Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tu ce masina ai?...esti multumit de ea?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Pages: 1, 2
M i h a i
As dori, daca se poate, sa stiu de la voi, ce masini aveti, ce combustibil folositi, cati km ai facut cu ele plus o concluzie personala legata de masina insotita de puncte slabe, puncte forte. Cred ca experienta fiecaruia este un mod bun de a ne face o idee despre marci.
As dori in mod special sa stiu cat mai multe de la posesorii de BMW.

O sa incep eu
Fiat Punto 1.2 16V din 02.02.2003 33000 km, benzina fara plumb (98) Shell.
- este o masina bun si pana acum nu am avut probleme deosebite. S-a stricat macaraua unui geam din spate, (manivela de plastic), s-a ars un bec de pozitie, si i-am facut o geometrie la 25000 intrucat simteam niste vibratii in volan cum treceam de 140km/h.
Puncte slabe: suspensii cam rigide pentru gropile noastre, pedala ambreiajului cam tare, unghi mort cu retrovizoarea interioara pusa de Fiat, motiv pt care mi-am luat eu una concava.
Puncte forte: motorul trage excelent si nu este zgomotos la turatie mare (chiar si la 180km/h - 5000 rot/min), scaunele din fata confortabile, incalzire excelenta, frane bune, stabilitate buna in curbe, aerul conditionat face fata cu brio vara si este silentios, inca nu scartaie si nu troncane (nu e imprastiata cum zicea cineva de pe forum)

Hyundai Accent 1.3 benzina Shell de 98, din dec2003, 1050km
- am zis cate ceva la topicul Kalos vs Accent si oricum e devreme pentru niste impresii klumea
Roberto
VW Polo, 1.2, 12v rulat 600km
Puncte tari:silentioasa,destul de infipta,scaune f confortabile,ansamblari care dau impresia de robustete si durabilitate.Spatiu mare pt clasa ei,portbagaj rezonabil.
Puncte slabe:suspensia tare(da' asta e standardul UE, plus ca mi le plac asa),consm kam mare in rodaj, si se incalzeste cam greu.
Reprize slabe 1-a si a2-a, dar dupa aia, mananca nori.
Stabilitate f. buna.
Benzina:OMV fara plumb 95 si 98, dar vreu sa-i bag MOL fara plumb 95.
Ciao!
Rai
Eu am un BMW 316i compact 10.000 Km rulat nu am avut nici un fel de problema folosesc benzina 91-95-98 OMV,Schell.Pierde numai din putere.Sigur tractiunea pe spate e altceva trebuie sa te obisnuiesti dar cu noua electronica nu e greu nici iarna.Sigur ca am avut si alte modele BMW dar nu se pot compara cu cele actuale.Deci masina buna dar mai scumpa.
Masina de lucru e un Golf 4 are vreo 20.000 Km rulati nu am avut inca probleme e mult mai economicoasa decat un BMW si mai lenta dar buna de lucru mai inalta.Eu imi aleg masinile singur dupa teste din diverse Reviste si cunostinte.Multe stiu sa fac si singur.
claudiu
Toyota Avensis, din dec.2003, 4500km, o masina intr-adevar asa cum ii fac reclama, motor 1.8, 130 cai , consum just, silentioasa si stabila.
Pretul pe masura, siguranta buna.Benzina Agip , inca nu pot sa spun de probleme e cam de vreme.
Intretinerea pana la 100000km 5 ore, garantia 5 ani sau 160000km, este peste masura.
G e o r g e
dacia supernova, dec 2002, 11700km
mi-a mancat zilele uneori.
schimbat:
discuri fata
placute de frana de 2 ori
pinion I,IV si arbore primar in cutie
suruburi la termostat
reparat :
o groaza ca nici nu le mai tin minte pe toate

minusuri:
e facuta de romani cu piese romanesti
scaune incomode
faruri prost concepute, lumina reziduala muuult prea mare
lipsa servodirectie
viteza maxima mica

plusuri :
cost de achizitie scazut,
costuri de intretinere scazute (cat timp este in garantie)
motor super bun + cutie super buna
frane puternice
demaraj ok
stabilitate pe curbe acceptabila

opel vectra C 2.2 dti oct 2002, 18 000km

problema :
tapiserie la un scaun a iesit pe margini, este prinsa intr-un arici si a iesit in dreptul air bagurilor laterale.
etansietate cutie de viteze. a trebuit refacuta etanseitatea cutiei, se pare ca in fabrica au folosit un adeziv cam prost?!?!?!

