IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

o fi Subaru de vina?

This topic is about o fi Subaru de vina?, the author, guerilla, wrote about: relatia ta sau a altuia cu acel forum nu este problema noastra. nu va mai uitati in gradina vecinului. hai sa ne vedem de copacii din ochii nostri si ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> o fi Subaru de vina?
guerilla
post Jun 22 2005, 09:56 AM
Post #41


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



relatia ta sau a altuia cu acel forum nu este problema noastra.
nu va mai uitati in gradina vecinului.
hai sa ne vedem de copacii din ochii nostri si sa ne corectam bubele noastre nu sa le criticam pe ale altora.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 22 2005, 09:58 AM
Post #42


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



pai eu am fost de acord cu afirmatia lui iulian :angel:

doar imi motivam raspunsul smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicolae30758
post Jun 22 2005, 04:19 PM
Post #43


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 170
Joined: 13-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 30.751



george sunt dezolat de ce ti s-a intamplat pe forumul VAG, dar daca este sa judecam cinstit si impuls/donatelo a fost "kicked out" de pe acest forum. doar pentru ca a spus ca subaru este inferior bmw. nu il apar, pentru simplu motiv ca este prea patimas. in fond o masina e doar o masina. da-o incolo ca nu e nici nevasta nici iubita nici propriul copil. pentru mine este de neanteles patimasenia asta dusa la extrem pentru niste fiare asamblate pe patru roti. cineva spunea ca cei numai cei care nu-si permit un bmw spun ca e prea scump pentru ce ofera. probabil ca in general asertiunea e adevarata, dar de exemplu eu inainte sa-mi cumpar honda cr-v am optat pentru touareg. dupa ce l-am vizionat, am studiat zeci de review-uri am ajuns la concluzia ca honda chiar daca nu ofera luxul touaregului si am fost putin frustrat ca nu-mi pot alege culoarea tapiteriei pe care o doream, ofera in schimb in opinia mea cel mai bun raport pret/calitate. si puteam sa-mi permit sa-mi cumpar touareg. si sunt extrem de multumit de alegerea facuta. unii dintre prietenii mei (chiar membrii forum VAG), s-au uitat la mine cu condescendenta minunandu-se cum de am putut lasa o bijuterie ca touareg, pentru o "shitty" japoneza. deci nu intotdeauna lipsa banilor naste invidii. am cunoscut oameni care dormeau pe bani, dar conduceau aceeasi veche masina de cinspe ani, de te intrebai daca cumva modestia asta extrema nu o fi vreo boala psihica. nu e asa. pentru ei nu luxul masinii conteaza ci afacerea lor. eu care sunt un nepriceput in ale tehnicii, nu pot sa spun ca de exemplu honda e mai buna ca VAG, dar pentru ca omul e o fiinta subiectiva prin definitie, pot sa spun ca imi place mai mult honda pentru simplul fapt ca imi place mai mult cum suna motorul ivtec 2.0 (care nici nu stiu bine ce inseamna) decat motorul 1.8 turbo de la passatul de companie pe care il conduc.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Jun 22 2005, 04:31 PM
Post #44


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Apropos de chestia cu banii: patronu lde la IKEA frequently flies economy.
Si cel mai tare exemplu este Warren Buffet, investing genius, al doilea cel mai bogat om din lume, care conduce masina departe de fancy, alese de nevasta, arareori zboara cu jetul companiei, etc.
Exact cum ai spus, it's all about the company, care zice ac e o panza pe acre el picteaza capodopera, nu conteaza masina, casa, etc. Locuieste tot in Omaham intr-o casa normala...


