Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Intrebari pt proprietari masini mici???
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
nicu71722
Am si eu o intrebare pt proprietarii de: Renault Clio, Skoda Fabia, Volkswagen Polo, sau Opel Astra Clasic. Toate pe benzina.
1 Cam cat va costa o revizie?
2 Ce probleme ati intalnit la masinile voastre?
3 Care este consumul prin oras?
4 Ce recomandati cam pt 12-13 mii euro DDP (leasing) pt oras ?
Maff
Hyundai Accent nou.Este o masina perfecta in aceasta categorie.
ciprian71550
dar un ford fiesta de 1,25 l, 75cp, cu abs, 2x airbag, ac, cd, la 9200 euro cip ? eu am concluzionat ca ofera cel mai bun raport calitate/pret si costuri rezonabile la un rulaj de max 20kkm/an. tinand cont si de fiabilitate, valoare la revanzare... mai nou ar mai putea fi luat in considerare si noul clio
nicu71722
Renault Clio care a aparut arata binisor si am vazut ca cel de 98 CP are in dotare destul de multe ABS AFU airbag aer conditionat etc... la 12 mii euro DDP. Problema e ca eu voi tine masina cam 4-5 ani. De accea vroiam sa imi iau o masina rezistenta in mediu urban. Care marci isi pastreaza cel mai bine valoarea dupa 5 ani????
eddie
Tico,Cielo,Dacia SuperNova si Solentza.
Maff
QUOTE(nicu71722)
Renault Clio care a aparut arata binisor si am vazut ca cel de 98 CP are in dotare destul de multe ABS AFU airbag aer conditionat etc... la 12 mii euro DDP. Problema e ca eu voi tine masina cam 4-5 ani. De accea vroiam sa imi iau o masina rezistenta in mediu urban. Care marci isi pastreaza cel mai bine valoarea dupa 5 ani????

Rino isi pierde valoarea foarte mult.Sa nu te lasi amagit de dealerii de la Rino care or sa-ti spuna ca stau buluc cumparatorii de sh-uri la intrerea in reprezentanta ca nu este adevarat...
mihai70503
cel mai bun e ford fiesta, sau poate astra, renault incearca si ei sa faca masini da' nu prea reusesc, iar hyundai numai marca de masini nu e parca faceau si casetofoane......... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
eddie
QUOTE(mihai70503)
cel mai bun e ford fiesta, sau poate astra, renault incearca si ei sa faca masini da' nu prea reusesc, iar hyundai numai marca de masini nu e parca faceau si casetofoane......... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


Chiar asa ? Macar alea de F1 le-au reusit Renault-ul. Deci Renault-ul se pricepe foarte bine la masini. Problema este unde si pentru cine produc.....
James Kilowatt
PRoblema nu este unde le produc, si de unde cumpara subansamble. Poate ca noul lor director a terminat-o cu politica de preturi minime...
mihai70503
renaultul sunt varza, nu sunt fiabile, materiale de kkt numai plastic, troncanit la greu, locul lor e in turcia acolo sa ramana, cat despre f1 nu are legatura cu masinile de serie, si cu drumurile cu gropi de la noi...si dupa ce ca sunt printre cele mai proaste masini mai au si piesele scumpe blink.gif blink.gif blink.gif
Maff
QUOTE(mihai70503)
iar hyundai numai marca de masini nu e parca faceau si casetofoane......... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Mda oi avea si tu dreptate, sunt doar pe locul 7 in lume si sunt in urcare.Mey, ce gandire invechita au unii.Zici ca acum au coborat din creierul muntilor si au auzit de Hyundai.Daca ti-ai pune masina in profil probabil ca ar putea rade si altii de marca masinii tale.Sau poate n-ai masina si vorbesti si tu din ce auzi in autobuz biggrin.gif
mihai70503
sunt pe locul 7 la vanzari pentru ca au masini ieftine si........proaste cele mai proste de la japonezi daca ai auzit bineinteles de toyota si lexus,nissan, mitsubishi,mazda, si daca bucurestiul e din creierul muntilor de acolo am coborat; autobuzul meu e un mondeo 2000 diesel, cat despre tine numai specialist nu esti la ce ras de masina ai biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif , esti cred ca frustrat, nu te mai irita, uita te in continuare la femei.....in poze bineinteles.
Maff
QUOTE(nicu71722)
Am si eu o intrebare pt proprietarii de: Renault Clio, Skoda Fabia, Volkswagen Polo, sau Opel Astra Clasic. Toate pe benzina.
1 Cam cat va costa o revizie?
2 Ce probleme ati intalnit la masinile voastre?
3 Care este consumul prin oras?
4 Ce recomandati cam pt 12-13 mii euro DDP (leasing) pt oras ?

