Reclame nesimtite, ...sau lipsa crasa de imaginatie... |
This topic is about Reclame nesimtite, the author, Rebel, wrote about: In ultimul timp, pe continentul american, prezentarea unui produs prin murdarirea ori denigrarea concurentei a ajuns la forma de arta . Sunt vadit der ... To read more just scroll down
Reclame nesimtite, ...sau lipsa crasa de imaginatie... |
Jan 15 2011, 07:06 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Sunt vadit deranjat de reclamele mincinoase, denigratoare si al caror continut plin de aroganta sau lipsa de bun simt este debordant. Sunt dealtfel scarbit sa constat cata lipsa de imaginatie au unii, care nu este doar evidenta ci si de-a dreptul jenanta. Pe mine personal ma deranjeaza cum anumite firme isi permit sa se compare cu anumiti constructori sacri in domeniu si mai ales de felul in care o fac. Probabil ca ii doare undeva de reactia mea, dar pe aceasta cale le fac cunoscut ca in cazul meu nu numai ca le ignor produsul dar chiar respectiva reclama contribuie destul de eficient la hranirea acestei repulsii. Iata cateva: Yep, If you are an ignorant, you will fall for it! Hyundai, you are obsessed with BMW. Please grow up and compair yourself with your direct competitors. Ohh... Mercedes design... inspiring isn't it? Good joke! This post has been edited by Rebel: Jan 15 2011, 09:21 AM -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Jan 15 2011, 10:19 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Hyundai aveau si una la SUV-uri in care o comparau cu Range Rover.
Nici mie nu mi se pare OK sa foloseasca comparatiile cu concurenta in reclame, insa nu au "murdarit" concurenta. Nu spune ca bmw sucks, spune doar ca Hyundai e mai fain. Stiu, pt tine e acelasi lucru Cum Hyundai sucks, si Hyundai > BMW -> BMW sucks -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jan 15 2011, 05:40 PM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 242 Joined: 17-June 09 From: Sud-Est Member No.: 120.238 |
-------------------- Pe'un picior de plai.. let's get high
|
|
|
Jan 15 2011, 05:46 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
-------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Jan 15 2011, 05:56 PM
Post
#5
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
Niciodata unul care-si permite un seria 5 nu-si va cumpara o sonata... Niciodata nu o sa aleg audi la acelasi pret cu un bmw sau mercedes. Pur si simplu nu e de acolo, tot masina poporului(vw) e in spatele imaginii de "lux". Nu zic ca e o masina rea, dar e overpriced. Pur si simplu la aceeasi bani as lua BMW oricand(iar cand o sa trec de 60 ani, mercedes). Lexus, desi are in spate toyota, mi se pare mult mai bine definit ca marca si ofera mai multe ca audi(cel putin in ochii mei). This post has been edited by DRAGOS: Jan 15 2011, 05:58 PM -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Jan 15 2011, 06:15 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Dragos, ai intrat intr-un seria 1 sa-l compari cu interiorul de la un A3 ? dar intr-un A4 comparativ cu interiorul unui seria 3 ? da, e adevarat, bmw-ul va fi mai rapid pe circuit, dar strict ca si interior bmw-urile sunt "overpriced" comparativ cu Audi. Adica eu inteleg chestia ca "suntem sportivi, suntem spartani, punem 2 benzi care par a fi aluminiu (sau daca cumperi model entry level primesti doar plasticul gol cu locul marcat unde ar trebui sa vina banda de aluminiu) daca vrei sa vezi si altceva marca banu' si baga navigatie ca altfel noi nu avem numai leduri portocalii pe stoc"... dar serios, urca-te intr-un seria 1 care nu e incarcat cu juma' de lista de optionale... E... trist... nu e trist comparativ cu civicul tau ozn-istic si nu ar trebui sa fie luat ca termen de comparatie... e trist comparativ cu un golf. Ahhh... ca Seria 1 matura pe jos cu golful si A3-ul pe circuit... sunt convins, dar la fel de tare matura pe jos si cu B-class. Audi e fix acolo la capitolul premium ca si bmw, mercedes sau lexus... doar ca e diferit... si da, intr-adevar e intr-o mica criza de identitate.
