IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Soferul "invata" masina ?

This topic is about Soferul "invata" masina ?, the author, Lucas, wrote about: Mirosul acela ciudat il simt cand ii dau "forja" dar il simt mult mai puternic dupa ce i-am dat. adica dupa ce iese din turatii motorul. cand se "domo ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Soferul "invata" masina ?
Lucas
post Jul 7 2005, 09:06 PM
Post #21


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 498
Joined: 12-March 05
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 42.185



Mirosul acela ciudat il simt cand ii dau "forja" dar il simt mult mai puternic dupa ce i-am dat. adica dupa ce iese din turatii motorul. cand se "domoleste".


--------------------
Golf 4 , 1.6 105 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jul 7 2005, 10:31 PM
Post #22


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE(f1anatic)
QUOTE(Maff)
Si la benzina noastra fara plumb normala, se simte daca o folosesti o "lenevire" a motorului, datorata impuritatilor care exista in ea.Sa va uitati de curiozitate in filtrul de benzina si veti vedea despre ce vorbesc.Benzina din Romania de 95 sucks!Este proasta rau de tot.


Ia uite cine se plinge...Hai ca esti haios...Vino tu frate in tzara tuturor posibilitatzilor...la Chicago (care nu-i chiar ultimul sat)...si ai sa vezi ca nu gasesti benzina mai buna de...93. Ba in multe locuri nu gasesti decit de 91 (premium)

91 sau 93 premium - ultimate
89 mid grade - silver
87 regular - bronze

Shell V-Power pare sa fie mai buna. Daca tu te plingi ca benzina de 95 e proasta...nu stii ce pierzi aic !!! Spre exemplu mie la minivan mi-a crapat de 3 ori pina acum filtrul de benzina...la cit era de infundat cu gunoaie ...de fiecare data in mai putzin de 1 an de la schimbare. Acum am unul din aluminiu (alea care au crapat erau din plastic) dar am sa il schimb preventiv la iarna (asta de Al. e in serviciu din Martie 2005)


Adica voi n-aveti benzine cu cifra octanica mai mare de 93 ???? blink.gif blink.gif pai nu ma mir nene ca e ieftina... acum poate ca aia de la noi de 95 nu are 95... dar 90 tot are... iar aia de la 98 in sus e chiar ok (acum mai nimeresti cate un transport de benzina "aditivata" cu H20 si diverse mizerii dar in principiu e ok... ah, si noi avem o gramada de variante care sustin ca au cifra octanica de 100 (shell V-power, OMV 100, petrom 100+).

Ce intelegi prin "a crapat filtrul de benzina" ? s-a spart efectiv ? sau s-a infundat partial si mergea naspa motorul ? asta in conditiile in care il schimbai regulat ?


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jul 7 2005, 11:13 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



bey, io v-am mai zis ca , comparati mere cu pere... cifrele octanice de la pompa din America sunt diferite de alea din Romania.

93 aici este echivalent prob cu 98 acolo. cifra octanica la pompele americane este media RON ( research octan number) si MON (motor octane number). In Europa se pare ca se foloseste numai RON ca numar la pompa.

http://www.whnet.com/4x4/octane.html


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Jul 8 2005, 01:16 AM
Post #24


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(HalbaSus)
Ce intelegi prin "a crapat filtrul de benzina" ? s-a spart efectiv ? asta in conditiile in care il schimbai regulat ?


DA, a C-R-A-P-A-T ! Asta in conditziile in care avea cam 11 luni de folosire. Am inceput sa miros benzina sub masina...cind porneam masina...si m-am uitat drept la filtru...curgea...m-am oprit drept pe "liftul" de la mecanic.

O fi cum zice Iulian...dar parca benzina de aici nu e ca acolo...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jul 8 2005, 02:27 AM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



se poate ca benzina aici sa fie mai proasta decat in Europa.... asta nu am contestat. cifrele octanice corectate sunt cam pe acolo, poate o idee mai mari in Europa...

nu ar fi nimic surprinzator aici. si motorina e mai "puturoasa" aici... si in general ca atitudine de viata in America conteaza mai mult cantitatea decat calitatea... asa e la si la fast food si la unele restaurante, si la supermarket, masinile sunt mai mari si mai rapide dar nu neaparat mai agile, autostrazile sunt mai lungi dar nu mai netede, casele sunt mai mari dar multe sunt din lemn si plastic, etc., etc...