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Jun 22 2005, 04:50 PM
Post #45


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



QUOTE(Nicolae30758)
george sunt dezolat de ce ti s-a intamplat pe forumul VAG, dar daca este sa judecam cinstit si impuls/donatelo a fost "kicked out" de pe acest forum. doar pentru ca a spus ca subaru este inferior bmw. nu il apar, pentru simplu motiv ca este prea patimas.


dar donatelo (sau impuls sau cine o fi el) nu a fost kicked out de aici blink.gif
eu cred ca s-a autoexclus.
cat priveste polemicile japo-fanilor si a bmw-fanilor, ele nu sunt decat rostul conceptiilor de viata.
ca bmw sau subaru e mai buna ?!? nu dau doi bani pe raspuns.
cum de altfel nu ma intereseaza nici fanatismul celor VAG addicted.
sa crezi ca masina pe care o conduci este cea mai buna din parcare si sa tii cu dintii de orice argument mi se pare deja o problema de comportament si o deviatie majora la "mansarda". dar asta e doar parerea mea biggrin.gif nu este parerea oficiala a forumului.

revenind la subiect, faptul ca pe acest forum exista un puternic curent pro japonez nu este datorat cuiva anume, ci faptului ca sunt putini useri activi care sa fie pro-euro-marcaX.
in momentul in care vor apare si alte curente de opinie (aici e de laudat aportul celor de pe opel care isi maresc randurile, precum si a curentului Lada) lucrurile se vor aseza de la sine. la acest fapt poate isi vor aduce aportul si "fanaticii" subaru care vor trebui sa nu mai fie atat de "aprigi la manie" laugh.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jun 22 2005, 05:05 PM
Post #46


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
le-am zis doar ca 4 motion e un ras de awd in comparatie cu AWD de la subaru . si au inceput cu datul in cap ! blink

"doar" atat le-ai zis ? e ca si cum ai intra intr-un club stelist si ai zice ca un jucator de la dinamo joaca mai bine decat aia de la steaua... (sau viceversa, nu sunt microbist oricum)... e VWforum... adica... intelegi si tu ca ei nici macar nu pot fi acuzati de subiectivism... e... vw fan club..

Ma bucur ca Iulian ma vede "centrist" desi sunt subiectiv si eu si am multe preconceptii care tin de imagine: nu imi pot imagina sa dau bani pe un ford... oricat de bun ar fi el... e ford... nu imi place marca... suna ieftin (si cand am vazut cum arata plasticele din interiorul unui mondeo atunci mi-am dat dreptate si mi-am facut cinste cu o bere biggrin.gif beer.gif ) aceasi parere o am despre multe masini (renault, citroen... marcile fara fani biggrin.gif )... eh, glumeam si eu, sunt masini bune (poate) dar nu imi plac mie...



QUOTE
In Ro la 30K euro poti gasi si un A4 2.0TDI sau 2.0TFSI, poate si un 318 si un Legacy 3.0...


Cred ca asta explica de ce sunt atat de putine legacy-uri in romania (eu inca nu am vazut unul live... ca nu avem nici reprezentanta subaru in oradea)...

Apropo de BMW-uri, am vazut azi masina unui forumist (razvy) ala cu bmw-ul din suedia parca... superba masina... biggrin.gif


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 22 2005, 06:28 PM
Post #47


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



eu nu sunt pro subaru si anti vag . doar ca faptele vorbesc . si anume : pret achizitie mai mic la subaru , tehnologie mai buna. cine o spune ? nu eu , toata lumea !

awd ul de la subaru e unul dintre ecle mai avansate . unul singur este poate mai avansat decat el . este tot o jap apropo biggrin.gif gasiti enigma laugh.gif sa va vad acum .

motoarele sunt absolut divine , sunet, feeling , si putere litrica ca nebuna . uitati ultimele motoare : 2.0 aspirat 190cp, 2.0 turboi 280 cp biggrin.gif VAG are doar un 2.0 de 150 aspirat si un 2.0T de doar 200cp :lo: consumurile sunt absolut comparabile, doar ca subaru accelereaza mai bine si scoate timpi mai buni pe circuit ! na !

la pret de GV GTI poti lua impreza WRX .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jun 22 2005, 07:12 PM
Post #48


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



George, noi intelegem ca faptele vorbesc... si e adevarat ca golf V gti e mai slab decat impreza wrx pe circuit... dar golf V are forme line si grila single frame... impreza wrx arata ca o supernova cu eleron... e frumoasa si brutalitatea ei oarecum dar nu toti vor o masina care arata de parca ar fi iesit din WRC...

