IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Tu ce masina ai?...esti multumit de ea?

This topic is about Tu ce masina ai?...esti multumit de ea?, the author, liviuadrian, wrote about: fratilor eu am o nova de care voi scapa in curand si cred ca voi fi cel mai fericit.Nu cred ca este o alta masina mai proasta decat dacia nova 1998.Ma ... To read more just scroll down

5 Pages V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Tu ce masina ai?...esti multumit de ea?
liviuadrian
post Jan 21 2004, 08:25 PM
Post #41


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 14-December 03
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 19.144



fratilor eu am o nova de care voi scapa in curand si cred ca voi fi cel mai fericit.Nu cred ca este o alta masina mai proasta decat dacia nova 1998.Ma gandeam la o Solenza dar nu stiu cat de buna este sevodirectia la calitate pe daciile noastre.Daca are cineva o sugestie?Sau o supeRNova dar inca nu stiu care ar fi mai buna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M i h a i
post Jan 21 2004, 08:59 PM
Post #42


specialist
******

Group: Membri
Posts: 795
Joined: 24-November 03
From: Bucuresti
Member No.: 18.486



Si eu am avut o Nova GT tot din 98. N-am ramas niciodata cu ea in drum insa avea o superhiba: nu pornea iarna nici de nebuna, decat cu 20-30 de pedale. Chiar si asa, daca nu o porneam o zi era durere. Plus ca riscam meru s-o inec daca nu nimeream nr de pedale. Nimeni nu a putut s-o regleze. Relantiul oscila mereu....bine ca scapi de ea si daca nu ai bani de ceva strin mai stai si tu sa vezi care e treaba cu X90 . Eu parca nu mi-as lua Supernova si nici Solenza la gandul ca nu se va mai fabrica. Zic si eu..


--------------------
BMW Rulez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vasile4
post Feb 13 2004, 09:04 AM
Post #43


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 13-February 04
From: Bucuresti
Member No.: 21.078



Saab 93 Aero din 2003. Are toate imbunatatirile posibile si imposibile. este modificat si are 300 de cai. merge ceas, sint extrem de multumit de ea. nu am avut nici o problema deocamdata cu ea am mers numai 3200 de km.stai asa de comfortabil in ea are scaune de pilot de avion de vinatoare JAS Grippen. Consuma cam mult cind o calci dar imi place sa ma iau de git cu BMW-urile. la demaraj BMW-urile sint rapide dar cind porneste turbo la SAAB simti un ghiont in spate te uti in oglinda si vezi saracul BMW cum se chinuie sa te ajunga din urma. De abia dupa 20-30 de km cu eforturi uriase te ajunge dar nu te intrece.
Cu alte cuvinte o minunatie de masina o bijuterie la 35 de mii de euro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M i h a i
post Feb 13 2004, 02:43 PM
Post #44


specialist
******

Group: Membri
Posts: 795
Joined: 24-November 03
From: Bucuresti
Member No.: 18.486



Vasilica da-ne si tu niste date daca tot ne-ai facut pofta de viteza
0-100km=?
max speed=?
cp/kW=?
De consum nu intreb, caci daca funge e normal sa si manance
thanks


--------------------
BMW Rulez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian8
post Feb 18 2004, 01:10 AM
Post #45


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 264
Joined: 21-September 03
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 16.356



vasile, iti place sa te iei de gat cu bmw-urile de strada nemodificate, eventual de ursuleti inofensivi dar ia incearca una cu un bmw modificat care sa zicem ca are si el vreo 300 cp si sa fie si el tot de prin 2003 sau chiar 2002 sa vedem cum iti gafaie tie saab-ul ala dupa AER(O).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabi4
post May 4 2004, 01:00 AM
Post #46


specialist
******

Group: Membri
Posts: 565
Joined: 25-March 04
From: roman-is-bucuresti
Member No.: 22.923