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jan 15 2011, 06:50 PM
Post
#7
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
am ajuns la bmw vs mercedes vs audi...ne mutam pe topicul respectiv?
Eu nu gandesc asa. Nu prea vad de ce as cumpara seria 1 chel sau A3 chel, deci nu am de ce sa le compar. In loc de seria 1 chel am luat cvic full. La aceeasi bani primeam un 116d cu geamuri manuale spate, sau un A3 1.6 mpi, 102cp, no thanx. Deci daca e sa le comparam, disucutam de masini cu preturi de noi de +30-35k ddp. Bmw arata la exterior mult peste audi, parere personala. La dinamica sta mult mai bine, la motoare diesel sta mai bine, la benzina sunt pe acolo. La interior...in echiparea de care vorbesc eu imi place mai mult bmw, audi e un vw overpriced, in S3 m-am simtit exact ca si in G6 GTI, care e cu vreo 13 mii mai ieftin. Discut de diesel desi nu sunt deloc fan tractorina, ba dimpotriva, dar trebuie sa recunosc ca pentru nevoile mele ca urmatoare masina se potriveste mult mai bine un diesel bun de 2l+chiptuning, decat un benzinar turbo. BMW are 2l 184cp mai nou. Eu am mers cu motorul "vechi", cu"doar" 177cp, resoftat la ~210cp. Yummy! Mai mult decat bag acum in combustibil nu prea as vrea sa dau, desi poate imi permit, dar sunt alte lucruri mai importante de facut. -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Jan 15 2011, 08:46 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Pai aici nu discutam despre ce vrei tu sa-ti iei... ca si eu zic ca pentru tine cel mai bine ar fi un BMW 320d alpina dar e mult mai scump decat raliartul ala asa ca nu l-am bagat in discutie. Eu ziceam doar ca audi e la fel de premium ca bmw, mercedes sau lexus. In general la aceasi categorie si pret similar bmw e cel mai rapid (daca nu pe 0-100 macar pe circuit), audi e pe locul 2 iar mercedes pe locul 3-4... asta nu inseamna ca bmw e cel mai premium si mercedes e cel mai putin premium. Ca daca gandim asa atunci mitsubishi lancer ralliartul este culmea premiumnessului (mama ce cuvant am inventat).
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jan 15 2011, 08:48 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
right.... deci daca incepeti sa discutati care isi face banii si care nu, Hyundai ii spulbera si pe BMW, si pe Audi, si pe Mercedes. Masinile premium au alte calitati, si se adreseaza altui target, nu celor care cauta maximul de masina pentru minimul de cheltuiala.
Honda iar nu e un exemplu prea grozav, e infernal de scumpa fata de ce ofera. Rezultatul e ca in Europa e in cadere libera in vanzari in ultimii 2 ani, la acelasi nivel cu Chevrolet care acum cativa ani se numea Daewoo, si mult in urma Daciei si mai sus-mentionatului Hyundai... De fapt, si daca discutam de motoare, acei ingrozitori de la Hyundai n-ar sta chiar rau. Au si ei un 2L benzina de 275CP (cine da mai bine?) si un 2L diesel de 184CP, ca si BMW... This post has been edited by James Kilowatt: Jan 15 2011, 08:53 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jan 16 2011, 12:17 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Honda iar nu e un exemplu prea grozav, e infernal de scumpa fata de ce ofera. Ma uit pe statisticile de fiabilitate, la gradul de multumire al clientilor si vad ca Honda e printre cei mai buni. Unde mai pui ca, de exemplu in cazul lui Accord, raportul calitate/pret/dotari este mai bun decat la Seria 3, A4 si mai ales Clasa C. Si vorbim totusi de o masina premium. Referitor la ce spuneti voi de BMW, Mercedes si Audi, daca e sa fim off topic si sa ne-o luam, hai ca ma bag si eu. In ultimii 10 ani Audi a crescut foarte mult in privinta calitatii. Nu vad care e problema daca, de exemplu TDI scrie si pe Fox si pe A8 atata timp cat masina este buna. Faptul ca Audi este considerat de unii un VW mai scump mi se pare o aberatie. In acest moment Audi este referinta calitatii (mai ales daca ne referim la calitatea interioarelor) si nu o spun numai eu. Si o intrebare: daca Audi e un VW mai scump, cum se face ca cei care sunt multumiti de Audi sunt (mult) mai multi decat cei multumiti de VW? Pentru ca, cel putin teoretic, vorbim cam de aceleasi masini. -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Jan 16 2011, 12:31 AM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Laurentiu, care ar fi explicatia ta pentru faftul ca vanzarile Honda scad? Referitor la calitatea Audi, sa stii ca am vazut cateva statistici de fiabilitate ingrijoratoare pentru ei.