F1anatic, ai gasit paie, calti, s.a. in filtrele de benzina? eu pana acum nu am avut probleme. Civicu' merge tot cu benzina regular 87octanica aici (91octanica in Europa dupa cum zice linkul de mai sus) si nu am avut inca probleme dintr-astea.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jul 8 2005, 08:25 AM
Post #26


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE(Iulian HondaFan)
bey, io v-am mai zis ca , comparati mere cu pere... cifrele octanice de la pompa din America sunt diferite de alea din Romania.

93 aici este echivalent prob cu 98 acolo. cifra octanica la pompele americane este media RON ( research octan number) si MON (motor octane number). In Europa se pare ca se foloseste numai RON ca numar la pompa.

http://www.whnet.com/4x4/octane.html


M-ai linistit... (nu ca as fi avut insomnii din cauza saracilor americani care baga benzina proasta in H2)...
Motorina am inteles ca e proasta la voi din cauza ca e folosita de camioane si utilaje agricole... si noi avem asa numita "motorina agricola"... ma rog, la pompa se comercializeaza drept motorina euro-nusht'cat dar te uiti la pret si la numele pompei (gigi-oil Co.) si iti dai seama ca e pt utilaje agricole biggrin.gif... aceasta motorina e raspunzatoare de decesul prematur al multor TDI-uri...

Iulian: un lucru interesant e ca aici, monstri vostri mecanici (Hummer, Lincoln, Explorer) sunt priviti cu admiratie... iar H2-ul a inregistrat vanzari bunicele avand in vedere ca e un tanc fara abilitati off-road iesite din comun si cu o tehnologie semi-neadertaliana... Daca nu ar fi taxele si costurile de import cred ca soselele noastre ar fi impanzite de astfel de tancuri... ca de tarani nu ducem lipsa slava domnului... ah, si probabil un alt factor care impiedica intrarea masiva a tancurilor pe piata, e iubirea noastra pt marcile germane wub.gif efectul e insa benefic cel putin pe piata SUV, prefer sa avem sosele populate de ML-uri, X5-uri si Touareg-uri decat de Explorer, Navigator si Escalade-uri...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 8 2005, 08:58 AM
Post #27


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Gigi-oil & puii e holding international.... sunt tdi-uri sau hdi-uri raposate din cauza motorinei cu probleme si in tari mai europene gen Franta sau Germania.....

Iuliane, ce-ai cu casele din lemn?! E materialul de constructie al viitorului smile.gif Plus ca am ramas uimit sa vad ca in norvegia 90% din case sunt din lemn si nu le ingheata alora nimic.... In plus, la respectiva conferinta a venit un nene din america si ne-a explicat potentialul lemnului invelit in staniol.... pe mine m-a convins smile.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jul 8 2005, 09:59 AM
Post #28


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE(MR28673)
Gigi-oil & puii e holding international.... sunt tdi-uri sau hdi-uri raposate din cauza motorinei cu probleme si in tari mai europene gen Franta sau Germania.....

Iuliane, ce-ai cu casele din lemn?! E materialul de constructie al viitorului smile.gif Plus ca am ramas uimit sa vad ca in norvegia 90% din case sunt din lemn si nu le ingheata alora nimic.... In plus, la respectiva conferinta a venit un nene din america si ne-a explicat potentialul lemnului invelit in staniol.... pe mine m-a convins smile.gif


Si marmota invelea lemnul in staniol biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif imi pare rau dar nu m-am putut abtine sa nu fac acest comentariu biggrin.gif

Referitor la frigul de afara si casele de lemn ar mai fi de zis ca izolatia termica si casele de caramida si la cele din lemn se face (sau se poate face) cu polistiren si alte materiale izolatoare... si atunci nu mai conteaza foarte mult daca e din caramida sau lemn... va fi diferita doar grosimea stratului izolator... Totusi prefer casele de caramida... asta cu casele de lemn e ca si masina din carton biggrin.gif


