IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Reprizele dinamice

This topic is about Reprizele dinamice, the author, radu66490, wrote about: QUOTE(Dan52141) la un motor cu aceste caracteristici cum ati schimba vitezele sa beneficiati de puterea maxima ? la puterea maxima????????6mii si ceva ... To read more just scroll down

12 Pages V  « < 10 11 12  
Reply to this topicStart new topic
> Reprizele dinamice
radu66490
post Jan 26 2006, 11:21 PM
Post #221


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 305
Joined: 26-January 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 66.483



QUOTE(Dan52141)


la un motor cu aceste caracteristici cum ati schimba vitezele sa beneficiati de puterea maxima ?

la puterea maxima????????6mii si ceva de ture da ideea e sa faci un compromis intre putere si cuplu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Serban63301
post Feb 4 2006, 10:44 PM
Post #222


novice
**

Group: Membri
Posts: 45
Joined: 12-December 05
From: Bucuresti
Member No.: 63.294



QUOTE(radu66490)
daca vrei sa faci o depasire cu orice pret benzina i sfanta,treapta mai mica, dai un 6000 si te ai dus,nu lag de putere,nu nimic.....tun
insa in mersul normal dieselul pleaca binisor din turatii reduse datorita cuplului superior si nu trebuie sa retrogradezi neaparat,iti ofera un pic mai mult confort intr un mers normal si cam deobicei nu rupi masina iti faci treaba cu ea

Aceasta mi se pare a fi cea mai clara si corecta concluzie care se poate trage in ceea ce priveste diferenta intre un diesel si un benzinar! Si intradevar cel mai mare avantaj la diesel este ca "nu rupi masina, iti faci treba" Ce faci cu un diesel la numai la 3000 ture la benzinara trebuie sa urci in 5000-5500 de ture. Si parca nu-ti prea da mana sa faci asta atunci cand e vorba de masina ta! Si in fond ce rost ar avea sa faci asta din moment ce nu esti intr-o cursa de raliu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Serban63301
post Feb 4 2006, 10:45 PM
Post #223


novice
**

Group: Membri
Posts: 45
Joined: 12-December 05
From: Bucuresti
Member No.: 63.294



QUOTE(radu66490)
daca vrei sa faci o depasire cu orice pret benzina i sfanta,treapta mai mica, dai un 6000 si te ai dus,nu lag de putere,nu nimic.....tun
insa in mersul normal dieselul pleaca binisor din turatii reduse datorita cuplului superior si nu trebuie sa retrogradezi neaparat,iti ofera un pic mai mult confort intr un mers normal si cam deobicei nu rupi masina iti faci treaba cu ea

Aceasta mi se pare a fi cea mai clara si corecta concluzie care se poate trage in ceea ce priveste diferenta intre un diesel si un benzinar! Si intradevar cel mai mare avantaj la diesel este ca "nu rupi masina, iti faci treba" Ce faci cu un diesel la numai la 3000 ture la benzinara trebuie sa urci in 5000-5500 de ture. Si parca nu-ti prea da mana sa faci asta atunci cand e vorba de masina ta! Si in fond ce rost ar avea sa faci asta din moment ce nu esti intr-o cursa de raliu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 4 2006, 11:00 PM
Post #224


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



PAi daca tot nu esti la raliu, poti merge foarte bine si cu benzinara la 3000 ture. Majoritatea benzinarelor ASPIRATE au cuplu intre 3000 si 4000 rpm. Ori, 3000-4000 rpm la benzinare e exact echivalentul 2500-3000 rpm la diesele. Adica, 2/3 din turatia de putere maxima, iar asta nu inseamna ca tragi de ele ca sa le rupi.

Vapoarele merg foarte bine si la 100rmp, iar masinile de curse la 15.000. Nu inseamna ca unele sunt mai bune decat altele, ci ca fiecare e bun la ce a fost gandit.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Pages V  « < 10 11 12
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 05:42 AM