|
|
|
Jan 16 2011, 12:43 AM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Doua motive imi vin acum in minte: faptul ca actualele modele au ceva vechime (Accord are vreo 7 ani, Civic vreo 6-exceptie face Jazz-si sunt uzate moral), nu au venit cu motoare noi in ultimii ani, concurenta care evident sta mai bine la capitoulul asta + un marketing agresiv facut de concurenta.
Da-mi un link, ceva despre Audi ca sincer sa fiu nu stiu sa fie cum zici tu. -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Jan 16 2011, 12:49 AM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
|
|
|
Jan 16 2011, 01:39 AM
Post
#14
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
Laurentiu, accordul actual face 3 ani de la lansare anul asta, si dupa parerea mea este un best-buy. Raportul dotari/motor/fiabililitate/pret este imbatabil. Honda nu face parte din clasa premium, btw, oricat ar incerca ei sa atace segmentul asta.
Si da, audi este un vw mai scump. Nu compara golf cu A8 ca n-are sens, desi si acolo gasim anumite butoane identice. Nu, compar masinai din clase similare. Mi se falfaie de tehnologia de pe A4, daca arata si se simte ca un passat cu 20k mai ieftin. A4 B8 macar puncteaza la tehnologie, ca are o platforma speciala pentru el, pana la A4 B7, vw si audi faceau masini identice, ba chiar era de preferat passat-ul pt ca era mai spatios. Audi mai are de mancat mult pana sa ajunga la nivelul confortului unui mercedes sau la nivelul sportivitatii unui bmw. Incearca sa le faca pe amandoua in acelasi timp si le face prost. Mi se falfaie ca RS4 e aproape la fel de rapid ca M3 ca circuit, nu se simte la fel. Am condus destule audi, mai vechi sau mai noi. Sunt masini ok daca ar costa cu 30-35% mai putin. Vrei sa-ti enumar problemele pe care le are un prieten cu A6 2007 3.0 tdi quattro, pret de nou >70k euro ? ma plangeam de masina mea...e mic copil. This post has been edited by DRAGOS: Jan 16 2011, 01:41 AM -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Jan 16 2011, 01:44 AM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Hmm, interesant. Ma asteptam la un cu totul alt clasament. Ar mai fi un lucru interesant e precizat, ca BMW, MB si Audi sunt oarecum la acelasi nivel in top si asa sunt de cativa ani. Asta inseamna ca mereu sunt pe faza ce fac ceilalti. Cred ca asta face ca intre cei 3 sa fie cea mai acerba concurenta din intreaga industrie auto.
Ma bucur insa ca masina mea preferata de clasa mica este inca in top dupa mai bine de 6 ani de productie(Colt). -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Jan 16 2011, 02:02 AM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Pentru faptul ca functia Edit s-a dezactvat foarte repede si nu am avut timp sa modific mesajul, rog ca cel anterior sa fie sters. Multumesc!