Poate ca impreza scoate timpi mai buni pe circuit dar vw are (sau cel putin a incercat sa isi construiasca cu destul de mare succes) o reputatie buna in ceea ce priveste finisajele...

Nu uita ca puterea litrica mare inseamna fiabilitate mai mica pe termen lung... motorul din care scoti peste 100 cp/litru si rezista mult in timp e ca si ciocolata care nu ingrasa...

NU sunt fan VW... deloc... audi da, dar vw nu, si gti-ul nu ma impresioneaza deloc... dar sunt masini diferite totusi (chiar daca sunt din aceasi clasa)... fiecare cu plusuri si minusuri... pt multi nu conteaza acceleratia care sa fim seriosi... e destul de serioasa in ambele masini, si cu nici una din cele 2 masini nu te faci de ras... ci alte criterii... daca industria auto ar considera ca sportivitatea e cel mai important criteriu atunci ar face toti coupe-uri cu motoare V8.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 22 2005, 07:23 PM
Post #49


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



vorbim de G V si noul impreza smile.gif care este sublim in design (subaru impreza binenteles biggrin.gif)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jun 22 2005, 07:28 PM
Post #50


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



arata mai bine ca vechiul... dar wrx-ul a aratat si arata in continuare brutal... wrx-ul nu se adreseaza celor care vor o masina frumoasa in sensul "clasic" al cuvantului "frumos"... termenul "eleganta" e total strain de impreza wrx... nici nu au intentionat sa creeze o masina cu forme line si o eleganta discreta, mai degraba un rally-looking-street-racer sau ceva de genu...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jun 22 2005, 08:59 PM
Post #51


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



incep din ce in ce mai mult sa fiu de acord cu Halba pe o paleta de probleme. finisajul si eleganta sunt plusuri la VW si astea ma atrag si pe mine catre VAG.

eu nu vad insa atat de mare diferenta intre Audi si VW. Audi are mai mult rafinament dar mecanic e tot acolo. unii vad ca zic si ca 4motion la Passat B5 e acelasi cu quattro A4 ( asta e o controversa mai veche pe acest forum). Intre A3 si G5 GTI eu nu vad nici un motiv sa aleg A3 decat cel pur estetic. la fel intre Passat B5 1.8T/1.9-2.0TDI si A4 cu motorizari identice nu vad o diferenta care sa justifice 5-6K $ ori 3-4K euro... acu' noul Passat si A4 sunt masini cu arhitecturi diferite dar Passat-ul e destul de reusit si pe platforma de Golf5 ca sa nu fie mare diferenta practica fata de A4.

revenind la Subaru vs. germane... daca unele modele Subaru au performante similare sau superioare unor modele BMW si VAG atunci ce rost are sa te ataci daca cineva afirma chestia asta. sau daca un Civic 1.7VTEC este mai rapid, mai economic si mai fiabil decat un Golf4 2.0 de ce sa dai replica de genul: "americanii sunt prosti si neciopliti ca aleg Civic si nu golf"... come on, people... have some common sense.

chestia cu steaua si dinamo e adevarata, dar si atunci ma certam cu prietenii stelisti... daca mie imi placea Klein sau alt jucator dinamovist si ma calca pe nervi unul ca Piturca imi spuneam parerea. eu pe vwforum nu am facut afirmatii de genul "Honda rulz and VW sucks" pt. ca nici nu cred ca e adevarat si pt. ca eu apreciez ambele marci. pe hondafan.ro criticile mele la adresa Honda nu sunt primite cu ostilitate chiar daca unii nu sunt de acord...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jun 22 2005, 10:36 PM
Post #52


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
eu nu vad insa atat de mare diferenta intre Audi si VW. Audi are mai mult rafinament dar mecanic e tot acolo. unii vad ca zic si ca 4motion la Passat B5 e acelasi cu quattro A4 ( asta e o controversa mai veche pe acest forum). Intre A3 si G5 GTI eu nu vad nici un motiv sa aleg A3 decat cel pur estetic. la fel intre Passat B5 1.8T/1.9-2.0TDI si A4 cu motorizari identice nu vad o diferenta care sa justifice 5-6K $ ori 3-4K euro... acu' noul Passat si A4 sunt masini cu arhitecturi diferite dar Passat-ul e destul de reusit si pe platforma de Golf5 ca sa nu fie mare diferenta practica fata de A4.