motor super puternic desi are doar 125 cp. viteza maxima f buna 206 km/h
consum bun : 8.5 in oras
confort crescut: loc mare pt cap pe locurile din spate. de exemplu eu , 1.87 nu am loc in laguna II.
stabilitate excelenta, frane bune, costuri de intretinere f bune, revziile se fac la 50 000km sau 2 ani !!!

subaru impreza mai 2003

NO COMMENT masina asta face parte dintr-o clasa aparte . super frane, motor si transmisie. consum ok. consturi de intretinere ok. este dementiala masina .
M i h a i
Waw. Thx pentru raspunsul detaliat George. Vreau acum sa mai comentez putin pe margine a ceea ce mi-ai spus:
1. Eu am mers intr-o Supernova cu 170km (aveam chiar si o poza la 160) Ti se pare putin sau exemplarul detinut de tine nu prinde atat?. Probleme cu radiatorul n-ai avut?
2. Opel Vectra 2.2 doar 206km? mi-a zis unu` ceva de 230. si-a luat-o second din Germania. referitor la revizia Opel la 50.000 vreau sa intreb daca intra aici si uleiul sau pa asta il schimbi mai devreme? De exmplu la fiat revizia e la 20.000 dar mai nou uleiul se schimba la 10.000.
3. Cat consuma in oras Subaru caci am tot auzit fel de fel de variante dar nu am gasit pe nimeni care sa mai si detina asa ceva. E adevarat ca-ti trebuie ceva lectii inainte sa te sui pe asa ceva sau poti sa-l alergi din prima?
Cati km prinde in prima si intr-a doua treapta?

Probabil o sa zici ca intreb cam multe insa te rog sa imi raspunzi la cat mai multe. Thx anticipat.
********************************************************
Pentru Marius cu BMW-ul 316. Nu inteleg partea cu "...pierde din putere...". Te rog sa revii asupra subiectului. Zi-mi te rog la cati km se face revizia si cat ai dat pe bijuterie. Thx.
G e o r g e
nu stiu ce vreisazici cu 206 km la vectra .
este vectra ultimul model © si are 18 000 km.
revizia se face la 50 000km, adica cu tot cu ulei, uleiul se schimbala 50000km sau la 2 ani.

supernova merge cu 160+ dar la aceasta viteza mi se pare prea inalta masina , asta am vrut sa spun. personal am mers cu 170 pe autostrada.

subaru consuma 13% mers normal. si trebuie sa-l iei incet . al meu nu este STI, este mai cuminte un pic. in a II 85 la 6200 rpm, in prima nu stiu o sa vad.
G e o r g e
revin :
sueprnova :
-nu am avut pb cu radiatorul de nici o culoare.

opel :
revizia este la 50000km pt modelele pe motorina si la 30000km pt benzinare , sau 2 ani in ambele cazuri.
vectra 2.2 dti 125 cp merge cu 206 km/h. eu am mers cu ea 200 si un pic .

cel mai rapid autoturism opel de pana acum este vectra 3.2 211 cp vit max 248(sau 244 nu sunt sigur si mi-e lene sa caut pe situl opel) .
G e o r g e
Impreza WRX STI necesita calitati un pic speciale . nu poti sa alergi cu ea din prima. trebuie luata si invatata incetul cu incetul. este o mica bestie . doar dc ai bani de una nu inseamna ca esti si sofer pregatit pt asa ceva. la aceasta masina se strica 2 lucruri conform spuselor celor din service:
- ambreiajele care pica in draci(din cauza demarajelor facute in necunostiinta de cauza, se poate pleca doar in 2 moduri de pe loc cu aceasta masina, patinajul ambreiajului fiind exclus)
- tinichigeria ( din cauza puterii extraordinare de sub fund, cei mai multi le proptesc in pomi,pomuleit , pomisori samd)