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 8 2005, 10:18 AM
Post #29


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Tipul ala venise sa prezinte niste materiale (inventate de el cica) interesante. Un fel de rumegus metalizat si compactat. Adica fiecare fibra era invelita intr-un strat metalic sau din polimeri foarte fin, si apoi facut din el un fel de placi de pfl. Cica rezista in timp mai bine decat materialele traditionale, izoleaza mult mai bine termic si la umezeala, are un raport bun intre greutate si rezistenta, e usor de manevrat (iti poti schimba aranjarea interioara a camerelor cum iti tuna tie), si nu arde. In plus e ieftin, si poate fi fabricat in serie si modulabil, incat pretul constructiei iese cam la 20-25% din cel al unei constructii traditionale. A aratat si niste grafice facute in excell in care lemnul urca si caramida cobora, insa n-am inteles nimic din ele ca nu am putut sa citesc ce marimi pusese pe axe biggrin.gif

Si nici n-a spus insa daca sobolanii gasesc materialul asta apetisant sau nu, iar mie mi-a fost jena sa intreb ca eram cu sefu' dupa mine biggrin.gif

Oricum chiar si lemnul "chior" izoleaza mai bine decat betonul sau caramida si termic si la umezeala. Nu cred ca norvegienii prefera casele din lemn din saracie, atata timp cat o pizza si o bere e 20€ la ei....

Da' o cam dam in off topic smile.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maff
post Jul 8 2005, 10:50 AM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.261
Joined: 3-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.944



Hmm, ciudat cu cifra octanica, dar totusi aia din state nu cred ca-si permit sa o mai si "boteze" din cand in cand de cateodata iarna ai "norocul" sa mai faci cate un dop de gheata............Asa ca aia de 95 daca o iei de unde nu prea cunosti ai toate sansele sa fie jumatate apa..........Eu am zis ca in ultimul timp bag numai de la 98 in sus, in cele mai multe cazuri 100 de la OMV, dar din pacate nu exista prea multe astfel de statii si se mai intampla sa bag si 98 de la AGIP sau 98+ de la Shell.


--------------------
Hyundai Accent 1.5Crdi VGT 110cp
I am but a fool, and have never claimed otherwise
Expect less than a fool, and you shall be satisfied
Expect but a fool, and you should be gratified
Expect more than a fool, and you are but a fool yourself
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jul 8 2005, 01:55 PM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



offtopic

QUOTE(MR28673)
Iuliane, ce-ai cu casele din lemn?! E materialul de constructie al viitorului smile.gif


nu am nimic... doar ca la bunica-mea in casele de lemn stateau purcelul si orataniile. in casa de caramida stateau oamenii.

sunt de acord ca lemnul are avantaje, aici folosesc caramida numai ca decoratie exterioara ( un strat de 10cm max la exterior), restul tot e din lemn sau plastic iar peretii interiori tot din cadre de lemn cu ghips-carton la suprafata. ca sa bati un cui in perete sunt niste "lasere" pe care le plimbi pe ghips carton si bipaie cand ajungi la cadrul de lemn. e doar un sentiment ca nu e o constructie trainica ( pana si barnele de rezistenta nu sunt f. groase... majoritatea cam 10x10cm...)


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 8 2005, 02:23 PM
Post #32


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Pai nu au tonajul betoanelor de sustinut... biggrin.gif Nu cred ca sunt mai sensibile la cutremur decat cele din beton, si chiar daca ar cadea, nu omoara la fel ca betonul...

Insa din ce-am vazut la discovery casele din lemn sunt sensibile la tornade biggrin.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Jul 8 2005, 03:14 PM
Post #33


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Partea cea mai meseriasa a materialelor de constructzie din lemn este two-by-four-ul ... O birna de lemn in sectziune dreptunghiulara, cu dimensiuni de 2 x 4 inch. Nu ca ar fi cine stie ce solida in constructzii...dar e buna la bataie :minigun: :minigun:

In priviintza masinilor de teren...cred ca singurele probleme pe care le avetzi voi sint taxele de import. Ca sint convins ca avetzi destui bastinasi care sa vrea sa se plimbe prin Bucuresti intr-un Cadillac Escalade EXT sau in Lincoln Navigator sau Hummer H2...cu cite o gagica traznet si muzica de o auzi de la 3 strazi departare.

