rugina la LOGAN, Adevarat? |
This topic is about rugina la LOGAN, Adevarat?, the author, <DRAGOS>, wrote about: Bine ca s-a rezolvat si macar au recunoscut. Cu vopseaua cum e? A iesit bine? Nu se vad diferente? ... To read more just scroll down
rugina la LOGAN, Adevarat? |
May 9 2007, 10:03 PM
Post
#61
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
-------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
May 10 2007, 08:33 AM
Post
#62
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 1-May 07 From: Bucuresti Member No.: 105.198 |
Corectia a fost facuta OK.
Nu se observa diferente nici de culoare, nici de nuanata. Eu am reparat-o in Bucuresti la AMG. Reparatia mi s-a spus ca se face pe loc, dar totusi am lasat-o peste noapte inrucat luni erau semne ca va ploa si riscam sa stric vopseaua. |
|
|
May 18 2007, 08:00 AM
Post
#63
|
|
novice Group: Membri Posts: 32 Joined: 25-March 07 From: Craiova (Dolj) Member No.: 102.448 |
Concluzie:
1. orice tip de masina se incadreaza in acea curba a lui Gauss indiferent cine o produce: Renault, Dacia, etc. 2. Inlaturarea neconformitatilor calitative se face profesionist, deci ceea ce afirma pe www.dacia.ro nu e poveste ci adevar, 3. Chiar daca pare neimportant Dacia chiar creaza locuri de munca pentru romani 4. Dacia are un pret mai mult decat corect, iar intretinerea e mai ieftina fata de orice alt model 5. La cum am inceput sa ne taram pe sosele putin imi pasa ca in fata mea, cu viteza biciclistului se deplaseaza un autoturism scump sau ieftin, iar la 200 km de autostrada castigul e prea mic ca timp si cu o cheltuiala prea mare ca sa cumpar si in viitor altfel de autoturism decat Dacia. |
|
|
May 18 2007, 08:46 AM
Post
#64
|
|
Shape-shifting Master of Darkness Group: Membri Posts: 1.210 Joined: 23-September 05 From: Chisinau. Bd. Chisinau. Member No.: 56.543 |
-------------------- OTS 1.8T
Me gusta la gasolina! |
|
|
May 18 2007, 09:51 AM
Post
#65
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
QUOTE(Dan102455) Concluzie:
1. orice tip de masina se incadreaza in acea curba a lui Gauss indiferent cine o produce: Renault, Dacia, etc. 2. Inlaturarea neconformitatilor calitative se face profesionist, deci ceea ce afirma pe www.dacia.ro nu e poveste ci adevar, 3. Chiar daca pare neimportant Dacia chiar creaza locuri de munca pentru romani 4. Dacia are un pret mai mult decat corect, iar intretinerea e mai ieftina fata de orice alt model 5. La cum am inceput sa ne taram pe sosele putin imi pasa ca in fata mea, cu viteza biciclistului se deplaseaza un autoturism scump sau ieftin, iar la 200 km de autostrada castigul e prea mic ca timp si cu o cheltuiala prea mare ca sa cumpar si in viitor altfel de autoturism decat Dacia. 1. ai dreptate 2. nu e chiar asa, depinde de dealarul la care te duci 3. e adevarat. dar nu se pot ascunde in spatele acestui aspect a ne servi gogosi 4. hai sa fim seriosi. dacia are o marja de profit destul de insemnata. ma indoiesc ca reno ar fi de acord sa vanda o masina care sa aiba prea multa valoare in ea si in urma acestui fapt sa isi diminueze ei din profit. nu va mai imaginati ca aveti un megane sub fund pt ca nu aveti. am dat pana ca exemplu pana m-am plictisit exemplul cu accidentntul fronta intre un megane si un logan, in care cei din reno au iesit fara sa fi patit nimic iar cei din logan au murit pe loc. siguranta cu toate airbagurile si barele laterale de protectie e slaba. 5. tocmai soselele cu o banda pe sens ma fac sa imi doresc o masina de cel putin 150 CP, pt a putea efectua depasiri linistit, fara frica de soferi nebuni sau cu tendinte sinucigase de tiruri sau microbuze, dube etc. -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
May 18 2007, 04:19 PM
Post
#66
|
|
novice Group: Membri Posts: 32 Joined: 25-March 07 From: Craiova (Dolj) Member No.: 102.448 |