sper ca am fost destul de explicit.
dc mai ai nelamuriri intreaba, iti voi raspunde bucuros.
Rai
Pentru Mihai,Indicata e benzina de 98 dar in general motoarele germane pot fii folosite si cu 91-95 se pirde din puterea maximala deci in loc de 210Vmax numai 200Vmax si asa in fiecare treapta si acceleratie,dar nu bate si nu se strica nimic ceea ce nu as putea zice la una Japoneza.masina a costat 24.000€ dar am primit-o cu 19.000€.Revizia se face la 2 ani sau la 30.000Km si depinde de cum si cine o conduce noile motoare Germane invata si se adapteaza stilului a fiecarui conducator auto.Deci in bord apare data si km cand mergi la service cu 2-3 luni sau 2-3 mii Km inainte.
M i h a i
George cand am zis de 206 ma refeream la viteza maxima a opelului 2.2 dti. Oricum am inteles despre ce e vorba. Referitor la Subaru, doar 85 intr-a doua? sau doar atat ai incercat tu? eu personal am reusit un 90 cu a-II si am motor de 1.2. Cand facem o liniuta? (glumesc cu liniuta)

Ca o concluzie, personal sunt uimit de fazele cu reviziile la 30000 si 50000 km. Si eu care credeam ca stau bine cu Fiatul meu la 20.000 sau odata pe an

george, marius thanks
G e o r g e
tocmai ca treptele scurte o ajuta la demaraj. am mers si eu cu un yaris cu a II la 105 km/h si mai putea. cu supernova iau tot 85 in a II-a.

Laurentiu_007
toyota corolla
an fabricatie '93.1,4 cmc, 88CP, consum mediu aprox.8-8,5l/100km.Probeleme majore nu prea am avut cu ea pt. ca nu am mers prea mult.I-am schimbat parbrizul anul trecut si acum 3 ani i-am schimbat un farul pe dreapta ca am lovit un caine.Benzina pun fara plumb.are cam 220000 km rulati.am cumparat-o in '98 in perfecta stare de functionare.la motor am schimbat ceea ce era si normal(curaua de distribitie, bujii etc.).recomand tutror toyota
Vladus
Fiat UNO 75 SX i.e. - 1990
1500 cmc injectie, benzina fara plumb
75 cp, 5 usi

Masina e surprinzator foarte buna si tin si pe aceasta cale sa spun ca ca cei care zic ca masinile italiene sunt proaste se inseala amarnic. Masina e destul de veche dar se tine superb si arata si merge impecabil. Eu am luat-o la 100.000 km si acum are 132.000 si nu am schimbat mare lucru la ea ,in afara de consumabile unde au intrat si tobele, amortizoare, bucse, curele, placute de frana, am mai schimbat un etrier si injectorul! Cam asta e, eu unul am fost incantat de masina dar a venit vremea sa imi iau ceva nou. Dar celor care au bani putini le recomand un UNO 2 pe benzina oricand!



[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-01-14 15:55 ]
M i h a i
Apropos de 100.000 km exact acum un an am mers cu un Punto I din 1997 la 100.000km si se prezenta impecabil. Unde mai pui ca era masina de inchirat deci care a avut zeci de soferi. Era cam mototolita la caroserie, motorul aproape ca facuse paienjeni insa tragea de mama focului. Asa ca forba ta Vladus, masinile italiene sunt bune.
Anubis
Dacia Supernova 2001, 34350 KM, motor 1,4 l 8v aspirat, 75 CP.

Puncte Tari
=========
- motor si cutie foarte bune
- tinuta de drum buna si frane care te arunca in parbriz - cu observatia ca prima jumatate a cursei pedalei actioneaza mai moale, abia dupa ce apesi mai tare se aplica efectul...
- stabilitate surprinzator de buna in curbe
- top speed --- 175 Km/h pe Buc - Pitesti in August 2002 cand masina avea ~ 21000 KM - personal mi-a fost teama sa ii dau mai mult desi atinge cu siguranta 180 Km/h
- reprize bune ale cutiei (desi treptele sunt cam scurte) 1-a 40 Km/h ~ 5000 rpm, 2-a 88 Km/h ~5000 rpm
- viteza croaziera la drum lung 150 Km/h consum la aceasta viteza masurat ~12 l/100 Km benzina OMV 95
- consum vara oras - 8l/100 Km
- consum iarna oras - 9l/100 Km
- consum afara 90 Km/h - 6,5 l/100 Km
- consum afara 120 Km/h - 7l/100 Km
(consumurile au fost calculate ca medii aproximative folosind metoda "rezervorului plin")
- costuri de intretinere scazute (revizii la 10,000 Km)
- destul de fiabila pana acum (surprinzator pentru o Dacie dar poate am avut eu noroc.. - pana acum NU am schimbat nimic la ea decat uleiul, filtre, placute frana si.....de 3 ORI RADIATORUL...;(((