Am un SUBARU de prin '87, nu stiu modelul (ceva asemanator cu legacy).
Vreau sa spun ca la partea de motor e struna. Cred ca poate concura cu un Mercedes oricand in aceasta privinta. Si sa nu mai spun ca are geamuri electrice (inainte am avut unul din '82 la fel de dotat), oglinzi electrice, volan si scaun reglabil in inaltime la sofer, spatiu klumea. Cand o sa aiba si Dacia asa ceva (nu prea devreme cred). Are motor boxer 1,8 l, 100 CP si consuma la drum intins 6, chiar sub 6 litri la 100 km (deci mai putin decat Dacia) daca mergi pana in 110 km/h (de fapt intre 90 si 110).
Daca vrei putere si o calci se deschide treapta a 2-a la carburator si sa vezi ce merge. Da' bineinteles ca incepe sa-ti consume mai mult. Oricum te bazezi pe puterea motorului la drum. Servodirectie, servofrana, 4x4 nepermanenta cu reductor (high si low); daca bagi in 4x4 low poti ara cu ea (am verificat cu aia din '82). Poate nu stiti, dar SUBARU e pe locul 2 in Germania in topul celor mai apreciate marci (Mercedes e pe 11), sunt campioni in World Rally Car si asta spune multe. Si motorul boxer (pt necunoscatori) e mai fiabil decat cel normal. E motor culcat, merge la turatii mai mari, e mai nervos ca sa zic asa si cel mai important e ca daca nu-ti bati joc de el te tine o viata intreaga. In caz contrar te tine 300000 km ca popa. Are sistem de incalzire smecher : circula aerul peste tot asa ca iarna nu sunt probleme cu frigul. Si chiar si iarna se incalzeste motorul in maxim 2 minute de la pornire. Altceva : trapa, scaune rabatabile in spate, spalator faruri. Modelul e break sa nu uit.


ti-am reeditat postul. citeste regulamentul inainte sa postezi aiurea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M i h a i
post May 4 2004, 03:42 AM
Post #47


specialist
******

Group: Membri
Posts: 795
Joined: 24-November 03
From: Bucuresti
Member No.: 18.486



Cum bre nu stii modelul?...... :shock: ...si nici curios nu esti sa aflii?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post May 4 2004, 04:40 AM
Post #48


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



bre certefecat are?
daca are scrie in el ce model este.

sunt masini foarte bune si ma bucur de alegerea facuta.

SUBARU rulez ca sa zic asa biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabi4
post May 4 2004, 08:39 PM
Post #49


specialist
******

Group: Membri
Posts: 565
Joined: 25-March 04
From: roman-is-bucuresti
Member No.: 22.923



bre, yo chiar nu stiu ce model este.
yo certificat nu prea am la ea.
si ti-am spus, ca o folosesc mai mult aici la tara la arat.
bre, i-am pus si roti modificate pt ai imbunatati o tzara tractiunea.
si daca mai beau si o kila de gin de ala bun ar hectare bre.
bre, tarani mai sunteti.
bre, dar voi chiar sunteti moderatori :?:
bre, lasati-va de meserie :!:
:albino:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post May 4 2004, 08:48 PM
Post #50


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



si o venit si mircea radu si mi-o spus si mie bre laugh.gif

de ce te-ai suparat , ca m-ai facut sa :cry:

eu eram chiar curios ce model este ?!?!?

de ce nu incerci www.mobile.de si sa vezi care poza se potriveste?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post May 4 2004, 09:55 PM
Post #51


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



Bre tocmai te-ai facut de un ban.
o saptamana pe tusa.
sper sa te mai gandesti la chestiile cu tzaranii & co
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post May 4 2004, 10:55 PM
Post #52


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Parca topicul era... ce masini avem...

Bun... Eu am un Opel Vectra din '97, cu motor 2.0 DTL (am mai fost odata corectat ca ar fi DTI... NU... e DTL, nu stiu exact diferenta dintre DTI si DTL deci nu ma intrebati ce si cum dar e DTL... nu DTI).

Puncte tari:
- Stabila (am avut o supernova inainte in care la peste 130 tremuram (si eu si masina smile.gif)
- Consum relativ mic (in oras ia uneori si 9l/100 dar asta se datoreaza stilului meu de condus)
- incapatoare (portbagaj mare, locuri din spate decente)
- fiabila (nu am avut probleme la motor)

Puncte slabe
- DEMARAJ NASOOOOOOOOL (nu cred ca exista masina cu demaraj mai slab... sau daca exista... ar trebuii interzisa)... Ca sa va fac o idee despre cat de nasol e demarajul in aproape 2 ani de cand o am de 2 ori am reusit sa-i "scot" un scartzait de rotzi (stiu ca nu trebuie sa scartzaie rotile ca sa pornesti repede dar era un exemplu). Pana in a 3-a itzi mananca nervii... mai ales daca esti grabit (sau iti place sa conduci mai sportiv). Mentionez ca nu folosesc decat motorina aditivata de la OMV (ca sa nu zica cineva ca e de la combustibil).
- Interior modest
- Cuplul e relativ decent (in sensul ca se putea si mai rau) oricum aici sta mai bine ca la demaraj.