Nu iti recomand Clio (cel putin nu motoarele pe benzina, care consuma destul de mult), am un prieten care are o Fabia pe benzina si este destul de multumit de ea (este motorul de 1.2 HTP), problema este am inteles eu la revizii care sunt destul de piperate pentru clasa din care face parte masina, Astra Classic este o masina buna cu motoate interesante, cred ca cel mai interesant este cel de 1.6 105cp (in general se gaseste motorizarea de 100cp, dar am gasit-o si pe cealalta in oferte), dar pentru oras nu as recomanda-o, datorita consumului mare.Eu nu stiu daca sunt cel mai bun de dat sfaturi, pentru ca merg destul de mult zilnic cu masina in oras si din cauza asta am optat acum pentru diesel.Daca mergi mai putin in oras, poti sa te gandesti si la Astra.Mai este si Accentul, cu motorizarile pe benzina de 1.4 97cp si 1.6 112cp, care sunt de luat in seama, atat prin prisma dotarilor cat si a optiunilor si a reviziilor.
Clio nu ti-l recomand, pentru ca al meu consuma in jur de 11% in oras, iar cel de 1.2 16v 75cp consuma cam 9%, ceea ce este destul de mult pentru o cilindree asa mica.
mike.omega
Domnule mihai70503 te rog sa-ti controlezi limbajul si atitudinea! Noi nu facem diferente intre posibilitatile si masinile fiecaruia. Faptul ca dvs. detineti un Ford Mondeo nu va ofera un loc mai sus fata de cineva cu un Clio sa zicem(exemplu luat la intamplare) asa ca va rog sa va revizuiti atitudinea si sa postati numai daca aveti ceva de spus constructiv pentru acest forum. Afirmatiile dvs. despre marca Renault sunt nefondate si sunt sigur ca nu le puteti sustine cu dovezi.

Considerati va rog acest post un avertisment si cugetati de 2 ori inainte de a posta :wave:
T u d o r
Excelenta atitudine din partea ta, Maff.... jos palaria! arigato.gif

@ Nicu: Noul Accent este potrivit pentru ce vrea Nicu. Mai ales ca au umblat pe la preturile alea de service.
O alta optiune pentru masina pana in 13000 DDP ar putea fi si Chevrolet Aveo, chiar daca a cam picat la EuroNcap. Toyota Yaris cred ca se incadreaza si ea in pret, cu motorul de 1.0i, de altfel potrivit pentru oras. Daca nu te intereseaza spatiul in mod deosebit, ai putea lua in considerare si tripleta Aygo/C1/107.
mihai70503
Dar pe individul care a spus ca am coborat din creierul muntilor sau ca merg cu autobuzul l ati atentionat? nu ai spus ca nu conteaza cu ce merge fiecare? esti moderator..........fii impartial
Cu ce si bazeaza fiecare de pe forum afirmatiile? da eu am mers cu toate tipurile de renault si mi s au parut varza? e vreo problema? nu pot sa mi spun parerea liber.........ma bazez pe cele mai bune date, am condus aproape toate modelele renault pentru ca lucrez la renault biggrin.gif , e vreunul de pe forum mai specialist ca mine? interveniti impartial numai suntem in comunism sau.........cine stie
Luka
QUOTE(mihai70503)
sunt pe locul 7 la vanzari pentru ca au masini ieftine si........proaste cele mai proste de la japonezi daca ai auzit bineinteles de toyota si lexus,nissan, mitsubishi,mazda,