2. pe www.dacia.ro e specificat clar ca au implementat in reteaua lor de service-uri un anumit mod de vopsire, e posibil la fiat de exemplu sa nu il gasesti
3. La Dacia chiar muncesc roamni si nu e nici o gogoasa aici pentru ca eu nu cred ca au angajat asiatici, deci ce gogoasa ti s-a servit legata de pct. 3? 4. Pretul corect nu implica lipsa profitului. Loganul Ambition de 1,5 dCi pe care il am eu l-am cumparat cu 9600 Euro si la momentul respectiv cea mai ieftina masina din clasa compacta era cu 2400 Euro peste pretul care l-am achitat eu, bineinteles la acelasi nivel de echipare. Pretul corect nu inseamna ca scapi din accident intreg. Si daca ai Megane si intri intr-un TIR tot sicriul te asteapta, deci nu te fereste masina scumpa de accident, iar pretul corect nu inseamna ca e o masina de teren sau un tanc Loganul, ci doar ca are pretul corect. 5. Faptul ca iti doresti o masina de j-de-mii de CP nu schimba cu nimic realitatea aratata de mine la pct. 5 Succes la achizitionarea unui vapor cu motor de 300 cp si sa ma chemi sa te vad in cat timp trvarsezi Bucurestiul fata de unul cu Trabant. Deci Loganul e masina care e perfecta pentru romani. Cred ca producerea unei masini de 2 locuri ar ridica vanzarile Dacia la cifre ametitoare. Think about! |
|
|
May 21 2007, 11:25 AM
Post
#67
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
citesti doar printre randuri:
2. corect e specificat. dar cine spune ca se respecta??!! de ce se plange lumea ca dupa revopsire apara rugina 3. nu ai inteles. m-am saturat sa mi se arunce in fata chestia cu muncitorii romani etc. eu activez intr-o firma cu capital romanesc pe o piata in care actorii sunt preponderent straini. nu cred ca ar interesa pe nimeni ca o firma care da de lucru catorva sute de persoane ar da faliment. asa zic si eu nu e treaba mea. sa fie performanti, sa ofere produse de calitate si sa nu se mai ascunda in spatele guvernului. 4. da dar masina mai scumpa iti ofera sanse in plus. logan nu e compacta cum crezi ci o masina din clasa mica umflata pentru a semana cu o compacta. tu crezi ca diferenta de pret intre o compacta cum ai spus tu si logan nu se regaseste in calitate, siguranta etc superioara. hai sa comparam pretul celei mai ieftin megane si pretul celui mai ieftin logan. cu orice masina ai intra intr-un tir ai sanse minime de supravietuire 5. ba tocmai ca are. in realitatea soselelor din RO in care se circula preponderent pe 2 benzi (atentie nu vb numai de orase) iti trebuie o masina mai puternica sa faci fata dubarilor, tiristilor etc. ai dreptate ca in buc te poti descurca si cu un tico matiz fara probleme. daca mi-as permite achizitionarea, intretinerea, consumul unei masini noi de 300 de CP mi-as lua fara sa stau pe ganduri. si daca suntem romani trebuie sa inghitim tot ce ni se ofera? trebuie sa stam cu capetele plecate si sa dam afirmativ din cap la absolut orice. atentie am spus de nenumarate ori ca aparent loganul ofera cea mai multa masina si dotari la banii care ii dai pe el. dar evident pt a obtine pretul asta la care se mai adauga ch de publicitate, profitul, etc s-au facut niste compromisuri insemnate -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Apr 26 2008, 09:33 PM
Post
#68
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 22-April 08 Member No.: 116.960 |
Nu stiu ce mod de vopsire si de tratare prealabila a tablei a aplicat Dacia dar eu am rugina(putina e drept) in partea de jos a busonului de la rezervaor unde se imbina acesta cu ansamblul spate.Masina are doar 2 anisori cool NU ?
|
|
|
Nov 15 2008, 03:16 PM
Post
#69
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 8-December 07 From: BRAD, HD Member No.: 115.754 |
Salut. Si Loganul meu a inceput sa rugineasca. Este fabricat in primele serii oct.2004, culoare nemetalizata, rosu pasion.