Puncte slabe
==========
- caroseria are o finisare de tip Epoca de piatra cu usi care se inchid de trezesti toata strada la 12 noaptea
- in service trebuie sa stai cu ochii pe mecanici mai ceva decat pe butelie
- la viteze de peste 150 Km/h datorita faptului ca puntea spate e rigida si masina are o garda la sol destul de inalta ai impresia de instabilitate
- valoare de revanzare care scade rapid
- lipsa unui motor de 1,4 l 16v 95 CP (vezi Clio) care ar asigura o dinamica mult mai buna a masinii - personal cred ca un motor de peste 100 CP nu ar putea fi adaptat caroseriei si trebului de rulare fara a pune in pericol siguranta pasagerilor...
- lipsa optiune diesel
- lipsa servodirectie, ABS, airbag, si alte optiuni care se puteau face fara prea mari eforturi de catre constructor

NOTA:

Performantele masinii implica (in cazul meu):
- Duralube in motor de la revizia de 1000 Km
- Cauciucuri Michelin 165/70 R13 verificate si echilibrate la fiecare 10,000 Km
- Revizia periodica efectuata la timp - folosesc ulei BP Visco 3000 10W40
- Placute frane Bosch cu martor uzura
- Benzina OMV 95-98 ONLY!!!

Numai bine
Radu_
nu zice nimeni ca nu-s bune masinile italiene, dar nu compara fiatul cu alfa romeo, care e intradevar masina; fiatul e masina buna, in comparatie cu dacia noastra....., dar nu poti sa zici ca e masina tare deacuma...
eu am lucrat in italia in service, si stiu ce inseamna fiat
M i h a i
Radu depinde de ce intelege fiecare prin masina tare si mai depinde si cu ce a fost invata fiecare. Daca treci de la BMW la d-astea de aprox 10.000 ti se par obisnuite, daca treci de la dacie la d-astea de 10.000 ti se par super tari. Oricum pentru mine o masina tare inseamna una cu care te duci la service doar la revizii si eventual o echilibrare sau alte chestii de intretinere, o masina cu care poti pleca oricat de departe la orice ora, fara grija ca ramai in drum, care rezista la frecus, care are destule dotari care sa-i asigure un confort ridicat etc. Cat despre alfa romeo, ai dreptate, dupa BMW este a doua in preferintele mele .
Oricum, am bagat eu de seama, incet incet mai toate masinie au ajuns sa semne intre ele si nu se mai poate spune ca, de exemplu VW Polo este de 10 ori mai buna ca un Clio sau ca o Fabia....diferenta in ceea ce priveste optiunea cumparatorilor o fac costurile de intretinere sau dotarile.
Dar am deschis acest topic pentru ca tot aici pe forum am vazut cativa nemultumiti de Megane I care are tampoanele prea moi si din cauza gropilor de la noi i se balagane motorul...Asa ca nu se stie niciodata peste ce chichita dai la o masina despre care e bine sa se stie. Cuma fost si cu Radiatoarele la SupeNova
As vrea sa stiu si ce inseamna pt tine Fiat daca zici ca ai lucrat pt ei.

Anubis am un prieten care tocmai si-a vandut o Supernova cu aceleasi caracteristici cu masina ta (3400 Euro ca tot ziceai de pierderea de valoare care oricum e un punct slab la orice masina noua) si la fel ca si tine nu a schimbat decat radiatorul.
Nu a folosit Duralube si poate d-aia nu a obtinut decat 170km/h, 80 cu a-II-a la 5000 ture (interesant), si 14,7secunde 0-100km masurat de noi.