Poate gresesc eu, dar Hyundai e o marca de automobile din Coreea, nu?
mihai70503
da, scuza-ma din coreea de sud, oricum sunt departe de toyota si lexus, subaru, mazda, nissan, mitsubishi, nici nu mai vorbim de masinile germane.
Maff
QUOTE(Tudor57991)
O alta optiune pentru masina pana in 13000 DDP ar putea fi si Chevrolet Aveo, chiar daca a cam picat la EuroNcap. Toyota Yaris cred ca se incadreaza si ea in pret, cu motorul de 1.0i, de altfel potrivit pentru oras. Daca nu te intereseaza spatiul in mod deosebit, ai putea lua in considerare si tripleta Aygo/C1/107.

Chestia este ca la o echipare buna si un motor mai bunicel, Aveo creste foarte mult ca pret din cauza taxelor vamale.Cea mai buna optiune daca vrei un Aveo ar fi sa il iei in leasing, oricum optiunile sunt destul de bune pentru clasa compacta (poate fi incadrata cred si in clasa subcompacta impreuna cu Accentul).Prrincipalul dezavantaj la Aveo este ca nu are diesel, dar asta nu cred ca este o problema din moment ce Nicu nu vrea diesel.
Tripleta C1/Aygo/107 eu zic ca este de luat in seama doar daca proprietarul are sub 1.75 (dupa parerea mea este o masina extraordinar de mica).
Yarisul este superb, si are motorizari foarte bune, dar e penalizata de pretul ridicat.Am condus un Yaris (avea cineva la sala la care ma duc si n-am rabdat sa nu-l rog sa ma lase si pe mine sa o conduc)..........Excelenta masina.Pentru mine nu este de luat in considerare din cauza faptului ca portbagajul este totusi mic si pretul este mare, in rest.......... arigato.gif ..."Orezarii" astia, cum le zice Impulse biggrin.gif, fac masini din ce in ce mai bune.Poate vor mai lucra si la capitolul pret si atunci ar fi excelent.
Aaa, mai este si Ignisul, care este tot o masina buna, de luat in seama.
Citroenul C3 care totusi are portbagaj destul de mic si sincer nu am condus pana acum nici un benzinar de la Citroen ca sa spun cum este.De la C3 am mers doar cu dieselul de 92cp.Nu am fost foarte incantat.
robert
Domnul "mihai70503" se baga in discutii doar ca sa agite spiritele si sa poata injura apoi pe privat.S-a intamplat si pe alte subiecte.Propun celor care scriu serios pe acest forum sa nu dea importanta "intepaturilor" sale.
BRAC
Pentru Polo 2004,1.4 100cp,33500km:
1. Doua revizii , in jur de 110euro respectiv 120euro.
2. -Greieras deasupra volanului in bord, remediabil;
-Geamul stanga fata pe functia comfort-inchis nu functioneaza, se deschide si cand apas pe buton si cand trag.(functie comfort- la o apasare sau tragere(ridicare) mai lunga a butonului geamul se inchide sau se deschide total)
-La o spalare,vara trecuta, s-a aprins in bord indicatorul gaze evacuare(sonda lambda)probabil din cauza presiunii jetului de apa.Dupa cativa km parcursi cu motorul mai turat s-a stins.
-La spalare cu presiune ridicata garnitura hayonului nu etanseizeaza perfect si mai apar picaturi de apa in scobitura de dupa cheder.
-Am incercat ,iarna aceasta, sa fac o intoarcere cu frana de mana si s-a blocat ESP-ul. Am oprit 10 minute si s-a deblocat. blush.gif
3. Desi,se recomanda benzina de 98, eu am pus numai 95 si nu mi-a facut nici o problema. In oras 7,5-8,5, in afara 6,5-7,5. Se poate si mai putin dar nu m-a interesat.
4. Mici concluzii personale:
-consum rezonabil
-tinuta de drum, stabilitatea sunt de referinta pentru clasa din care face parte(mai ales daca are ESP)
-finisajele sunt bune
-am mers cu 185-190(vit.max.constructiva),dar dupa 170-175 apar mici vibratii semn ca sasiul isi atinge limitele. O viteza de 130-140 este excelenta si nici nu oboseste soferul.
- facand o mica comparatie intre Polo si Fabia as spune ca Polo este varianta mai matura a Fabiei cu un spatiu interior sensibil mai bun,finisaje mai bune,insonorizare mai buna ...etc., fara sa neg in vreun fel calitatile modelului ceh.
T u d o r
@ Maff:

Am mers eu cu Citroen C3 1.6i, este puternic si silentios, dar eu am avut o impresie personala nefavorabila la adresa stabilitatii masinii in curbe. Mai precis, am avut o senzatie foarte accentuata de nesiguranta, desi masina avea ESP si nu s-a declansat. Este vorba doar de impresia pe care ti-o lasa masina ingusta, inalta si cu scaunul foarte sus.
Polo este o oferta de clasa, desi mie pesonal imi cam repugna VW si politica lor de platforme comune. blush.gif
Nissan Micra poate fi o alegere? nu prea stiu cat costa, sincer. Stiu doar ca imparte platforma cu Clio 3... biggrin.gif
Fordul Fiesta facelift este frumusel si are 4 ani garantie.
In fine, ideea este ca aproape toti producatorii ofera masini de clasa mica incadrate in pretul nostru. Poate o lista de modele preferate din partea autorului topicului ne-ar mai scoate din ceata, nu? smile.gif
Maff
Mda, cred ca ar fi de ajutor cateva pareri din partea autorului topicului.
As fi vrut sa incerc dieselul de 1.6 110cp, care a aparut de relativ putin timp in oferta de la noi.
T u d o r
QUOTE(Maff)
As fi vrut sa incerc dieselul de 1.6 110cp, care a aparut de relativ putin timp in oferta de la noi.


Am condus eu Focus si 307 cu motorul cu pricina. Este puternic si silentios, mi-a placut dar nu este sportiv. Oricum, nu te faci de ras cu el in trafic, si consumul este bun. Din ce spun "specialistii", ar fi cam cel mai modern motor din grupa lui de putere.
mihai70503
tudor a scris:"Am condus eu Focus si 307 ", si nu e cam mare diferenta intre ford si masinile frantuzesti?
florin55503
QUOTE(Tudor57991)
QUOTE(Maff)
As fi vrut sa incerc dieselul de 1.6 110cp, care a aparut de relativ putin timp in oferta de la noi.


Am condus eu Focus si 307 cu motorul cu pricina. Este puternic si silentios, mi-a placut dar nu este sportiv. Oricum, nu te faci de ras cu el in trafic, si consumul este bun. Din ce spun "specialistii", ar fi cam cel mai modern motor din grupa lui de putere.


nu e sportiv pt ca nu se simte efectul de turbo. e un motor care o construit pt condus relaxat la turatii mici. e foarte confortabil de conus in oras. daca mergi cu un golf 4 de 110 cai efectul turbo e prezent si da impresia ca e mai nervos
Mihai63349
QUOTE(mihai70503)
da, scuza-ma din coreea de sud, oricum sunt departe de toyota si lexus, subaru, mazda, nissan, mitsubishi, nici nu mai vorbim de masinile germane.


Eu am avut un Hyundai Sonata. L-am comparat in 2000 si l-am vandut in 2005. Am facut 180000 km, fara nici o problema. Motorul: o bijuterie V6 din aluminiu, 24 supape. O masinia f. eleganta, de care am fost f. multumit.