Crede-ma exista.. nici eu nu am crezut-o, pe hartie scrie aceleasi date... aceleasi motoare... mi se parea ca dinamic ele sunt egale... si totusi nu e asa ! nu stiu de ce nu e asa.. presupun ca motivele ar fi cutia diferita si greutatea mai mica la a4... dar iti spun ca pe sosea diferenta dintre A4 si passat e foarte vizibila... e adevarat ca a4 are un spatiu interior mai mic... locurile din spate nu sunt la fel de comode... DAR: pe distante scurte A4 nu are ce discuta cu VW... are o cutie mult mai scurta... schimbatorul e si el parca mai mic, mai sport... admisia de aer parca e diferita... (desi in realitate nu e chiar cu mult diferita)... de asemenea, cel putin in cazul TDI-urilor (renumite pt zgomot) audi-ul rezolva aceasta problema mult mai eficient... crede-ma ca VAG-ul nu produce 2 marci doar de dragul diversitatii... diferenta de bani care o dai e "acolo"... hai ca imediat il chem pe impuls si-ti explica el cum e cu "cat platesti atata ai"... in cazul vw/audi se aplica... poate nu e acoperita diferenta de pret in intregime... dar oricum.. audi e evident > vw... e politica VAG, si chiar daca incercarile gen phaeton si noul passat incearca sa aduca vw-ul in sectorul premium... nu se poate...

Exemplu real life: eu cu A4 1.9TDI 115 eram mai "rapid" sau cel putin asa mi se parea din scaunul soferului decat un passat 1.9tdi 130 cp... ilogic nu ? avand acelasi motor... trebuie sa te "dai" cu ambele ca sa simti deiferenta...

Altu: Eu in audi aveam schimbator cu 5 trepte... dar unul "scurt" in care abia apucam sa schimb vitezele... in sharan am schimbatorul cu 6 trepte folosit si pe passat... dar ma plictisesc cand schimb...

Nu am de ce sa fiu partinitor, momentan conduc doar VW ca pt audi nu se gasesc niste piese sad.gif... dar pretul mai mare de la audi e justificat... Eh... hai ca am dat-o in subiectivism mai rau decat impuls si f1anatic la un loc... mai bine tac... blush.gif


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jun 22 2005, 11:47 PM
Post #53


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



bine, bine... de acord. A4 e mai usor decat Passatul (folosesc mai mult aluminiu ) si o cutie cu 5 trepte e mai rapida decat cea in 6 trepte. dar numerele masurate nu cred ca sunt mai bune la A4 TDI 115CP fata de Passat TDI 130CP, e posibil sa fie mai bune pe 0-50km/h dar mai sus nu cred...

dinauntru A4 TDI pare mai silentios din cauza izolatiei care e desigur mai bine facuta. please take no offense, poate m-am americanizat eu, dar ca pieton in Buc cand auzeam pornind un Audi TDI ( ca astea erau cele mai frecvente) si vedeam si fumul ala negru, vreau sa spun ca nu imi dadea nici un fior "vorsprung durch technik". dimpotriva. Civic asta amarat care costa cat jumate din A4 suna mult mai civilizat. Nu vreau sa spun ca Passaturile sau Golfurile TDI suna mai bine, dar de la Audi ma astept la altceva ( cred ca asta e si motivul pt. care Audi, ca si BMW in America vand numai benzinare). de fapt si 1.8T la relanti are o trepidatie mai pronuntata decat 1.7VTEC. acu' e drept ca A4 2.8l V6 e in liga mare la capitolul muzicalitate...