Sincer cred ca POATE fi o masina buna pentru cineva care nu se grabeste, nu vrea sa porneasca primul de la stop, etc... ci vrea o masina ieftina, fiabila, economica...

Am mai condus un Audi A4 din 2000 1.9 TDI cu 116 cp... SUPER MASINA. Impresionanta din toate punctele de vedere... Daca ar trebui sa aleg intre un A4 1.9 TDI si un BMW pe benzina nu ash lua BMW nici daca ar veni cu o blonda inclus smile.gif. Si nu pt ca nu respect BMW-ul (sunt masini super tari) dar eu nu am nevoie de performante mai mari ca la un A4 iar la restul capitolelor Audi e superior (a se citi CONSUM smile.gif.

Si daca tot s-a discutat de Subaru pe aici:

Subaru Impreza 1.6 (eventual 2.0):
Nu vreau performante de WRX dar o sa am un demaraj un demaraj bun ? (punct de referinta: Audi A4 1.9 TDI, Opel Omega 2.0i, VW passat 130 cp (la astea stiu demarajul smile.gif
Consum urban (in cazul in care te mananca pedala si o calci) ? (am auzit de 13% dar nu s-a zis nimic de motorizare)
performante 4wd ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post May 4 2004, 11:17 PM
Post #53


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



toate AWD au un superdemaraj tocmai din cauza tractiunii .

subaru 1.6 se poate mai bine dar pt 1.6 mananca nori
2.0 deja alta mancare de peste face 1.9 tdi desi are cu 5 cai mai putin.
2.0 turbo. deja o clasa aparte
2.0 STI o masina de raliu in haine de strada
2.5 STI : nu ai vrea sa il superi wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian8
post May 6 2004, 07:11 AM
Post #54


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 264
Joined: 21-September 03
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 16.356



subaru pe locu 2 in germania si mercedes pe 11???
asta e gluma serii....
nu ca n-as aprecia subaru insa totusi , lungul nasului...
nici n-are rost sa comentez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius26842
post Jun 2 2004, 06:57 PM
Post #55


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 2-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 26.835



Skoda Octavia 1,9TDI DIN 2002; 90 CP; xenon, clima, pachet drumuri grele, jante aliaj, oglinzi electrice + incalzite, geamuri electrice, etc. Consum super mic (medie ras - afara = max 5,5, serios!). Parcurs peste 30.000 km, fara nici cea mai mica problema (un singur bec de semnalizare schimbat). Foarte confortabila si incapatoare. Pret foarte avantajos: 16.600 Euroi (DDP). Eu atat am dat pe ea (noua).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Jun 3 2004, 01:08 AM
Post #56


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



1997 Ford Taurus SHO 3.4 L V8 270 HP (modificat)
1999 Chevrolet Venture 3.4 L V6 (si asta e modificat, minivan, 240 HP)

Amindoua masinile: Superchip, priza aer, filtru aer curse, bujii bosch 4 platinium, fire splitfire dual, MSD Ignition module(multiple spark discharge) si 4 respectiv 3 bobine inductie (una pt 2 cyl). Minivan-ul are numai 4 locuri. Consum...minivan 16 mpg in oras 26 pe autostrada. Taurus-ul la fel dar unul cu V-6 scoate mult mai bine. Taurus-ul cu el am scos peste 140 mph iar cu minivanul am trecut de 110 mph. Taurus-ul din pacate este FWD dar frig multe nemtzarie si rice-burners - pierde insa la start. Minivan-ul nu e rau...frig cam tot ce e in aceeasi categorie de greutate/volum. DIn pacate nu am avut rabdare caci din 2000 au inceput sa fie oferite cu AWD. Nu am decit FWD cu TC si air suspension. Dar e solida - sasiu adevarat nu table indoite. Buna pentru excursii. DIn pacate la pretzurile de benzina actuale nici una nu mai corespunde.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sklembe
post Jun 4 2004, 04:34 AM
Post #57