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-01-15 21:07 ]
Rai
Ai dreptate Mihai masinile seamana f mult intre ele,si nu e un secret sunt facute in colaborare vezi numai Nissan- Renault-Dacia X-90.Dar exista si o diferenta un BMW e ceva numai sunetul motorului e deja altceva.Cand stau la un semafor si accelerez o vibratie placuta si cele mai mici motoare aduc cu siguranta tractiune pe strada.Nu stiu daca o sa renunt la asa o masina e inca o perfectiune Germana.Si poate printre ultimele care fac masini adevarate.Cunosc totul despre BMW daca as putea as dormi in fabrica.
M i h a i
Heheee intr-adevar Marius, BMW e altceva. Cand am zis ca masinile incep sa semene intre ele ma refeream si eu la d-astea de pluton nu la bijuteriile de genul celei de care ai tu ..esti un fericit
G e o r g e
mihai: duralube se pune in motor dc nu ai destui bani ca sa-l faci cand trebuie. un motor ce foloseste asa ceva trebuie schimbat cu totul la o anumita varsta .

anubis: pt frana care tine mai jos: fa-i o aerisire a circuitului
vivian
ford CAPRI "78, 1600 (deocamdata), benzina, dublu carburator, TRACTIUNE SPATE (SUPER), Super caroserie, super directie, super frane, super demaraj. Cauciucuri spate 280/40/15. BESTIAL
M i h a i
George astia de la Fiat mi-au zis ca nu carecumva sa pun duralube sau alte d-astea in motor ca-l stric. e o problema controversata duralubele asta. Poate ca ar trebui sa deschidem un topic sa vedem cine a pus si cum i s-a comportat masina...
Oricum, cred eu, daca era asa ca la reclama punea toata lumea. Asa insa....reclama sufletul comertului
Iulian8
eu schimb destul de des masinile si am avut f multe VW insa acum posed un BMW 530 D din 2001 despre care o sa zic cateva vorbe. masina are o stabilitate extraordinara atat in curbe luate la viteza mare cat si in depasiri bruste sau la o conducere mai sportiva. are 193 Cp la un motor de 2926 cmc si un cuplu de 410 Nm. bineinteles cuvantul de ordine este luxul, are scaune de piele incalzite si reglabil electric, TV-navy, Klimatronic dublu , tempomat, 6xairbag, volan interactiv, xenon si lista ar putea continua. am alergat cu ea cu 220 Km/h pe autostrada si ar mai fi putut insa conditiile meteo m-au temperat.consum autostrada 6%, urban 10%. Este genul de masina la care posesorii de mercedesuri se uita in oglinda si le vad xenoanele cum ii blitzuie sa elibereze banda a 2-a.Noua e destul de scumpa insa eu mi-am adus-o din germania la 16000, plus taxele si toate cele. Cred ca merita.
Rai
Da apar si oamenii care mai stiu ce se asteapta de la o masina.Eu am avut si am BMW si multora se pare ca sunt scumpe dar in tine Iulian am un exemplu bun. Nu tot ce e bun e si scump. BMW stau lipite de sosea si merg lejer 200-250 si daca electronica nu ar inchide la 250 ar merge si mai mult.Am facut toata Europa am parcurs peste 1 milion de km nu cu una dar tot cu BMW nici o reparatie si cu un diesel peste 300 mii km e ceva si acum sa zica cineva ca mancatori de orez fac masini mai bune nici nu prea au diesele proprii bune.Pentru cine are mai putin bani va apare BMW 1, e sportiv si va costa mult mai putin.





[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-01-17 03:08 ]
madalina
De ISUZU ai auzit, Marius? Stii ceface isuzu?
Rai
Din cate stiu eu Isuzu face masini bune de teren.In UE se vand ca OPEL FRONTIERA si restul il stii.
madalina
In afara de acest lucru, mai face ceva foarte important: motoare! este unul dintre cei mai importanti producatori de motare pe care le vinde altor producatori de masini, inclusiv celor europeni!
Rai
Multe motoare se fac in colaborare in afara de Subaru aproape toti fac motoare in colaborare.Fara industria japoneza de masini ar fii f rau nu am mai sti ce e bine si rau si unde ar fii concurenta preturile ar exploda.
G e o r g e
marius: duralube nu se pune in motoare, dauneaza motorului in timp. de preferat sa faci reviziile mai repede si sa schimbi uleiul mai des , iar motorul va duce muuuult mai mult.