sunt de acord ca Audi>VW dar ca raport pret/calitate VW>Audi.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jun 23 2005, 10:21 AM
Post #54


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



te-ai americanizat tu... biggrin.gif... daca auzi motorul meu diesel de pe opel dupa ce i-am pus un filtru K&N si am marit intake-ul... te sperii... ca norocul izolatia fonica e foarte buna... si dupa cum zicea un prieten: "daca bate, huruie, trepideaza sau se aude ciudat ceva in masina se rezolva prin achizitonarea unor boxe/amplificatoare/subwoofere mai puternice" biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif... Acum ultimul A6 parca suna oarecum mai "uman" si din afara... dar cred ca e datorita izolatiei mai bune a capotei...

Dar dupa ce te obisnuiesti cu el... merge... si dintre toate dezavantajele dieselului cel mai putin ma deranjeaza sunetul...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicolae30758
post Jun 23 2005, 12:16 PM
Post #55


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 170
Joined: 13-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 30.751



iulian eu cand m-am urcat prima data in passatul 1.8t am avut impresia ca este pe motorina. si atunci cand accelerezi vibratiile sunt profunde aproape ca la un motor pe motorina. nu imi dau seama de ce. o fi din cauza turbinei? nu stiu pt. ca tehnic sunt un diletant. spre deosebire ivtec-ul de 2.0 de la cr-v care are acel sunet frumos de motor pe benzina.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Jun 23 2005, 12:31 PM
Post #56


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Apropos de 4motion vs quattro. S-a ajuns la vreun consesn larg acceptat: care sunt diferentele? Ca dealerii de a PBN sunt niste boi biggrin.gif : cel de la passat: NU E NICI O DIFERENTA. Tipa de la Audi: SUNT MATERIALE MAI BUNE. Oricum ma indoiesc ca vreunul stia ce e aia Haldex sau Torsen deci nu aveam ce sa intreb....

Vreau sa mai adaug la A4>Passat, ca lista de dotari standard de la Audi contine multe din chestiile care la Passat sunt optionale. Gadgeturi in general.
In plus, mai platesti si IMAGINEA. Si cred ca pana la urma asta e cea mai mare parte din diferenta de pret.


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jun 23 2005, 02:13 PM
Post #57


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



QUOTE(Nicolae30758)
iulian eu cand m-am urcat prima data in passatul 1.8t am avut impresia ca este pe motorina. si atunci cand accelerezi vibratiile sunt profunde aproape ca la un motor pe motorina. nu imi dau seama de ce. o fi din cauza turbinei? nu stiu pt. ca tehnic sunt un diletant. spre deosebire ivtec-ul de 2.0 de la cr-v care are acel sunet frumos de motor pe benzina.


1.8T nu e chiar ca diesel ( TDI am ascultat o groaza si pe aici, numai junghiurile americane pe benzina din anii '70-80' mai suna asa). dar e mai aspru...

un lucru sigur contribuie: blocul motor e din fonta la 1.8T. Honda au mai toate motorele pe blocuri din aliaj de aluminiu (pana si dieselul e din aluminiu). in plus e probabil vorba si de echilibrarea motorului, ar mai putea fi distributia cu 5 valve pe cilindru la 1.8T ( oricum acest sistem cu 5 valve probabil ca a nemultumit si pe cei de la VAG cumva pt. ca au renuntat dupa nici 7-8 ani sa-l mai faca).


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicolae30758
post Jun 23 2005, 05:16 PM
Post #58


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 170
Joined: 13-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 30.751



iulian sigur ai dreptate am exegerat eu putin, nu e chiar ca la motorina, dar eu veneam dupa ce condusesem timp de trei ani un hyundai xg30, care avea un motor foarte silentios (uimitor de silentios chiar) si sincer prima impresie cand am auzit cum suna motorul la passat a fost ca e o "motorina" mai silentioasa.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 14th May 2024 - 11:10 AM