Dragos, asta cu stiu un prieten care are nu stiu ce probleme... Gandest-te ca acum vreo 7-8 ani Mercedes a avut mari probleme cu franele la Casa E si SL si niciodata nu au recunoscut. Pe de alta parte pune problema si altfel: raporteaza numarul problemelor aparute la numarul de masini vandute (mai ales intr-o tara) si vei vedea ca totusi e mai trist ce ai patit tu cu Honda. Apropo de Accord, eu cred ca e mai degraba un facelift la modelul anterior, nicidecum un model nou. Un caz similar este la Peugeot 307/308, acelasi marketing. Nu sunt un sustinator al marcii Audi, insa ii apreiezi pentru cum au crescut in ultimi zece ani. O alta chestie, de care recunosc ca nu sunt foarte sigur, este ca Audi foloseste alte materiale (metale) in constructia masinilor. De aici ar rezulta si o fiabilitate ceva mai buna. In plus, desi furnizorii de piese sunt aceiasi, calitatea pieselor difera. Plus materiale din interior net superioare lui VW, de aici rezulta pretul mai mare la Audi. Repet, e o ipoteza de care nu sunt sigur. Asta am uzit-o de la niste mecanici. Lucian, interesant topul. Ma asteptam la un cu totul alt clasament. Ar mai fi un lucru interesant e precizat, ca BMW, MB si Audi sunt oarecum la acelasi nivel in top si asa sunt de cativa ani. Asta inseamna ca mereu sunt pe faza ce fac ceilalti doi. Cred ca asta face ca intre cei 3 sa fie cea mai acerba concurenta din intreaga industrie auto. Ma bucur insa ca masina mea preferata de clasa mica este inca in top dupa mai bine de 6 ani de productie(Colt). -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Jan 16 2011, 02:37 AM
Post
#17
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
Ok, era doar un exemplu. reformulez. stiu mai multe persoane cu audi-uri mai noi sau mai vechi cu o carca de probleme, dintre cele mai diverse. Exemplul asta era cel mai relevant pentru ca e o masina foarte scumpa, luata de noua.
Man, nu cred ca ai vazut ambele accorduri si nu te-ai urcat in ele, altfel nu stiu cum poate parea un facelift o masina cu platforma total noua, cu 15cm mai lata, cu 10 mai lunga si cu un interior care n-are aboslut nicio treaba cu cel vechi. Singurul unde seamana este din profil, dar cea noua a crescut vizibil. In rest n-au nicio legatura unul cu altul... This post has been edited by DRAGOS: Jan 16 2011, 02:37 AM -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Jan 16 2011, 10:04 AM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
hai sa punctez si eu cateva lucruri ca sa o lamurim mai bine.
Am un Accord dar e american, e Coupe si e lung al dracului ca depaseste in lungime berline cu pretentii. Masina e buna dar atentia la detaliu poate fi mai buna. Dintre japoneze este singura firma pe care o agreez. Am avut si o Acura pana acum ceva ani si a fost ok pana a inceput sa ceara ba una , ba alta, si i-am facut vant. Nu a fost o sportiva innascuta dar avea un comportament rutier superior la tot ceea ce imi permiteam la vremea aia. Accordul pe care il detin este modelul precedent dar imi place mai mult ca cel nou (iarasi vorbesc de cel american). Materialele folosite sunt NET superioare modelului actual care are mai multa putere dar pe care, ca sa il tina pe la aceeasi marja de pret au redus din calitatea restului masinii; nu tu stopuri cu led-uri, nu tu piele peste tot, nu acelasi material pe bord, etc. Accordul este o masina foarte buna, si din ce se zice, una dintre cele care in fapt nu a aproape nici o problema. Asa se zice, a mea e ca si noua, nu am prea multi km dar deja am avut probleme cu incalzirea. Ma rog, trec peste, nu este un capat de tara si s-a rezolvat. dar problema a fost si aia la nici 3000 de km. In ceea ce priveste termenul de premium, il accept daca nu face referire catre luxury. Ca luxury nu este, asa cum Acura s- cheapuit rau de tot si numa luxury nu mai sunt. Unul dintre motivele pt care nu am luat Acura cand am luat Honda- oricat de bizar ar suna- a fost acela ca trimul era din plastic pe cand la Honda e aluminiu pur peste tot (la Accordul meu) . La Audi. Este o masina care imi place dar dupa cum se stie nu as lua- o in detrimentul unui BMW. Cu tot sistemul lor Quattro ( pe care l- am vazut ca nu e invicibil asa cum nici unul nu este), parca "nu- i acolo" cand o compar cu BMW. Din punctul meu de vedere BMW intruneste toate calitatile pe