Primele probleme ale vopselei (zic eu f.f. subtire aplicata) au fost de la gainatul de pasare. La curatare usoara s-a luat vopseaua si a ramas doar chitul care oricum protejeaza tabla. Zilele trecute am observat la aripa dreapta spate o mica inflorire a vopselei si firicele de rugina. Sa fie de la o piatra din exterior, nu stiu. Masina nu a fost lovita niciodata. Asa ca poate fi doar de la ceva extern. Garantia de 6 ani este valabila doar daca rugina apare din interior spre exterior. Asa ca va trebui sa suport eu cheltuielile |
|
|
Nov 20 2008, 10:15 AM
Post
#70
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Treaba cu rugina e dupa cum ti-e norocul......habar n-avem noi ce manevre se fac la vopsire, manevre in urma carora una din X masini are de suferit, iar viitorul proprietar la fel Si mai zicea cineva pe-aici ca 8-10-12 mii de Euro este un pret corect pt. un Logan......este pe naiba un pret corect.....la banii aia iti tragi ceva second hand direct din Germania, incomparabil din toate punctele de vedere cu Loganul.....parerea mea! Passatul meu fabricat si cumparat in ianuarie 2000 n-are pic de rugina (vopsea originala) si-a stat toata viata lui sub cerul liber......dar deja vorbim de masini mult prea diferite ca sa fie comparate.....
-------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Dec 24 2008, 06:44 PM
Post
#71
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 19-December 08 Member No.: 118.800 |
rugina la logan? parca a-ti zice la audi cu tabla din aluminiu asa va mirati?
|
|
|
Jan 14 2009, 03:24 PM
Post
#72
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 13-January 09 From: Ploiesti Member No.: 118.977 |
Stai linistit, rugina la Logan nu este un subiect adevarat pentru gama larga de masini. E totusi posibil sa fi existat in timp un anumit lot de masini cu aceasta problema, insa cu siguranta la modelele noi s-a rezolvat.
Al meu are 3 ani si nu da astfel de semne... -------------------- Reclama in semnatura este interzisa!
|
|
|
Jan 14 2009, 04:08 PM
Post
#73
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Foarte interesant. Deja incep sa cred ca este o problema destul d grava pentru ca nu este singurul forum unde aud ca multe Loganuri au probleme cu rugina.
Garantia de 6 ani este valabila doar daca rugina apare din interior spre exterior. Na dracie! Hai ca asta-i chiar buna... pai ce trebuia sa faci, sa te apuci sa dai la o parte pietrele de pe asfalt ca sa nu-ti rugineasca masina? La dracu' se mai numeste garantie? -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Apr 10 2010, 10:14 PM
Post
#74
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
Foarte interesant. Deja incep sa cred ca este o problema destul d grava pentru ca nu este singurul forum unde aud ca multe Loganuri au probleme cu rugina. Garantia de 6 ani este valabila doar daca rugina apare din interior spre exterior. Na dracie! Hai ca asta-i chiar buna... pai ce trebuia sa faci, sa te apuci sa dai la o parte pietrele de pe asfalt ca sa nu-ti rugineasca masina? La dracu' se mai numeste garantie? Mers pe drum pietruit ( acolo se afla punctul de lucru) cu logan MCV si dupa 1 an jumatate deja incepea sa se "decojeasca" vopseaua de pe praguri/aripi. Din cate am inteles tabla este galvanizata si nu ar trebui sa rugineasca Trece iarna si apar "froricele" de rugina pe praguri. Merg la Service si imi raspund ca nu e vina lor pentru ca eu am mers pe drum accidentat!! POFTIM?????? 30% din drumurile din Romania sunt ori pietruite ori pline de gropi=> pietricele pe drum! Pana la urma am cedat si l-am trimis pe tatal meu sa rezolve problema ( este mai autoritar decat mine + era nervos in acea zi ) A mers la CASCO a facut poze si a revopsit zonele respective. Totusi nu mi se pare normal sa fie chiar atat de proasta tabla si vopseaua la o masina de 11.000 euro!!! Si din cate am citit cei cu vopsea metalizata ( eu am avut nevoie de ea rpd si tinea 3 luni comanda=> am luat de pe stoc nemetalizata) au probleme mai mari => "Recent, cateva persoane au navalit in service-uri si la dealeri cu o noua problema. Vopseaua metalizata cu care este acoperita tabla galvanizata a Loganului se exfoliaza.Vopseaua a disparut pur si simplu, asa cum sare oja de pe unghii. Acum, dupa doua saptamani, ciobiturile s-au extins si, mai mult, au atins si alte zone ale masinii, cum ar fi capota motorului, usi sau aripi" Deci treaba e nasoala This post has been edited by Titi1988: Apr 10 2010, 10:15 PM -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Apr 11 2010, 09:06 AM
Post
#75
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
"nu mi se pare sa fie atat de proasta tabla si vopseaua la o masina de 11 000 eur !" vrei pe ea aer conditionat? vrei scaune ? ahhh vrei si roti ... aha ... cam ce mai vrei pe ea ? cu 11 000 eur la unele masini poti doar sa dai o mana de vopsea pe ele .
-------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 01:29 PM |