@mihai70503

Cand te-au angajat cei de la Renault, ti-ai scris singur C.V.-ul?
T u d o r
QUOTE(mihai70503)
tudor a scris:"Am condus eu Focus si 307 ", si nu e cam mare diferenta intre ford si masinile frantuzesti?


iti raspund, dar as avea pretentia sa te mentii in limitele bunului simt si sa nu te apuci sa dai cu noroi in cei care au alta parere decat tine. smile.gif

Acum, ca am lamurit asta, iti spun cu mana pe inima ca 307 este mai silentios si are amortizarea mai adaptata drumurilor noastre. iti precizez ca aceleasi impresii le-a avut si proprietarul Focusului, care a fost si el in 307 cu mine. Focus-ul are o directie super, este mai sportiv dpdv al tinutei pe sosea.
Sincer, am inclinat spre 307. blush.gif
robert
Si parerea mea este ca 307-ele este peste Focus. E mai silentios, mai spatios, mai elegant si mai putin "plasticos" la interior. Focus are in schimb sasiul mai rigid, tinuta de drum este mai sportiva. Personal 307 mi se pare reusit si la exterior.
Centaurus
Nu stiu daca 307 este peste focus,dar ca design (atat exterior cat si interior) sta mai bine, in schimb focusul are o tinuta de drum mai buna.
T u d o r
Vedeti voi, eu am o alta idee despre ceea ce inseamna tinuta de drum. Nu imi trebuie o masina cu care sa abordez curbele in stil F1. Daca fac asta, o fac doar din placere si pe durata scurta de timp. Adica, mai precis, cand "ma apuca"... :angel:
In schimb, imi trebuie o masina care sa filtreze eficient micile denivelari, sa nu ma zgaltaie ca pe sacul de cartofi. imi trebuie confort. Asta nu inseamna ca 307 are o tinuta de drum de barca americana. Nici pe departe, chiar. Este destul de ferm, are o tinuta sigura in curbe.
Ideea de spoertiv, chiar extrem, este insuflata in subconstientul nostre de "specialistii" de la revistele auto, care depuncteaza in teste tinuta de drum confortabila in favoarea celei sportive. De parca ar fi tot timpul pe circuitele de viteza.
Prefer o masina care imbina cat mai bine aceste 2 calitati. Din cate stiu eu, Golful este, ca amortizare, referinta clasei, si apoi vine 307. Atentie, nu m-am referit nici o clipa la fiabilitatea modelelor despre care am vorbit. smile.gif
HalbaSus
QUOTE
In schimb, imi trebuie o masina care sa filtreze eficient micile denivelari, sa nu ma zgaltaie ca pe sacul de cartofi. imi trebuie confort. Asta nu inseamna ca 307 are o tinuta de drum de barca americana. Nici pe departe, chiar. Este destul de ferm, are o tinuta sigura in curbe.
Ideea de spoertiv, chiar extrem, este insuflata in subconstientul nostre de "specialistii" de la revistele auto, care depuncteaza in teste tinuta de drum confortabila in favoarea celei sportive. De parca ar fi tot timpul pe circuitele de viteza.


Mhm... stii ceva... si eu as prefera o masina care sa filtreze eficient micile denivelari... dar sincer pana acum nu am gasit nici o masina care sa faca asta. Nici Renault, nici Dacia, nici ML-ul maicamii, nici Sharanul (care are suspensii destul de moi), nici opelul, nici citroen, nici vre-o alta masina... oricum simti denivelarile, unele masini te zdrangane mai tare, altele se leagana, altele vibreaza... dar fiecare iti produce un discomfort (mai mare sau mai mic)...

Mie mi se pare incorecta afirmatia: "suspensii moi = filtreaza mai bine gropile"... nu... nimic nu filtreaza gropile si denivelarile... (sau poate sunt eu prea pretentios)... e adevarat ca unele te lovesc mai tare si altele mai incet... dar lovitura tot exista... asa ca eu prefer masinile cu suspensie tare (nu neaparat sport, sau exagerata, dar oricum sa fie ferma)... Nu de altceva dar astfel masina imi da mult mai multe informatii despre drum... efectiv "simt" drumul prin intermediul volanului si al masinii.