care eu le cer unei masini si personal vorbind , este cea cu ca ma contopesc ca sofer. Dar asta sunt eu, altii au alte cerinte, alte perceptii. Audi este o masina deosebita, buna si cu o tehnologie de varf, are targetul ei. Acum ne uitam la o alta masina si luam in considerare si Audi dar asteptam x1. Insa exact asa cum a spus si Dragos, la preturi Audi sare calul, iar din punctul meu de vedere il sare bine, anumite mpdele fiind din punctul meu de vedere cam irealiste daca iau in calcul ca la aceeasi bani ma pot uita lejer la BMW sau Mercedes. Stiu ca pentru Halba interiorul BMW este mai spartan dar culmea mie mi place foarte mult, il consider extrem de lizibil si logic dar asta sunt eu (nu ca cel de Audi nu ar fi desi imi pare putin cam aglomerat), insa la aceeasi bani daca iau un BMW fara panoramic roof nu ma deranjeaza ca stiu ca din punct de vedere dinamic este superioara. Referitor la Audi si fiabilitatea lor, vecinul meu de casa este managerul general al unui dealership si mi- a confirmat ca au si ei problemele lor. Din discutiile noastre la tuns iarba sau gradinarit am inteles clar ca Audi se confrunta cu oarece probleme de fiabilitate ce sunt destul de ingrijoratoare. -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Jan 16 2011, 11:16 AM
Post
#19
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
@Dragos
Poate in Ro o fi Accordul un best buy... la mine insa pretul de catalog la 2.2dizal cat de cat dotat e 33k€. @Laurentiu Civic era in topul ADAC penultima in 2008, asa ca nici fiabilitatea legendara nu se mai vede. Ca sa dai 24k€ pe o compacta care in afara de un design foarte bun (si estetic si spatiul oferit) nu mai ofera altceva, e cam mult. Asta nu se contrazice cu topul lui Laurentiu, ala e pe toti ultimii 10 ani, nu pe modelul asta. In cadere libera in Europa sunt dupa parerea mea datorita faptului ca nu au un diesel competitiv, si n-au o masina de oras dizal. Batalia mare e la masini de oras, ia jazz are handicapul lipsei de dizal. Daca ma intrebi pe mine dizalu' de oras n-are nici un sens, insa publicul asta vrea si asta cumpara. Iar 2.2 e taxat ca naiba. Pe mine la triada germana ma enerveaza faptul ca variantele entry-level sunt sinistre ca echipare. Sa zicem ca vreau o germana de 30k.... am A4TSI, 320i si C180. La banii astia intra varianta entry-level de "masina premium." Leduri nu stiu care are... insa scaune incalzite n-are niciuna (la merc nici nu sunt disponibile in spate nici in optiuni) alarma n-are niciuna, oglinzi incalzite n-are nicuna (da-o p.. masii, asta e serie pe Daewoo de 10 ani), mercedes n-are nici reglajul electric. scaun cu reglaj electric n-are niciuna, iar reglaj manual complet n-are niciuna (ba lipseste pe inaltime, ba lombar), oglinda antiorbire n-are niciuna faruri adaptative n-are niciuna Deci eu unu' pot trai fara masina "full", pot trai fara leduri si fara multe gadgeturi, insa oglinzi incalzite mi se pare un minim necesar, iar scaune incalzite sunt un minim pentru a numi o masina "premium". Probabil daca nu erau obligati, nu puneau nici stergatoare de parbriz. This post has been edited by James Kilowatt: Jan 16 2011, 11:37 AM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jan 16 2011, 02:02 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Pe mine la triada germana ma enerveaza faptul ca variantele entry-level sunt sinistre ca echipare. Sa zicem ca vreau o germana de 30k.... am A4TSI, 320i si C180. La banii astia intra varianta entry-level de "masina premium." Leduri nu stiu care are... insa scaune incalzite n-are niciuna (la merc nici nu sunt disponibile in spate nici in optiuni) alarma n-are niciuna, oglinzi incalzite n-are nicuna (da-o p.. masii, asta e serie pe Daewoo de 10 ani), mercedes n-are nici reglajul electric. scaun cu reglaj electric n-are niciuna, iar reglaj manual complet n-are niciuna (ba lipseste pe inaltime, ba lombar), oglinda antiorbire n-are niciuna faruri adaptative n-are niciuna Eu nu cred ca lucrul asta e intamplator. Ideea e sa nu ai o alternativa in nici o privinta la celelalte doua si cine are un marketing mai bun... pardon, papagal" mai bun, acela sa aiba vanzari mai mari. Cred ca nici unul dintre cei 3 nu face un pas fara sa se uite macar o data in cealalta ograda. -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 05:26 PM |