IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Intrebari pt proprietari masini mici???

This topic is about Intrebari pt proprietari masini mici???, the author, BRAC, wrote about: Pentru Polo 2004,1.4 100cp,33500km: 1. Doua revizii , in jur de 110euro respectiv 120euro. 2. -Greieras deasupra volanului in bord, remediabil; -Geamu ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Intrebari pt proprietari masini mici???
BRAC
post Mar 27 2006, 03:54 PM
Post #21


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 388
Joined: 19-January 06
From: BT
Member No.: 65.872



Pentru Polo 2004,1.4 100cp,33500km:
1. Doua revizii , in jur de 110euro respectiv 120euro.
2. -Greieras deasupra volanului in bord, remediabil;
-Geamul stanga fata pe functia comfort-inchis nu functioneaza, se deschide si cand apas pe buton si cand trag.(functie comfort- la o apasare sau tragere(ridicare) mai lunga a butonului geamul se inchide sau se deschide total)
-La o spalare,vara trecuta, s-a aprins in bord indicatorul gaze evacuare(sonda lambda)probabil din cauza presiunii jetului de apa.Dupa cativa km parcursi cu motorul mai turat s-a stins.
-La spalare cu presiune ridicata garnitura hayonului nu etanseizeaza perfect si mai apar picaturi de apa in scobitura de dupa cheder.
-Am incercat ,iarna aceasta, sa fac o intoarcere cu frana de mana si s-a blocat ESP-ul. Am oprit 10 minute si s-a deblocat. blush.gif
3. Desi,se recomanda benzina de 98, eu am pus numai 95 si nu mi-a facut nici o problema. In oras 7,5-8,5, in afara 6,5-7,5. Se poate si mai putin dar nu m-a interesat.
4. Mici concluzii personale:
-consum rezonabil
-tinuta de drum, stabilitatea sunt de referinta pentru clasa din care face parte(mai ales daca are ESP)
-finisajele sunt bune
-am mers cu 185-190(vit.max.constructiva),dar dupa 170-175 apar mici vibratii semn ca sasiul isi atinge limitele. O viteza de 130-140 este excelenta si nici nu oboseste soferul.
- facand o mica comparatie intre Polo si Fabia as spune ca Polo este varianta mai matura a Fabiei cu un spatiu interior sensibil mai bun,finisaje mai bune,insonorizare mai buna ...etc., fara sa neg in vreun fel calitatile modelului ceh.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Mar 27 2006, 05:56 PM
Post #22


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



@ Maff:

Am mers eu cu Citroen C3 1.6i, este puternic si silentios, dar eu am avut o impresie personala nefavorabila la adresa stabilitatii masinii in curbe. Mai precis, am avut o senzatie foarte accentuata de nesiguranta, desi masina avea ESP si nu s-a declansat. Este vorba doar de impresia pe care ti-o lasa masina ingusta, inalta si cu scaunul foarte sus.
Polo este o oferta de clasa, desi mie pesonal imi cam repugna VW si politica lor de platforme comune. blush.gif
Nissan Micra poate fi o alegere? nu prea stiu cat costa, sincer. Stiu doar ca imparte platforma cu Clio 3... biggrin.gif
Fordul Fiesta facelift este frumusel si are 4 ani garantie.
In fine, ideea este ca aproape toti producatorii ofera masini de clasa mica incadrate in pretul nostru. Poate o lista de modele preferate din partea autorului topicului ne-ar mai scoate din ceata, nu? smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maff
post Mar 27 2006, 05:59 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.261
Joined: 3-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.944



Mda, cred ca ar fi de ajutor cateva pareri din partea autorului topicului.
As fi vrut sa incerc dieselul de 1.6 110cp, care a aparut de relativ putin timp in oferta de la noi.


--------------------
Hyundai Accent 1.5Crdi VGT 110cp
I am but a fool, and have never claimed otherwise
Expect less than a fool, and you shall be satisfied
Expect but a fool, and you should be gratified
Expect more than a fool, and you are but a fool yourself
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Mar 27 2006, 06:03 PM
Post #24


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



QUOTE(Maff)
As fi vrut sa incerc dieselul de 1.6 110cp, care a aparut de relativ putin timp in oferta de la noi.


Am condus eu Focus si 307 cu motorul cu pricina. Este puternic si silentios, mi-a placut dar nu este sportiv. Oricum, nu te faci de ras cu el in trafic, si consumul este bun. Din ce spun "specialistii", ar fi cam cel mai modern motor din grupa lui de putere.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai70503
post Mar 28 2006, 11:57 AM
Post #25


novice
**

Group: Membri
Posts: 28
Joined: 11-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.496



tudor a scris:"Am condus eu Focus si 307 ", si nu e cam mare diferenta intre ford si masinile frantuzesti?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Mar 28 2006, 12:34 PM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



QUOTE(Tudor57991)
QUOTE(Maff)
As fi vrut sa incerc dieselul de 1.6 110cp, care a aparut de relativ putin timp in oferta de la noi.