Stiti ce amortizeaza in schimb gropile mici ? Rotile mari... cu cat mai mari cu atat mai bine... pe A3 am jante de 17" si desi incerc sa evit toate gropile (tocmai din aceasta cauza) unele gropi mici peste care trece nu le resimt deloc in habitaclu...
T u d o r
Pai Halba, nu am zis ca vreau barca. smile.gif 307-le nu este o masina cu suspensii moi, dar nu este ca Focus-ul, asta am zis. (si sustin in continuare) Din comparatia dintre cele 2, am tras concluzia ca 307 este mai confortabil si Focus este mai dur si mai orientat spre performanta dinamica. Oricum, chiar daca toate masinile simt gropile sau denivelarile drumului, nu poti compara un Ferrari cu un Lincoln, nu? Sunt extreme ambele, dar intre ele se gasesc aproape toate masinile. Orientarea mea este catre confort + sportivitate, dar in ordinea asta. Sportiv conduc poate 10% din timp, in rest apreciez calitatea amortizarii. Calitate insemnand eficienta, silentiozitate.
Poate vreau sa-mi iau o cafea sau un suc pe drum, de ce sa le verse masina pe mine? biggrin.gif
nicu71722
Bai scz de intarziere. Am auzit si eu de la diversi proprietari de Renault ca nu sunt chiar asa de bune. Dar noul model costa 12 500 DDP. Ce masina se mai gaseste la banii astia??? S-ar putea sa iau ca prima masina un POLO din 2001 1.4 75 CP pe la vreo 60.000 km. Merge bine, stabil, demaraj bun, consumul nu stiu exact cred ca max 8 L in oras. Singura chestie care ma nemultumeste este ca a fost de curand in revizie care a costat 550 euro... Au schimbat discurile de pe fata acestea fiind f uzate... Stiti vreun motiv pt care discurile s-ar uza asa de repede???
G e o r g e
mers sportiv smile.gif
BRAC
L-as completa pe George : Mers sportiv sau km mult mai multi, adica vreo 150000km. Esti sigur ca sunt KM reali?
Maff
Eu zic ca sunt mult mai multi km.Fac cu fiecare masina peste 60k km si nu am schimbat la nici una pana acum discurile.Si chiar merg destul de sportiv.
nicu71722
QUOTE(BRAC)
L-as completa pe George : Mers sportiv sau km mult mai multi, adica vreo 150000km. Esti sigur ca sunt KM reali?


Sunt f sigur k sunt reali... Masina a fost luata de noua...am participat si eu la cumparare... Intre o Skoda Fabia 1.4 TDI si un Opel Astra Clasic 1.7 CDTI ce ati alege????
G e o r g e
discurile tin la vag cam 80 000 - 100 000 km . asa ca este ok .
robert
QUOTE(nicu71722)
QUOTE(BRAC)
L-as completa pe George : Mers sportiv sau km mult mai multi, adica vreo 150000km. Esti sigur ca sunt KM reali?


Sunt f sigur k sunt reali... Masina a fost luata de noua...am participat si eu la cumparare... Intre o Skoda Fabia 1.4 TDI si un Opel Astra Clasic 1.7 CDTI ce ati alege????

Astra este alta clasa, are spatiul mai mare si motor mai puternic, deci as merge pe Astra.
sabin58282
dar despre vw lupo, ce parere aveti...?Chiar daca e la categoria "pana", e totusi un volkswagen. Motor 1000 cmc Mpi...50 si ceva de cai cam obositi, dar foarte fiabil.
larryhagman
Am o fabia careia i se intareste volanul in mers,de parca nu ar mai avea servo, si asta nu la viteze mari, ci in oras la 30-40 km la h. Ce imi puteti spune?
telefonulmeseriasului.ro
QUOTE (Maff @ Mar 24 2006, 07:30 PM) *
Hyundai Accent nou.Este o masina perfecta in aceasta categorie.

Sunt de acord cu tine dar are unele hibe dupa ce iti iese din garantie cad telescoapele iar dupa 60.000 tre sa ii schimbi coloana de directie 1000 eu.....




Cauti zidar faiantar instalator electrician in bucuresti intra pe www.telefonulmeseriasului.ro
Emy05
Va rog sa-mi spuneti si mie cum deblochez un cd player de la un ford fiesta din 2005. Imi cere code 6 iar nr. de identificre al cd player-ului este M053500



This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.