eu reclamatie in Austria am aflat ca Inscut nu este autorizat sa faca reparatii in garantie (are voie sa faca revizii si sa schimbe piese, dar in afara garantiei, mi s-au prezentat scuze pentru dezinformare, ok din partea lor) Apoi am fost contactata de importator, foarte amabil domnul respectiv, am dus masina la Romcar, au facut verificarile, nu a fost nevoie sa se schimbe nimic, doar s-a facut o curatare a franelor, o aerisire a lor si o geometrie. Testele pe banc au demonstrat ca frana nu functioneaza la pparametrii maximi, dar este in parametrii acceptati de producator si de RAR. Asa ca dupa un an am mai trecut pe la service-ul Romcar. Puncte bune: - te lasa sa intrii cu masina in curte, chiar daca e alta marca - au facturat exact cat s-a lucrat - la operatiunile platite - (o geometrie+aerisirea franelor 1.650.000 lei, TVA inclus) - reprezentantul importatorului a fost foarte amabil si a verificat personal masina -mi-au promis ca orice este acoperit de garantie nu voi plati si asa a fost, iar oferta lor a fost foarte generoasa tinand cont ca masina a iesit din garantie in martie 2005, dar am facut constatarea la Inscut inainte de expirarea garantiei. Puncte proaste: - sunt mecanici foarte amabili si macanici pentru care nu conteaza deloc cllientul Una peste alta, strict service-ul nu m-a impresionat, insa atitudinea importatorului a fost impresionanta. |
|
|
May 5 2005, 05:51 PM
Post
#10
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 22-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.892 |
QUOTE(madalina) Apoi m-au sunat sa-mi spuna ca Mazda Austria nu a aprobat schimbarea pe garantie a pieselor (mi s-a spus ca pierde lichid pe la o garnitura). Facand eu reclamatie in Austria am aflat ca Inscut nu este autorizat sa faca reparatii in garantie (are voie sa faca revizii si sa schimbe piese, dar in afara garantiei, mi s-au prezentat scuze pentru dezinformare, ok din partea lor)
Eu am cumparat masina de la AutoMaz , care lucreaza ca service cu InScut, banuiesc ca e service-ul lor , sau ma rog... daca InScut nu e autorizat sa faca lucrari in garantie asta ce inseamna ? ca voi fi trimis la Romcar pentru reparatii ? Esti sigura de informatia asta ? Ca Inscut nu au voie sa efectueze lucrari in garantie ? Deasemenea, atat cat timp masina e in garantie , pot sa o repar in orice service autorizat vreau eu ? Da-mi si mie un email de contact de la Mazda Austria te rog , asa, just in case :-) Multumesc anticipat |
|
|
May 5 2005, 05:57 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Stimata Domnisoara/Doamna Madalina,
Numele meu este Mihai Boangher si sunt Service Manager al INSCUT BUCURESTI S.A. Doresc sa incep prin a va prezenta scuze pentru eventualele neplaceri pricinuite de INSCUT in rezolvarea problemelor tehnice aparute in perioada de garantie la automobilul Dvs.,si pentru intarzierea cu care, din motive obiective,raspund mesajului Dvs. INSCUT S.A ESTE SERVICE AUTO AUTORIZAT R.A.R clasa I (reprezentanta auto)pentru marca MAZDA,autorizatie ce i-a fost acordata in baza AUTORIZARII PE MARCA MAZDA data de catre ROMCAR,importatorul si reprezentantul oficial al marcii MAZDA in Romania. La data cand faceti referinta (04.03.2005),ca de altfel si in prezent,INSCUT S.A se afla in audit de supraveghere din partea importatorului ROMCAR in ceeace priveste AUTORIZAREA LUCRARILOR DE GARANTIE cu DECONTARE prin producatorul MAZDA,acesta fiind singurul motiv pentru care vi s-a recomandat rezolvarea reparatiei pe cheltiala Dvs.La acel moment INSCUT NU ERA AUTORIZAT sa decida incadrarea disfuctiei "frana de parcare spate stanga" in categoria GARANTIE PRODUCATOR,cum dealtfel nu este nici acum deoarece auditul de supraveghere nu este incheiat. Sitatia creata de acest incident NU NE ONOREAZA,motiv pentru care ne cerem din nou scuze in numele INSCUT dar si al ROMCAR si al producatorului MAZDA,avand totodata certitudinea ca veti fi contactata de colegii nostri de la ROMCAR si,impreuna va vom rezolva convenabil pentru Dumneavoastra problema tehnica ivita,convingandu-va si pe aceasta cale sa ramaneti un client fidel al marcii MAZDA. Cu stima, Mihai Boangher Eu am intrat pe site-ul www.mazda.at, la Kontakt am scris plangerea mea si in 3 zile am primit raspunsul in engleza (asa am si scris eu plangerea). |
|
|
May 5 2005, 06:04 PM
Post
#12
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 22-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.892 |
Merci mult Madalina . Sper sa rezolve in curand si la ei si sa pot repara eventualele probleme ale garantiei la ei .