Iulian...eu pun in general benzina de la un Mobil de linga casa...care are pretzuri ceva mai decente. Altfel spus...nu am pus niciodata nimic mai prost de PREMIUM (cu toate ca de multe ori in Canada sau in zone rurale nu am gasit decit de 91 octane). Ciltzi ? NU...Mizerie de a crapat filtrul...DA.

Am taiat filtrul de ulei de la Subaru (marca Valvoline, instalat de dealer) cind l-am inlocuit. Avea 1500 de mile cu ulei normal (inca nu trecusem pe sintetic). Ai fi socat sa vezi cit este de murdar...Daca chiar vrei sa vezi...am si poze de mare calitate undeva pe Internet. Sint ferm convins ca la 3000 mile pe sintetic sa il schimb.

Sincer Iulian...cred ca in €uro au benzina mai buna pt ca in general acolo sint motoare mai mici...si o cifra octanica mai mare ar ajuta la putere. Parca mai facusem odata un sumar la cum intzelege fiecare "more power"

Americanii - cresc capacitatea cilindrica si/sau numarul de pistoane ex. Corvette C6 de la 5.7 L la 6.0 L

Germanii au motoare de capacitate cilindrica medie-mare si cind e nevoie de putere le pun turbo sau compresor. Notabil BMW care nu are "forced induction" dar le are cu V-6, V-8 si V10-V12. Dar sint suficiente Audi turbo in jur de 3 kile cu V6 sau V8 si Mertzuri cu V8 si compresor pt a face aceasta afirmatzie corecta.

In final Japonezii care intzeleg performantza prin motoare mici-medii cu admisie fortzata turbo. Subaru e un exemplu bun, Toyota (Supra), Mitsu (Lancer EVO, vechiul Eclipse, 3000GT), Honda (NSX)...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jul 8 2005, 05:45 PM
Post #34


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
In priviintza masinilor de teren...cred ca singurele probleme pe care le avetzi voi sint taxele de import. Ca sint convins ca avetzi destui bastinasi care sa vrea sa se plimbe prin Bucuresti intr-un Cadillac Escalade EXT sau in Lincoln Navigator sau Hummer H2...cu cite o gagica traznet si muzica de o auzi de la 3 strazi departare.

Stai linistit ca unii au trecut deja la fapte, in oradea sunt o gramada de H2-uri, un Navigator si un Dodge Ram... am mai vazut si Escalade-uri dar in trecere... iar de Explorer chiar m-am saturat ca sunt cu gramada. Se pare ca pe unii nu ii sperie taxele ca vorba aia: "MARIMEA CONTEAZA" biggrin.gif

Poate daca in america s-ar schimba preturile la combustibili (adica ar ajunge la nivelul UE) atunci ori ar da faliment majoritatea producatorilor americani, ori ar schimba politica. Poate daca si in Europa ar fi benzina aproape moca atunci nici dracu nu s-ar mai chinui sa obtina putere litrica mare ci ar incepe gama de motorizari de la V6 in sus (pt saraci) si ar miza probabil cel mai mult pe propulsoare de 6 litri si 300 de cai wink.gif.
So... cred ca e vorba de pretul benzina pana la urma... crezi ca romanii isi iau TDI-uri fiindca le displace V8-ul benzinar ?
Partea buna a preturilor mari in Eu e ca se dezvolta competitia in mai multe sensuri (nu doar putere/viteza ci si consum)... de aia vorbeam la versus de motoare de 1.9 turbo-diesel de 212 cp care consuma 6% in medie... daca ar fi fost benzina ieftina probabil nimeni nu s-ar fi strofocat sa faca asa ceva... si ar fi fost pacat.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sorin50755
post Jul 9 2005, 04:11 AM
Post #35


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 8-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 50.748



au stricat mashinutza aia cu H2-ul lor, prea cosmetizata :angel: eu vreu un hummer model vechi si il si vopesc verde smile.gif de camuflaj si icerc sa trec jiul cu el..





ps: best cars ever Ford Mustang, Dodge Chalanger
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Jul 9 2005, 04:23 PM
Post #36