ISUZU: este o poveste draguta. a aparut pe piata europeana cu isuzu troope. din cauza taxelor prea mari a semnat o colaborare cu opel si astfel s-a nascut opelul monterey nu frontera. frontera este o continuare nereusita a celor de la opel. motorul cel mai cunoscut de la isuzu este cel de 1.7 prezent pe aproape toata seria opel.
M i h a i
Iuliane mi-ai placut la faza cu BMW-urile care flash-uiesc Metzanele. Lol. Cat despre comsumul ala de 6 pe autostrada, m-ai dat pe spate. La ce viteza ia 6, ca doar nu la 200.

Si ca tot veni vorba de BMW-uri, m-am dat si eu cu doua serii 5 din 89 si 90 unul benzina si altul 524 pe mototrina, si cu toate ca sunt asa vechi, au luat 200 pe Buc-Pitesti fara probleme. Dieselul la 3000 de ture lua 8l/100km in schimb modelul pe benzina sugea in draci. Terminam rezervorul de 80litri destul de repede. Oricum, supermasini ambele la vreo 250.000 km (asta daca in decursul timpului n-or fi fost smecherite:) )

SI CAM CAT VA COSTA BMW SREIA 1?
Rai
George scuze cu Opelul ai dreptate.Cu motoarele nu eram eu sigur un motor bun si sa tina in timp faci schimburi de ulei mai dese numai ca exista si uleiuri bune care tin dar nu in Ro sau mai putin.
Seria 1 BMW va aparea prin octombrie nu stiu cat va costa unii zic ca sub 20.000 euro.Oicum e un BMW motorul cel mai mic va fii de 116 cp vor fii si diesele ca 116i,120d as putea sa dau mai multe relatii cum arata dar cred ca va fii o surpriza placuta seamana mult cu alfa.
Si cu consumurile sunt foarte mici eu am alergat cu un 320d mai nou si nu numai ca alerga f bine si lejer dar consumul era f mic la 130 iti ia cam 5 l si la 200-220 poate 7l motorele pe benzina un 318i iti ia cam 8-9l afara la 210 si in oras 10l maximal.Daca ai un 6 cilindri consuma mai putin.Pe vremuri iti trebuia un butoi dar timpurile sunt altele apar des motoare noi si siguranta si technica creste rapid de la an la an.

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-01-19 11:53 ]
M i h a i
Cum arata Seria 1 am idee dintr-o revista (si ricum n-avea cum sa fie decat frumoasa) insa pretul e interesant de vazut si chiar dimensiunile...la ce clasa s=o incadra masina?
Cat priveste thnologia, asa este. Avanseaza uimitor de repede. Azi iti iei masina si peste un an e veche. Dar oricum BMW-urile indiferent din ce an sunt raman adevarate si ma surprinde cum unii ar compara BMW cu Mazda 6 cum am vzut pe un topic. S-a terminat cu smecheria Tare as vrea sa vad o Mazda de 15 la al 3-lea proprietar cum se tine si ce s-a schimbat la ea.
G e o r g e
Am vazut eu o mazda 626 de 15 ani cu 620000 km. Motorizare pe benzina 2.0 . din cate stiu ii schimbase cureaua de accesorii de vreo 2 ori, ambreiajul o data la 450 000km si cam atat.
M i h a i
Impresionant ce pot sa spun, dar greu de crezut (si in ce tara a rulat oare?) si chiar si asa nu se compara mazda cu BMW

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-01-19 13:46 ]
Rai
E foarte greu sa compari masinile mazda 6 e buna frumoasa dar nu e BMW. Bmw 1 se incadreaza la clasa golf e puti mai mic ca un golf 4 in interior sa nu uitam ca are tractiunea pe spate tipic Bmw nu cred ca la clasa asta mai sunt masini care trag pe spate.Eu stiu de poze sunt foarte aproape de realitate dar reale nu sunt chiar.Eu pot sa-ti dau multe detalii dar nustiu daca e bine pe forum cum imi fac impresia despre tine o sa-ti placa si nu numai tie.Bmw mai facesi un 2 si un 4 si evident va aparea si seria 3 noua la motoare diesel nu cred ca prea are concurenta mai ales ca noile agregate sunt f bune.Motoare care invata si vor aparea si cutiile de viteza care invata.La 1 in premiera Bmw nu se mai folosesc cabluri obisnuite si masina va avea 2 calculatoare principale in afara de cele mici 8 standart care pot fii pana la 40 intrun M1.Ce imi place nu se mai folosesc chei normale si interesant si boxele de muzica sunt sub scaune.Mai multe poate nu pe forum.
M i h a i
Cum adica motoare si cutii care invata? da-mi ceva detalii ca m-ai facut super curios. Iar daca e ceva ce nu poti pe forum, arde-mi un mail la [email=mihai_1978@masini.ro.]mihai_1978@masini.ro.[/email] thx

Privitor la BMW 1 vorbim cumva de asa ceva?

sau poate de asa ceva...