In afara de acest fapt cu garantia , care service ti s-a parut mai pro , adica , dotari , mecanici , etc. Romcar sau Inscut ? -------------------- Mazda 6 136CP Diesel
|
|
|
May 5 2005, 06:14 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Dotari: Romcar, mecanici: aproximativ la fel, bunavointa din partea mecanicilor: Inscut.
|
|
|
May 8 2005, 01:28 AM
Post
#14
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 22-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.892 |
Am incheiat de curand un contract de leasing pentru o Mazda 6 prin Automaz . Am ales acest dealer dat fiind faptul ca auzisem tot felul de lucruri despre Romcar , care mai de care mai defaimatoare . Ca orice om , ascult dar nu dau cu piatra decat in momentul in care ma conving.
Ce s-a intamplat de fapt . Intreband dealerul despre data de livrare mi s-a spus 10 zile . au trecut cele 10 zile si livrarea trebuia sa aiba loc vineri . Cand ajung vineri imi arata masina , chipurile o pregateau de livrare, dupa care un respectabil de mecanic in salopeta vine si se urca in ea ca un nesimtit si mai tranteste si usa ... Unde te duci cu masina mea zic ? faci glume proaste ? si abia asteptam sa-i sar un pic la gat ... dar pana sa mai zic eu una mecanicul ia masina si o duce la loc in parc, ca sa ma intorc luni la livrare ca nu se mai face vineri ca nu e spalata masina si asa i-ar fi spus lui seful sa procedeze ... Concluzia ... asigurati-va ca nu aveti nici o treaba cu oamenii astia . Masina e ok si dealerul e ok , dar importatorul e de KKT . Acum m-am convins si eu cat sunt de nesimtiti , nu au urma de bun simt fata de clienti si se poarta execrabil ... o sa vad luni daca primesc macar un rand de scuze pentru incident , oricum o sa-i reclam mai sus ... Ca sa mai dau un exemplu de cat de seriosi sunt, cand am contactat prima oara un dealer Mazda a fost Romcar (BDT de fapt , dar tot astia sunt) . Tipul de-acolo , aparent foarte dragut , ma suna de 10 ori pe zi pana sa fac drive-test-ul , ca nu e nevoie sa ma duc la ei , ca vine el la mine , etc... dupa ce a vazut el ca eu trebuie sa imi vand masina intai ca sa platesc avansul la M6 , nu numai ca nu mi-a mai dat nici un telefon , ci nici macar nu-mi mai raspundea la telefoane . Asta sa nu mai zic ca m-a mintit cu pretul de manopera de la Romcar , unde el zicea ca e 12 E / h maopera si cu multe multe altele ... In concluzie , evitati Romcar ... poate facem si un club anti Romcar :minigun: -------------------- Mazda 6 136CP Diesel
|
|
|
Jul 5 2006, 06:46 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 639 Joined: 4-July 06 From: Bucuresti Member No.: 81.585 |
QUOTE(razvan29544) Problema ta cu service-ul Romcar este foarte des intalnita printre posesorii de autoturisme Mazda.
Imi permit sa-ti sugerez sa incerci alt service, cum este service-ul INSCUT, care este service autorizat Mazda al noului dealer Mazda pentru Bucuresti Auto Maz Distribution. Garantat are preturi mai mici si servicii incomparabil mai bune, garantie si post garantie. Adresa serviceului este: Bd Preciziei nr 11, www.inscut.ro Razvanel, nu e frumos ce faci... |
|
|
Jul 5 2006, 07:10 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
Da-i sanatos...
Totusi de ce spui asta?.. Ai vreo legatura cu mag...ii?!? -------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Jul 11 2006, 11:37 AM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 639 Joined: 4-July 06 From: Bucuresti Member No.: 81.585 |
...nu stiu cum sa raspund... poti considera ca a luat un cartonas galben.
Am citit cu mare atentie ce s-a scris aici si in mare parte dezamagirile si of-urile sunt indreptatite si nu fac altceva decat sa confirme faptul ca partea de aftersales este cea mai delicata in relatia cu un client. Parerea mea este ca atunci cand te adresezi unui service, in mod normal nu ai de ce sa vorbesti cu mecanicul, intrega responsabilitate a lucrarii este a receptionerului (daca exista), el trebuie sa preia de la tine intrega lista de probleme pe care consideri ca le ai si sa le rezolve cu eficienta si amabilitate. In niciun caz nu e treba mecanicului sa fie amabil cu tine, sa-ti zambesca frumos in timp ce polisheza o aripa sau demonteaza o roata. -------------------- boom-boom
|
|
|
Jul 12 2006, 08:10 AM
Post
#18
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 15-November 05 From: Focsani Member No.: 60.988 |
Si totusi traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul...parerea mea este ca inca se merge pe principiul - cunosti mecaniul...ai masina bine pusa la punct....stiu..tu in mod normal nu ai ce cauta in service..dar atata timp cat mecanicul are 600 RON pe luna..il doare fix in p*** de masina ta...o face sa fie facuta...si acolo tre' sa intervii tu ca proprietar de masina straina ce esti ...