Am condus eu Focus si 307 cu motorul cu pricina. Este puternic si silentios, mi-a placut dar nu este sportiv. Oricum, nu te faci de ras cu el in trafic, si consumul este bun. Din ce spun "specialistii", ar fi cam cel mai modern motor din grupa lui de putere.


nu e sportiv pt ca nu se simte efectul de turbo. e un motor care o construit pt condus relaxat la turatii mici. e foarte confortabil de conus in oras. daca mergi cu un golf 4 de 110 cai efectul turbo e prezent si da impresia ca e mai nervos


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai63349
post Mar 28 2006, 02:00 PM
Post #27


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 476
Joined: 12-December 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 63.342



QUOTE(mihai70503)
da, scuza-ma din coreea de sud, oricum sunt departe de toyota si lexus, subaru, mazda, nissan, mitsubishi, nici nu mai vorbim de masinile germane.


Eu am avut un Hyundai Sonata. L-am comparat in 2000 si l-am vandut in 2005. Am facut 180000 km, fara nici o problema. Motorul: o bijuterie V6 din aluminiu, 24 supape. O masinia f. eleganta, de care am fost f. multumit.

@mihai70503

Cand te-au angajat cei de la Renault, ti-ai scris singur C.V.-ul?


--------------------
Subaru Outback black sportshift 165 CP

_______________________________________

"Prostul - daca nu-i fudul, parca nu e prost destul"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Mar 28 2006, 02:18 PM
Post #28


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



QUOTE(mihai70503)
tudor a scris:"Am condus eu Focus si 307 ", si nu e cam mare diferenta intre ford si masinile frantuzesti?


iti raspund, dar as avea pretentia sa te mentii in limitele bunului simt si sa nu te apuci sa dai cu noroi in cei care au alta parere decat tine. smile.gif

Acum, ca am lamurit asta, iti spun cu mana pe inima ca 307 este mai silentios si are amortizarea mai adaptata drumurilor noastre. iti precizez ca aceleasi impresii le-a avut si proprietarul Focusului, care a fost si el in 307 cu mine. Focus-ul are o directie super, este mai sportiv dpdv al tinutei pe sosea.
Sincer, am inclinat spre 307. blush.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robert
post Mar 28 2006, 02:27 PM
Post #29


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 377
Joined: 30-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 36.557



Si parerea mea este ca 307-ele este peste Focus. E mai silentios, mai spatios, mai elegant si mai putin "plasticos" la interior. Focus are in schimb sasiul mai rigid, tinuta de drum este mai sportiva. Personal 307 mi se pare reusit si la exterior.


--------------------
Passat 1.9 TDI 130CP 2005
Passat 2.0 TDI 140CP 2006
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Centaurus
post Mar 28 2006, 03:28 PM
Post #30


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 104
Joined: 24-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.274



Nu stiu daca 307 este peste focus,dar ca design (atat exterior cat si interior) sta mai bine, in schimb focusul are o tinuta de drum mai buna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Mar 28 2006, 03:39 PM
Post #31


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Vedeti voi, eu am o alta idee despre ceea ce inseamna tinuta de drum. Nu imi trebuie o masina cu care sa abordez curbele in stil F1. Daca fac asta, o fac doar din placere si pe durata scurta de timp. Adica, mai precis, cand "ma apuca"... :angel:
In schimb, imi trebuie o masina care sa filtreze eficient micile denivelari, sa nu ma zgaltaie ca pe sacul de cartofi. imi trebuie confort. Asta nu inseamna ca 307 are o tinuta de drum de barca americana. Nici pe departe, chiar. Este destul de ferm, are o tinuta sigura in curbe.
Ideea de spoertiv, chiar extrem, este insuflata in subconstientul nostre de "specialistii" de la revistele auto, care depuncteaza in teste tinuta de drum confortabila in favoarea celei sportive. De parca ar fi tot timpul pe circuitele de viteza.
Prefer o masina care imbina cat mai bine aceste 2 calitati. Din cate stiu eu, Golful este, ca amortizare, referinta clasei, si apoi vine 307. Atentie, nu m-am referit nici o clipa la fiabilitatea modelelor despre care am vorbit. smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Mar 28 2006, 04:30 PM
Post #32


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
In schimb, imi trebuie o masina care sa filtreze eficient micile denivelari, sa nu ma zgaltaie ca pe sacul de cartofi. imi trebuie confort. Asta nu inseamna ca 307 are o tinuta de drum de barca americana. Nici pe departe, chiar. Este destul de ferm, are o tinuta sigura in curbe.
Ideea de spoertiv, chiar extrem, este insuflata in subconstientul nostre de "specialistii" de la revistele auto, care depuncteaza in teste tinuta de drum confortabila in favoarea celei sportive. De parca ar fi tot timpul pe circuitele de viteza.


Mhm... stii ceva... si eu as prefera o masina care sa filtreze eficient micile denivelari... dar sincer pana acum nu am gasit nici o masina care sa faca asta. Nici Renault, nici Dacia, nici ML-ul maicamii, nici Sharanul (care are suspensii destul de moi), nici opelul, nici citroen, nici vre-o alta masina... oricum simti denivelarile, unele masini te zdrangane mai tare, altele se leagana, altele vibreaza... dar fiecare iti produce un discomfort (mai mare sau mai mic)...