[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-01-20 12:11 ]
Rai
O masina sa fie optimal folosita temeratura,amestec,ulei etc.se obisnuieste cu stilul conducatorului se optimeaza in timp are un mic procesor care inregistreaza si invata.Avantaje consumul si caldura e importanta iarna si racirea e importanta vara si mai ales uleiul il schimbi numai cand trebuie si ai o siguranta masina iti va indica todeauna cati km poti sa mai parcurgi si ai todeauna totul optimal motoarele astea sunt deja standart in golf 4 sau polo si sa nu vorbim de Bmw.Cutiile sunt inca in incercare e mai greu sa bagi un computer in cutie dar au acelasi rol.Motorule e si protejat cand nu e inca prea cald poti sa accelerezi cat vrei todeauna va fii optimal si un om care merge mai mult in oras tureaza altfel si ulei trebuie mai des schimbat.Motorul va stii todeauna cum e optimal si te anunta in caz de ceva.As putea sa scriu multe dar asta ar fii in mare un lucru pozitiv hotii,tzepari nu mai au sanse sa schimbe ceva motorul ar trebui recodat si suntputi oameni care pot sa faca lucrul accesta e ca si o cheie numai fabrica o mai poate face e si impotriva asa zisilor mecanici amatori.Si apropo la Bmw 1 poti sa ai pachete electronice care se pot decoda in tip cand ai banii necesari numai fire si nu sepoate un cod si merge si o navigatie sau un telefon.Aviz amatorilor sa incercisa decodezi ceva nu stii ce se intampla caci franele,directia ambreajul si multe altele functioneaza tot codate si se pot intampla multe daca te intereseaza mult Bmw eu stiu multe si pot sa te indrum la o masina buna si ieftina cam cu 20-30% sub pret cu 2000-4000 km si nu mai mult de 6 luni.
Rai
Prima poza e f realista dar va aparea cu 4 usi ca un golf.Pretul nu stiu exact care e dar cred ca un SH pana la max.10000 km si nu mai mult de 6-12 luni de 15.000 euro.E mult e putin nu stiu dar in orice caz vor fii multi amatori vad numai euforia printre cunostintele mele multi au comandat aiure numai sa fie printre primii e vorba sa se produca pana la 600 unitati pe zi dar cu timpul vom vedea.Mai tarziu va aparea si un coupe 2 usi si un cabrio.
M i h a i
Multumesc Marius insa din nefericire pentru mine inca nu am planuri sa-mi iau BMW .
liviuadrian
fratilor eu am o nova de care voi scapa in curand si cred ca voi fi cel mai fericit.Nu cred ca este o alta masina mai proasta decat dacia nova 1998.Ma gandeam la o Solenza dar nu stiu cat de buna este sevodirectia la calitate pe daciile noastre.Daca are cineva o sugestie?Sau o supeRNova dar inca nu stiu care ar fi mai buna.
M i h a i
Si eu am avut o Nova GT tot din 98. N-am ramas niciodata cu ea in drum insa avea o superhiba: nu pornea iarna nici de nebuna, decat cu 20-30 de pedale. Chiar si asa, daca nu o porneam o zi era durere. Plus ca riscam meru s-o inec daca nu nimeream nr de pedale. Nimeni nu a putut s-o regleze. Relantiul oscila mereu....bine ca scapi de ea si daca nu ai bani de ceva strin mai stai si tu sa vezi care e treaba cu X90 . Eu parca nu mi-as lua Supernova si nici Solenza la gandul ca nu se va mai fabrica. Zic si eu..
Vasile4
Saab 93 Aero din 2003. Are toate imbunatatirile posibile si imposibile. este modificat si are 300 de cai. merge ceas, sint extrem de multumit de ea. nu am avut nici o problema deocamdata cu ea am mers numai 3200 de km.stai asa de comfortabil in ea are scaune de pilot de avion de vinatoare JAS Grippen. Consuma cam mult cind o calci dar imi place sa ma iau de git cu BMW-urile. la demaraj BMW-urile sint rapide dar cind porneste turbo la SAAB simti un ghiont in spate te uti in oglinda si vezi saracul BMW cum se chinuie sa te ajunga din urma. De abia dupa 20-30 de km cu eforturi uriase te ajunge dar nu te intrece.