-------------------- mazda6 hatch, pacific blue, 2.0 diesel 136 HP
MB Sprinter pick-up, orange, 2.3 benzina, 140 HP |
|
|
Jul 12 2006, 08:59 AM
Post
#19
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
QUOTE(Razvan81592) ...nu stiu cum sa raspund... poti considera ca a luat un cartonas galben.
Am citit cu mare atentie ce s-a scris aici si in mare parte dezamagirile si of-urile sunt indreptatite si nu fac altceva decat sa confirme faptul ca partea de aftersales este cea mai delicata in relatia cu un client. Parerea mea este ca atunci cand te adresezi unui service, in mod normal nu ai de ce sa vorbesti cu mecanicul, intrega responsabilitate a lucrarii este a receptionerului (daca exista), el trebuie sa preia de la tine intrega lista de probleme pe care consideri ca le ai si sa le rezolve cu eficienta si amabilitate. In niciun caz nu e treba mecanicului sa fie amabil cu tine, sa-ti zambesca frumos in timp ce polisheza o aripa sau demonteaza o roata. nu stiu cum altfel sa-ti spun, dar daca asta este parerea oficiala a lui Romcar atunci au ei cartonas rosu. cum poti afirma ca "nu e treaba mecanicului sa fie amabil cu tine" ?!?!? e chiar si treaba femeii de servici, daca exista una in cladire cand intra clientul. orice client are dreptul la servicii de calitate superioara. iar daca clientul ajunge face-to-face sa discute cu mecanicul, ala macar din bun simt trebuie sa se comporte civilizat, sa raspunda la toate intrebarile, chiar daca de multe ori clientul habar nu are de tehnologie auto. daca asta numiti voi orientare spre nevoile clientilor mi se face greata. si la propriu si la figurat. cand vor scapa importatorii de senzatia ca pot fraieri consumatorii prin servicii pre vanzare calitative ca apoi sa le serveasca o portie de aroganta si nesimtire in cele de post vanzare ?? -------------------- |
|
|
Jul 12 2006, 10:04 AM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 639 Joined: 4-July 06 From: Bucuresti Member No.: 81.585 |
mda...
In cele ce urmeaza o sa scriu multe dar am rugamintea daca se poate ca textul sa fie perceput ca un intreg. Nu imi plac afirmatiile punctuale si definitive. Mai intai - SC Romcar SRL este importatorul Ford pentru Romania, SC Romcar Motors SRL este dealerul Ford care efectueaza service si pentru autovehiculele Mazda vandute de catre SC Mazrom Motors SRL. Personal imi desfasor activitatea la ultima dintre firme si nu exprim (inca) o opinie oficila a firmei si daca o sa o fac, nu o sa se intample pe un form, asta e clar. A da, si pentru moment singurii autorizati sa aduca oficial Mazda in Romania suntm noi, Mazrom Motors. Acest lucru vine si cu o mare responsabilitate si te asigur ca facem tot posibilul sa rezolvam absolut toate problelmele in limitele noastre tehnice si financiare, indiferent despre ce firma discutam. In problema cu mecanicul incercam sa lamuresc o perceptie mioritica: "stiu eu un mecanic bun" care ar trebui sa se transforme in "stiu eu un receptioner bun". Atat! Nimic mai mult. Din acest punct de vedere cred ca ezeQel a inteles mai bine decat tine la ce ma refer. Personalul care deserveste un service este dintr-un anumit punct de vedere impartit in doua: cel care are contact direct cu clientul si cel care nu. Pentru prima categorie toate lucrurile pe care ti le doresti tu sunt obligatorii pentru ceilalti-nu. Cam asa se intampla in orice domeniu. Daca femeia de servici nu ti-a spus unde e Dl. Mateias, mecanicul, nu poti sa te superi pe ea. Intreaba la receptie. "Clientul nostru e stapanul nostru" e o ligusire obraznica pe care nu o mai crede nimeni. "Clientul nostru este partenerul nostru pentru care facem tot posibilul sa fie multumit" ar trebui sa fie mult mai aproape de adevar. Prerea mea este ca ambele parti implicate mai au de lucru la atitudine, respect si asa cum spui tu bunavointa. Sa fie clar: daca cumperi un serviciu, in orice institutie, nu insemna ca cel care te serveste este servitorul tau si ii poti vorbi oricum. Importatorii astia sunt niste idoti, tampitzi, cretini, isi baga p***, sunt nepriceputi samd. Nu am facut decat sa citez din afirmatiile absolut obraznice ale celor care au considerat ca au probleme in relatia cu service-ul (Romcar Motors, Inscut, BDT sau oricare altul). Pe de alta parte aceleasi persoane pretind respect si bunavointa, zambet pe buze si disponibilitate. Cred ca e in regula sa iti exprimi parerile liber dar de aici si pana vehementa e distanta lunga. Sper sa-ti fi trecut figura cu greata. Ti-as mai scrie dar nu mai am timp...sorry -------------------- boom-boom
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 07:12 AM |