novice
**

Group: Membri
Posts: 28
Joined: 26-April 04
From: Bucuresti
Member No.: 24.332



Am Ford Focus 2002, 1.6 benzina, 100 cp, 4 usi, jante 14 toli, cauciucuri Michelin. 42000 km. Am cumparat-o in noiembrie la 32000 km. Benzina folosita - OMV EURO de 98 sau EURO de la Petrom. Face suta in 10 sec. Am mers cu ea cu 185km/h pe Bucuresti-Urziceni. Ajunge chiar repejor la viteza asta daca sunt doar doi oameni in masina. Ar fi mers mult mai tare dar n-aveam loc sa-i dau mai mult din cauza de trafic. Consumul e cam mare... Iarna ia si 15 in Bucuresti dar ia 7.5 in afara cu 80, pe umed... (Verificat cu metoda plinului)
Vara ia 6-6.5 daca mergi omeneste cu ea in afara (medie de 120-130km/h). Daca o bagi la reprize de 160 frecvente, cu 5 oameni in ea,se duce in 7.5-8.
In Bucuresti trage vara cam 9. Dar e de vina aici si stilul meu dement de condus...

Parti bune:
Stabilitate exceptionala - cred ca de la suspensiile independente de pe spate i se trage...
Directie precisa - ai siguranta ca se va duce pe directia pe care i-o dai, chiar daca incerci s-o duci la limita.
Nerv (pentru un motoras de 1.6 100 calutzi). O plaja interesant de larga pentru cuplul motor - senzatie pregnanta de motor elastic/suplu. Ii place sa se joace pe sosea la turatii maricele. smile.gif
Un sunet foarte "sport" al motorului (cu sistemul de evacuare original). Cand e cuplat aerul conditionat, nu se este suparatoare pierderea in putere a motorului. Te iei la intrecere si cu aerul in functiune.
Bordul foarte ergonomic. Totul e la indemana...
Pozitie excelenta in scaun. Cam tare bancheta din spate, totusi.
Caroserie solida.
Foarte fiabila sub raportul articulatiilor si motorului. Nu a avut nici o defectiune desi a cam fost alergata si a mers preponderent prin Bucuresti; nu zornaie absolut nimic in interiorul masinii.
Foarte versatil spatiul interior prin rabatarea 30-60 a banchetei spate. Schiurile incap excelent - 3 perechi - daca rabatezi perna mica. Am transportat chiar si o masa mare demontata (introdusa prin portbagaj) smile.gif
Apropo de portbagaj, e imens pentru clasa compacta.



Parti slabe:
Cadranele instrumentelor de bord sunt cam lipsite de personalitate, seci, comune...
Toba de esapament incepe deja sa dea primele semne ca nu mai e ca noua...
Sistemul de inchidere de la o portiera merge mai greu, dar merge.
Comutatorul de la stergatoarele de parbriz nu face contact bine in pozitia 1 (ritm mai rar).
Zgomotul cam mare din cauza trenului de rulare.
Farurile, cand ma opresc la semafor, palpaie putin - foarte foarte putin! - inainte de a se stabiliza turatia motorului la relenti.

Poate cel mai neplacut lucru este insa vizibilitatea precara datorata stalpilor laterali si a stalpilor din fata (foarte grosi). Destul de multe unghiuri moarte si din cauza oglinzilor retrovizoare. Si chiar stiu cum se regleaza acestea... smile.gif

O alta neplacere vine si din costurile mari ale consumabilelor (filtre de aer, polen, placute de frana) si din costurile mari ale manoperei la Romcar (masina e in garantie si trebuie sa merg la Ford pentru service). Si tot foarte neplacut este tratamentul la care esti supus de catre cei de la Romcar: astepti de ti se lungesc urechile si nu stii ce-ti fac aia la masina fiindca nu ai acces in atelier.