Cu alte cuvinte o minunatie de masina o bijuterie la 35 de mii de euro.
M i h a i
Vasilica da-ne si tu niste date daca tot ne-ai facut pofta de viteza
0-100km=?
max speed=?
cp/kW=?
De consum nu intreb, caci daca funge e normal sa si manance
thanks
Iulian8
vasile, iti place sa te iei de gat cu bmw-urile de strada nemodificate, eventual de ursuleti inofensivi dar ia incearca una cu un bmw modificat care sa zicem ca are si el vreo 300 cp si sa fie si el tot de prin 2003 sau chiar 2002 sa vedem cum iti gafaie tie saab-ul ala dupa AER(O).
gabi4
Am un SUBARU de prin '87, nu stiu modelul (ceva asemanator cu legacy).
Vreau sa spun ca la partea de motor e struna. Cred ca poate concura cu un Mercedes oricand in aceasta privinta. Si sa nu mai spun ca are geamuri electrice (inainte am avut unul din '82 la fel de dotat), oglinzi electrice, volan si scaun reglabil in inaltime la sofer, spatiu klumea. Cand o sa aiba si Dacia asa ceva (nu prea devreme cred). Are motor boxer 1,8 l, 100 CP si consuma la drum intins 6, chiar sub 6 litri la 100 km (deci mai putin decat Dacia) daca mergi pana in 110 km/h (de fapt intre 90 si 110).
Daca vrei putere si o calci se deschide treapta a 2-a la carburator si sa vezi ce merge. Da' bineinteles ca incepe sa-ti consume mai mult. Oricum te bazezi pe puterea motorului la drum. Servodirectie, servofrana, 4x4 nepermanenta cu reductor (high si low); daca bagi in 4x4 low poti ara cu ea (am verificat cu aia din '82). Poate nu stiti, dar SUBARU e pe locul 2 in Germania in topul celor mai apreciate marci (Mercedes e pe 11), sunt campioni in World Rally Car si asta spune multe. Si motorul boxer (pt necunoscatori) e mai fiabil decat cel normal. E motor culcat, merge la turatii mai mari, e mai nervos ca sa zic asa si cel mai important e ca daca nu-ti bati joc de el te tine o viata intreaga. In caz contrar te tine 300000 km ca popa. Are sistem de incalzire smecher : circula aerul peste tot asa ca iarna nu sunt probleme cu frigul. Si chiar si iarna se incalzeste motorul in maxim 2 minute de la pornire. Altceva : trapa, scaune rabatabile in spate, spalator faruri. Modelul e break sa nu uit.


ti-am reeditat postul. citeste regulamentul inainte sa postezi aiurea.
M i h a i
Cum bre nu stii modelul?...... :shock: ...si nici curios nu esti sa aflii?
G e o r g e
bre certefecat are?
daca are scrie in el ce model este.

sunt masini foarte bune si ma bucur de alegerea facuta.

SUBARU rulez ca sa zic asa biggrin.gif
gabi4
bre, yo chiar nu stiu ce model este.
yo certificat nu prea am la ea.
si ti-am spus, ca o folosesc mai mult aici la tara la arat.
bre, i-am pus si roti modificate pt ai imbunatati o tzara tractiunea.
si daca mai beau si o kila de gin de ala bun ar hectare bre.
bre, tarani mai sunteti.
bre, dar voi chiar sunteti moderatori :?:
bre, lasati-va de meserie :!:
:albino:
G e o r g e
si o venit si mircea radu si mi-o spus si mie bre laugh.gif

de ce te-ai suparat , ca m-ai facut sa :cry:

eu eram chiar curios ce model este ?!?!?

de ce nu incerci www.mobile.de si sa vezi care poza se potriveste?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.