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(sorin50755)
au stricat mashinutza aia cu H2-ul lor, prea cosmetizata :angel: eu vreu un hummer model vechi si il si vopesc verde smile.gif de camuflaj si icerc sa trec jiul cu el..

ps: best cars ever Ford Mustang, Dodge Chalanger


Amen bro ! Nu m-ar deranja un Hummer H1 / Humvee pt. cind merg la vinatoare. Insa treaba cu best cars ever Ford Mustang si Dodge Challenger este o bazaconie. Cred ca orice om care se respecta in domeniul auto, stie ca noile Mustang au un aer retro. Dar masina este de fapt mai mare, mai voluminoasa...mai grea decit orice Mustang facut pina acum. Se pare ca au fost facute ca sa le permita celor nostalgici (cei de virsta parintzilor nostri) acum mai batrini, cu burta si care se misca mai greu...sa poata intra in masina cu usurintza. Masina are garda la sol mai mare...usile mai lungi. Asta fiind spuse...sint un joke. Cu masina mea...amarita si complet nesemnificativa cind o compari cu BMW 330 Xi...trec pe linga Mustangurile V8 fara efort. Si chiar nici nu stiu care e treaba cu moda asta retro ? Ma cam enerveaza...macar daca le-ar pastra in dimensiunile originale...dar dupa cum am mai spus...Mustangul actual este - cel putzin in comparatzie cu predecesorul - mai mare, mai greu, mai incet.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucas
post Jul 18 2005, 01:32 AM
Post #37


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 498
Joined: 12-March 05
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 42.185



Si aduc o completare la "reclama" facuta de f1anatic noului Mustang. Eu zic ca nici nu e prea sportiva. Adica....hai sa fim seriosi. Americanii au pus punte spate ridiga, de tip veche, pe Mustang care era o legenda. Deci ca "nepot" al unei legende macar la suspensii sa nu se zgarceasca. Ce au avut in cap cand au zis "gata. acest tip de suspensie ii punem noului Mustang pe spate" ?
Ma rog. Cica ar avea stabilitate buna pe drum montan (serpentine) dar eu totusi nu prea cred. Putea sa`i puna o suspensie independenta (asa se numeste? ca nu prea stiu) performanta. Nu inteleg decizia lor. Poate imi explica cineva politica asta a lor.


--------------------
Golf 4 , 1.6 105 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jul 18 2005, 03:38 AM
Post #38


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



ideea cu Mustang este ca e o masina RWD cu 300CP la sub 30K USD... de aceea nu mai conteaza restul. Mustang nu afost niciodata o masina agila ci o masina cu "muschi"...

se vinde ca painea calda in America.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucas
post Jul 18 2005, 10:04 AM
Post #39


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 498
Joined: 12-March 05
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 42.185



Adica da. Masina a fost conceputa pentru necesitatile americanilor. Pentru autostrazi interminabile si relativ in linie dreapta. Dar totusi......Hemi-ul de 5.7 l produce numai 300 CP ?(cu motorul acesta este echipat Mustangul. nu?) Voi critica pe toata oricine (japonezi, europeni americani) dar in acest caz de criticat sunt americanii. Pai ei care se tin cei mai puternici din lume, ei nu au putut sa dezvolte un alt motor? Ca asta, daca stam sa calculam.....are aproape 100 CP/2 l. Pai si dieselurile europene au la 1.9 l cam 115 CP. Sa nu vorbim de Golf 5 GTI. Asta da masina. 2l/200 CP(si nu e V8. nici macar V6). Nu stiu ce sa zic despre Hemi. De ce este asa de laudat? De ce le este asa drag americanilor acest motor?


--------------------
Golf 4 , 1.6 105 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jul 18 2005, 01:59 PM
Post #40


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



Hemi e de la CHrysler. Mustang are tot un V8 da' de 4.6l parca.

americanii nu sunt interesati in putere litrica. nu exista restrictii fiscale pt. motoare mari. motoarele americane sunt mai "relaxate" si un pic mai gurmande.

de ce le place Hemi... Hemi e o legenda americana. in fapt e un motor cu 2 valve pe cilindru destul de arhaic ( desigur a fost adus relativ la zi cu electronica si injectie multipunct) dar puternic si cu cuplu imens (550-600Nm).


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th May 2024 - 06:28 PM