Mie mi se pare incorecta afirmatia: "suspensii moi = filtreaza mai bine gropile"... nu... nimic nu filtreaza gropile si denivelarile... (sau poate sunt eu prea pretentios)... e adevarat ca unele te lovesc mai tare si altele mai incet... dar lovitura tot exista... asa ca eu prefer masinile cu suspensie tare (nu neaparat sport, sau exagerata, dar oricum sa fie ferma)... Nu de altceva dar astfel masina imi da mult mai multe informatii despre drum... efectiv "simt" drumul prin intermediul volanului si al masinii.

Stiti ce amortizeaza in schimb gropile mici ? Rotile mari... cu cat mai mari cu atat mai bine... pe A3 am jante de 17" si desi incerc sa evit toate gropile (tocmai din aceasta cauza) unele gropi mici peste care trece nu le resimt deloc in habitaclu...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Mar 28 2006, 05:35 PM
Post #33


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Pai Halba, nu am zis ca vreau barca. smile.gif 307-le nu este o masina cu suspensii moi, dar nu este ca Focus-ul, asta am zis. (si sustin in continuare) Din comparatia dintre cele 2, am tras concluzia ca 307 este mai confortabil si Focus este mai dur si mai orientat spre performanta dinamica. Oricum, chiar daca toate masinile simt gropile sau denivelarile drumului, nu poti compara un Ferrari cu un Lincoln, nu? Sunt extreme ambele, dar intre ele se gasesc aproape toate masinile. Orientarea mea este catre confort + sportivitate, dar in ordinea asta. Sportiv conduc poate 10% din timp, in rest apreciez calitatea amortizarii. Calitate insemnand eficienta, silentiozitate.
Poate vreau sa-mi iau o cafea sau un suc pe drum, de ce sa le verse masina pe mine? biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nicu71722
post Mar 29 2006, 09:02 AM
Post #34


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 16
Joined: 24-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 71.715



Bai scz de intarziere. Am auzit si eu de la diversi proprietari de Renault ca nu sunt chiar asa de bune. Dar noul model costa 12 500 DDP. Ce masina se mai gaseste la banii astia??? S-ar putea sa iau ca prima masina un POLO din 2001 1.4 75 CP pe la vreo 60.000 km. Merge bine, stabil, demaraj bun, consumul nu stiu exact cred ca max 8 L in oras. Singura chestie care ma nemultumeste este ca a fost de curand in revizie care a costat 550 euro... Au schimbat discurile de pe fata acestea fiind f uzate... Stiti vreun motiv pt care discurile s-ar uza asa de repede???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Mar 29 2006, 09:07 AM
Post #35


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



mers sportiv smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BRAC
post Mar 29 2006, 12:01 PM
Post #36


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 388
Joined: 19-January 06
From: BT
Member No.: 65.872



L-as completa pe George : Mers sportiv sau km mult mai multi, adica vreo 150000km. Esti sigur ca sunt KM reali?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maff
post Mar 29 2006, 02:56 PM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.261
Joined: 3-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.944



Eu zic ca sunt mult mai multi km.Fac cu fiecare masina peste 60k km si nu am schimbat la nici una pana acum discurile.Si chiar merg destul de sportiv.


--------------------
Hyundai Accent 1.5Crdi VGT 110cp
I am but a fool, and have never claimed otherwise
Expect less than a fool, and you shall be satisfied
Expect but a fool, and you should be gratified
Expect more than a fool, and you are but a fool yourself
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nicu71722
post Mar 30 2006, 02:38 PM
Post #38


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 16
Joined: 24-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 71.715



QUOTE(BRAC)
L-as completa pe George : Mers sportiv sau km mult mai multi, adica vreo 150000km. Esti sigur ca sunt KM reali?


Sunt f sigur k sunt reali... Masina a fost luata de noua...am participat si eu la cumparare... Intre o Skoda Fabia 1.4 TDI si un Opel Astra Clasic 1.7 CDTI ce ati alege????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Mar 30 2006, 02:39 PM
Post #39


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



discurile tin la vag cam 80 000 - 100 000 km . asa ca este ok .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robert
post Mar 30 2006, 06:03 PM
Post #40


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 377
Joined: 30-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 36.557



QUOTE(nicu71722)
QUOTE(BRAC)
L-as completa pe George : Mers sportiv sau km mult mai multi, adica vreo 150000km. Esti sigur ca sunt KM reali?


Sunt f sigur k sunt reali... Masina a fost luata de noua...am participat si eu la cumparare... Intre o Skoda Fabia 1.4 TDI si un Opel Astra Clasic 1.7 CDTI ce ati alege????

Astra este alta clasa, are spatiul mai mare si motor mai puternic, deci as merge pe Astra.


--------------------
Passat 1.9 TDI 130CP 2005
Passat 2.0 TDI 140CP 2006
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 14th May 2024 - 11:44 AM