Reprizele dinamice |
This topic is about Reprizele dinamice, the author, radu66490, wrote about: QUOTE(Dan52141) la un motor cu aceste caracteristici cum ati schimba vitezele sa beneficiati de puterea maxima ? la puterea maxima????????6mii si ceva ... To read more just scroll down
Reprizele dinamice |
Jan 26 2006, 11:21 PM
Post
#221
|
|
pilot Group: Membri Posts: 305 Joined: 26-January 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 66.483 |
QUOTE(Dan52141) la un motor cu aceste caracteristici cum ati schimba vitezele sa beneficiati de puterea maxima ? la puterea maxima????????6mii si ceva de ture da ideea e sa faci un compromis intre putere si cuplu |
|
|
Feb 4 2006, 10:44 PM
Post
#222
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 12-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.294 |
QUOTE(radu66490) daca vrei sa faci o depasire cu orice pret benzina i sfanta,treapta mai mica, dai un 6000 si te ai dus,nu lag de putere,nu nimic.....tun
insa in mersul normal dieselul pleaca binisor din turatii reduse datorita cuplului superior si nu trebuie sa retrogradezi neaparat,iti ofera un pic mai mult confort intr un mers normal si cam deobicei nu rupi masina iti faci treaba cu ea Aceasta mi se pare a fi cea mai clara si corecta concluzie care se poate trage in ceea ce priveste diferenta intre un diesel si un benzinar! Si intradevar cel mai mare avantaj la diesel este ca "nu rupi masina, iti faci treba" Ce faci cu un diesel la numai la 3000 ture la benzinara trebuie sa urci in 5000-5500 de ture. Si parca nu-ti prea da mana sa faci asta atunci cand e vorba de masina ta! Si in fond ce rost ar avea sa faci asta din moment ce nu esti intr-o cursa de raliu! |
|
|
Feb 4 2006, 10:45 PM
Post
#223
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 12-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.294 |
QUOTE(radu66490) daca vrei sa faci o depasire cu orice pret benzina i sfanta,treapta mai mica, dai un 6000 si te ai dus,nu lag de putere,nu nimic.....tun
insa in mersul normal dieselul pleaca binisor din turatii reduse datorita cuplului superior si nu trebuie sa retrogradezi neaparat,iti ofera un pic mai mult confort intr un mers normal si cam deobicei nu rupi masina iti faci treaba cu ea Aceasta mi se pare a fi cea mai clara si corecta concluzie care se poate trage in ceea ce priveste diferenta intre un diesel si un benzinar! Si intradevar cel mai mare avantaj la diesel este ca "nu rupi masina, iti faci treba" Ce faci cu un diesel la numai la 3000 ture la benzinara trebuie sa urci in 5000-5500 de ture. Si parca nu-ti prea da mana sa faci asta atunci cand e vorba de masina ta! Si in fond ce rost ar avea sa faci asta din moment ce nu esti intr-o cursa de raliu! |
|
|
Feb 4 2006, 11:00 PM
Post
#224
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Vapoarele merg foarte bine si la 100rmp, iar masinile de curse la 15.000. Nu inseamna ca unele sunt mai bune decat altele, ci ca fiecare e bun la ce a fost gandit. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 05:42 AM |