Am mai avut si:

Cielo GLE/AC. O masina de care am fost destul de multumit la vremea respectiva. Am luat-o de la 53000 si am mers pana la 83000.
Avea motor de 1.5, 75 cp. Consuma 10 in oras si 6.7-7 in afara. Iarna lua destul de mult in oras, nu mai faceam socoteala... Am mers cu el cu 170 maxim, insa sentimentul de nesiguranta era foarte mare. Are suspensiile moi si cam dansa pe autostrada. Insa pana la 150 se comporta foarte bine. Neplacuta era, tot legat de suspensiile moi, senzatia de nesiguranta din curbele luate cu viteza mai mare. Se inclina cam tare, insa nu se deplasa de la traiectorie.

Nu am avut probleme majore cu ea decat datorate unor accidente mici (o bascula schimbata din cauza unei gropi lmari uate la viteza mare si indoituri minore la caroserie).

Ce am schimbat la ea a fost cureaua de distributie la 60000 (conform cartii tehnice), garnitura capacului de la tacheti care zemuieste mereu (la toate cielo-urile), un semering de la delco (curgea ulei pe acolo) si - pentru ca nu stiam de unde e uleiul care provenea de la semering si se scurgea sub motor - am schimbat degeaba si garnitura de la baia de ulei. Costurile au fost nesemnificative.
Am mai schimbat la 70000 amortizoarele - masina a mers preponderent prin Bucuresti - si un pivot. Proprietarul de dinaintea mea schimbase si un cap de bara pe la 30000.

Printre micile necazuri cu ea s-au numarat "toanele" pe care le avea pe timp de iarna sistemul de inchidere a usilor si macaraua electrica de ridicare a geamului care s-a defectat dupa ce am inlocuit un geam lateral. Nici boxele din fata/bord ale sistemului audio original nu sunt fiabile...

Apoi mai este un simptom pe care il au toate masinile Cielo peste 30000 de km. O garnitura de cauciuc de la bratul timoneriei imbatraneste si se aude, pe la 2500 rpm, un barait care dispare o data cu cresterea turatiei spre 3000 sau cu scaderea sa spre 2000. Zgomotul dispare si daca atingi maneta schimbatorului de viteze. Acest simptom nu marcheaza absolut nimic grav pentru motor. Garnitura aceea nu se gaseste ca piesa separata (ar fi costat trei lei...) ci doar ca parte a intregului ansambl din cutia de viteze care costa vreo 60 de USD. Nu am schimbat piesa fiindca ar fi costat o multime si manopera.

Una peste alta, tinand cont de categoria din care face parte, Cielo e o masina buna. Un compromis bun pentru cineva care vrea calitate mai buna decat Dacia sau second hand-uri straine de generatie veche dar nu vrea sa plateasca mult pe intretinerea unui automobil. Merita cumparata ca second hand, de la o persoana de incredere. Noua... nu face banii.[/b]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M i h a i
post Jun 4 2004, 02:25 PM
Post #58


specialist
******

Group: Membri
Posts: 795
Joined: 24-November 03
From: Bucuresti
Member No.: 18.486



Sklembe...acum ca s-a inaugurat trosonul bucuresti Fundulea o sa ai unde sa-i dai mai mult de 185 smile.gif

Si zi ca te iei la intrecere cu aerul in functiune? Cand facem o liniutza?


--------------------
BMW Rulez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sklembe
post Jun 4 2004, 06:04 PM
Post #59


novice
**

Group: Membri
Posts: 28
Joined: 26-April 04
From: Bucuresti
Member No.: 24.332



Mihai,

Facem, dar nu si daca vii cu un BMW... smile.gif

Cat despre autostrada, probabil ca la inceput poate fi folosita ca circuit. Insa dupa cum se prezinta circuitul spagii in Ministerul Constructiilor lui musiu Sergiu Sechelaru, nu cred ca mixtura asfaltica o sa reziste prea mult. Asa ca sa profitam in vara asta de cei 60 de km.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M i h a i
post Jun 5 2004, 02:32 AM
Post #60


specialist
******

Group: Membri
Posts: 795
Joined: 24-November 03
From: Bucuresti
Member No.: 18.486



Nu Sklembe, am doar un Fiat Punto 1.2 16V...in mod normal ar trebui sa ma bati, dar sunt curios cu aerul in functiune cum sta treaba


--------------------
BMW Rulez
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 14th May 2024 - 01:07 PM